Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
kx125  11-11-05, 08:56 Zgłoś
+ 861 -
Dodano: 2011-11-05, 08:56:00   przez: kx125
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 861  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bez komentarza
  •  No tak mniej więcej to wygląda.
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
Ukryj komentarze(39)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
o__O
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-08 20:02:31
stóp debilu .

kastracjaKota
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-03 20:58:16
umyj stopy metali

lolas1992
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-12 18:37:30
ruchałbym

o__O
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-11 11:25:15
Kolejny komentarz na wysokim poziomie. Żal mi takich ludzi jak ty.

misiek.84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-10 15:51:21
ruchnałbym cie kotku. Ale po co zakladac majrki na stringi?

ciekawski73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-10 10:55:41
ojtam ojtam, ze brudne..... to sie umyje... ale dupcia slodka....

Shadovv
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-10 08:58:44
Umyć stopy i do łóżka :)

MarvinG
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-10 06:34:54
w kupę wlazła

snowman100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-09 22:41:02
Już nie wielka Stopa a Brudna stopa:)Gatunek w rozkwicie.

fifiesperanto
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-09 21:50:28
dobra dupa a stopy się umyje heh

BlackLadybird
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-09 14:17:40
przynajmniej nie ma platfusa..

keejti19
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-09 12:46:13
i te brudne stopy ...

xbercik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-09 10:44:31
Albo nie. najpierw bym ruchną a potem wypieprzył!

xbercik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-09 10:43:33
Jak by mi z takimi stopami do łóżka się wpieprzyła to odrazu bym ją wypie*dolił za drzwi!

kapitanpalec
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-09 01:11:02
a skarpetki pewnie obok butów stawia:)

rasin4
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-08 22:28:31
poprostu miała brudną podłogę

szajbus21
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-08 21:39:08
wooow fajna sunia a wy sie nieznacie leszcze

sonywieczur
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-08 20:10:23
Ładna dziewczyna a że chodziła boso to zaraz jakieś debilne komentarze

sylaba
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-12-08 19:19:35
Wojciech Cejrowski chodzi boso przez świat i nie ma takich brudnych stup

o__O
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-08 20:02:31
stóp debilu .

joana1991
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-08 18:53:06
Kleszczu????? O_O

malawika
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-08 18:36:58
To przed każdym zrobionym zdjęciem trzeba się myć? Może suszarkę na pranie miała w ogrodzie, a lubi chodzić boso?

allejaja
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-08 17:49:07
pewnie po dworzu nago biegala..

Twist
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-08 17:01:19
a gdyby przyszło co do czego to i tak chętnie bym ja poznał ;) ogólnie fajna dziewczyna aż miło popatrzeć gdyby nie te stopy ale i tak jest łej łej ;)

zelki1987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-08 16:07:10
Boże, co za zazdrość, aż oglądać jej nago.. Żałosna.

ciney
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-08 15:32:17
"umyj stopy swojej antylopy" jak śpiewa Lech Roch "Scorpion" Pawlak w jednej ze swoich piosenek

Piotrusssssssss
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-08 15:28:09
Co tam stopy wazne żeby dupe czysta miała.

japan11
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-08 15:10:33
i tak się zakochałem :D

cannabiscup
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-08 15:07:09
ważne ,ze cipkę ma czystą

jarekq123
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-08 22:52:10
a kiedy widziałeś ?

moniczka88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-08 14:31:08
Daga?

patdom23
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-12-08 14:11:55
zgadzam sie z kalafaka .. Potwór czy nie potwór wazne że ma Otwór ..

kalafaka
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-12-08 13:25:31
chodzila na boso to brudne,ale za to bardzo ladna:)

LOCO87
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-08 13:13:11
ale dziunia figi na stringi załozyła..

zelek89
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-08 12:56:36
nikt nie mówi o myciu stóp co 5min, ale raz dziennie w zupełności by wystarczyło hehehe

saviola1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-08 12:53:20
hhahah "ok" czy też "nie ok", ale PODŁOGĘ MOGŁA BY UMYĆ ;]

eMDe12334
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-08 12:43:07
W sumie i co z tego że ma stopy brudne? Jest w własnym domu, więc robi co chce. Wątpie że wy teraz macie czyste. I wątpię że myje stopy co 5 minut. Dziunia jest OK. Pokój to samo.

Paradoxx91
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-08 11:51:33
ale ona zajebista Jest :0

kamien77
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-05 10:39:54
Ale w pokoju przynajmniej czysto, a dziunia jest O.K

dolarmiglo
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-08 12:09:44
Czysto jest, bo cały brud zebrała stopami :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400