Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Buzi, buzi z kumplem...
x0x0x0  11-11-25, 22:10 Zgłoś
+ 1047 -
Dodano: 2011-11-25, 22:10:23   przez: x0x0x0
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1047  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(207)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
firefiles
    Ocena: 53 (glosow:69)
2011-12-30 11:51:56
homoseksualizm to nie wiocha, a jedyne co jest tu beznadziejne to fakt że wrzuciłeś to na wioche.

sexxx
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-08 21:36:30
Między tych cwli powinna kupa krowska pier...ć!

ONDINE3231
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-22 09:58:09
Żeby życie miało smaczek raz DZIEWCZYNKA raz CHŁOPACZEK.....hehe

ONDINE3231
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-22 09:56:26
Żeby życie miało smaczek raz DZIEWCZYNKA raz CHŁOPACZEK.....hehe

nightriders
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-16 18:54:27
Popieram "firefiles " czasem mam wrażenie że ta strona to w ogóle stworzona przez rasistów dla rasistów!!!

Pavlo.majowy
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-10 17:28:41
Masakra ta cała dyskusja ! Tolerancyjni nie rozmawiajcie z idiotami! bo najpierw sprowadzą Was do Swojego poziomu a później pobiją doświadczeniem. Pozdro

Kocina
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-07 19:09:14
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

maciek38
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-01-06 07:25:47
szkoda ze niema adolfa on by z pedałami zrobił pożądek z cyganami i innym ciaciarajstwem

bibi1991
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-01-06 18:08:48
Proszę, powiedz, że z Twoją ortografią również.

vFilip
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-05 20:44:46
i z języczkiem - to lubię ! [tylko mohery stawiają granice miłości]

Maverrick
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-05 20:33:00
Dajcie spokój CHŁOPACY!! ;]

kendzierzawyy
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-01-05 20:24:27
Pytanie za 100pkt do 47 osob! Czy wy chcielibyscie aby wasze dzieci to robiły?!Będziecie tolerowac pedalstwo w rodzinie? Bo ja watpie w to!!

FIV7
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-08 16:26:52
Mam rozumieć, że jak Ci się syn urodzi gejem, to zabijesz?...

kendzierzawyy
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-01-08 21:05:10
Nie będę tego tolerował po prostu, a tu można wywnioskować, ze większośći to nie przeszkadza i toleruje pedalstwo..

FIV7
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-08 23:49:33
Ja się pytam konkretnie człowieku - co zrobisz? Zabijesz czy z domu dziecko wyrzucisz?

Pavlo.majowy
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-10 17:22:53
nie toleruj! ale rób już Sobie zezwolenie na broń! bo później dziecko nie będzie tolerowało Twojej starości i niedołężności , pozostanie kulka w łeb!

kendzierzawyy
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-29 01:30:45
haha.Jestem jaki jestem i nic tego nie zmieni! Pavlo tak myslisz?! To życze Wam dzieci homo! i powodzenia w zyciu!

BennyRoooockstar
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-05 19:13:51
ahahahaha nieźle :D

darex77
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-05 18:59:22
widać że tu co drugi to agresor internetowy szerzący konserwatywne poglądy na poziomie jarka z PiS-u, przez takich kretynów jak wy nigdy nie dogonimy zachodu

chcedousa
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-01-05 18:57:09
Mogili sobie loda zrobić, a nie się całują tylko. Też by wam się podobało obrońcy pedałów, co?

daqwid2727
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-05 19:14:08
czemu nie? :D xd joke. wtedy nie było by tego na wiochapl tylko na jednej ze stron xxx :>

chcedousa
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-01-05 18:53:34
Zaraz bigos z komunii zwrócę !!!!!!!!

daqwid2727
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-05 19:14:49
i co przyjęli? bez paragonu chyba ani rusz :>

RespectPrO
    Ocena: -10 (glosow:28)
2012-01-05 18:26:34
obrońcy pedałów haha Pedalstwo trzeba tępić !!!!!!!!!!

daqwid2727
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-01-05 19:15:47
nie, tępić trzeba cb :> giń :D

darex77
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-01-05 18:55:21
up@ nie wiem czy wiesz ale z opinii psychologów wynika że homoseksualizm najbardziej potępiają osoby mające problem z własną seksualnością, także najpierw się zastanów, a później obrażaj innych, bo jedziesz samego siebie bocie.

daqwid2727
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-05 19:17:59
@kansai: każde zwierzę jest biseksualne, a jak wiadomo człowiek nie jest bogiem, tylko też zwierzęciem, więc najbardziej naturalne jest gdy postępuje wdł przysłowia "żb życie miało smaczek, raz dziewczynka, raz chłopaczek" :P pzdr

cosaco
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-05 19:30:17
"tolerować nadwagę u kobiety a u mężczyzny chrapanie". A cymbalow? Tez sie toleruje? Czy tam to juz trzeba milosierdzia?

kameleon1257
    Ocena: 16 (glosow:26)
2012-01-05 18:20:29
Jestem gejem i często tak robię... Nic dziwnego, że chcą się pokazać w taki sposób jak hetero.. Zgadzam się, że wiocha to umieszczenie tutaj tego zdjęcia. Portal wiocha dawno zgubił wyczucie i granice między tym gdzie kończy a gdzie zaczyna się wiocha.

daqwid2727
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-05 19:37:11
@chcedousa: najwyraźniej nie masz racji bo dostałeś masę minusów :> u lose

Pavlo.majowy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-10 17:16:39
Mistrzowie riposty:D Uśmiałem się:))) tak trzymać chłopaki!!! :)

Dick_Powers
    Ocena: 10 (glosow:20)
2012-01-05 18:18:25
A co w tym złego, że chłopaki się kochają? Nie ma w tym żadnej wiochy. Wiochą jest wyśmiewanie się z prawdziwego uczucia.

Yogi-kun
    Ocena: -10 (glosow:22)
2012-01-05 18:16:40
Fuuuuuj, to już wolę oglądać otyłe tyłki w leginsach

FIV7
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-08 16:28:51
Kto Ci broni?

sagita206
    Ocena: 19 (glosow:25)
2012-01-04 17:13:46
I co w tym dziwnego?? dwójka ludzi całujących się..

jajas85
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-01-03 19:40:39
popieram przedmówców firefilesa i skorpiona1611!!!

skorpion1611
    Ocena: 21 (glosow:23)
2012-01-03 02:24:02
Popieram Łowce...homoseksualizm to nie wiocha ani choroba! Jeżeli są szczęśliwi razem niech tak będzie;)

ZKRZ
    Ocena: -17 (glosow:25)
2012-01-02 15:22:04
Możliwe że rok 2012 naprawdę zakończy świat bo jak patrze tak to raczej już czas. Opanujcie się. Skoro już to robią to niech nie wrzucają tego na neta. Oczywiście z tym końcem żartuje ale przez to fote odechciało mi się jeść i mówię poważnie

aligatooo
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-01-01 22:48:49
jakie koty :)

bucek091
    Ocena: -17 (glosow:35)
2012-01-01 21:22:28
jak ja nie lubie pedałów !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FIV7
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-08 16:30:21
Polecam piechtobus albo hulajnogę...

Pavlo.majowy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-10 17:18:41
nie musisz lubić , wystarczy tolerować i akceptować jak każdego człowieka.

muchag
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-01-01 10:19:11
dobre dobre!!!!!!!!

zgniecionybocian
    Ocena: -13 (glosow:21)
2011-12-31 18:58:30
żenada

Ai_Chan
    Ocena: 23 (glosow:35)
2011-12-31 15:23:56
Jesteście beznadziejni. Jeżeli kobieta + kobieta znajduje się na zdjęciu, całują się lub obejmują to jest w porząsiu ^.^ Ale jeżeli to są już mężczyźni, to odrazu HEJT!PRECZ Z HOMOSAMI. Pozdrawiam wszystkich patrzących w jednym kierunku. ; ))

rybakow123
    Ocena: -20 (glosow:32)
2011-12-31 14:53:56
bleeee ochyda.... to nie jest portal dla pedalow

cosaco
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-01-05 19:27:04
Ohydna to moze byc Twoja znajomosc jezyka polskiego. Wiesniaku.

grzlblove
    Ocena: 14 (glosow:34)
2011-12-31 12:48:56
Ja jestem gejem,mi zupełnie taki widok nie przeszkadza,kiedy 2 normalnych gości całuje .Ale jeżeli chłopak jest chłopakiem,tak jak na tym zdjęciu,a nie nieudana podróbka laski.

daqwid2727
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-05 19:42:48
true, dostajesz + "cioty" (czyli ta "podróba laski") niestety doprowadzają do tego że homoseksualizm kojarzy się z różowym, pomalowanymi ryjami i innymi udziwnieniami ;/ jako bi też uważam że nie ma różnicy pomiędzy tym że chłopak-dziewczyna czy chłopak-chłopak :P

damianek199202
    Ocena: -23 (glosow:45)
2011-12-31 10:49:14
do gazu!

skoobo
    Ocena: -14 (glosow:28)
2011-12-31 10:35:09
komentarz usunięty przez użytkownika

klusek27
    Ocena: -17 (glosow:33)
2011-12-31 09:38:41
po co te pedalstwo wstawiacie, to nie wiocha tylko kurestwo

uwierzmi
    Ocena: -20 (glosow:32)
2011-12-31 08:16:30
Żal tej foty i nie rozumiem Homoseksualistów,jak tak można,obleśne,widze że siętu obrońcy znaleźli,bo może wy też coś z główką nie tak macie???;/;/

ohmigod
    Ocena: 13 (glosow:21)
2012-01-01 13:44:06
Z główką Ty masz coś nie tak. Wiesz że homoseksualizm występuje u wielu gatunków zwierząt a homofobia tylko u jednego? Właściwie to ja nie rozumiem całej tej nienawiści, zwłaszcza jeśli chodzi o facetów, dzięki gejom macie mniejszą konkurencję...

dancerfrompoland
    Ocena: 17 (glosow:25)
2011-12-31 01:04:37
tego robić? Jesteście jak ze średniowiecza, skoro coś takiego was dziwi. Tylko nie czaję, dlaczego przeszkadza wam dwóch kolesi a już laski dwie nie bardzo? w czym różnica? jedno i drugie to przecież homoseksualizm?

dancerfrompoland
    Ocena: 15 (glosow:31)
2011-12-31 01:03:22
Kur.wa mać! :) Was taki widok dziwi. Dla mnie to tak normalne w dzisiejszych czasach jak wiadomość o tym, że po zimie będzie wiosna. Przecież się tylko całują. Co w tym obleśnego? A jeśli dwie laski by się całowały to też byłaby wiocha? Skoro laski całują się for fun, to dlaczego faceci nie mogą

matixkocik
    Ocena: 23 (glosow:31)
2011-12-31 00:55:32
Brak tolerancji dla orientacji seksualnych jest wiochą!

FanSciFi
    Ocena: -24 (glosow:34)
2011-12-31 00:42:10
Udowodniono naukowo, że homoseksualizm to choroba psychiczna, a dokładnie zaburzenie. Więc naśmiewanie się z (jakby nie patrzeć) choroby jest wiochą.

Theroqs
    Ocena: 20 (glosow:26)
2011-12-31 00:45:57
Jeśli zamiast słowa homoseksualizm wstawisz słowo homofobia to wtedy zdanie będzie prawdziwe

opunka
    Ocena: 13 (glosow:15)
2011-12-31 02:38:30
Widzę, że naprawdę jesteś fanem sci-fi. :)

FIV7
    Ocena: 15 (glosow:15)
2012-01-02 00:23:33
Gdzie i kiedy coś takiego udowodniono? Podaj źródło.

acon43
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-01-05 19:14:21
hahaha, w 1991 roku WHO wykreśliło homoseksualizm z listy chorób, masz jakieś złe dane ;)

opunka
    Ocena: 19 (glosow:19)
2011-12-30 23:57:36
Taki apel do ADMINÓW na dobry początek nowego dnia - proszę nie kasować komentarzy na chybił-trafił. Tu toczą się rozmowy, jakkolwiek nieprawdopodobnie to brzmi, i jednak fajnie jest móc przeczytać argumenty obu stron. Dziękuję.

Enlil
    Ocena: -9 (glosow:21)
2011-12-30 23:55:42
Pozdrawiam wszystkich "obrońców" homoseksualistów, którzy swoje zdanie wyrażają tylko i wyłącznie tutaj. Mnie nie przeszkadzają, ŻADNE, związki homoseksualne, ale to tutaj przekroczyło granice dobrego smaku. Gratuluję osobie, która zamieściła je w internecie.

dancerfrompoland
    Ocena: 16 (glosow:18)
2011-12-31 01:01:24
A co tutaj w tym niesmacznego? W cywilizowanym świecie to najnormalniejsza rzecz na świecie. Jeśli ciebie to dziwi czy szokuje, to jesteś jeszcze 100 lat za zachodem. Przecież się tylko całują, ciekawe czy dwie laski też by ci przeszkadzały?

FIV7
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-08 16:40:31
Nie rozumiem... Nie masz nic przeciwko związkom, ale pocałunek to przekracza dla Ciebie normy dobrego smaku?... To co to za związki mają być? Dziewicze? Wyobraź sobie, że ludzie w związkach czasem się całują, a nawet (o zgrozo!) czasem uprawiają seks.

pestucha89
    Ocena: 12 (glosow:16)
2011-12-30 23:23:32
Kompletnie nie rozumiem wrzucania takich zdjęć ani 'mlaszczenia' w miejscach publicznych, i naprawdę nieważne czy robi to para hetero czy homoseksualna, uważam to za głupotę. No bo czym tu się chwalić?

zmasakrowana
    Ocena: 13 (glosow:17)
2011-12-30 22:21:35
Mi tam obojętne czy człowiek się całuje z płcią przeciwną czy taką samą. Takie foty też mnie zlewają. Mówicie,że nie powinni takich fot wrzucać do sieci,bo nie każdy chce ich oglądać- ale to powinno się tyczyć także hetero,nie tylko homoseksualistów. Jeżeli ta fota to wiocha to

zmasakrowana
    Ocena: 13 (glosow:13)
2011-12-30 22:22:20
to pod wiochę podpinają się wszystkie zdjęcia,gdzie dwoje ludzi się całuje itp.

opunka
    Ocena: -6 (glosow:10)
2011-12-30 22:26:27
Całować się a lizać (w tym wypadku dosłownie) to jednak różnica...

FIV7
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-08 16:43:24
A ja tam lubię, kiedy w pocałunek włożyć troszeczkę pasji i parę razy mało co nie odgryzłem chłopakowi głowy...

evii895
    Ocena: 8 (glosow:18)
2011-12-30 22:16:58
I niby w czym wiocha??? Okazywanie uczucia?

Daniello1993
    Ocena: -18 (glosow:30)
2011-12-30 22:09:57
Raz w dupe to nie pedał

sqol
    Ocena: 11 (glosow:15)
2011-12-30 21:38:36
żeby życie miało smaczek raz dziewczyna raz chłopaczek :)

gromit
    Ocena: 14 (glosow:22)
2011-12-30 21:15:50
Nie ważna płeć ważne uczucie

wadow28
    Ocena: 5 (glosow:23)
2011-12-30 20:26:23
Ale fajny ślimaczek poszedł. CHŁOPAKI GÓRĄ

tomaszku666
    Ocena: 7 (glosow:21)
2011-12-30 19:41:56
Starożytni Rosjanie mawiają"Nieważna płeć!Liczy się uczucie"

drLOUBITCH
    Ocena: 17 (glosow:23)
2011-12-30 19:17:33
Dziwi mnie, że brak tu komentarzy o treści "ruchałbym".

bishfinger
    Ocena: -19 (glosow:23)
2011-12-30 19:05:17
nie wiedziałem że pedał w rowerze pisać umie hehehe

Laventius
    Ocena: 15 (glosow:23)
2011-12-30 18:57:49
No przecież widać że mu język gryzie a nie tam całują się, a nawet jeśli to co ? jak się facet z kobietą tak całuję to jakoś sensacji z tego nikt nie robi co nie ? więc dajcie spokój i wklejacie te małe co z cycami na wierzchu latają.

szulcik
    Ocena: -24 (glosow:48)
2011-12-30 18:57:12
pedalstwo obrzydliwe !!!! tfu gilem w twarz !!! jak to kur...wa wyglada by dwoch chlopow w sline szlo az mnie rzucilo !!! Tfu !!

dancerfrompoland
    Ocena: 12 (glosow:16)
2011-12-31 01:08:09
a dwie laski? to coś nagle innego? ... ;/

szulcik
    Ocena: -20 (glosow:22)
2011-12-31 07:18:13
A tobie podoba sie cos takiego???zeby dwoch facetow .... we dwoch !Nie odrzuca ciebie ten widok??? Bo mna rzuca po scianach. Widac po minusach ze macie ,,takich" w rodzinie no coz mi zostaje tylko gratulowac przyszlego ,,szwagragierki" badz przyszłego ,,synowego"

FIV7
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-08 16:45:45
Jeśli rzuca Tobą po ścianach, to idź może lepiej do lekarza zamiast przesiadywać przed kompem... Albo od razu do egzorcysty.

mixja2
    Ocena: -29 (glosow:53)
2011-12-30 18:52:05
PO ocenach widze ze wiekszosc to pedaly i wielbiciele pedalstwa, pewnie staliscie i blokowaliscie marsz niepodleglosci, polska sie nie podoba to do niemiec mozna, tam same pedaly (im wiecej bede mial minusow za ten komentarz tym wiecej tutaj pedalow)

Laventius
    Ocena: 20 (glosow:34)
2011-12-30 18:59:17
Jestem pedałem i dobrze mi z tym :D po za tym pedał a gej to różnica, bo pedał masz w rowerze a gej to taki pan który niby jest inny podniecają go inni panowie, oni się nie czepiają że wolisz rżnąć się z kobietami więc daj spokój.

bishfinger
    Ocena: -16 (glosow:28)
2011-12-30 19:06:16
cud !!! pedał od roweru pisać umie

Laventius
    Ocena: 10 (glosow:22)
2011-12-30 19:15:57
Aww, widzisz jestem inteligentnym pedałem od roweru ;P

Cianide
    Ocena: 12 (glosow:24)
2011-12-30 21:44:20
mixja2 - "pedaly", "pedalstwa", "pedalow", "pedaly". A znasz więcej słów czy tylko to Ci się kołata po główce? Wiesz co, to wygląda podejrzanie. To może walczysz sam ze sobą by się nie przyznać że jednak nim jesteś. Nie martw się, ludzie są bardziej tolerancyjni niż myślisz i zaakceptują Cię. :-)

BL12372
    Ocena: -26 (glosow:36)
2011-12-30 18:49:14
obrzydliwe pedalstwo , powinno sie wykastrowac tych wszystkich homosiów i wysłać do pieca. Sam jestem pederastem wiec wiem co mówie

mixja2
    Ocena: -17 (glosow:39)
2011-12-30 18:46:49
I CO K.... powiecie ze to tez nie jest pedalskie ????..... pedaly i tyle, rzygac sie chce, nie mam nic do pedalow poki ich nie znam i trzymaja sie z dala, I NIE POWINNI MIEC PRAW DO DZIECI !!!! bo to nie jest normalne,

uitNL
    Ocena: 14 (glosow:26)
2011-12-30 18:52:49
jaki nonsens, to jakby napisać: "uwielbiam pomidory chyba ze muszę je zjeść". Nie jest normalne to co wypisujesz a nie homoseksualizm

Church_Destroyer
    Ocena: -13 (glosow:27)
2011-12-30 18:46:22
Nie wrzucajcie takich rzeczy. Nie należy propagować pedalstwa. Wiem, że mnie zaraz ktoś zminusuje, a zatem pytam: od kiedy tacy ku*wa tolerancyjni jesteście?

Roksana1979
    Ocena: -3 (glosow:25)
2011-12-30 18:15:04
Słodkie! Chciałabym do nich dołączyć :p Są boscyyyyy xD Też chcę buzi kto chętni suka czeka!

Dave2024
    Ocena: 15 (glosow:27)
2011-12-30 18:06:47
Tek kto to wstawił robi największą wiochę. Zdjęcie jak zdjęcie, gdyby była to para heteroseksualna nic byście nie mówili ;/ ludzka fałszywość...

opunka
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-12-30 22:22:30
Ja bym na pewno zabrała głos. Fałszywa nie jestem, krytykowałabym bez względu na to, czy byłaby to para lesbijek, czy para heteryków. To tylko w filmach fajnie wygląda.

hanka565
    Ocena: 15 (glosow:25)
2011-12-30 17:45:21
To że są gejami to nic złego.W życiu najważniejsze jest żeby być szczęśliwym.Oni są szczęśliwi.Niby dlaczego oni mają być na głównej;bo są inni?Ten kto dodał to zdjęcie na wiocha.pl sam na nią zasługuje.

xapet12345
    Ocena: -21 (glosow:33)
2011-12-30 17:30:24
dlaczego nie jest +18? Boże, że muszę na to patrzeć.... FUJ!

Dave2024
    Ocena: 17 (glosow:27)
2011-12-30 18:07:44
Pocałunek dwójki ludzi +18?! Wolne żarty!

ShiroX
    Ocena: 10 (glosow:24)
2011-12-30 17:25:12
Pfff, a jakby to były dwie dziewczyny to nagle by było: ''A gdzie tu wiocha?'' ''Jesteś zakompleksiony/ona''. Żal taki wielki, że dupę miażdzy.

bzyq416
    Ocena: -27 (glosow:41)
2011-12-30 16:46:31
Pedalstwo to wiocha. Jestem tolerancyjny wobec wszystkiego (nawet głupoty), ale homoseksualizm to już przesada. Ponad to (co do tego zdjęcia) uważam, że wiochę byłoby wrzucenie takiego zdjęcia przez parę heteroseksualną, tyle w temacie !

Dave2024
    Ocena: 12 (glosow:24)
2011-12-30 18:09:26
@bzyq416 "Jestem tolerancyjny wobec wszystkiego (nawet głupoty), ale homoseksualizm to już przesada." Albo mi się wydaje, albo to jest wewnętrznie sprzeczne.

dancerfrompoland
    Ocena: 8 (glosow:14)
2011-12-31 01:07:19
Wolałbym być gejem niż ciemną masą jak ty. Widzisz, a dla mnie głupota to przesada. Nie toleruję ciebie, bo jesteś głupi. Brak tolerancji dla debili.

natalia2116
    Ocena: 20 (glosow:32)
2011-12-30 16:29:16
kazdy ma prawo ma do własnej orientacji seksualnej, homoseksualizm to nic obciachowego. Co z tego ze to faceci? a moze sie kochajA? zadnej wiochy tu nie widze, no moze poza Tobą ;)

gacusiek1234
    Ocena: -24 (glosow:34)
2011-12-30 15:52:25
jak nie wiocha jak wiocha, rzygać sie chce jak sie na cos takiego patrzy ....

Rebelious19
    Ocena: 20 (glosow:30)
2011-12-30 15:49:55
Ooo urocze ;)

persching
    Ocena: 15 (glosow:21)
2011-12-30 15:45:32
To zdjęcie już TUTAJ BYŁO !! Żadna wiocha !!

mb3miasto
    Ocena: 26 (glosow:32)
2011-12-30 15:21:06
A mnie tylko zastanawia to że homofoby krzyczą że nie chcą tego oglądać a wynajdują takie fotki gdzieś na profilach facebooka i tu wrzucają . co za hipokryzja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

opunka
    Ocena: 23 (glosow:25)
2011-12-30 15:49:13
Chęć dostania się na główną jest silniejsza...

ohmigod
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-01-01 13:50:11
Podobno badania wykazały że ludzie cierpiący na homofobię, odczuwają sami pociąg do tej samej płci ale po prostu sami siebie nie akceptują tak więc frustrację swoją wyładowują na innych sobie podobnych.

gaaabi1992
    Ocena: 25 (glosow:33)
2011-12-30 15:13:41
a jakby to laski się lizały to wszyscy by się podniecali (no prawie wszyscy)

pelita
    Ocena: 15 (glosow:17)
2011-12-30 16:16:01
dokładnie mówisz.

Staradziffka
    Ocena: 24 (glosow:32)
2011-12-30 15:12:43
To absolutnie nie jest wiocha! to zwykła para gejów. Ach przepraszam, jesteśmy w Polsce... najciekawsze jest to, że gdyby na zdjęciu były całujące się lesbijki, to nie byłaby to wiocha, bo przecież dzieci zmarszczyłyby swoje wykałaczki i zaszpanowali komentarzem "ruchałbym". Ta strona schodzi na psy

opunka
    Ocena: -5 (glosow:11)
2011-12-30 22:19:33
SD jak zwykle przesadzasz. To jest wiocha. Mało tego, to byłaby wiocha, gdyby były tam dwie kobiety. Ba, to byłaby wiocha, gdyby był tam mężczyzna i kobieta. Po pierwsze mnie drażni jak ktoś jest zbyt wylewny w swoich uczuciach w miejscu publicznym Po drugie - co ma do tego Polska?

Staradziffka
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-12-30 22:34:22
@opunka, teraz to raczej ty przesadzasz: taka wylewność, to nie jest powód do wstydu i nie widzę nic złego w tym, gdy zobaczę kogoś na ulicy, co okazuje sobie miłość. To jest zwykłe całowanie z językiem. To, że ciebie to drażni, to jeszcze nie znaczy, że to wiocha, bo kogoś innego nie będzie drażnic

Staradziffka
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-12-30 22:38:07
Koło dupy mu to będzie latać. To jest zwykłe okazywanie sobie miłości. Poza tym twoja wypowiedź zakrawa o hipokryzję: ciebie całowanie z językiem drażni, ale gdybyś sama miała chłopaka, to też na pewno okazywała mu w ten sposób miłość nawet w miejscach publicznych. Mimo wszystko szanuję twoje zdanie

opunka
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-12-30 22:57:42
Ja nie powiedziałam, że ogólnie jest to powód do wstydu, a jedynie w publicznych miejscach, bo jednak nie każdy odczuwa przyjemność oglądając liżącą się parę. To wygląda fajnie tylko na filmach. A miłość można okazywać na wiele sposobów. A ostatnie zdanie nie było grzeczne, bo mnie nie znasz

opunka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-30 22:59:33
i nie wiesz, jak okazywałabym uczucia. Mogę Cię zapewnić, że nie tak. Jakoś mi się to nie podoba. (Poza tym, jak już ktoś posiada takie zdjęcie, to może ja dla siebie zachować, prawda? Oni nawet na nim nie wyglądają fajnie i jest prześwietlone.:P)

opunka
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-12-30 23:01:38
Na koniec dodam, że mam męża. A w miejscach publicznych to co najwyżej szybki buziak, a i to mnie jakoś wybitnie nie kręci. Możesz sobie myśleć, że jestem cnotką niewydymką, ale po prostu tak mam. Niestety innym zdania narzucić nie jestem w stanie.

Staradziffka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-31 00:10:53
Co prawda nie znam cię, ale nie nazwałabym cię cnotką niewydymką. Potrafisz nawet w komentarzach pokazywać, jaka potrafisz być bezpośrednia i romantyczna. Widać to w waszych dialogach z Cianide. Może się mylę, ale tak to odbieram. Zresztą nie śledzę wszystkich twoich komentarzy.

Staradziffka
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-31 00:16:40
Może tylko ja mam takie odczucia właśnie względem twoich dialogów. Poza tym nigdzie nie napisałam, że nigdy nie miałaś chłopaka. Można to tak odczytać, ale bynajmniej tak nie myślę. No i powtórzę się, że szanuję twoje zdanie względem okazywania sobie miłości przez język. Nie każdy to musi lubić.

opunka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-31 02:33:01
Może i jestem czasem bezpośrednia, ale romantyczna... chyba już nie. Prędzej wyrachowana i cyniczna. Ale lubię czasem "poflirtować" online, przyjemna sprawa. A co do okazywania miłości - są osoby, które to lubią, są osoby, które nie lubią. A jeszcze inaczej się ma kwestia oglądania.

opunka
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-12-31 02:36:54
Nie jestem w stanie nikomu narzucić swojej opinii, nawet nie mam zamiaru. Wyrażam swoje poglądy. Niestety ktoś podłapał, że "sex sells" i teraz to, co powinno być intymną kwestią dwojga ludzi staje się tematem ogólnej dyskusji. Ja się na to nie piszę.

FIV7
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-02 00:55:35
Gdybyś była lesbijką Opunko, zarzuciłbym Ci resentyment i być może uleganie zastraszeniu. Jako heteryczka zdumiewasz tym, co piszesz... Regułą jest jednak, że ludzie lepiej czują się, gdy mogą okazywać uczucia otwarcie - wedle uznania.

ewakacprzyk32
    Ocena: 9 (glosow:15)
2011-12-30 15:04:41
No i co z tego ?! Jeden lubi pączki, drugi jak mu z butów śmierdzi :) Mi tam nie przeszkadza :)

stranger2you
    Ocena: 10 (glosow:22)
2011-12-30 14:56:55
Czytam tak te komentarze i jedyna wiocha jaką tu widzę, to osoby wypowiadające się w kategorii 'normalności' i 'ogółu' - jakim prawem decydujecie co jest normalne a co nie? Kto dał wam prawo wypowiedzi w imieniu innych i ogółu obywateli tego pięknego kraju?

opunka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-30 22:17:01
Nie chce mi się przeklepywać wszystkiego, więc sobie poczytaj, dlaczego część z nas wypowiada się w takim, a nie innym tonie: wiocha.pl/absurd,45979.

ciemny24
    Ocena: 15 (glosow:19)
2011-12-30 14:14:47
mmmmm

suflet
    Ocena: -36 (glosow:50)
2011-12-30 13:54:42
DO GAZU

chodnik88
    Ocena: 26 (glosow:40)
2011-12-30 14:59:38
ciebie homofobie do gazu trzeba wrzucic lol

outlaws13
    Ocena: -12 (glosow:26)
2011-12-30 15:36:44
on nie napisał kogo osobowo do gazu, a ty byś jego wrzuciła,cił to kto tu jest gorszy i nie tolerancyjny?

opunka
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-30 22:14:26
Dwie osoby napisały praktycznie to samo. Jedna zebrała minusy, druga plusy. Ludzie, zero konsekwencji.

FIV7
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-12-30 23:21:38
Nie jest aby do odczytania z kontekstu, kogo szanowny user Suflet miał na myśli, komentując zdjęcie?... Cóż, ja mógłbym zapewne trochę podpowiedzieć, zwłaszcza że z podobnymi wpisami spotykałem się nie raz. Jakkolwiek chyba tylko na tym portalu są one w pełni tematyczne.

opunka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-30 23:27:13
Mnie nie interesuje, kto tu kogo wysyła do gazu. Bez względu na to, kogo taka wypowiedź dotyczy zawsze jest prostacka i chamska. Ani argument w dyskusji, ani próba dogadania się...

bibi1991
    Ocena: 5 (glosow:19)
2011-12-30 13:50:12
normalnie? To ja mam gdzieś taką normalność. Żaden widok wpychającej sobie języki doust pary nie jest przyjemny, nieważne, czy to para homo czy hetero. Ale tak, Wam ku*wa wolno to robić, bo jesteście w większości przecież.

Sztuczkers
    Ocena: -39 (glosow:45)
2011-12-30 13:41:45
uczciwie powiem ze takie widoki mnie obrzydzaja. nie po to w biologii istnieja samice zeby samce zyly z samcami. to nie naturalne i kurewsko oblesne !!!

Staradziffka
    Ocena: 18 (glosow:28)
2011-12-30 15:15:09
Nikogo nie obchodzą twoje wywody żałosny homofobie i hipokryto. Nad zdjęciami i filmikami lesbijek i pseudolesbijek zapewne fapujesz.

pelita
    Ocena: 12 (glosow:18)
2011-12-30 16:18:28
do Staradziffka : padłem na pysk! hahhaha nice pocisk ;)

Sztuczkers
    Ocena: -22 (glosow:26)
2011-12-30 17:06:41
i pewnie moj komentarz minusuja wlasnie tacy "mezczyzni" albo dziewczynki ktore uwazaja ze to jest "slodkie"

opunka
    Ocena: 8 (glosow:14)
2011-12-30 22:12:43
Nie, minusują Cię osoby, które uważają, że nie dość, że Twój koment ma znikomą wartość merytoryczną to jeszcze jest wulgarny. Tak myślę.

FIV7
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-12-30 23:27:35
Chłopcze drogi... Rozważanie homoseksualizmu od strony biologi - jego endokrynologicznej genezy w rozwoju płodowym, aspektów ewolucyjnych i socjobiologicznych - to jest temat na wielostronicowy referat, a nie komentarz na Wiocha.pl.

FIV7
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-12-30 23:31:12
Dość będzie tu chyba powiedzieć, że biologia to nie kolejny synonim ruchania, tylko nauka o subtelnie działających, misternych i wielopoziomowych mechanizmach.

dancerfrompoland
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-12-31 01:12:54
Ja to zminusowałem bo jesteś debilem :) Widzisz biologia pofiglowała sobie. Spójrz na siebie. Nie masz mózgu, też jest coś nie tak

trilho
    Ocena: -31 (glosow:39)
2011-12-30 13:19:19
takie tam pedalstwo

Czarownica94
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-12-30 13:02:36
czyj jest ten język ? :D

max321
    Ocena: -12 (glosow:24)
2011-12-30 13:00:38
pszystojni chłopcy ja mam 17 lat i szukam dziewczyny na stałe lub chłopak na jeden raz z lubelskiego 790-679-671

Staradziffka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-30 20:25:15
Znowu usunięto część komentarzy i zrobił się bałagan. Ten powyższy komentarz nie jest do ciebie max.

Staradziffka
    Ocena: 14 (glosow:16)
2011-12-30 15:21:37
Idź się wypłakać księdzu na kolanach. ;)

guido1970
    Ocena: -28 (glosow:38)
2011-12-30 12:50:15
Co słodkiego w tym widzisz? Bo u mnie, ale pewnie i u większości normalnych ludzi takie zachowanie wzbudza odruch wymiotny.

kocu7
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-05 20:40:29
normalnych ? a homoseksualiści nie są normalni ? homofobie się leczy !!!

Gay82
    Ocena: 19 (glosow:23)
2011-12-30 12:46:52
Love is in the air :D

golew
    Ocena: -17 (glosow:21)
2011-12-30 13:47:05
Jak widac dla niektórych niestety only in the arse...

brits
    Ocena: 29 (glosow:35)
2011-12-30 12:10:09
Kuszacy chlopcy ;D

kamillo77
    Ocena: -55 (glosow:63)
2011-12-30 11:53:20
lesbijki jeszcze zrozumiem ale pedały to już przesada,rzygać się chce patrząc na tych zjebów

ktosiek2906
    Ocena: 24 (glosow:34)
2011-12-30 14:24:41
Sam jesteś zjebem !

opunka
    Ocena: 15 (glosow:25)
2011-12-30 15:00:20
To jest właśnie brak konsekwencji i dyskryminacja. Ale z wypowiedzi powyżej wynika, że nie ma tu o czym dyskutować.

chodnik88
    Ocena: 7 (glosow:13)
2011-12-30 15:02:12
odezwal sie zjeb !!!

Papierek
    Ocena: 8 (glosow:18)
2011-12-30 15:05:24
A mnie obrzydzają lesbijki i chce mi się rzygać, a gejów to jeszcze rozumiem. I co teraz zrobimy mądralo?d Co do zdjęcia to uważam, że jednak wiocha. Pomimo, że widok dla mnie przyjemny, to oni nie powinni upubliczniać takich fotek.

Staradziffka
    Ocena: 16 (glosow:20)
2011-12-30 15:20:39
A mi się chce rzygać patrząc na twoje komentarze tępy gimnazjalisto. To do Kamillo77. Jak cię kręcą lesbijki, to co tu jeszcze robisz? wypad na redtube męczyć swoją wykałaczkę.

outlaws13
    Ocena: 7 (glosow:21)
2011-12-30 15:39:37
Trochę konsekwencji, albo popieram homo albo nie. Dla mnie homo to homo i bez względu czy to dwie panie czy dwóch Panów

kamillo77
    Ocena: -17 (glosow:19)
2011-12-30 17:12:29
ale sie pedałki obruszyły ze starą dziffką na czele hahah

kamillo77
    Ocena: -18 (glosow:18)
2011-12-30 17:31:41
do staradziffka-ty jesteś pedałem czy dziwką czy "dwa w jednym" ? gimnazjalisto

Hoshi
    Ocena: 8 (glosow:12)
2011-12-30 20:24:34
@kamillo 77 Za każdym razem jak dodajesz komentarz pogrążasz się jeszcze bardziej. Najlepiej będzie jak zamilkniesz na wieki.

opunka
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-12-30 22:10:13
Wow, ktoś zebrał więcej minusów od Outlawsa, no ale chyba Ubermensch ma bana... Kamillo77 wiesz co to jest nick? Zgodnie z Twoim rozumowaniem, moje pierwotne konto "opuncja" świadczy o tym, że przeprowadzam fotosyntezę, Papierek jest kawałkiem gazety, a Outlaws degeneratem?

Staradziffka
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-12-30 22:41:16
@opunka, albo jesteś figą indyjską. ;)

opunka
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-12-30 23:04:33
No, ewentualnie. ;)

dancerfrompoland
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-31 01:15:47
a jesteś w stanie mi podać różnicę? bo jakoś nie mogę jej znaleźć.

firefiles
    Ocena: 53 (glosow:69)
2011-12-30 11:51:56
homoseksualizm to nie wiocha, a jedyne co jest tu beznadziejne to fakt że wrzuciłeś to na wioche.

Homo_erectus
    Ocena: -15 (glosow:15)
2011-12-30 19:33:07
nie, jedyne co tu jest beznadziejne to fakt, ze takie osoby jak te na zdjeciu wrzucaja tego rodzaju fotki do internetu, nikt im nie broni sie lizac tlyko dlaczego inni musza na to patrzec...?

outlaws13
    Ocena: -26 (glosow:42)
2011-12-30 11:39:54
Tu też moja tolerancja zawodzi. Wszystko ok, ale my nie chcemy tego oglądać . To co robicie w domach nas nie interesują a publicznie macie być tacy jak my. My nie świecimy seksualnością tylko osobowością.

bibi1991
    Ocena: 16 (glosow:22)
2011-12-30 13:48:25
Że co proszę. Sytuacja z dzisiaj. Jadę sobie autobusem linii 501 w Krakowie, na przystanku Politechnika wsiadła jakaś parka, jeszcze biletów nie skasowali i lizali się jakby się chociażby rok nie widzieli. Mało brakowało, a zaczęli by się pieprzyć na siedzeniu. I Ty mówisz, że "Wy" zachowujecie się

bibi1991
    Ocena: 16 (glosow:22)
2011-12-30 13:51:19
normalnie? To ja mam gdzieś taką normalność. Żaden widok wpychającej sobie języki doust pary nie jest przyjemny, nieważne, czy to para homo czy hetero. Ale tak, Wam ku*wa wolno to robić, bo jesteście w większości przecież.

outlaws13
    Ocena: -10 (glosow:20)
2011-12-30 14:32:11
tak to się mieści w dobrym smaku i normach społecznych ogólnie przyjętych jak nic zdrożnego i nie właściwego. Reszta to kultura osobista danej jednostki.

opunka
    Ocena: 17 (glosow:17)
2011-12-30 14:58:45
Ja akurat uważam, że bibi1991 ma rację. Ani pary homo, ani hetero nie powinny się obnosić z takimi "czułościami" w miejscu, nie tyle publicznym, ile tłocznym. Ale niestety każdy ma swój system wartości.

stranger2you
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-30 16:13:46
po czym wnioskujesz,że zdjęcie było robione w miejscu publicznym? a może twoja psychika Ci to wmówiła? jak również kilka rożnych, ciekawych rzeczy

opunka
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-30 21:58:27
stranger2you, nie wiem, czy Twoja uwaga była skierowana do mnie, ale odpowiem. Nie wiem, czy było to miejsce publiczne, czy nie. Ale zdjęcie jakimś cudem wylądowało w necie, który jest dość tłoczny, nie uważasz? Wszelkie tego typu zdjęcia online są obleśne, hetero także.

opunka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-30 22:00:11
Nie podoba mi się to i już. Owszem, mogę nie patrzeć, bo takie prawo mam, ale mam też prawo do wyrażenia opinii, co niniejszym uczyniłam.

FIV7
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-30 23:14:57
A na jakiej podstawie wyprowadzasz człowieku swoje podwójne standardy? Zastanowiłeś się kiedyś, jak wyglądałoby Twoje życie, gdyby ktoś próbował tak istotny jego zakres zamknąć w ukryciu? Jak przez lata niszczyłaby psychikę konieczność ukrywania przed całym światem, że masz żonę?...

miodzjo
    Ocena: 26 (glosow:38)
2011-12-30 11:31:42
A gdzie wiocha??? Homofobie!!!!!!!!

outlaws13
    Ocena: -28 (glosow:50)
2011-12-30 11:40:33
w każdym pikselku tego zdjęcia.

Staradziffka
    Ocena: 17 (glosow:19)
2011-12-30 15:25:10
@out, nie przeginaj. Potrafisz być inteligentny, rozmowny i czasem można z tobą normalnie porozmawiać. teraz zachowujesz się jak gimnazjalista. Nie pozwól abym się na tobie zawiodła. Skoro cię brzydzi takie zdjęcie, to po co się w nim udzielasz? olej to i po sprawie.

outlaws13
    Ocena: -12 (glosow:18)
2011-12-30 15:41:04
:)

opunka
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-30 22:05:00
Out, i po co Ci były te wszystkie minusy?

Lanling
    Ocena: 8 (glosow:14)
2011-12-30 11:20:12
wyglądają jak bracia

stranger2you
    Ocena: -10 (glosow:10)
2011-12-30 16:16:04
chyba od spodu ;)

nikifor1987
    Ocena: 11 (glosow:11)
2011-11-26 12:44:34
A tu niespodzianka :)

zjem_ci_babcie
    Ocena: 25 (glosow:29)
2011-11-26 11:30:15
no właśnie. jakby to były dziewczyny, to by pewnie to nie trafiło tutaj.

Mania2226
    Ocena: 32 (glosow:40)
2011-11-25 23:34:36
Gdyby to były dwie dziewczyny inaczej by na to patrzyli.

wiesia-pl
    Ocena: 24 (glosow:32)
2011-11-26 00:57:47
właśnie... Zboki czekają tylko na liżące się dziewczyny

PhateAdemar
    Ocena: -33 (glosow:47)
2011-11-25 22:53:48
Fu. Okropne.

ktosiek2906
    Ocena: 26 (glosow:44)
2011-11-25 22:32:24
Słodcy są ; )

jarek93
    Ocena: 35 (glosow:71)
2011-11-25 22:13:05
I nie widzę tu wiochy.Słodcy są...A Ty idioto jesteś homofobem;)

outlaws13
    Ocena: -22 (glosow:46)
2011-12-30 11:44:17
Nie jestem , ale wiem co to są normy społeczne, dobry smak, prywatność i cenię szacunek dla innych a upublicznianie takich fot jest brakiem szacunku i narzuca innym dewiacje. W prywatnym portfolio mogą mieć 1000 takich i mi nie będzie przeszkadzało. Publicznie przeszkadza i budzi niechęć do takich.

fukastic
    Ocena: -39 (glosow:55)
2011-12-30 12:03:57
kur.wa obrońca pedałów się znalazł. Człowieku zachowajcie to dla siebie ! rzygać mi się wami chce

achaja1
    Ocena: 20 (glosow:28)
2011-12-30 14:01:15
outlaws13 ty akurat jesteś ostatnią osobą,która powinna się wypowiadać na temat dobrego smaku,"prywatności" i "szacunku dla innych"

outlaws13
    Ocena: -13 (glosow:25)
2011-12-30 14:35:19
Daruj sobie aluzje do mnie a zajmij się swoim życiem, najbliższymi bo jak na razie odnosisz na każdym polu porażki. Ja jestem już ukształtowany i poklasku nie szukam. Ty szukasz na siłę akceptacji i jak na razie to czytałaś już co myślą o tobie Ci których tak próbujesz zaskarbić sobie :)Ty z niczego

outlaws13
    Ocena: -13 (glosow:25)
2011-12-30 14:37:39
nie wyciągasz nauki, może ty naprawdę jesteś "Tępą ku@@rwą" tak jak miałaś okazje to przeczytać od kogoś niby prześladowanego. Twoja fantazje przekroczyła wszelkie granice. Miłego sylwestra, wydmuszko ode mnie. Pozdrawiam

opunka
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-12-30 14:54:33
achaja1 jesteś ostatnią osobą, która powinna krytykować osoby wypowiadające się na temat dobrego smaku i szacunku do innych.

lucy123
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-12-30 19:10:40
Achaja1 Jakiś czas temu, kiedy chciałaś odbić mi męża, mówiłaś, że usuniesz konto z wiochy... Czekam, czekam i czekam, a Ty ciągle jesteś i jeszcze śmiesz kogoś oceniać prowadząc takie życie, jak prowadzisz...

Hoshi
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-30 20:15:25
Wasza rozmowa to wiocha. Prywatne sprawy załatwiać między sobą, a nie tu.

FIV7
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-30 23:09:27
Co to za normy społeczne zabraniają zamieszczania publicznie zdjęć pocałunków?... I jakie znowu dewiacje? Na zdjęciu nie ma żadnego motywu odnoszącego się do parafilii. Polecam jeśli nie literaturę, to chociaż Wikipedię - w calu zapoznania się z rozgraniczeniem pewnych pojęć.

opunka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-30 23:55:48
FIV7 wiesz może, co to jest polityczna poprawność? Myślę, że wiesz.

FIV7
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-31 01:32:31
Polityczna poprawność to język, tworzony przez społeczność na drodze konsensusu, który pozwala na wyeliminowanie z debaty zwrotów i określeń, które mogły by zostać uznane przez jej część za obraźliwe. Służy temu, aby nie rzucać się sobie wzajemnie do gardeł przy każdej okazji, ale by móc wymieniać a

FIV7
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-31 01:37:21
argumentów. Podaj proszę związek z omawianym problemem - bo jako żywo, nie widzę takiego...

opunka
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-31 02:49:28
Chodzi o to, że w debacie nt. homoseksualizmu zjawisko politycznej poprawności narzuca osobom nie uznającym homoseksualizmu za zjawisko normalne pewne ograniczenia w wyrażaniu poglądów. Ale nie ważne. Odpowiem pod innym absurdem jak się prześpię. Chociaż tak szczerze mówiąc nie mam ochoty.

opunka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-31 02:52:24
Bo zaraz rozpęta się piekło dotyczące pojęcia "normy" i "naturalności", rozbije się to o biologię, której szczerze nienawidziłam całe życie, a skończy się na ideologicznej paplaninie, w której - z tego co widzę - jesteś mistrzem. Nie dziwię się. Pewnie też bym działała w ten sposób.

FIV7
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-02 00:34:18
Ano właśnie... kilka diabłów tkwi w tej definicji "normy". Nie ulega jednak wątpliwości, że z perspektywy biologii, której tak nienawidzisz, mamy do czynienia z niepatologiczną cechą wrodzoną, niedziedziczną. Poprawność polityczna narzucona może się wydawać, komuś kto nie rozumie przyczyn jej wprowa

FIV7
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-02 00:34:57
wprowadzania, lub jest całkiem obojętny na język agresji. Za komplement dziękuję :)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  No właśnie
  •  A Ty? Masz fejsa?
  •  Żeby kózka nie skakała
  •  Kiedy wracasz do domu,


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500