Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Może nie wiocha, ale warte pokazania :)
magdusiaa118  11-11-17, 21:37 Zgłoś
+ 806 -
Dodano: 2011-11-17, 21:37:58   przez: magdusiaa118
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 806  Zgłoś nadużycie
3
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Joanna Senyszyn w 140 znakach pokazała
  •  Hakuna Matata...
  •  Co to będzie
  •  W rosyjskim tańcu na lodzie
Ukryj komentarze(60)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
GothicEye
    Ocena: 8 (glosow:14)
2011-11-30 13:31:35
pisanie: "może to nie wiocha"- jest nią na 100 %

muchag
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-11 19:01:54
fotka extra

Sypisz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-09 18:25:43
piękne

kasia0925
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-06 10:23:37
To są 3 kobiety, widziałam filmik zajefajny!!!!!!!

karoryna
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-04 19:14:40
również mam na myśli TYGRYSKA ;] 'buzia' tygrysa to nic innego, jak dupsko faceta. Jeszcze nie ogarniasz?

sasiad1022
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-09 15:37:23
ty tępa dzida jesteś przecierz to są trzy kobiety, i nie chodzi o tego łysego, kumasz

Rozpierdalacz_PL
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-03 23:13:32
komentarz usunięty przez moderatora

grzes16021
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-02 20:50:06
najpierw myślałem że to pluszak:P

sawczenko1986
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-02 19:36:10
zaje*** to sie nazywa talent

karoryna
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-01 23:31:54
sasiad1022.. miło, że "byś wsadził tygryskowi do buzi" bo akurat "mordka" tygryska, to dupeczka MĘŻCZYZNY ;]

sasiad1022
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-02 16:05:53
pisałem o tygrysku a nie o twórcy tego dzieła

dajana123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-01 21:35:16
jeżli to nie wiooch to na jakiego grzyba tutaj takie rzeczy wstawiacie litości

Demento
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-01 20:56:26
arcydzieło

Mariusz-Skronski
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-01 19:59:33
Sliczne.

rusofil
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-12-01 19:06:09
To nie jest wiocha, więc po jaką cholerę tutaj to wstawiasz? Minus. Admin, ogarnij serwis!

HoobyDoo
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-12-01 09:20:14
"może i nie wiocha, ale warte pokazania" na innej stronie :/

miodzjo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-01 08:35:29
A gdzie tu wiocha?

micnow
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-01 08:04:26
sory ktos jest artysta a wy ze wiocha . przykre to

wweronika4
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-30 23:46:57
zajebiste

nataleczka667
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-30 23:32:49
to po uj dodajesz jak nie wiocha?!?! ogarnij sie

FanSciFi
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-30 22:37:42
Ja sie korwa pytam gdzie tu jest wiocha?

annie1211
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-30 22:28:39
jeśli to nie wiocha, to nie wrzucaj. Jak bd chciała obejrzeć 'ciekawe zdjęcia' to sobie to zgoogluje.

sciana0
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-30 22:10:45
To nie jest wiocha! Jeśli nie potrafisz docenić sztuki to już twoja sprawa! Ale po h*j to tutaj wstawiasz?!

kumok91
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-30 21:56:40
To wygląda jak wielki penis :|

damis83thebest
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-30 21:18:41
kto tu nadawal tyle lapek w gore?????? wiocha przestaje byc wiochą!!!!!!!!!!

iquitosguayau
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-11-30 20:22:40
Może to nie wiocha, ale podam, że aminy alifatyczne otrzymuje się w reakcji chlorowcopochodnych z amoniakiem, zaś aminy aromatyczne w wyniku redukcji nitropochodnych. Uważam, że jest to warte napisania :)

sasiad1022
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-11-30 20:11:44
ja to bym wsadził tygrysowi do buzi hehe

ayo88
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-30 20:10:58
dzieci neo czy aż tak trudno przyswoić do wiadomości, ze wiocha to kciuk w góre a brak wiochy kciuk w dól? :/

karoryna
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-30 20:08:46
może i warte pokazania, ale nie na Wiocha.pl ;]

shekill
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-30 19:49:13
ostro się przyjżeć musiałam ;d;d

drLOUBITCH
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-30 19:37:44
Magdusiaa118 skoro nie jesteś pewna, że to wiocha to po co to zdjęcie na ten portal wstawiłaś?

malyna69
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-30 19:27:35
Skoro to nie jest wiocha to po co to tu wrzucasz?

nygus22
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-30 18:58:07
co za genialni ludzie dają łapki w górę jak to nie jest wiocha ???? dlaczego to wyszło z poczekalni ???

andi344
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-30 18:50:27
uprzejmie proszę właścicieli strony,osób kontrolujących dodawanie zdjęć i plików aby takie rzeczy tu nie trafiały gdyż to nie jest Wiocha. A tłumaczenie durnym opisem to nie wiocha ale ..... , nic nie tłumaczy. dziekuję

Jendrekk
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-30 17:10:55
Tosz to jest arcy dzieło. Ludzie co to robi na Wiocha?

owieczkashaun
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-30 16:55:46
Przecież to jest dzieło!!!

kropek09
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-30 16:05:22
Ja pier... ludzie ogarnijcie sięz wiochą. Teraz boję się dodać zdjęcie nk bo zaraz będzie na wiocha i opis będzie może nie wiocha... a typ ma talent i te 2 dziewczyny robiące za oczy Wypas

nygus22
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-30 15:49:27
tam są 3 osoby i nie widze tu nic związanego z wiocha

AnonimowyPremier
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-11-30 15:26:16
Za sam opis powinien być BAN! Nie mówiąc już o zdjęciu. 1 -Gdzie tu wiocha? 2 -Czy ktoś jeszcze zarządza tą stronkę?

szatano999
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-11-30 14:03:20
To nie wiocha to SZTUKA. Własnie tygrysek "obciąga" autorowi....

klaudusssia92
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-11-30 13:31:40
tutaj juz prawie w ogole wiochy nie ma na ten stronie..

GothicEye
    Ocena: 8 (glosow:14)
2011-11-30 13:31:35
pisanie: "może to nie wiocha"- jest nią na 100 %

Menel1992
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-11-30 13:25:03
Dziecko idź odrób lekcje a nie siedzisz na wiocha.pl i dodajesz fotki, które nie przypominają wiochy... zresztą adminowi też należą się brawa za jego głupotę, gdzie prawdziwa "wiocha" ginie w poczekalni, a na główną dostają się fotki takie jak ta.

gurool
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-30 13:15:12
tosz to sztuka a nie wioch, te laski gołe są tylko wymalowane- swoją drogą fajne tygrysice :D

Capsa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-30 13:12:19
Boże, Ty widzisz i nie grzmisz. A yebnął by taki piorunem w autorkę, może te zwoje by jakoś zaczęły pracować.

grodzisz
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-11-30 13:11:23
faktycznie, nie wiocha, za to Ty magdusiaa118 za dodawanie takich fot na ten portal (i ten opis) jesteś wiochą

Alman
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-11-30 13:07:18
Na wiocha coraz mniej wiochy... A jest tyle innych stron gdzie możesz to wrzucić!

Psychosocial666
    Ocena: 6 (glosow:10)
2011-11-30 12:58:04
i znow zdjecie bez wiochy na głównej....

izolda1975
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-30 14:03:18
smutna prawda...

sasquatchyk
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-25 20:41:58
no nie powiem, pomysłowe... fajne ;)

crazybread
    Ocena: -1 (glosow:13)
2011-11-18 05:03:21
pocalowalbym tego tygrysa pod noskiem.

liko30
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-11-18 03:05:54
Zajebisty patent buraku:}

Reden18
    Ocena: 2 (glosow:14)
2011-11-17 22:15:14
TO NIE JEST WIOCHA!

opuncja
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-30 19:14:41
jak w tytule.

Kokai
    Ocena: 4 (glosow:22)
2011-11-17 21:59:59
Jak to nie wiocha i warte pokazania to pokazuj na innym portalu, a nie tutaj

biggu
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-11-30 13:31:26
widzisz jak Cie gimusy nie rozumiejące idei tego portalu zminusowały...

izolda1975
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-30 14:04:17
łapka w górę dla Kokai:)

wandern
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-30 17:50:04
...a łapka w dół,dla Izoldy...

Tinka.Malinka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-30 18:06:17
dziewczyny!! nie drapcie sie!!!! ;)

Kokai
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-02 01:43:31
biggu właśnie widzę, ale co tam, ja lubię minusy =). Jednak nie każdy ma wystarczające IQ, aby pojąć idee serwisu, ale cóż na to możemy poradzić...

biggu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-02 08:57:23
nie wiem... może jakieś ograniczenie wiekowe :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500