Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nadają się na główna
dzikus  11-10-14, 18:35 Zgłoś
+ 849 -
Dodano: 2011-10-14, 18:35:10   przez: dzikus
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 849  Zgłoś nadużycie
19
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pracowity gość
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Opis poniżej ...
Ukryj komentarze(74)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
drdos
    Ocena: 12 (glosow:14)
2012-02-19 12:32:42
Inowrocław przeprasza za Waszkę G

wiosenka0
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-24 22:10:08
wiedzą te pajacyki wogóle co pokazują? za dużo chłopcy filmików się naoglądali o bronxie ;p

evertos
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-26 15:32:29
a o co chodzi z tymi palcami?pokazuja kto ile mial w dupie?

kojak1995
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-26 13:55:19
Oni chociaż wiedza co chcą robić w życiu i dążą do tego i chociaż im to szczególnie nie wychodzi to i tak mam do nich szacunek, bo nie sa kolejnymi hejterami co zamulaja na kompie i komentują foty na wiocha.

toshiba79
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-24 01:04:41
ale migac chlopaki potrafia

skudzik11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-23 00:53:57
Ten po prawej stronie w krotkich spodenkach nawet,nawet

thebestxD
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-22 09:33:24
Padawan przeprasza za komentarz Inowrocław przeprasza za masseya !

Diabel90
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-21 22:55:36
banda pozerow...

danie7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-21 09:08:52
Dzikus ty mule hehe !

vojtas2012
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-20 22:58:48
chyba lubią tetrisa ;p

asicaaaa19999
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-20 20:14:53
A mi się tam Chlopaki podobaja nie wiem co macie do nich ... Chlopak ktory robi szpagat całkiem całkiem :) dajcie kontakt

Olgiert
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-20 22:12:07
w dupie byłaś i gówno widziałaś.

asasyn89
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-20 17:32:51
wole na niech spojrzec niz na te...niewiadomo co ale za nic nie przypominajace meska plec

Nina1983
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-20 16:02:18
Kung Fu Panda i jego brygada:)

MaestroPlock
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-02-20 08:57:03
Wszyscy tacy madrzy , a na rl pewnie by tak nie pajacowli. Ten Waszka jeszcze nie jednemu by oklepal tak morde ze na drugi raz hejterzy zanim by co napisali,wrzucili to by sie zastanowili : ). Gdy Bonus rpk jest juz na teledysku Waszki to znaczy ze waszka juz powoli zaczyna istniec : ). A Po druge b

hana_montana
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-20 06:51:02
Spięty, nie zesraj się z wrażenia. Co za kloce.

olluska1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-20 02:17:57
Ha ha ino zawsze sie tu znajdzie :D

misior
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-02-19 22:33:29
a potem mowia ze to Tuska wina ze a polsce jest jak jest,przeciez to nie on takich baranow rodzi:)

djcasper1990
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-20 22:03:05
po pierwsze "tuska" po drugie "Polska"! Polska baranów nie rodzi. Barany popierają baranów obrońco kłamcy

lukasz20511
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-19 22:32:15
życie ostre jak maczeta

musik81
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-19 22:12:46
zabawa : "palec pod budkę bo za minutke....";]

skit_123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-19 21:22:37
Aż mnie w kroku zabolało :P

redeslaw
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-19 21:14:04
ten u góry w srodku nawet, nawet..

shutupxoxo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-19 21:13:55
..ja tam żadnej wiochy nie widzę :)

shutupxoxo
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-19 21:13:16
..ja tam żadnej wiochy nie widzę :)

vanDaal90
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-19 21:00:31
Oni grają w kamień, papier, nożyce :D

makiwara2
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-19 20:46:32
co wy chcecie od niego?przynajmniej robi swoje a w kawalku z Bonusem dobrze pocisnal!pozdrowi z fartem a nie wiocha pl

max707
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-19 20:19:59
Kim jest k....wa ważka G?

grog
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-19 19:46:24
co to za tajemne znaki? Powaznie pytam

dareheard
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-19 19:29:52
sentymentalny koles... dyplom ukonczenia zerowki wisi w glownym miejscu :P

alladyn6610
    Ocena: -9 (glosow:11)
2012-02-19 17:41:52
On jest z mojego miasta i ja go widziałem na żywo a wy nie ;p ;d

despatch
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-02-19 18:58:59
i dlatego masz minus

klaudia9676
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-19 17:18:18
Zajebisty szpagat . Dziwię się tylko , że sobie jaj nie rozerwał

damian1034
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-19 17:01:59
a ja wam powiem tyle zajebiscie mu wyszlo z bonusem ogolem moze teraz gosc zacznie cos porzadnego napisac . ELO

piotrekcoleman
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-19 16:36:36
było !...

szukamnarni
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-19 16:26:32
i to zdjęcie papieża na ścianie:P

despatch
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-19 16:25:32
w pace go pociskali miedzy poslady troszke za mocno ,az teraz szpagat robi :)

clit_commander
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-19 16:14:36
Cała Polska przeprasza za tych VII III....

wyczes1981
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-19 16:11:32
fajne chłopaki;p

szczecin1980
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-19 16:04:15
znowu ten leszcz sraszka ?

drLOUBITCH
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-19 16:03:47
Do tych ostrych kolesi genialnie pasuje sceneria, zwłaszcza różowe ściany.

MINTOR
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-19 16:00:31
Zajebisty pokoik... Widać,że mieli życie ostre jak maczeta.

coba
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-19 15:49:35
To jest gorsze niż najgorsza wiocha. Na coś takiego trzeba wymyślić osobną nazwę własną i pokazywać to w szkole ku przestrodze.

demotywatorka1997
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-02-19 15:39:32
żadna wiocha..

kub54
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-19 15:27:14
Fajny pokój ciekawe którego :)

PaniKitkaG
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-19 15:25:48
Może to totalny idiota i sie z tym w zupełności zgadzam, tylko po co sie napinacie w necie. Jakbyście mu tego w oczy nie powiedzieli?

pawelbosski
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-19 15:06:43
Pokój małej dziewczynki i obcisłe spodnie, kozacko...

olomolo
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-02-19 14:37:57
Łyse ciule dresy i smierdziele.....

ScaryClown
    Ocena: -2 (glosow:16)
2012-02-19 14:35:26
weź kur.wa wyłącz komputer i zapi3rdalaj po bułki do sklepu, bo matka już krzyczy.

xqwzst
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-19 14:27:53
ała...

marcin120299
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-19 14:00:09
To juz bylo

figiel1409
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-19 13:52:36
wielki kula ma konkurencje :D

ceko
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-19 13:51:37
nie rozumiem, czemu on zawsze robi ten szpagat

ssij_mi_jaja
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-19 13:42:42
było niedawno

lufka88
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-19 13:30:27
Ten koleś na ziemi przypomniał mi rymowankę z dzieciństwa - "Palec pod budkę bo za minutkę ... " heh

wiktor0147
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-02-19 13:23:23
Ja się wstydzę, że mieszkam w tym mieście co on.

Staradziffka
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-02-19 13:00:32
Ależ oczywiście, że nadają się na główną. Banda pozerów i pseudokozaków.

szczeryham
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-02-19 12:40:25
Jego życie jest ostre jak maczeta;)

drdos
    Ocena: 12 (glosow:14)
2012-02-19 12:32:42
Inowrocław przeprasza za Waszkę G

Grott
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-19 12:30:41
stali goście

rzyletka
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-02-19 12:29:23
No to się śmiejcie... Koleś ma kasę i jeszcze umie szpagat zrobić. Wy dalej przed kompami siedźcie i nic nie róbcie. Może to co robi nie jest z polotem, mało inteligentne, ale coś robi, a nie tylko jedzie ludzi za to, że cośkolwiek w tym kraju osiągnęli.

kamer95
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-19 12:13:50
MMM porozciagasz sie dla mnie byczku? ^^

MlodyD666A
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-19 12:08:55
He, tylko że on nagrywa, zarabia, ma GITa a wy siedzicie przed kompem i sie bawicie w hejtowanie

kfas77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-26 12:09:04
to ktoś za ten syf jeszcze mu płaci?

wojtachupakosc
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-19 11:37:46
I jest sam on ! waszka g z ekipa z ina

kler_b
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-02-19 11:26:40
Toz to nawet nie sa hip-hopowcy tylko banda wiesniaków wiec idealnie pasuja na ten portal :-)

Zezol-Czupakabra
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-19 11:24:32
Coraz częściej na główną trafiają rzeczy które już tu były...

Hellothengoodbye
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-19 11:12:12
Nie ma to jak bluzka włożona w spodenki u środkowego Pana ...;D

dadada1111111
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-19 11:08:58
bylo................

Molestatorka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-19 15:59:39
Mafia... i ten Papież w tle xd

thc-hg
    Ocena: -5 (glosow:11)
2011-10-14 19:08:35
jaka tu wiocha?? dzikus ogarnij się;D

szatanisko666
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-10-14 18:49:16
gorzej niz glupie

Tofik_lofik
    Ocena: -2 (glosow:18)
2011-10-14 18:41:49
Haha dawać na główną :D, daje plus ;)

TensorToBog
    Ocena: 2 (glosow:22)
2011-10-14 18:52:42
dawać na główną? to gówno? przynajmniej dowiedzielismy sie przy okazji ze ''dzikus'' i ''tofik-lofik'' to ta sama osoba piszaca z dwoch kont. co za debil

dzikus
    Ocena: -5 (glosow:17)
2011-10-14 19:04:15
tensor debilem to ty widocznie jesteś miernoto skoro tak myślisz...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500