Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Pokazała się z najlepszej strony!
zbigis  11-10-17, 09:36 Zgłoś
+ 895 -
Dodano: 2011-10-17, 09:36:59   przez: zbigis
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 895  Zgłoś nadużycie
3
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zielona wyspa, dobra zmiana, teraz niebo-dla kogo to
  •  Karny Kut**
  •  Uczciwa konkurencja
  •  Bajki uczą.
Ukryj komentarze(91)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zbigis
    Ocena: 12 (glosow:18)
2011-10-29 12:16:31
Wiedziałem że 90% komentów będzie typu: "ruchałbym"

elmowzg123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-15 23:39:02
jaja mi sie gotuja posunelo by

bkss
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-03 06:13:25
ciekawe czy ma swoich rodziców w zajomych ..

ciabora
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-25 22:06:20
ale bym ją posunoł

tomekk84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-15 14:58:13
Naucz się ortografii to może kiedyś będziesz miał okazję.

kamil-12
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-06 09:48:05
ruchałbym

Maximator666
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-02 23:32:27
To świadczy że bardzo dawno chyba walenia nie miałeś. Jak będziesz dalej siedział przed kompem i oglądał dupy to jeszcze bardzo długo dziewczynę będzie ci zastępować ręka....

blady95
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-02 22:19:10
powiem jedno ruchałbym :)

redneck2011
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 00:06:31
Doggy style.

Talibon
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-01 13:15:33
Jak najbardziej jestem na tak ;D;D

patryk_kuki
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-31 22:07:16
mogła się bardziej w prawo przesunąć...szkoda cholera szkoda.

karpja
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-10-31 15:48:46
Jeśli ma ktoś odwage to niech powie który by jej nie przeleciał?

zbigis
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-10-31 18:55:40
Ja,bo już ją miałem!

SweetArczi
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-31 19:22:24
haha ;D a ja bym nie przeleciał bo chyba nikt nie lubi po kimś poprawiać ;p

zbigis
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-31 19:37:48
Hahaha. I oto chodzi!

jgoda20
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-31 13:54:43
wypięła się bo jak stanie prosto to dupy nie ma :|

calutto
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-31 09:29:45
może myśli że na fejsie zrobi kariere ale dlaczego od dupy strony;d

fir3g0d
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-31 02:03:16
Nie no niezła jest , pewnie casting do pornola ;d

Deimian
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-30 23:44:14
przynajmniej ma czyste stpoy

ragana150
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-10-30 22:41:21
W sumie niezła jest tylko czy na pewno powinno wylądować to tutaj? :o

bezkituno
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-30 20:36:06
Ruchalibyście. I tak skończy się na Reni Rączkowskiej 15 - letni onaniści...

ketchupTortex
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-30 18:12:10
to dobrze ze od lepszej niz od tej gorszej

sweetkate25
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-30 16:07:20
I opis "wal prosto w dupe" tragedia

rogaliczek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-30 14:54:50
to jest nic ma ladniejsze zdjecia:):)

klaudynka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-31 09:56:07
daj link z innymi zdj :D

gori
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-30 13:20:56
Zapuściłbym Krakena...

kura2112
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-30 11:12:47
czyżby wiocha pl zmieniła target na stronę porno ? Jakieś 70 % zdjęć tu zamieszczanych takie właśnie jest, zróbcie folder pornowiocha i oszczędzicie sobie komentarzy zniesmaczonych urzytkowników

SSlechiaSS
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-30 10:24:40
Pokazała się z najlepszej strony....od dupy strony

juteczka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-30 10:00:22
gratulacje ..

subwoofer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-30 09:06:31
chcesz powiedziec ze cala jej prawa strona jest najlepsza? moze lewa jest taka sama.

powerr21
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-29 22:22:13
chodzi o brudne nogi ? :D

mike_driver
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-29 21:35:10
18,góra 19. swoją drogą fajna dupa (myślę nawet, że podobałoby jej się, gdyby mówić tak wprost do niej)

pmax330
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-10-29 20:25:36
zdjecie z neta... ona ma duzo wiecej takich...

Comasz6111
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-29 20:10:15
umyj nogi!!!:P

muzzy123
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-29 20:02:38
gay test - if you noticed teddy bear you passed

hools_wrocek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-29 19:46:59
fajna suczka :) macie do niej linka?? :)

Matik22
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-29 19:14:31
To, że głupia jeszcze nie oznacza że zdjęcie musi mi się nie podobać:D

fuksior0777
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-29 19:12:10
Totalna wieś....

Tolek19
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-10-29 19:04:56
A ryj ma za to okropny .

szczeryham
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-10-29 20:42:06
Flaga na ryj i za Ojczyznę!

patysza
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-10-29 17:55:22
napełnij pustaka

zioemko
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-10-29 17:47:18
No pokazała się od "Dupy" strony Tyle

killerzorro1992
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-10-29 17:46:34
fajna dupcia

BooMc
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-10-29 17:36:11
Mnie najbardziej dziwi, że taka poznej sie nie wstydzi wyjsc na uczelnie/szkoły i normalnie ze znajomymi gadac

anielka91
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-29 17:30:00
Te dzisiejsze wyzwolone kobiety... :/ po co takie zdjęcia wrzucać do neta?! Żal mi takich :/

lolo28
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-10-29 17:12:53
o co chodzi z tym "pokazała sie z najlepszej strony"? jesli to ironia to tym bardziej nie rozumie bo kobieta o tej strony wyglada naprawde dobrze...prawda dorosli panowie?

HaliLali27
    Ocena: 2 (glosow:12)
2011-10-29 17:08:59
Bez wstydu...Bez klasy....zero nie kobieta.

tukotuko
    Ocena: 8 (glosow:12)
2011-10-29 16:41:00
wykorzystać, porzucić ewentualnie powtórzyć

kolo5452
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-10-29 16:26:13
mmmmm.... zakochałem się :D

grog
    Ocena: -4 (glosow:16)
2011-10-29 16:23:02
fantastyczna dziewczyna, szkoda ze nie moja, widac ze wie czego chce. Nie tak jak te podstarzale grube baby, ktore mowia tylko o szacunku dla samej siebie...Baby! Nie zryjcie tyle to tez bedziecie tak wygladac

syla6724
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-10-29 17:48:06
Na prawdę chciałbyś żeby twoją dziewczynę pół nagą oglądali wszyscy twoi koledzy i jeszcze wielu wielu innych? Większość dziewczyn tak wygląda,ale nie musi robić takich zdjęć,i też wiedzą czego chcą.

szczeryham
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-10-29 20:45:04
Syla muszę Ci przyznać rację. Ona ma zgrabny tyłek,ale tysiące dziewczyn ma zgrabniejszy i się nie chwalą.

Majka18
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-10-29 16:21:01
i morał z tego taki że zdjęcie raz wrzucone do sieci pozostaje w niej na zawsze;P ciekawe co będzie jak jej przyszły pracodawca trafi na takie zdjęcie? no chyba że wybierze zawód sugerowany zdjęciem. a szkoda bo ładna jest.

grog
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-10-29 16:15:45
macie taki szablon z komentarzem: "pokazala sie z najlepszej strony"?

BauerXL
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-10-29 16:03:31
Pościel w Snoopy a daje już dupi...

aganella
    Ocena: 2 (glosow:14)
2011-10-29 15:44:07
brakuje tylko kukurydzy w dupie i byłby hard core a tak to mizerna poza dziwki gotowej do ruchania. popracuj dziewczyno nad szczegółami .

grog
    Ocena: -3 (glosow:11)
2011-10-29 16:16:45
komentarz godny wiesniaka, brawo buraku

Majka18
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-10-29 16:22:37
komentarz poniżej poziomu...

Majka18
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-10-29 16:23:11
oczywiście chodzi tu o komentarz aganella

piotrekszmidt
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-10-29 15:05:21
Co Wy chcecie od dziewczyny lubi to pokazuje i ma co ,stópki łade dupka fajna nawet kawałek pączucha widać, Wy odrazu dziwka ,brak szacunku do siebie stare dewoty jestescie i tyle Wam powiem

pawcio7801
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-10-29 14:52:57
nogi mogla umyc... a ten misiu obok to co pierwszy klient ? panowie bawia sie gumowymi lalkami a panie pluszakami? tak????

kazikZ1959
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-10-29 14:33:08
I w to dupsko pasiorem ... aż we łbie się rozum zalęgnie.

mietekp
    Ocena: -10 (glosow:20)
2011-10-29 14:19:22
ale bym załadowal w to wypiete dupsko, aż by kwiczala

Baron_Samedi
    Ocena: 9 (glosow:15)
2011-10-29 14:38:45
Chyba ze śmiechu. Jak ja nienawidzę takich prostaków jak ty, wszystko byś rżną a jak co do czego to pakujesz w odkurzacz jak wieśniak kilka wioch wcześniej.

Baron_Samedi
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-10-29 14:57:30
"co ty wiesz o ruchaniu. więcej razy dupczyłem niz ty konia waliłes" - prywatna wiadomość od mietekp - Wiem że cię wiele razy dupczyli - więc nie powiem ch.. ci w de.. bo już cię "nawet nie boli rozje*any kuper".

Tensor
    Ocena: -7 (glosow:11)
2011-10-29 15:02:07
@Baron Nie obchodzi nas debata z Twoim łysym kolegą z celi. Skoro jesteś taki otwarty na argumenty... uargumentuj tolerancję.

grog
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-10-29 16:19:29
mnie obchodzi debata barona, wiec mow za siebie tensor, poza tym jestes do dupy

Baron_Samedi
    Ocena: 0 (glosow:14)
2011-10-29 13:36:39
Mogłaby trochę bardziej o stopy zadbać, powiedzcie mi co za gówno trzeba mieć we łbie żeby takie foty robić ?

ayo88
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-29 19:01:07
właśnie rzecz w tym, ze nic ne trzeba miec w głowie zeby robic takie fotki

mietekp
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-29 22:00:06
Po to takie zdjecia robią aby tacy onanisci jak ty mieli przy czym zwalic gruchę

xnxxEU
    Ocena: -4 (glosow:14)
2011-10-29 13:32:43
wjechał by jej na dupe :)

monsieurboxeur
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-10-29 13:02:28
Aneta?

kazikZ1959
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-10-29 14:30:47
Grzesiek ?

kazikZ1959
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-29 21:03:07
Nie kumam skąd mi te minusy lecą ? Za co ?

monsieurboxeur
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 23:44:19
Ludzie klikają w ten taki czerwony znaczek po prawej.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-29 12:52:13
elMacho- zobacz jak wygląda definicja piękna i erotyzmy' anie chłopa w kakao zapinać zboczuchy

elMacho
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-29 17:35:45
Przecież dobrze wiesz, że należę to tzw. g0ys, czyli anty-analistów. Jak zwykle za bardzo upraszczasz pewne rzeczy :P

omen100
    Ocena: 5 (glosow:15)
2011-10-29 12:35:21
zgrabna pupa. walikonie sie ciesza:) a zdzire powinno sie dobic niech kurest.. nie promuje

Strus86r
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-10-29 12:30:28
cipkę bym wylizał mniam mniam

pikowanadama
    Ocena: 7 (glosow:13)
2011-10-29 12:30:06
az korci zeby takiej zasadzic kopa centralnie w zad

gryzelda21
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-10-29 13:43:32
dokładnie popieram !

djmarcus
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-10-29 12:22:31
Szkoda słów na takie foty

zbigis
    Ocena: 12 (glosow:18)
2011-10-29 12:16:31
Wiedziałem że 90% komentów będzie typu: "ruchałbym"

domik89
    Ocena: 6 (glosow:18)
2011-10-29 11:50:49
ruchałbym

longcock
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-10-29 11:44:58
dodaje do fap folderu

omen100
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-10-29 12:37:05
a moze dodaj tam w koncu zdj swojej laski?

boy92
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-10-29 11:21:40
Przynajmniej ma co pokazać

lokoboko
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-10-17 12:37:55
dobra reklama siebie nie jest zła ! ;]

Rafiozo82
    Ocena: 3 (glosow:11)
2011-10-17 10:47:13
poprosze o namairy na jej konto

SweetArczi
    Ocena: 2 (glosow:12)
2011-10-17 09:46:11
fajna no ale mogła to zachować dla siebie ;p a tak to tysiące ludzi jej dupę widzi ;o

nemfer
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-10-17 12:55:27
może lubi pokazywać publicznie :D

CadillacEscalade
    Ocena: 1 (glosow:17)
2011-10-17 09:43:26
Nawet dobra sunia


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600