Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Największa wiocha w Polsce. Do domu wieśniaku!!
cotomabyc7  11-11-19, 16:26 Zgłoś
+ 2279 -
Dodano: 2011-11-19, 16:26:56   przez: cotomabyc7
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 2279  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Tak się okrada nieświadomego kierowcę
  •  Motywacja
  •  Opis poniżej ...
  •  PROSTO
Ukryj komentarze(180)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
delphic
    Ocena: 10 (glosow:12)
2011-11-25 11:45:41
Najlepsze jest to ze caly czas do Piotra Gąsowskiego mówil panie wojtku :)

Arturekocurek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-11-29 20:18:20
Wieśniak wieśniakiem, ale na kim trzepie kasę??? Trzeba być wieśniakiem, żeby tego słuchać.

luki29
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-27 21:27:05
ja tam lubie jego muze :) znalazly sie mieszczuchy :0 gadaja a potem na imprezie spiewaja jegio utwory :))

p.fajny
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-30 16:08:57
ale ma przynajmniej ładny uśmiech

szataanek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-30 13:43:32
dokładnie program ' Łowcy króla disco' na vivie . Szuka tam kandydatki na swoją dziewczyne. ;)

mixonek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-29 21:58:17
on chyba jest z programu i`m sorry

szataanek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-29 21:57:19
kase może i ma ,ale nadal poszukuje dziewczyny na vivie

arni2010
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-29 19:02:16
Ale to jest niedojebek to dejta spokój !

Tenktorytam
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-29 08:27:16
jak ja nie cierpie tego debila!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aleksi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-28 21:30:21
debil,kretyn wrzód na dupi* ahh jak jao nienawidzę:D

Castor123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-28 20:17:23
A on dalej trzepie kase na takich portalach jak ten i na wszytskich komentach typu" GEJ " "WieSniak" im wiecej komentarzy, tym wieksza jego popularność i co za tym idzie większa kasa/

pradnikczerwony
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-28 17:56:33
moze kase ma moze jest sławny i popularny jego 4 osiemnastki podbiły listy przebojów muzyki dance ale niemniej jednak to nadal bedzie wiesniak i gej

AdamBartos
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-02 04:49:29
co podbiły? on coś podbił w ogóle?

misiuniek2010
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-28 17:29:15
chyba dostał wrzodów pod pachami z braku dezodorantu skoro tak siedzi

deee86
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-28 14:20:09
yhyhy! yhyhy! yhyhy! ma śmiech jak świnia kaszel :)

imprezowicz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-27 22:40:50
Grajewo:P

Tefugios
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-27 21:37:27
no w sumie.. moze i nie burak.. ma kase bo polowa naszego spoleczenstwa woli muzyke typu "piekna mialas twarz sratatata i tak 500 innych piosenek niz czegos z przekazem, dlatego ma kase, osobiscie tez go nie lubie ale swoje uwagi zostawiam dla siebie.. ale co mi tam fuck u bitch!

Szydlo1983
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-27 20:22:36
piszecie wiocha burak a on na was leje i sra robi kasę i mas was w dupie, pewnie połowie tym pajacom co go krytykują mamusia jeszcze robi kanapeczki a tatuś daje kieszonkowe

Cezarion
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-27 22:39:52
Znam tego mlona i kasy wiele nie ma.

Kamila0088
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-27 17:48:42
Może i wiocha, ale zarobił przez pół roku- więcej niż nie jedna/jeden z nas...

Killuminatti
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-27 15:51:23
Nawet nie wiem kto to jest...

agata124611
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-27 15:13:05
To żaden śpiewak! Był w Mam talent i było 3 x na nie. ;/

Karabin1
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-27 13:39:03
Nie to ze mówił tak specjalnie tylko w zartach osobiscie go nie lubie ale trzeba było ogladac do konca a nie odrazu z czlowieka robic debila

maxikaz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-27 13:07:44
Żenujące, do czego ludzie potrafią się posunąć, aby tylko zdobyć popularność...

smerfna1984
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-11-27 12:52:46
IQ termosu

KrytykWiesmen
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-27 03:35:59
na drugie imię powinien mieć Wiocha

waski52
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-26 23:57:33
oj tam... może i zwracał się do niego "Panie Wojtku", ale swym poziomem inteligencji zaniża zdanie o moim Województwie ;/ ja piernicze, żeby chociaż był normalny, to rozumiem. a zrobił z siebie durnia na oczach miliona widzów ;) jego klipy to na polewke sie nadają ;p przynajmniej mozna pognic;p

tomaszek5800
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-26 22:20:33
debil na maxa ..pasuje do joli r z bb

kayli
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-26 21:06:33
NAJWIEKSZA KATASTROFA NARODOWA!!!!!!!!

Kredka33
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-26 17:22:38
jak ja go nie lubie pieje jak mało kto ; //

psikutasbezes
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-26 16:12:41
Nie mogłem oglądnąć tego odcinka do końca, jak tylko ten koleś się wszedł poziom zażenowania sięgnął zenitu, później było już tylko "lepiej". Już wolę oglądnąć "2 girls 1 cup"

monika1910
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-26 15:06:59
masakra on byl okropny u kuby dawno nie widzialam takiego wiesni9aka-mozna byc ze wsi ale nie ytrzeba byc wiesniakiem

kaskaaa888
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-26 14:19:57
Ten jego sztuczny smiech... juz w studiu zaczeli sie z jego smiechu smiac taki byl sztuczny zreszta jak on caly

misiek_wawpl
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-26 14:18:26
kto to jest??

sisiak90
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-11-26 13:31:04
Tylko, że te "wieśniak" zarabia taką kasę, o której my szaraki możemy pomarzyć. ku..a!!! to jest pomysł na życie

KrUcHy
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-27 10:54:02
to idz i spiewaj te pozal sie disco polo.

ogor5
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-26 13:26:33
Ja nie moge wy poprostu go nie nawidzicie za to ze on zrobil ksriere nie majac glosu

szarnec
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-26 13:13:27
Grajewo płacze ;(

Cezarion
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-27 22:41:45
O tak, wrecz wyje...:(

gglol
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-26 12:48:37
Disco polo jest ok ale on się nie nadaje...cwaniak...

messsi
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-11-26 12:26:52
Najlepsze było jak Wojewódzki puszczał co chwila jego piosenkę, wyśmiewając się przy tym :D Dobrze mu tak. Jak patrze na niego to mi się przypomina powiedzenie" Chłop ze wsi wyjdzie, ale wieś z chłopa nigdy "

przypalowiec
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-26 11:16:31
moze i bula ale laski sie o niego bija ...

pawlik744
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-26 09:04:41
hehe i ta buła - fryzura :)

ivonciak
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-11-26 08:01:21
darujcie ;// po co go na wiochę? Jak robi karierę! No ewentualnie dajecie go tu bo nie lubicie disco-polo... co by mnie nie zdziwiło...

Kimiko2
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-26 05:02:20
"pozytywista" i pieprzony analfabeta. Nie potrafi śpiewać, zachować się, nawet śmiać się debil nie potrafi.

absurrdalna
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-26 01:36:47
A oświećcie mnie, skąd on się w ogóle wziął?

thumbelinaa
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-11-26 01:00:07
co wy chcecie od mistrza?! :D

ak47
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-11-26 00:28:57
i temu leszczowi niczego nie zazdroszczę w tych czasach nie trudno za idiotyzm zarobić kasę ludzie to uwielbiają telewizja to kupuje a zarazem sprzedaje, wielu takim idiotą jak wy prawie wszystkim na tych komentarzach oglądacie to ..................wiocha,dnb rules czekam na odp od was.

blackdevil1991
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-26 14:14:41
jeśli w tych czasach idiotyzm jest tak dobrze płatny to chyba jesteś milionerem. cio+a

ak47
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-11-26 00:21:45
typu rock, metal itp. szanuje tą muzyke ale nie disco i techno

ak47
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-11-26 00:17:29
jak dla mnie disco polo i techno to nie muzyka to tylko chłam, ludzie tego słuchają na prowincji jak i w miastach mówiąc że się tego nie wstydzą sam słyszałem jak się na ten temat wypowiadają, a jeśli chodzi o 5000 tysi na 14 miech. do budowlaniec3 to ja się bawie tylko przy dnb i rapie inne gatunki

blackdevil1991
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-26 14:17:46
chyba ptakiem się bawisz

pantereczka
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-26 21:44:26
dziecko ty nie masz prawa krytykowac gatunku muzyki tylko dlatego ze go nie lubisz. ja jakos tego calego rapu nie trawie, ale nie krytykuje ani go ani ludzi go sluchajacych. swoja droga- dnb i rap- mieszanka jak po ch.ju.....

sweetwiochmenka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-26 00:00:01
Dajcie już sobie spokój... Też go nie lubię, ale widzę go na głównej chyba piąty raz...

djexide
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-25 23:30:25
do burdelu dupy dawać....xD ryj jak sprzęgło od żuka :D

Kokii
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-11-25 22:56:11
Mógłby wyjechać do Chin i tak jak Bayer Full zacząć tam karierę...

rapgame
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-25 22:54:19
cep

PhateAdemar
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-25 22:45:17
Ej, kto to jest? Bo ja nie mam pojęcia, pierwszy raz gościa widzę :O

Budowlaniec3
    Ocena: 1 (glosow:15)
2011-11-25 22:22:56
Piszecie że wiocha a jeszcze nie dawno każdy z Was bawił się przy jego kawałku...

wiesniak39
    Ocena: 8 (glosow:14)
2011-11-25 22:55:56
No chyba ty ...

gglol
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-26 12:50:43
Na pewno nie przy jego... teksty jego piosenek są takie głupie,że się słuchać nie chcę...może 1 mu się udała

XIdealnieIdealnaX
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-25 22:14:24
wiocha wiochą, ale wy też byście chcieli dostawać 500 tysi na pół roku

radomki
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-25 22:57:53
500 tysi na 14 miesiecy :P

asa25
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-25 22:11:53
on nie mówił cały czas do niego panie Wojtku na początku normalnie a jak Kuba powiedział Wojtek to on podłapał:)

szacunxD
    Ocena: 0 (glosow:14)
2011-11-25 21:19:22
Do cholerki trochę to dziwne.. Koleś robi karierę, radzi sobie jakoś a Wy zaraz że wiocha... Tak samo jak z Dodą.. .. Trochę przesadzacie.. Sami też pewnie lepsi nie będziecie. Poza tym co w tym za wiocha...??

granek_kapusta
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-25 20:35:20
kto to jest?

Maryyyjusz
    Ocena: 0 (glosow:12)
2011-11-25 20:24:38
Wieśniak na miejscu 2 zaraz po Jarosławie Kaczyńskim.

misiekkmr
    Ocena: 1 (glosow:11)
2011-11-25 20:09:46
po wszystkich komentarzach pod ta wiochą wnioskuje, że większość użytkowników tego portalu to wieśniacy i buraki... może administracja by sie w końcu wzięła za ten portal i zrobiła porządek??

piotrek13512
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-11-25 20:09:16
cotomabyc7 Boi Cie to że sie wybił ; )) hah

xmode4
    Ocena: 7 (glosow:9)
2011-11-25 20:25:03
A moim zdaniem Niecik jest irytujący, do tego ten jego smiech. Taki burak się wylansował, więc można wnioskować jaka Polska jest płytka. Jeszcze do tego go promują... no comment

Shael
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-25 20:07:31
Kto oprócz mnie zastanawia się kto zacz?

ludozerka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-25 21:35:51
Ja. Nie mam pojęcia, kto to.

madman_86
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-11-25 19:58:18
Ilekroc widze tego debila, to mi sie noz w kieszeni otwiera... Wiocha na maxa!!!

h4cker
    Ocena: -3 (glosow:11)
2011-11-25 19:53:08
cotomabyc7 ~ sam idź do domu wieśniaku... gość umie zarobić a tobie szkoda...

h4cker
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-11-25 22:03:36
Nie mierz wszystkich swoją miarą...

jemczosnek
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-11-25 23:02:48
kolezanka najwidoczniej słucha disco w polu, i ją to uraziło, ze niecik na głónej jest .

h4cker
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-28 01:01:24
Koleżanka? Chyba mówisz o sobie...

Toksyczna66
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-11-25 19:53:03
A mi się tam niektóre jego piosenki podobają, będe szczera a co mi tam nawet kiedyś miałam okazje być na jego koncerciem :) Wiochą też go nie nazwe, bo nie znam jego charakteru a ocenianie kogoś mimo tego, że się gó*no o nim wie jest dopiero 'wiochą'.

Cezarion
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-27 22:46:40
No ja go znam osobiscie i powiem, ze zainteligentny, to nie jest. Ale powodzenia mu zycze.

monika9006
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-11-25 19:46:57
jesli takich ludzi nazywamy artystami to jak nazwiemy Niemena ?

pemo997
    Ocena: -5 (glosow:11)
2011-11-25 19:39:42
gościu jest zajebisty a wy wracajcie do lekcji bando lamusów

maciek12345678
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-25 19:37:55
nienawidzę tego frajera ! i ten jego program na vivie .... bez komentarza .

kikus_1988
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-25 19:37:43
4 osiemnastki to chyba jest piosenka o felgach samochodowych:) Do czego ten "artysta" się nadaj, myśli że jest zabawny, choć może jest i sławny...

dasik2011
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-25 19:28:34
nie znoszę tego gościa , nie dość że ma beznadziejne piosenki to jeszcze uważa że wszystkie na niego polecą...

Ashin
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-11-25 19:26:31
A zdajecie sobie sprawę, że ten koleś jest politologiem i pewnie jest lepiej wykształcony niż połowa z was? : P

jemczosnek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-25 23:04:07
hahaha, tak napewno, szczególnie widać to jego wykształcenie, gdy buduje zdania, i co kolwiek mówi -,-

oversize
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-26 00:02:40
politologiem hahaha wiesz taki kit to na swojej wiosce możesz kolegom wciskać hahahah politologiem hahaha

Ashin
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-01-14 16:39:45
komentarz usunięty przez moderatora

drLOUBITCH
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-25 19:24:43
I oto cała prawda o naszych mediach. Lansują takich dupków i robią z nich gwiazdy.

MoonPhoenix
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-25 19:23:00
4 osiemnastki ! xD

iwan870701
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-25 19:04:39
jak dla mnie pozytywnie zakrecony gosc smiechu z niego pelno ale czy wiesniak pewnie tak a kto znas niejest wiesniakiem i niewydurnial sie kiedys przy innych ;)

Biba1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-25 19:02:48
Jeju..jacy wy jesciecie dziwni;/ Koleś ma pomysł na siebie i robi to co lubi. I chwała mu za to. Nie można od razu tak człowieka skreślać...

alex320
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-11-25 19:00:19
NIECIK NA POLE BURAKI SADZIĆ !!!!

zimol666
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-11-25 19:15:11
stary nie obrażaj buraków!!

panson
    Ocena: -3 (glosow:13)
2011-11-25 18:04:08
Zazdrościsz mu i tyle. Żałosne!!!!!

misiekkmr
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-25 20:19:11
ale czego mu można zazdrosćić?? tego, że robi z siebie pośmiewisko, nie umie śpiewać, tych lasek które by nawet na niego nie spojrzały gdyby im nie płacił?? czego jeszcze?? jeśli chodzi o laski to lepiej mieć jedna która cie kocha niż "cztery osiemnastki", które lecą na twój chajs i dają d... innym.

bethon
    Ocena: 7 (glosow:15)
2011-11-25 18:03:24
Grajewo bardzo za niego przeprasza.

pankracy89
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-25 19:50:47
te minusy do naszych komentarzy dają jego puste głupie dziwki nawet mi ich szkoda w gumie nikt im do ryja nie poda

Kraksa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-25 18:03:21
Nie mam pojęcia kim jest ten człowiek.

Dziad00
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-11-25 18:01:58
Wstawileś to tylko z zazdrości ?

cotomabyc7
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-25 18:16:03
aś* czytaj ze zrozumieniem profil.

pankracy89
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-25 17:53:28
twoja ranga mówi wszystko o tobie

cotomabyc7
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-11-25 18:14:37
Leje na range. I chyba kolejność cyferek w nicku Ci się pomieszała.

glapa_21
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-11-25 17:38:23
Koles robi sobie jaja i zarabia na tym kase.Za poł miliona rocznie kazdy by robił z siebie debila

bethon
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-11-25 18:04:28
uwierz mi, że nie robi z siebie debila tylko nim jest

guma107
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-25 17:37:28
"z kąd " wstydzić to się można ciebie za twoje pismo :)

pankracy89
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-25 17:54:03
twoja ranga mówi wszystko o tobie

Buli1983
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-25 17:36:30
A co to za kolo? Jak dla mnie to on wygląda jak średnio rozgarnięty orangutan :))) Nie obrażając oczywiście orangutanów.

melepeta616
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-25 17:35:37
a kto to [?]

paullla17
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-25 17:13:53
kto to jest?

messsi
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-11-25 17:01:52
I co z tego ze będziemy się bawić na dyskotece do jego utworów? Fakt faktem ze jest to debil i tyle. I wątpię żeby udawał nienormalnego, on udaje fajnego ale wychodzi mu żenująco. Dla mnie to on ma coś nie tak pod beretem

ziome-k
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-11-25 16:52:48
Krytykujecie typa, a na dyskotece będziecie się bawić przy jego utworach ;D

pankracy89
    Ocena: 6 (glosow:12)
2011-11-25 16:50:36
jestem z Grajewa i dajcie wiarę ma mieście się nie pokazuje za piosenkę "grajewo" wszyscy go gnębią podobno że już w szpitalu leżał za to wieśniak na maxxxa grajewo się ciebie wstydzi pajacu nie przyznawaj się z kąt jesteś bo się wstydzimy !!!!!!!

pankracy89
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-11-25 19:52:06
te minusy do tego komentarza dają jego puste głupie dziwki nawet mi ich szkoda w gumie nikt im do ryja nie poda

pierd33
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-25 16:47:53
jego śmiech... hyhyhyhyhyhy -.-'

Lubiekokosy123
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-11-25 16:42:41
jezeli go nie lubisz to nie znaczy ze to wiocha ;// ja np nie lubie dody a nie uwazam ze to wiocha !!

zguba
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-11-25 16:45:13
Doda, Niecik i połowa polskiej sceny muzycznej to worek z napisem WIOCHA. I nie chodzi o lubienie/nielubienie. To po prostu wyżyny kału muzycznego :)

Deutschland
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-11-25 16:38:37
Ale dno. Po cholerę wstawiać zrzuty z telewizji?

kasandraaa88
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-11-25 17:07:53
Pewnie a do tego nie sa z niemieckiej telewizji prawda?Pasuje ci ta flaga-to tak samo jak murzyn przyszylby sobie bialego chu.a

Deutschland
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-25 19:47:48
Mogłyby być nawet z ruskiej telewizji, a i tak byłbym przeciw. Flaga nie ma tu nic do rzeczy.

jarek93
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-25 16:36:23
Co jak co,ale 4 osiemnastki na imprezę,po paru piwach zajebiste;D

zguba
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-11-25 16:43:56
Młodyś jeszcze (o ile cyferka za nickiem to rok urodzenia) to Ci odpuszczę :)

buzz2
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-25 16:32:02
a kto to jest?

sieblabra
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-25 16:29:05
Król disco polo? Właśnie pokazał się w "mam talent" jak mu powiedzieli żeby nauczył się śpiewać. Jest wiochą ale już było kilka jego zdjęć i nagranie właśnie z mam talent więc to się z deka nudne robi.. No ale łapka w górę jak najbardziej ;))

kamil123452
    Ocena: -6 (glosow:8)
2011-11-25 16:27:24
A mi się podobają jego piosenki... Taka jest moja ocena.

rockatringmaniak
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-25 16:17:35
Who is that pokemon :D

anetkakuleszka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-25 16:14:33
Szczerze??? Nie interesuje mnie on...

ciekawy69
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-25 16:14:19
burak z kolesia jest megaTRZODA...

alma
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-11-25 16:10:59
dajcie już spokój z tym niecikiem...nudne sie to robi

haxxa
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-11-25 16:10:03
Kim w ogóle jest ten burak? Z czego on ma być niby znany?

cinekss
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-11-25 16:06:56
Ja nie wiem czemu wy ludzie macie problem ! niech sobie robi co chce ! chce spiewac niech spiewa jego sprawa !

skipper69
    Ocena: -4 (glosow:10)
2011-11-25 16:06:17
zazdrościcie mu?

haxxa
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-11-25 16:10:36
Tobie zazdrościmy. Bycia kretynem.

Tensor
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-11-25 15:42:00
Szczerze mówiąc nie znam go, nigdy go nie oglądałem i mam go w dupie

jarcy
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-11-25 15:35:50
Wszyscy i wszędzię się z niego naśmiewają i nabijają a on na tej głupocie tylko kasę zarabia. Ma program na Vivie, daje koncerty, sprzedaje płyty i wątpie żeby się przejmował tymi komentarzami. Ma to wszystko w dupie. Robicie mu tym tylko większą reklamę. dziękuje za uwagę

omen100
    Ocena: -7 (glosow:9)
2011-11-25 15:15:03
Co kto lubi;d Jestes szalona uuu;D ogolnie disco polo to wiocha choc sluchalam jak bylam mala a co;D

Zamknij_Okno
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-25 15:13:36
Kuba najlepiej w mam talent go pojechal

fused
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-11-25 15:12:31
komentarz usunięty przez użytkownika

paulina_pu
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-25 15:10:05
Ja tam do niego nic nie mam śmieszny jest:) i lubię oglądać łowy króla disco:))

wladsenty
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-25 15:08:12
Kto to, kurna, jest?

AsusGrafik
    Ocena: -10 (glosow:16)
2011-11-25 14:37:53
Wieśniak to twój stary (do : autor)

andegawen
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-11-25 14:57:35
Tomek?

ilGladiatore
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-25 14:36:51
komentarz usunięty przez użytkownika

Magnolia30
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-25 14:32:46
Małpi śmiech...non stop...no głowa boli jak się patrzy na niego...!! Co za gwaizay mamy w tym kraju?! To ci wieśniak-celebryta!!

barw
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-25 14:24:29
Po obejrzeniu Kuby Wojewódzkiego z tym typem byłem w szoku, że istnieją jeszcze ludzie, którzy nie potrafią poprawnie złożyć zdania...I ten małpi śmiech...porażka.

dresymatkiteresy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-11-25 14:22:31
haters gonna hate

kubsztor
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-25 14:15:57
Nie wiem czemu, ale ja go nie lubię ... ;)

Nansylife
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-25 14:10:49
Przesadzacie ;-)

TheKrzychuj
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-25 14:09:53
Nie wiem czemu ale go nie lubię...

Pshemko1984
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-25 14:02:09
TO jeszcze nic, jak koleś szukał do swojego jakiegoś programu na vivie prostytu..... sory kobie... brak słów na określenie tego czegoś ale umownie ludzi płci Żeńskiej to na Castingi mamusie zabierał aby mu pomagała w wyborze i kolegę oczywiście:)

Natajla00
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-11-25 13:56:51
Bo ze mnie to taki "POZYTYWISTA"...;P udowodnił że z niego niezły pustak

rusofil
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-11-25 13:55:32
Co to za koleś? Wybaczcie głupie pytanie, ale nie oglądam telewizji.

damian99a
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-11-25 13:55:22
ku*wa dajcie już spokój z wrzucaniem jego fotek żeby nabic sobie pkt. To juz robi się żałosne. Kazdy wie ze to wiocha ale dajcie juz siana sobie

kyzcors
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-25 13:48:33
jeśli chcecie zobaczyć co to znaczy wiocha to musicie obejrzeć ten odcinek!

superbohater
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-11-25 13:45:32
Sprawdziłem jego dusze artystyczną i stwierdzam dno poniżej mułu.

Danny007
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-25 13:37:23
Nie wiem kto to jest ale jak na niego patrze to ma cos w sobie denerwujacego xD

LeSaux
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-25 13:35:18
I na melodie refrenu 4 osiemnastki: Jeden Tomasz Niecki znów w mym telewizorze, Jeden Tomasz Niecik o rany mój Boże, Jeden Tomasz Niecik krew się we mnie wzbiera, Jeden Tomasz Niecik lepszy od Slayera

pirek666
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-11-25 13:25:59
on jest totalnym dnem ;/

Erero
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-25 13:22:40
Kto to jest?

pankracy89
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-11-25 16:41:33
król wiochy trzeba złożyć mu hołd :)

BlissBreathe
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-11-25 13:12:55
A wojewódzki u którego wystąpił to niby szlachcic ? :D

angela_1993
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-11-25 13:03:53
noooo !!! oglądałam to ... to jakaś masakra była ;) nie mogłam na niego patrzeć bo mnie nerwica brała :)

ja1ja2
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-11-25 12:55:04
widziałam ten odcinek koleś jest naprawdę wieśniakiem na maxa i ten jego debilny śmiech a najlepsze jest to że sam uwaza że jest teki extra Masakra

ja1ja2
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-11-25 12:50:25
oglądałam ten odcinek koleś jest naprawde wieśniakiem na maxa totalna porazka i ten jego zabójczy śmiech a najlepsze że sam uważa że jest taki świetny Masakra

mipa
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-11-25 12:47:45
prymitywny prostacki jełop-przedstawiciel głupszej części społeczeństwa

tomcio1313
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-11-25 12:39:58
co to jest za koleś??? bo go w ogóle nie znam...

kosciur
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-11-25 12:37:32
Chcieli byście mieć co niektórzy tyle kasy co on on nie musi siedzieć na portalu wiocha.pl i szukać absurdów on sobie może siedzieć z jakimi laskami chce. Może i wiochy narobił na cała Polskę ale kasy zarobił. Ale jak by nie on to Doda by do końca życia się nie pozbierała ludzie zeszli z niej na nie

dragi119
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-25 12:31:05
i tacy ludzie trzepią kasiotrę w tym kraju-żal!!!!

wild.at.heart
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-11-25 12:29:39
a kto to w ogóle?

malina1989107
    Ocena: 6 (glosow:12)
2011-11-25 12:28:44
ale jak trzeba to się bawicie przy jego muzie a tak to jeżdzicie po nim smiech na sali

Zarowka29
    Ocena: -2 (glosow:12)
2011-11-25 12:41:44
Mów sama za siebie...

pantereczka
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-11-25 12:09:38
dziwne, że dopiero teraz się tomka czepiacie. już dawno nagrywał piosenki. ffakt, jego teksty są prymitywne jak te dziwki w teledyskach ale wy sie z niego nabijacie, ale za to on ma wiecej kasy niz kazdy z was.

Zarowka29
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-11-25 12:40:06
Jeżeli dla Ciebie miarą człowieka są jego pieniądze, współczuję. Radzę nie generalizować, skąd wiesz, że nie piszą tu ludzie z grubszym portfelem niż ma Necik?

Setsuna
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-11-25 12:08:57
A gdzie jego cztery osiemnastki, nie wziął ich? hehe ;)

delphic
    Ocena: 10 (glosow:12)
2011-11-25 11:45:41
Najlepsze jest to ze caly czas do Piotra Gąsowskiego mówil panie wojtku :)

filozofiaaa
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-11-19 22:49:09
Kuba w mam talent powiedział , że jest beznadziejny itp .: itd .: A on przychodzi do jego programu , podnieca się i mówi , że " myślal , że Kuba będzie się z niego zbijał " a Wojewódzcki niezle po nim jechał . JEgo matka podczas ciąży coś ćpała bo on normalny nie jest .....

bob091
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-11-19 21:03:19
Cieszcie się że go nie znacie. On robi jakieś gówniane disco z pola

Shredi
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-11-19 16:39:09
Nie kojarzę kolesia, ale zaufam złemu :p

Sill
    Ocena: 6 (glosow:12)
2011-11-19 16:29:24
nie znam człowieka

bumbadira
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-11-19 16:35:49
to jest Tomasz Wiesik :)

wasyl666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-11-25 19:55:14
Kmiecik


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0800