Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
SweetArczi  11-10-19, 16:12 Zgłoś
+ 691 -
Dodano: 2011-10-19, 16:12:25   przez: SweetArczi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 691  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
  •  Największa sprawa kryminalna ostatnich lat
  •  Magia uczuć.
Ukryj komentarze(69)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Baleronek
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-10-19 16:13:21
wiadomo dupa najważniejsze po co komu twarz xd

NieRozpoznawalny
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-15 22:05:30
Za to ja bym zrobił z "naszej-klasy" - " nagą klasę" Bo tak również od kija i z powrotem takich zdjęć :)

Incurro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-18 12:38:40
Jest juz Fuckbook wiec jakies przekierowanie podczas wrzucania tego typu zdjec od razu na w/w strone?? :)

wikaax
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 22:32:10
no i co ona chce tym zdjęciem zyskać? No chyba nic dobrego.. a tym bardziej na pewno nie dobrą opinie..

ladys500
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-02 18:48:23
umyła by lustro zamiast dupe pokazywać ;/

adas483
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-02 11:21:49
ja to bym raczej zrobił z fejsbooka fuckbooka :D

destiny1324
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-01 18:24:28
może i nie ma nic w głowie jak wy to mówicie ale dlaczego ja nie mam takich koleżankek ?! ;(((

GOGOGO87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-01 08:29:46
Kur#$ co za moda ! A pedofile zacierają ręce ! szok.

kiejdzej86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-31 15:39:03
albo fuckbook :)

trollollo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-31 14:33:58
Fajna dupcia, tylko szkoda ze ma wode zamiast mozgu :

Akray
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-31 11:25:54
jestem ZA!!

opticaly
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-31 00:03:59
Boże, miliony jest takich jak ona tyle ze takich , ktore maja nieco wiecej rozumu w glowie. Po co ona to wstawia?:( Co ma na celu.. Czytac komentarze "Ruchalbym" ?

maniok229
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-30 22:53:35
wyślij mi ktoś link do jej profilu na pw

kamilkoper
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-30 21:31:00
Może ktoś ją zna i ma jej numer telefonu albo gg??

esken123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-30 21:22:30
wow ale zajebisty tyłeczek!!!! :P

b.boy
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-30 20:20:03
Z tego co widzę to ty baranie jesteś SweatArczi. Czopki nie zadziałały?

mcmajkel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-30 18:36:46
fajny tyłek, fajna panna, mądra, oczytana, ładna, zgrabna, ruchałbym:*

hubek28
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-30 16:48:14
Bardzo ladny tyleczek

abcde100
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-30 14:01:24
" u kobiet najbardziej podniecajaca jest ieligencja a dymać kretynkę to tyle jak zwalić sobie konia "- tyle w tym temacie

tasiorro86
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-30 10:44:48
very sexy ass, schrupałbym:D

krupas1
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-30 10:21:51
mało dziewczyn ma taki tyłek i ciało, szkoda że wstawiła to pokazując że jest ku..

GarfieldLasagne
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-30 09:51:35
Zawsze, jak jest zdjęcie ładnej dziwczyny to wchodzę w komntarze i jak zwykle - faceci mało się nie posrają "ruchałbym", "ale dupa mmm" itp. Tym sposobem ich posty stają się konkurencją da zdjęć z głównej. Wio-cha.

olek132
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-30 07:40:04
ale ma brudne lustro xD

h4cker
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-30 00:38:32
Facebook czy Assbook bez różnicy mi to aby więcej takich zdjęć :P

W1kt00r
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-29 23:39:06
Dużo ślicznych dziewczyn powrzucali. Chyba pierwszy raz musze pochwalić admina, bo od paru dni brakowało takich miłych dla oka zdjęć!

LOLINJUSZ
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-29 22:12:13
Arczi podaj nam linka do twej znajomej z Zajebista dupa !

illuminatus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-29 22:02:56
fuuuuj! jakie usyfione lustro!

xXxEdiTxXx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-29 20:45:05
Ooo jaa... chyba jedna z nielicznych które mają porządek w pokoju...xD

vibeNR
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-29 20:23:53
ma ktos link do jej profilu ;)?

Pokrzywa007
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-29 19:40:03
Normalnie takiego czegoś nie uznaję...No chyba , że niektórzy mają dupę ładniejszą od twarzy no to co innego...

Matik22
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-29 19:23:05
Arczi pod każdym zdjęciem swoim pisze że przecież to jego siostra i ale z niego debil... fakt na każdym zdjęciu są inne dziewczyny, więc to nie siostry, ale debilem faktycznie trzeba być żeby w ten sposób próbować się dostać na mistrzów:D

gryzelda21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-29 19:03:33
gdybym ja była Twoją siostra to za takie coś juz byś nie żył ! ;>

SweatArczi
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-29 18:54:13
przecież to moja siostra ale ze mnie debil

myszunia85
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-29 18:47:15
no zdjęcie... wiadomo... od tyłka strony. ale bynajmniej ma porządek...

wieszjak
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-29 18:46:56
mnie tam ona się dpodoba

Soulstone
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-29 17:59:21
Biore ! ile takie coś kosztuje na godzine?

killerzorro1992
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-29 17:47:31
O JEZU ZAJEBISTA JEST! BRAŁBYM JĄ!

lolo28
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-29 17:17:06
sprawdzalem, assbook juz jest

blancior123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-29 17:01:30
zrobił by ja :)

bp_23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-29 16:12:10
podozajac tym tropem moze powinienies zmienic swoj nick na np. SweetASS albo ArcziASS, jak myslisz?

bp_23
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-10-29 16:08:06
jezeli juz to nie na Assbook madralo tylko na Arsebook, wymowa prawie identyczna ale znaczenie zupelnie inne, arse=tylek, ass=osiol, nastepnym razem proponuje zajzec do slownika...

illuminatus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-29 16:33:35
ROTFLMAO

rusofil
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-29 18:07:46
Nie popisałeś się wiedzą.

trollollo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-31 14:31:50
"nastepnym razem proponuje zajzec do slownika..." Zanim zaproponujesz cos innym, najpierw sam to uczyn :S

omen666
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-29 16:04:02
zajebista

rusofil
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-29 15:34:55
Na WHOREbook. A naszą klasę na NASZburdel. Te nazwy byłyby w pełni adekwatne do tych portali.

piotrekszmidt
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-29 15:11:29
Ruchałby

rgb77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-29 15:05:54
SweetArczi prawdziwy facet z ciebie widzę no chyba że to twoja była

marx01
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-29 14:40:07
kurcze nie wiecie, że "dupa jest najważniejsza" :D

szupakabras20
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-10-29 14:39:27
czemu ja nie mam takich koleżanek na fb lub nk?

rusofil
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-29 15:35:23
To oznacza, że masz normalne koleżanki.

viipkaaa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-29 14:17:28
podpis Mega ! ;) Chyba mamy teraz czas przez naszą erą kiedy Ewa z Adamem czuli się w Rajskim ogrodzie nago normalnie , swobodnie ...ale to wszystko "Do czasu" bo zakaz został złamany i wtedy wszystko przejrzymy na oczka :)

colobokdead
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-29 14:14:07
zaebista dupa

dzieki
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-29 14:09:14
mi tam sie podoba :D

ergomenc
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-10-29 13:57:30
przelaciał bym ja

Baron_Samedi
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-29 14:34:25
Dziewczyna miałaby strasznie kiepski poranek... a i wieczoru też raczej do udanych nie zaliczyła.

Baron_Samedi
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-29 13:50:09
Ileż razy już to mówiłem, każdy stara się zaprezentować z jak najlepszej strony. Widać ona może tylko tym się chwalić, smutne.

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-29 12:55:16
Jakaś podłużna ta dupa

omen100
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-29 12:46:19
ma brzydka sflaczala plasa dupe do tego pustki w bani

Radzio
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-29 12:26:55
Czyste lustro !! :]

djmarcus
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-29 12:24:57
" Dupa dziewczęta wyprowadza z nędzy, Dupa największą patronką pieniędzy, "

szczeryham
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-29 12:03:40
Dobry pomysł z tum assbookiem!

Stokrotka166
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-29 11:58:04
pokazala sie od najlepszej strony...

domik89
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-10-29 11:48:44
ruchałbym

Fusi0n
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-29 11:31:46
PS. bo dupeczke ma mniam :)

Danger_Boy
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-29 11:30:51
SWITARCZI się pewnie trzepie pod takie zdjęcia hehe zb.ocz.ek same laski dodaje żeby się na główną dostać ;] zn6

ppawelpp81
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-19 19:28:59
robi wiochę i dobrze przynajmniej może być tu z nami a nie tylko na FB

Kalin6n
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-19 16:27:27
fajna, szkoda, że wioche robi

Baleronek
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-10-19 16:13:21
wiadomo dupa najważniejsze po co komu twarz xd

klaudusssia92
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-29 12:21:23
no tak..moze chciala sie pokazac od lepszej strony.. dupy strony..xD


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300