Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
cwaniara18  11-10-19, 21:22 Zgłoś
+ 826 -
Dodano: 2011-10-19, 21:22:48   przez: cwaniara18
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 826  Zgłoś nadużycie
23
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Edukacja
  •  Kiciuś.
  •  Piąteczek piątunio .
  •  Imprezka na świeżym powietrzu..
Ukryj komentarze(59)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
KrytykWiochy
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-04-20 13:19:43
Przypomina mi Rumuna, który ostatnio podjechał i próbował mi wcisnąć wiertarkę, mechaniczną piłę i kamerę video Sony (wszystko chińskie pod.jebki). No kurde identyczna.

ona_1989
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-19 23:04:48
czy to aby napewno kobieta? bo mam wątpliwości... zwykle w takich przypadkach sugeruję się cyckami, ale tu ich brak...

peppies
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-17 18:09:47
Myślałąm, ze to transwestyta .

puszek_okruszek22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-17 17:09:09
widzę ,że są jeszcze ludzie którzy piją kawę z łyżeczką w środku....

smylnia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-16 07:11:16
jak ona ta cherbata bez slokmi z takiej szklaneczki pije z tymi warami

xxklaudiaxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-30 11:33:07
komentarz usunięty przez moderatora

jnk77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-28 08:49:59
Ja ją widuję na mieście, już dawno chciałem wrzucić foto tu, nie wiedziałem, że ma fotkę.pl :)

piskur1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-25 19:37:13
od solarium usta jej sie wysuszyły i nieco zbiegły hehe debilka

exclusivelife
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-24 13:34:44
bitch please to jest facet !

skulek93
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-22 22:46:51
to on czy ona ? bo mam watpliwosci

kac21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-21 22:25:39
dzióbek,dziunia, różowa bluzka i jest seksi fociuszka :)

haxxa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-21 21:22:59
Obrzydliwa dziewucha

Derdiana666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-21 13:36:40
Ale jej skórę postarzyło solarium...i w dodatku ten róż...debil...

przemodajnia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-21 12:50:22
komentarz usunięty przez moderatora

morrimoto
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-21 11:46:11
komentarz usunięty przez moderatora

goska24
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-21 11:40:24
komentarz usunięty przez moderatora

gucios79
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-21 11:35:52
hehe crayzy frog

Aivlys
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-21 00:34:16
.. i dziób xD

n0rmal
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-21 00:01:57
Lepiej na niebiesko.. farbą. Wtedy byłby Avatar jak się patrzy.

Farmazonka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-20 23:58:57
Solara i kolczyki i roz herbata z lyzeczka w srodku wybije sobie nia oko i juz xD

kocisia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-20 23:22:30
ale brzydka!

paranoya
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-20 22:40:45
26 lat już, a w głowie jak nic nie było tak nadal nie ma..

Caliente85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-20 22:35:41
No uważaj cwaniara bo ta klientka cie namierzy... mogłaś chociaż adres zamazać... A tak to łyżka w oku i mogiła...

fraaanczeska
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-20 21:49:52
komentarz usunięty przez użytkownika

lysy2011
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-20 21:44:14
he he ..inglesias to ja nie jestem ale wolałbym sam se sk.ó.rą ruszyć :D :D :D

asiek890
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-20 20:40:47
Zmarszczki na czole jak u 35-latki.

atomowka1992
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-20 19:39:35
jejku jaki pasztet...

drLOUBITCH
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-20 19:37:20
Ciekawe jak będzie wyglądać za jakieś 20 lat.

raadeek123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-20 18:49:31
A może to mężczyzna ? ahahhaah

Tensor
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-20 16:48:25
Ile już podobnych dziuń się tutaj przewinęło...

Quattro85
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-20 16:34:05
Od nadmiaru solary ma bardzo głębokie zmarszczki na czole.

princzipessa25
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-20 16:26:27
Na litisc Boska ja myslalam ze to FACET hahahahah

M1CLAY19
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-04-20 16:16:27
Jak juz adres poszedl to teraz roboty lachon ma na zatrzesienie.

Ouuuu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-20 15:51:31
I dajcie takim aparat... Gdzie kiedyś zdjęcia mogli robić tylko profesjonaliści z kasą, to teraz taka hołota może dorwać się do sprzętu i niszczyć piękną sztukę fotografowania...

molto
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-20 15:23:52
Poważnie wygląda jakby się gównem wysmarowała.

jusek88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-20 15:19:40
ale brudaska!

tomside
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-20 15:17:22
mimo wszystko adres fotki powninien być zamazany...

Kasti87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-20 15:17:02
Ona jest potworna brrr

ultrasharp
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-20 14:47:21
żal mi takich pustych dziewczyn ;/

apparition
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-20 14:39:24
nie wiem CO to jest i chyba nie chcę wiedzieć... na statku bym wyrzucił z aburte na wszelki wypadek...

kouser333
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-20 15:01:36
hahahahahahahaha dobre!!!

rapciuu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-20 14:05:23
potem się ludzie dziwią że są geje fujjjjjj

ogarnijto
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-20 13:23:12
nie dośc ze krzywy ryj to jeszcze bardziej go krzywi

Czupur82
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-04-20 13:21:29
mumia faraona w bandażach lepiej wygląda...

KrytykWiochy
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-04-20 13:19:43
Przypomina mi Rumuna, który ostatnio podjechał i próbował mi wcisnąć wiertarkę, mechaniczną piłę i kamerę video Sony (wszystko chińskie pod.jebki). No kurde identyczna.

kouser333
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-20 15:03:36
Dokładnie mi też przypomina jednego rumuna, który ostatnio ukradł mi ubrania, które wywiesiłam na balkonie do wyschnięcia.

kamat231
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-20 12:00:55
Też mam takie szklanki tylko jak piję to wyciągam łyżeczkę

mlody12340
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-04-20 11:47:31
co za ryj ;/

matylda111
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-04-20 11:33:04
Coś ją notorycznie kłuje w oczy podczas picia kawy......:-))

agnieszka43750
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-04-20 11:30:33
takie dziewczyny to odrębny gatunek

rusofil
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-04-20 11:30:06
Wygląda, jakby zesrała się w gacie. Paskudna/y. Nie wiem co ona/on chciała/chciał ukazać tą fotą.

malgolina
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-04-20 13:02:41
Może chciała pokazać zmarszczki na czole... ;)

lolek778
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-04-20 11:27:06
a na drugim planie pilot od cyfrowego polsatu.

LookAtYou
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-04-20 11:25:24
zamiast pudru to chyba Nutellą się wysmarowała

Agatkaaa123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-20 11:21:37
i ten sweetasny dziubek xDDD

szatano999
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-04-20 11:15:00
slabo opalona..bo mi się gaz w butli do palnika skonczył....

myta25081980
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-04-15 17:16:56
to musi trafić na główną..........

tralalala09
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-19 22:38:08
jaki murzyn?! murzynka ! XD

Terminator19
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-10-19 21:30:17
to chyba murzyn jest.. nie żebym był rasistą czy coś ale jeśli to nie murzyn to dużo jej do bambusa nie brakuje

Kalin6n
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-10-19 21:26:03
aż mnie ciary przeszły ghhhhhhh ;/


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500