Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I koleś w masce...pewnie niezbyt ładnie pachnie
SweetArczi  11-11-24, 07:12 Zgłoś
+ 863 -
Dodano: 2011-11-24, 07:12:33   przez: SweetArczi
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 863  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Imprezka na świeżym powietrzu..
  •  Popieram całkowicie.
  •  Pytanie na dziś.
Ukryj komentarze(107)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
out13
    Ocena: 6 (glosow:34)
2011-12-12 12:27:19
TO powinno być obowiązkowe dla pedałów, zgodzę się nawet na refundację przez NFZ. Poznajcie moje dobre serce

ehix
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 20:56:04
Antywłamaniowa chyba :|

ssijgale
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-18 22:32:46
Oooooj a ja lubię w czoko haaah :D

MaciakV
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-17 22:34:57
jagby szpagat zrobiła to by jej rozerwało dupe

emil878
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-15 18:47:01
Pewnie jak sra to jej się dzieli na plasterki do kanapki :D

Marveaux90
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-14 20:12:10
czyli facet w dupke nie pociśnie... :P haha... zgadzam sie z out13 to powinno być obowiązkowe dla pedałów :D mimo że jestem tolerancyjny ale powoli mnie wkurza to szerzące sie pedalstwo... :/

d_kath
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-14 18:37:53
Niech sobie teraz zrobi szpagat ;)

Cerberus666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-14 18:08:16
pewnie anal się jej nie spodobał i nie chce już nigdy w życiu penetracji odbytniczej

marohd17
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-14 17:53:23
kutas w dupie sie znudzil, teraz frytkownice z dupy robi

oluska1616
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-14 08:28:09
Powodzenia przy sraniu ! :P xD

pigbull
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-14 08:05:53
SweetArczi przeraza mnie debilizm twoich opisow...

xxxfujxxx
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-13 22:49:26
ciekawe jak ta pusta torba się teraz wysra

WD-40
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-13 21:54:04
kiedyś to zakładali jakieś gacie cnoty czy coś takiego, a teraz to wolą sobie dupe zaszyć

Sztuczkers
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-13 21:52:09
ciekawe co sie bd dzialo jak przyjdzie do pierwszej sraki

guido1970
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-13 20:50:13
Moim zdaniem powinna założyć sobie jeszcze pionowe,mogłaby wtedy łykać całe ziemniaki,i srałaby frytkami,(nie)przyjemne z pożytecznym.

xxgolyxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-13 20:49:25
zaszyl jej dupe zeby nie dawala pierwszemu lepszemu, ale nie pomyslal jak sam bedzie ja pier.....

hir72
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-13 18:59:01
to z anala dupa

katsyuga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-13 17:29:33
hmm aż mi się przypomniała "ludzka stonoga"

Aprill
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-13 21:52:21
ooo nieee...przypomniał mi się ten film...to po prostu chore było...

creay72
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-13 16:47:01
I już nie porucha ...

mr.blackair
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-13 15:46:21
maski u piercerów są obowiązkowe .

precelek6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-13 11:25:21
moze za duzo ja w du.. robili i sie zabezpieczyla ale jak w tym siedziec spac......

ewelinka23poznan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-13 07:59:41
Będzie robić spaghetti

toporek89
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-13 00:20:43
twix

mick1973
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-12 23:56:43
I żeby nikt więcej nie mówił, że jestem cnotka i nie byłam jeszcze zapięta od tyłu.

Vinga2
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-12 23:29:24
Pi**e powinna zaszyć żeby głupoty nie pomnożyć

ziolo1993
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-12 23:15:27
o kurde. brak słów.

wampiX
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-12 23:12:17
Uwielbiam piercing, ale wg mnie zszyte kolczykami dupsko nie ma ani sensu, ani wyglądu.

siemanko
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-12 23:07:45
- Mamo moge zrobic sobie kolczyka? - Na dupie sobie zrob !! - Ok .

kanga
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-12 22:13:52
jakie ma długie dupsko;) i ciekawe jak się z czymś taki można dokładnie umyć,fuj:(

piotrek2011m
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-12 22:10:22
Będzie płakać, jak ją przypili po bigosie!

krynio86
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-12 22:00:31
Jeżeli komuś kibel nie łyka dużej kupy, to taka krajalnica do stolca jest jak znalazł:)

laseczka021
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-12 22:00:06
Jak lubi mieć kolczyki w nietypowych miejscach to niech je sobie tam robi.. jej sprawa...

dareheard
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-12 21:52:19
nizej mogla z tymi agrafkami zjechac... bylo by mocno ;)

Sudzik0811
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-12 21:45:16
pewnie ma zatwardzenie

Strus86r
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-12 21:10:53
Dryzgawica na kibelku murowana!

fifiesperanto
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-12 20:56:38
ona teraz będzie siedziała na stojąco hehe bo z tymi ćwiekami to raczej nie usiądzie na dupe heh

drLOUBITCH
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-12-12 20:48:32
Ludziom się w dupach przewraca.

Griver85
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-12 20:42:38
pytanie czy jak ona robi kupe, to idzie przez sito ?.

hunterka205
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-12 20:40:48
No i na anal się już nie załapie...

misiek14051990
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-12 20:25:03
wiocha tez ma granice, ale siara

kroljuljan1983
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-12 20:10:05
poldupek i polglowek

chila
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-12 20:06:55
a jak jej sie kał tam zaklinuje ?

xDPaLiiNkAxD
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-12 19:56:37
aż mnie pupa zabolała

rene30
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-12 19:50:55
dupa jak dupa ale mógu nikt Ci już nie przyszyje.

Andrzej.wekk
    Ocena: -5 (glosow:11)
2011-12-12 19:45:38
SweetArczi tępy młocie maska tego pana nie jest po to że śmierdzi.. to normalnie jak się robi kolczyki! co za tępaki

Andrzej.wekk
    Ocena: 0 (glosow:14)
2011-12-12 19:44:54
kur.. jak sra.. już po analu.. powaleni jesteście! wy macie odbyt zaraz przy samych plecach?! odbyt jest raczej niżej więc sra normalnie i dyma się w dupsko także normalnie.

beeveer
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-12 19:40:55
hehe, robi kupkę w plasterkach

AsioReQ
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-12 19:31:35
Powodzenia jej życzę gdy będzie musiała skorzystać z kibla :P

MaKaVeLi1971
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-12 19:20:59
jej protesy ze w du.pe sie nie wali

nastanka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-12 18:59:58
pupa zaszyta a tu chyba w mózgu szwy poszły

ciurson87
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-12 18:59:54
bedzie srała brązowym makaronem

szkuba222
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-12 18:58:26
ciekawe jak sra

Kaczogrod758
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-12 18:47:10
Jak ja sraka złapie to w mig rozerwie te zapinki xD

nabuhodonoroz
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-12-12 18:40:18
moje pytanie jest następujące... jak ona się teraz wysra?

Vinga2
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-12 23:34:33
Odp.wypróżni się dupskiem jak każde z nas bo kakaowe oko nie jest zaszyte tylko wyżej :D

Hanusa
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-12 18:33:10
Fanom ekstremalnych eksperymentów z ciałem zaczynają się kończyć pomysły po prostu...

Kelly24
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-12 18:19:43
Właśnie ej jak ona będzie srać.? ;o

paula0981
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-12 17:14:00
Jak ona sra??????????

bakalu
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-12 17:09:06
Pomysł idiotyczny, ale większą wiochą jest nie wiedzieć, w którym dokładnie miejscu znajduje się odbyt. Bo wcale nie tam, gdzie to dziewczę ma "zapięcie".

xxzbitaxx
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-12 16:54:14
jak cisnie stolca to wychodzi na 3 czesci..

bixsid
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-12 16:51:30
Antygwałty

bochen666
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-12 16:42:00
jak tu się wy*rać na szybko??:|

MoniQ
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-12 16:27:17
teraz to tylko leki na przeczyszczenie radzę brać :)

syniaa
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-12 16:15:30
Nie lubi w " kakało " xd

Tommny
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-12 16:14:13
Ciekawe jak się podetrze ;d

Jadzia12345
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-12 15:57:19
Chłopak pewnie w delegacje jedzie, to sie zabespieczył

rusofil
    Ocena: 2 (glosow:16)
2011-12-12 15:51:42
Niech sobie mózg zaszyje. Nie, czekajcie, jaki mózg?

out13
    Ocena: 0 (glosow:20)
2011-12-12 15:57:13
Ty swój odpruj bo ograniczona jesteś, jak dostanie przestrzeni może ci się polepszy

Cianide
    Ocena: -1 (glosow:13)
2011-12-12 17:46:23
out13 - a skąd wiesz że jest ograniczona? Znasz to z autopsji, z własnego doświadczenia czerpiesz? W Twoim przypadku na polepszenie bym nie liczył, głupota jest nie uleczalna.

out13
    Ocena: -2 (glosow:16)
2011-12-12 17:59:17
Ja ze swoją głupotą żyję szczęśliwy a ona widać że się męczy. Kocham swoją głupotkę. Ty jak ze swoją masz problem to proponuje metr sznurka(paragon ze sklepu prześlij mi, zapłacę)i grubą gałąź. Będzie następna mała cegiełka do polepszenia świata. Jeszcze ktoś chce dołożyć jakąś cegiełkę od siebie?

kanga
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-12 22:25:33
out13 nie wiem kto plusował tą Twoją wypowiedź:P

Cianide
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-12 23:45:12
out13 - wooow, i Ty chcesz polepszać ten świat mówiąc co kto ma zrobić, albo jaki jest? :-) Zabawny jesteś. Może zacznij od siebie, to może nie we wszystkich komentarzach będziesz szydził z innych.

Cianide
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-12 23:47:39
out13 - jeszcze jedno. Każdy sądzi po sobie. To nie odnosi się tylko do Ciebie, bo i także do mnie, do innych, ale Ty jesteś jaskrawym przykładem tego.

wuja
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-12 15:29:48
Pas cnoty ? tylko jak srać z takim ustrojstwem o podcieraniu tyłka nie wspominając ;)

Menel1992
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-12-12 14:26:49
Jakby moja dziewczyna zrobiła sobie taki piercing, to bym ją od razu z domu wyj*bał :D

JatoJa85
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-12 14:18:06
Powodzenia przy sraniu :)

kirer2
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-12 14:07:15
anal odpada w tym ukladzie...

kieszen
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-12 13:52:48
3 srania w 1

TheKrzychuj
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-12 13:48:05
Ciekawe co zrobi jak sraczka ją dopadnie i będzie musiała szybko do kibelka...

zooey85
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-12 13:44:01
A mnie zastanawia co by było jakby jej się nagle zachciało spędzenia dłuższych, pełnych stękania chwil w towarzystwie kibelka :D

klaudusssia92
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-12 13:30:24
milego srania jej zycze...

ewka6624
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-12 13:14:08
Miłego siadania:)))))

marl1111
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-12 12:46:30
Przy pierwszym rozwolnieniu, śrubki ulegną odkręceniu...

kanga
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-12 22:20:11
a przy zatwardzeniu ulegną rozwaleniu;)

out13
    Ocena: 6 (glosow:34)
2011-12-12 12:27:19
TO powinno być obowiązkowe dla pedałów, zgodzę się nawet na refundację przez NFZ. Poznajcie moje dobre serce

cyncykator
    Ocena: 0 (glosow:12)
2011-12-12 14:48:46
lepiej bym tego nie ujął:-)

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-12-12 19:20:23
Popieram ciebie Kolego....

drLOUBITCH
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-13 12:21:22
Przydałoby się tobie zszyć tak palce, żebyś tych głupot nie wypisywał.

Regemaster
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-20 23:45:15
Ogólnie out13 to imho idiota, ale tym razem zgadzam się z nim w 100%...

justys216
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-12 12:06:00
Ha ha ha ciekawe jak się załatwia :P

Hervorragorn
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-12 12:02:43
Bardzo głupi pomysł, czasami jest tak że potrafi przycisnąć i nawet Bolt na prostej wymięka. Dobiega do kibla, siada i klops, okazuje się że zapomniała ściągnąć zabezpieczenia, no i przesrane.

Psychosocial666
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-12 11:57:54
Ciekawe czy cipe też sobie tak zaszyła:]

hamakowa
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-12 11:53:42
moze za duzo dawala i miala tego dosc..

malpa007
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-12-12 11:49:42
to jest choroba.. zwana debilizmem..

Tensor
    Ocena: -14 (glosow:26)
2011-12-12 11:48:07
Piercing to największy debilizm w dziejach ludzkości

rozkminator
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-12-12 11:55:22
sorry, a hip-hop?

out13
    Ocena: 4 (glosow:12)
2011-12-12 12:28:09
a disco polo?

marl1111
    Ocena: 6 (glosow:14)
2011-12-12 12:48:26
powiedz to 80% kobietom, które mają kolczyki w uszach... straszna sprawa.

kinderjajko
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-12 21:18:43
@Tensor, weź się puknij w łeb. Jeśli dla Ciebie piercing jest największym debilizmem to współczuję Ci ograniczenia

wampiX
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-12 23:14:48
Bywają gorsze debilizmy. Sensowny piercing jest jak najbardziej ok:)

vincvega
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-12 11:41:33
myślę, że wcześniej zaszyła sobie mózg i oto efekt...

kleik12
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-09 21:39:17
Hm...ciekawe jak się wysra xd

Novinia
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-11-24 10:56:41
Zszyta dupa... pewnie stąd posrany pomysł,żeby taką fotę w internecie umieścić...

LEWY_FTF
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-11-24 10:47:41
jeżeli twoje dziecko wiesza sobie żelastwo na dupie to już wiedz że jest źle

Alert
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-11-24 10:27:39
hahaha zajebisty opis do zdjęcia !!

krzychjakub
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-11-24 08:22:49
zeszyta ... do pierwszego bąka

dianusia
    Ocena: 6 (glosow:24)
2011-11-24 07:17:18
I już po analu.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400