Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
rafalbdg  11-11-24, 18:38 Zgłoś
+ 728 -
Dodano: 2011-11-24, 18:38:06   przez: rafalbdg
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 728  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Mam nadzieję że dożyje takich czasów
  •  W rosyjskim tańcu na lodzie
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
  •  Pracowitych powinno się nagradzać...
Ukryj komentarze(38)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Staradziffka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-30 16:00:46
Fajnie ma zabawki.

puszek4565
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-16 19:32:50
komentarz usunięty przez moderatora

Klyteek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-10 13:29:15
taa kolezanka Madonny ;P

p.fajny
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-01 19:46:34
pokemon w czerwonych kozakach :P

KasieNka_LoDz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-01 17:59:46
Jest pikachu jest potęga. Masakra.

AmorosaReina
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-31 21:43:33
mam identyczne kozaczki xd

zgniecionybocian
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-31 19:02:41
Jakbym miał taką księżniczkę to miałbym gdzieś ten bałagan...

czekolada1200
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-31 19:02:13
chyba dorwała sponsora xd Dziś jest bardzo popularna (miłość za pieniądze)

Hanter
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-31 17:05:40
To lotka i pikaczu

kirer2
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-31 10:46:55
wow maszynka.......chyba do miesa...

xbastianx
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-31 10:35:12
pikaczu rulezzzz

hg1234567890
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-31 10:09:28
oo 5 ewoluacja bulbozaura

baja1001
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-31 02:08:28
Księżniczki nie palą w picach kaflowych, a ta jest w przerwie między "wsadami" hehehhe :D

konradxdlol
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-31 00:05:57
Fajny pikachu w dolnym rogu

Enlil
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-31 00:03:40
Styl, szyk i klasa ; )

slawcio70
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-30 23:15:12
Bidnie wokoło !

gochaa1563
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-30 23:09:31
Pikaczu wracaj do pokebola hahaha

aalinkaa1992
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-30 20:40:23
pikaczu i jakiś nieznany dotychczas pokemon:D

Ktos-Taki
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-30 20:05:16
Haa ... znam ją ... Fuu ... pasztet ode mnie z dzielnii ... ;/ bleee

drLOUBITCH
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-30 19:34:49
Niezły pi*rdolnik. Marysia dzisiaj ma wychodne?

asasyn18
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-12-30 19:10:02
skad u niej dzieciece zabawki?? czyzby hot mamuska z niej byla??

piotrek2011m
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-30 18:45:10
Eklektycznie ku%wa jego mać!

GALLinkaANONIMka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-30 17:38:32
Zaniedbany Pikachu! Łamie prawo Pokemonów! ;)

ShiroX
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-30 17:34:36
Ja chcę tą maskotkę Pikachu!

kermitzaba87
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-30 16:28:39
jest pikachu :D poprostu jest trenerką a Wy się czepiacie :)

leon3210
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-30 16:10:35
Ciekawe co byście powiedzieli "Zrzędy" jakby Wam te udo tak zaprezentowała...? Chyba, że tu siedzą sami gimnazjaliści....;)

koszka86
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-30 16:02:05
złote trony nie pomogą gdy się śmieci walają pod nogą

Staradziffka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-30 16:00:46
Fajnie ma zabawki.

Marek-irl
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-12-30 15:04:09
komentarz usunięty przez użytkownika

MrsCriss
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-30 14:47:43
Królowa śliskiej i świecącej tandety na swym tronie.

d_kath
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-30 14:30:55
Gościu wiedział gdzie się położyć ;)

Karmelowe.Oczka
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-12-30 14:28:24
oOo widze Pikaczu !!

pokerowy
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-30 13:54:18
pika pika

Sztuczkers
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-30 13:50:30
ladnymi sie smieciami krolowa otoczyla ;d

grolsch85
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-30 13:35:34
ten stroj to do gry w babingtona mam rozumiec heh;)

KrytycznaOna20
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-30 13:11:16
Jej ulubiona zabawka ^^

uwagawaga14001
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-12-30 13:09:22
Udo niczego sobie.

Bartek78m
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-12-30 12:43:04
dwa pokemony

Homo_erectus
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-30 11:28:51
pikaczu! wybieram cie;)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400