Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Wybaczcie mi ten durnowaty tyuł ale nie wiem jak to nazwać...
Kapitan-W  11-10-19, 05:20 Zgłoś
+ 745 -
Dodano: 2011-10-19, 05:20:48   przez: Kapitan-W
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 745  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Szkolana łazienka
  •  WTF!!! Hahaha. No Comment
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
  •  Toruń przeprasza.
Ukryj komentarze(87)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
mikej111
    Ocena: 12 (glosow:18)
2011-10-19 08:08:52
biało-czerwone gały dwa pojeby sie zebrały

zenekmusztarda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-09 18:34:31
ja mam lepszy tytuł "LUMBAGO"

andzia89ful
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-05 20:52:08
coś mi mówi,ze nawet Egzorcysta by sobie z Nimi nie poradził...

ddk-rpk
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-06 23:44:07
fajne guzy ma ten po prawej :D

Hobgoblin
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-05 13:31:52
A Natanek widział?

kakua
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-03 14:25:36
szukam i szukam i nie widze nigdzie na nim logo hello kitty

triknot
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-30 21:11:11
Dostrzegam motyw przewodni ......... głupi i głupszy :P

dar96
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-30 20:45:51
ten po prawej na klacie ma kozacki tatuaż + dla ciebie wiechu

miska111111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-30 11:23:01
wiocha na calego .. okropnosc ;p paskudy wdie ;/ ciekawe co TACY MAJA W GLOWIE ... troty ...

michal22210
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 21:45:31
nasz nowy rząd:P

PieknaNieznajoma
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 21:17:27
anioł & Szatan xd

meredith0309
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-10-27 01:41:58
no do nędzy ! pewnie teraz dostanę w cholerę minusów, ale mam to gdzieś bo : odwalcie się ( co poniektórzy) od tych ludzi, też nie popieram gejostwa itd itd ale dajcie na luz z ich wyglądem pod względem modyfikacji każdy robi z soba co chce i lubi, i to ich sprawa.

Lirycznytaran
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-29 22:16:23
Popieram...Co kto lubi. Ale co do tego "Szatana" to przestraszył bym się gościa na ulicy.

fialkens
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-26 21:39:32
jakby Ci kolesie bardziej przypominali facetow niz baby bylaby dobra fota :D

Chocolatta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-26 11:10:39
No to już jest przegięcie.. ;/ Ale spoko, jego ciało - niech robi co chce. Pewnie babcie słuchające radia Maryja się na niego rzucają za te pentagramy.

orka73
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-26 10:07:12
w krzyżu mnie łamie jak patrzę na ten jęzor...

diviene
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-26 00:02:26
znowu mi przyszło na myśl: do wojska z nimi! gdzie zrobią z nich mężczyzn a nie cioty.

demigod666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-25 21:47:29
wystroili się jak szczur na otwarcie kanału bueheheh!!!!!

marcineek1994
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-25 19:54:59
to guzy robione chirurgicznie. Sory ale jak dla mnie to jest popie*dolone zdrowo. I te pentagramy. Gdzie on sie pokaże? ŻAL !

Suzuko
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-26 01:56:37
Może do kościoła xD?

sinecod1
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-25 15:07:42
pojeby - mało powiedziane .... z drugiej strony żal na to patrzeć, że taki nawóz się marnuje...... bo cóż innego o nich powiedzieć. Mozżna być tolerancyjnym , ale są pewne granice - ktoś kto sobie język rozciął na dwoje nie jest normalny.

maciek8222
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-25 12:47:15
yyy... też nie wiem :d

Mysliwy1987
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-25 11:46:14
Ooo Widziadła w akcji :P

woxx91
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-25 10:04:42
Tolerancja - poziom Hard. I teraz powiedzieć "Nie oceniaj po wyglądzie..?"

Suzuko
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-25 02:11:16
Aniołek i Diabełek ^^?

ravvcio
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-24 23:56:32
Ten z prawej to pewnie Diabolo

wojtas198823
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-24 22:50:48
pojeby

Rudol
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-24 22:43:09
Jednorazówki...jeden melanż i wystarczy atrakcji

myszunia85
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-24 22:07:13
wieczniemartwa.... są pewne granice tolerancji... każdy ma prawo do komentarza... Tobie się może podoba... a niektórych po tym zbiera na wymioty:/ z resztą Twój komentarz jest rzeczywiście na miarę osoby pełnosprawnej umysłowo.... niech każdy wypowiada swoją opinię.... w końcu po to jest ta strona.

Wieczniemartwa
    Ocena: -6 (glosow:14)
2011-10-24 21:53:02
Boże jak czytam wasze komentarze to wydaje mi się że jesteście nie pełnosprawni umysłowo.A matki wasze chyba poszły się puszczać bo czasu nie miały by tolerancji nauczyć.

Max74
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-10-25 17:12:45
"Wieczniegłupia" - to do Ciebie bardziej pasuje.

myszunia85
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-24 21:52:04
długo zastanawiałam się nad komentarzem ... jak dla mnie brak słów... a słowa- mała przesada to zdecydowanie za mało. określenie- z kamerą wśród zwierząt... tu też nie pasuje :D brak słów. strach patrzeć :D zgroza!!! przepraszam... ma ktoś papierową torebkę? bo zaraz....

MoonDance
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-24 21:40:36
Przecież to Polskie dziunie "Raz Anioł, Raz Diablica...Jedna Twarz, Dwa Oblicza".

damiano1990
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-24 21:23:42
Jakby Adolf jeszcze był to by Ciebie kolego raczej nie było...

jamez
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-24 21:18:21
to są Armagedon i Apokalipsa w trwałym związku

jamez
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-25 10:22:53
\ co ma hitler wspólnego z tym co napisałem?

IziGrecja
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-10-24 20:58:16
masz jakas wiedze z historii ?? wiesz kim Polacy byli dla Adolfa?? zastanow sie dwa razy za nim cos napiszesz....

brokencyde
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-10-24 20:30:58
śliczne tez takie będe miała tylko że całe czarne uwielbiam ich

brokencyde
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-10-24 20:30:13
Soczewki

malgos3233
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-24 20:16:54
oooo fack czy to jakies diabelskie nasienie czy co heheh nie to styl życia tych człekokształtnych

doberman667
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-24 20:07:54
O JEZUS !!!!!!!! Straszne to mało powiedziane !

szewcionumer1
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-24 20:02:43
jak niewiesz jaki dać komentarz krótki POJEBY

drLOUBITCH
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-10-24 19:29:37
Ten po lewej przypomina mi chłopczyka z "Klątwy Ju-On".

iLoveNutella
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-24 19:27:14
ten drugi już zamienia sie w helboya . na ryju caly czerwony , a w dodatku rogi mu rosną .

unity
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-24 19:23:50
ooooooo dzizas strach się bać

Ubermensch
    Ocena: -1 (glosow:17)
2011-10-24 18:46:39
Do gazu tych podludzi, powywieszać a potem spalić.

drLOUBITCH
    Ocena: -2 (glosow:18)
2011-10-24 19:27:59
A Tobie powinno się konto zablokować, faszysto.

elektro93
    Ocena: 1 (glosow:11)
2011-10-24 21:10:42
@Ubermensch zanim zaczniesz pisać o podludziach, że do gazu itp., znajdź tłumaczenie swojego nicku :D

Karmelowe.Oczka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-24 18:46:27
żal . xd

zolaaax3
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-24 18:40:41
żal i bieda xdd

Max74
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-10-24 18:33:50
Gdzie Ci wszyscy obrońcy zjebów ? Jakoś dziwnie zamilkli ? Nie narzekają na brak tolerancji i nie stają w obronie ich stylu ? Może po prostu widząc to zdjęcie przebił się promyk światła do ciemnych łbów i rozświetlił nieco pogląd na tolerancję do czegoś takiego.

ayo88
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-24 18:25:11
łanjołek i djabołek? może to przebranie na halloween??

Postmen
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-24 18:21:37
Niebo/Piekło? Gdzie byś nie trafił i tak nie za ciekawie.

immortal
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-10-24 18:20:31
weźcie się zastanówcie lepiej, nad tym co mówicie.. dlaczego tacy ludzi nie mają prawa żyć niby? może tak was wszystkich damy do odstrzału za tępactwo i brak tolerancji, jakby tylko plastiki i dresy miały prawo do głosu -,- gość po lewo to jakaś zlewa, ale ten po prawo jest MEGA

Max74
    Ocena: 4 (glosow:12)
2011-10-24 18:38:16
MEGA POJEB - zgadzam się. Już się martwiłem, że obrońcom psycholi mowę odjęło widząc parę genetycznych pomyłek. Dołącz do nich bo pewnie świetnie się wkomponujesz.

pankau
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-10-24 18:20:01
Gdy człowiek ma za dużo wolnego czasu rodzą się absurdy:)

longcock
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-24 17:48:02
ten gosciu ma halloween caly rok i tak do konca zycia

omen100
    Ocena: -4 (glosow:12)
2011-10-24 17:43:22
idioci

tequila100
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-24 16:49:01
idealnie dobrana para he

Rudzielec91
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-10-24 16:45:09
styl stylem ale mnie zastanawia jak swojej lubej minetke robi....

giemolla
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-10-24 16:16:00
anioły i demony xD

wwecpunek
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-10-24 16:03:59
dzięki nim mam pewność że głupota ludzka jest jak wszechświat nie ma granic

kazikZ1959
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-24 15:56:37
No nie . Ludzie to chyba inaczej wyglądają .

niechcine
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-10-24 15:54:08
nie no spoko kur** :/

chrupek333
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-24 15:52:41
ten po lewej to Michalina z TOP MODEL!

h4cker
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-10-24 15:35:52
Alfons i jego dziwka? Masakra... ten po prawej nadaje się do horroru... ale do psychiatryka bardziej pasuje :)

SobiX
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-10-24 15:07:18
Pod ścianę i do ostrzału takich ....

OnnaR
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-10-24 15:00:53
"Boże... widzisz a nie grzmisz"

followleajo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-24 14:56:22
może.. halloween?

IziGrecja
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-10-24 14:46:25
Pawel i Gawel ...kilka lat pozniej ... no co zbuntowali sie ;)

jakotakoMY
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-10-24 14:32:57
A mi się wydaje,że to białe to nie jest on,tylko ona.Trudno określić hahaha

ibufen
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-24 14:10:00
tytuł Piękna i bestia !!

patrys1992
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-24 13:51:47
HaLLoween ^^

Tensor
    Ocena: -7 (glosow:13)
2011-10-24 13:43:18
Takich to trzeba od razu rozstrzelać, żadnego z tego pożytku . Tacy ludzie mają budować Polskę?

kazikZ1959
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-10-24 15:54:15
To nie Polska !

GothicEye
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-10-24 13:31:37
Pan po prawo lubi trwałe stylizacje, pan po lewo tymczasowo mu towarzyszy

KITIKATUS
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-10-24 13:00:36
Nie wiesz jak nazwać? "Młoda Para" :P

AmorosaReina
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-10-24 12:32:50
wg mnie chorzy umysłowo i tyle

rene30
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-10-24 12:17:59
a tam do ruchania w hallowen sie nadaja

marta1986
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-10-24 12:10:22
tego wydziaranego to mamusia nie kochała, a tatuś chyba aż za bardzo/mocno... żygać mi się chce

Leposik
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-10-24 12:09:44
so beautiful na na na

Karolcia111
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-10-19 09:05:04
ten ciemniejszy jest nawet spoko

mikej111
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-10-19 19:08:41
a który ku*wa jest ciemniejszy???

Emeq88
    Ocena: 9 (glosow:11)
2011-10-19 09:02:44
No cóż... Takie zdjęcie młodej pary w stylu ,,modern" :D. Ksiądz na pewno był zadowolony ;)...

maciekmp3
    Ocena: 9 (glosow:23)
2011-10-19 08:48:55
nie ma sensu tych zdjęć komentować bo zaraz zlecą sie ludzie co zaczną ich bronić bo mają taki "styl" ;o Ja bym i tak takiego człowieka na stosie spalił i tych co ten komentarz skłoni do dalszych głupich wypowiedzi tez ;]

natshka
    Ocena: 2 (glosow:16)
2011-10-19 08:13:55
co to K*U*R*W*A jest :o matko boska!!!!

mikej111
    Ocena: 12 (glosow:18)
2011-10-19 08:08:52
biało-czerwone gały dwa pojeby sie zebrały

lasus121
    Ocena: 12 (glosow:18)
2011-10-19 06:44:13
Ja wiem... Pojeby


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0800