Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Psychodelik  11-11-29, 22:09 Zgłoś
+ 1054 -
Dodano: 2011-11-29, 22:09:28   przez: Psychodelik
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1054  Zgłoś nadużycie
15
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Po wypadku z Kamazem.
  •  Pijany kierowca i zatrzymanie obywatelskie
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Tymczasem w Suwałkach.
Ukryj komentarze(62)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
King_Midas
    Ocena: 18 (glosow:24)
2011-11-30 10:05:06
biedny narzeczony

wasiliy_dobrowsky
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-28 14:47:28
Pan młody obejrzy sobie później na fb jak narzeczona wygląda w bieliźnie :) Jak miliony innych ludzi na reszcie portali :)

Jolanta_Rutowicz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-18 14:17:07
może też wrzuci fotki z nocy poślubnej...

pilotniczka87
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-23 23:20:45
zdecydowanie wiejska bielizna

pofel
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-23 22:10:37
pan młody powinien oglądać żonę Bez bielizny;)

fotokrak
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-24 22:16:56
powiedział bym, I pan młody w końcu też ;)

Virtualnyfotograf
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-23 19:11:24
Bardzo ciekawe zdjęcie. To dobrze, że modelka nie posłuchała blogera i pozwoliła nam je zobaczyć. Te zdjęcia to nie wiocha. Kiepsko zrobione, ale pomysł ok.

trolej91
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-23 18:41:18
Na 100% jakaś ruska!

yasiu84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-23 18:30:33
Zgrabne dziewczę

lenny86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-23 18:21:26
Super laseczka a nie wiocha

KrysiaDominikowa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-23 17:51:16
Jej sukienka jest bardziej wiejska niż ta bielizna

bambino313
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-23 13:56:29
ja tą panią znam z drugiego planu

Maximus79
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-23 12:45:05
Żeby ona chociaż ładna była :)

gosiaczek0035
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-23 12:31:10
drugi plan wymiata:)

grzeesss
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-22 23:25:25
Juz pewnie po rozwodzie

OnaJestSzalona8
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-22 23:16:42
dziewczyna zabłysnęła, nie ma co... tylko czym? Bo ani urodą, ani figurą, ani intelektem... po prostu bielą

adam_k73
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-22 22:48:19
Oj tam, o tam... Od razu Pan Młody... Inni też chętnie popatrzą ;)

afroooo
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-22 22:23:23
przecie to miastowe, w głowie cyrk a w dupie karuzela:)

MsRoland24
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-22 22:13:00
przecież to przed pierwszą komunią ;)

piszczala
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-02-22 21:13:54
Może i tak cała wieś już widziała

taxiesce
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-22 21:00:51
Malo urodziurodziwy ten mlodzieniec :P

secans
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-22 20:28:13
ona się cieszy, bo się w końcu wykąpała ;D

ber11
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-02-22 20:27:48
szkoda, że akurat okres ją zaskoczył. Wystaje coś??

doritos80
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-22 21:07:08
Jak już coś piszesz, to może z sensem?

frankfuterka
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-22 21:48:25
bez chyba pomyślał, że kawałek welonu to sznur od śledzia

przem
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-02-22 20:00:44
jak się ma taką figurkę- to nie wiocha

damianek199202
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-22 19:57:55
goście weselni nie muszą oglądać na fb, widzieli pewnie na żywo pokaz.

DariuszJaworzno
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-22 19:53:39
Tak się bawiłam na PANIEŃSKIM ....

frankfuterka
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-22 21:46:30
to cudnie, dareczku

wiesniak39
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-02-22 19:47:55
Fajna dupa. Szkoda że już mężatka...

drLOUBITCH
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-22 19:34:32
Dobra, mogła sobie zrobić takie foto dla wygłupu, ale po kiego grzyba publikować to w sieci?

Kiara92
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-23 07:51:37
Dokładnie, dokładnie.

nature_one
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-22 19:21:37
Znajomi ją nigdy nie widzieli w bieliźnie bo jak na razie wszystkie fotki miała nago:)

shark7
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-02-22 18:58:52
A wiadomo czy Pan Młody nie chwali się gdzieś swoją bielizną?.

xPogromczynix
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-22 17:28:02
Pozazdrościć mężowi szanującej się żony.

sucks
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-02-22 17:25:59
gdyby jeszcze było co oglądać..

SpeCnaZ-PsE
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-22 16:59:35
Będzie dobra lojalną żoną ,jak już takie foty strzela to co to dla niej strzelić rogi narzeczonemu :-P Ps.: Dziewczyny w tych czasach nie mają już szacunku do samych siebie i gorzej się zachowują jak faceci (chodz istnieją wybryki natury również w płci męskiej) :-D

nataleczka667
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-22 16:36:00
chciała się pochwalić jak schudła do ślubu hahhaa

kryszak260688
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-02-22 15:39:58
ale tu nie ma co oglądać...

ssij_mi_jaja
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-02-22 15:17:00
chciała się pochwalić znajomym że tym razem będzie w bieliźnie

Sebas1115
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-02-22 14:24:05
Nie ma pewności że to facebook, ale jak właściciel tak napisał to tak jest. Nie?

PuszkaPandory91
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-02-22 14:22:42
Ciekawe ile była jego żoną :-)

Vampofilka
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-22 14:09:52
Ale suknia po prawej śliczna;)

zbiczeek
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-22 15:46:30
Skad wiesz?

zbiczeek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-22 17:04:12
A zreszta, moze ja sie po prostu nie znam i dlatego nie umiem ucenic sukni (itp) widzac tylko 1/3.

szybkiszyderca
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-02-22 13:07:32
fake zdjęcie ze strony sexybrides a nie z facebooka

i.nasa
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-22 12:49:48
A może dla znajomych na fb to normalne fotki, bo na realu tyle samo ją widziało z i bez.

ghsghs
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-22 12:47:01
Zdjęcia ze stronek erotycznych powinny tam zostać... ...a nie być przeklejane na wiochę, że niby z Facebooka.

sawczenko1986
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-02-22 12:24:50
tyle jest reklam gdzie kobiety sa w samej bieliznie i nikt z tego wiochy nie robi...ma ladne ciało i 18 lat skonczone to ma prawo robic takie zdjecia

zenada13
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-02-22 12:20:26
"jestem zajebista, bo mam zdjęcie w bieliźnie ślubnej na faceboku". Nie życzę nikomu takiej narzeczonej ;)

eret
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-22 11:56:25
niech wszyscy widzą nanana wiocha

klisza08
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-02-22 11:54:02
niech zgadne-Rosjanka?

saviola1
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-02-22 11:50:43
chyba trafniej niż zostało to zawarte w opisie nie można by tego skomentować

rusofilII
    Ocena: -9 (glosow:25)
2012-02-22 11:30:23
No co, z k*rwy nawet ślubem k*rewstwa nie wytrzebisz.

Niunia0a
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-22 14:15:07
Przecież na tym zdjęciu nie widać podtekstu erotycznego. Oki może wstawiania tego na Fb to obciach ale bez przesady nazywać to ku**stwem? Takie fotki są wszędzie w reklamach i wgl, zresztą dziewczyna ciało ma niezłe wiec o co chodzi? Nie przesadzajcie w drugą stronę...

manga231
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-22 17:02:39
Od razu od ku*wy, wyluzuj trochę.

ostach86
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-22 23:10:05
Po twoich komentarzach sądzę, że umrzesz z cnotą, bo nawet ślub jej nie wytrzebi.

monsieurboxeur
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-02-22 11:20:35
Urodzi dwójkę dzieci i będzie wyglądać jak swoja siostra w tle ;)

jakim215
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-22 11:17:06
A może już zaczęła szukać kochanka ;)

King_Midas
    Ocena: 18 (glosow:24)
2011-11-30 10:05:06
biedny narzeczony

isiasia
    Ocena: 6 (glosow:12)
2011-11-29 23:35:44
wszyscy,tylko nie on....ciekawe czy chodzi tu tylko o suknię....?

rehau
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-11-29 22:53:29
Szkoda Chłopa :/

Kanade
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-11-29 22:13:58
Zgadzam się z tym co tu jest napisane :D


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500