Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Gdyby to była jakaś dziewczyna z nk to byście wyśmiewali... to zapraszam, łapa w górę.
neposz  11-10-25, 20:37 Zgłoś
+ 2052 -
Dodano: 2011-10-25, 20:37:00   przez: neposz
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 2052  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(110)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Fantasija
    Ocena: 10 (glosow:14)
2011-11-14 13:26:24
Za kazde "lapa w gore" czy "sami ocencie" leci odrazu... lapa w dol ;) Pozdr ;)

mircus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-04 19:49:17
Doda to wiadro na spermę.

igrii
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-17 21:37:02
ot to po prostu nie lubi wyglądać jak każdy.

neposz
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-17 20:54:57
Wiecie co, żal mi niektórych. Gdybym wiedział, że tekst łapa w górę wywoła takie prostackie komentarze, najeżdżające na wrzucającego, jako żebrak, to bym inaczej opis skonstruował. A dlaczego mi Was żal, bo nie potraficie wyłapać kontekstu myśli z tak prostego zdania, jak w opisie.

neposz
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-17 21:05:10
Dla nierozumiejących, tłumaczę.: "Łapa w górę, jest w kontekście racjonalnego i obiektywnego patrzenia na rzeczywistość. Tzn, że nie ważne, czy jesteś wysoki, niski, chudy, gruby, pryszczaty, pełnosprawny, niepełnosprawny, znany, mniej znany, etc., to śmiejemy się z wiochy jaką robisz, nie z Ciebie.

dyskoteka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-16 20:24:12
łapki w górę się do ch|uja pana zachciało!

piratka16
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-16 18:54:21
Łapa Ci na mordę trollu..

maciek8222
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-16 17:18:52
no co? wałka nie wyjeła

guido1970
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-16 16:22:26
Nie zależnie od innych,ja zawsze uważałem że to wieśniara ze zrytym łbem. Może i nie brzydka,ale co z tego,przecież w tym kraju jest mnóstwo ładnych, a na dodatek o wiele mądrzejszych dziewczyn.

adi85
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-16 07:24:51
co tam se wlozyla??sztucznego ch..a???

poisongirl
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-15 21:25:21
ale to nie dziewczyna z nk:D sławnym wszystko można:D

kokoszken
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-11-15 21:16:13
ja was nie rozumiem zazdroscicie jej? mi sie wydaje ze jej zdjecia dodaja laski ktorym szkoda ze nie maja takiego ciala i buzi jak ona...

neposz
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-17 20:36:32
Tak, jestem laska.. z jajami :)

amfia
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-11-15 16:03:14
To tak specjalnie, czy zapomniała wałka zciągnąć?? Bo nie rozumiem????

IWantToBreakFree
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-11-15 15:18:48
plusy dają tylko ci ,którzy jej nie lubią(w 3/6 wypadkach).Osobiście jej nie komentuję mam ją gdzieś.Bez tony tego czegoś na twarzy wygląda lepiej.Na tym zdjęciu wygląda trochę jak tępa.Nie widzę tutaj żeby była gruba to tyle jak na mnie.

rusofil
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-11-15 13:22:01
Łapa w górę... Za żebranie masz łapę w dół.

franczeska26
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-16 15:15:32
a Ty masz łape w pysk...spadaj

JAREK.M
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-11-15 11:18:24
Czego jeszcze nie zrobiła ze swoim wyglądem, a co gotowa jest zrobić żeby nas zaskoczyć.

neposz
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-11-15 01:37:11
Jak czytam komentarze niektórych to się łapię za głowę, jak można być tak przesterowanym medialnie i do tego tępym. Jeśli kur*a nie widzicie WIOCHY w wychodzeniu z wałkiem na łbie a widzicie ją w np. niepełnosprawności innych to Wam współczuję.

MannGegenMann
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-11-14 23:04:58
Ten walek wyglada jak wibrator.

helena18
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-11-14 22:06:27
to nie jest wiocha tylko zazdrosc

neposz
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-11-15 01:31:30
TAK, cholernie jej zazdroszczę tego wałka nad czaszką.

janusz85
    Ocena: 0 (glosow:12)
2011-11-14 22:00:36
Moim zdaniem świetne zdjęcie. Wiocha schodzi na psy. Jak tak dalej pójdzie wrócę na demotywatory.

JAREK.M
    Ocena: 4 (glosow:12)
2011-11-15 11:11:10
To wy*******aj już teraz.

franczeska26
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-16 15:19:16
NA RA :/ pomachamy na odchodne :/

lavval
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-11-14 20:59:46
To jest wałek do zakręcania włosów. Nie wiem co w tym śmiesznego.

mtk1
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-11-14 20:52:26
Ale widzę tu ciężką wieśniare

piotrekszmidt
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-14 20:40:58
Nikt bu\y nie wysmiewał jakby była ładna i by jej pasowało to czemu mieliby wyśmiewac

neposz
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-11-15 01:39:32
Aha, tylko ładni mogą robić z siebie debila i to nie jest debilizm. A jak dziewczyna jest trochę mniej urodziwa to z niej szydźmy. Ty naprawdę nie wiesz co piszesz.

drLOUBITCH
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-11-14 20:20:43
Zawsze była jest i będzie wieśniarą. Nie zmieni tego fakt, że dziś nosi kreacje od światowych kreatorów mody. Jest prostacka, prymitywna i grubiańska. Dziwię się, jak można lansować w mediach takich ludzi.

malwa88888
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-11-14 19:45:54
komentarz usunięty przez użytkownika

its_so_izzy
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-14 19:42:28
jak na dorote r to jest całkiem fajne. polecam jej zdjecia z 2004 roku. to dopiero wieśniactwo absolutne. kocham jej zdjęcie w różowych kozakach

tomasz3e
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-11-14 19:04:01
Masz minusa za Łapke w góre!!!

sirklon
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-11-14 18:02:03
Normalna ładna dziewczyna. Niekonwencjonalna fryzura i od razu na wiocha?? Oj chyba za dużo buraków nadaje zdjęcia na wioche. A może dlatego że to Doda??? Toteż świadczy tylko o wiochmenach

Lolly
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-11-14 17:39:01
Ona wygląda normalnie..O.o Myslicie ze jak wstawicie ją na tą gowniana strone i dostacie,,łapki'' to będziecie fajni?.Rozumiem-ktoś jej nie lubi,ale takie coś jest żałosne...

LadyK
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-14 17:32:59
torebka poszła w odstawkę... wiedziała jak schować "przyjaciela"

triumphst666
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-14 17:13:55
nareszcie jej walec po głowie przejechał

dodsab
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-14 17:11:47
moda z włoskiego Vogue'a

pyslawomir
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-14 16:55:41
Burak za sam smiech by dostala w pysk

Diiamond
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-14 17:43:46
pysk to możesz mieć ty.

Vivi
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-14 16:49:13
Ładny kolor szminki :D

Cichy11
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-14 16:35:25
A za co łapa w górę?

buli2011
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-14 16:05:20
śliczna kobieta

anita120
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-11-14 15:46:10
ejj on wyglada normalnie :( cos sie komus nie udalo

Tensor
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-14 14:59:24
Jak tak patrze na to zdjęcie pomijając ten daszek, to bez kilogramów tapety ładniej wygląda.

richii1974
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-11-14 14:21:42
Do Tescosatan: otyłość to też choroba i pewnie nie wszyscy sobie z tym radzą no ale skąd możesz to wiedzieć.

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-16 18:47:44
Wiem bardzo dobrze, to był mój problem przez prawie całe życie, wyglądam normalnie dopiero od dwóch lat, po zrzuceniu trzydziestu kilogramów nadwagi. I udało mi się to dopiero po uświadomieniu sobie, że to nie jest niezależna ode mnie choroba, ale jak najbardziej zależne lenistwo.

neposz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-17 21:29:29
U Ciebie nie otyłość była problemem, tylko osoby które się z niej śmiały. Uwierz, skoro po sobie nawet nie kumasz, sprawa wagi w dużej mierze jest chorobą na podłożu emocjonalnym, a nie jest lenistwem. I nie ważne czy nadwaga czy niedowaga.

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-18 01:44:41
Nareszcie załapałeś choć dziesięć procent z tego, o co mi tak naprawdę chodzi. Oczywiście że to nie otyłość jest problemem, tylko charakter. A zatem to nie osoby które się śmiały były tu problemem, tylko ja. Podobnie jak oni wszyscy byli problemem dla siebie, jeżeli musieli się w ten sposób

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-18 01:47:24
dowartościować. Rozumiem też, że problem dotyczy również Ciebie. Bo jeżeli nie, a mimo to zarzucasz mi, że niczego nie rozumiem bazujac na moich własnych doświadczeniach, to jest to odrobinę niewłaściwe. Każdy ma prawo mówić o tym, co sam przeżył, chocby z tego powodu że dzięki doświadczeniu wie o

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-18 01:50:47
czym mówi. I dopiero wtedy może się wypowiadać w tej sprawie, kiedy poradził sobie z tym, co mu w nim samym przeszkadzało. To chyba jest oczywiste. A ten kto nie ma tego typu doświadczeń grzecznie słucha i pyta w razie wątpliwości. Mam zatem nadzieję, że wiesz o czym mówisz. Bo jeśli próbujesz mnie

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-18 01:53:26
po prostu pouczać, odwołując się do swojego dobrego serduszka i niejasnych norm ogólnych, dyskutując w dodatku z konkretną osobą, a nie z uosobioną obiegową opinią, to coś jest nie w porządku. W takim wypadku powiedz, dam sobie spokój z tymi komentarzami. Nie mam zamiaru rozmawiać z kimś, kto wie

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-18 01:56:12
lepiej jak mam interpretować własne przeżycia. Dzięki, poradzę sobie. Co do problemu emocjonalnego, każdy psycholog Ci powie, że pierwszym krokiem do wyleczenia jest zaakceptowanie tego, co jest nie tak i postanowienie, że muszę coś z tym zrobić. Czyli po raz kolejny chodzi o charakter i

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-18 01:59:14
dotrzymywanie danego sobie słowa. Problemy emocjonalne są po to, żeby starać się radzić sobie z nimi, pokonywać je i rozwijać się dzięki temu. A nie po to, żeby stwierdzić że je mam, nie podjąć najmniejszego wysiłku, a potem jęczeć że same nie chcą znikać. Człowiek naprawdę jest w stanie zmienić w

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-18 02:01:57
sobie wszystko, jeżeli tylko zechce. Są ludzie, którym otyłość nie przeszkadza, żyją normalnie z dodatkowymi kilogramami, osiągają w życiu zamierzone cele. Oni nie muszą nic zmieniać, jeżeli im to nie przeszkadza. Sami kształtują otoczenie w którym żyją, nie są antybohaterami, którzy biernie

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-18 02:04:17
przyjmują zastaną rzeczywistość, mimo że zupełnie im ona nie pasuje. Ale są też tacy, którzy po prostu stwierdzają że to choroba i tyle im wystarczy. Nie robią nic, ale zamiast tego obarczają otoczenie swoimi żalami. U Margaret Atwood w "Pani wyroczni" jest to dość dobrze ujęte - że są na świecie

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-18 02:06:52
dwie kategorie ludzi, grubi i szczupli. I wcale nie chodzi tak naprawdę o to, czy ktoś ma ten brzuch czy nie. To po prostu stan umysłu. Dodatkowe kilogramy to jedynie realizacja tego, co niektórzy mają w głowie, czyli kompletnej bierności wobec życia. Proponuje spojrzeć trochę szerzej, a nie oburzać

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-18 02:09:51
się po dokonaniu pobieżnej oceny czyjejś wypowiedzi, nie pouczać. Jeżeli ktoś nie jest w stanie, zakładając że nie wchodzą tu w grę okoliczności od niego niezależne, zmienić w sobie czegoś, czego nie akceptuje, jest to porażka. Jeżeli taki ludziom wmawia się, że to choroba, robi się om krzywdę, bo w

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-18 02:12:43
ten sposób dostają do ręki wygodne narzędzie służące usprawiedliwieniu ich słabości. I wtedy moment ich pokonania się odwleka. Niedźwiedzia przysługa. Wtedy już faktycznie lepiej wyśmiać. Wyśmiewanie budzi w kimś takim sprzeciw, zmusza go do przemyślenia powodów, Sprawia, że nagle zaczynamy odczuwać

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-18 02:15:03
samych siebie w sposób intensywny, podobnie jak odczuwamy świeże skaleczenie, co z kolei może prowadzić do ukształtowania samoświadomości, refleksyjnego podejścia do samego siebie. Ktoś taki stwierdza, że świetnie wie ile jest wart i nie pozwoli na szydzenie z siebie bandzie idiotów. I albo, jeżeli

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-18 02:17:26
już mówimy o nadwadze, olewa brzuch i zaczyna dawać innym do zrozumienia tym co osiągnie, że nie mają prawa tak go traktować, albo, jeżeli sam siebie jednak nie akceptuje, doprowadza się do takiego stanu, żeby było to możliwe. To podstawa, bez tego niczego nie osiągnie, będzie się izolował

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-18 02:19:33
w przekonaniu, że jest krzywdzony. Ale to wszystko musi zrobić sam, bez podpórek typu choroba, problem emocjonalny itd. On sam wie, jeśli zechce to przemyśleć, a nie bezproduktywnie jęczeć, czym to jest dla niego. I poradzi sobie z tym na swój sposób. Człowiek powinien być możliwie samowystarczalny,

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-18 02:23:44
wtedy dopiero może zaoferować coś innym, samoświadomy, żeby mógł akceptować siebie, nie uciekać przed tym, czego w sobie nie toleruje, bo dopiero wtedy będzie w stanie szanować innych, a nie szukać okazji, by obarczyć kogoś problemami, z którymi sobie nie radzi, bo zwyczajnie mu się nie chce.

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-18 02:25:22
Ten problem rozumiem nieco szerzej niż to raczyłeś zauważyć w swoich komentarzach. Człowiek jest trochę bardziej skomplikowany niż jego pojedyncze problemy.

neposz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-18 11:18:10
Mądrość objawia się w krótkiej i treściwej wypowiedzi. Spróbuję :) Mam wrażenie, że trafiłem dość mocno w jakiś słaby punkt u Ciebie. Oczywiście pisałem ogólnie, ale z czymś Ci się moje wypowiedzi skojarzyły. Pamiętaj, że nawet jeśli coś łyknęłaś z autopsji, to nie musi być słuszne dla innych.

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-18 11:23:14
Owszem, w jeden taki słaby punkt - ja staram się po prostu napisać coś więcej bo uważam że jak już siadam do temtu, muszę się postarać. Tymczasem ktoś tam jakieś dwadzieścia stron z tego wyłapie. I nie chodzi o ten czy inny temat. Lubię się rozpisać i tyle. Ale od dziś daje sobie spokój,

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-18 11:24:03
to zdecydowanie nie jest dobre miejsce do tego.

neposz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-18 11:24:26
Twoje doświadczenie jest sprawą subiektywną i jak to napisałem na samym dole tej wiochy, nie zaśmiecaj nam głowy o jakichś "żabkach". Nie wypowiadaj się również na temat zmian człowieka, ponieważ tego problemu wcale szerzej nie rozumiesz (jak piszesz), niż jak to ująłem w komentarzach.

neposz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-18 11:29:06
Każda osoba jest inna, inaczej czuje, inne ma problemy, bądź inaczej je doświadcza. Terapia owszem polega na zmianie, ale nie każdy potrafi chcieć się zmienić, bo istnieje jeszcze obawa przed zmianami, itd. Problem złożony, ale nie jako ogół, tylko jednostka.

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-18 11:36:36
O, to znaczy że mamy ten sam problem. Jednak jakimś cudem widzisz go tylko u mnie. Ty nie rozumiesz mnie, ja niby nie rozumiem Ciebie. Moje doświadczenie jest sprawą subiektywną, Twoje jest sprawą subiektywną. Ty sądzisz, nie wiem dlaczego, że Twoje jest lepsze, ja też.

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-18 11:37:21
Krótko mówiąc, o szkoda czasu i tyle.

neposz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-18 12:20:35
To nic nie znaczy. Nie osądzaj, bo Ciebie ktoś osądzi. Nigdy nie miałem nadwagi. Mam figurę atletyczną a moja masa jest wg BMI idealna. Nie myśl, że broniący otyłych sam nim jest. Nie nakładaj na siłę swoich strapień, na barki innych.

neposz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-18 12:23:48
P.S. Weź się za poznawanie życia, bo Ci wyimaginowany świat z książek nie pomoże w życiu. A Tobie nie szkoda czasu, tylko brak argumentów.

Tescosatan
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-18 12:40:24
Wybacz, że łamię obietnicę, ale dodam jeszcze trochę. Weź się za poznawanie życia? wyimaginowany świat z książek zastępuje mi rzeczywistość? Skąd takie informacje? Brak mi argumentów, podczas gdy tak naprawdę nie odniosłeś się do większości z nich? Teraz to mi już naprawdę szkoda czasu.

neposz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-18 23:12:13
Trzeba mieć się do czego odnosić. Słowotok nie argumentuje. Życzę miłego poznawania świata :)

Tescosatan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-19 21:31:17
Słowa coś jednak znaczą i czasem trzeba poskładać sobie w głowie dłuższą wypowiedź. I wtedy zaczyna się problem jak widzę. Poza tym masz rację, słowa nie argumentują, tylko ludzie argumentują jeśli już.

klaudusssia92
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-11-14 14:09:57
za zebranie o lapke w gore.. lapka w dol :)

Nie_dla_idiotow
    Ocena: 6 (glosow:10)
2011-11-14 14:05:19
kolejny zbieracz punktow. Łapa w dół za "łapę w górę"...

Fantasija
    Ocena: 10 (glosow:14)
2011-11-14 13:26:24
Za kazde "lapa w gore" czy "sami ocencie" leci odrazu... lapa w dol ;) Pozdr ;)

traczek10
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-14 12:55:01
taki fryz miała chyba Wilma lub Betty z Flinstonów

abdullah90
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-14 12:39:09
tyle że to było zamierzone więc nie wiem z czego mamy się śmiać ..

oyeyku
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-11-14 12:29:03
Co jak co ale wałek pod kolor ust ma:D

BoneMan
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-11-14 12:06:33
nieudana podrobka gwen stefani, wstyd..

kasior86
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-14 11:41:16
poprostu zapomniala sciagnac walek :D

czkan6
    Ocena: 0 (glosow:12)
2011-10-26 01:00:34
na bank dildo:)

PanStaszek101
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-11-14 14:50:12
:D

emer94
    Ocena: -2 (glosow:14)
2011-10-25 21:39:09
ja jej nie wysmieje, kazdy ma swoj gust ;)

neposz
    Ocena: 5 (glosow:13)
2011-10-25 22:06:20
ale panią z otyłością wyśmiałeś.. no cóż, są znani i wyśmiewani.

Tescosatan
    Ocena: -19 (glosow:31)
2011-11-14 12:12:17
Otyłość to brak pomysłu na siebie i lenistwo, które nie pozwala wziąć się za siebie. Więc wyśmiewanie grubasów jest jak najbardziej uzasadnione.

LOHU_mojRZesz
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-11-15 01:30:48
Tescosatan ładnie jesteś poje*bana. Zapewne masz tak jeb*nięte w głowie na punkcie swojego wizerunku, że kompletnie nie dostrzegasz głębszych 'warstw' psychologicznych u innych ludzi. Słyszałaś kiedyś, że np. są leki, które powodują otyłość? Pewnie nie, bo akurat wtedy tapetę nakładałaś. Szkoda gada

Tescosatan
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-11-16 18:24:39
daje mi jako taką wiedzę o mechanizmach rządzących umysłem ludzi otyłych. Dopóki się wierzy ze to choroba (i nie mówię tu o lekach, tylko o zwykłym żarciu), człowiek nie chce wziąć się za siebie. Jestem chory i taki biedny, wolno mi, maaaamo, daj kotleta. Jest mnóstwo ludzi, którzy wolą jęczeć,

Tescosatan
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-11-16 18:26:52
folgować swoim słabościom, wierzyć że to nie ich wina, obżerać się a potem się dziwić, że sadlo rośnie. Bo otyłość o której mówię i która dotyczy większości, to owszem, choroba, ale choroba charakteru. Trudno się wziąć za siebie, trudno zmienić coś w swoim życiu. Człowiek często woli cierpieć szykan

Tescosatan
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-11-16 18:30:15
narażać się na śmieszność, bo to tak naprawdę nie wymaga wysiłku. W przeciwieństwie do wyznaczenia sobie celu i dążenia do niego - jak choćby będę się odchudzał, nie chcę tak wyglądać. Ludzie otyli często są swoimi największymi wrogami. Więc podtrzymuje, to jest przeważnie wynik lenistwa.

Tescosatan
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-11-16 18:36:40
cudzysłowie, w takim właśnie kontekście jakiego ty użyłeś. To tak jakbyś wszystkim tłumaczył że użyłeś tego słowa w znaczeniu przenośnym i wątpił tym samym w inteligencję rozmówcy. Plecam felieton Umberto Eco w drugiej części "Zapisków na pudełku od zapałek" na ten temat. Jeżeli coś w ogóle czytasz.

Tescosatan
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-11-16 18:38:03
A poza tym współczuję, jeżeli sądzisz, że trzeba być tępą tipsiarą z tapetą na ryju, żeby dbać o siebie. Myślę że do tego wystarczy po prostu odrobina charakteru.

Tescosatan
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-11-16 19:27:53
Nie wiem dlaczego, ale zginęły dwie części mojej wypowiedzi, w wyniku czego je sens się zmienił. Skoro już człowiek się stara trochę poprodukować, nie rozumiem czemu ktoś to ot tak sobie wyrzuca.

neposz
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-17 20:44:32
Nawet gdyby nie zginęły te części wypowiedzi to nie zmienia faktu jaką możesz być osobą. Twoje prymitywne stwierdzenie, że wyśmiewanie "grubasów" jest uzasadnione, pokazuje Ciebie w dość skromnie inteligentnych progach. Jak czytam te Twoje mocno niekształtne wypociny zauważam osobę całkowicie

neposz
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-17 20:49:50
pozbawioną empatii, czyli najprościej mówiąc podstawowych odruchów człowieczeństwa. Zaś gdybyśmy mogli się skupić nad, jak to piszesz, brakiem pomysłu na siebie, to śmiem stwierdzić, że Twój awatar wiele mi o tym mówi. Właśnie poprzez niego pokazujesz ludziom jaki masz pomysł na siebie.

neposz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-17 20:51:26
.. oceńcie mnie na zewnątrz, nie wewnątrz. Jakby to powiedzieć, takie prymitywne odruchy.

Tescosatan
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-11-18 02:30:51
Jaki masz zatem pomysł na siebie, jeżeli już chcesz wyciągać wnioski na podstawie awatarów? Klocki lego i dobranocka?

Tescosatan
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-11-18 02:36:11
Poza tym, co niby sugerujesz? I tak właściwie, skoro faktycznie zależy Ci na emaptii, na zrozumieniu tego co ktoś czuje i myśli, dlaczego nie jednak nie poprosisz o pozostałą część wypowiedzi? Może wypadałoby się jednak powstrzymać z komentarzem, dopóki się nie wie, co tak naprawdę jest do

Tescosatan
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-18 02:39:22
skomentowania. Czasem prawdziwy sens ujawnia się w pojedynczym zdaniu. A co do awatara, rzecz się ma tak samo. Jest tam jeden niepasujący do pierwszego wrażenia element, ale skoro ktoś przywykł do ferowania wyroków na podstawie pobieżnego wrażenia, to obawiam się

Tescosatan
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-11-18 02:40:29
że sugestia że jakiś element przegapił nie spotka się z właściwą reakcją. Nie sposób wymagać od kogoś tego, czego po prostu nie potrafi.

neposz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-18 11:05:57
No widzisz, nawet nie potrafisz odróżnić awatara, który ma coś przekazać (jak u Ciebie), a takiego, który jest tylko dobranocką. Czytasz za dużo i nic z tego nie wiesz, miesza Ci się rzeczywistość z wyimaginowanym światem. Już w jednym z filmów mądrze określili takie osoby.

neposz
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-18 11:13:37
Poranek Kojota, cyt: "Ale niestety, Ty zapchałeś sobie głowę jakimiś pierdołami o żabach i teraz na siłę próbujesz zainteresować tym innych...". Pamiętaj, że życie nie polega na biernym czytaniu, tylko na działania. I nie wymagaj empatii, skoro nie potrafisz jej okazać potrzebującym.

Tescosatan
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-18 11:27:47
Wręcz przeciwnie. Moje podejście do książek zawsze było pragmatyczne. Po prostu sądzę że jeśli już ktoś ma się na dany temat wypowiada, szacunek do ewentualnego odbiorcy wymaga, by była to w miarę wyczerpująca odpowiedź. A krótka i treściwa jest dla kogoś, kto potrafi też i dłużej. Zresztą dam sobie

Tescosatan
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-18 11:35:33
już spokój. Skoro ja mówię o Atwood albo Eco, a ktoś mi wyjeżdża z Porankiem kojota i ilkoma prawdulkami życiowymi o działaniu i na czym to polega życie, to chyba jednak pomyłka że tu jestem. O, jeszcze słuchaj głosu swojego serca może? Tego akurat autora nie czytuję.

neposz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-11-18 12:07:49
Bo tak prostej mądrości nie znajdziesz w twórczości autorów, których opisujesz. A do Ciebie trzeba prosto. Widzisz, czytasz to czego nie rozumiesz. Pytanie, po co? Żeby walnąć nazwiskiem na wiocha.pl. To tak jak w utworze Pawła Kukiza "On ni jest cham" Polecam.

Tescosatan
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-18 12:46:13
A nie, zaraz, jeszcze jedno. Czyli nie miałeś nigdy nadwagi. Ale jeśli czytasz wypowiedź kogoś kto miał, to nadal sądzisz że wiesz lepiej? A do tego mówisz że to ja opieram się na wyimaginowanym świecie? Teraz to mnie dopiero zagiąłeś i brak mi argumentów. A poza tym, o jakie żabki Ci chodzi?

neposz
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-18 23:20:51
Widzisz, to jest empatia i poznawanie świata w sposób konstruktywny, czyli to co jest Ci nieznane. P.S. Pamiętaj, że najlepszy chirurg na świecie nie łamał sobie nóg, czy też przeszczepiał we własnym brzuchu wątroby, by być NAJLEPSZY.

Tescosatan
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-11-19 20:50:25
Coś tam by się jeszcze dodało, wyjaśniło, ale w sumie to po co? Myślisz co myślisz i ja tak samo. W każdym razie dzięki za poświęcony czas, że Ci się chciało to przeczytać i odpowiedzieć. W sumie o to chodzi, a nie o próby przekonania kogoś za wszelką cenę.
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  W oczekiwaniu na wolna toaletę
  •  No właśnie
  •  No właśnie.
  •  Obcokrajowiec wyrzucił śmieci z samochodu,


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400