Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Hahah..!! Śmiechowe jest!
Bans1994  11-10-26, 22:00 Zgłoś
+ 762 -
Dodano: 2011-10-26, 22:00:38   przez: Bans1994
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 762  Zgłoś nadużycie
43
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kobieta i telefon
  •  Szkolana łazienka
  •  Największa sprawa kryminalna ostatnich lat
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
Ukryj komentarze(39)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Radzio
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-11-15 19:53:28
Na co bąka trzymać w dupie , niech polata po chałupie .. ;]

asiaaa1995333
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-07-03 00:25:21
hhaha musze to wyprubowac:D

zaratusztrianin
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-17 18:44:16
Ona mu gołąbka dała a ten jeszcze obrażony

irysek222
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-16 20:15:42
haha dobra jest

Espana2010JG
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-16 18:43:56
...uje***a mu głowe ..:) :) :) ...

magma2000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-16 17:39:13
O kur... padam :D

LagodnaJakChili
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-16 10:38:22
Zajebista typiara nie ma co ;)

LublinKamil
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-11-16 01:04:28
A wez ty tak zrob swojej kobiecie.. tydzien bedize chodzila obrazona

prostolinijna
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-16 14:44:32
Bez kitu...w druga strone juz pewnie tak nie bawi :D

Kalyrrie
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-15 23:34:34
Z faceta delikates a babka no cóż... xd Przynajmniej jest na luzie xDDD Kurde, nie rozumiem co w tym takiego jest, że pierdzenie rozładowuje atmosferę xd

kick
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-15 21:35:19
Szwedzi i ich swinskie zarty..

zajac.007
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-15 21:33:33
biednemu zawsze wiatr w oczy ...

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-15 20:50:27
bede musial tak zastosowac zonie :D ciekawe czy sie obrazi czy tez od razu mnie zabije hehehehehe

agent0pepe
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-15 20:36:13
Hahahaha nie wiedziałam że Szwedki są takie dobre hahaha xD

h4cker
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-15 20:20:18
Hahahaha :D padłem :)

alenda
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-15 20:18:04
głupie, nie śmieszne

Radzio
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-11-15 19:53:28
Na co bąka trzymać w dupie , niech polata po chałupie .. ;]

Kalyrrie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-15 23:35:07
Dobrze powiedziane, mocium Panie xD

Tinka_1997
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-15 18:57:59
aż mu włoski zafalowały.........

amfia
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-15 18:56:38
Oglądając to przez chwile poczułam się jak w domu - pozdrawiam Cię kochanie! haha! ;)

PonuryUserr
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-15 18:39:44
Gdyby to byli Niemcy to bym się nie zdziwil ale po francuzach nie spodziewałem się tego ale widać niedaleka jest droga od francuza do pierda

PatwoL
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-15 18:38:13
Haha zesralem sie ze smiechu :D

ButterShitty
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-11-15 16:53:16
to jest obleśne, a nie zabawne :/ łe

hoody9
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-27 21:49:26
jak nas nie dotyczy jest smieszne, wolisz poczuć?

madziorek83
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-15 16:43:53
mycket bra

cropp23
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-15 15:54:41
ahhahahahahahaha co ona jadła omg

damo024
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-15 15:46:49
buhahaha....to jest zajebiste

Tiger51
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-15 15:18:37
Każdy ma swój fetysz

sirklon
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-15 14:22:28
popłakałem sie ze śmiechu

xEvolet
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-15 13:24:00
Buszek pierdziuszek :D

ivonciak
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-15 13:18:23
hahahah ;DDD Ale sie kochają ^^

jurgen123
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-11-15 13:11:24
popieram @janysz

biggu
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-15 12:53:39
żałosne

eddie24riopless
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-11-15 12:44:17
Jejku. Małe "prryk", wielkie halo :P

nektarynka666
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-11-15 12:19:25
Dobra dziewczyna :D A ten facet och jaki wrażliwy...

Bodziosowy111
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-15 11:59:56
To jest anders breivik! ;D

piotrbigaj
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-15 11:55:55
zlapala bąka do reki?

JANYSZ
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-11-15 11:38:44
to sie nie nadaje na tą strone

luckat
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-10-26 22:05:23
Ach ci Szwedzi zero kultury

madziorek83
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-15 16:43:26
mieszkam w szwecji i wiem cos o tym oni sa czasami niemozliwi


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300