Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Dobre nazwisko w dobrej partii
Leonidass.xD  11-02-04, 18:56 Zgłoś
+ 304 -
Dodano: 2011-02-04, 18:56:54   przez: Leonidass.xD
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 304  Zgłoś nadużycie
3
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pytanie na dziś.
  •  Hakuna Matata...
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
  •  Pijany kierowca i zatrzymanie obywatelskie
Ukryj komentarze(13)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Wiolcioo151997
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-08-31 14:55:44
Mieć takie nazwiskooo .. . ULALAAAA.. POWODZENIA w wielkim świecieeee.

Wiolcioo151997
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-08-31 14:55:44
Mieć takie nazwiskooo .. . ULALAAAA.. POWODZENIA w wielkim świecieeee.

patrix1992
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-22 15:59:42
Dobre dobre ;]

adameo
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-13 00:54:47
zdjęcie ma lekko 4 lata

Galoty
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-01 15:20:35
ale heca! w Jerry Springer show był kolo co chciała sobie zmienić nazwisko na Walić Dobrą Radę (czy jakoś tak)

Andzia1202
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-24 18:45:13
ahahaha dobre dobre ; )

endi93
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-05-25 23:48:40
Bez kitu moja nauczycielka fizyki... hah jest zajebista i jej zajebisty polski typu " o co ciebie chodzi" :D

JJaceQ
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-05-27 21:26:09
Hah mnie też uczyła fizyki... i niczego mnie nie nauczyła.

wtf91
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-04-27 12:04:40
uczyła mnie fizyki. spoko babka :)

franzmauer
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-03-24 18:06:14
hahaha

Sheepkiee
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-03-24 17:49:23
hahahaha lepszeee :P:P

Hidi
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-03-23 20:54:54
Ta strona chyba jest zeby sie posmiac z ludzi, a nie zeby wygłaszać jakies farmazony... Ostra zwała jest z tego i tyle.!

bellatrixnet
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-03-23 14:15:29
To nie jej wina, że ma takie nazwisko. Co, miała sobie nie wyrobić dowodu osobistego? Miała nie chodzic do szkoły? Nie przesadzajmy. Są gorsze (i to o wiele) nazwiska.

Yoda
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-03-23 12:48:30
Mając tak debilne nazwisko z domu bym się nie ruszył, zanim bym go nie zmienił...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300