Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nie wiem co jeszcze napisać, komentujcie
Madzia2012  11-11-27, 22:05 Zgłoś
+ 438 -
Dodano: 2011-11-27, 22:05:17   przez: Madzia2012
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 438  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  PROSTO
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  Rzuciła się na niego, więc ją szybko uspokoił
Ukryj komentarze(227)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Nadia94
    Ocena: 16 (glosow:18)
2012-10-07 20:57:01
Ale nie zabiła dziecka jak Waśniewska, chłopak przy niej został i widać ,że są szczęśliwi. To ,że urodziła w młodym wieku nie znaczy ,że będzie złą matką!! Nie kierujcie się takimi chorymi stereotypami.

hellbert
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-02 17:42:30
andzia89ful, te po 30 i 40 często sobie nie radzą, bo to nie rodzice (matki) utrzymują je i dziecko. W tym wieku (15 lat) to nie ona sobie radzi. Rodzina daje radę. Mi to nie przeszkadza, ale nie ma co takich mamusiek robić siłaczek. Znam przynajmniej 5 takich "młodych matek". Zawsze rodzice je utrzymywali. Ich rodzice, i rodzice ich faceta. Więc jeżeli komuś uznanie - to dziadkom, za utrzymanie pociech.

agata124611
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-11-07 17:00:17
Nie tak dawno posiadanie dziecka w wieku 13 lat nie było niczym dziwnym. Z resztą, to jej sprawa.

andzia89ful
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-11-04 21:09:48
niestety nasz kraj jak widać jest zacofany najłatwiej gnoić młode matki za to,ze rodzą mają zdrowe dzieci i starają się by wychować maleństwo.Lepiej zajmijcie się niezrównoważonymi psychicznie ,,kobietami,, po 30-stce lub 40-stce,które zabijają własne dzieci bo sobie nie radzą.

anuleczka1988
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-29 15:40:08
dziewczyno masz jakis problem ze ona jest w ciazy w tym wieku??? a moze zal ci dupe sciska ze to ona a nie ty i z tym facetem... ja bylam rok starsza i tez w ciaze zaszlam i nie zaluje.... idz sie zbadaj bo masz nie rowno pod sufitem....

miki95
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-24 22:30:39
komentarz usunięty przez użytkownika

Lowejek
    Ocena: 12 (glosow:12)
2012-10-08 21:43:06
Jeśli kocha dzieciaka i się nim dobrze zajmuje to ja żadnej wiochy nie widzę

mamut360
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-10-09 23:39:32
Dokładnie. Wpadki sie zdarzają. Jesli wziela odpowiedzialnosc za ta sytuacje to nie widze wiochy

rzyletka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-20 15:24:08
Popieram, jeśli wzięła za to odpowiedzialność ze swoim chłopakiem, to sytuacja jest godna podziwu. Mimo, że są młodzi zachowali się dużo lepiej niż dużo osób po 20-tce.

Natalijkka
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-10-08 21:37:54
dziecko rodzi dziecko... patologia

Xmarnia
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-10-08 18:10:40
no faktycznie super 15 lat i 4 miesiąc...

aln666
    Ocena: 13 (glosow:13)
2012-10-08 00:04:13
zawsze zastanawialo mnie co robicie na profilach 15-latek albo i mlodszych....

lordosmc
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-10-07 23:22:31
ludzie zdarza sie... nie osadzajdzie tak ludzi

GarfieldLasagne
    Ocena: 13 (glosow:13)
2012-10-07 22:38:00
Lepsza ciąża w wieku 15 lat ale kochająca się rodzina, niż ciąża w wieku 30 w rodzinie patologicznej. Mój kumpel jest młodszy od swojej mamy raptem 14 lat, wpadka. Mimo to jego rodzice są razem i są szczęśliwi. Zdarza się.

Nadia94
    Ocena: 16 (glosow:18)
2012-10-07 20:57:01
Ale nie zabiła dziecka jak Waśniewska, chłopak przy niej został i widać ,że są szczęśliwi. To ,że urodziła w młodym wieku nie znaczy ,że będzie złą matką!! Nie kierujcie się takimi chorymi stereotypami.

Kresto92
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-10-07 19:55:46
[3/3] Wyłącz ten komputer bo Ci szkodzi, i wyjdź na powietrze, do ludzi... Może to trochę zmieni Twoje myslenie. Przepraszam wszystkich za spam, ale dwie linijki tekstu to czasem zbyt mało, by podzielić się z innymi swoją refleksją na dany temat. Pozdrawiam normalnych.

Kresto92
    Ocena: 13 (glosow:15)
2012-10-07 19:54:00
[2/3] itd... chłopak stanął na wysokości zadania, nie zostawił dziewczyny, a to jest największy dowód na odpowiedzialność za własne czyny, a nie dowód wiochy. Moja rada dla autora: Masz zbyt nudne życie, i Musisz zajmować się takimi sprawami jak ta?

Kresto92
    Ocena: 12 (glosow:14)
2012-10-07 19:46:12
[1/2] Pójdę dalej, by każdy wiedział do czego zmierzam w drugim zdaniu poprzedniego postu: Mówicie patologia- bo ktoś robi to w wieku 15 lat... To jest wolność osobista każdego człowieka, intymny wybór, to ze ktoś rodzi młodo, nie znaczy (jak głosi stereotyp stary jak o. Tadzio), że jest przegrańcem

poziomka24
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-10-07 19:43:03
Kondomy 9zł, chęć posiadania sweet foci z brzusiem i ślicznym bejbusiem bezcenna...

Kresto92
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-10-07 18:30:27
Nie czarujmy się, wpadka może zdażyć się każdemu, dorośli ludzie też zachodzą w niechciane ciąże. A Wy,Pamiętacie, w jakim wieku Mieliście swój pierwszy raz? Jakoś nie wierzę że każdy w wieku min. 18-21, i po ślubie... Ja tu wiochy nie widzę.

pawelek212
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-10-07 16:15:59
to akurat chyba nie jest wiocha... Wiocha to to że ktoś to tutaj wstawił...

kaaaarolciaaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-07 09:53:00
komentarz usunięty przez użytkownika

kaaaarolciaaaa
    Ocena: -10 (glosow:18)
2012-10-07 09:50:54
Patologia sie szerzy... Ps. Dziewczyna z Zawiercia

Nadia94
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-10-07 20:59:29
Sama masz w domu patologię.

Lamka666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-07 08:09:17
Przypomina trochę Magiczną11 :D.

allejaja
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-10-07 02:11:18
a g*wno mnie to obchodzi i was tez powinno.. zaszła trudno ma sie powiesic..aby dziecko zdrowe było a na starosc sie bedzie cieszyla ze tak wczesnie urodzila gwarantuje

rzyletka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-20 15:27:11
To nie tylko na starość :] Ja urodziłam w wieku 20lat, teraz mam 27 i jestem szczęśliwa. Jeszcze przed 40-tką pójdę z synem do baru na piwo i póki co pamiętam jeszcze błędy moich rodziców i staram się ich nie popełniać. Z jednej strony to +, ale i ciężko jest. 3mam za nią kciuki

ladymorgana
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-07 01:44:49
komentarz usunięty przez użytkownika

ladymorgana
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-07 01:42:39
komentarz usunięty przez użytkownika

Cadavera
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-10-07 00:57:10
minus. To żadna wiocha.Selavi

joki12
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-10-06 23:15:54
Znam tą dziewczynę.

Kresto92
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-10-07 18:32:58
To tym bardziej Powinieneś jej pomóc, spytać się jej czasami, czy nie jest jej ciężko, a nie pier**lić tutaj głupoty...

MinorumGentium
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-10-06 23:10:22
Nawet jeśli są szczęśliwi to tak czy siak współżycie z nieletnią jest karalne. Młody tatuś może się spodziewać prokuratorskich zarzutów.

Ambasador69
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-07 15:23:41
Owszem, gdyby miał 20+ lat. Jeśli chłopak jest w wieku zbliżonym do dziewczyny to konsekwencje są znacznie mniejsze, jeśli w ogóle jakieś są, tutaj pewności nie mam. W każdym razie nie jest to już uważane za pedofilię.

aGRe
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-10-06 22:55:45
Wrzucanie czegoś takiego na wiochę to wiocha. Wiochę zrobiła autorka. Dziewczyna ma faceta, kocha dzieciaka, rodzice pewnie pomogą i będzie ok. Sam mam 25 lat i nie mam dzieci, ale nie potępiam takich ludzi jak ta dziewczyna.

house32
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-08 01:36:39
faceta to duzo nie powiedziane. Mozliwe ze rowniez 15lat ma. Co nie zmienia faktu ze zostal przy niej i ja wspiera co wedlug mnie ogromny plus

Homo_eretcus
    Ocena: -19 (glosow:23)
2012-10-06 22:08:38
ja zaszłam w ciąże w wieku 14lat ale natychmiast poddałam się aborcji;) bachory to nie dla mnie. Za dorosła jestem na to mimo młodego wieku;P

Dristor
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-10-06 23:06:46
Masz się czym chwalić... swoją drogą widać właśnie Twój poziom: "Za dorosła jestem na to", chyba za głupia.

ladymorgana
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-10-07 00:22:56
ten komentarz to prowokacja, nawet dziewczyna pewnie nie jestes.

drLOUBITCH
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-10-06 21:36:23
Ja nie widzę tu powodu do ekscytacji. Moje koleżanki z podstawówki też zachodziły w ciąże w wieku lat 15 i dziś są odpowiedzialnymi matkami i żonami. Dla innych to za wcześnie, inni mogą uważać inaczej.

rudaxxxmarta
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-10-06 21:22:40
Zdarza się! Ale niejednokrotnie młode matki są lepsze od tych w "odpowiednim" wieku ;)

Kaliana
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-10-06 20:50:23
Ok, zdarzyło się jej. I co? Mamy ja potępiać? A może jak żołnierze armii Rydzyka wyzywać od puszczalskich i bezbożnic? Raczej nie. Po zdjęciach widać ze jest kochającą matka, mimo ze bardzo młodą. Wzięła odpowiedzialność za swoje czyny. Dziewczyno, tak trzymaj!

h4cker
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-10-06 18:43:24
Przez to, że nie zakryłaś jej danych osobowych bez problemu możną ją odnaleźć... wstydź się!!!

Ambasador69
    Ocena: 13 (glosow:17)
2012-10-06 18:13:50
Najwyraźniej efekt braku edukacji seksualnej w szkołach. W każdym razie sądząc po zdjęciach, chłopak się nie wystraszył i nie spieprzył za granicę, a to w tej sytuacji chyba spory plus?

Rypley666
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-10-06 17:55:30
Ale przynajmniej ma stałego partnera podejrzewam sądząc po zdjęciach. Może i ma 15 lat a pewnie myśli jak nie jedna 30-stka. Nie trzyma ani papierosa ani piwa w ręku to chyba dobrze.

Chevito
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-10-06 16:33:12
Nie jest ta pierwsza, ktora zaszla w ciaze w tak mlodym wieku. Liczy sie to, ze jest szczesliwa. A to, ze wpadla to nie znaczy ze jest wiocha. Kazdemu moze sie zdarzyc. Wazne jest tez to, ze sie tego nie wstydzi.

naya1310
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-10-06 16:52:43
nie każdemu może się zdarzyć ciąża w wieku 15 lat...

piotrbigaj
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-10-06 18:34:00
''kazdemu moze sie zdarzyc''??? to nie jest ospa!!! masz na to wplyw, nie chcesz zajsc w ciaze zbyt wczesnie to sie nie bzykaj lub porzadnie sie zabezpieczaj...

neo86
    Ocena: 8 (glosow:22)
2012-10-06 16:28:47
Wiem , że zostanę zbluzgany ale cóż jestem starej daty i uważam , że dzieci co mają dzieci to czysta patologia ... takie małe dzi#ki można spotkać na dyskotekach ... Jak taką zapytasz kto jest ojcem odpowie " Co Cie to obchodzi !!! " a prawda jest taka , że nie pamięta bo była naje#ana !!!

Galaxia
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-10-06 16:49:01
komentarz usunięty przez użytkownika

Kaliana
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-06 20:54:12
Dokładnie. Kiedyś ciążą i dziecko w wieku 15 lat było normalne. Niezamężna dziewczyna w wieku 20 lat już była po cichu nazywana stara panna. Ale faktem jest ze dawniej młodzież szybciej dorastała. Wiec skoro jesteś "starej daty" to powinieneś cieszyć się widząc młodą matkę.

Galaxia
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-10-06 16:24:32
komentarz usunięty przez użytkownika

zelki1987
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-10-06 15:53:04
komentarz usunięty przez użytkownika

naya1310
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-10-06 16:54:44
o bosz... jaki bełkot...

zelki1987
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-10-06 17:11:45
komentarz usunięty przez użytkownika

naya1310
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-10-07 16:22:30
hehe... jaaaasne :D... a poza tym: komentuj. nie obrażaj... :P

zelki1987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-07 16:35:51
komentarz usunięty przez użytkownika

Boreko91
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-10-06 15:38:48
Lepiej żeby dziecko miało kochających nastoletnich rodziców, niż patologiczną rodzinę. Ważne że urodziła i wychowuje. Skoro sobie radzi to o co chodzi? Zazdrościcie, że ktoś uprawia seks czy co?

bimbek
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-10-06 15:27:52
cos mi tu smierdzi, ona wcale na 15 nie wyglada.

piortbigaj
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-10-06 15:26:48
komentarz usunięty przez moderatora

sirpazuzu
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-10-06 15:04:35
Cytując Niekrytego Krytyka (który pierwsze filmiki miał świetne :D) "Jagiełło miał żonę, która miała 13 lat i już była po rozwodzie. ...ale kiedyś musiały być galerie handlowe" ^^

nataly93
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-10-06 14:55:15
Stało się. Co, ma płakać całymi dniami i się schować bo jest w ciąży? Nie wygląd na to żeby była złą matką. Większe patologie się dzieją na świecie.

Mundzio84
    Ocena: 7 (glosow:13)
2012-10-06 14:35:52
Nieważne ile matka ma lat.Ważne, żeby dziecko miało dobrą rodzinę.Nie bronię tego typu zjawiska, ale czasem taka 15latka potrafi być bardziej dojrzała, jak przyjdzie co do czego i lepiej zająć się dzieckiem niż 25-latka.Na to nie ma reguły.Dla mnie żadna wiocha.

Pitbull_1983
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-10-06 14:19:44
jak 15 lat to już szmata

natalqa21
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-06 14:15:42
Ech te Zawiercie :D tam jest wszystko na odwrót i zresztą wszystko możliwe :)

hedonizm2
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-10-06 14:06:05
Zajmijcie sie ludzie wlasnym zyciem, ono tez jest pelne porazek. I czego ma sie wstydzic, ze stanela na wysokosci zadania i urodzila to dziecko? Ze jest z niego dumna? Autor tej wiochy to prawdziwa wiocha

xx134xx
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-10-06 13:53:11
ahahahahaha dziewczyna jak w 15 roku urodzila to nie znaczy ze sie puszcza ahahahahaha to co robi?????????? aaaa no tak wiatropylna pewnie jest

ladymorgana
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-07 00:37:25
skoro dziewczyna jest z ojcem dzieciaka, to raczej sie nie puszcza. Bo gdyby byla jakas pierwsza lepsza z dyskoteki to by facet olal ja i dzieciaka A jesli tworza rodzine to jakies uczucie musi istniec. Puszczalska laska to taka, ktora w miesiacu zalicza kilka numerkow niekoniecznie w tym samym łóżk

ladymorgana
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-07 00:46:37
Gdyby miała ta dziecko w wieku25lat byłoby pewnie wporządku według większości i nikt by się nie czepiał bo skad ktos może wiedzieć że zaszła na Karaibach z jakimś obcym facetem. No ale jak jesteś małolatą to od razu ŁAta dziFki doczepiona Co za prostackie myślenie, ale czego się spodziewać od idiotó

Nadia94
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-07 21:08:08
lady-masz rację :) a ta 134 , to to 13 to pewnie jej wieek...

malolata123
    Ocena: 1 (glosow:23)
2012-10-06 13:30:38
To że dziewczyna w wieku 15 lat urodziła dziecko nie znaczy że się puszcza ludzie ogarnijcie.. Ma chłopaka no to poszła z nim do łóżka ale z miłości bo w wieku 15 lat też można kogoś tak kochać.

Lola90009
    Ocena: 6 (glosow:22)
2012-10-06 13:40:46
komentarz usunięty przez użytkownika

Boreko91
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-10-06 15:32:35
O tak, Chada to współczesny Dalaj Llama, genialny filozof. Ważne, że ma to dziecko i pewnie je kocha. Skoro sobie radzi to co w tym złego? A większą patolą są Ci którzy uważają polskich "raperów" za życiowych przewodników.

Lola90009
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-10-06 16:26:21
komentarz usunięty przez użytkownika

smerfula
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-10-06 17:48:13
ty lola90009: sama nic nie umiesz madrego wymyslic? tylko w kolko ''jak to mowi Chada'' , taka sama glupia jestes jak i Chada, banda kretynow, nie wiem juz dokad zmierza ten swiat

Lola90009
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-10-06 18:15:56
komentarz usunięty przez użytkownika

Boreko91
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-07 19:50:32
Lola poziom Twojej żałosności właśnie osiągnął wartość krytyczną. Chada to dopiero patologia.

Lola90009
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-08 17:50:57
komentarz usunięty przez użytkownika

Boreko91
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-08 19:02:26
Oj tak. Przecież Ty w porównaniu do mnie wypadasz jak Adam Mickiewicz albo Słowacki. Przepraszam za swój "gorszy" poziom. Dziękuje również że wybrałaś za mnie czego mam słuchać i jak wyglądać. Dorośnij. Może gdybyś nie słuchała takiego chłamu to miałabyś mniej najsrane we łbie.

Lola90009
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-08 19:47:48
komentarz usunięty przez użytkownika

Boreko91
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-08 19:55:56
Jeżeli otrzymałaś kiedyś edukację w zakresie czytania (w co szczerze wątpie) to wiedziałabyś ile mam lat. Ja w przeciwieństwie do Ciebie skończyłem gimnazjum parę lat temu, a ty ewidentnie dalej w nim tkwisz. Więc gówniarą, na co wskazuje twoje zachowanie, jesteś ty.

Boreko91
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-08 19:58:24
A w życiu radzę sobie doskonale. Do tego kieruję się własnymi zasadami a nie słucham jak mam żyć według jakiegoś buraka, pseudo rapera. Dyskusja z kimś na twoim poziomie nie ma najmniejszego sensu.

Lola90009
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-08 20:33:49
komentarz usunięty przez użytkownika

Boreko91
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-08 20:41:29
Mhmmm wszędzie? Pseudo inteligencją? Czym w takim razie wg ciebie jest prawdziwa inteligencja? Wypowiadam się na tematy o których mam pojęcie i w których mam konkretne, wyrobione zdanie. Ale ty pewnie nie wiesz o co chodzi bo twoje wypowiedzi, te na mój temat również, świadczą tylko o gówniarstwie.

Boreko91
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-08 20:49:55
A o byciu pustym nikt nie wie tak dużo jak Ty. Wypełniasz tę pustkę hip hopowymi tekstami, myśląc że wtedy będziesz dorosła i będziesz wiedziała jakie trudne jest życie. Bzdura, bo te hip hopowe kawałki wpajane są takim słabym osobnikom jak ty, które nie potrafią same sobie wyrobić konkretnej opinii

Boreko91
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-08 20:51:37
Te teksty tworzą w twojej głowie obraz fałszywej dorosłości przez co okazujesz się jeszcze bardziej infantyla. Po prostu gówno wiesz o życiu.

Lola90009
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-09 11:29:26
komentarz usunięty przez użytkownika

malolata123
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-10-06 13:28:33
komentarz usunięty przez użytkownika

tyskie93x
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-10-06 13:27:50
jak widac w wieku 15 lat ma juz dziecko czyli musiala wpasc predzej czyli jeszcze wieksza wiocha...

XaXerss
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-10-06 13:21:04
według katolików to może i jest wiocha... ale większą wiochą niż podtrzymywanie gatunku ludzkiego w młodym wieku jest wiara w boga

komercjusz
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-06 13:35:19
Katolików nie powinno to dziwić bo prawo kanoniczne pozwala na współżycie od 12 lat, dziwić to może jedynie normalnych ludzi

mariom460
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-10-06 15:09:19
Dziwić to może tylko ludzi których prywatne życie obraca się wokół komputera bez względu na to czy w coś wierzy czy jest ateistom;) komercjusz slinka Ci poleciała jak pisałeś tego komentarza;)

HEYAAAA
    Ocena: 8 (glosow:16)
2012-10-06 13:04:19
Moja Mama miała 16 lat kiedy urodziła mojego najstarszego brata . Wstawić cały album rodzinny na wiocha.pl ?

tyskie93x
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-10-06 13:35:53
wpadki sie zdarzaja i to nie jest wiocha wiocha sa gimnazjalistki rządne sexu... w dzisiejszych czasach to jest plaga

HEYAAAA
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-07 00:51:05
natury nikt nie oszuka , nawet wpajane społeczne normy(granicy wieku) kiedy należy mieć dzieci. Widocznie szybciej dojrzała Fizycznie to i szybciej dojrzeje emocjonalnie .Ważne aby dzieci kochała i wychowała na dobrych ludzi .

rzyletka
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-10-06 12:57:39
Jedyną wiochą, jaką tu widzę jest to, że dzieci w wieku gimnazjalnym nie są odpowiednio przygotowani do życia, nikt ich nie uczy co to jest seks i jakie są tego konsekwencje. Dziewczyny jest mi szkoda, bo nie wie ile będzie miała problemów i jak ciężko jej będzie w życiu.

axel234
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-10-06 12:38:58
Jak mnie wkurza tekst w stylu "komentujcie"!!!

MrAFK
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-10-06 12:31:06
Dla mnie wiochą jest wpiepszanie się do czyjegoś życia, chcą to mają, zazdrościsz?

damaJ
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-10-06 13:06:36
zgadzam sie z toba. niech kazdy zajmie sie wlasnym zyciem i wlasnymi smieciami.....

ilus20
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-10-06 12:22:47
gadajcie co chcecie ale gdyby nie takie wpadki to w tym kraju (z powodów finansowych) prawie wogóle by dzieci nie było..

kamila.kosecka
    Ocena: -12 (glosow:14)
2012-10-06 11:54:14
hm... jakaś małolatka pewnie dała sobie tego brzydala zrobić jakiemuś staremu chu...iiiii;)noooo,a potem będzie płakała;))

Lola90009
    Ocena: -6 (glosow:24)
2012-10-06 11:52:56
komentarz usunięty przez użytkownika

DobraMama
    Ocena: 5 (glosow:27)
2012-10-06 11:58:56
Wstydzić się też nie ma czego. Ty nie pomyślałaś, ona pomyślała. I co w związku z tym - ona nie jest tobą. Mnóstwo 15latków ma za sobą seks. Dla ciebie to coś nienormalnego? Nie oceniaj wszystkich z perspektywy własnej osoby. Wedle życzenia - możesz być dziewicą do 40. To tylko twoja sprawa.

Lola90009
    Ocena: -1 (glosow:27)
2012-10-06 12:09:03
komentarz usunięty przez użytkownika

Homo_erectus
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-10-06 12:15:57
lola... ty nie potrafisz wyrażać swoich opinii tylko obrażać

omen100
    Ocena: 4 (glosow:22)
2012-10-06 12:19:43
Moze i nie potrafi,ale ma racje.

omen100
    Ocena: 6 (glosow:20)
2012-10-06 12:24:48
Ma racje z tym ze ciaza w tak mlodym wieku to porazka.

Lola90009
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-10-06 13:34:51
komentarz usunięty przez użytkownika

omen100
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-10-06 13:39:30
No wlasnie. Mlodosc zmarnowana. Gdybym ja wpadla w tym wieku rowniez uznalabym to za swoja zyciowa porazke. Ale to juz jej sprawa. Ja pisze co uwazam i tyle. Dla mnie to i 10 latka moze urodzic,blizniaki nawet:)

Lola90009
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-10-06 13:42:41
komentarz usunięty przez użytkownika

Boreko91
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-10-06 15:35:10
Ciągle mówisz "ja", to zostań przy tym i nie obrażaj kogoś z powodu tego, że ma inne priorytety niż Ty. Wychodzisz na mniej dojrzałą niż ta nastoletnia matka.

zelki1987
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-10-06 15:48:32
komentarz usunięty przez użytkownika

natuus
    Ocena: -2 (glosow:16)
2012-10-06 15:50:58
I pomyśleć, że potem takie Lole czy Omeny, będą matkami. A co, jeśli po prostu gumka pękła, albo tabletka nie zadziałała? Dziewczyna po prostu przyjęła to i wzięła odpowiedzialność za swoje czyny jak widać.

omen100
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-10-06 16:06:08
natuus,wyjasnji mi co ma macierzynstwo w moim wydaniu do tego, ze nie popieram ciazy w tak mlodym wieku? Bo nie wiem? A moze jestes glupia i po prostu napisalas bezmyslny komentarz:) Wybaczam.

Lola90009
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-10-06 16:30:14
komentarz usunięty przez użytkownika

DobraMama
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-10-06 16:49:17
lola i omen - wychodzi na to, że wy prawie zakonnicami jesteście! No - z powyższych komentarzy można to wywnioskować. Nie wiem tylko, po co w takim przypadku pannie omen kajdanki w sypialni?? Czytając was, można by pomyśleć, że macie po 50 lat i seks tylko w celach prokreacyjnych za sobą :/

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-10-06 16:52:50
A czytając wasze komenty na temat nauki nie mogę wyjść z podziwu, ponieważ wszystko wskazuje, że edukacja jakakolwiek to dopiero przed wami. A w kwestii mojej osoby niech się panna lola nie martwi - mimo 40 na karku jestem mamą zaledwie sześciolatka, mimo, że wiek wskazuje na to,

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-10-06 16:55:43
że z powodzeniem mogłabym być rodzicem (nawet nie nastoletnim) takiej rozwrzeszczanej i zbuntowanej pannicy jak ty. Mylisz, dziecko drogie, prawo do wyrażenia poglądów ze zwykłym chamstwem, bezczelnością i brakiem kultury osobistej. I dopiero jest patologia większa, niż nastoletnia ciąża.

Lola90009
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-10-06 17:11:39
komentarz usunięty przez użytkownika

omen100
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-10-06 17:15:32
A ja widze ze DobraMama przez tyle latek nie nauczyla sie czytac ze zrozumieniem. Biedactwo:) Nie popieram ciazy w tym wieku. Seks to inna sprawa. Mi rowniez mogla przytrafic sie taka wpadka,dzieki bogu tak sie nie stalo. Co do edukacji-mamo idz na kurs czytania bo masz ewidentny problem.

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-10-06 17:23:28
oj, panno lolu, przeurocza jesteś w dziecięcości swojej. Jeszcze tupnij i zrób obrażoną buźkę w podkówkę. Nie wiem, czy wolisz, czy nie masz innego wyjścia, ale jak widzę twoje zaangażowanie w temat i nacisk na "wolę" - to raczej mnie to przekonuje, że jest wprost przeciwnie.

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-10-06 17:28:14
Może gdybyś nie była tak wulgarna, a bardziej kobieca, to twój problem by zniknął? Kto wie? Pomyśl o tym. Dziękuję za "dobrą" radę i troskę. Wprawdzie wyrażone językiem, który kulturalnym ludziom nie uchodzi - ale co ty za to możesz?

Lola90009
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-10-06 17:30:35
komentarz usunięty przez użytkownika

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-10-06 17:31:12
W normalnym świecie ludzie się nie jeb***, nie dup**, nie pier**. Ludzie po prostu uprawiają seks. No, w każdym razie niektórzy tak. Co, co "wolą". Bo co, którzy "nie chcą", to tego nie robią.

Lola90009
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-10-06 17:34:08
komentarz usunięty przez użytkownika

DobraMama
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-10-06 17:49:58
Lola - a tak w ogóle, to co się z tym twoim kontem twojakochanka, czy jakoś tak stało? Nie wiem, co to jest "nie róbstwo". Może to samo, co nieróbstwo?? Z garami nie trafiłaś! W związku z tym, że to ja się zapracowuję - gotuje mąż. Od zawsze. Nic mi się, dziecko drogie,

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-10-06 17:52:04
nie poprzewracało. W takim układzie każdemu musiałoby się poprzewracać, bo każdy uprawia seks. A wracając do meritum - to co sugerujesz?? Miała usunąć tę ciążę, bo za młoda. Bez ciebie wiem, że za młoda. Skoro tak krytykujesz - to jakie widzisz rozwiązanie?

DobraMama
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-10-06 17:55:27
Bo krytykować potrafi. Nie wszyscy z kulturą, ale krzyczeć potrafią. Co miała zrobić? Wyskrobać? Wyrzucić? Oddać komuś? Zdarzyło się i tyle. Tego nigdy nie przewidzisz. Co więc sugerujesz, poza wulgaryzmami, krzykiem i wyzwiskami?

opuncja
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-10-06 17:55:34
Omen o Lola, jakie Wy bzdury piszecie... "Nie popieram ciazy w tym wieku. Seks to inna sprawa." Jak się uprawia seks to trzeba ponieść ewentualne konsekwencje. Kto da gwarancję, że Ty uprawiając seks nie zajdziesz w ciążę? To, e będzie mieć dziecko nie znaczy, że puszcza się z kim popadni

Lola90009
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-10-06 17:58:16
komentarz usunięty przez użytkownika

DobraMama
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-10-06 17:59:07
To nie wiocha zajść w nieplanowaną ciąże w wieku 15 lat. To dodatkowa trudność, z którą trzeba się zmierzyć. Wiocha to urodzić mając 20 lat - a potem zrzucać winę na "śliski kocyk". Nie wiem, skąd ci się słowa "nie umoralniaj" wzięły. Nie łączę breaku seksu z brakiem moralności,

omen100
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-10-06 18:01:32
Nie napisalam,ze sie puszcza. GDYBYM WPADLA W JEJ WIEKU ROZWNIEZ UZNALABYM TO ZA PORAZKE. WIEM ZE MNIE TO TEZ MOGLO SPOTKAC. NIE SPOTKALO. DZIEWCZYNA JEST DZIELNA ZE WYCHOWUJE DZIECKO,BYC MOZE JEST DOBRA MATKA. CO NIE ZMIENIA FAKTU,ZE MOIM ZDANIEM JEST ZA MLODA. Dotarlo?:)

Lola90009
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-10-06 18:02:16
komentarz usunięty przez użytkownika

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-10-06 18:03:34
lola, mnoga osobowość właśnie ustaliłyśmy, a poza tym to masz obsesję na punkcie seksu. Odczuwasz braki?? Skąd te ciągłe nawiązania. "Ciągle seksisz". No... akurat temat jest o następstwach seksu. Jak się niby w ciążę zachodzi? O moją edukację się nie musisz martwić. Wszystko z nią ok.

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-10-06 18:08:08
oj, lola, lola. Magnez zażywaj, bo coś nerwowa jesteś. Powszechnie wiadomo, że co niektórzy mają tu po kilka kont :) A wracając do tematu. Zrozum to - w twoim odczuciu 15 lat to za wcześnie na seks. A zdaniem innych nie. Uszanuj to, że ona pomyśłał inaczej.

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-10-06 18:09:49
Ostatecznie to nie ty jej to dziecko wychowujesz, nie ty sponsorujesz jego utrzymanie, nawet podatków jeszcze nie płacisz, więc nawet pośrednio jej nie wspierasz. Zapytam raz jeszcze - co miała zrobić będąc w ciąży? Samobójstwo popełnić?

Lola90009
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-10-06 18:09:52
komentarz usunięty przez użytkownika

DobraMama
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-10-06 18:14:54
Eh, sekso-obsesja, charakterystyczna dla tych, którzy mają do tego seksu ograniczony dostęp. Nie "puka" - tylko uprawia seks. Patologia co najwyżej może się pukać. Nauka i nauka. Dziewczyno - jaka nauka? Miłośniczka nauki i zdania bez wulgaryzmów nie napisze? Czego ty się uczysz?

DobraMama
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-06 18:18:09
Obie raczej za nauką nie przepadacie, jak widać. Lola się niby wzięła i co jej to dało?? Nadal klnie jak szewc. Ani tolerancji, ani kultury osobistej jej na tych "tajnych kompletach" nie nauczyli.

Lola90009
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-10-06 18:19:12
komentarz usunięty przez użytkownika

omen100
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-06 18:20:47
Nie klocmy sie juz,nie lubie awantur. Bede miala koszmary..

omen100
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-06 18:24:31
DobraMama wazne,ze ty jestes taka uczona i inteligentna:) Naprawde bijesz mnie w tym o glowe. A,ze za brak inteligencji uwazasz odmienne zdanie (ja cie jak na razie nie obrazilam ani nie uzylam w stosunku do twojej osobki wulgaryzmu), to tylko potwierdza,ze jestes naprawde uczonym czlowiekiem:)

DobraMama
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-10-06 18:25:51
Dzidzia, musiałbyś po drabinie skakać, żeby wskoczyć na ten level :D A ja serdecznie pozdrawiam zdeklarowaną dziewicę. :) Może kiedyś i o tym napiszę? Omen - ja się kłócę. Wymieniam poglądy. Nie ma we mnie ani odrobiny złości. Ps. Od 17 lat jestem mężatką - nie "seksiarą".

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-06 18:29:03
I macie i nie macie racji wszystkie po trochu ale nie zmienia to faktu że są przypadki i to nie żadkie że 15-to latki dziś to już stare ku(rw)y. Pamiętają więcej parterów niż my razem mieliśmy a drugie tyle uciekło na nieświadomce.

DobraMama
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-06 18:30:54
Omen - przesadziłaś. Nie uważam odmiennego zdania za brak inteligencji. To twoja "towarzyszka broni" w tym temacie (i w innych) klnie i obrażaniem innych wyraża swoje odmienne zdanie. Zdanie w tym temacie mamy podobne, przeczytaj powyżej: ja tez uważam, że na wszystko w życiu jest czas

outlaws13
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-06 18:32:05
To że ma pamiątkę po dyskotece jeszcze nie dyskwalifikuje jej jako matki, może okaże się lepszą matką od tych co mają dzieci w późnym wieku a to też nie jest takie dobre. Niby doświadczone życiem, ułożone, zaplanowane a często nie gotowe na zmiany priorytetów i potem mamy np. kocyk itp.

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-10-06 18:32:41
i nie jestem miłośniczką wczesnego macierzyństwa. Dlatego walczę o podniesienie świadomości seksualnej młodzieży, aby jak najmniej z nich zostawało rodzicami przed maturą chociażby. Czy jasno się wyraziła? Nie jestem fanką nastoletnich mam, ok?

DobraMama
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-06 18:35:12
Ale szydzenie i wyzwiska w stosunku do takich dziewczyn uważam za nieporozumienie. Jak już pisałam - co mają takie dziewczyny zrobić? Zabić się? Żyje się dalej. A panna lola stek wulgaryzmów, bo jej się nie podoba. Nie musi. Mnie też się nie podoba. Ale czy to powód, żeby kląć i krzyczeć?

omen100
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-06 18:35:45
'edukacja przed wami','obie za nauka nie przepadacie'

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-06 18:38:14
I to nie ja, a panna lola krzyczy i niejednokrotnie wypomina brak inteligencji tylko dlatego, że ktoś nie bije jej braw - bo ona uważa, że 15 lat to nie wiek na seks. Jak napisałam - jej zdanie i ma do niego prawo. Widziałaś komentarz na samym początku tej dyskusji?

DobraMama
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-06 18:42:07
Omen, no proszę cię, wulgaryzmy raczej nie są objawem pałania miłością do zdobywania wiedzy. Jestem chyba z innego świata, bo za moich czasów ci, którzy "lubili się uczyć" nie odważyli by tak kląć w miejscu publicznym, jakim jest internet.

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-10-06 18:42:11
"Nielatki" powinny to robić tak jak robią to młode greczynki konserwatywne, w dupsko i do buzi bo cnota musi być dla męża. mamy wtedy doświadczoną dziewicę a i ciąża się nie trafi.

omen100
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-06 18:42:15
Nawet jezeli lola cie obrazala itp to powinnas zwracac sie tylko do niej a nie do mnie. Bo ja napisalam tylko co mysle na ten temat.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-06 18:45:50
DM, przez chwilę mnie wystraszyłaś. Też jestem 17 lat po zabiegu i jak to przeczytałem to się rozejrzałem gdzie moja Połówka. Jest z poglądów taka jak Ty. (dobre poglądy) Uff.....nie przy kompie.

DobraMama
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-06 18:46:37
Omen, ja się nie czuję obrażona. Na swoje dziecko też się nie gniewam, kiedy popełni nietakt, tylko staram się wyjaśnić sytuację. Poza tym prostackimi wulgaryzmami obrazić mnie raczej nie można. Nie rozumiem tylko, czemu do wyrażania własnej opinii potrzeba ich aż tylu?

DobraMama
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-06 18:49:10
out... :D Spokojnie, mój małżonek jest teraz na wykładzie, więc nie ma obaw!

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-06 18:56:45
DM, My mamy inne zabawki, wartości priorytety i nie przebijemy się w dzisiejszych czasach gdzie liczy sie tylko "seks" i kasa. I tak prawdziwy seks poznają za 15 lat

mtl85
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-10-06 19:02:23
ciekawe czy jest jeszcze ojciec i czy zdaje sobie sprawe z odpowiedzialnosci ... a ciąża w tym wieku no co stało się trudno...

mariom460
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-06 19:43:44
omen pęknę kiedyś przez te twoje teksty;D- ,,Nie popieram ciazy w tym wieku. Seks to inna sprawa''

Renia_400
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-06 19:55:23
Tak się zastanawiam czemu najbardziej oburzone ciążą w wieku 15 lat są osoby młode które z dziećmi mają tak naprawdę niewiele wspólnego, czemu najbardziej ta dziewczynę krytykują? Nie popieram ciąży u 15 latki ale to naprawdę nie koniec świata.

omen100
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-10-06 22:27:52
Mariom za glupi jestes nie zalapiesz. Seks a ciaza to dwie rozne sprawy. Ciaza jest niechciana konsekwencja. I nie kazdy 'wpada'. Trzeba miec duzego pecha albo problemy z umiejetnym zabezpieczaniem sie. Tak wiec seks nie zawsze konczy sie ciaza, bo chyba tego nie wiesz moj ty tepy gluptasku:)

ladymorgana
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-07 01:33:20
DobraMama: w pełni się z Tobą zgadzam. 15letnie ciąże nie są ok, wiadomo, że te dziewczyny może niekoniecznie nie są gotowe psychicznie do bycia matkami co materialnie. Nie potępiam ich, że w tym wieku uprawiają sex, ja mając tyle lat też straciłam dziewictwo z największą miłością mojego życia.

ladymorgana
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-07 01:37:42
Nie uważam się za puszczalską. No i sex można spokojnie pogodzić z nauką, na serio. Zwracając uwagę na wypowiedzi omen i loli to czysta żenada, powinno to trafić na wioche. Takie z siebie robicie byste laski a nie umiecie napisać zdania bez wulgaryzmu, brawo. Pogratulować Tylko.

ladymorgana
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-10-07 01:52:48
''Seksić''- tak mówiłam jak kończyłam gimnazjum. Faktycznie mega dojrzały język i oczytany. Wiadomo, że ludzie oceniają ludzi swoją miarą. Nie słyszałam nigdy od kujonki takiego języka i sposobu wypowiadania się, a raczej często słyszę takie coś od 'bramiar' albo lasek na imprezie, ewentualnie

ladymorgana
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-10-07 01:54:50
w Rozmowach w Toku jak wypowiadają się laski co NA DZIELNI WPIER... KAŻDEMU, WCIĄGAJĄ KOKS I SPLUWAJĄ NA CHODNIK. Tak o was widze. Pewnie się nie mylę :) Siema

ladymorgana
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-07 01:57:44
w Rozmowach w Toku jak wypowiadają się laski co NA DZIELNI WPIER... KAŻDEMU, WCIĄGAJĄ KOKS I SPLUWAJĄ NA CHODNIK. Tak o was widze. Pewnie się nie mylę :) Siema

opuncja
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-10-07 10:18:14
@ladymorgana, wszystko pięknie, wszystko ładnie, seks rzeczywiście można spokojnie pogodzić z nauką, macierzyństwo i edukacja - to jest wyzwanie. Omen - albo potępiasz wczesne macierzyństwo I seks albo na oba dajesz przyzwolenie. Miałaś szczęście - ciesz się, ale daruj sobie obrażanie innych...

opuncja
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-10-07 10:20:34
... którzy tego szczęścia tyle nie mieli.

mariom460
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-10-07 12:30:14
omen ma dużo szczęścia bo jest brzydka i owłosiona jak małpa;P i to jest jak wiadomo najlepsza metoda antykoncepcyjna. Co prawda musi uważać na wycieczkach w góry, by żaden samiec yeti nie pomylił jej ze swoją samicą;D

omen100
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-10-07 12:32:13
A w ktorym momencie obrazilam ta dziewczyne? Napisalam tylko ze wpadka w tym wieku to porazka. A ty 'ladymorgana' pokaz mi te wulgarzyzmy. Naprawde niektorzy zupelnie nie potrafia czytac.

omen100
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-07 12:35:57
Mariom znowu pomyliles mnie z wybranka swojego serca:)

opuncja
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-10-07 12:45:59
Omen, obrażasz nagminnie, więc mogłam już sobie wątki pomylić. Ale na upartego - pisanie o czyimś życiu jako o porażce jest formą obrażania, zwłaszcza że wychodzi na to, że to tylko kwestia szczęścia.

omen100
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-07 12:57:37
Nie pisze o jej zyciu. Ja napisalam,ze ciaza w tym wieku to cos strasznego co niszczy mlodosc. I mam prawo do takiego zdania. I zaczela sie lawina komentarzy od osob,ktore czytac nie potrafia. A 'ladymorgana' pobila wszystkich podczepiajac mnie pod wypowiedzi loli pokazujac swoje ograniczenie umyslo

omen100
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-07 13:01:37
e. Ale czego sie spodziewac po kims ogladajacym 'rozmowy w toku'. Obrazam wszystkich? Chyba cos ci sie pomylilo. Jezeli to robie to tylko dlatego,ze ktos obraza mnie. Za to ty bez przerwy chcesz pokazac jaka to jestes inteligentna i wiesz najlepiej. Koncze temat bo to nie ma sensu.

Boreko91
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-07 20:29:46
Myślę lola, że Twoja cnota nie jest chroniona Twoją pseudo moralnością, tylko tym że Twoimi mentorami życiowymi są jacyś śmieszni raperzy. Sam omijam łukiem ludzi, którzy co chwilę używają jakichś żałosnych cytatów.

Boreko91
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-07 20:40:56
Pozatym chyba nie potrafisz odróżnić "dawania dupy" od uprawiania miłości. Co złego jest w uprawianiu seksu w wieku 15 lat skoro się kocha tę drugą osobę i jest się w stanie poradzić sobie z konsekwencjami? Ale Ty widocznie nigdy nie byłaś zakochana.

Nadia94
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-10-07 21:28:24
Wiecie co, tak czytam wasze komentarze i się dziwie. Zaszłam w ciąże jak byłam młoda, z chłopakiem którego naprawdę kochałam i kocham do tej pory , jesteśmy parą już parę lat. Owszem straciłam młodość,ale gdy widzę uśmiech mojego dziecka,pierwsze kroki gesty młodość idzie w zapomnienie. Gdyby mi kto

Nadia94
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-10-07 21:30:01
,że może dla mnie cofnąć czas. Napewno bym odmówiła. Dopuki nie miałam dziecka nie wiedziałam ,że można kochać tak bardzo. Musiałam odpowiedzieć za swoje czyny i w ogóle tego nie żaluje. JESTEM NAJSZCZĘŚLIWSZĄ OSOBĄ NA ŚWIECIE!:)

ladymorgana
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-08 00:04:37
@opuncja: Wiem, że nie łatwo jest pogodzić edukacje z macierzyństwem. Sama mam synka półtorarocznego, którego urodziłam w drugiej klasie liceum. Ale wszystko da się zrobić. Jestem po maturze i za dwa lata idę na studia. Gdyby nie on może nie skończyłabym szkoły bo nie miałam w ogóle chęci do nauki.

ladymorgana
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-08 00:06:08
Zanim zaszłam i tak już byłam rok w plecy. A jak się dziecko rodzi chce się wszystkiego najlepszego dla niego i dla siebie. Czasami ratuje życie, przynajmniej moje uratowało mnie :)

ladymorgana
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-10-08 00:09:46
omen no w sumie to nie wyrażasz się ale Twoje wypowiedzi i tak są irytujące.

Lola90009
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-10-08 17:45:44
komentarz usunięty przez użytkownika

Boreko91
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-08 19:04:12
To już twój problem.

omen100
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-08 19:19:29
Moje wypowiedzi cie irytuja bo mam inne zdanie. Nie kompromituj sie juz.

mipa
    Ocena: -7 (glosow:13)
2012-10-06 11:47:07
najpierw pokazuje jak dzieciaka zrobiła a później wynik , ten mały brzydal wyrośnie na kolejną patologię

Boreko91
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-10-06 15:36:10
Z czego wnioskujesz? A może nie znasz znaczenia słowa patologia?

Gostek20
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-10-06 11:44:49
w średniowieczu też w takim wieku rodziły, ale w przeciwieństwie do naszych czasów matki były bardziej rozsądne i dojrzałe psychicznie

opuncja
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-10-06 11:44:41
Dziwne, że kogoś to dziwi czy bulwersuje. Ja uważam, że skoro ma odwagę ponosić konsekwencje błędów. Z dzieckiem nie jest łatwo, ale da się wszystko. I wykształcić, i nie zapuścić. Jeśli malec ma szczęście i ma dziadków, to sytuacja nie jest wcale tragiczna. A fota wcale nie jest wiejska.

Madziabi
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-10-06 11:41:20
poruchable

DobraMama
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-10-06 11:41:18
Madzia2012 - to nawet widać, że ubogi zasób słownictwa nie pozwala ci nic więcej napisać. Skoro prosisz o komentarze, proszę - jesteś żałosna. Żałosna - bo nie wiesz, co napisać ale parcie na główną każe ci wstawić cokolwiek, prawda? Nawet nie potrafisz napisać, dlaczego to wiocha...

DobraMama
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-10-06 11:43:38
Żeby to było jasne - nie popieram zbyt wczesnego macierzyństwa, uważając, że na wszystko w życiu jest czas - najpierw na naukę, na poznawanie świata, potem na rodzinę. Ale co dziewczyna miała zrobić, skoro już zaszła w ciążę? Uważasz, że aborcja byłaby lepsza?

DobraMama
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-10-06 11:46:11
Statystyki wskazują, że wiek inicjacji seksualnej młodzieży znacznie się obniża. W tych czasach mnóstwo 15, 16latków uprawia seks. Takie czasy. Czasami prawidłowo stosowana antykoncepcja zawodzi - i u nastolatków i u kobiet 40+ również. Takie ryzyko uprawiania seksu.

Homo_erectus
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-10-06 11:47:35
poza tym najwyraźniej wygląda na szczęśliwą, więc dlaczego miałaby siedzieć zamknięta w pokoju ze względu na wczesną ciążę?

DobraMama
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-10-06 11:48:53
Dziewczyna, jak widać godnie podniosła rękawicę rzuconą jej przez los, z fotek widać, że nie jest złą matką. O co ci więc chodzi? Co cię tak bulwersuje? Jaką masz pewność, że akurat ciebie tabletki nigdy nie zawiodą? Dają przecież 99% gwarancji, nie 100%.

Homo_erectus
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-10-06 11:51:03
w dodatku nie ma gwarancji, że akurat 20 czy 30-letnia dziewczyna będzie lepszą matką niż 15-latka...

DobraMama
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-10-06 11:52:16
A z moich obserwacji wynika, że takie dziewczyny całkiem nieźle sobie w życiu radzą. Kończą szkoły, idą do pracy i często w wieku 30 lat mają znacznie więcej niż ci, którzy 2 tym wieku opuszczają uczelnię i idą się w PUP zarejestrować. Takie mamy czasy.

DobraMama
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-10-06 11:55:08
Homo_erectus, oczywiście, że takiej gwarancji nie ma. Żadne doktoraty matki i "odpowiedni wiek" nie są gwarancją dla dziecka, że będzie miało lepszą matkę. Nie znaczy to, że nastki mają "hurtem" zachodzić w ciążę - ale skoro już są matkami, to są tak samo dobrymi matkami.

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-10-06 18:48:59
Nie nazywajcie bzykania sie w wieku 15 lat seksem. To zwykłe nie udolne dawanie dupy i spuszczanie się bez jakiejkolwiek kontroli. To jest coś krótsze od wiadomości tekstowej w tym wieku

Renia_400
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-06 21:03:16
Out nie zgadzam się, uogólniasz.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-07 08:09:21
Może i tak ale nie jest to na pewno jednostkowe. Dają dupy by być na topie itd itp.

Renia_400
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-07 10:02:37
Pewnie tak, ale to samo można powiedzieć o niektórych dorosłych. Też dają dupy tylko z innych powodów: dla przyjemności, kasy, dowartościowania się, Pozostali są w związku. Tylko dla nas "związek" 15 latków brzmi śmiesznie, oni to pewnie traktują śmiertelnie poważnie.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-07 10:23:11
Sztubacki związek nie jest zły, pamiętam swoje pierwsze miłości w tym wieku i były mega poważne. Tylko dziś dawanie dupy dla poklasku i punktów reputacji wcale nie idzie w parze ze związkiem. Nie zawsze tak jest ale dalej twierdzę że nie sa to pojedyncze przypadki.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-10-07 12:21:23
Dawanie dupy i bzykanie wszystkiego to nie seks tylko okres dojrzewania. Też tak miałem. Nic nie przepuściłem, dziś dobieram do swoich wymagań i fetyszy, do gustu. Sortowanie Kobiet przychodzi z wiekiem i oczekiwaniami, fantazjami.

Renia_400
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-07 12:59:41
Out ale ty piszesz tylko z punktu widzenia faceta. Dziewczyny (nastolatki) maja do tego inne podejście. Dla nich, wierze ze dla niektórych w dzisiejszych czasach też, to duże przeżycie i traktują ten sex z chłopakiem bardzo poważnie, dla niego się zresztą na to godzą. Dla nich to nie "dawanie d

Renia_400
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-10-07 13:03:28
"dawanie dupy' ale wielka miłość. Tylko potem zdziwione że faceta nie ma a one z dzieckiem. Są naiwne i pewnie niedouczone że zabezpieczać się trzeba.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-10-07 14:17:50
R400, przepracowałem dużo lat w knajpach, klubach nocnych itp i uwierz mi że wiem o czym piszę. To nie miłość a lans na dorosłość. Są artystki które jednej nocy zaliczą tyle samo partnerów co wypiją drinków. Jedno z drugim ściśle powiazane i to jedyny zwiazek jaki ich dotyczy

kasiasz7
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-10-06 11:35:49
Nie sądzę, że to wiocha. Jeśli chłopak ją kocha i nie opuści, a ona będzie się opiekować dzieckiem to będzie bardzo dobrze. Tylko myślę, że najpierw powinna zdobyć jakieś dobre wykształcenie, żeby zagwarantować dziecku i sobie dobrą przyszłość.

Trikitu
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-10-06 14:41:08
I żyli długo i szczęśliwie... Życie to nie bajka. Teraz ją kocha ale tatusiowanie może mu się znudzić i powie jej pa pa. Ona pójdzie do szkoły, zaczną się imprezy a dzieckiem pewnie opiekować się będą dziadkowie. Wiochą jest to, że mamy XXI wiek a młodzież dalej nie wie co to jest antykoncepcja.

Boreko91
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-06 15:43:07
Żadna antykoncepcja nie daje 100% pewności, tak samo jak nie ma gwarancji, że dorośli rodzice się nie rozejdą więc o czym Ty pieprzysz? Dzieciaki w tych czasach mają większe pojęcie o antykoncepcji niż my w ich wieku.

strusz-lewa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-10-06 17:10:33
1.kasia - teraz znacznie lepiej zarabia operator koparki czy też żurawia po zawodówce, niż wykształcony poczatkujący lekarz. 2.trikitu - to dorośli ludzie w średnim wieku się nie rozwodzą rozbijając rodziny? 3. tabletki - 99%, gumki - 98%, nie ma metody stuprocentowej. brak seksu jedynie.

ssij_mi_jaja
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-10-06 11:16:42
dzieci rodzą dzieci - a później się dziwić że patologia

mariom460
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-10-06 10:47:24
Jaka kur*a wiocha??! Podziwiam tą dziewczynę, bo pewnie większość z was ma skłonności samobójcze jak zerwie z wami chłopak lub wyskoczy wam jakiś olbrzymi pryszcz na nosie, w jej sytuacji pewnie zabiłybyście te dziecko albo i siebie. Urodziło się pewnie zdrowe i ma młodych rodziców;)

fukastic
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-10-06 10:45:24
no i co,że ma 15 lat ? urodziła nie wyskrobała może świadczyć, że kocha swoje dziecko. Z tego co wiem nasi "rodzice" i "dziadkowie" zostawali rodzicami w wieku 16-18 lat. Teraz tylko priorytetem jest wykształcenie i kariera zawodowa.

JackCola
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-10-06 10:45:17
15 lat, a co myslałaś wstawiająca. Rodzenie w takim wieku też ma swoje + ;)

piotrbigaj
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-10-06 10:24:21
dzieci maja dzieci...

qwerrty666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-05 17:45:51
podoba Ci się to że jesteś na wiocha.pl ? Bo z tego co czytam to nie masz nic przeciwko XD :D

qwerrty666
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-05 17:44:57
ale to nie ja trafiłem na wiocha.pl XD lepiej że młode rodzą niż kobiety w wieku 50 lat . mam pytanie , podoba CI się to że jesteś na wiocha ? ;)) Po z tego co czytam to nie masz nic przeciwko :D

paulowww
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-12-04 22:21:04
A ja Ciebie nie kojarze :D:D

topmodel92
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-01 15:00:04
hahaha znam ją ;dd

paulowww
    Ocena: 0 (glosow:12)
2011-11-30 21:14:14
qwerrty666 - sam jestes ufo...,oleksandra123 -takim skarbem jak ja mam tez bys sie chwalila :):)paullla17 - czemu twierdzisz ze jestem nie odpowiedzialna, po zdjeciu to zobaczylas czy jak.. nie znasz mnie wiec nie wiesz jak dbam o mojego synka...:):)to jakim sie jest czlowiekiem nie zalezy od wieku:

Kakarotto4
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-11-27 23:21:09
Przynajmniej niech go wychowa

paullla17
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-11-27 23:49:20
puki co widać że na 100% nie jest na to gotowa, nie wiem czy ona powinna mieć do niego prawa. ani szkoły ani nic kompletnie co dziecku zapewni? 15 letniej dziewczynce nawet psa bez nadzoru bym nie powierzyła

mariom460
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-10-06 10:55:52
Ma jeszcze chłopaka;) Jak się przyłoży to da sobie rady.

Renia_400
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-10-06 10:56:02
Paullla17 gdzie to widać że nie jest gotowa? Twoim zdaniem lepiej dać dziecko obcym ludziom bo matka za młoda? matka dorośnie, przy dziecku mogą pomagac dziadkowie, szkołe tez może skończyć. Nie ona pierwsza i nie ostatnia. Jak juz wpadła to lepiej pomóc zamiast sączyć jad.

Boreko91
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-10-06 15:46:33
Paullla17 póki co to naucz się zasad języka polskiego. Myślę, że ona dużo bardziej nadaje się na matkę niż Ty. Ps. 17 w Twoim nicku to Twój iloraz inteligencji?

oleksandra123
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-11-27 22:28:41
fucktycznie ma się czym chwalić..

Adrianeqq
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-11-27 22:19:06
Co to się na tym świecie dzieje... Dziewczyny w wieku 15 lat lub młodziej rodzą dzieci, a kolega widzi w nich Ufo ... Ty tam na górze widzisz a nie grzmisz xD

qwerrty666
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-11-27 22:07:34
jakieś UFO urodziła XD


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0600