Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Chłopaków mamy
rafalbdg  11-11-16, 19:05 Zgłoś
+ 702 -
Dodano: 2011-11-16, 19:05:58   przez: rafalbdg
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 702  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pytanie na dziś.
  •  El pajaco.
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
  •  Uczciwa konkurencja
Ukryj komentarze(50)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Perwers
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-01-07 12:57:37
Będąc niejednokrotnie na łódkach z dziewczynami mogę powiedzieć, że laski same chcą wiosłować. Cięzko nie jest, a frajda wielka, a kultura nie ma nic do tego. Ogólnie wypad na łódki lub kajaki to super sprawa. Minusujcie do woli, ale jak kiedyś się wybierzecie to zobaczycie :)

Ipkis666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-10 21:12:01
no co?? xD jeden pali a drugi na cycki sie gapie xD

karoo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-09 15:34:49
Zrobiły sobie konkurs, która szybciej wiosłuje... wielkie halo.

therek2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-08 22:39:54
ja bym sam wolal wioslowac skoro taka frajda haha :D

doti1988
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-08 22:28:16
I pewnie dlatego same wiosłujemy?!?

lesna1620
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-08 22:26:27
równouprawnienia chciały to niech wiosłują hahahha minusujcie

Gosia1403
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-08 20:40:06
Ja to takiego to bym kopnęła w dupe i kazała mu wiosłować.hehe..Kocham pływać ze znajomymi na łódkach.;p..Sama też kilka razy wiosłowałam.XD

boy92
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-08 18:06:22
W niektórych krajach nie ma się kompletnie szacunku do kobiet nie mogą pracować ich zadaniem jest tylko siedzenie w domu i zajmowaniem się dzieckiem (np. u arabów )

apiescimordelizal
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-08 12:16:40
Standard. Na początku: -ja chcę wiosłować, ja! Po pięciu minutach orientuje się, że jej to nie wychodzi, ręce bolą i się zaczyna: -misiu może teraz Ty powiosłujesz..? Facet potem tyra przez dwie godziny. Tak jest ze wszystkim...

HoobyDoo
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-08 11:56:45
chciałyście równouprawnienia, to macie

kwasik45
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-08 17:59:16
Urodź dziecko,miej miesiączkę. Jak my to przeżywamy to Wy chociaż możecie powiosłować albo podźwigać zakupy.

miodzjo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-09 08:21:59
kwasik45, miesiączka i rodzenie to jedyne wasze osiągnięcia. Wiosłowanie kobiecie nie zaszkodzi.

miodzjo
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-08 11:03:27
łapka w dół za brak wiochy.

plaskooki
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-08 01:58:31
parkowanie równoległe, tzw koperta

shpont22
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-07 22:53:33
Jestem za równouprawnieniem !!!

FanatykLL
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-07 22:11:01
Chcieliście równouprawnienie to macie. Nadal słuchajcie autorytetów w postaci Środy i Szczuki to będziecie mieli jeszcze "lepiej"!

kiepskiferdek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-07 21:48:23
@mundzio84 u Arabów kobieta do dziś stoi poniżej ostatniej w hodowli kozy

PanSero
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-07 21:44:51
Nie pie*dol, wiosłuj.

Lanling
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-07 20:54:24
no i widać po tych chłopakach zero mięsni

LaadyBambini
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-07 20:14:25
Równouprawnienie z męskiego punktu widzenia ;)

danbalan
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-01-07 17:04:42
Przynajmniej kondycja się poprawi im. Zresztą słyszałem że baby i traktory służą do roboty.

maciek260375
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-07 16:59:36
Ta w czerwonej łódce na wstecznym popierdziela?????????

szprotek
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-07 16:36:38
Bo tak zacofane społeczeństwo mamy, że ja pie*dole. Minus jak stąd do Afryki.

Wojciechoo97
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-07 17:22:21
Co masz na myśli poprzez "mamy" że sugerujesz że to zdjęcie z Polski czy że ogółem?

mateo873
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-07 16:27:30
w czerwonej łódce to Ona źle siedzi wogole :) powinna siedziec na jego miejscu :0 hehe

ela_aax
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-07 16:13:57
Ja tam sama też lubię wiosłować, z chłopakiem robimy to na zmianę.Chyba że się wcześniej wymęczę;p

WiesniakRolnik
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-01-07 16:06:00
Bez sensu, wioslowanie to tez rozrywka, pewnie same chca.

zombic
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-07 15:39:42
Tak wlasnie rozumiem rownouprawnienie :D

allejaja
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-01-07 15:03:17
no niewiem moja kobieta zazwyczaj sama chce wioslowac.. tylko dosc szybko jej sie to nudzi:P

Conradus78
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-07 14:59:17
No, ale ta czerwona łódka to trochę nie w tę stronę płynie...

posiew
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-01-07 14:36:16
wiosłuj dziwko albo wracaj do kuchni

cyfer10
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-07 13:55:50
Nie sądzę, żeby ktoś je zmuszał do tego. Ja tam nawet lubię wiosłować :p

cocaine.girl
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-07 15:48:54
chyba łyżką w zupie

patrysia800
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-07 13:19:30
haha

saskia_88
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-07 13:15:37
Męstwo, kultura, szarmanckość no cholera gdzie one takie ideały znalazły to ja nie wiem?!

kamilsx80
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-01-07 13:34:28
Nie pamiętam ile razy żona prosiła mnie, żebym dał jej powiosłować na łódce lub kajaku. Dobrze, że w pobliżu nie było fotografa. Ciemny z Was lud...

lifelover88
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-07 15:11:38
To Azjaci, tępa istoto. Jakbyś cokolwiek wiedziała o świecie, to byś wiedziala, że w Azji kobiety są uległe wobec facetów. Nikt tam nie przepuszcza kobiety przodem, itd. Taka mentalność i wątpię żeby tym kobietom było z tym źle.

Mundzio84
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-01-07 13:03:14
Co racja to racja.Daleko nie patrzeć u Romów jest to samo, nie wspominając już o Arabach

posiew
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-01-07 14:37:21
biali powinni też tak robić

madr
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-07 15:32:31
Bo te babki wiedziały że u białego to znajdą ledwie 4cm fiutka co wstaje na 3 min od święta.

Mundzio84
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-07 16:31:35
@madr a mama ci nie mówiła, że nie ocenia się innych wedle siebie?

klansman
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-07 12:58:48
w Japonii kobieta jest niewolnikiem i wszędzie musi zapierdzielać.

Perwers
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-01-07 12:57:37
Będąc niejednokrotnie na łódkach z dziewczynami mogę powiedzieć, że laski same chcą wiosłować. Cięzko nie jest, a frajda wielka, a kultura nie ma nic do tego. Ogólnie wypad na łódki lub kajaki to super sprawa. Minusujcie do woli, ale jak kiedyś się wybierzecie to zobaczycie :)

robaknein
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-08 01:10:11
Poza tym, to raczej nie jest zdjęcie robione w Polsce, a w niektórych krajach obyczaje są takie że np. jakby facet cały czas wiosłował jest to uważane za zniewagę i dyskryminację kobiet. Tak jest np. w USA, tam jak przepuści się kobietę w drzwiach to sprawa może skończyć się w sądzie ;)

PanCzara
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-01-07 12:44:32
kolego równouprawnię kończy sie jak trzeba wnieść szafę na 2 piętro.

CzarnaDemolka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-08 09:50:04
Gówno prawda, od tego jest winda z pomieszczeniem towarowym, a nawet jak nie ma to dwie laski spokojnie dotargają te nieszczęsną szafę na 2, 5, 8 piętro.

misiek980
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-07 12:29:06
Czy tylko ja nie wiem o co kaman ?

bodzia_piratka13
    Ocena: 2 (glosow:18)
2012-01-07 12:11:11
równouprawnienie to jedno, ale zasady kultury i dobrego wychowania to co innego

Sist
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-01-07 12:24:23
najpierw poznaj inne kultury, potem tak pisz... u nich jest trochę inaczej niż u nas.

Tensora_Kuzyn
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-01-07 12:10:35
ruchałbym w ucho

mic22
    Ocena: 2 (glosow:14)
2011-11-16 20:20:20
równouprawnienie mamy, czyż nie?


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300