Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
pijacka mina i coś co miało być dzióbkiem.
WiochFace  11-11-16, 14:13 Zgłoś
+ 764 -
Dodano: 2011-11-16, 14:13:27   przez: WiochFace
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 764  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kopciuszek tuz po północy
  •  Nietoperze
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
  •  O, pojawił sie pierwszy klient.
Ukryj komentarze(49)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zagiell
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-12-01 10:55:44
Im większe za młodu, tym dłuższe na starość.

DNARA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-25 11:18:42
zajebiste.......... i miedzy cycuszki pchac

zenekizenek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-06 09:48:42
Zdrowa laska

kubaems
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-02 16:22:50
Na jednym się położyć, a drugim się przykryć :D

Digi20
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-02 13:41:45
"uwolnić orke" ... :D hahaha

Falco77
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-02 12:27:48
"hiszpańskie" marzenia...

Wojtas09
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-02 10:12:04
Do "zagiel" bzdura to nie lata siedemdziesiąte żeby tak było jak piszesz

bart_hamer
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-02 07:23:49
hott drunk mommie :]]

jarolim
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-02 01:32:42
penelope?

tojakisabsurd
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-03 23:03:31
bez kitu strasznie podobra!! penelope ma chyba mniejsze cycki

kaktusowa
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-01 23:29:48
Im większe cycki, tym bardziej przypominają tłuste dupsko. :(

rupartiada
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-01 23:26:52
wygląda na psychofankę Penelope Cruz :O

halama79
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-01 20:27:46
cycory zacne

marcin1975rm
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-01 20:20:21
Dobra jest!!!

mdkcbg
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-01 19:49:19
niech uważa bo jej przebije balony tym palcem

drLOUBITCH
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-01 19:29:39
Sabrina Salerno?

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-01 21:17:48
boys,boys-nie nie ona. ta za ładna

h4cker
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-01 19:09:28
Nie ma co fajne cycki :) w ogóle fajna dupa :)

rusofil
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-12-01 18:43:05
Pokazywanie cycków, skrzywiony ryj, dzióbek, tapeta i faja... To jest wiocha, a nie jakieś głupie foty z dopisanymi napisami.

Arnold011
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-12-01 20:28:03
Patrząc na twój avatar moge wywnioskować, że ciśniesz po ładniejszych dziewczynach. Cóż taki już jest ten kraj, trzeba innych ściągnąć na swój poziom.

miesio
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-01 20:38:42
Mogłabyś zamknąć już ten pysk wielorybie?

Edycka2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-01 18:13:15
ja też mam z koleżanką takie zdjęcie :D:D ja jej fackera miedzy piersi :d tylko ze twarzy jej nie widać ha ha

ROKS
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-01 17:27:51
ale cycki ma fajne ^

croatia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-01 17:24:18
jak penelope cruz!

sajmon15
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-01 17:21:59
to Joe Perry z Aerosmith xD

kipcio2345
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-01 17:12:28
A mnie się podoba :) jak i buzia tak i cyc :)

Sorrentino
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-01 17:01:58
A to nie Jwoww z Jersey Shore?

kolochujamiwisi
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-01 16:45:40
Piękna kobieta

brartek11
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-01 16:11:16
ale cycki ma fajne

jennyschecter
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-01 16:07:08
tylko gdzie są sutki?

out13
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-01 15:51:11
Jest zajebista, podobna do Penelope Cruz. Pierwszy raz nie przeszkadza mi dzióbek. Ten dodaje seksapilu, no i ten "hiszpan" z nią

mick1973
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-01 15:37:27
Upss coś Ci wypłynęło.

pako1220
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-01 15:31:41
Ale dobra starucha

klaudusssia92
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-01 15:29:14
przynjamniej jej dziubek wyszedl..xD

jarekuk
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-12-01 14:30:05
ruchalbym

paulasis
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-01 14:28:14
ta z dziubkiem to istna kopia Penelope Cruz, ale tak jak mowie KOPIA

Lanling
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-01 14:24:05
Chociaż raz porządnie wykonany i ponętny dziubek brawo dla tej pani

PyskatyDzieciak
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-01 14:01:45
Ale słtaśny dzióbek :D

PrzemyslawBe
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-01 13:52:29
...no odprowadziłbym ją... ;)

mr.nobody
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-01 12:57:00
To żadna aktorka, normalna laska. Po drugie gdzie tu wiocha ? gorsze rzeczy sie po pijaku robiło. Po trzecie dupcia konkretna no i te oczy :)

cartt
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-01 12:37:20
pijana samiczzka na hot dog niezly :D

Menel1992
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-01 12:26:07
tylko prawiczek mógł taką fotkę wrzucić na wiochę :)

robert19806666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-01 12:01:23
duzo wody sw robi swoje

CandyLady_69
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-01 11:29:33
biust ma konkretny :)

biggu
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-01 11:28:16
a to nie Salma Hayek?

rkeuro
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-01 11:27:55
Wow ale dojce.

shin
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-01 11:24:16
Penelope Cruz ? :O

baresi1247
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-01 11:51:16
racja

zagiell
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-12-01 10:55:44
Im większe za młodu, tym dłuższe na starość.

tornado5
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-11-16 20:00:36
ale sucz!


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400