Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I tyle radości
czorny10  11-11-25, 09:55 Zgłoś
+ 699 -
Dodano: 2011-11-25, 09:55:40   przez: czorny10
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 699  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kobieta i telefon
  •  Siekierezada w wersji hard
  •  Za co im płacą?
  •  PROSTO
Ukryj komentarze(89)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Januszek23
    Ocena: 22 (glosow:26)
2011-11-25 10:12:28
zdrowa kobitka, potarmośiłbym ją chętnie :)

nebe
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-26 08:28:15
Jakby nie te grube uda i buty ładna dziewczyna no i fota na jakimś forum itp

pawellancuch
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-28 22:57:17
super jest sliczna chce do niej numer

mlodygniewny
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-18 15:26:29
....idealna ,UWIELBIAM TAKIE .

palcia567
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-03 13:06:12
fajny obów

scarletfog
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-11 19:56:30
Bardzo ładne kształty i z buźki też fajna :)

krzysiek1222
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-07 08:10:21
hmmm. delicius it's very sexy

PanPawel
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-06 21:37:00
Sympatycznie wygląda:)

sew85
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-12-05 16:49:08
Tyyy!!! zajebiste, do domu se wezme, na ręcznym zjade...i dam jej dyche.

pehametr
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-12-05 15:11:16
popaczyli,pogadali,a teraz laciata do obory,doic trzeba...

xdd666xdd
    Ocena: 10 (glosow:14)
2011-12-05 09:32:54
jestem dziewczyna i uwazam ze takich pokrojow powinny byc dziewczyny... a nie te chuderlaki ;/ wszystko ma na miejscu...jest NORMALNA! no fakt..piersi chyba po metamorfozie ale i tak nie sa najgorsze... i widze tu chamskie komentarze niektorych panienek...zazdroscicie jej? żal mi takich...

TheKrzychuj
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-05 12:59:21
Fajnie że są dziewczyny które nie robią z igły widły.

dzizu
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-05 07:38:13
Zajebista laseczka. z takiej to mleko bym pił hektolitrami

wies1100
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-05 00:01:52
buty nie pasują XD :P

kozii1997
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-04 22:31:20
Ale bym ruchał

damdor
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-04 18:54:36
dziewczynie nic nie brakuje a i.....mleczarnia imponująca :0

HELLBOY19730
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-04 18:37:30
oj zerwalbym jej to krowie wdzianko oj tak....

rusofil
    Ocena: -9 (glosow:13)
2011-12-04 15:37:33
Chciała zrobić cosplay, a wyszło jej bezmyślne obnażanie się.

gori
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-04 13:49:43
Piłbym prosto z wymion ; D

Nikky
    Ocena: -11 (glosow:13)
2011-12-04 13:45:18
piękna...? bo silikonu do cycków napchała...-.- o masakrator...

Adrianooo
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-04 13:23:24
Zajebista ;) ;D

cotca
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-12-04 10:06:07
żadna wiocha, to jest cosplay.

Ouuuu
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-12-04 09:40:02
Fajny Cosplay :D przebieranki nie są złe ;p

Elim
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-04 08:51:38
Gdzie można kupić taki strój?? ;D

kolochujamiwisi
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-12-04 08:05:04
PRZE-ŚLICZ-NA. Dawno nie było tu tak pięknej kobiety

crazybread
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-04 05:12:40
zajebista laska. Jej dalbym sie wydoic :)

przemo111989
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-04 05:04:48
gdzie tu wiocha??? ładna jest. myślałem, że tego nie napiszę nigdy, ale ruchałbym.

Tapajos
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-12-04 04:04:06
Mniam :) modelki szkieletory patrzcie i bądźcie zazdrosne :)

NagiWojownik
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-04 01:39:34
Wydoił bym...

korniak
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-04 01:32:29
Piękna ! Muuuuuu !!!

dareheard
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-12-04 01:14:50
zacna niewiasta, wszystko na miejscu, Lubie to! :)

MASSDNM
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-12-04 01:03:10
ruchałbym

ZENek_steam
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-03 23:26:07
fajna dzieuszka

TheKrzychuj
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-03 22:51:58
Fajna krówka

allejaja
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-12-03 22:43:58
słaba tylko 2 cyce co to za krowa pff..

kipcio2345
    Ocena: 9 (glosow:9)
2011-12-03 22:38:46
Super ;] a nie wychudzona modelka ;)wiochy brak

Dzihad4ever
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-12-03 22:03:12
I gdzie ta wiocha? przynajmniej ma się czym pochwalić w przeciwieństwie do ciebie.

marcin1975rm
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-03 21:05:45
Łaciate nie Milka daltonisto skończony!!!

malawika
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-12-03 20:26:56
Wszystko super, tylko nie te buciory! Psują cały efekt.

marcin87285
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-03 20:16:42
chetnie by ja wydoil

d_kath
    Ocena: 10 (glosow:10)
2011-12-03 20:14:06
Nie uważam tego zdjęcia za wiochę. Pani ma naprawdę piękne kształty :)

drLOUBITCH
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-03 20:08:08
Hula Krasula.

sztwiara
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-03 20:06:27
Bardzo sympatyczna dziewczyna i ładna.

ChangChang
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-03 19:59:05
to nie wiocha to zwykla dziewczyna jak zwykle podobajaca sie chlopcom xP ktos widocznie zazdrosny byl i tyle

Dorr75
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-03 19:52:46
Niom...nie złaziłbym z Niej jak z czereśni :D

Akron
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-03 19:52:29
Zajebiaszcze zdjątko :P Dziewczyna superowo wygląda ... nie wiem po co na wiochę wrzucać ? wiochę zrobił sobie ten co to wrzucił ...

kirer2
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-03 19:48:22
dojna...

cyncykator
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-12-03 18:51:07
Plus dla autora za pokazanie normalnej dziewczyny która ma fantazje a jednocześnie minus za to,że uznał to za wioche której akurat tu nie ma

cwibel120
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-03 18:48:47
Taką krówke to bym zjadł z miłą chęcią

alenda
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-12-03 18:32:24
śliczna dziewczyna, piekny biust, ładna buzia, chciałbym tak wyglądać :) dlaczego wiocha?

Ankovvaa
    Ocena: -8 (glosow:12)
2011-12-03 18:25:53
Już nigdy nie zjem tej czekolady ..

rozenek
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-12-03 18:20:49
komentarz usunięty przez użytkownika

IlluminaSilvere
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-12-03 18:06:34
Takie krówki można doić!

piotrbigaj
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-12-03 17:31:53
chodz Milka na dojenie...

Evendell
    Ocena: 6 (glosow:12)
2011-12-03 17:14:08
Śliczna, apetyczna kobietka. Trochę buty nie pasują i biustonosz za mały, ale generalnie nie widzę tutaj wiochy. Naprawdę cudowna.

strzygulka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-03 16:57:18
Buty trochę nie pasują i biustonosz za mały. Muuuu

lolo28
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-12-03 16:21:09
bo Paula to jest krowa na maxa odjazdowa...teraz rozumie ta relame

ane88Zg
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-03 16:17:21
Ona jest zaje.ista! ;)

atama.n
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-03 16:14:12
Jak na nią patrzę, to najchętniej bym przeszedł na dietę mleczna

chiqiqita
    Ocena: 11 (glosow:13)
2011-12-03 15:51:34
Jest ładna, ma fajną, kobiecą figurę, nie jakiś szkielet...wiochą jest ten, kto wstawia fajne dziewczyny na wiocha.pl !!!

porucznikFajfus
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-03 15:16:56
Fajna krasula :).

Kraksa
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-12-03 15:13:35
co wy chcecie :) fajna jest

Lanling
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-03 15:05:00
Krówka fajna

Kaccu
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-12-03 14:59:42
Taką krówkę to bym wydoił hahahahah :D

kapii123
    Ocena: -4 (glosow:6)
2011-12-03 14:35:26
poprostu panterka

krzysiek989
    Ocena: 16 (glosow:18)
2011-12-03 14:28:16
jak dla mnie idealna figura ;) ale to rzecz gustu a i stój jest boski ;)

azama
    Ocena: 17 (glosow:19)
2011-12-03 14:23:03
i końcu jakaś fajna dzewczyna, która nie pokazuje tyłka do aparatu tylko umie podkreślić swoje atuty ale NIE WULGARNIE, jak dla mnie to żadna wiocha sama chciałabym mieć taki strój ;)

klaudusssia92
    Ocena: 12 (glosow:14)
2011-12-03 14:16:45
ładna dziewczyna z pieknym cialem..;) a nie jakis szkielet..;D nie jeden by taka krówke chcial..xD

rzyletka
    Ocena: 6 (glosow:10)
2011-12-03 13:59:40
Fajna laska, szkoda, że ma stanik za mały, odpowiednio dobrany podkreślił by jej piersi. Ideał, ma super biodra, fajny biust, zgrabne, jędrne ciało, więc się pytam: GDZIE TA WIOCHA?

Thagirion
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-03 13:22:35
całkiem całkiem ^^

consulixx
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-03 13:11:43
niezła mućka wydoił by ją ....hahahahah

andrzej67k
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-12-03 12:48:33
Dużo radości :)

ciekawski73
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-03 12:46:16
zdrowa krowka.....

BuriedAlive
    Ocena: 7 (glosow:13)
2011-12-03 12:23:35
Nie widzę wiochy .. ma idealne ciało

Capsa
    Ocena: 11 (glosow:19)
2011-12-03 12:19:07
Facet nie pies. Na kości nie poleci ;)

cupamo
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-03 12:17:57
Chętnie bym podoił taką krówkę

ziutAss33
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-12-03 12:15:15
Fajna:)

poszept
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-12-03 12:13:32
Milka jest najlepsza ;*

narasiema
    Ocena: 8 (glosow:14)
2011-12-03 12:09:41
Jest co pougniatać takie są lepsze niż te anorektyczki

lassonga
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-12-03 12:09:15
Świetny strój :P

noi_gitara
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-12-03 12:06:03
te buty to jej zaje*iście pasują

behemotka
    Ocena: 8 (glosow:12)
2011-12-03 11:52:25
Strasznie fajna babeczka. :) Nie wiocha, zdecydowanie nie wiocha, może poza za małym stanikiem, ale kto by się czepiał - krówka powinna mieć cyca! :)

transporter22
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-12-03 11:47:54
mogła być fioletowa była by milka (czekolada):D

Morog
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-12-03 11:28:13
mruuuu.... o wiocha to ktoś kto wstawił takie ciacho jako wioche

menia80
    Ocena: 6 (glosow:10)
2011-11-25 11:40:44
Świetne wdzianko.

krakusek
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-11-25 11:03:14
Krowa w trampkach ;p

wiochazwlkp
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-11-25 10:59:29
Krasólka

kudlacz990
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-11-25 10:24:21
jeszcze wiadro podstawic i mozna doic:)

Januszek23
    Ocena: 22 (glosow:26)
2011-11-25 10:12:28
zdrowa kobitka, potarmośiłbym ją chętnie :)

eskuja
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-12-03 14:33:03
muuuuuuuuuuuuuuuusisz spróbowac:)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400