Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Roman dance, będę brał cię yhyyym
Boskismalec  11-10-12, 21:19 Zgłoś
+ 368 -
Dodano: 2011-10-12, 21:19:06   przez: Boskismalec
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 368  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
  •  Gratulujemy Sylwii rozumu.
  •  Za co im płacą?
Ukryj komentarze(50)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
TYGRYS-1984
    Ocena: 12 (glosow:26)
2012-08-17 10:54:16
o admin swojego tate dał na główną hahahaha

kacits12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-09-01 00:45:04
Ach te kleszcz wszędzie się dobiorą, hahahaha zarąbiste^^

Sylwia46d
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-27 15:37:08
roman żul nie cierpię meneli

Patholog
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-25 16:03:51
Większego debila nie widziałem

weronikasafi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-21 15:33:04
w 7 sekundzie i nie tylko tam w drzwiach chyba widać jakieś dziecko

i_tattoo_you
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-20 01:50:08
Ah te wszy łonowe...

Boskismalec
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-19 22:29:35
komentarz usunięty przez moderatora

crazygirlx2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-19 18:51:55
Szkoda tylko tego dzieciaka ...

Szakalaka2000000
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-19 17:27:50
Kiedy ten brudas prał te ciuchy ? :D

slonzok
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-19 14:08:41
komentarz usunięty przez moderatora

adam_pll
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-18 21:34:38
przypomina mi tego kosmitę z facetów w czerni tak samo się rusza XD

Szydercza
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-08-18 19:20:34
Nienawidzę takich typów...a już jak taki wejdzie do autobusu, zalany w trupa i śmierdzący moczem i zaczyna coś do Ciebie mówić :/ I taka typowa zapita morda. No nie. A idź pan w uj!

endrju35
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-18 02:25:29
frankenstein nie dość że tańczy to jeszcze gada

KarolciaXxX
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-08-18 00:29:09
Stracilam ochote na sex na tydzien albo i wiecej...Boze jak zamykam oczy to widze tego potwora hahaha:D

jondro1234
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-17 23:55:44
Biedne to maleństwo co tam w progu siedzi..

ZyklonB
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-17 23:49:17
Nie rozumiem, po co ludzie wrzucają takie gówna do sieci? Żeby to chociaż zabawne było...

monsteer
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-08-17 22:48:57
Przystojny, elokwentny i na dodatek ma talent :D

AniolCiemnosci1
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-08-17 22:27:48
kurde i jedyna wioche jaka tutaj widze to to ze pijaki i popaprani faceci zajmuja sie pierdołami a z tyłu siedzi dziecko !!!!! WIOCHA!!!!!!!!!!!tylko szkoda tego dziecka ze musi na to patrzec

Windsola
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-08-17 21:25:36
Ten człowiek ewidentnie mówi do swojego penisa.

traczek10
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-08-17 20:32:10
żenada dziad

kaczordonaldd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-17 19:58:08
komentarz usunięty przez moderatora

pawloaga
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-08-17 19:36:07
I Dlatego Eutanazjia powina być legalna,człowiek już by nie cierpiał.Szkoda czasu oglądać to czym jest ten filmik to jakaś masakra,oceniając i oglądając takie gów....zniżamy się do jego poziomu

megusek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-17 18:28:00
wjeżdżanie na rodziców jest prymitywne w każdym kontekście ,bo już swoją drogą, że jazda po adminie jest ostatnio główną atrakcją na wiosze ;]

zarathustraa
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-08-17 16:56:25
Był już podniebny bokser, wkręcanie żarówki, a teraz jest "bolące jaja", ewentualnie chińska podróba Michaela Jacksona...

majtek5
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-08-17 16:34:31
Jaja od dupy odklejał a nie tańczył

KrystiaN1995
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-08-17 16:09:23
Pozytywny czlowiek xd coraz mniej takich na swiecie:p

molto
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-08-17 16:03:41
Polska rzeczywistość - naje****, bełkocący burak i dziecko w tle.

Wera27
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-08-17 15:45:02
Ostry świąd prącia

kinia122005
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-17 15:38:46
szkoda tego dziecka...że w takiej patologi sięwychowuje :(

lusssblusss
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-17 15:07:26
Wygląda jak Homer Simpson ! :D

hue.hue
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-17 18:35:27
nie obrażaj Homera Simpsona :3

dusiaczek994
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-17 14:10:37
hahah ! a z tyłu jakieś dziecko ! dobrze , że jest odwrócone ; >

Homo_erectus
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-08-17 14:01:28
ja pierd*** to jedyne co mi przychodzi na jego widok do głowy...

ralpf
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-17 13:53:11
Co jak co, ale przerażającą ma twarz ten facet..

NocnyBuszowniK
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-08-17 13:18:53
To jest kalectwo umysłowe! Niestety ale wielu podobnych ludzi do tego Romana stąpa po ziemi, są i gorsze przypadki.

Miodoslaw
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-08-17 12:59:21
Ciekawe, kto mu auto pożyczy?

siarra7327
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-08-17 12:41:00
On się ewidentnie masturbuje.

Lola90009
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-08-17 11:59:30
Stary człowiek tez moze xDDDDDD.

wscieklasalata
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-08-17 11:49:09
A w oczach tęskonota za rozumem

PatRyShiaa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-08-17 11:38:58
Kurde myślałam , że jego choreografia będzie bardziej rozbudowana ajj zawiodłam się.

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-08-17 11:20:57
Abstynencja.On musi bardzo dobrze znać znaczenie tego słowa.

tuboosh
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-17 12:05:38
Raczej delirium...

malina201
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-08-17 11:16:39
dobrze ze biedne dziecko w drzwiach jest odwrócone plecami i nie musi oglądać jak go jaja swędzą

mariom460
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-17 12:23:48
Pewnie się jeszcze naogląda rożnych rzeczy. Szkoda go.

ogarnijto
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-08-17 11:14:31
fazowy typek, wiochy nie ma.

TYGRYS-1984
    Ocena: 12 (glosow:26)
2012-08-17 10:54:16
o admin swojego tate dał na główną hahahaha

karma1234
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-08-17 10:52:11
zajebisty XD

malina201
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-08-17 10:51:43
dobrze ze biedne dziecko w drzwiach jest odwrócone plecami i nie musi oglądać jak go jaja swędzą

stach1947
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-10-13 09:53:20
Rany... ale czubek!

gmalex
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-12 22:34:59
Zajebiste ;D

Boskismalec
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-12 22:17:53
Hehe


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500