Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
jimmy73  11-10-21, 15:13 Zgłoś
+ 1083 -
Dodano: 2011-10-21, 15:13:49   przez: jimmy73
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1083  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kto normalny chodzi w zimę w chodakach ?
  •  Laski takie są fajną mam choinkę?"
  •  Na jesienne chłody
  •  Kopciuszek tuz po północy
Ukryj komentarze(89)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kromkruak
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-10-28 18:44:59
znam historię tego zdjęcia -to było tak- zbierał kasę przez trzy renty zamówił panienkę na godzinkę no i musiał zrobic zdjątko bo kumple pod blokiem nie uwierzyli by

nadolny2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-17 20:10:10
To dziadek.

pegisu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-28 14:59:46
A może to jej alfąs . ?

sadokasa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-06 11:17:18
to nie jest z fotki

PanStaszek101
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-03 21:17:08
Angelina Jolie i Jon Voight ;P

boxlubie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 22:21:58
chyba twój xd. ;d

DiMaXo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-02 21:24:36
z łóżka bym nie wygonił... i ten starszy pan też tego nie robi... :)

zdradziecka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 21:14:15
co wy tacy malo toilerancyjni , wary jak u orangutana ale cialo jak u afrodyty

Agatuskaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 21:12:46
hehe poracha totalna, no ale coz bywa xD

kein_problem
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 21:07:43
co jej sie w usta stalo .... ????

domatorka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-01 13:58:17
po rękach poznać że stara pudernica z niej nawaliła sobie kolagenu w usta silikonu w cycki i jeszcze pozuje staremu dziadowi żenada

unkonform
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-01 09:03:02
pszczoły ją w obie wary pokąsały

Natt01
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-31 23:48:53
Prędzej klient .. :D

kowal_vader89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-30 13:15:30
co ona ma z morda?! hehe wary obciągary:D

miska111111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-30 11:00:04
hmm dziewczyna fajne ma cialo ale reszta do bani ;p i te usta ble ... a co do fotografa to widac ze robi dla siebie fotke ;p bo jaka corka normalna chcialaby aby ojciec czy ktokolwiek dziadek.. robil jej takie zdjecie... pozal sie...

mick1973
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-29 20:33:22
komentarz usunięty przez użytkownika

pati1727
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-29 16:39:29
nieudana kopia Shakiry???

ewaa19
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-29 13:17:10
mistrzowski make-up.

Strus86r
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-29 12:39:01
ma sprężyste uda wylizałbym jej nawet cipkę

longcock
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-29 12:32:37
usta jakby pompowala opony od stara

Geruch555
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-29 01:22:56
na moje oko to dziadek..

cupamo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-29 00:33:08
Kobieta żaba

tomy8786
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-29 00:27:05
Swiety Mikolaj:D

jack7979
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-10-29 00:18:41
Ojciec i co???

NaczelnyRuchacz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-29 00:08:38
Zabawna foczka, nawet, nawet :D

sowa79
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-28 23:34:13
mój misio i ja

gorbaczow7
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-28 21:51:31
a ja myślałem że to matka ...

zmasakrowana
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-28 21:23:20
A ja po twarzy mam wątpliwości czy to kobieta..

foxx1977
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-28 21:20:16
na pewno nie synek

Baron_Samedi
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-28 20:59:59
Albo ona gra na saksofonie albo wstrzyknęła sobie botox w usta bo jakieś takie mocno spuchnięte ma.

zbywro
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-28 20:57:48
mąż, to mąż tej pani, zdecydowanie! ;-)

rgb77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 20:55:32
córeczka tatusia hehe

davis44
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 20:43:11
komentarz usunięty przez użytkownika

erniej
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-28 20:38:44
to hydraulik z Polski!

krzysiek503
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-28 20:33:39
yyy... może klient :)

chlebzmaslem
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-28 20:22:07
udana sesja : D mistrzowski fotograf xD

kojak1995
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-28 20:07:31
Dziadku zrób mi zdjęcie, tylko poczekaj nałożę kilo tapety. Oj może trochę przesadziłam ...

Gosiek620
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 20:06:55
Jaki klient jaki dziadek xD To 'SPONSOR' xDDD

dudek1090
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-28 19:55:26
Bardzo pracowite wargi;p Wary obciągary:) ha

radekradek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 19:50:38
To duch bryyyy

sarakrupa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-28 19:30:46
wary jej spuchly, ciekawe od czego...

dorotka_1110
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-28 19:28:55
Współczuje dziewczynie inteligentnego myślenia ..

madzia1289
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-28 18:49:47
"Dziadek, zrob mi fote. Tylko siedzisz i na TRWAM patrzysz..."

kromkruak
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-10-28 18:44:59
znam historię tego zdjęcia -to było tak- zbierał kasę przez trzy renty zamówił panienkę na godzinkę no i musiał zrobic zdjątko bo kumple pod blokiem nie uwierzyli by

m3gusna
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 18:16:04
Raczej jej 30 lat starszy maz :D

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 17:49:18
taki dobry ,,tesc'' swojak nosi dobre podkoszulki :D

haha1010
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 17:48:09
to chyba raczej jej alfons :D dokładnie.

omen100
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-28 17:41:42
angelina jolie w mlodosci bez makjazu;D

Blaabu
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-28 17:36:07
Sponsor ;DD

piotrekszmidt
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-28 17:11:44
ale ma gębe to już moj kutadronek jest ładniejszy hi hi hi

Wico19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 17:11:15
Wygląda na to że to sponsor :)

immortal-89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 17:09:47
Czyżby klient mistrzem drugiego planu :) ?

drdos
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-28 17:06:35
Dżoana Krupa???

wrona891
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-28 16:56:34
Starszy nadziany i pewno chory kochanek...no kogóż innego mogłaby taka lala ze sztucznymi ustami lecieć??

salata555
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-28 16:51:41
ale ma ryj laska....

bezkituno
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-28 16:36:32
" U Fagasa"

tupcio
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 16:20:54
moim zdaniem to to zdjęcie robi klient, aby potem owa pani mogła pokazać alfonsowi, że wykonała usługę :D

starysatyr
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-28 15:53:13
Ale gdzie tu wiocha? Dziadek nie potrafi robic zdjęc a ona byle co publikuje. chyba tylko to

kolojabolo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-28 15:49:50
Dziadek robi jej zdjecia na NK

haniaa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-28 15:40:44
To chyba sponsor, starszy dziadek:)

ssij_mi_jaja
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-28 15:40:10
papa papa papracci

olek132
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 15:11:36
albo alfons

CzekoladaChili
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-28 14:38:20
Ojciec ? prędzej sponsor.. ;]

Liberte
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-28 14:35:27
No cóż.... panna chyba potwierdza mity o blondynkach i zamiast samowyzwalacza do cykania głupich fotek dziadka zatrudniła.... Albo to prostytutka a dziadek strzela pamiątkowe foto żeby się pochwalić w klubie kombatanta....tak czy siak wiocha

marekkiwiorski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 14:12:35
zdjęcie za loda, ino dziadek licho sie umył

bolek1234
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-28 13:57:43
A ja tam myślę, że to jej nażeczony.

xDPaLiiNkAxD
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-28 13:45:10
Sponsor

LOCO87
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-28 13:30:52
bardziej szef i jego asystentka..

kirer2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 13:22:00
raczej klient...

jaramtrawe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 13:03:04
tylko żeby dziadek nie dostał zawału ;P

omen100
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-10-28 12:59:26
glupia dziw.. i jej stary alfonsxD

Tensor
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-28 12:53:57
Mój Ford w oknie.

wyczes4
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-28 12:42:54
stary czlowiek tez moze :):):)

wyczes4
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 12:42:06
to nie jest jej ojciec!to moj pradziadek:)ostatnio chwalil mi sie swoja dziewczyna

anulka959
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 14:39:33
To ci współczuje.

myszunia85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 12:37:03
nie przewidział, że robiąc zdjęcie stanie się mistrzem 2 planu :D

Mike_83
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 12:30:48
Hahahaha,moooooc...

owl86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-28 11:53:27
możliwe że to sponsor...

rusofil
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-28 11:52:23
Nie chcę nic mówić, ale ta pani ma strasznie brzydkie lico. I widać, że pusto w czerepie, aż echo się niesie.

Edus21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 11:50:58
Patrzac na jej twarz,sądze ze to jej facet. Za młoda to ona nie jest.

NanS1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 11:44:12
dziadziuś albo sponsor ;)

kolorowe_bambosze
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 11:33:31
ojciec? wątpię... ona zbyt młodo sama nie wygląda :)

walimnietojuz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 11:28:34
Raczej jej sponsor :D

wrunio
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-28 11:25:42
gość wygląda jak Bohdan Łazuka

sinecod1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 11:25:36
Polskie blokowisko - chciałoby się zanucić " w domach z betonu nie ma wolnej miłości...", ale tu chyba miłość będzie dopiero. Dziadzio ma rentkę to sobie panienkę sprowadził .. i strój ma niczego sobie ha ha ha ha

art-b
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-28 11:25:07
a ja myślę, że to alfons.

Pinka86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-21 21:16:04
Tatus stwierdzil ze zaslona jest bardziej godna uwagi niz coreczka :D

smerf88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-21 17:08:49
Sąsiad poproszony o pomocną dłoń.

kuckiel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-21 15:55:28
to na pewno jest kobieta?

jimmy73
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-21 15:56:58
Wygląda trochę na kobietę;-)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.5900