Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Dzięki NK wiem co straciłem-dziękuję Ci Nasza Klaso
ferdal  11-10-24, 09:33 Zgłoś
+ 908 -
Dodano: 2011-10-24, 09:33:25   przez: ferdal
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 908  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
  •  Nie drażnij strażnika
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  Turyści w ataku.
Ukryj komentarze(57)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
BauerXL
    Ocena: 10 (glosow:12)
2011-10-29 16:12:39
Wywaliła pieroga i zadowolona z życia.

cypek5542
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-14 22:25:55
A Matka wie ze CIPIESZ?! hahahaha

czarny1113
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-14 13:49:10
Podeślij linka do profilu jak możesz

anija07
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-10 18:20:01
podajcie linka do profilu

Renifr
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-11-07 16:10:32
Tonący... Jak już adoratorów na innych portalach zabraknie i nk może być "deską" ratunkową...

Hanter
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-06 13:55:24
Starsza ale jescze jarsza

NmElite
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-04 21:14:48
widac nie ma kto ja dupczyc a ona nie ma komu lachy robic dlatego eksponuje wdzieki na nk. swoja droga autor fotki zawisny, ze wybrala jakiegos innego ogiera niz takiego pryszczatego psa niz Ty?:D

wikaax
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-02 22:40:32
Czemu już nie napiszecie "ruchałbym" ..?

Zuuziaaa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-01 17:46:20
Obrzydliwa :/

RudolF_1945
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-31 16:46:51
MILF

Uszat89
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-01 21:32:59
to Ty chyba MILFA nie widziałeś..

Akray
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-31 11:29:55
MILF....

mick1973
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-30 19:39:15
komentarz usunięty przez użytkownika

extremetube
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-30 15:14:35
przynajmniej wydepilowana...

cobos18
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-10-30 14:31:10
elegancka mamuśka do pukania:P:P

diabla
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-10-30 10:09:54
Jak popatrzyłam na to zdjęcie to poczułam, że muszę zadzwonić do mojej mamy i podziękować jej. Za to, że jest normalna.

femur
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-10-30 14:42:47
Tego się nigdy nie wie na 100% ale podziękować nie zaszkodzi.

h4cker
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-10-30 00:41:26
Babka zaszalała nie ma co... nawet się ogoliła :D

wual89
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-30 00:29:51
widac przez majty jej "fasolke" hehe :P

szulcik
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-10-29 22:09:47
ladna kobieta ,tylko szkoda ,ze takimi zdjeciami lata po swiecie.

pa_ula92
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-29 21:33:01
Gdyby jeszcze miała czym się chwalić !

asita887
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-10-29 21:26:48
Taka stara a taka głupia...

drLOUBITCH
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-10-29 21:03:31
Kolejna podstarzała desperatka.

wyrokulicy
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-10-29 19:45:31
Raczej była niedostępna ale dla autora....

djcasper1990
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-10-29 19:09:46
wara jej się wywineła

myszunia85
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-10-29 19:03:09
brak szacunku dla siebie...

wieszjak
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-10-29 18:57:17
nawet spoko mamuśka mógłbym ją puknąć

kazikZ1959
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-10-29 19:18:20
To se puknij.

pala813
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-10-29 22:26:08
łbem o sciane! albo znajdz prawdziwa kobiete bo Ci reka odpadnie

piotrekszmidt
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-10-29 16:27:18
Co Wy chcecie zadbana mamuśka

despik
    Ocena: -7 (glosow:11)
2011-10-29 16:13:06
jak bardzo trzeba być zawistnym i jak bardzo ta 'niedostępność' musiała zaboleć że po latach wrzuca się fotkę do sieci ?

ferdal
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-10-29 16:53:46
despik używaj czasem mózgu,wiocha to nie same foty,ale ale dobrze jak ją odpowiednio opiszesz

Kara_Boska
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-30 20:17:39
to przecież ta kobieta sama wrzuciła takie zdjęcia w sieć, na portal społecznościowy, ogólnie dostępny...

BauerXL
    Ocena: 10 (glosow:12)
2011-10-29 16:12:39
Wywaliła pieroga i zadowolona z życia.

fusswohl75
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-10-29 15:42:23
masakra :/ żeby miała co jeszcze pokazać ............ a tu wszystko w stanie zwisu hahaha i ta poza lolxd

MONIA52
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-10-29 15:14:34
na stare lata dupa szaleje

pawcio7801
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-10-29 15:00:44
a teraz jest az za bardzo dostepna

mixja2
    Ocena: -8 (glosow:12)
2011-10-29 14:56:09
kolejna dziwka co szuka sponsora na nk.... ZERO SZACUNKU DLA NIEJ !!!

mixja2
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-10-29 17:29:13
widac ktos sie nie zgadza z moja opinia... moze uzasadni czy to nie prawda... zwykla dziwka

qstosz
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-10-29 14:52:19
A ja lubię takie mamuśki ;) Dobrze się z nimi dogaduję ;P

Baron_Samedi
    Ocena: -7 (glosow:13)
2011-10-29 14:31:12
Jeśli ona była dla ciebie niedostępna to musisz być strasznym kapiszonem, bo widać z daleka że ona daje za free każdemu.

drdos
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-29 14:14:51
Ciocia !!! O_O

Ostek
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-10-29 14:06:41
komentarz usunięty przez użytkownika

maroomega
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-10-29 14:01:49
Dzięki NK wiem co straciłem-dziękuję Ci Nasza Klaso----- a ja myślę że nie wiele straciłeś , a raczej zaoszczędziłeś -- wstydu , no chyba że uważasz inaczej????

kara96_11
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-10-29 13:44:19
jednak pozostawie to bez komentarza.

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-10-29 13:19:43
co mysli jej dziecko, jej rodzina, znajomi jak to widzą

niezwykLa
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-10-29 13:18:38
stara, a głupia.

fukastic
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-10-29 13:02:56
Urzekła mnie Twoja historia ! Ewa Drzyzga już pyta o Ciebie.

Celestynka
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-10-29 12:53:26
hah rozwalił mnie opis ;d

anarchia
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-10-29 12:42:01
No i później ludzie się dziwią,że 13 latki gołe dupy wystawiją..a to poprostu rodzinne.

longcock
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-10-29 12:29:14
ale kuciapa, niewiem czy gasnica dalbym rade ja zadowolic

turandot
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-10-29 12:02:23
nie sądze żeby to była przeróbka

Danger_Boy
    Ocena: -8 (glosow:10)
2011-10-29 11:37:44
to nie jest NK ten kolo dodaje i przerabia zdjęcia. ale po co skoro istnieje kategoria inne wiochy ... nie ogarniam typa... ;[

happy_mala
    Ocena: 8 (glosow:12)
2011-10-24 10:16:12
naprawde nie wiedzialam ze dupy mogą byc az tak tępe....pozniej jaka matka taka córka... coś strasznego i załosnego...

Piotrek902
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-10-24 10:08:33
Daj lepiej linka na PW do jej profilu.

KITIKATUS
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-10-24 09:52:12
to jest straszne

fryga
    Ocena: 4 (glosow:14)
2011-10-24 09:44:18
Widać z wf-u miał piątki

Shredi
    Ocena: 3 (glosow:21)
2011-10-24 09:43:34
stare lachony wykładają się na NK. Jeszcze żeby miała co pokazać , a nie strupy bleeeeeeeee , ale na wiosce znajdzie się zawsze ktoś kto "ruchałby" tego wulkana :D lol


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400