Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Komentarz pozostawiam Wam
fraglesjusz  11-10-25, 23:41 Zgłoś
+ 991 -
Dodano: 2011-10-25, 23:41:37   przez: fraglesjusz
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 991  Zgłoś nadużycie
2
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
  •  Budujesz, Remontujesz... Kombinujesz...
  •  Zakorkowali ulicę, bo robili sobie selfie
  •  Wykopki
Ukryj komentarze(101)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Kirk_H
    Ocena: 11 (glosow:11)
2011-10-31 11:14:29
A to profil psa czy dziewczyny? Bo jeśli pies to wrzucił to jeszcze można go zrozumieć :P

lopkekropke
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-04 18:51:35
Pies na baby :)

CzArNuLa512
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-20 20:06:20
idiotyzm..

MaciakV
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-20 00:56:08
ciekawe jakie będzie dziecko

WilczeOko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-18 00:23:28
Szkoda zdrowia psa..

keisha155
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-11 21:45:44
Nie miał kto to pies wziął ;p

poka88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-09 01:25:54
ta sama fota tylko z widoczną tworzą jest już na wiocha.pl gratulacje za użycie mózgu,sory orzeszka...

Efel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-07 19:43:50
załosne to jest . co te 12sto latki maja w mozgach to sie w pale nie miesci ja nie wierze w to co widze...

adzik89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-05 19:22:39
widać jaką przyjemność ci to sprawia hehe

JestemNaTak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-05 13:44:15
zoofilia jest karalna ...

alkek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-05 10:30:50
Pewnie chce się pochwalić, że lubi jak ją psy ruchają w dupę.. ;D.

fuck1the2police
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-04 18:20:04
daj spokój ...z psem..!!mogłaś przyjść do mnie ...ja już bym cię zadowolił odpowiednio!!swoim dickiem!!

barta96
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-04 13:29:11
zootube

magdamagdalena
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-04 13:26:58
idiotka

eleizis
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-04 08:50:06
tylko czemu biednemu psinie pyska nie zaslonieto?? moze tez chce byc anonimowy.

CWANY22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-03 21:52:41
hehe porno animal:))

siwy36
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-02 23:15:27
Dajcie linka!

agfbjdfd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 16:22:29
było

Olusqk26
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 16:15:34
Ja na jej miejscu na noc zamykałabym tego psa w jakies klatce -.-

Grzechoochotka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-02 12:46:47
Pies na baby.

Mona_M
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-02 11:04:42
O matko :/

asterix556
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-01 21:56:55
Pierwsze kontakty seksualne ;D hahahaa zboczenie ludzkie nie zna granic !! ;]

ramzes6677
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-01 21:30:31
Historia autentyk z takim właśnie kawalerem w roli głównej, para trafiła do szpitala po nieszczęśliwym zakleszczeniu. Lekarz który próbował rozłączyć "zakochanych" mówi do ojca dziewczyny (komendanta policji) "trzymaj pan zięcia bo nerwowy"

Krasnal5
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-01 19:51:53
Ta to musi mieć w głowie jak baran w torbie

mateo9898
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-01 17:03:29
Spłodzi z nią Człepsy XD

mebtoom
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-01 16:05:49
ma kto jej link ?

mysensation
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-01 10:22:44
Biedny piesek .

bakuss100
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-01 09:14:24
mam nadzieje że to tylko nieliczne wyjątki w tym pokoleniu

Bodo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-01 08:39:57
szkoda mi tylko tego psa

uap1984
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-01 06:46:39
To już któraś fotka tej ordynarnej zoofilki . Gdzie są Animalsi ?!?

sad0700
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-01 01:37:09
perfidna skuka !!!!!!!!!!!!!! hahaha wiocha ;p

Maggie2823
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-01 01:26:56
Było ..;/ Sama to wstawiałam...

foxx1977
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-01 00:48:17
To zdjecie krazy po internecie co najmniej 3-lata i jest prawie na kazdej stronie porno

MrPrasi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-01 11:22:21
zgadzam sie... pewnie ktos zrobił psikusa i wstawił zdjecie do jakies laski na focce ze niby jej.................................. ale na marginesie to piesek zadowolony jest...:D

amanoai
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-31 23:50:03
Najlepsza jest mina tego psa!

kolochujamiwisi
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-10-31 23:30:19
To zdjęcie jest tu już 3ci raz... dziewczyna ma poczucie humoru a banda przygłupów się rajcuje i co miesiąc umieszcza tu tą fotkę...

fraglesjusz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-31 23:24:14
@bodziokolo: pozwolisz kretynie, że coś napiszę ? Proszę Cię znawco wszelakich portali społecznościowych o wskazanie, w którym miejscu jest napisane, że kur.. dałem tej dziewczynie 11 ?!

JanNowy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-31 23:20:28
Twarz na zdjęciu zamazana, a w lewym górnym rogu to co :D?

olisonka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-31 23:08:05
na pieska. ;o

bodziokolo2
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-10-31 23:05:34
pajac to cie z nosa wydlubal,konta na fejsgownach fotkach i naszych klasach to mialem jak ty jeszcze z jajka na jajko skakales PAJACU!!!

mariakowa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-31 22:42:58
pies wie co robić

Palamerek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-31 22:12:33
Cygan,bierz ją!!!

ketchupTortex
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-31 21:52:41
to juz bylo o ile dobrze pamietam

nicusia01
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-31 21:44:14
cóż za głupie dziewcze...

kolo1230
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-31 21:36:15
zal mi jej

sandrulec89
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-10-31 20:58:59
Żal mi tego psa.

Guliwersc
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-31 20:53:52
bylo juz to....

drLOUBITCH
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-31 20:22:41
I wyrażenie "pies cię j*bał" nabiera sensu.

xDPaLiiNkAxD
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-10-31 20:16:32
ale tempa idiotka rany zamiast muzgu ma trociny

doomguard
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-31 20:15:39
Mina psa jest miażdżąca...

kasandraaa88
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-31 19:55:21
Ja pier.....ma sie czym chwalic,bedzie przypal jak rodzice to zobacza,a moze juz wiedza kim jest kochanek corki.

CzoOoRna
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-31 19:55:06
Przydałby się jej mózg ;)

MrukZWiochy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-31 19:42:49
Poza na pieska. ;P

univ3rs3
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-31 18:56:50
toz zglosic do ochrony praw zwierząt ! maltretowanie jest karalne jakby nie bylo...

siemekvac
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-10-31 18:55:18
Z psem już sie niemożna podymać ? Odwalcie sie

Molestatorka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-31 18:44:36
Ale psa wytresowała.. no cóż, jak nikt jej w realu nie chce to musi z psa skorzystać xD

Max74
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-31 18:11:21
Więcej tolerancji. To po prostu kolejna "normalna" orientacja nie gorsza od gejowskiej.

Liberte
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-10-31 20:08:24
Dobrze powiedziane.... pedofilii, zoofilii nekrofilii i innych filii też uznajmy za mniejszości seksualne niech się domagają tolerancji

drLOUBITCH
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-31 20:21:51
I to pisze ktoś kto sam pisze obraźliwe komentarze na innych absurdach. Zamiast apelować o tolerancję do innych sam ją z siebie wykrzesz.

Max74
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-01 08:46:22
drLOUBITCH czyżbyś nie zauważył ironicznego stylu tego komentarza ?

X-e-n-a
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-31 17:46:25
Czy nie powinno być "+18"?

gutek888
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-31 17:40:08
To chore ;/ zaczyna sie od psa potem gdy juz pies nie wystarczy to kupuje konia ;/

B.rabbit
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-10-31 17:01:11
ee,już to było,tylko w poprzednim ma ryj zakryty,powinniście go pokazać,żeby wszyscy zobaczyli jaka z niej suka

Wiochmen53
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-31 16:37:05
Przynajmniej piesek będzie zadowolony chodził ;dd Ale chyba on sobie pomyślał " O kur.wa co ja robię " Zobaczcie jego oczy xdd

Estoque
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-10-31 16:18:21
I kolejna suka zaliczona!

LOCO87
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-31 16:06:41
suka dała to pies wzioł

drdos
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-31 15:00:22
chyba lubi na pieska :/

sinecod1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-31 14:25:36
admin na wiosce jest ??? bo zalatuje mi tu zoofilią ...

leon2503
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-31 13:50:04
lubisz to suko!!!

Mortis23
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-10-31 13:48:05
To nie jest wiocha tylko to jest chore... Zgadzam się z przedmówcami, dziewczynie potrzebny jest psycholog albo lepiej... Psychatra...

kropkova
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-31 13:31:12
Wee dziecko się ogarnij. Chyba nie zdajesz sobie sprawy, że to do końca życia będzie się za tobą ciągnęło...

Baron_Samedi
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-31 13:21:12
To samo było 2 dni temu na głównej - Admin kur*a nie spij...

mick1973
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-31 13:18:21
pieskie życie

elektrownik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-31 12:48:22
Pies ma strasznie dramatyczny wyraz pyska ;)

grrrr1026
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-31 12:37:47
biedny pies

Ke__nY
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-31 12:34:04
,,Pies ją je*ał":D

kejtow
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-31 12:31:32
szkoda psa

tazziqi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-31 12:22:43
Było. Minus.

bodziokolo2
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-31 12:20:13
wiocha ale 11 dal co za osiol najpierw sie czepie przed zdjaciami lasek potem daje na wioche

fraglesjusz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-31 17:56:30
Człowieku ogarnij się, ta dziewczyna nie dostała ode mnie żadnej oceny. Pytam się, gdzie jest napisane, że dostała ode mnie 11 ? Pozdro.

bodziokolo2
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-31 18:38:54
widac jak h.uj u gory baranie

fraglesjusz
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-31 22:22:47
Skoro nie masz konta na fotce to się nie wypowiadaj, pajacu.

lovelywomanpink
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-31 12:11:49
Nikt jej nie chcę to psa przekupiła mięsem ;D

Bryan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-31 12:05:09
Ma ktos link profilu xD a tekst: Jak jest ochota to i pies wyłomota mega xD po prostu poleglem xD po prosze o link na PW :P

czarnulka1st
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-10-31 12:03:18
Jakie to smutne.. nikt jej nie chce to zadowala się psem... >.< nie rozumiem takich ludzi..

szczeryham
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-31 12:02:29
Oj,ciężkie ma dziewczyna życie u siebie w gimnazjum,po takich zdjęciach.

koziolek1000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-31 11:40:55
Jak jest ochota to i pies wyłomota

kostek123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-31 11:28:41
hahaha oglądalam ją ostatnio i jeszcze tam były foty na grobach co za dziwki !!!!!!!!!

Kirk_H
    Ocena: 11 (glosow:11)
2011-10-31 11:14:29
A to profil psa czy dziewczyny? Bo jeśli pies to wrzucił to jeszcze można go zrozumieć :P

kacper_96
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-10-31 10:42:13
skoro to dla cb wiocha to dlaczego dajesz 11 ???????

fraglesjusz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-31 17:58:50
Następny się znalazł. Ta dziewczyna nie dostała ode mnie żadnej oceny ! Gdzie masz napisane, że dałem jej 11 ? Ogarnij się tak jak bodziokolo2. Pozdro.

IziGrecja
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-10-26 12:08:42
bylo juz .... tak moge dac linik

koalala
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-10-26 10:42:29
Teraz rozumiem czemu niektóre kobiety mają zawsze duże psy

donferdek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-10-26 08:51:58
Pedodog

zacharianski
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-10-26 01:30:22
Całkowicie popoieram - Policja i w konsekwencji chyba psychiatra, bo na rodziców to już nie ma co liczyć.

huberciktgk
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-10-26 01:19:50
za bardzo sobie wziela do serca "pies Cie je,al"...

koszka86
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-10-26 00:25:41
zoofilka

zyzisa
    Ocena: 9 (glosow:11)
2011-10-25 23:51:08
Admin usuń to a tą dziewczyną niech się policja zajmie albo rodzice

Mower
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-10-25 23:45:28
tak to się nadaje do ochrony praw zwierząt ! maltretowanie jest karalne

kolonawesolo
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-10-25 23:44:30
laska mogła by sciągnąć spodnie a nie znęcać sie nad biednym zwierzęciem

neposz
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-10-25 23:44:07
jak się nie ma chłopa, to i pies wystarczy...

bukos000
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-10-25 23:43:55
Lubisz to suko!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500