Zaloguj si  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
OCE哸IE TO SAMI... brak mi s堯w
slupskslupsk  11-10-28, 01:27 Zg這
+ 754 -
Dodano: 2011-10-28, 01:27:45   przez: slupskslupsk
 Oce:  Zag這suj na TAK!   Zag這suj na NIE!  | Ocena: 754  Zg這 nadu篡cie
5
 Udost瘼nij inaczej
Ukryj komentarze(194)Dodaj komentarze
Aby doda komentarz musisz si zalogowa
 Najwy瞠j oceniony komentarz:poka
tadek_123
    Ocena: 19 (glosow:31)
2011-10-28 01:50:10
Widz ze gruby melan

ceramos1984
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-07 23:07:26
Nie przesadzacie? Jedyne co tu widz to doszukiwanie si wiochy na si喚. Najbli瞠j wsi to chyba jest jedynie komentarz. Smutne 瞠 nawet wiocha schodzi ju na psy, kiedy to by豉 elitarna lo瘸 szyderc闚, a teraz? Cholerne gimnazjum!!!

kolatek222
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-12 13:30:02
ko軼ielny marychy da do kadzid豉, jak 鈍ietnie posz豉 hosanna i by豉 meksyka雟ka fala na koniec.

winithepuch
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-11 13:46:37
czy oni kur....wa niemaja wstydu ja pie..ole

Ardhara
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-05 23:39:24
wol to ni grono staruszek, zapatrzonych w ksi璠za jak w b鏀two i klepi帷ych stale te same formu趾i - to jest wiocha a nie taniec ( nie wspomn o ko軼ielnym materializmie i zach豉nno軼i )

eveldar
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-26 17:15:38
Hare Kriszna by odjecha hehheeh

misiekpb
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-26 12:27:57
Proponuj zg這si ich kandydatur do YouCanDance

Bambino182
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-23 21:56:01
Niby czemu to jest wiocha ? taka religia taka kultura. nic z wiochy to nie ma

slupskslupsk
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-24 01:00:46
to jest wiara rzymsko katolicka w taka jak wierze , to jest polski slub ... a to jest wymysl albo pary mlodej albo ich rodzicow albo nie wiadomo kogo , zeby odstawic scenke , z tad wlasnie to jest wiocha ... ;O

irrco
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-23 21:15:43
jeden pije reszta ta鎍zy?

scorpeus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-23 20:27:25
dobrze ze makareny nie tancza !

wolik123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-23 20:14:32
dziwne dla mnie jest to 瞠 si mohery nie oburzy造

kaemqman
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-22 20:04:28
no to biba na ca貫go,a po ta鎍ach do ruchan...ups r騜anca

Urbiak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-22 15:53:42
Je郵i 酥iewa ka盥y mo瞠 to ta鎍zy w takim razie te:) a gdzie to ju nie wa積e;)

igliwie
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-22 00:07:54
kurna ale krzywo;) nie rucha豚y;)

patpiw05059
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-21 19:44:36
ale musia造 marychy spali komu sie pomyli這 i do kadzid豉 mary鄂i sypn掖 :) dlatego tyle ludzi do ko軼i馧ka lata :D

GTW48
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-21 19:24:11
Sensation White 2011 hehe:D

Inarius
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-20 21:46:33
Haha.. Jak si u鄉ia貫m. :D

Azumi-chan
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-20 21:18:13
Na 郵ubie mojego trenera by pokaz taekwondo, i co? @.@ (On jest trenerem taekwondo)

czarna1191
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-11-20 20:43:06
Bardzo nier闚no.Przykro mi, jestem na nie. Nie przechodzicie do nast瘼nego etapu, dzi瘯ujemy:)

sesemonda
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-20 19:57:36
So you think you can dance?

Falek
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-11-20 18:06:11
ksiadz jaki zadowolony ile na tace dostanie ;d a te tanczace zakonnice to u ksiedza chodzy teraz bd mialy takie ze niech Cie licho ;d

normaf
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-20 16:16:48
Alman Jak bys znal troche slowa swietych i niektore teksty zwiazane z wiaro katolicka to bys chyba nie napisal tego komentarza. kazdy ma prawo do wlasnego wyznania i pogladow ale niekt nie powienien miec prawa do szydzenia z czyjejs wiary

normaf
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-20 15:53:25
dla mnie to jest ok. przynajmniej sie ostarali cos zrobic dla pary mlodej.czy kazdy slub musi tak samo wygladac? Szkoda ze wiekszosc ludzi tutaj tylko krytykuje,a nie docenia czyjejs kreatywnosci.

gregsky
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-20 12:26:00
mlodsze pokolenie mocherowych beretow jest toszke bardziej wyluzowane

Rekinek4
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-20 10:38:24
wygl康a na parafie 安. Jakuba w Warszawie, Pl. Narutowicza, znakomicie ze ta mloda para tego nie widziala, chyba by od razu trzeba byloby ich grzebac. No coz, rozrywka w stylu katolickim, ala TVP1, szkoda ze brak gryla i piweczka, z pozniej po ryju, kogos skubnac i mozna sie rozejsc, pa, pa !!!

rusengun3
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-20 10:09:46
C騜 ... Nie wiem gdzie ten ko軼i馧 si znajduje, nie wiem spod jakiego od豉mu chrze軼ija雟twa jest, Ale uwa瘸m 瞠 forma ta鎍a w ko軼iele sama w sobie nie jest z豉. Jednak na tym filmiku jest taniec .. moim zdaniem troch 幢e dobrany. Lepiej by wysz這 jakby zata鎍zyli w takim stylu jak mieszka鎍y USA

Vario73
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-20 03:30:09
No co? Katole mog kra嗆, mordowa, gwa販i... to dlaczego nie mog ta鎍zy...?

student1234321
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-11-20 01:44:47
Co, ta鎍a w ko軼iele nie widzieli軼ie? A narzekaj potem, 瞠 sm皻y same :P. Inna rzecz ich synchronizacja itp.. To si nazywa taniec uwielbienia tak w og鏊no軼i.

zajac.007
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-11-20 01:03:19
na熜ane dewoty

Sajew
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-20 00:46:10
eej, czu豚ym si upokorzony na ich miejscu!

czarnykalisz77
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-20 00:04:20
nied逝go ko軼i馧 karaoke wprowadzi na mszy :)))

rusengun3
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-20 10:05:02
"Karaoke"zawsze przecie by這, nigdy nie zauwa篡貫 瞠 ca造 Ko軼i馧 酥iewa za organist lub niekiedy Ksi璠zem ??

katz_e
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-19 23:25:06
...nieeeeeeeeeeeeeeee no masakra!!! Do czego to "dojszlo"... ciekawe, kto na taki blyskotliwy pomysl wpadl, zeby w kosciele tanczyc... jesli juz musialo do tego dojsc, to przynajmniej powinni troche nad tym popracowac, bo siarsko im wyszlo...

bacabaca
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-11-19 21:48:13
tak to jest jak si do kadzid豉 zio豉 nasypie...

bary316
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-19 20:00:55
Najlepsza synchronizacja na 鈍iecie !! XD

seru1125
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-19 19:28:15
w mam talent dali by rade:)

Szyszka155
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-19 19:11:25
Makarena- mocherowa wersja!

tapicer
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-11-19 19:01:19
安ietnie oprawiona uroczysto嗆 poprzez modlitw i taniec. Tu nie ma 瘸dnej wiochy, a ci co to krytykuj to s tzw BETONY!!!

mateusz123pl
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-19 19:00:27
o kurdesz. Gospel zawita do Polski ! chyba zaczne spowrotem chodzic do koscio豉. tylko murzyn闚 brakuje

ToRnADo147
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-11-19 16:54:23
Z kt鏎ego szpitala spi***doli造 te pokemony ?

Max74
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-11-19 18:35:56
Nie zauwa篡貫, pustki na sali ?

PanStaszek101
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-19 16:40:21
jak mo積a kpi z czego czego nie ma :P

agusiapiek
    Ocena: 1 (glosow:11)
2011-11-19 16:35:38
Ko軼ielne cheerleaderki... "...WIEDZ,浩 CO SI DZIEJE...!"

Zajeczyca
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-19 16:32:32
A wiemy co to zielono鈍i徠kowcy? Nie? To radz poczyta zanim bezmy郵nie wrzucisz co na t stron....

student1234321
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-20 01:46:27
To akurat w KK, ale na oko s zwi您ani z Odnow albo SNE :).

groh
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-19 15:43:36
84 % ludzi na 鈍iecie jest chorych psychicznie - zgdanijcie dla czego ?? - polecam obejrze film pt:,,wiara czyni czuba,, oraz ,,zeitgeist,,cz1. - ja osobi軼ie czuje sie tak jakbym zosta zamkniety z 10 czubami bez kaftan闚 w pokoju bez klamek ( pok鎩 = ziemia , czuby = 84% wyznawc闚 jakiejs religii

aganella
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-11-19 15:12:34
a mnie si podoba wol to ni grobowe miny w 豉wkach i wymuszone u鄉iechy

lospio22
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-11-19 14:44:12
z Ta鎍em liturgicznym na 郵ubie :)

lospio22
    Ocena: 9 (glosow:13)
2011-11-19 14:43:03
Drodzy u篡tkownicy! To jest tak zwany taniec liturgiczny. Ma on na celu wielbienie Boga przez taniec a nie tylko przez 酥iewanie, albo "such" mow. Jest to bardzo ciekawy spos鏏 na modlitw. Udajcie si na tak msz, zobaczycie inny wymiar Liturgii. Ale fakt jest taki, 瞠 nigdy nie spotka貫m si z

Punk62_300
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-11-19 14:35:31
Dlaczego nad o速arzem jest odwr鏂ony krzy? Satanistyczny 郵ub? =.^

wherewolf
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-19 14:03:11
czeblin1 - widzia貫 郵ub hinduski w katolickim ko軼iele - przyjrzyj si dobrze na o速arzu stoi krzy 郵epaku :( - ca趾iem fajne rozwi您anie mi tam si podoba :P

Legacy666
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-11-19 11:40:48
To nie wiocha -.-

Ryskaaaa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-19 10:37:20
Hahaha :D

czeblin1
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-11-19 10:12:26
Ludzie 瘸這郾ii jeste軼ie. -.- To 郵ub Hinduski tam to jest normalne wi璚 nie ogarniam co to za wiocha gdyby軼ie poje寮zili po 鈍iecie to by軼ie wiedzieli a nie dupa na fotelu i tylko komputer radze wam chocia by do Anglii pojecha, i wejd嬈ie do 鈍i徠yni Hindus闚 to zobaczycie. -.-

bluej
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-11-19 09:11:13
Przecie to jest 郵ub...czy co dziwnego, 瞠 ludzie podeszli do tematu troche na luzie?W innych krajach ludzie tez tak robi i za wioch tego nie bior...ale nie! W Polsce w kraju pieprzonych katol闚 nawet takie co jest nie na miejscu...ja tam wiochy nie widz i gratuluje oryginalnosci...

tadeoment
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-11-19 08:54:34
Dzieci Rydzyka -rydzykjungen!!

wilus841
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-19 01:29:38
lol

tomekmagren
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-11-19 01:10:08
te sp鏚nice w kolorze brudnej bieli to pewnie za這篡造 przeciwniczki Zygmunta Hajzera :)

Homofob
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-11-18 23:41:52
a l l e l u j a m a k a r e n a (oj czesio by si cieszy

vario8009
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-11-18 23:41:51
HaHaHa Makarena w wydaniu Legion闚 O.Rydzyka

jw12
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-11-18 23:10:07
ekipa zdewocia造ch cnotek nie wydymek:) ko軼ielna wiocha na ca貫go! masakra, kraj moher!

Pawelo0787
    Ocena: 1 (glosow:15)
2011-11-18 22:44:10
... aby wielbi Pana Boga, spotka wielu warto軼iowych i otwartych ludzi, po篡tecznie sp璠zi czas :) nie jest to wiocha w 瘸dnym wypadku :)

qazimodo1983
    Ocena: 10 (glosow:12)
2011-11-18 22:41:47
a mnie to si kojarzy z bollywoodzkim filmem...

zajac.007
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-11-18 22:37:23
ko軼i馧 naj鈍i皻szej maryi ta鎍z帷ej ??

Pawelo0787
    Ocena: 4 (glosow:12)
2011-11-18 22:36:52
Ile rado軼i daje taki taniec :) jest to jedna z form modlitwy, s specjalne spotkania, na kt鏎ych ta鎍zy si w rytm religijnych piosenek wys豉wiaj帷 Pana Boga :) ja tez bra貫m udzia w takich spotkaniach i gor帷o polecam! :) jest to bardzo interesuj帷y spos鏏 wielbi Pana Boga, spotka wielu ...

WrednaJestem
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-11-18 22:36:16
ale co do czego? kto mia wybitny gust by miesza kultur chrze軼ij雟k z indyjsk/ tureck (sorry, nie znam si na ta鎍ach). ale odpa godny po瘸這wania ;/

normaf
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-20 16:05:11
skoro sie nie znasz to po co sie wypowiadasz i krytykujesz?

spokojnypl
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-11-18 22:19:13
Czemu wiocha... nie mam poj璚ia. Nie jestem "wierz帷y" w og鏊ny spos鏏 pojmowania religii. Dla mnie B鏬 to posta, kt鏎a nas kocha i wiara w niego nie polega na sztywno軼i, nudzie. Religia powinna by fajna, ciekawa! Taka jak tu!

ankasos
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-18 22:06:49
prawie jak zumba :D

binnion
    Ocena: 6 (glosow:10)
2011-11-18 22:03:43
Do dupy, pi徠y od o速arza ta鎍zy nier闚no.

minkaxD
    Ocena: -10 (glosow:14)
2011-11-18 21:55:25
sorry ale jak mo積a kpi z Pana Boga?! 豉pka w d馧

dizel090
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-11-18 21:53:49
o ja pier... ja na jase趾ach w 5 klasie to samo ta鎍zy貫m , do tej pory mi wstyd bo ca豉 szko豉 to widzia豉 OMG

gudstaf
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-11-18 21:45:37
chrze軼ijanin ta鎍zy ta鎍zy ta鎍zy ta鎍zy

Helli_dV
    Ocena: 12 (glosow:16)
2011-11-18 21:37:03
a wiecie, 瞠 na pierwszych mszach chrze軼ijanie tez ta鎍zyli? na znak rado軼i, 瞠 B鏬 jest z nimi. moim zdaniem to doskona造 pomys. Jak d逝gie kazanie - 幢e. Ta鎍z - jeszcze gorzej. To jak ma by? ;)

KubiX66
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-18 21:32:33
ey czego tam wisi odwrocony krzyz ?O.o

Viraemia
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-18 21:28:50
Skomplikowany uk豉d choreograficzny maj :)

jadziuniaxxl
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-11-18 21:11:28
My郵a豉m,瞠 to piel璕niarki na znak protestu......(co to ku德a jest??????)

ilikeitxd
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-11-18 21:09:06
Wszystko na Chwa喚 Pana ! ;) taniec to tez oznaka mi這軼i

Wasyl_84
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-18 21:05:23
Jak by r闚no ta鎍zyli by這 by nawet fajne.

robertkoza3
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-18 20:58:33
do dupy,strasznie skomplikowany ten uklad,chyba sam O.Dyyrektor to opracowa !

Wachlaz
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-11-18 20:49:30
Nowa ram闚ka Ojca RYDZYKA do telewizji TRWAM - Taniec z siostrami. Bo瞠 widzisz i nie grzmisz.

ayo88
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-11-18 20:45:33
sekta

Magda2345
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-18 20:37:44
Przepi瘯na wiocha. ; P No, ale widz, 瞠 szybko przerwa貫 filmik...ksi康 chodzi z tac i musia貫 sko鎍zy nagrywanie.? ;x ; dd

Kynga
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-18 20:24:56
oj, tam lekko nier闚no wysz這

Ersebeth
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-11-18 20:19:53
hmmmmm ? Bollywood, czy co ??? ;)

ziome-k
    Ocena: 5 (glosow:17)
2011-11-18 20:18:10
Dla mnie ci, kt鏎zy szydz z wiary katolickiej to sko鎍zeni debile. Ja jestem wierz帷y i nie widz w tym wiochy. Przynajmniej mam jakie warto軼i, kt鏎ych si trzymam. Ja jako nie ubli瘸m ateistom i wyznawcom innej wiary. Skoro ja Was szanuje to wymagam tego samego od Was.

Alman
    Ocena: 2 (glosow:14)
2011-11-18 20:30:08
A powiedz mi ten taniec z kt鏎ego tu si "szydzi" to do jakich obrz康k闚 ko軼io豉 katolickiego nale篡? I w og鏊e jak masz pewno嗆 瞠 to ko軼i馧 katolicki a nie jaki inne zgrupowanie jest? Przeczulony jeste, tyle Ci powiem.

normaf
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-20 16:09:01
Alman Jak bys znal troche slowa swietych i niektore teksty zwiazane z wiaro katolicka to bys chyba nie napisal tego komentarza. kazdy ma prawo do wlasnego wyznania i pogladow ale niekt nie powienien miec prawa do szydzenia z czyjejs wiary

Alman
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-22 00:03:10
A jak si te s這wa 鈍i皻ych i niekt鏎e teksty zwi您ane z wiar katolick odnosz do tego ta鎍a? No we mi to wyt逝macz.

kwas88
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-18 19:56:11
Najlepszym komentarzem b璠zie tutaj brak komentarza.

granat842
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-11-18 19:46:25
a w Anglii to jeszcze gratis ciastka i kawe do Mszy dostaja

elborys
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-11-18 19:45:49
Od dzi bojkotuj ten portal, przez was

NoMercy737
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-18 19:37:11
Chc ten towar ;)

ladyi
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-18 19:32:23
Za du穎 bollywood si naogl康a赧 ;] .

normablum
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-18 19:20:28
Jest pomys na biznes - trzeba stworzy profesjonaln grup taneczn do obs逝gi imprez weselno-katolickich.

kats
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-11-18 19:16:18
Choreografia na poziomie dzieciak闚 z drugiej klasy podstaw闚ki. Tak m鎩 syn pokazywa do rytmu dzieci璚ej piosenki na wyst瘼ie w domu kultury. Wykonanie - poni瞠j dolnej granicy dobrego smaku. Kostiumy: te panie nie maj nakry g這wy ale to chyba tylko dla niepoznaki. Ta鎍z帷e mohery.

miet102
    Ocena: -4 (glosow:12)
2011-11-18 19:03:31
Wiocha to ten co to wstawil.Bardzo piekny slub!Gratuluje pomyslu,i wszystkiego najlepszego!

kiellekstein
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-11-18 18:58:50
Ulepszanie na si喚 obrz康ku Rzym-Kat troch mnie przera瘸... Nast瘼ny krok? rapowane kazanie? Zamiana ministrant闚 na ministranki-18stki toples 瞠by wi璚ej ludzi przyci庵no? Muzyka go-go? Czasami s康ze 瞠 powinno si przywr鏂i odprawianie mszy po 豉cinie i ty貫m do t逝mu.

crazzynatusia
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-18 18:52:53
Wtf ? lol...........!!!!!! nie gruby melan tylko gruba przesada !!!

kojot1991
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-18 18:39:45
ta w bialej kiecce niezle wymiata na parkiecie

a-gatka63
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-18 18:20:55
Za jaki czas nie b璠zie wyst瘼u tanecznego, a koncerty rockowe xD hihi ;D

mazur73
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-18 18:14:47
Q德a ale hardkor :) miny tych pl御aj帷ych nimf wyra幡ie wskazuj 瞠 to jest prawdziwa sztuka .

TomekDaria
    Ocena: -5 (glosow:15)
2011-11-18 18:04:31
nie rozumiem dlaczego to jest dodane do tego portalu. to nie jest wiocha. to cos wspanialego a ze akurat na slubie koscielnym to super. wesmie ogarnijcie sie ludzie bo z wami to jest cos nie tak skoro twierdzicie ze to wiocha. popieram taka sztuke.

GothicEye
    Ocena: 2 (glosow:12)
2011-11-18 17:44:47
R騜ne Ko軼io造 i Zgrupowania -r騜ne tradycje, obrz璠y itd. na pewno nie jest to powodem wstawiania tego zdj璚ia na ten portal, gdy to nie wiocha, w ka盥ym Ko軼iele dzieje si to w inny spos鏏, jedni ta鎍z i 酥iewaj- inni kl璚z, portal rozp璠za si dziwnym torem- nie koniecznie w dobrym kierunku

ulijp99
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-11-18 17:43:02
ale wiocha

Max74
    Ocena: -4 (glosow:16)
2011-11-18 17:41:12
No i co tu z wiochy ? Gdyby to nie by這 w ko軼iele tylko na jakiej gejowskiej paradzie to pialiby軼ie z zachwytu jak 豉dnie i jakie to cool.

Ubermensch
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-11-18 20:39:04
Max74 dobrze prawisz.

jagna92
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-11-18 17:36:53
wysz這 beznadziejnie.. popatrzcie na ch鏎y w USA, jak tam ta鎍z, klaszcz i 酥iewaj..to jest moc, rado嗆. nie to co tutaj - sztywne ruchy jakby chcieli a nie mogli i kamienna twarz;/

xxxwujekxxx
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-18 17:27:53
Mo瞠 郵ub by豚y fajny ale je瞠li grupa "taneczna" by wi璚ej czasu po鈍i璚i豉 na pr鏏y, bo to co tu wida to tragedia delikatnie m闚i帷

ulan1989
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-11-18 17:07:53
Ja bym chyba wyszed z takiej mszy... Dlaczego Zach鏚 pcha si ju nawet do ko軼io堯w? Powinni鄉y szanowa i chroni nasze tradycje, a nie ma逍owa od Jewropejczyk闚. Walentynki, Halloween i teraz to? Ludzie! Trzymajcie mnie!

mixja2
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-11-18 16:58:32
a mi sie tam podoba這... troche lepsze synchro mogli by zrobic

valentineguy
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-18 16:47:22
Jestem kurden dumny ze swojej parafii, proboszcz takie potem after strzeli, 瞠 nie pami皻am jak dotar貫m do domu :D Nie wiocha, czadzior!

h4cker
    Ocena: 1 (glosow:13)
2011-11-18 16:24:43
Sza逝 nie ma d*py nie urywa...

WYROCZNIA
    Ocena: 7 (glosow:13)
2011-11-18 16:16:37
jaki ko軼i馧 tacy parafianie, jacy parafianie taki uk豉d taneczny;)

loppez
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-11-18 16:13:30
ta najbli瞠j kadru nie do wyruchania, patrzcie na jej mine :-)

qanalia
    Ocena: 1 (glosow:11)
2011-11-18 16:12:09
skoro tak wygl康a 郵ub to jak wygl康a pogrzeb...?

talka1a1
    Ocena: 1 (glosow:15)
2011-11-18 16:11:04
czemu to niby ma by wioch? To, 瞠 kto mia takie marzenie i je spe軟i? :)

niunia898989
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-18 16:06:30
Ten kole tam w spodniach jak nie nad捫a za nimi;p trudny uk豉d:D

wiola170274
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-11-18 16:03:50
o i to mi si podoba,szkoda 瞠 u nas na pomorzu takie smutki w ko軼iele

Margos
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-11-18 15:58:20
No po takim 郵ubie to ju nic nie jest straszne...... :)

bladygagatek
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-11-18 15:56:07
Ku德a. Rzadko zagl康am do tego ko軼io豉 ale jak bym wiedzia ,瞠 takie imprezy si tu odbywaj to co niedziela bym chodzi. Dla niewtajemniczonych i ch皻nych do odwiedzenia ko軼i鏊 znajduje si przy placu Narutowicza w Warszawie. Parafia 安. Jakuba. Pozdro dla (L)udzi z Ochoty

lolaki07
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-18 15:41:06
Jaki kraj taka religia ka盥y ma inne obrz康ki 郵ubu wi璚 nie ma si z czego 鄉ia!!

LeSaux
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-18 15:38:27
Teraz jest moda na oryginalne 郵uby. No ale c騜, w tym przypadku wysz這 jak wysz這.

PanPepee
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-18 15:28:48
HARD PARTY !!! ;]

luki317
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-18 15:26:50
hehe niewiasty Rydzyka

marjorie89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-18 15:23:59
synchrony im posz造

Cyryl.01
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-18 15:01:49
profanacja z odwr鏂onym krzy瞠m w tle,komu chyba nabo瞠雟two katolickie z chasydami si por帳a這,efekty dialogu mi璠zyreligijnego,dzia豉nia r騜nych Pieronk闚 i Dziwiszy......

GothicEye
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-18 17:54:58
Nie wydaje mi si, 瞠by w tle by odwr鏂ony krzy, raczej wygl康a mi to na dolny fragment jakiej litery albo innej ozdoby, tym bardziej, 瞠 z przodu przy o速arzu jest kilka 'standardowych' krzy篡

matysia275
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-11-18 14:47:35
W ko軼iele . Huehuehuehueh. XDD . Seexownee.; oo .

cupamo
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-11-18 14:45:55
Przypomina scen fina這w z jakiego bollywoodzkiego filmu.

outlaws13
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-11-18 14:41:17
krucyfiks dance

czolgista16
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-18 14:36:47
A mi sie tego nie chcia這 ogl康a do ko鎍a ;D nudne troch

trzaski113
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-18 14:31:52
Uk豉d taneczny niczym w klipie GaGi

megan17181
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-11-18 14:26:40
Hehe Ludzie powinni robi jeszcze fale

tamponterrorizer
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-11-18 14:16:34
a diabe si cieszy

xklaudia98
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-11-18 14:02:24
No to z Bogiem xD

Cockroach
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-18 13:59:58
Choreografii nie powstydziliby si nawet t ta鎍u z gwiazdami.

happy_mala
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-18 13:59:35
jezuuu

Maja98
    Ocena: -3 (glosow:15)
2011-11-18 13:47:24
To akurat jest , taniec do tej piosenki . jesli ktos jest chrzescijaninem to wie :) Moze , nie pasuje do slubu koscielnego ale akurat w tym nie ma nic za這snego ;/

bridgend
    Ocena: 4 (glosow:14)
2011-11-18 13:33:01
Wiedzialem ze wino koscielne dobrze kopie.Jeden pije a wszyscy spiewaja to norma ale zeby az tak sie zataczac to nie wiedzialem.

Nikita541
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-18 13:31:54
haha do Ta鎍a z Gwizdami to oni napewno si nie nadaj;)

Amissu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-18 13:30:30
Jaka mega niespodzianka dla Pa雟twa M這dych. Du穎 ludzi przysz這 na ten 郵ub...

el_Kutafix
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-11-18 13:22:18
"OCE哸IE TO SAMI... brak mi s堯w" Tradycyjnie, katolowi zabraklo slow. Idzze sie lepiej pomodlic bo tylko to ci zostalo.

xPabloo
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-18 13:19:48
No tak, teraz beda uczyc nasze dzieci na religi tego "pieknego" ukladu, ciekawe tylko jak bedzie wygladal uklad na pierwsza komunie, albo chrzciny :D

piotrbigaj
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-11-18 13:06:08
kolega troche nia nadaza za kolezankami...

kosciur
    Ocena: 12 (glosow:18)
2011-11-18 13:03:37
Ogl康a貫m do ko鎍a bo s康zi貫m 瞠 na ko鎍u b璠zie makarena :D

Pattie
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-11-18 13:00:13
ale to jest ko軼i馧 鈍i皻ego Jakuba przy pl. Narutowicza w Warszawie. i jestem przera穎na. -.-

MoDa
    Ocena: 5 (glosow:13)
2011-11-18 13:00:02
Fajnie zrobi takie co. Ko軼i馧 to nie miejsce w kt鏎ym powinno si siedzie ze smutem na mordzie.. Mnie si osobi軼ie takie co podoba, nie wzi窸abym w tym udzia逝 ale na bank nie 鄉ia豉bym si z tego.. Delikatny uk豉d choreograficzny do psalmu zamiast tradycyjnego 酥iewania i s逝chania mocher闚..

ChosenOne
    Ocena: -7 (glosow:13)
2011-11-18 12:59:55
One ta鎍z a ksi康z z organist na plebanii wk豉daj "hostie" w usta nastoletnich ch這pc闚. Bo dziwnym trafem nie zauwa篡貫m 瘸dnego w ko軼iele.

Max74
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-18 17:27:36
Zobaczy這 si ko軼i馧 i od razu wspomnienia powr鏂i造 ChosenOne ?

ChosenOne
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-11-18 19:11:35
No... to by豉 jedna z najstraszniejszych rzeczy jakie widzia貫m. Ty w wannie z wikarym. Czasem jak zasypiam to mam ten obraz przed oczami. Po tym dniu ju nic nie by這 takie same.

Max74
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-18 20:00:18
Nie, nie jestem peda貫m a Ty jak widz jeste bardzo w temacie. "Gejowa這" si z tzw. "ksi篹mi" zamiast grzecznie na mszy siedzie jak mamusia prosi豉 to i skojarzenia same si nasuwaj, no nie ?

ka8al
    Ocena: -5 (glosow:13)
2011-11-18 12:57:37
w czym tu wiocha?? za choreografie czy taniec w kosciele??? kazdy fundamentaly katol to czub wiec nie ma elementu zaskoczenia w tym :P

Turon20
    Ocena: 6 (glosow:12)
2011-11-18 12:57:11
Iwona Pavlovi - 7 Beata Tyszkiewicz - 10 Zbigniew Wodecki - 9 Piotr Gali雟ki - 8 xD

wygibus
    Ocena: 16 (glosow:26)
2011-11-18 12:50:44
Je郵i w Twoim ko軼iele odprawiaj msz z ta鎍ami, to wiedz 瞠 co si dzieje...

sculu
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-11-18 12:39:26
nic nadzwyczajnego, zadna to nowosc, wystarczy sie troche zainteresowac tematem.

czu7czu
    Ocena: -6 (glosow:16)
2011-11-18 12:38:37
katolickie 鈍inie

Lanling
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-11-18 12:33:46
Taniec Ko軼ielny b:)

Patus666
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-11-18 12:29:45
Moim zdaniem to nie jest wiocha. Chocia nie ma takiej zamu造 jak zawsze w ko軼iele. Mi osobi軼ie podoba豉 si msza r闚nie w ko軼iele katolickim ale murzy雟kim by這 sympatycznie i 鄉iesznie chocia ta godzina czy ile tam trwa msza nie by豉 tak m璚z帷a i nudna.

chml
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-11-18 12:24:53
to ju sekta

Mairo
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-11-18 12:20:22
Moim skromnym zdaniem du穎 lepsze ni np. "TAP MADL" z MICHA lin w tle i etc.. To naprawd da si wyt逝maczy i nie pcha si na afisz.

wiatryzpoludnia
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-18 12:12:03
Bardzo skomplikowana choreografia.

Gedeon1974
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-11-18 12:09:01
O rany...co za ekspresja. Szkoda, 瞠 nie pl御aj boso w sukienkach z trawy, wiankach ze stokrotek i ga陰zkami oliwnymi w d這ni. Taniec rodem z bollywood troch niezbyt synchroniczny, ale za to wielki szacun dla ich DEALERA :)

madziara8115
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-18 12:02:29
Wypasione weselisko!

hillevil
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-11-18 12:01:44
Im si chyba wiary pomyli造, tak ta鎍z hindusi na filmach. Wiocha!

Matirajder
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-11-18 12:01:26
ZAJEBISTA "ZUMBA" WERSJA WATYKANSKA..MOZNA TO KUPIC NA XB360 KINECT??

braknickow
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-11-18 11:51:35
czemu to ma s逝篡?????

cruenzo
    Ocena: 6 (glosow:12)
2011-11-18 11:49:15
e...s豉be. 疾by chocia kt鏎a cycki pokaza豉 i dzi鏏ek zrobi豉 ;-]

szklana20
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-10-28 14:05:39
nie dotrwa豉m do ko鎍a hehehe co to w og鏊e jest ?

slupskslupsk
    Ocena: -2 (glosow:12)
2011-10-28 14:25:49
to jest slub w kosciele katolickim .... szok po prostu co oni wyczyniaja

crofik
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-10-28 13:44:18
ah ten Rydzyk i jego sila perswazji, do czego on innych namawia

paula_red
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-10-28 11:23:23
kto co dosypa do kadzid豉?

organ321
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-10-28 10:45:01
Reforma 2011, pie填 na komuni:)

dianusia
    Ocena: 5 (glosow:13)
2011-10-28 10:38:17
Co to ku德a ma by?

thebil
    Ocena: 3 (glosow:11)
2011-10-28 10:01:39
Sponiewiera mnie ten materia ;]

telewizormam
    Ocena: -3 (glosow:15)
2011-10-28 09:54:47
Jest kasa jest i wesele porz康ne !! co si dziwi Polska mentalno嗆 !! POSTAW SI I ZASTAW SI !! Pewnie z 300 go軼i na weselu, za 50 tysi. imprezka, a za 2 lata rozw鏚 bo dupy cienko dawa豉 :D

ferdal
    Ocena: 5 (glosow:19)
2011-10-28 09:40:37
To ju nie jest religia tylko sekta

adihash23
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-10-28 10:29:02
Masz racje to by豉 sekta, nad o速arzem by odwr鏂ony krzy.

darnok77
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-10-28 09:34:58
dziwne no to na pewno, ale nad wiocha zastanowi bym sie

tylo28
    Ocena: 12 (glosow:24)
2011-10-28 09:11:12
wygl康a jak obrz康 mianowania na mohera IV RP

mistrzuniu1
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-10-28 08:56:05
Co za obciach prostu uk豉d a nie potrafili go ogarn望 jeden wielki chaos i nie w徠pliwie jest to 100% wiocha

wiochowo.pl
    Ocena: -6 (glosow:10)
2011-10-28 08:20:28
to jest rozpocz璚ie mszy weselnej jak nie wiecie co to . a gdyby im to rowno poszlo to calkiek calkiem :D

onet12345
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-10-28 08:18:51
po prostu rydzykowi spodoba si gospel :D

Piter102
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-10-28 08:05:03
fina "u can dance" ?:/

rafal1980123
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-10-28 08:01:33
to w kosciele u natanka?

Januszek23
    Ocena: 5 (glosow:13)
2011-10-28 08:00:42
dziewki z k馧ka maryjnego posz造 w d逝g i to fest !!!!!!!

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-10-28 07:41:36
a'la makarena :D

martita.25
    Ocena: -2 (glosow:12)
2011-10-28 07:24:21
sekta zielono鈍i徠kowc闚 w akcji :D

erix24
    Ocena: 2 (glosow:14)
2011-10-28 06:59:44
Czy kto mo瞠 mi napisa, co ja w豉軼iwie obejrza貫m???

Sebonek
    Ocena: 4 (glosow:14)
2011-10-28 06:51:40
zryte berety

neposz
    Ocena: 0 (glosow:14)
2011-10-28 02:09:35
przynajmniej si co dzieje w ko軼iele...

czikun88
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-10-28 01:57:25
ale o so chosi??

tadek_123
    Ocena: 19 (glosow:31)
2011-10-28 01:50:10
Widz ze gruby melan

HENTAI
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-21 02:00:56
nooo Wino, 酥iew i taniec ;3
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jakie szcz窷liwe dzieci a mi這 popatrze
  •  Poje*ba這 si arabom o namiaru kasy
  •  Heheszki polityczne
  •  Dzieciak atakuje doros貫go faceta


Wszystkie absurdy w serwisie s generowane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego w豉軼iciel nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Je瞠li uwa瘸sz, 瞠 kt鏎e zdj璚ie wykorzystano bez twojej zgody to mo瞠sz skorzysta z linku "Zg這 nadu篡cie" kt鏎y znajduje si pod ka盥ym zdj璚iem.
X

POLITYKA PRYWATNO列I SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNO列I

Na naszych stronach u篡wamy technologii plik闚 cookie w celu personalizowania tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. kt鏎zy tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie u篡wane s do przechowywania informacji o zalogowanym u篡tkowniku w zwi您ku z czym nie jest mo磧iwe zalogowanie si do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatno軼i. U篡tkownik kt鏎y nie loguje si na stronie a jedynie j przegl康a mo瞠 wy陰czy u篡wanie plik闚 cookie dla naszej witryny. Zapoznaj si z poni窺zymi informacjami przed przej軼iem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowi您uje Rozporz康zenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os鏏 fizycznych w zwi您ku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep造wu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (okre郵ane popularnie jako "RODO"). RODO obowi您ywa b璠zie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a wi璚 tak瞠 w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach reguluj帷ych przetwarzanie danych osobowych, kt鏎e b璠 mia造 wp造w na wiele dziedzin 篡cia, w tym na korzystanie z us逝g internetowych.

Czym s dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub mo磧iwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu tak dan jest Tw鎩 adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane s przez witryn tylko gdy u篡tkownik zdecyduje si na rejestracj w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych us逝g, przetwarzane b璠 wy陰cznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzaj帷y dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wy陰cznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane b璠 do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofni璚ia, ograniczenia lub innych dzia豉 z Twojej strony ograniczaj帷ych t zgod.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane b璠zie przetwarza OF.PL Sp. z o.o z siedzib w Dabrowie G鏎niczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, je郵i wyrazisz im zgod, ale mog by one r闚nie powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W ka盥ym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyra幡ie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na og馧 w przypadku wsp馧pracy z podwykonawc (np. agencj marketingow) lub us逝godawc (np. dostawc us逝g przechowywania danych). W ka盥ym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazuj帷ego z odpowiedzialno軼i za ich przetwarzanie. Dane mog by te przekazywane organom publicznym, o ile upowa積iaj ich do tego obowi您uj帷e przepisy i przedstawi odpowiednie 膨danie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowi您uje si nie przekazywa Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysy豉nia ofert marketingu bezpo鈔edniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach u篡wamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych s逝膨cych do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udost瘼nianych tre軼i i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten spos鏏 technologi t wykorzystuj r闚nie nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Sp馧ka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy kt鏎e tak瞠 chc serwowa reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urz康zeniu ko鎍owym (tj. Tw鎩 komputer, tablet, smartphone itp.), kt鏎e przegl康arka wysy豉 do serwera przy ka盥orazowym wej軼iu na stron z tego urz康zenia, podczas gdy odwiedzasz r騜ne strony w Internecie.

Witryny stosuj cookies, w celu:
- 鈍iadczenia us逝g,
- dostosowania zawarto軼i Witryn do urz康zenia ko鎍owego U篡tkownika, zapami皻ywania indywidualnych ustawie U篡tkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpiecze雟twa, poprzez kontrol nadu篡 w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepsza funkcjonalno嗆 Witryn,
- utrzymania sesji U篡tkownika (dotyczy Witryn z opcj logowania si U篡tkownik闚), aby U篡tkownik nie musia, na ka盥ej stronie Witryny ponownie wpisywa loginu i has豉,
- umo磧iwienia korzystania z podstawowych funkcjonalno軼i Witryn (np. zapami皻ywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywr鏂enia na "膨danie" U篡tkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosowa do preferencji U篡tkownika tre軼i reklam oraz tekst闚 wy鈍ietlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu 豉twego zarz康zania plikami cookie, nale篡 wybra preferowan przegl康ark i post瘼owa zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam tak瞠 informacj o tym jak zmieni ustawienia przegl康arki, by ograniczy lub wy陰czy funkcjonowanie plik闚 cookies itp. oraz jak usun望 takie pliki z Twojego urz康zenia.

Z Polityk Prywatno軼i Google mo積a zapozna si tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotycz帷ymi gromadzenia i wykorzystania danych mo積a zapozna si tutaj.
Z Polityk Prywatno軼i TVN S.A. mo積a zapozna si tutaj.

Pliki cookies zwi您ane z badaniem efektywno軼i kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobieraj dane wykorzystuj帷 oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP u篡tkownik闚 witryny, przez co rozumie si zapewnienie u篡tkownikowi ca趾owitej anonimowo軼i.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przys逝guj Ci nast瘼uj帷e uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partner闚:
- 膨danie dost瘼u do Twoich danych
- 膨danie sprostowania Twoich danych
- 膨danie usuni璚ia Twoich danych
- 膨danie przetwarzania Twoich danych
- 膨danie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- 膨danie niepodleganiu decyzji opartej wy陰cznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powy窺ze przys逝guj tak瞠 w przypadku prawid這wego przetwarzania danych przez administratora.
U篡tkownik witryny mo瞠 przegl康a, usuwa, modyfikowa oraz przenosi dane w opcjach przegl康arki jak r闚nie mo瞠 tam wybra opcj wy陰czenia stosowania plik闚 cookie dla witryny.

U篡tkownik witryny posiadaj帷y zarejestrowane konto na witrynie mo瞠 uzyska dost瘼 do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma mo磧iwo嗆 przegl康ania oraz modyfikacji danych. Poniewa nie jest mo磧iwe logowanie si do serwisu bez wyra瞠nia zgody na poni窺z Polityk Prywatno軼i u篡tkownik posiadaj帷y zarejestrowane konto kt鏎y nie wyra瘸 zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamkn望 swoje konto. Zamkni璚ie konta jest r闚noznaczne z usuni璚iem zwi您anych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamkn望 konto nale篡 zalogowa si na witryn (wyra瘸j帷 tymczasowo zgod na Polityk Prywatno軼i tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamkni璚ia konta) oraz wys豉 膨danie zamkni璚ia konta korzystaj帷 z formularza kontaktowego do kt鏎ego odno郾ik znajduje si na dole strony. Mo積a tak瞠 wys豉 wiadomo嗆 z adresu e-mail kt鏎y jest powi您any z kontem u篡tkownika na witrynie. Po weryfikacji 膨dania konto zostanie zakmni皻e a przetwarzane dane usuni皻e.

Wyjasnienia odno郾ie Twoich praw zwi您anych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajduj si w ich politykach prywatno軼i do kt鏎ych linki podano w akapicie powy瞠j.

Zgoda
Je瞠li nie wyra瘸sz zgody na przetwarzanie Twoich danych wy陰cz obs逝g cookie na naszej witrynie lub je瞠li jeste zarejestrowanym u篡tkownikiem wy郵ij wiadomo嗆 z 膨daniem zamkni璚ia konta tak jak opisano powy瞠j.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla os鏏, kt鏎e maj dosy absurdu jaki szerzy si w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obra瘸, ani narusza czyich d鏏r.
Je瞠li komu nie podoba si nasza idea to przepraszamy i nie zach璚amy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie s dodawane przez u篡tkownik闚 serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialno軼i.
Za wszelkie Materia造 dodane na stron odpowiada tylko i wy陰cznie osoba kt鏎a go doda豉. Je瞠li znajdziesz swoj w豉sno嗆 na profilu innej osoby, skontaktuj si z ni osobi軼ie. Redakcja Wiochy nie b璠zie rozstrzyga豉 kto jest w豉軼icielem materia堯w, poniewa nie ma do tego ani 鈔odk闚 ani uprawnie. Od tego jest s康 i tam nale篡 kierowa oskar瞠nia dotycz帷e kradzie篡 zdj耩, film闚 czy innych materia堯w pami皻aj帷, 瞠 fa連zywe oskar瞠nie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszaj帷ego prawo mo積a wys豉 informacje o takim naruszeniu korzystaj帷 z linku "Zg這 nadu篡cie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje s rozpatrywane przez administrator闚 strony w ci庵u 48 godzin od momentu zg這szenia. Domagaj帷 si usuni璚ia zdj璚ia nale篡 przes豉 orygina zdj璚ia lub w inny spos鏏 potwierdzi prawa do materia逝. Tylko zg這szenia zawieraj帷e takie po鈍iadczenia b璠 uznane za wiarygodne w my郵 artyku逝 14 Ustawy o 安iadczeniu Us逝g Drog Elektroniczn. W przypadku uznania wiarygodno軼i zg這szenia dost瘼 to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby doda absurd najpierw musisz si zarejestrowa w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako u篡tkownik zarejestrowany wymaga wyra瞠nia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajduj帷ej si poni瞠j Polityce Prywatno軼i.

Absurdy mo積a dodawa w o鄉iu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
鄉ieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien by opatrzony opisem i komentarzem bez u篡cia wulgaryzm闚 i s堯w og鏊nie uznawanych za obra幢iwe. Opis i komentarz powinien ubawi u篡tkownik闚 strony do 貫z.
Na stronie u篡tkownicy mog umieszcza materia造, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adres闚 internetowych oraz danych osobowych u篡tkownik闚, kt鏎e dopu軼i造 si absurdu. Dane mo積a pozostawi jedynie w przypadku dzia逝 "Wiocha w polityce" pod warunkiem, 瞠 dotycz os鏏 wykonuj帷ych funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie b璠帷e wioch (w szczeg鏊no軼i zatytu這wane: "Mo瞠 to nie wiocha" lub podobnie) b璠 usuwane. To samo dotyczy absurd闚 prosz帷ych o g這sy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdj耩 pornograficznych, reklam, zdj耩 przerobionych w celu obra瘸nia os鏏 na nich si znajduj帷ych, zdj耩 nawo逝j帷ych do przemocy, zdj耩 roznegli穎wanych dzieci.

Dodatkowo usuni皻e mog by absurdy:
- powtarzaj帷e si lub bardzo podobne a nie wnosz帷e nic warto軼iowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawid這wo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez u篡tkownik闚 serwisu. Im wy瞠j oceniony jest dany absurd, tym wi瘯sza ma szanse na trafienie na stron g堯wn.
Dop鏦i dodany absurd znajduje si w poczekalni, mo瞠sz zmieni jego opis, lub komentarz. Ka盥y absurd mo瞠 by oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych u篡tkownik闚 serwisu. Zawsze b璠ziesz wiedzia co inni o nim s康z.
Absurdy nisko ocenione przenoszone s do archiwum. Postaraj si aby Tw鎩 absurd zosta jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny mo瞠 ograniczy ilo嗆 mo磧iwych do dodania przez jednego u篡tkownika materia堯w zar闚no og鏊nie jak i w konkretnej kategorii. W szczeg鏊no軼i dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez u篡tkownik闚 nie mog zawiera adres闚 internetowych oraz by obra幢iwe dla innych u篡tkownik闚 strony lub os鏏 trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materia造 musz by zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usun望 wpis. Administrator witryny mo瞠 zablokowa u篡tkownika, kt鏎y nie stosuje si do regulaminu, na okre郵ony czas lub bezterminowo. Blokowane s tak瞠 konta zak豉dane jedynie w celu zak堯cania korzystania ze strony innym u篡tkownikom poprzez ich obra瘸nie, powielanie tych samych wpis闚 lub inne zachowania niezgodne z ide strony.  

Ka盥y u篡tkownik mo瞠 przekszta販i swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- ca趾owity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ U玆CIA TOKENA
- je瞠li nie jeste trollem to mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ komentarzy
- mo瞠sz doda 2 RAZY WI犴EJ absurd闚 dziennie
- konto u篡tkownika wyr騜nione ikon przy absurdach, komentarzach oraz w karcie u篡tkownika


Regulamin mo瞠 w ka盥ej chwili zosta zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunk闚 prawnych i technicznych o czym u篡tkownicy zostan poinformowani. Poprawki estetyczne (wygl康, kolor, liniatura, poprawienie b喚du stylistycznego itp) nie s uznawane za zmian regulaminu.
Maj帷 na wzgl璠zie dobro wi瘯szo軼i U篡tkownik闚, redakcja Wiochy z przyjemno軼i i bardzo skutecznie wsp馧pracuje z wszelkimi organami 軼igania (policja, prokuratury, s康y) w celu eliminowania dowcipnisi闚, podszywaczy i fa連zywych "w豉軼icieli zdj耩", psuj帷ych reputacj, dobry klimat i mi陰 atmosfer zabawy.


Obowi您kiem ka盥ego u篡tkownika jest znajomo嗆 aktualnego regulaminu.
Zak豉daj帷 sw鎩 Profil potwierdzasz, 瞠 bezspornie i w pe軟i 鈍iadomie zgadzasz si ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatno軼i.



AKCEPTUJ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600