Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Komenatrze pozostawiam wam
snooki304  11-11-16, 20:08 Zgłoś
+ 918 -
Dodano: 2011-11-16, 20:08:40   przez: snooki304
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 918  Zgłoś nadużycie
7
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  Pijany kierowca i zatrzymanie obywatelskie
  •  Edukacja
  •  Szkolana łazienka
Ukryj komentarze(67)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
misiek_wawpl
    Ocena: 16 (glosow:20)
2011-11-16 20:22:24
Jest niesamowita!!ciekawe tylko skąd wiedziała,że z taśmą wygląda jak MJ:) Filmik zdecydowanie pozytywny:D

wiosenka0
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-05-13 15:32:18
jak nie możesz z niej to napisz gdzie tu widzisz wiochę? i po jakiego penisa to dałeś na wiochę?

pestucha89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-14 22:48:08
Rewelacja! Świetna dziewczyna ;]

KIERNOZ
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-10 23:11:57
Oj, babo, gnijesz z Michaela...... Nieładnie.

bjorkowa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-08 00:04:20
wypasne

karo_linka13
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-07 19:33:14
heh... wymiata :P

Ariwald
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-07 19:10:14
boskie

laurka10000
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-06 17:53:55
hehe ;p fajne ;p

stara2011
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-04 10:05:56
haha nie no te jej oczy.. :D

SexyZenon
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-03 23:37:44
Nie widze wiochy, zajefajny filmik...

apokalipsa86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-03 21:19:52
ja zaniemówiłem ...

Joanna20071991
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-03 20:40:46
bardzo pozytywnie :):) pomysłowa kobieta :)

LuKi199
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-03 19:53:14
co to za muza w tle filmiku ?

Bziuumek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-03 23:48:36
Michael Jackson geniuszu, tytuł jest w piosence.

sith1972
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-07 04:10:55
" Smooth cryminal " - oryginalnie było to Jacksona , ale w tej wersji to nie wiem

mw-i-k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-03 18:42:56
to nie jest złe. Też go słucham nawet dużo, ale człowiek, który się szanuje, potrafi się śmiać z samego siebie. Ja na miejscu MJ też bym się zaczął śmiać..

kinki90210
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-03 17:42:16
Ona jest.... :X

TorpedoGirl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-03 17:09:08
Świetna : D Z powodzeniem mogłaby się zrobić na Paula Stanleya : D

ufolinda
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-03 16:58:27
Super filmik :) hahaha :D i nawet podobna do MJ

MasterAdi
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-03 14:18:26
BOże... Co ja oglada, w sobotnie popołudnie ...

chudaa85-85
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-03 13:26:18
MJ jest był i będzie artystą wiecznie żywym, a to że np ktoś przychodzi do programu typu ,,mam talent'' przebrany za niego to także bezcześci go??? no bez przesady!!!!

agusiagn2
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-03 12:41:55
ZAJEBISTE!!!!!jeden z najfajniejszych filmików!!!!!!!!!!!!

zula2000
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-03 11:26:46
fimik sie udal to trzeba przyznac:) Ale nie wiem jak czytam te komentarze ze ten filmik zbeszczescil MJ to az mi sie smiac chce. A o ile wiem to bezczeszczenie nie polega na tym ze ktos wrzuca film z parodia danego zmarlego!! Ale najlepiej czasem powiedziec to co "slina na jezyk przyniesie"

paullla17
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-03 10:38:41
pozytywnie, ma poczucie humoru

guido1970
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-03 10:06:27
Co ty za głupoty wypisujesz? Nikt przecież nie powiedział że ona go choćby naśladuje,a gdyby nawet to co? Czy naśladowanie równa się bezczeszczeniu? Nie bądź bardziej papieski niż sam Papierz.

M1CLAY19
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-03 04:18:31
Gdy uzyla tasmy ujrzalem swoja tesciowa.To bylo straszne.

koszyk121624
    Ocena: -8 (glosow:8)
2011-12-03 01:40:27
zbezcześciła św.p Michaela Jaksona ...

Xarian
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-02 23:44:12
Ludzie... To jest w żartach robione.. Wy nie macie poczucia humoru? Poza tym, wielu z was nie słuchało i zapewne nie słucha mj, więc schowajcie te swoje farmazony, pseudo fani. Filmik oczywiscie udany :D +! :D

stefekk
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-12-02 23:11:39
Szczyt głupoty>:-( naśmiewac się ze zmarłej osoby i to jescze z MJA

agula78
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-12-02 23:03:05
z szacunkiem dla jacsona ale ona jest the best!!!

bartekwino13
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-12-02 22:50:46
To jest juz szczyt wszystkiego! Ona (i wy) nasmiewacie sie z osoby ktora juz niestety odeszla z tego swiata. Co byscie tak zrobili jak by sie nasmiewli z waszego np. ojca ktory smarl np. na zawal albo w smiertelnym wypadku, ciekawy co byscie wtady powiedzieli. :(

kolinek99
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-12-02 22:00:44
Film rewelacyjny. Jedynym problemem jest to, że został umieszczony na wiocha.pl, a zdecydowanie na wioche nie wygląda. Jest wiele innych serwisów przeznaczonych na tego typu zabawne filmiki. Mimo wszystko potrafi poprawić humor po całym dniu w kamieniałomach.

lawina
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-02 21:13:20
zajebista jest;D

amfia
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-12-02 20:47:00
Super pomysłowa laska.... filmik the best i ZERO WIOCHY!!!!!!!!!!

sylaba
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-12-02 20:09:28
hahahahahahahahahahahahah zaj*bisty filmik I babka jest też spoko z taśmą wygląda jak MJ:):):):):):):):):):)

hubert323
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-02 18:29:59
Łyżwiarz wie, że kotek odkopał prezent. Dawno takiego mega mocnego filmu tu nie było.

Z1mna
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-02 18:27:36
hahahahaahahahahahahahahaha

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-02 18:23:54
pozytywnie zakrecona kobitka hehehehehhee PLUS dla wstawiajacego dobre

sn2f
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-02 18:12:46
Czy ktoś się ze mną zgodzi, ze nieumalowana (kiedy np myje zęby) jest ładniejsza? Dla mnie zdecydowanie na tak. :)

menton
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-02 17:57:20
Śliczniutka :)

jakasia0878
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-02 17:53:35
Michael Jackson w wersji żeńskiej tego jeszcze nie było haha.... pozytywnie zakrecona babka :D

zagubiona99
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-02 17:28:05
Pozytywnie zakręcona :)

asita887
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-02 17:27:33
Zabawne :-)

teplar
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-02 17:22:15
OWNED ^_______^

trilho
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-12-02 17:09:12
micheal w grobie sie przewraca

GTSC
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-02 17:07:40
o LOL no niech ktos powie ze nie wygladala jak MJ z jednej strony sie doslownie przestraszylem a z drugiej sie dobrze bawilem ...

pnr-69
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-02 17:01:09
hehehe - super laska :)

immortal-89
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-02 16:55:52
podobna ;D

bolsonik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-02 16:50:19
MJ reaktywacja ;p

ola1991a
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-02 16:19:27
Dobrą taśmę ma :D

Dark_angel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-02 16:03:52
MJ w kobiecej wersji :D

to_tylko_ja
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-02 15:49:59
zaj*bisty filmik:D

idj95
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-02 15:46:27
A ja już myślałam,że zaprezentuje jakiś makijaż :D

Gaspol
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-12-02 15:21:28
kruella de mon

Aniula440
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-02 14:57:27
Hahahahahahahahaha ^^

pawsew11
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-12-02 14:48:56
też tak mogę XD

elusia741
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-02 14:15:33
pozytywana wiocha :)

Lanling
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-02 14:14:14
hee cały M.J

bulbabubulbebu
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-02 13:36:53
haha xD... poprawia humor

ulcia414
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-12-02 13:14:39
podobna do niego :)

slawki12
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-02 12:25:02
Hhehehe,dobre :D Ubawiłem się :D

inspire92
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-12-02 12:06:37
Ja nie wiem skąd ludzie biorą takie pomysły ;P

slodka_trucizna2
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-02 12:01:07
mega mocne :D tyle że to nie wiocha...

Invisible_xD
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-12-02 11:57:51
nie powinno nabijać się ze zmarłych ;)

biggu
    Ocena: 6 (glosow:10)
2011-12-02 13:20:24
myślę, że zmarłemu już wszystko jedno ;]

maagma88
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-02 11:56:08
zaje.biste :D

Luna92
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-11-16 20:39:19
super ja Michael Jackson :D super plusik :D

misiek_wawpl
    Ocena: 16 (glosow:20)
2011-11-16 20:22:24
Jest niesamowita!!ciekawe tylko skąd wiedziała,że z taśmą wygląda jak MJ:) Filmik zdecydowanie pozytywny:D


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400