Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
time333  11-11-03, 05:04 Zgłoś
+ 1166 -
Dodano: 2011-11-03, 05:04:15   przez: time333
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1166  Zgłoś nadużycie
2
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Magia uczuć.
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
  •  Wykopki
  •  Turyści w ataku.
Ukryj komentarze(79)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
p_206
    Ocena: 15 (glosow:19)
2011-11-08 15:08:46
No właśnie?! Bo ja do rasistów mam. I to wiele.

errrorrr123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-27 21:57:20
ale ładne rodzeństwo

menelor1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-20 10:31:57
Hehe mam taką samą kuttkw (tylko że większą) :D

marcineksamsung
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-15 09:53:48
Tak czarni koduja dzieciom nienawisc do bialych...;)

fan3k
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-15 09:10:28
To realne dziecko - wpiszcie np na tou tube "baby snake"

Reseller
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-13 22:27:08
Rodzice z całą pewnością nierozgarnięci...

kami85
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-13 22:10:37
Biedny chłopczyk,a moze mamusie tak postraszyc ? mamusie sie głupie żarty trzymaja:/ ale coz rodziców sie nie wybiera;d

TheUlka111
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-12 22:50:33
JENYYY ! Nawet ja się przestraszyłam ! :O

Kimiko123
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-12 18:43:45
Jak można w taki sposób straszyć dziecko.??!!!

MissFreak
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-11 17:38:38
To wygląda, jak tzw. Płód arlekina... mam nadzieję, że twórcy tej lalki nie maja pojęcia co to jest, bo gdyby wiedzieli, to takie trochę naśmiewanie się z choroby :/

Annakonda
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-11 00:54:54
WTF?

tomi-espero
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-10 23:54:24
brat blizniak

Ktosiowaa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-10 20:27:45
Biedny chłopczyk.. ;( Będzie się bał później... Sama mam młodszego brata i czasem go straszę, ale nie w taki sposób... ;/

KrolewnaSmieszka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-10 20:11:01
widziałam takie coś podobne na youtube, o dziwo żywe... dziecko ufo się nazywał filmik czy jakoś tak ;P

idj95
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-10 19:08:39
Arlekin.

Dabhee
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-10 19:07:18
interesujące..xD

Sarr
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-11-10 17:27:44
Świetnie, aż sie murzyn rozpłakał:)

lalipap
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-11-10 16:38:45
lalka / figurka super ! ale na pewno nie do straszenia dziecka ;| Dzieciak cudowny i ta kurteczka !

maglio
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-10 09:41:45
AAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA xDD

BS_WPR
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-11-09 22:55:26
Potem dzieciaczyna będzie miał koszmary - co za debile!!!

HaliLali27
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-09 22:04:11
Straszna lalka...przecież wiadomo że dziecko się tego przestraszy...Nie sądze jednak żeby rodzice zrobili to dla zwały,myślę że wsadzili to na chwilę żeby go postraszyć że jak nie będzie grzeczny laleczka pojedzie z nimi do domu lub coś w tym stylu.Ps.Poza tym malutki ma świetną kurtkę na sobie!!!

gosmen
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-09 19:01:42
swoj swojego zawsze pozna ...........

micha1
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-09 17:50:14
Qrwa sam bym się wystraszył!!

werusia81
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-09 17:33:00
Dac debilowi dziecko pod opieke -,- !

cropp23
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-11-09 17:26:59
Brata sie boi :( // Też mi go szkoda niech rodzice idą się leczyć

Mroczna100
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-09 17:09:11
Ale mi sie szkoda zrobilo tego maluszka :(

Mroczna100
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-09 17:08:42
Ale mi sie szkoda zrobilo, tego malenstwa ;(

tymonek01
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-09 17:04:09
ale bomba zdj! tylko czemu na wiocha???

foxx1977
    Ocena: -8 (glosow:8)
2011-11-09 17:01:45
nie wiadomo ktury brzydszy

cielak12345
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-09 15:11:49
Chyba postraszyli go że będzie tak wyglądać jak będzie niegrzeczny. Sorry ale torche się uśmiałem xd.

poprosturadek
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-09 13:35:24
H@H@H@H@H@

syla0312
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-09 13:05:26
debilizm to nie rodzic tylko psychol

kamil.nados
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-09 08:27:12
Haha moj braciszek boi sie laleczki chucky kiedy w przedpojoku postawil;am taka stara lalke. Brat chcial wyjsc na dwor i jak ja zobaczyl zaczal pisazczec i plakac hehe dobre to bylo :) do dzisiaj sie boi hehe

Big_John
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-08 22:40:10
LOOOOOOL

kamil3108
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-11-08 21:47:41
który jest prawdziwy ? :D

ilGladiatore
    Ocena: -11 (glosow:11)
2011-11-08 21:44:39
komentarz usunięty przez użytkownika

niunia898989
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-08 21:40:04
No i mądrzy oni są?..

drLOUBITCH
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-11-08 19:53:45
Znajdź różnice.

Strielok
    Ocena: -5 (glosow:13)
2011-11-08 19:51:55
najbardziej na świecie nienawidze rasistów i murzynów

mcq1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-08 19:08:39
to mój brat?mammmooooo

cytrynka188
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-11-08 18:48:40
ja bym tych rodziców posadziła obok Hanibala Lectera, wtedy by srali w gacie ze strachu.

daniel.1.1
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-08 18:25:40
hahaha... dzieciak pewnie zapomni a rodzice radoche mieli :D

ZimneTyskie
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-11-08 18:24:41
trauma do konca zycia :D kosmita bedzie sie zalil ze w sklepie posadzili kolo niego malego murzynka :P:P zarcik oczywiscie

PanStaszek101
    Ocena: -1 (glosow:15)
2011-11-08 18:04:22
Też bym płakał jakbym jechał z murzynem w jednym wózku :P

switelolo121
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-08 18:01:08
ten z prawej to tak zwana "ludzka deformacja" tak jak mówi kolega zChliewu zobacznie na yt to sie dowiecie o co chodzi

klaudiaru
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-08 17:34:43
Ten chlopczyk bardzo slodko wyglada :)

komon_bejbe
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-11-08 17:31:04
nienormalni rodzice ;/ jak można czymś takim dziecko straszyć?

zChliewu
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-08 17:20:13
rodzą się dzieci takie jak po prawej to coś zobaczcie sobie na YT ,,demon baby'' 2gi film bodajze . pisze drugi raz bo na dole nie chcialo pokazać linka

Sanderson
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-08 16:50:35
Czekam na minę rodziców w nocy, gdy ich obudzi wrzask dziecka po koszmarze :/

tomkos12
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-11-08 16:48:29
beczy dlatego , że to dziecko jest biale :)

skulek93
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-08 16:41:16
hahahahaha jaka zwala

Alkinoosa
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-08 16:20:47
jest to plod arlekina

karkamel
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-08 15:45:15
Mina tego dziecka... bezcenna :D

p_206
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-11-08 15:09:42
Co za rodzice! Biedny mały się wystraszył. A rodzice fotki cykają i mają polew z niego:P OHYDNA LALKA

skalka2
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-08 19:09:53
no ja też tego trochę nie ogarniam.. dziecko płacze, a oni sobie sesję zdjęciową urządzają:/ masakra

djcasper1990
    Ocena: -2 (glosow:16)
2011-11-08 14:55:07
jakbym miał dzielić z małym murzyniątkiem drącym japę koszyk też bym się wkurzył

sylaba
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-11-08 14:44:17
dzieciak prawie wygloąda jak ten potwór

Tensor
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-11-08 14:17:09
Dzieciak był niegrzeczny - to za karę.

kamien77
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-11-08 14:11:49
Podobna mina.

KrUcHy
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-08 13:40:45
to snake baby z youtube.

omen100
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-08 13:30:16
O fuj

rusofil
    Ocena: -9 (glosow:21)
2011-11-08 13:28:48
Dlaczego głupota? Ta lalka jest świetna. Nie lubię dzieci.

klaudusssia92
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-11-08 16:42:59
a co w niej niby swietnego.. ?! poza tym to chyba nie jest lalka przeznaczona dla malego dziecka bo potem dziecko sie boi..

skalka2
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-08 19:06:46
z takim podejściem to lepiej dla dzieci, że ich nie lubisz.. zresztą to chyba bardziej zabawka dla dużych dzieci, więc dlatego może ci podobać:P

idj95
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-10 19:07:11
W końcu jest tu ktoś, kto podziela moje zdanie :D Wsadziłabym tą lalkę wszystkim bachorom :D

Glanu88
    Ocena: -15 (glosow:19)
2011-11-08 13:24:38
w końcu czarnuchy co sie4 dziwić

Tensor
    Ocena: 10 (glosow:14)
2011-11-08 14:16:09
Masz coś do murzynów?

p_206
    Ocena: 15 (glosow:19)
2011-11-08 15:08:46
No właśnie?! Bo ja do rasistów mam. I to wiele.

Renasia20
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-08 13:05:56
Bleee... xD

DzastinkaNT
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-08 13:04:41
Biedne dziecko!!! Jak ja bym coś takiego koło siebie zobaczyła to pewnie bym się trzesła cały dzień a do WC w nocy chodziłabym z męzem:)

kornelia75
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-11-08 11:51:05
Sama się przestraszyłam tego czegoś.

Eluniiia1989
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-08 11:43:44
Ta laleczka jest straszna. Tez bym sie jej wystraszyla ;p

Joanna75
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-08 11:31:43
To pewnie Dziecko Rosemary z filmu Polanskiego;))))

i.nasa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-03 19:58:45
Scena jak z laleczki Chucky :D Dodaje do ulubionych :D

jogobella1
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-03 12:07:06
ahahahha dobre :D

miska1986
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-11-03 10:39:35
Biedne dziecko... :/

kamien77
    Ocena: -9 (glosow:27)
2011-11-03 08:08:32
dobre, dobre, tylko dzieciaka szkoda, ale i tak wyrośnie na murzyna, który będzie kradł

p_206
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-11-08 15:11:16
A ty na jednego z debili, którego IQ nie przekracza 10.

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-11-03 07:16:36
wzieli brata blizniaka i udalo sie ze sklepu :D dobre

mariusz-koter
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-03 07:14:28
Dobre w chu.... :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500