Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Czy ma nas*ane w bani.
lanciamaniak  11-11-18, 23:04 Zgłoś
+ 1117 -
Dodano: 2011-11-18, 23:04:39   przez: lanciamaniak
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1117  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Poprzedni dziadek do orzechów służył 30 lat
  •  Tak się spieszył
  •  No super jesteś koleś, kozak z ciebie.
  •  Dron nagrał leśnego śmieciarza (Polska)17
Ukryj komentarze(162)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
tomiq
    Ocena: 21 (glosow:27)
2011-11-24 20:03:20
Mam dosyć słuchania nawiedzonych, monotematycznych mamusiek, które każdą wypowiedź sprowadzają do opowieści o swoich bąkach. Nikogo nie obchodzi to, ile taki śpi, waży i sra, wbijcie to sobie do głowy. Koniec. Kropka

wikusia1025
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-30 19:18:26
Żal mi kogos posrane debilki

swirus9
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-11-30 18:14:42
szczerze, zadna wiocha- odsylam do podstaw psychologii dziecka gdy "pojawia sie" rodzenstwo, a roznica wieku wynosi 10 lat... zwykla zazdrosc i strach przed odtraceniem (przejscie na "drogi plan")

vaxus
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-11-27 22:29:52
Biedne dziecko... Mieć taką siostrę...

gosiek85
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-11-26 23:51:08
każda chce zabłysnąć jakie to żałosne a i nadal to robimy w kwestii kupek ech śmierdząca sprawa ale niestety po zawartości pieluchy mamy oceniają czy wszystko w porządku,pierwsze o co pyta pediatra to jaka była KUUUPA kiedyś będziesz tulić w ramionach swojego malucha i przejdzie Ci ta cała niechę

tomaszek5800
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-11-26 22:22:20
pies to cie grzmoci sssuko

gosten1111
    Ocena: -7 (glosow:7)
2011-11-26 18:22:13
maMa Cię nie kocha.!!

wzeg80
    Ocena: -9 (glosow:15)
2011-11-26 11:40:38
Jak wolisz psa to sobie go urodzisz może debilko?!

patikleo16
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-11-26 06:06:57
opis ma że niech ja pie...... współczuje

BauerXL
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-25 23:04:12
Bratańcza miłość

bartepor1
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-11-25 22:41:21
Ja mam brata a wolałbym nie mieć nic... (nie licząc matki oczywiście 0.0'')

Jamalli1804
    Ocena: -3 (glosow:13)
2011-11-25 19:36:51
Ta co wstawiła to zdjęcie, to może być przyszła matka, już współczuję jej dzieciom

heartbeatss
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-27 23:47:34
patrząc na to, że duży odsetek dzieci/młodzieży nie chce mieć rodzeństwa bo po prostu są zazdrośni lub obawiają się odrzucenia a później są świetnymi rodzicami bo już nie mają takich lęków to nie wiem czemu współczujesz jej dzieciom... Skoro wstawiła zdjęcie rodzeństwa to oznacza, że się w jakiś spo

heartbeatss
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-27 23:48:19
...sposób cieszy i chce się pochwalić ale chce też pokazać, że to nie to małe dziecko jest najważniejsze i to zrozumiałe ;)

lala1234423
    Ocena: -7 (glosow:17)
2011-11-25 18:25:48
ja tam lubie dzieciaki .. kochaam nawet ;D i nie toleruje takich opisów do zdj i komentarzy! ..

sayuri27
    Ocena: 7 (glosow:17)
2011-11-25 17:45:14
Nas*ane to Ty masz. Pewnie wpadłaś/wpadłeś i udajesz, że tak zaje*iście mieć bachora. Nie każdy lubi s*ające i wrzeszczące dzieciaki.

Wiolka
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-11-26 20:48:27
zgadzam się w pełni. uważam że to nie powód by kogoś wciskać na wiochę

tapek
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-11-25 17:37:15
mogła walic się z psem...

xDPaLiiNkAxD
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-11-25 16:52:04
Hamskie

Deutschland
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-11-25 16:39:23
Nie dziwię mu się...

rusofil
    Ocena: -9 (glosow:25)
2011-11-25 13:56:45
Jaka wiocha? Ja też bym wolała psa. Po co komu bachor? Pies przynajmniej inteligentny jest.

klaudusiakzm91
    Ocena: -1 (glosow:15)
2011-11-25 20:21:46
A Ty jesteś świetną przestrogą dla potencjalnych "wojagerów" idących na spontan bez zabezpieczenia. Przykładem braku nteligencji u niektórych dzieci tak samo możesz poświecić ...

klaudusiakzm91
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-11-25 13:45:45
taka z Ciebie wielka dorosła a gówniarza sobie nie potrafisz wychować StAr5kA, mniej siedzenia tutaj i SRANIA że podobnie myślisz o swoim synu, tylko za wychowanie sie go weź.... PATOLOGIA !

StAr5kA
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-11-25 14:12:24
nie wiem co ma wychowanie dzieci do mojego myślenia o nich :| ja pier**

klaudusiakzm91
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-11-25 14:30:05
jedno i drugie idzie w parze

Darcy
    Ocena: 1 (glosow:17)
2011-11-25 12:57:09
Gdzie jest wiocha? Ja też bym wolał psa ;p

persching
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-26 16:17:05
Ja bym wolał Ciebie :P

paullla17
    Ocena: 4 (glosow:12)
2011-11-25 11:39:55
rodzicom odpowiadał dodatkowy obowiązek a młodej zajętej dziewczynie przeszkadza przymus przejmowania rodzicielskich obowiązków więc nie dziwie się jej pies to mniej roboty i do tego przyjemność z wyboru.

cartt
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-25 11:11:13
Pies jest na pościeli

pannawu
    Ocena: -3 (glosow:15)
2011-11-25 09:04:39
To jest dowód na to, że jej rodzice nie powinni mieć drugiego dziecka, bo jeszcze pierwszego nie dali rady wychować...

Rudzielec91
    Ocena: 2 (glosow:12)
2011-11-25 08:01:48
Napisze Wam coś wszystkim, nie jestem nawiedzona mamuśką bo widze również złe zachowania w swoim dziecku, podstawą jest sobie dziecko wychować, a jeśli ktoś tutaj pisze ze ma dziecko i chętnie by je oddało czy coś w tym stylu to mnie krew zalewa, Po co rozkładała nogi albo on wkładał penisa.

pannawu
    Ocena: 6 (glosow:16)
2011-11-25 09:06:11
Nie tylko po to uprawia się seks, żeby zajść w ciążę ;]

Rudzielec91
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-11-25 11:19:21
ale jedno nie wyklucza drugiego nawet przy użyciu zabezpieczen, ale dalej sa zacofańce co później są wielce zdziwieni że 2 kreski na teście wychodzą

pannawu
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-25 15:12:58
To oczywiste, że jedno nie wyklucza drugiego. Wiadomo, że są tacy co dalej myślą, że stosunek przerywany to rodzaj antykoncepcji, ale są też tacy co mają wiedzę na jej temat, jednak nawet zabezpieczenie czasem zawodzi. Co wtedy? Aborcja? Przecież jest nielegalna.

klaudusiakzm91
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-25 16:59:03
dlatego mówie że jeśli ktoś nie jest gotowy na ewentualne "wpadki" i podołać odpowiedzialności nie powinien sie za to brać. Dość na świecie jest niechcianych, niekochanych i okaleczanych dzieci

klaudusiakzm91
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-25 17:01:01
kurde usunął mi się wcześniejszy wpis... ogólnie rzecz biorąc podsumowywałam wypowiedz Rudzielec91

moni1100
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-11-25 03:08:39
lat chcialabys wychowyac lub pomagac rodzicom w wychowaniu dziecka gdzie powinnas sie uczyc i rozwijac? roznica wiedza niz 7 lat to przesada, wykorzystywanie starszego rodzenstwa, yeaa man thats it!!! taraaaaaa

moni1100
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-11-25 03:02:51
ojejki ile to opin ciemnych ludzi dla ktorych swiat obraca sie wokol dzieci, do kuchni baby!!! zaraz nagonka bedzie na mnie ze ja to sie urodzilam itp i co z tego? jakos szczegolnie nie jestem szczesliwa z tego, jakbym sie nie urodzila nawet nie weidzialabym czego NIE stracilam :D a po za tym najwar

moni1100
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-11-25 03:06:26
najwarzniejsze ze jest za duzo ludzi na tym swiecie! jest nas 7 miliardow ludzi!!! po co wiecej? jest tyle na tym swiecie!! kotek piesek milsze sa starosc hmm dom starcow zapewnia lepsza opieke i tansze niz to co wydasz na wychowanie dziecka, podlicz koszty, luksus na starosc! hmm aa czy majac 13-1

absurrdalna
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-11-25 01:40:24
Zgadzam się, że to specyficzny raczej humor niż podstawa do poważnych wniosków, iż ma nasrane. A tekst faktycznie z książki/filmu Mikołajek. Barany.

maille
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-11-25 00:45:01
jak mnie pytali czy chce brata albo siostre to cale zycie odpowiadalam, ze wole psa :)

crazybread
    Ocena: -10 (glosow:16)
2011-11-25 00:20:52
Glupia suka. Powinni ja zamknac w psiarni.

ProstoZPiekla
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-11-24 23:40:07
Poje**ło i mówi się trudno..

steras1981pl
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-11-24 22:29:37
mnie jak sie pytali czy mam jakies zwierzatko w domu? To zawsze odpowiadalem ze:-tak mam siostre,

Podlasiak1977
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-24 21:54:20
bynajmniej szczery

Ejniacz
    Ocena: 9 (glosow:9)
2011-11-24 23:13:42
Bynajmniej nie znaczy przynajmniej.

marark
    Ocena: -6 (glosow:18)
2011-11-24 21:53:15
gdyby to dziecko wiedziało jakie ma rodzeństwo wolało by grzechotkę lub misia

imthepiercer
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-24 21:17:15
było..

super_nova
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-11-24 21:11:55
Gienek się wku*wi jak to zobaczy

orbit11
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-11-24 21:16:01
Aśka też

typo92
    Ocena: 3 (glosow:11)
2011-11-24 21:11:34
Troszke tutaj odbiegacie od tematu. Jest roznica i to spora miedzy stosunkami rodzic - dziecko i dziecko - rodzenstwo. A pisanie, ze w takim razie dziecko starsze moze sie wyprowadzic itd, skoro "jest najmadrzejsze" jest bezsensowne. Co ma nie lubienie rodzenstwa do "bycia najmadrzejszym"?

TheKakauko
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-11-24 21:03:33
Spoko spoko ale BYŁO!!!!!

D3ViiL
    Ocena: -8 (glosow:14)
2011-11-24 20:59:25
Pewnie starsza to suka;p Szuka do pary:D

wirvss
    Ocena: -5 (glosow:11)
2011-11-24 20:42:19
no a rodzice pewnie tą starszą zrobili przypadkowo ! i jest bez wychowania ! ciekwe jaką ją skomentowali na nk !

its_so_izzy
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-11-24 20:26:50
może naprawdę nie chciał mieć rodzeństwa? wszyscy tutaj wypisueie ,że tak cudnie urodzić dziecko ale przecież tutaj nie chodzi o to. może autor czuje się odrzucony przez rodziców bo maja nowe dziecko. pojawienie się małego dziecka na pewnozmienia dotychczasowe zycie starszego rodzeństwa.

Lanling
    Ocena: -7 (glosow:13)
2011-11-24 20:25:17
Dla Twoich rodziców lepszy by był ten pies niż Ty !!! chodzi o laskę podpisującą zdjęcie słodziutkiej siostrzyczki :)

laill
    Ocena: 4 (glosow:12)
2011-11-24 20:19:44
psy są mniej denerwujące

StAr5kA
    Ocena: 0 (glosow:16)
2011-11-24 19:49:57
szczerze powiem, że mam takie dni, że podobnie myślę o swoim synu

OnaJestSzalona8
    Ocena: -6 (glosow:14)
2011-11-24 22:41:54
nie wiem jak możesz tak pisać, jak ci nie wstyd? Takie rzeczy to zachowaj dla siebie. Dziecko czasami zdenerwuje, ale takim myśli to nigdy nie miałam... chore

Rudzielec91
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-25 07:58:59
dokładnie odpowiedz na taką wypowiedz jest jedna. Po Chu* nogi rozkładałaś, i tyczy sie wszystkich posiadaczy co maja dzieci i mysla podobnie, dziecko wyprowadza z równowagi ale do tego trzeba dorosnac, podobnie jak do współżycia ale jak widać do tego drugiego jest wiecej entuziastów

StAr5kA
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-11-25 09:17:36
do tych dzieci pode mną - każdy normalny człowiek lubi sex. Nic w tym nadzwyczajnego. Akurat jeżeli chodzi o moje dzieci to oba były zaplanowane, są kochane, niczego im nie brakuje, więc lepiej wrzućcie na luz. Jak już pisałam, takie mamusie jak wy mnie śmieszą. Trochę dystansu do życia się przydaje

bary287
    Ocena: -3 (glosow:13)
2011-11-24 19:42:01
a twoi starzy woleliby żebyś była mądrzejsza

o5k4r
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-11-24 19:07:15
Też bym wolał psa ;d

frundzia111
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-24 18:52:51
Było !

king1335
    Ocena: 3 (glosow:17)
2011-11-24 18:40:05
Ja też wolałabym psa . Nie lubię dzieci...

baku66
    Ocena: 1 (glosow:11)
2011-11-24 17:57:42
Sami dojrzali rodzice tu chyba... poczucie humoru i tyle, a nie wiocha

bigmikrel
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-11-24 17:53:17
Jaja se dziewczyna robi a ty sie spinasz

kasior86
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-24 17:04:00
Radosc z narodzin siostry bezcenna ...

gosiek85
    Ocena: -11 (glosow:19)
2011-11-24 16:52:41
takie komentarze świadczą tylko o braku dojrzałości a nie o poczuciu humoru,są Ci którzy kochają dzieci i ci którzy ich nie lubią a dokładniej boja się ich,posiadanie dziecka to wielka odpowiedzialność i widzę ze większość z was się do tego absolutnie nie nadaje nawet psa bym wam nie powierzyła

perre
    Ocena: 0 (glosow:16)
2011-11-24 17:50:16
Boją się ich? Proszę cię, przestań gadać głupoty. Ja dzieci nie cierpię, bo są okropnie wkurzające w każdym wieku. (przy okazji, mój zwierzak - kot wprawdzie, nie pies, ale to nie ma znaczenia - pozdrawia cię serdecznie i kazał przekazać, że ma się świetnie)

gosiek85
    Ocena: -6 (glosow:14)
2011-11-24 20:59:55
jak byś nie zauważyła o pani najmądrzejsza to tutaj się pisze nie gada,nie cierpisz dzieci bo póki co sama jesteś dzieckiem a myślisz iż wszystkie rozumy pozjadałaś a nawet nie potrafisz dokładnie określić co cie w tych dzieciach tak wkurza ach i powodzenia w rozmowach z kotem

perre
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-25 16:26:28
Jak jesteś taka dokładna, to naucz się pisać poprawnie, a nie łapiesz mnie za słówka, panno najdojrzalsza z nas wszystkich. I potrafię dokładnie określić, co mnie w nich wkurza: wieczne płacze, marudzenie, krzyki, upierdliwość, bieganie tam gdzie nie powinny, ciągłe domaganie się czyjejś uwagi...

perre
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-25 16:30:51
A jeszcze żeby tego było mało, większości tych "kochających dzieci" odbija totalna szajba, jak się jakieś pojawi w rodzinie. Ja rozumiem zainteresowanie i wszechobecne rady dawane matkom, ale zachwycanie się "jak słodko stłukł talerzyk" albo "oo, jaka słodka kupka" to jednak trochę przesada.

gosiek85
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-26 23:41:55
rzeczywiście twoje argumenty wszystko tłumaczą,och jakież te dzieci niedobre łee marudzenie,płacze,bieganie,domaganie się czyjejś uwagi och jakie to straszne,nie wzięłaś tylko pod uwagę że większość populacji ludzkiej DOROSŁEJ zachowuje się dokładnie tak samo,my tez chcemy zwrócić na siebie uwagę

MidnightPacific
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-01 02:33:15
To, że ktoś nie lubi dzieci wcale nie oznacza, że boi się je mieć. Ja osobiście nie znoszę rozpuszczonych przez nadgorliwe mamuśki dzieciaków. Jeśli dziecko zachowuje się grzecznie nie mam absolutnie żadnych awersji. Można by rzec, że moje stanowisko jest neutralne. Denerwują mnie jednak osoby...

MidnightPacific
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-01 02:36:39
... ,które piszą takie rzeczy jak Ty. Skąd możesz wiedzieć czy ktoś boi się mieć dzieci? Nie możesz poprostu zrozumieć, że ktoś ich nie chce mieć?

Rauser
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-11-24 16:19:32
OnaJestSzalona8 uwielbiam gdy ktoś kto się puścił dorabia do tego ideologie, stara się przekonać samą siebie na temat jej słuszności i udaje dojrzałą kobietę w wieku w którym nikt nie będzie traktował jej poważnie.

afrosamurai
    Ocena: -6 (glosow:10)
2011-11-24 16:46:24
Zastanów się: Czy teraz trzeba mieć 30kilka lat by być niepuszczającą się matką? już sam fakt, że ktoś zdecydował się na urodzenie i wychowywanie dziecka świadczy o dorosłości

OnaJestSzalona8
    Ocena: -3 (glosow:13)
2011-11-24 17:16:47
nie puściłam się, bo nie jestem jedną z dzi*ek, którymi ty się podniecasz wchodząc na wiochę. Mam dziecko z kimś z kim byłam w związku i z kimś, z kim myślałam o przyszłości. I na pewno jestem dojrzalsza od was, ludzie nazywający dzieci "bachorami". Macie szczęście, że was matki urodziły, banda

OnaJestSzalona8
    Ocena: -5 (glosow:11)
2011-11-24 17:17:28
idi*tek i bezmózgów.

bakalu
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-11-24 18:11:27
Bo taka żałosna dziewczynka myśli, że już przez sam fakt urodzenia dziecka stała się dorosła, a każdą swoją wypowiedzią udowadnia, że mentalnie tkwi jeszcze w głębokiej piaskownicy. Łatwo wymądrzać się o sprawach, do których się nie dorosło jednocześnie siedząc na garnuszku mamusi.

afrosamurai
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-11-24 19:51:55
śmieszne jest to że tak wielu wyśmiewa podstawowy model rodziny a jednocześnie broni gejów czy lesbijek, przez sztuczny pryzmat mediów ukazane jest, że w dzisiejszych bycie rodzicem to same problemy wiocha i zniewolenie

OnaJestSzalona8
    Ocena: -7 (glosow:11)
2011-11-24 21:58:30
bakalu - żałosne. Na nas już od dawna zarabia mój partner i od niedawna mąż (dla ciemnych - partner stał się mężem). Widać, że sama w du*ie byłaś i g*wno widziałaś. I akurat moje wypowiedzi są o wiele mądrzejsze niż wasze. A że używam przekleństw - cóż... z niektórymi inaczej się nie da

bakalu
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-25 17:03:06
Gubisz się dziewczynko w swoich fantazjach. Zajmij się lepiej pieluchami, a nie reperuj ego burackimi pyskówkami, bo to się robi coraz bardziej żenujące.

afrosamurai
    Ocena: 6 (glosow:10)
2011-11-24 16:14:30
To rodzice decydują o tym czy chcą mieć następne dziecko, niemowlak potrzebuje więcej czasu więc starsze czuje się odrzucone i zaniedbane. Mówicie że każdy ma prawo do wypowiedzi, a z osób broniących dzieci naśmiewacie się, chore społeczeństwo

afrosamurai
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-11-24 16:17:00
wypisując teksty typu chciałbym nie mieć siostry/brata pokazujecie jakimi egoistami jesteście myślącymi tylko o sobie i chcącymi mieć nieograniczony wpływ na swoich rodziców

Paradise
    Ocena: -14 (glosow:20)
2011-11-24 15:56:34
ja wlasnie leze z moim 4miesiecznym skarbem w lozku,spi juz 3godziny :) noc tez mi cala przesypia,jest najwiekszym szczesciem :) a co do brata/siostry to zobaczymy jak za 15lat bedziecie mowic :) albo 20,nagle okaze sie byc przyjacielem i wsparciem

tomiq
    Ocena: 21 (glosow:27)
2011-11-24 20:03:20
Mam dosyć słuchania nawiedzonych, monotematycznych mamusiek, które każdą wypowiedź sprowadzają do opowieści o swoich bąkach. Nikogo nie obchodzi to, ile taki śpi, waży i sra, wbijcie to sobie do głowy. Koniec. Kropka

Mona_M
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-24 15:38:07
Tekst w opisie skądś zapożyczony. Gdzie tu wiocha?

emo_love5
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-24 15:30:03
BYŁO

Ekstrawagancia
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-24 15:23:57
tak tak wolała by psa a jakby ktoś skrzywidził jej siostre to by zaraz wojna była :D

bakalu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-24 15:30:24
Bo tak to właśnie działa! Skoro już ta siostra jest, to mimo wszystko będzie się ją chroniło.

Homo_erectus
    Ocena: 3 (glosow:11)
2011-11-24 15:18:56
ja tez bym wolala psa od siostry, co w tym dziwnego? przynajmniej nie drze sie w nocy a wszystkie ciocie nie wisza i nie rozplywaja sie jakie sliczniusie...

bakalu
    Ocena: 12 (glosow:14)
2011-11-24 14:56:25
Po pierwsze to już było, po drugie żadna to wiocha. Ktoś wyraża swoje niezadowolenie i ma do tego prawo.Nie wszyscy muszą przepadać za małym dziećmi.

trilho
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-11-24 14:49:02
twoja stara tez tak powiedziala dlatego cie zostawila

PyruPyru
    Ocena: 8 (glosow:14)
2011-11-24 14:42:50
Mądrze myśli.

renea
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-11-24 14:42:06
doskonale rozumiem.

sarna
    Ocena: 10 (glosow:20)
2011-11-24 14:41:53
ja się jej nie dziwie dziecko mega drogie w utrzymaniu stale beczy spać nie daje sama nie mam i nie chcę mieć dzieci ale mam psa :p

ogarnieta011
    Ocena: 12 (glosow:18)
2011-11-24 14:40:58
haha też wole psy niż małe dzieci ..:)

o_O.O_o
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-11-24 14:24:24
jeszcze zmieni zdanie ;d

klaudusssia92
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-11-24 14:03:07
szczera przynajmniej..xD

Candymancandyman
    Ocena: 7 (glosow:13)
2011-11-24 13:59:12
Nie, nie ma...raczej mają ci, co nie odróżniają faktu posiadania dziecka, które sobie mniej, czy bardziej świadomie, a na pewno dobrowolnie, hm, "zorganizowali" sami, od posiadania rodzeństwa, które przychodzi na świat całkowicie niezależnie od woli starszej siostry, czy brata.

OnaJestSzalona8
    Ocena: -7 (glosow:11)
2011-11-24 17:20:12
jak się jest rozkapryszonym nastolatkiem, to proszę wyprowadzać się z domu jak wam nie pasuje rodzeństwo, na pewno sobie poradzicie bezmózgi

bakalu
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-11-24 20:28:15
OnaJestSzalona8 może ty się usamodzielnij, wyprowadź, zacznij na siebie zarabiać, a nie siedź z bękartem na garnuszku rodziców. Alimenty to chyba nawet na pieluchy nie starczają.

OnaJestSzalona8
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-11-24 22:04:48
Widać, że 40 lat masz, a z paluszka wysysasz najgorsze głupoty. Jestem z facetem, z którym mam dziecko i to on zarabia na nas (mamy więcej kasy niż pewnie w rączkach widziałaś), nie jesteśmy na garnuszku rodziców. A ja studiuję, żeby w przyszłości też zarabiać. To tyle w tym temacie

Patus666
    Ocena: -8 (glosow:16)
2011-11-24 13:37:04
To już było kiedyś... A jeśli się wychowa " bachora " to nie jest wcale taki uciążliwy. Nie rozumiem ludzi co nie lubią dzieci. Dziękujcie rodzicom że jesteście na tym świecie!

paullla17
    Ocena: 8 (glosow:20)
2011-11-24 14:04:30
a ja nie rozumiem ciebie. masz dzieci że tak gadasz? ja od 9 roku życia muszę niańczyć brata więc mam dość i to moja sprawa. znam mnóstwo rodziców żałujących że mają dzieci więc jak wdać nie każdy powinien je lubić bo nie każdy się nadaje

omen100
    Ocena: 5 (glosow:21)
2011-11-24 14:26:01
jestes za prosta zeby zrozumiec, nienawidze dzieci. szczegolnie dziewczynek 7-10 lat. popisuja sie dra mordy wrr nienawidze. i mam w nosie ze sama taka bylam juz nie jestem

NaczelnyRuchacz
    Ocena: 14 (glosow:18)
2011-11-24 14:58:44
Ja organicznie nie cierpię dzieciarów w wieku okołogimnazjalnym - i nie piszcie, że kiedyś sam miałem tyle lat. Owszem, miałem, ale żarty i wybryki mojego pokolenia były na znacznie wyższym poziomie i nie było w nich chamstwa, rozwydrzenia, ani podłości.

afrosamurai
    Ocena: -2 (glosow:14)
2011-11-24 16:01:11
paullla17 nikt Ci nie każe tego robić jeśli nie podoba Ci się jak Jesteś "wykorzystywana" to wyprowadź się od rodziców i zacznij sama zarabiać na swoje utrzymanie

OnaJestSzalona8
    Ocena: -7 (glosow:11)
2011-11-24 22:07:35
zgadzam się z afrosamurai i Patus. Widać, że same miałolaty narzekają na dzieci, a tak naprawdę nie macie pojęcia o nich. Pomaganie rodzicom przy rodzeństwie, a wychowywanie dziecka to jest różnica. Nikt wam nie karze mieć dzieci, ale nie piszcie takich głupot, bo aż głowa boli

perre
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-25 20:35:48
szalona, no właśnie, posiadanie dziecka a posiadanie rodzeństwa to duża różnica, więc skończ gadać że dzieci są takie fajne. Dla rodziców może to najlepsze co może być, ale dla rodzeństwa już niekoniecznie, tak trudno to zrozumieć?

Seferia102
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-24 13:24:59
ona też...

omen100
    Ocena: 9 (glosow:19)
2011-11-24 13:17:44
Gdybym mi sie teraz rodzenstwo mialo urodzic to tez wolalabym psa. I jest roznica miedzy swoimi dziecmi a malym bratem siostra

OnaJestSzalona8
    Ocena: -10 (glosow:26)
2011-11-24 12:56:10
Dzieci to największe szczęście jakiego można doświadczyć! I piszę to jako młoda mama, która musiała się opiekować dzieckiem, a rano wstawać do szkoły. Też kiedyś gadałam, że nie będę miała dzieci, ale teraz nie żałuję. To tylko telewizja przedstawia posiadanie małego potomka jako jedynie nieprzespan

OnaJestSzalona8
    Ocena: -8 (glosow:24)
2011-11-24 12:57:27
nieprzespane noce i ob*rane wiecznie pieluchy itd. Ba, jak się jest leniem i się śpi od 20 do 15, to nie dziwne, że się nie chce mieć dziecka. To jest niezwykle niedojrzałe, zwłaszcza, jeśli tak wyraża się osoba, która jest już dorosła!

Tensor
    Ocena: 9 (glosow:23)
2011-11-24 13:33:34
Mi nie grożą nieprzespane noce, bo robię nocki. I szczerze powiem, nie lubię dzieci.

Candymancandyman
    Ocena: 12 (glosow:18)
2011-11-24 14:01:31
Zajmowanie się dzieckiem jest psim obowiązkiem rodziców, spłodzili, więc mają się zajmować. Natomiast rodzeństwo nie musi szaleć z zachwytu, proste?

bakalu
    Ocena: 10 (glosow:12)
2011-11-24 15:01:35
To co dla ciebie jest największym szczęściem, dla kogoś innego wcale być nim nie musi. Szanuj poglądy innych ludzi jeśli chcesz, by oni szanowali twoje.

ponton22
    Ocena: -5 (glosow:11)
2011-11-24 17:24:13
Zgadzam się z Tobą,tez mam małego bombelka w domu.w sumie ma dopiero 4 miechy ale smieje sie juz całą "gębką".Fajnie jest mieć dzieci.

MonikPawlik
    Ocena: 7 (glosow:13)
2011-11-24 20:30:18
Nie będzie mnie pierwsza lepsza młoda matka uświadamiać,co jest największym szczęściem w życiu,a na pewno nie jest to dzieciak.Mam 7 młodszych kuzynek i każda z nich to popisująca się,mała,pyskata,złośliwa wiedźma.Może kiedyś dorosnę do dziecka,na razie mam inne ambicje. Dotarło ?

OnaJestSzalona8
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-11-24 22:11:18
Nikt wam nie karze mieć dzieci, ale nie piszcie o nich, że to bachory, że drą mo*dy i jeszcze wiele innych przykrych rzeczy tu przeczytałam. Widać, że jesteście niedojrzali, choć czasami starsi ode mnie. MonikPawlik - możesz nie lubić swoich kuzynek, ale kuzynka, to kuzynka, a nie własny

OnaJestSzalona8
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-11-24 22:13:52
maluch. Z własnym dzieckiem łączą nas głębokie więzy, to jest miłość bezwarunkowa, a nie jakieś tam kuzynki... wiem o czym mówię, bo też mnie denerwują niektóre dzieci z rodziny, ale swoje maleństwo kocham ponad życie i za nie bym rozszarpała, a każde jej marudzenie jest słodkie. Tyle

perre
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-25 20:38:25
Ale od kiedy ta konkretna wiocha jest o posiadaniu WŁASNEGO dziecka?! I będziemy chcieli, to napiszemy, że drą mordki, bo to jest fakt. I tyle. Ogarnij się, usłyszeliśmy już że jest ci tak zajebiście jako młodej matce, starczy nam.

MonikPawlik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-25 23:34:12
Dobrze, wiemy już je jesteś bardzo szczęśliwa z posiadania swojego małego krzykacza, co nie zmienia faktu że ja i tak wole psy , niż upierdliwe dzieciaki.Możemy już skończyć ten temat , czy jeszcze chciałabyś się z nami podzielić wielkością kupy swojego maluszka, lub ewentualnie jego wagą ?

StAr5kA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-29 15:26:49
Ja sie zaloze ze kupa jej dziecka pachnie jak magnolia i owoce. Pewnie jakby mogła to by ją zjadła.

Leash
    Ocena: 9 (glosow:25)
2011-11-24 12:47:14
Tez bym wolala psa niz dracego sie wiecznie bachora.

OnaJestSzalona8
    Ocena: -1 (glosow:29)
2011-11-24 12:50:42
masz 30 lat i takie rzeczy piszesz? Współczucia. Wiesz, że ty też byłaś takim bachorem? Widocznie masz szczęście, że się urodziłaś. I w ogóle nie pisz o czymś o czym nie masz pojęcia skoro nie masz dziecka. Nie każdy maluszek ciągle płacze, a wręcz przeciwnie. Malutkie dzieci śpią

OnaJestSzalona8
    Ocena: -5 (glosow:27)
2011-11-24 12:52:15
2-3 godzinki (przeważnie) i budzą się tylko na jedzenie i do zmiany pieluszki. Przy nich jest najmniej roboty. Szkoda mi ciebie skoro masz taki punkt widzenia i nie płacz w przyszłości kiedy będziesz już stara i niezdolna do samodzielnego życia, a nikogo nie będziesz miała do pomocy. Żadna opiekunka

OnaJestSzalona8
    Ocena: -5 (glosow:25)
2011-11-24 12:53:29
nie zastąpi ci kogoś bliskiego, kogoś, kto cię przytuli w trudnych chwilach. A partner, który też zgadza się na brak potomstwa, sam widać nie ma uczuć i nie da ci takiej miłości...

NaczelnyRuchacz
    Ocena: 9 (glosow:23)
2011-11-24 13:21:39
Jesooo, kobiety, ale wy niektóre drętwe jesteście. Kij od szczotki ma w sobie więcej poczucia humoru.

Candymancandyman
    Ocena: 11 (glosow:21)
2011-11-24 14:05:17
OnaJestSzalona8, fajne masz podejście, chowasz sobie OPIEKUNKĘ na starość - gratuluję, przezorny zawsze ubezpieczony, hehe. "Uwielbiam" ludzi, którzy tak argumentują zalety posiadania dzieci. :D

bakalu
    Ocena: 3 (glosow:15)
2011-11-24 15:27:32
OnaJestSzalona8 przestań dorabiać ideologię do swojej wpadki! Dobrze że odnalazłaś się jakoś w tej sytuacji ale nie wpieraj nikomu, że posiadanie dzieci jest takie super (zwłaszcza w twoim smarkatym wieku). Widać, że to samą siebie jeszcze przekonujesz, że dobrze się stało.

StAr5kA
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-11-24 20:01:22
Onajestszalona8 gratuluję spokojnego dziecka. Moje pierwsze przesypiało może 10 godzin od dnia urodzenia, dziś mając 2 lata de facto śpi w nocy, ale o dziennej drzemce mogę pomarzyć. Z drugim jest tak samo, więc kity o tym, że maluszki śpią 2-3 godziny i budzą się na jedzenie wsadź sobie głęboko :)

OnaJestSzalona8
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-11-24 22:17:45
Nie napisałam, że chowam sobie opiekunkę na starość, nie ch*zań głupot. Chodzi o to, że w przyszłości będziecie płakać, bo nie będziecie mieli nikogo kto by was kochał i wam pomagał. A jeśli chodzi o opiekunkę, to zawczasu odparłam argument "jak się zestarzeję, to sobie zatrudnię opiekę", bo zapewne

OnaJestSzalona8
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-11-24 22:20:08
ktoś by go użył. Co do reszty wypowiedzi - nie, nie muszę sobie wmawiać, że dobrze się stało. Kocham dzieci, z nimi wiążę swoją przyszłą pracę, a także chętnie bym zaadoptowała jakiegoś malucha :) jeśli chodzi o spanie - jasne, że im dziecko starsze tym mniej śpi, ja nie napisałam, że 2letnie dzieck

OnaJestSzalona8
    Ocena: -6 (glosow:10)
2011-11-24 22:22:26
dziecko będzie się budziło tylko do jedzenia. Moje maleństwo też ma już roczek i kilka miesięcy (nie będę zdradzać dokładnych danych osobowych wam) więc już dawno tak nie jest. Było tak dopóki mój skarbek miał tylko kilka miesięcy, może do 2ch lub 3ch :) teraz też w dzień już prawie nie śpi, ale cho

OnaJestSzalona8
    Ocena: -6 (glosow:10)
2011-11-24 22:24:58
chodzi więc jest łatwiej. A co do pozostałych ludzików - ludzie, nie bawią mnie takie niedojrzałe żarty, porównywanie psów do ludzi itp. Nie lubicie dzieci - ok, ale trzeba umieć powstrzymywać się od tak głupich tekstów, bo to źle o was świadczy

StAr5kA
    Ocena: 3 (glosow:11)
2011-11-24 22:47:04
Onajestszalona8 ja pisałam o niemowlakach a nie wiekszych maluchach. Ale znam takie matki jak ty, ślepo zapatrzone w swoje pociechy. Później z tego wyrastają małe potwory rozpieszczone do granic możliwości, bo mama nie widzi wszystkich zachowań swojego dzieciaka. Oczywiście mogę się mylić, ale po tw

StAr5kA
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-11-24 22:47:58
twoich komentarzach i wieku wnioskuję, że jednak to ty jesteś nadal dzieciak i mało wiesz o życiu.

Rudzielec91
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-25 07:50:01
Ludzie o czym wy pie*dolicie? Co ma wiek do dzieci do kija wafla? Ja miałam 17 jak zdecydowałam sie na dziecko z jednego prostego względu. Później nie mogła bym ich mieć teraz mam 20 ,2 letniego syna pierwszego i ostatniego z reszta, radze sobie świetnie, był grzevzny teraz daje po kościach urwiś ja

Rudzielec91
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-25 07:53:13
* jakich mało, mam siostre 5 miesięcy starszą od mojego syna a mój mąż 9 miesięcy starszą niż nasz maluch. Dzieci sa kochane pod warunkiem że ktoś dorośnie do ich lepszych i gorszych dni, ale przestańcie szufladkować ludzi z racji na wiek, jak widać po komentach majac 30 lat można byc zerem w tym te

migp
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-24 12:45:42
Nie wiem ile braciszek ma lat ale przynajmniej w 6 wyrazach nie walnął 12 błędów ortograficznych :)

Niedoceniany
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-24 12:25:50
kaacp święta prawda:D

kaacp3r3k
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-11-24 12:07:41
ahahhahahahaha po 1 to tam on czy ona wstawila swoje zdjecie z nk ... wyjasnienie .... historie opini zdjecie widzi sie tylko wtedy kiedy jest twoje zdjecie hahahhaha wklejasz swoje zdjecia? nie no brawo ! zaslugujesz na wioche ale nie twoja siostra tylko ty ! hahahhahah

sylwus2010
    Ocena: 16 (glosow:32)
2011-11-24 11:39:13
Ona chciałaby mieć psa, a ma drącego się dzieciaka w domu. Współczuć jej trzeba, a nie potępiać.

OnaJestSzalona8
    Ocena: -16 (glosow:26)
2011-11-24 13:00:19
pies cię nigdy nie będzie kochał, nigdy cię nie przytuli, jedynie będzie czekać aż mu dasz w michę. Ale to widać wersja dla leniwych. Jednak piesek kiedyś zdechnie, a kochane dziecko zostanie do końca, bando kre*ynów!

sawczenko1986
    Ocena: -11 (glosow:19)
2011-11-24 13:52:51
drącego dzieciaka?? a ty to niby byleś kiedyś taki słodki i grzeczny?? skoro mam współczuć,więc współczuję twoim rodzicom że zrobili coś takiego jak Ciebie, kogoś kto widać jeszcze nie dorósł do życia...

Candymancandyman
    Ocena: 8 (glosow:18)
2011-11-24 14:12:13
Żeby tak kochane dziecko Cię nie wpakowało do domu starców i nie czekało aż "zdechniesz", mądra głowo. Pojęcia nie masz, jak potrafi kochać pies, a co robią dzieciny, to wiem, bo się opiekowałam starymi ludźmi...babcie leżą, robią pod siebie, a rodzina płaci opiekunkom i czeka, aż babcia zejdzie.

OnaJestSzalona8
    Ocena: -8 (glosow:10)
2011-11-24 22:28:15
pies nie potrafi kochać, jeśli chodziłaś do szkoły, to powinnaś to wiedzieć. Ty podajesz tylko skrajne przypadki, a ja piszę ogólnie. Nie tak dawno jeszcze zdechł mi pies. Miałam go kilkanaście lat, bardzo się do mnie przywiązał, a ja do niego. Mogłam sobie spokojnie z nim wychodzić na wieczorne sop

OnaJestSzalona8
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-11-24 22:30:21
spacery, bo wiedziałam, że każdy się go boi i że by mnie obronił. Ale tak naprawdę pies nie potrafi kochać, pies przyzwyczaja się do swojego pana itp, ale nie kocha. Pies może nawet zabić swojego pana, tak też bywało (też skrajne przypadki). Pies to nie dziecko, które kocha się bezwarunkowo

OnaJestSzalona8
    Ocena: -7 (glosow:9)
2011-11-24 22:32:02
i żeby nie było - uwielbiałam tego psa, żaden teraz mi go nie zastąpi, ale nie mogę powiedzieć, że go kochałam, bo po prostu nie jestem jakimś zoofilem, pies nie zastąpi mi człowieka. No, to tyle w tym temacie

sylwus2010
    Ocena: -5 (glosow:9)
2011-11-24 23:21:24
Jesteście degeneraty... i na żartach się nie znacie. A i jestem dziewczyna zobaczyli faceta na awatarze i już piszą byłeś. Mam synka 1.5 roku więc wiem co to znaczy. Nigdy w życiu nie pokochała bym jakiegoś kundla bardziej niż mojego Skarba Możecie mnie minusować!!!

MonikPawlik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-25 23:40:47
OnaJestSzalona8 W życiu nie słyszałam głupszego zdania. Pies jest stworzeniem które kocha cię BEZGRANICZNIE i BEZWARUNKOWO.Gdyby pies nie kochał swojego właściciela nie czekał by na niego pod bramą , nie chroniłby go ceną własnego zdrowia . "Pies będzie czekał aż mu dasz w michę" Współczuję Ci

MonikPawlik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-25 23:45:34
traumatycznych przejść z twoim psem , bo z tego co piszesz miał Cię w dupie ,ja mam dwa psy i żaden z nich nie ogranicza swojego świata do miski z żarciem. Kiedy płaczę , mam gorszy dzień podchodzą do mnie ,siadają i po prostu są obok.Kładą łapę na nodze , patrzą na mnie.Coś pięknego .Współczuje Ci

MonikPawlik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-25 23:47:18
ponieważ ty nigdy tego nie doświadczysz . Każda istota ma duszę , uczucia. Dziecko odejdzie , założy rodzinę . Pies zostanie z tobą aż do śmierci , na dobre i na złe.

martula1
    Ocena: -5 (glosow:11)
2011-11-24 11:32:55
brak poczucia humoru , i brak mózgu... ;/ żenada.

magda_magda_magda
    Ocena: -19 (glosow:23)
2011-11-19 11:53:20
Idiotka

kim1906
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-11-18 23:19:03
...i mózg...

anulka666
    Ocena: 17 (glosow:23)
2011-11-18 23:06:58
ma poczucie humoru, a tak w ogóle to tekst wzięty z filmu "Mikołajek"

locher
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-11-24 11:27:45
100% prawdy anulka :D

MariuszPawlinow
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-24 17:33:33
Też może chce zostać komikiem ;P

AsiaaK
    Ocena: -7 (glosow:7)
2011-11-18 23:06:53
Ma. ;o


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500