Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Przeciw coraz większemu spedalaniu się tej strony!
WiochFace  11-12-01, 08:45 Zgłoś
+ 487 -
Dodano: 2011-12-01, 08:45:57   przez: WiochFace
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 487  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Z cyklu szalone pomysły polityków
  •  Bez komentarza
  •  Pijawki Smoleńskie chcą 40 mln
  •  Laski takie są fajną mam choinkę?"
Ukryj komentarze(360)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Cianide
    Ocena: 29 (glosow:63)
2011-12-01 09:50:27
No to pogratulować Ci tylko wychowania dzieci. Nie wiem jak określic taką osobę jak Ty bo w sumie jest mi Ciebie żal i Twojej prostoty.

anty_red
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-08-04 15:37:01
Nie ma wiochy, bo ... CHŁOPAK i DZIEWCZYNA - NORMALNA RODZINA!

kojot9000
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-30 09:48:49
Mnie strona się podoba, można się naprawdę pośmiać i nie zamierzam przez pedrylów z tego rezygnować. Uważacie, że homo jest super, cool i ok, wasza sprawa. Ja nie będę tolerancyjny tylko dlatego, że taka moda. Bądźcie sobie tolerancyjni też dla gościa co posuwa kozę, a potem wrzuca takie foto na nk.

sean158
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-07-21 15:24:21
jeszcze jedno!! jeśli ktoś nienawidzi homo to po co poświęca im tyle czasu w swoim życiu pisząc tu komentarze?Jesli czegoś nie lubię nie unikam kontaktu z tym i tyle:)

sean158
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-07-21 15:16:39
Coś mi sie wydaję,że outlaws13 jest krypto gayem.Jeśli masz problemy ze swoją orientacją to nie złość się z tego powodu i nie wyżywaj się na innych gejach :) pozdrawiam!

rusofil
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-07-18 18:51:09
Ja jestem za tym, by wymienić admina na kogoś, kto nie choruje psychicznie na homofobię, która to osoba banowałaby wszystkich innych homofobów za jeden komentarz.

Mafciek
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-07-13 09:38:22
Tasior777 jako zdjęcie profilowe masz ustawioną przeróbkę okładki książki "Miecz i Kwiaty", w której również były wątki gejowski. Chociażby postać Joscelin'a de Royes'a. Sądząc jednak po poziomie Twoich wypowiedzi pewnie w ogóle nie czytasz książek, dlatego niech ten komentarz trafi w próż

cezary_cezary
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-07-13 00:08:59
W dzisiejszych czasach to homofobia jest największą wiochą!

anty_red
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-08-04 15:40:58
Największą wiochą jest wciskanie kitu, że tolerować powinniśmy wszystko i wszystkich bez wyjątków, bo to jest UWAGA UWAGA: "NOWOCZESNE, POSTĘPOWE i NIEZACOFANE". Uwielbiam ten "argument". Tolerancja dla dewiantów jest "nowoczesna"? Chyba od d*** strony.

gromm
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-12 22:31:22
Cóż za paradoks... Dzięki komu ta strona jest "spedalona"? Kto jest odpowiedzialny za wrzucanie większości tych zdjęć? Jeżeli się wrzuca takie różne dziwaczne zdjęcia i większość z nich choć nie jest podczepia się do homoseksualizm to logiczne jest ze będzie odzew ze strony homoseksualistó

gromm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-12 22:37:43
komentarz usunięty przez użytkownika

gromm
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-07-12 22:40:42
Jeżeli wrzuca się zdjęcia półnagich i nagich mężczyzn to będzie zainteresowanie z ich strony. Ja mam dla Panów prostą radę Panie WiochFace i Panie outlaws13 jeżeli Wam się nie podoba ta strona to po prostu jej nie odwiedzajcie...

piotromen
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-07-12 01:11:13
Czy tylko mi się wydaje, że użytkownik 'outlaws13' jak widzi coś o homoseksualizmie to wystawia setki przepełnionych nienawiścią komentarzy? Czyżby miał problemy by pogodzić się z własnym krypto-homoseksualizmem?

portas
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-11 13:44:22
komentarz usunięty przez moderatora

Wiesniakznetu
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-07-10 22:04:37
Wole dobrego kumpla homo niż jakiegoś picusia, lalusia z makijażem

kristof222
    Ocena: 4 (glosow:22)
2012-07-10 12:06:21
Homofoby!!!

outlaws13
    Ocena: -14 (glosow:26)
2012-07-10 17:01:48
PEDAŁY!!!!!!!!!!!!!!

Max74
    Ocena: -12 (glosow:22)
2012-07-10 18:46:40
Cioty!!!

Podlasiak1977
    Ocena: -13 (glosow:21)
2012-07-10 19:40:49
zboki!!!!!

daqwid2727
    Ocena: 6 (glosow:16)
2012-07-10 21:12:58
3 idiotów :D a jaaa jeeestem nieeenormalny (czekam na hejty)

Podlasiak1977
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-07-10 21:34:51
loj chociarz w sieci zakozaczyles ha ha ha

anty_red
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-08-04 15:43:30
DEWIANCI!!! ZBOCZEŃCY!!!

Adela555
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-07-10 00:21:52
Musicie nauczyć się odróżniać homo od pedałów, bo to nie jest jedno i to samo. Do tych pierwszych nic nie mam, zwykli ludzie, a ci drudzy to... takie męskie barbie. Są wkurzający.

diablloona86
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-07-09 23:48:11
homoseksualiści przeszkadzają jegomościowi ale w domku to zapewne aż monitor płonie od oglądania duecików less:) co cię chłopie interesuje co inni w sypialni robią??? zazdrościsz im czy jak bo ja tego nie kumam... pozdrawiam serdecznie:)

opuncja
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-07-09 22:01:40
A tu dalej batalia... Dżizas, jeszcze tego trolla koment najwyżej oceniony. Masakra.

outlaws13
    Ocena: -9 (glosow:19)
2012-07-09 22:07:20
Ten absurd jest pod stałym monitoringiem, prosimy zachować ostrożność w treści przekazywanych komentarzy. Może to skutkować konsekwencjami w postaci klapsa........

sawczenko1986
    Ocena: 4 (glosow:18)
2012-07-09 20:55:03
homoseksualizm to nie jest choroba!! leczyc nalezy nienawisc i brak akceptacji innych...kazdy ma swoje i zycie i orientacje i zostawmy to w spokoju

outlaws13
    Ocena: -10 (glosow:22)
2012-07-09 21:47:00
Najpierw ty się wylecz albo żuć szkołę bo widzę że i tak ciężko u Ciebie z przyswajaniem wiedzy

liszka91
    Ocena: -4 (glosow:16)
2012-07-09 21:49:44
Sawczenko ciekawe jakie byłoby Twoje zdanie gdyby Twojego syna posuwał ktoś w d.psko.

lucy123
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-07-09 21:56:27
Kocham was skarbeczki, jak ja tęskniłam :*

opuncja
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-07-09 22:03:47
Homoseksualizm nie jest chorobą, fakt. Ale normalny to on nie jest. A skoro tylko 7% populacji jest homoseksualne, to dlaczego widzę tych "dziuńków" coraz więcej?

outlaws13
    Ocena: -4 (glosow:18)
2012-07-09 22:10:24
Witaj rybko, zbiera sie śmietanka niech tak zostanie,Opunko pedały są chore, wykreślili to jako chorobę psychiczną i teraz się oni kurczowo tego trzymają a że światowe lobby pedalski ma dziś fundusze to blokuje wyniki innych badań albo zleca swoje. A kto zleca ten podaje wynik:)

daqwid2727
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-10 21:15:10
bo z tych dziunków tylko połowa jest homo :> rzadko spotykam takich, a gdyby nie internet to bym nie wiedział o ich istnieniu i bym nie zwrócił uwagi nawet :>

achaja1
    Ocena: 4 (glosow:22)
2012-07-09 18:52:42
Zlot miłośników komór gazowych i tych co się uważają za niby normalnych, co wam do cholery to przeszkadza? Wasze tyłki? Nie,wiec dajcie żyć i zajmijcie się swoimi dupami.Chojraki,ku#wa w necie anonimowo to każdy bohater.

outlaws13
    Ocena: -10 (glosow:24)
2012-07-09 19:51:36
Wynoś się stąd, sio do dziuniek. Ten dział jest przeznaczony dla dobrze to ujęłaś NORMALNYCH. Znasz wszystkie moje dane, nie jestem anonimowy:) I nie pij już dziś piwa albo zmykaj w cień bo coś się chyba przegrzało u Pani:) Wybaczę ci ten nietakt i chwilową niedyspozycję umysłową.

achaja1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-09 20:51:07
komentarz usunięty przez moderatora

outlaws13
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-07-09 20:56:29
Napisz jeszcze raz ale użyj pi pi pi:) I ty do mnie taki koment...Ty....

achaja1
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-07-09 21:01:07
Fajnie, ciekawe za co usunięty? Nie będziesz mi mówił co mam robić, masz jakieś ale to wiesz gdzie uderzać i o co Ci do licha chodzi z tymi danymi? Co Cię out znowu walnęło?

outlaws13
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-07-09 21:20:26
nic, wiesz dobrze że np Ja nie jestem anonimowy chojrak. W innych tematach możemy sie pieścić i kochać i nawet ssać ale w tym będę przy swoim i nie ugnę się przed nikim bo tak wypada itp. A do Ciebie nie mam nić , może tylko małą tęsknotę za tym co już i tak nieuniknione...fale, plaża, zimne drinki.

achaja1
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-07-09 21:48:57
No właśnie ja też, mam swoje poglądy i nie zmienię ich,czy się to komuś podoba czy nie to mnie w@li, mam swoje zdanie i mam prawo je wyrażać, a jak ktoś ma z tym problem to jego ból.

achaja1
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-07-10 01:18:38
Rewela, powtórka kłerwa z rozrywki, czyli zaczynamy znowu ten sam bal?

Nieznajomy12253
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-07-09 16:21:42
Moze lepiej Ty i Twoja dziewczyna zajmijcie sie soba, a póżniej zagladajcie do lozka innym. Bo najlepiej na tym zdjeciu nie wyszla :)

zaldbag
    Ocena: 6 (glosow:16)
2012-07-09 08:07:25
Ale co kobiecie przeszkadza, że dwóch facetów się w pupę dyma? Jakby im ktoś zakazał, to i tak by jej nie tknęli w zamian! :)

Podlasiak1977
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-07-09 21:45:26
moze ma dzieci i nie chce by na to zboczenie patrzyly.a moze dla niej dwoch igdalacych sie facetow jest obrzydliwe.

daqwid2727
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-07-10 21:18:46
a co dziecku stanie się jak spojrzy na dwóch facetów idących za rękę? oślepnie? w głowie się mu poprzewraca? czy bd ich wolał zamiast matki? (może słusznie) a może wymyśli sobie że woli ich od supermena/batmana czy tam innego idola?

Podlasiak1977
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-11 20:18:45
po co ma pozniej odpowiadac dziecku na pytania dlaczego oni szli za reke bo tak zawsze robia chlopak z dziewczyna.a kto to ci pedlay ups metroseksualni.zreszta pojedz sobie do kopenhagi i zobaczysz jak to na ulicy wyglada.kur.y.nawet przed dziecmi sie nie hamuja.

gromm
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-12 21:40:18
Podlasiak1977 A co ma matka powiedzieć dziecku jak dwoje hetero się molestuje na środku ulicy? Uważam,żę takie czynności są intymne i robi się je na osobności...A należy się interesować swoim łóżkiem...wtedy nie będzie problemu!!!

Podlasiak1977
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-14 23:06:59
gromm niewiem co masz na mysli mowiac o molestowaniu.ale jesli chodzi Tobie o pocalunki lub przytulanie to zapewne widzi to na codzien w domu jak robia to rodzice.

anty_red
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-04 15:49:00
daqwid2727 - masz rację... tatuś Wacek i mamusia Jacek to na prawdę "normalna i naturalna" sytuacja. Czysta natura! Jeśli to takie naturalne to niech sobie zrobią dzieci. Przecież prokreacja to najbardziej naturalna rzecz na świecie. "Naturalni" homosie tego nie potrafią?

Martinek2000
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-07-09 00:19:19
WiochaFace to moze ty pokazesz lepiej swoj pyszczek? a nie dziewczyny, ktora jest wogole jest twoja dziewczyna to pewnie nawet nie wie o swoim "szczesciu", ze robi wioche i dostala sie na wioche

Martinek2000
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-09 00:22:30
jest=jesli

outlaws13
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-07-09 12:32:13
a Ty umiesz przeczytać ten tytuł ze zrozumieniem....próbuj dalej, kiedyś załapiesz o co w tym chodzi, jaki sens tego jest

stiffo
    Ocena: 2 (glosow:16)
2012-07-08 22:53:48
może jestem homofobem uważam homoseksualizm za chorobę, przez te pare tysiecy lat od powstania ludzkosci gdyby został uznany za zdrowe normalne zachowanie to ludzkość skończyłaby już swój byt. dlatego zawsze bede przeciw a homoseksualistą moge tylko współczuć i zyczyc powodzenia

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:23)
2012-07-08 22:58:58
zaraz na Ciebie naskoczą że liczy się dla ciebie tylko rozrodczość. Tak jest , człowiek ma się rozmnażać i taki jest jeden z głównych celów każdego człowiek. Nie zmienię tego ani ja ani lewaki teczowe

Dave2024
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-07-08 23:05:26
Ja mam nieco ambitniejsze cele w życiu. W obliczu zmniejszających się zasobów wody pitnej i żywności rozmnażanie się wcale nie jest takim dobrym pomysłem. Zgoda my homo nie możemy się rozmnażać w normalny sposób, ale wiecie teraz są różne metody.

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-07-08 23:20:50
nie piszę ze jedynym ale jednym z głównych. Wiemy wiemy, ale nie korzystajcie z tego. kiedyś Ci napisałem że masz jaja to bierz na klatę konsekwencje swoich wyborów. Bycie geje eliminuje kilka przywilejów i niech tak zostanie. Nikt nie ma wszystkieg, ten co ma wszystko to dalej ma za mało

szatano999
    Ocena: -6 (glosow:14)
2012-07-09 12:00:59
jakby Bóg lubił gejów....to by Józefa posunął a nie Maryję...

outlaws13
    Ocena: -6 (glosow:14)
2012-07-09 12:33:29
i było by boskie rżnięcie. Maryja była dziewicą, odwal się :)

sprzedawca26
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-08 22:53:15
Chyba ci sie w d*pie poprzewracało...

meraja
    Ocena: 0 (glosow:38)
2012-07-08 17:10:31
Przeraża mnie polska homofobia.... Zacofany ciemnogród. Taa uważajcie, bo Was jakiś gej zje na kolację... HOMOFOBIA TO WIOCHA!

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:28)
2012-07-08 17:29:02
BBRAK TOLERANCJI NA INNE POGLĄDY TO WIOCHA. Masz coś wspólnego z PiSem albo kościołem? To tam tak jest że albo w jednym tonie albo jesteś wrogiem. W tobie jest dwa razy więcej nie nawiści jak we mnie. Pozdrawiam i życzę uśmiechu.

tasior777
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-07-08 16:27:12
rosomak86 ktoś ci ewidentnie do łba nasrał bo twoje wypowiedzi mają intelekt stolca i to takiego wodnistego

Podlasiak1977
    Ocena: -2 (glosow:20)
2012-07-08 12:47:38
jak widze te wszystkie femino manify,parady rownosci to tylko jakies brzydkie dziewczyny tam chodza.niektore az twarze maskuja z brzydoty.a po prawicy ladne zadbane kobitki.

outlaws13
    Ocena: -5 (glosow:29)
2012-07-08 13:07:02
Bp ładne lesby to produkt branży porno. W realu wygląda to odwrotnie, sa paskudnymi chłopczycami. Kiedyś nawet Darcy się w tej kwestii zgodził. Powiedział że jak w gej klubie jest zajebista dupa to na 100% jest hetero. Taka reguł. Więc gonić się z teorią teorią że pedały be a les cacy. Homo to homo.

Max74
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-07-08 15:07:17
Widziałem takie dwie w Antwerpii. Jedna jeszcze uszłaby za kobietę ale to drugie, szok. Wyglądało to jak w Polsce lump ubrany, nie w lumpeksie ale Ruskich na bazarze. Zapamiętałem te najtańsze dżinsowe pory jak u nas w epoce bazarowej mody-o brzydocie to nawet nie warto wspominać.

tasior777
    Ocena: -8 (glosow:22)
2012-07-08 16:19:34
a wiecie co mnie zastanawia ile tego pedrylstwa wypowiada się na tej stronie mnóstwo tego gówna jest świat schodzi na psy... Pedały won do pieca

outlaws13
    Ocena: -6 (glosow:26)
2012-07-08 16:28:59
Większość ludzi na tym portalu myśli podobnie jak My, ma takie samo zdanie na temat pedalstwa jak My tylko się nie przyznają bo nie chcą być podejrzewani o zacofanie,chcą uchodzić za nowoczesnych postępowych i dlatego podpiszą się pod każdym gównem do póki nie spotka to ich w jakiś sposób.

outlaws13
    Ocena: -3 (glosow:23)
2012-07-08 16:31:09
Różnica jest taka że ja mówię otwarcie o moich poglądach a oni za plecami na nich plują...:) Kiedyś Dave24 przyznał mi rację w tym że ta ich tolerancja bardzo szybko się kończy w realu. I kto jest gorszą padliną? Tolerancja to taki teatr który szybko spadnie ze sceny.....

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-07-08 17:20:31
Out, masz absolutna racje. Zawsze mnie zastanawialo co ma wspolnego wacek w odbycie z postepem i nowoczesnoscia? Moglby mi ktos z tych "tolerancyjnych" wytlumaczyc?

Podlasiak1977
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-07-08 18:06:16
outlaws ladne lesby w branzy porno zazwyczaj sa bi.te,,prawdziwe,, to przypaly na maxa.wystarczy spojrzec na twarze ich medialnych oredowniczek niejaka sroda,szczuka(suka):) ja bym nawet patykiem nie dotknal.plus babochlop od palikota ktora widze to na wymioty zbiera.

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:18)
2012-07-08 18:48:05
najgłupsza baba jaką świat nosi czyli Szczuka swój brak powodzenia u facetów przełożyła na chęć bycia feministką. Przyznać się do braku zainteresowania może boleć a tak to UE dała jej narzędzie na którym może się podeprzeć. Cała definicja jej feminizmu, najlepsze jest to że ona dokładnie robi dla

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:16)
2012-07-08 18:51:52
kobiet to czego one wogóle nie potrzebują. Środa paple i sama gubi się w zeznaniach, nie jest wiarygodna, dla poklasku zrobi wszystko i sprzeda się każdemu i każdej opcji tylk za bycie w centrum uwagi.Grodzka...Wajs-dzwonię do pani pana w bardzo ważnej sprawie.On ma tyle z kobiety co krowa z konia

rzaba7
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-07-08 20:24:35
facet który wypowiada się negatywnie o urodzie kobiet-nie jest dla mnie facetem, to coś o wiele gorszego niż "ciota". Brak kultury i dobrego wychowanie-TO POWIINO SIĘ TĘPIĆ

outlaws13
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-08 21:37:27
komentarz usunięty przez moderatora

Dave2024
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-07-08 22:26:16
Tasiorku - Pysiorku sam siebie wyślij do pieca :). Są na tym świecie różni ludzie i nie musimy ich wszystkich tolerować, ale do cholery czy musimy pluć na siebie cały czas jadem. Out mnóstwo ludzi jest fałszywych i są oni tolerancyjni na pokaz. Gej kluby staram się omijać szerokim łukiem... Czasami

Dave2024
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-07-08 22:28:42
sam mam ochotę zagazować osobników, którzy tam przychodzą. Oczywiście nie zawsze, czasami nie ma tam przytłaczającej liczby "ciotek lewaczek". Generalnie "ciotki lewaczki" mają dziwne nastawienie do świata. Do klubów przychodzą poświecić tyłkiem i na szybki numerek. Toż to nie je

Dave2024
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-07-08 22:30:11
Toż to nie jest normalne... Generalnie ludzie nie są normalni :).

outlaws13
    Ocena: 4 (glosow:18)
2012-07-08 22:56:45
Czytałem art. o takich ciotkach lewych że potrafią mieć 400partnerów i nie jest to wcale koniec, rozmowy ograniczają się tylko do seksu i nie ma o czym z tymi ludźmi rozmawiać. Artykuł pisał gej. Jest to w necie. Kiedyś nawet cytowałem coś z tego art na wiosce

Dave2024
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-07-08 23:00:57
Takich ludzi nie ogarniam. Jak idę do gej klubu to chcę tam się wyluzować i dobrze bawić a nie zabawiać. Takich, co to dają na prawo i lewo nigdy nie zrozumiem. Sex jest dopełnieniem miłości, czymś pięknym. Jak widać nie dla wszystkich...

martinero1011
    Ocena: -3 (glosow:23)
2012-07-08 12:47:14
no i dobrze geje to transwestyci i pojeby

Dave2024
    Ocena: 3 (glosow:17)
2012-07-08 23:13:28
Chyba Ty...

Neym
    Ocena: -4 (glosow:12)
2012-07-08 10:24:06
AAA tam. Pewnie chlopak ja rzucil dla innego :D

Darius_Miles
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-07-08 01:22:13
Niestety żyjemy w Polsce. I nie trzeba chyba tłumaczyć ocb.

Nie-Dla-Tensora
    Ocena: -4 (glosow:44)
2012-07-08 00:20:34
komentarz usunięty przez użytkownika

Nie-Dla-Tensora
    Ocena: -1 (glosow:45)
2012-07-08 00:23:47
komentarz usunięty przez użytkownika

Nie-Dla-Tensora
    Ocena: 1 (glosow:41)
2012-07-08 00:27:13
komentarz usunięty przez użytkownika

Nie-Dla-Tensora
    Ocena: 1 (glosow:41)
2012-07-08 00:29:38
komentarz usunięty przez użytkownika

Nie-Dla-Tensora
    Ocena: 0 (glosow:40)
2012-07-08 00:32:45
komentarz usunięty przez użytkownika

Nie-Dla-Tensora
    Ocena: 0 (glosow:34)
2012-07-08 00:35:57
komentarz usunięty przez użytkownika

Nie-Dla-Tensora
    Ocena: 0 (glosow:34)
2012-07-08 00:39:03
komentarz usunięty przez użytkownika

Max74
    Ocena: 9 (glosow:29)
2012-07-08 00:48:46
Prawdziwy, zdrowy gej to taki bez hemoroidów ? :D

outlaws13
    Ocena: 3 (glosow:35)
2012-07-08 08:57:03
Widzę że ty jak Palikot dla poklasku bedziesz pisał to z czym się nie zgadzasz ale to takie nowoczesne dziś, europejskie przyklaskiwać dewiacjom. W środku siebie obrzydza cię to ale dla wyżebrania plusów napiszesz że jesteś pedałem i za coming out plusy polecą-sprzedajna dziwko

outlaws13
    Ocena: 2 (glosow:32)
2012-07-08 08:58:37
to do PEDAŁA n-d-t:)

tasior777
    Ocena: -8 (glosow:22)
2012-07-08 16:21:55
outlaws13 dobry komentarz git jesteś

shinoubu
    Ocena: -5 (glosow:19)
2012-07-07 23:43:03
wy wszyscy jesteście chooja nie warci, aborcji sie tyle niepowiodło... wygolone szympansy nakręcają wioche z byle gówna morderatorzy akceptują banialuki, wypociny de bile sadza mięchem az trzeszczy a ekipa od trzymania ładu trzepie się w ekran z gołymi babami...jestescie gołe k**rwy i nic wiecej

Max74
    Ocena: 0 (glosow:14)
2012-07-07 23:59:34
Zmień lekarza, bo obecny Cię oszukuje a nie leczy. Pa pa

ster000
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-07-08 09:44:41
zgadza się shinoubu, jesteśmy ciebie nie warci...

ster000
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-07-08 16:19:21
Max Twój pies zmienił płeć, stał się suką, ale tak samo charczy tyle że juz nie o matkach czy braniu do buzi:)

Max74
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-07-08 18:44:31
Je...ne psisko, a właśnie zastanawiałem się gdzie się szlaja bo coś przestał ujadać a on sobie płeć zmienił i skamle zamiast szczekać. Postępowe mam psisko idące zgodnie z obecnymi trendami-żeby go jeszcze Palikot nie zechciał do swojej "partii" ;-)

Colored
    Ocena: 6 (glosow:16)
2012-07-07 23:25:28
trzeba oddzielić pedałów od homoseksualistów ... prawdziwy homoseksualista może nawet nie sprawiać wrażenia innej orientacji, natomiast pedał - to już sami wiecie :D zresztą "reklamy" "zakaz pedałowania" chyba nie powinny być na tej stronie..

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-07-08 13:08:48
komentarz usunięty przez moderatora

kaliber018
    Ocena: 9 (glosow:17)
2012-07-07 23:07:39
Nie mam nic do Homoseksualistów niech robią co chcą, może i dziwnie bym się czuł znając jakiegoś geja ale na pewno niema to nic wspólnego z Wiochą.

gmurawsk
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-07-07 23:47:31
Normalni ludzi. Ma dwóch kolegów z szkoły którzy są homoseksualistami. Nie wciskają nikomu swojej orientacji. Problem widzą teoretycznie normalni ludzie bo są chyba zakompelsieni. Tak mi sie wydaje

rosomak86
    Ocena: 5 (glosow:27)
2012-07-07 22:58:36
Ja najmocniej przepraszam, ale nie rozumiem na czym polega praca moderatora tej strony. Jestem ciekawa ile lat ma ten człowiek i jaki jest jego poziom IQ. Wrzucanie tego typu obrazków to już kompletna żenada

rosomak86
    Ocena: 4 (glosow:24)
2012-07-07 23:00:09
To kto z kim sypia we własnym domu, kogo kocha i z kim się wiąże to sprawa tylko i wyłącznie tych ludzi i sądzę, że wchodzenie komuś z butami w jego życie prywatne i intymne i dyktowanie komuś jak ma żyć i kogo obdarzać uczuciami to lekkie nieporozumienie, pieniactwo i zdebilenie.

rosomak86
    Ocena: 1 (glosow:23)
2012-07-07 23:10:14
Zamieszczanie na takiej stronie tytułu mówiącego o "spedaleniu" przy ikonie dwóch mężczyzn w intymnej sytuacji jest dla mnie straszną porażką."Pedał" to słowo obraźliwe, dla mnie znaczy kogoś kto jest zniewieściały, np. wszystkie emo boys ...

rosomak86
    Ocena: 3 (glosow:23)
2012-07-07 23:11:51
Ale jeśli mowa o homoseksualistach to chyba ta strona przekroczyła granice głupoty i złego smaku. "Razem z dziewczyną" - bardzo ważne, pozdrów swoją panią i powiedz jej, że jest taką samą kretynką jak Ty. Udana para neoskinheadów umysłowych.

rosomak86
    Ocena: 0 (glosow:20)
2012-07-07 23:15:44
Ta strona ma teoretycznie być zabawna, gromadzić śmieszne, absurdalne lub kiczowate obrazki z internetu, a nie prezentować poglądy odwiedzających stronę, szczególnie byle głupka.

dedede66
    Ocena: -3 (glosow:19)
2012-07-07 23:33:19
A dlaczego ty w to mieszasz uczucia? Nikt nikomu ich nie zabrania. I z tego co widze to pedaly wlaza z butami w zycie normalnych ludzi wyglaszajac swoje chore teorie na paradach rownosci, a ty mimo, ze zadasz dla nich tolerancji, sama jej drugiemu czlowiekowi nie okazujesz, nazywajac go kretynem

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-07-07 23:38:33
tylko i wylacznie dlatego, ze ma swoje poglady i sie ich nie wstydzi, choc sama rozumem nie grzeszysz, co udowodnilas tekstem o jego dziewczynie. Zreszta, przeczytaj opis absurdu jeszcze kilka razy to moze w koncu sie domyslisz. Co do Twojej wypowiedzi o tym portalu to powiem Ci tylko tyle, ze wioch

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-07-07 23:43:36
a to nie tylko zdjecia cycatych, plastikowych panienek z dziobkami bo trafiaja tu rzeczy, ze tak powiem, ambitniejsze, na temat ktorych mozna ciekawie podyskutowac, i ktore zwracaja uwage na wiele problemow. Tylko nie wiem komu to ja tlumacze.

rosomak86
    Ocena: 1 (glosow:19)
2012-07-08 00:01:34
A Tobie się wydaje, że z kim Ty rozmawiasz teraz? O moją inteligencję się nie martw, proszę. Ja chętnie podyskutuję na "ambitniejsze" tematy, ale bądź uprzejmy zauważyć, że wyzywanie ludzi od "pedałów", prezentowanie takich grafik i forsowanie jakiś poglądów na takiej stronie to

rosomak86
    Ocena: -2 (glosow:16)
2012-07-08 00:05:03
Ja też mam swoje poglądy, Ty masz swoje, każdy jakieś ma, ale nie jestem pewien czy ta strona to najlepsze miejsce, żeby je prezentować. Śmiem sądzić, że moderator jest stronniczy. Ja na Twoim miejscu zajęłabym się zweryfikowaniem swojego poziomu, możemy np zacząć od tego, że taki temat jest dla Cie

rosomak86
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-07-08 00:07:47
Ciebie "ambitnym", a takie wyrażanie swojego zdania nalezy do bardzo wysublimowanych. Poza tym proszę - zdefiniuj mi pojęcie "normalny", skoro mówisz o "normalnych ludziach". Będę mieć niezły ubaw.

dedede66
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-07-08 00:17:57
Wlasnie po przeczytaniu Twojego czwartego postu poziom Twojej inteligencji mnie zmartwil. I jak najbardziej uwazam, ze ten temat jest "ambitniejszy" bo mozna przy nim nawiazac ciekawa dyskusje, a przy absurdzie z dziobkiem juz niekoniecznie. Co do normalnosci to wyobraz sobie, ze zwiazek d

dedede66
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-07-08 00:19:40
dwojga ludzi odmiennej plci jest norma(chyba nie zaprzeczysz?), wiec wszystko co od tej normy odbiega jest nienormalne.

Max74
    Ocena: 3 (glosow:17)
2012-07-08 00:22:04
Rosomak, pytanko: jakiej jesteś płci bo czytając Cię gubię się ? Raz mówisz "nie jestem pewien" a za chwilę "zajęłabym się". Problemy z osobowością ? Nie wiesz czy jesteś chłopczykiem czy dziewczynką ? Nie dziwię się więc, że nie znasz pojęcia normalności.

rosomak86
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-07-08 00:26:41
Nie, nie mam problemu z osobowością, ale sądzę, że nie powinno Cię to interesować. Dlaczego ma to dla Ciebie znaczenie czy rozmawiasz z kobietą czy z mężczyzną? Jeśli mówimy o pojęciu normalności, to czekam cierpliwie na dokładną definicję.

rosomak86
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-07-08 00:30:08
Jak na razie dowiedziałam się, że to co jest normą w Twoim przypadku jest NORMALNE, a wszystko co od tej normy odbiega jest NIENORMALNE. No to może zdefiniujmy czym jest "norma"? Niech zgadnę - tym, co preferuje i stosuje większość ludzi, tak? :D

rosomak86
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-07-08 00:35:23
Temat może być ciekawym, owszem, natomiast nie przekonasz mnie, że obrazek "zakaz pedałowania" prezentowany "protestem przeciwko pedalstwu" w tytule, to temat ujęty ambitnie ;) ... Nie będę się dalej spierał kto od kogo jest inteligentniejszy, bo to idiotyczne.

Max74
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-07-08 00:43:17
Qrw i tłumacz takiemu/takiej. Jeśli słońce zawsze wstaje na wschodzie a na zachodzie zachodzi to jest normalne. Jeśli zdarzy się odwrotnie będzie to NIEnormalne. Jeżeli krowa pasie się na łące to jest normalne a jeśli zacznie wić gniazdo na drzewie i polować na zające to już normalne nie będzie.

dedede66
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-08 00:47:46
No na pewno nie ktos kto nie potrafi okreslic wlasnej plci i zrozumiec prostego opisu do obrazka. A co do pojecia normy to juz spiesze z definicja.Ekhem...Norma — w psychologii to konstrukt naukowy wyznaczający granice normalnych zachowań człowieka.

rosomak86
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-07-08 01:03:50
Och tak, zapewne mam do czynienia z wybornym psychologiem i językoznawcą w jednej i tej samej osobie. Czyli wywnioskować można, że norma to normalne zachowanie człowieka? :) ... Nie porównywałabym wschodu i zachodu do różnic w zachowaniach człowieka.

Max74
    Ocena: 4 (glosow:12)
2012-07-08 01:10:59
Ale geocentryzm jakoś nie było problemu porównywać ? O czym z Tobą mówić skoro podstawowe pojęcia są dla Ciebie niezrozumiałe. Otworzyć domy wariatów na oścież skoro nie ma czegoś takiego jak normalność.

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-07-08 01:12:22
Podalem Ci definicje zebys mogl/mogla/moglo(juz sam sie w tym gubie) to w jak najlatwiejszy sposob zrozumiec.Tak jak tej wspomnianej przez Maxa krowie na miedzy i widze, ze powoli lapiesz. No i nie zebym sie czepial , ale okreslenie "w jednej i tej samej osobie" to chyba pleonazm?

rosomak86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-07 22:53:17
komentarz usunięty przez użytkownika

rosomak86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-07 22:56:49
komentarz usunięty przez użytkownika

piotrek2011m
    Ocena: 24 (glosow:26)
2012-07-07 22:02:13
Niech każdy śpi z kim chce i nic nikomu do tego, ale faceci paradujący w różowych stringach po centrach miast, obscenicznie całujący się i kręcący tyłkami na oczach rodzin z dziećmi-to budzi zrozumiałe obrzydzenie i nie może być tolerowane. Pewne normy obowiązują wszystkich, kropka

Max74
    Ocena: -8 (glosow:22)
2012-07-07 22:15:34
Czasem i Piotruś coś mądrego powie a także Szatano. Normalnie świat się kończy ;-)

Exhibition-ism
    Ocena: 9 (glosow:27)
2012-07-07 21:03:17
przepraszam bardzo, nie chcę podważać Państwa kompetencji bo widzę, że wypowiada się tu wielu lekarzy i specjalistów ale najwyraźniej swoją edukację medyczną zatrzymali kilka dekad temu - homoseksualizm nie jest na liście zaburzeń psychicznych :(

Max74
    Ocena: -5 (glosow:31)
2012-07-07 21:47:39
Ale był. Został usunięty pod naciskiem lobby homoseksualnego.

urling
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-07 21:56:23
komentarz usunięty przez użytkownika

urling
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-07-07 21:57:27
Kiedyś był dziś juz nie jest, tak samo jak kiedyś myślano,że histeria to wedrówka macicy. Pozatym pedofile tez bardzo by chcieli aby ich pociąg do dzieci uznac za norme i rozróżniają nawet "pozytywną" i "nega"

gosssccc
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-07-07 22:39:54
A teoria geocentryczna została obalona pod naciskiem lobby heliocentrycznego. Naukowcy stwierdzili, że nie jest to zaburzenie i koniec. Nie obchodzą mnie bzdury powtarzane przez "prawdziwych polaków" czy innych takich. Albo się akceptuje naukę i jej racjonalne podejście do życia, albo się

shinoubu
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-07-07 22:42:11
powinni wam dzieci ograniczać dostęp do skrzywionych mediów i wypaczonych umysłów tępych moherstyler'ów...z tego co chlopczęta mówicie dla większości społeczeństwa może być chore to ze macie przyrodzenie w majtkach albo że powinno się was zabijać za sikanie na stojaka ewentualnie bieganie ze wzwodem

shinoubu
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-07-07 22:46:06
po ulicach miasta gdzie małe dzieci mogą to zauważyć..wole dwóch chłopaków walących sie w tyłek widzieć niż zapite i piejące mordy marnych kogucików:):"wyżej sram niż dupe mam ale nie umiem szanować ludzi a przede wszystkim siebie" super ideologia życiowa, gratulacje dążenia do samounicest

Max74
    Ocena: 0 (glosow:18)
2012-07-08 00:09:47
Heliocentryzm obalił TEORIĘ geocentryczną. Homoseksualizm był i zostanie dewiacją a to, że został wykreślony z rejestru chorób i to nie tak dawno to zasługa lobby homoseksualnego. Wystarczy mieć odpowiednio dużo kasy i wytrwałości i ludzi można przekonać do wszystkiego.

Max74
    Ocena: 0 (glosow:18)
2012-07-08 00:14:44
To stara szkoła Goebbelsa :"Kłamstwo powtórzone tysiąc razy staje się prawdą".

rosomak86
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-07-08 00:41:33
Rozumiem, że według Ciebie również czarni dalej są gorszą rasą, naszymi niewolnikami, a kobiety to głupszy gatunek, który nie powinien mieć nic do powiedzenia. Ziemia kręci się wokół Słońca, a atom jest najmniejszą jednostką we wszechświecie?

rosomak86
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-07-08 00:50:45
Nie wiem jak można porównywać gwałt na zwierzęciu lub dziecku do homoseksualizmu?! Skąd taka niechęć, nienawiść do tego co niezgodne z nami? Boli mnie to, gdyż mam znajomych i nawet przyjaciół, którzy są homoseksualistami i są kochającymi się, szanującymi się parami...

rosomak86
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-07-08 00:53:28
Wspaniali, fajni ludzie. Żyją sobie normalnie, nikomu niczego nie chcąc narzucić. Natomiast homofoby, takie jak Wy, staracie się za wszelką cenę takich ludzi obrazić i narzucić im swój model normalności.

Max74
    Ocena: 2 (glosow:16)
2012-07-08 00:55:50
To wy wmawiacie ponownie, że ziemia jest płaska. Żeby usprawiedliwić swoje dewiacje, próbujecie przekonać wszystkich, że to normalne bo np. niektóre zwierzaki tak robią.

rosomak86
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-07-08 00:59:53
Nie, nie - skoro to, że kiedyś homoseksualizm był uważany za chorobę jest dla Ciebie wyznacznikiem i podważasz wiarygodność tego, że teraz już nie jest, oznacza że wszystko co kiedyś było głoszone jest jedyne i słuszne, tak? A wiesz, że jeszcze dawniej homoseksualizm był powszechniejszy niż teraz?

Max74
    Ocena: 2 (glosow:16)
2012-07-08 01:15:37
Tak wiem, podobnie jak niewolnictwo i walki gladiatorów. Popularna była również zoofilia, pedofilia, kazirodztwo czyż nie ?

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:18)
2012-07-08 09:01:36
Pani lekarko, marny argument. Z podkreśleniem na psychicznych i tylko psychicznych co nie oznacza że nie jest schorzeniem np genetycznym czy innym. Dziś się prawdy nie dowiesz bo oba lobby blokuja wyniki przeciwnika. Nie jest to normalne.

urling
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-07-08 11:15:39
Schorzenie czy nie schrzenie, nie musze być na siłe tolerancyjny i akceptować takiego promowania homoseksualizmu i chu.....j

Exhibition-ism
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-07 21:02:10
komentarz usunięty przez użytkownika

Ksiwy
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-07-07 20:25:10
Ja nie mam uprzedzeń, nie przeszkadza mi fakt, że oni są, czy nawet ten, że okazują swoją przypadłość publicznie. Mógłbym z homoseksualistą normalnie rozmawiać, może czułbym się odrobinkę nieswojo.

Max74
    Ocena: -5 (glosow:21)
2012-07-07 21:45:47
Uważaj tylko, żeby nie zawrzeć "głębszej" znajomości bo dopiero poczułbyś się nie swojo ;-)

Ksiwy
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-07-07 21:50:28
Nie no, ja tyły pilnuję :) Pan homo musiałby być naprawdę zaskakujący

Max74
    Ocena: -5 (glosow:21)
2012-07-07 21:57:00
Ululałby Cię a potem musiałbyś sobie wmawiać, że to hemoroidy dokuczają ;-)))

murinforte
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-07-07 22:10:21
Mówisz z doświadczenia?

Max74
    Ocena: -3 (glosow:19)
2012-07-07 22:19:20
Ja mam kolegów z którymi bez obaw mogę się wódki napić.

shinoubu
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-07-07 22:48:11
a potem podziwiasz nowego adidasa, koledzy aleście mi okaz zajefajny sprawili pod wpływem dziękuje wam:):):)

Tayend
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-07-07 23:09:57
oj Ksiwy, Ksiwy ... ;D

Max74
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-07-08 00:26:04
Shinoubu, nie wiem jak Ty ale ja z marginesem się nie zadaję.

Ksiwy
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-08 19:46:36
Maksiu, przesadzasz z lekka

Max74
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-07-08 21:19:03
Dobra, dobra - tylko nie mów potem, że nie ostrzegałem ;-)

Dave2024
    Ocena: 1 (glosow:25)
2012-07-07 20:11:26
Paradowanie z tego typu znakami jest wiochą.

outlaws13
    Ocena: 1 (glosow:37)
2012-07-07 20:17:20
Paradowanie facetów w pełnym makijażu i w " rajtuzach" trzymających się za dupy i liżących po uszach jeszcze większą:)

Dave2024
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-07-07 22:33:49
Tacy osobnicy nie zasługują na miano mężczyzn. Typowe "ciotki lewaczki" i "chłopcy kryjący się za kobiecym wizerunkiem" nigdy zbyt wielkiego szacunku mieli u mnie nie będą. Jeśli chcą mogą sobie chodzić do klubów DQ i nikomu nie będzie to przeszkadzać.

Tayend
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-07-07 23:08:52
Zgodzę się z wami obydwoma :)

Ubermensch
    Ocena: 2 (glosow:18)
2012-07-07 19:59:45
WiochaFace popieram, duży plus. Tyle czasu minęło zanim Twój absurd trafił na główną.

outlaws13
    Ocena: -4 (glosow:28)
2012-07-07 20:06:07
Biorąc pod uwagę częstotliwość pedalskich fot na głównej to ten jest 1 do 1000 ale dobry i jeden ludzki w tym szambie odpadów

liszka91
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-07-07 20:11:32
Jak ja za tym tęskniłam;p

Ubermensch
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-07-07 20:11:41
Ich bin ihre Meinung.

outlaws13
    Ocena: -13 (glosow:23)
2012-07-07 20:18:22
żebyś Ty wiedziała Czarna Perełka jak ja za Tobą tęskniłem...........

liszka91
    Ocena: -10 (glosow:12)
2012-07-07 20:58:07
Out Ciii bo zazdrośni siedzą:P

Tayend
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-07 23:11:16
komentarz usunięty przez użytkownika

karcinko
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-07-07 18:51:38
eno każdy jest człowiekiem homo , hetero , lezby i różni tam ja toleruje wszystki oprócz tych co nie tolerują

opuncja
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-07-07 20:49:03
Jesteś nietolerancyjna. Nie tolerujesz nietolerancji, a jak dokładniej się przyjrzeć problemowi, to każdy czegośtam nie toleruje, więc pojęcie tolerancji tak naprawdę traci sens, bo co to za tłumaczenie: toleruję wszystko z wyjątkiem...

Ksiwy
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-07-07 20:50:18
Jeśli nie tolerujesz tych, którzy nie tolerują, to nie tolerujesz siebie

Shane333
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-07-07 18:27:32
Nie rozumiem gdzie tu wiocha? Czy ludzie są tolerancyjni czy są homofobami to ich sprawa, tak samo czy są homo czy hetero. Jeśli osoby homo mogą robić parady równości to dlaczego przeciwnicy nie mogą zrobić swoich przemarszów?

wirus0666
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-07-07 19:53:21
różnica polega na tym, że "zakaz pedałowania", to faktyczna próba wprowadzenia zakazu istnienia. słyszałeś kiedyś o pedałach spuszczających w***dol dresom? ja nie toleruję tych, którzy nie tylko żyją sobie swoimi poglądami, ale również chcą zmusić do tego innych zgadzam się jednak, ż

wirus0666
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-07-07 19:56:24
...zgadzam się jednak, że ten kij ma dwa końce; wniosek: tak na prawdę nie toleruję ekstremistów... (heh... czy pisząc to nie jestem sam ekstremistą?:) )

Max74
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-07-07 21:41:05
Chciałbym zobaczyć jak Jacykow wali torebką po łbie osiłka w drechu ;-)

opuncja
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-07-07 21:43:43
Max - ja też.:) Wiem, może to było niskie, ale jakże zabawne. :) Z resztą, on to wstyd nie tylko homoseksualistom przynosi...

Max74
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-07-07 21:54:32
Pedały spuszczające w***dol drechom to brzmi bardzo zabawnie ;-)

allanek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-09 14:45:36
Zdziwiłbyś się, ilu tych drechów samych jest 'pedałami'

grog
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-07-07 18:24:46
pedal tez czlowiek, tak samo rzadki jak np. rudowlosa, czy kobiety rude tez trzeba tepic?

opuncja
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-07-07 20:44:55
Mam nadzieję, że nie... Bo jak odróżnić oryginalnego rudzielca od farbowanej lisicy?

fearsometickler
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-07-07 21:00:19
Są sposoby :)

RofTW
    Ocena: 6 (glosow:34)
2012-07-07 17:57:25
Zacofana, ksenofobiczna, szowinistyczna, antysemistyczna, nietolerancyjna, totalitarna, tania i brudna polska oraz jej równie wspaniali polaczkowie.

ZKRZ
    Ocena: -5 (glosow:27)
2012-07-07 18:22:42
Zacofana, ksenofobiczna, szowinistyczna, antysemistyczna, nietolerancyjna, totalitarna, tania i brudna - właściwe pojęcie pedała

grog
    Ocena: -7 (glosow:15)
2012-07-07 18:26:50
wlasciwe pojecie pedala to ZKRZ

outlaws13
    Ocena: -3 (glosow:27)
2012-07-07 20:04:32
sprzeciw takim widokom jak dwóch pedałów wymalowanych liżących sie na ulicy nie oznacza zacofania. Wasze podejście do tematu akceptujące wszystkie dewiacje i podciąganie ich do normalności i do zdrowych zachowań jest głupie.Jeszcze się opamiętacie. Ludzie są ok ale ich krzyki i upublicznienie juz ni

RofTW
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-07-07 20:45:24
Skoro zakazujecie jak to nazywacie 'pedalstwu' to czemu by nie zakazać publicznego lizania się i obmacywania komukolwiek? skoro ludzie się kochają to czemu są zmuszeni przed ukrywaniem się przed światem? bo tobie się to nie podoba?to ich życie i ich sprawa jak je przeżyją!

Max74
    Ocena: -4 (glosow:16)
2012-07-07 21:37:46
Bo to jest dewiacja, podobnie jak np. zoofilia. Wszyscy wiemy, że jest, była i będzie i póki co chyba nie ma wielu chętnych do oglądania czułości zoofilskich. To co naturalne nie obrzydza i dlatego miło jest widzieć jak chłopak i dziewczyna okazują sobie czułość (w granicach dobrego smaku oczywiście

shinoubu
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-07-07 22:56:05
hehehehe, zabieraj ryj i pingle bambusie a nie smęcisz tutaj serem spod napleta... wygladasz sam jak piz dochlast i szczekasz na "pedałki"...zal sciska ze sam jestes pacześniak nie umiesz zadbac o siebie i zdobyc uczucie którego ci brak

shinoubu
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-07-07 23:01:57
.Można tępić heteryków którzy kopulują publicznie, polecam krzesło elektryczne lub do lasu przywiązać do drzewa uciąć interes i patrzeć jak ładnie jęczy z "rozkoszy". Kodeks Hammurabiego.

Max74
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-07-08 00:34:09
shinoubu wełniana istoto, skąd możesz wiedzieć jak wyglądam ? Rzeczywiście Twoja głupota jest tak wielka, że sądzisz iż ja jestem na tym avatarku ? Ty za to wyglądasz mi na pustaka.

ZKRZ
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-07-08 14:33:14
grog ty spedalony pedale. Skoro wyzywasz mnie od pedałów bo krytykuje pedałów to znaczy że sam jesteś pedałem. Pedale

tasior777
    Ocena: -11 (glosow:31)
2012-07-07 17:25:41
I bardzo dobrze, spedalenie to nie tylko ta strona ale cały kraj i każdy obszar życia. Te pi erdo lone cioty chcą coraz więcej. Najpierw śluby, potem dzieci adoptować, sk.....syny. Pedały do gazu!!!

outlaws13
    Ocena: -7 (glosow:27)
2012-07-07 20:08:37
Za ten wpis powinieneś zostać nagrodzony. 10/10

Dave2024
    Ocena: 5 (glosow:19)
2012-07-07 20:12:37
Uważaj, bo zaraz odlecisz :p. Nie wszyscy geje chcą adoptować dzieci. Włącz mózg...

outlaws13
    Ocena: -5 (glosow:23)
2012-07-07 20:20:11
Jak by wszyscy geje byli tacy jak Ty Dave to problemu by nie było

Mundzio84
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-07-07 20:53:29
No właśnie, Out.Wtedy nie byłoby żadnych problemów.Dyskutowałem tu nieraz z Dave'm i takiego podejścia do tematu, jakie on ma, życzę wszystkim gejom.A ciebie Dave pozdrawiam.

Dave2024
    Ocena: -7 (glosow:13)
2012-07-07 22:37:53
Peace&Love :). "Stop the hatred. Make love, have sex and go make tea". Również Cię pozdrawiam Mundzio :).

Tayend
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-07-07 23:14:46
związki partnerskie ... Czemu nie można wspólnie żyć już na prawdę w pełni ? Nie rozumiem. Tak samo nie rozumiem homoseksualistów chcących mieć dzieci :( Dziecko powinno wychować się w rodzinie kobieta-mężczyzna, żeby samo mogło dojść do wniosku, jakiej jest orientacji ...

Tayend
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-07-07 23:16:15
A i nie każdy gej chodzi wymalowany, na dodatek w damskich ciuszkach ... Bardzo często przechodząc obok geja nie poznasz, że jest on innej orientacji seksualnej ... Także ja mogę jedynie pogratulować ciotom za zepsucie opinii o wszystkich innych homoseksualistach.

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-07-08 10:00:52
Tayend i nikt nie ma prawa obrazić geja, jeśli ani po zachowaniu, ani po wyglądzie nie jesteś w stanie odróżnić go od innych na ulicy.Związki partnerskie, czemu nie?Niech będą dla wszystkich, bo może niektórym osobom heteroseksualnym będzie też taki odpowiadał zamiast małżeństwa.Adopcja dzieci

Tayend
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-08 10:04:45
No i widzisz Mundzio, doszliśmy do konsensusu. :)

Mundzio84
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-07-08 10:05:40
ostentacja na ulicy, otwarte publiczne manifestowanie i propagowanie swojej seksualności, małżeństwo (które z samej definicji jest przewidziane tylko dla pary k+m)- zdecydowanie NIE.Jeśli każdy gej będzie sobie żył jak każdy inny człowiek, nie wnikając co robi w swoim domu

Mundzio84
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-07-08 10:07:02
to nie będzie zakazów pedałowania, rożnorakich sporów i wzajemnych ataków.W każdym razie napewno nie ze strony osób o poglądach podobnych do moich.

ster000
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-08 10:15:59
vieslaw w pełnej krasie...

Tayend
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-07-08 11:09:52
Ale Mundzio, musisz zauważyć, że na wszystkich paradach równości itp. większość ludzi to właśnie takie "pedałki" ... Także uważam, że nie powinieneś oceniać wszystkich homoseksualistów na podstawie tego niewielkiego procenta z nich, który wychodzi na parady :)

IGotYouDancing
    Ocena: 11 (glosow:29)
2012-07-07 17:25:30
Pie*dole ile dostane minusów - ludzie rodzą się tacy, i nic się na to nie poradzi. A propagowanie na wiocha.pl homofobii jest poniżej krytyki.

salmaa
    Ocena: 6 (glosow:24)
2012-07-07 17:21:08
a co was gnoje to obchodzi kto z kim i jak się kocha? a ta homofobka chodzi z tą tabliczką bo pewno żaden facet jej nie chce

drLOUBITCH
    Ocena: 22 (glosow:28)
2012-07-07 16:31:31
A mnie tam to wali kto z kim sypia. Ta strona to portal rozrywkowy a nie miejsce do propagowania swoich idei. Autorowi absurdu radzę zająć się własnym życiem, zamiast interesować się życiem innych. Na lepsze mu to wyjdzie.

opuncja
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-07-07 17:56:47
Autor już kilka miesięcy milczy, więc myślę, że zajął się swoim życiem. Swoją drogą, jego życiem kiedyś wiocha dosyć mocno żyła. ;)

outlaws13
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-07-07 20:10:03
:) he he he

Fresa4
    Ocena: 14 (glosow:26)
2012-07-07 16:20:21
moze troszke tolerancji ? wolnosc się nalezy kazdemu ;] Pozdro...

SweetMati
    Ocena: -17 (glosow:31)
2012-07-07 16:29:27
Jakiej tolerancji? Daj spokoj Homo to ludzie chorzy ktorzy powinni sie leczyc. Wolnosci w to nie mieszaj bo od jej nadmiaru ludzia sie w glowach poprzewracalo na calego.Spojrz jakie mamy czasy,ludzie staja sie kontrowersyjni,wulgarni i bezwartosciowi dlaczego? Bo nie ma zasad-mozna wszystko.

pietruffa
    Ocena: 9 (glosow:17)
2012-07-07 16:59:27
SweetMati widać,że nic nie wiesz o ludzkiej biologii a w szczególności o podstawach działania ludzkiego mózgu skoro uważasz,że to choroba którą można leczyć :D może jakiś szaman albo znachor swoją medycyną ludową bo na pewno nie psychologią ani żadnymi lekami :D

SweetMati
    Ocena: -16 (glosow:24)
2012-07-07 17:13:31
Leczyc nie leczyc @pietruffa cos trzeba z nimi zrobic.Npisalem leczyc bo to humanitarne xD.Nie mozna stac z boku i patrzec jak paraduja na ulicach i domagaja sie swoich praw np.do adopcji o.O to JEST CHORE!! Nie wiem jak Ciebie ale mnie to oburza ze afiszauja sie ze swoim swiatopogladem.

grog
    Ocena: 8 (glosow:14)
2012-07-07 18:29:54
mnie to nie oburza, i co z tym zrobisz?

shinoubu
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-07-07 23:05:53
SweetMati chorzy tak jak twoja mamuśka, bo gdyby wiedziała że urodzi kmiota sama by lesbijką została

SweetMati
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-07-08 00:54:59
@shinoubu pustaku wlasnie zareprezontowalas swoj poziom buractwa.Gratuluje 29lat a teksty jak z piaskownicy ZAL.Jestes zwykla zalosna ignorantka.No coz skoro jestes taka pyskata i beszczelna w dodatku to wiedz iz gardze toba a tego typu teksty to wsadz sobie w D. na znak solidarnosci z gejami :)

tomekdiesel
    Ocena: -18 (glosow:30)
2012-07-07 15:44:13
też sie przyłączam do protestu... pedały (ludzie chorzy psychicznie) leczcie sie!!! na szczeście jest jak dotąd więcej normalnych ludzi :), nie długo wogóle przestane zaglądać na tą wioche.pl kiedyś mnie śmieszyła a teraz mnie wku...a za dużo pedalstwa!!!

beeveer
    Ocena: 15 (glosow:23)
2012-07-07 16:07:31
no to wyp..alaj. poza tym NIEDŁUGO, W OGÓLE. widać żeś ćwok.

shinoubu
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-07 23:09:30
jak dla mnie za wiele wsiurów na tej wiocha.pl, jak nie gołe gówniary to rozjechane picze lub piwsko na cmentarzu albo wzwód u leszcza...sami jak pedały, pedofile i nimfomani wychodzicie, admin selekcjonuj głową a nie dupą absurdy...

ShiroX
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-07-09 21:17:34
tomekdiesel - Homoseksualizm to orientacja. Homofobia, czyli to, co prezentujesz swoimi wypowiedziami jest chorobą, do tego psychiczną. Dlatego też zastanów się kto tu ma naprawdę problem.

Max74
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-07-11 18:27:18
A to, że nie przepadam za pająkami czy wężami to też choroba ?

wladsenty
    Ocena: -10 (glosow:22)
2012-07-07 15:23:20
Zakaz pedałowanie, kiedyś się po murach malowało...

opuncja
    Ocena: 12 (glosow:16)
2012-07-07 17:49:51
Aktami wandalizmu warto się pochwalić. Mam nadzieję, że to nie są Twoja największe osiągnięcia...

krzychu_no
    Ocena: -5 (glosow:15)
2012-07-07 14:50:04
a ja mam dzisiaj urodziny i ......w d...ie to mam :)

RamzesxD
    Ocena: -10 (glosow:10)
2012-07-07 14:05:43
Ja za, ale jeżeli wrzucasz to na Wiocha.pl to znaczy, że to popierasz ... przynajmniej według mnie

suiCid3R
    Ocena: 25 (glosow:33)
2012-07-07 13:04:36
Pier*olę poprawność polityczną. Piszę to co myślę, a nie to co wypada myśleć. Ludzie rodzą się tacy , a nie inni. Nie interesuje mnie to co ludzie robią w łóżku, ale nie powinni się z tym obnosić.

Gruber
    Ocena: 7 (glosow:19)
2012-07-07 14:56:29
Więc dlaczego heteroseksualiści obnoszą się ze swoją orientacją seksualną?

nick-16
    Ocena: -9 (glosow:27)
2012-07-07 16:01:13
Każdy rodzi się z jednakowymi szansami. Homoseksualizm nie jest normalny i powinno się go leczyć...

dedede66
    Ocena: -8 (glosow:22)
2012-07-07 16:08:04
Z jaka orientacja? A co to za okreslenie "orientacja"? Normalni ludzie, czy jak wolisz heteroseksualni nie wywlekaja swoich spraw lozkowych na ulice tak jak to robia pedaly.

tasior777
    Ocena: -9 (glosow:19)
2012-07-07 17:29:43
dedede66 dobrze mówisz, a ten cep pedalski gruber chyba się z własnym penisem na łby zamienił.

Semitae
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-07-07 17:49:49
Jest to całkiem naturalne, bo występuje w naturze, np. u pingwinów. Równe prawa, ale nie większe - za tym jestem. Nie podoba mi się, jak homoseksualiści/tki się obnoszą z swoją seksualnością, ta jak i heteroseksualiści. Zawsze patrzę na to - co by było, gdybym ja urodziła się taka? Wam też radzę tak

dedede66
    Ocena: -7 (glosow:13)
2012-07-07 18:13:23
Gruber? No, wiedzialem, ze ten nick to nie przypadek. Semitae, chcesz rownych praw? Chcesz zeby zboczency adoptowali dzieci? Skoro to takie naturalne to niech sobie sami zrobia. Nikt im nie broni.

Max74
    Ocena: -4 (glosow:16)
2012-07-07 19:42:54
Semitae, to że normalne jest, że pingwiny jajka znoszą to ma też znaczyć, że u ludzi też tak być powinno ? Ludzie się nie rodzą homoseksualni tylko w d... się przewraca z dobrobytu.

shinoubu
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-07-07 23:18:23
dedede pi3rdolede, chyba cie ktoś w domu lub w kościółku na zakrystii źle uczy, pamiętaj posługa księdzu ręką jest dobra ale tylko przy tacy a nie na ołtarzu, lub na biurku w plebanii.Ale to nie jest be, pedofil uczy dzieci życia, a homoseksualista uczy bawić się życiem bez ingerencji w majtki dziec

dedede66
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-08 23:44:05
Shinoubu, jak na 29-letnia kobiete to reprezentujesz bardzo niski poziom wypowiedzi. "Dede pi3rdolede"- nosz k*rwa, gimbusiarnia szaleje.

Max74
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-07-09 20:29:14
Dede, to chyba moje psisko Wieslav płeć zmieniło i dla niepoznaki nie ujada na mamusie ;-)

BoaKrztusiciel
    Ocena: 21 (glosow:37)
2012-07-07 12:54:22
Przecież nie ma nic złego w byciu homo. Jestem tylko przeciwna obnoszeniu się ze swoim uczuciem, np. śmieszy mnie miziająca się para, bo nie lubię czułości na pokaz. Nieważne homo czy hetero. A ta nietolerancja bierze się chyba ze stereotypu geja pi.dusia. Mam kolegę homo, który nie jest ciotą.

wroniec
    Ocena: 14 (glosow:36)
2012-07-07 12:53:51
Każdy facet jak widzi dwóch gejów to zło, ale porno z les to już atrakcja.Hipokryzja w Polsce to norma, jakoś starożytni mieli więcej rozumu w głowie.

Max74
    Ocena: -9 (glosow:11)
2012-07-07 19:15:47
I jaki ich los spotkał ?

wroniec
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-07-08 13:17:48
Taki,że pomimo upływu wieków ich filozofia, kultura, kanony piękna,rzeźby, budynki trwają do dziś.

Max74
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-07-08 21:34:18
Zepsucie spowodowało, ze zwykle ludy barbarzyńskie zniszczyły potężne cywilizacje. Piramidy, Chichen Itza, Wielki Mur Chiński też stoją a o homosiach w tamtych kulturach jakoś nie jest głośno.

wroniec
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-07-09 18:13:07
"Homosie" widzę wyznawców wąsatego wodza.

Max74
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-07-09 20:27:28
Ok, pedały - lepiej ?

wroniec
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-11 13:39:11
Co do starożytnych się z Tobą nie zgodzę, porównanie z Chinami jest trochę błędne. Chodzi mi kogo słowami się kierujesz, a nie jakich używasz.

Max74
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-07-11 18:25:13
Akurat cywilizacja chińska przetrwała do dzisiaj, więc czemu porównanie błędne ? Niczyimi poglądami się nie kieruje; mam swoje własne.

BoaKrztusiciel
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-07 12:51:24
komentarz usunięty przez moderatora

Technsor
    Ocena: 36 (glosow:40)
2012-07-07 12:46:37
komentarz usunięty przez moderatora

Nie_Dla_Tensora
    Ocena: -35 (glosow:43)
2012-07-07 13:14:35
Żulem to ty jesteś, trollu spod mostu. i na dodatek je**ny pedał, bo broni swoich chłopców. My wiemy, co cię pociąga, bo mamy przywileje na ten stronie i wiemy o tobie wszystko!

wroniec
    Ocena: 7 (glosow:19)
2012-07-07 16:13:36
Nie wiem jaki masz przywilej, ale chyba chodzi o podcieranie du py adminowi .Twoja wypowiedz to totalny bełkot bez większego sensu ;/

opuncja
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-07-07 17:45:07
wroniec, Ty to chyba za długo na tym portaliku nie bawisz, co?

wroniec
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-07 18:07:29
Junior wiocha jestem ;D

opuncja
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-07-07 20:41:48
Powinnaś być w temacie, staż odpowiedni. Poczekajmy na kolejne trollingujące konto...

Tayend
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-07-07 23:18:40
technsor, nie uznaje pojęcia "prawdziwy homoseksualista". Bo co, te cioty niby są jakimiś sztucznymi homoseksualistami ? Bardziej odpowiada mi podział na "geja" i "pedała" :)

wroniec
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-07-08 13:21:29
Nie spędzam tu połowy życia więc nie jestem w temacie ....

wloczyblant
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-08-28 00:47:21
Powinieneś wykładać w szkołach, tak na serio. Znam JEDNEGO geja i patrząc na niego w życiu nie powiedziałabym, że jest gejem. Jest normalnym facetem, nie maluje sobie twarzy, nie robi sobie kurnika na głowie, nie chodzi w ubrankach rodem z teledysków Lady Gagi. To, co się dzieje na tych całych parad

FvR100
    Ocena: 19 (glosow:25)
2012-07-07 12:39:10
Ja osobiście nic do gejów nie mam - zmniejszają mi konkurencję.

hetera
    Ocena: 14 (glosow:24)
2012-07-07 12:36:50
Jak widać autorowi przeszkadza to, że tacy ludzie w ogóle istnieją. Nawet na portalach jak ten się nie mogą się jego zdaniem wypowiadać. Ja też jestem nietolerancyjna . Tyle, że ja nie toleruje takich ograniczonych ludzi jak WF.

rijsiard
    Ocena: 19 (glosow:23)
2012-07-07 12:16:57
Ja cie... Ten tolerancyjny, ten nie, i kłócą się o byle co. A ja, zaściankowy katol, mam na to wy***ne. Niech se ktoś będzie homo. Nie będzie mi to przeszkadzać, póki nie będzie się do mnie dobierać.

cynical-monster
    Ocena: 10 (glosow:20)
2012-07-07 12:07:36
Żałosne.

Max74
    Ocena: -10 (glosow:18)
2012-07-07 11:45:01
Szatano, sprawiłeś właśnie, że się z Tobą muszę zgodzić w 100%

Rei_Ayanami
    Ocena: 23 (glosow:27)
2012-07-07 11:43:18
dziewczyny protestują przeciw gejostwu z co najmniej dwóch powodów : 1. Na ogół geje są bardzo przystojni, więc im przypada reszta którą pogardzają :D 2. Lepiej się ubierają od nich :D

Tayend
    Ocena: 7 (glosow:19)
2012-07-07 12:14:47
Heh dobre xd Ale ja nie jestem ani przystojny, ani nie ubieram się dobrze, także ... Nie pasuję do Twojego opisu geja :)

opuncja
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-07-07 17:42:37
Stereotypy... Uogólnienia...

Bachi
    Ocena: 17 (glosow:31)
2012-07-07 11:37:08
Widzę, że ta fotka stała się pretekstem dla niektórych do wylewania swojej zaściankowości. Wychodzą na wierzch cechy narodowe "Prawdziwego Polaka"- nienawiść, nietolerancja i chamstwo (o ortografii już nie wspomnę)...

Mundzio84
    Ocena: -18 (glosow:42)
2012-07-07 11:49:21
To, że kogoś obrzydza widok dwóch pedziów całujących się na ulicy albo widoki na różnych paradach równości - to zaściankowość?Ty pewnie należysz do tych nowoczesnych ludzików, którzy żeby być "cool", cały czas gonią za zachodnimi modelami.Mnie nikt nie zmusi, żebym tolerował takie coś.

wroniec
    Ocena: 9 (glosow:23)
2012-07-07 12:48:45
"takie coś" to jest właśnie ta zaściankowość o której mówi Bachi.

Mundzio84
    Ocena: -8 (glosow:26)
2012-07-07 12:56:51
Acha, czyli jeśli nie podobają mi się ostentacyjne zachowania homosiów i nie popieram adopcji przez nich dzieci, jestem zaściankowcem i zacofanym homofobem.Widzicie cały problem, tej waszej tęczowej braci polega na hipokryzji.Niby jesteście otwarci i tolerancyjni ale jednocześnie

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:20)
2012-07-07 12:59:59
komentarz usunięty przez użytkownika

rajmund86
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-07-07 15:00:47
z tym nie obrażaniem to nie przesadzaj. nazwałeś ich: "pedziami" i "homosiami" :)

wroniec
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-07-07 16:09:09
Uniosłeś się, ja poruszam problem tego jakich słów użyłeś. Napisanie "takie coś" odznacza się prymitywizmem. Chyba nie zaprzeczysz?. Więc nie pisz, że ktoś Cię źle postrzega, to wynikło z Twojej wypowiedzi i nie dodawaj słów których w mojej wypowiedzi nie ma.

opuncja
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-07-07 17:37:52
wroniec, jeśli ktoś czegoś nie pochwala i tym gardzi to chyba normalne, że napisze "takie coś"? Lepsze to nić "pedalstwo j*b@ne". Dla osób homo nie ma znaczeni, jak ktoś wyraża poglądy. Jesteś na nie - jesteś ciemnogrodem. "Ciemnogród" to skądinąd dość powszechna forma

opuncja
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-07-07 17:40:17
Popieram Mundzia - każdy powinien mieć prawo do wyrażania swoich poglądów i zabrania w głosu w dyskusji, o ile ten głos będzie wartościowy pod względem merytorycznym i kulturalnie ujęty w słowa. Tyle. Nie odpowiada mi widok osób homo wyrażających ostentacyjnie uczucia.

wroniec
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-07-07 18:13:22
Niech piszę jak chce , tylko czemu później narzekać , że ktoś szufladkuje jego wypowiedz. Narzucać nikomu nic nie będę,to nie portal na moralizowanie,ale następnym razem niech nie tworzy z jednego zdania sterty zarzutów.

Mundzio84
    Ocena: -10 (glosow:12)
2012-07-07 19:45:34
@wroniec, czepiasz się, że napisałem "takie coś"?Gdybyś przeczytał dokładnie mój komentarz to wiedziałbyś że określiłem we wcześniejszych zdaniach o co konkretnie mi chodzi.Jeśli chcesz już się czepiać, to może najpierw czytaj dokładnie i ze zrozumieniem.

Mundzio84
    Ocena: -8 (glosow:10)
2012-07-07 19:54:38
A co do nazwania kogoś pedziami i homosiami.Poprostu zdrabniam, żeby nie zabrzmiało to obraźliwie.Bo jak kiedyś powiedział to pewien bardzo mądry człowiek - "tego słowa na G nie używam, bo mi się z gównem kojarzy"

shinoubu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-07 23:30:26
komentarz usunięty przez moderatora

wroniec
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-07-08 13:19:23
To zaiste bardzo mądry człowiek jest ;/

normalny_irl
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-07-07 11:36:04
Widzicie mili panstwo. Dostalem juz minusa, wiec jednak ktos zaprzeczyl.

DJ_lubie_wioche
    Ocena: -11 (glosow:15)
2012-07-07 11:26:43
Tutaj jest powiedzmy tyle pedałów, bo komentarze typu ,,ruch@łbym'' skierowane do dziewczyn są od razu minusowane. Warto też zaznaczyć, że to tylko komantarze i nie wiemy jak z ich orientacją seksualną jest w rzeczywistości. A można przypuszczać, że większość tych ,,pedałów'' to dzieciaki, które

DJ_lubie_wioche
    Ocena: -11 (glosow:15)
2012-07-07 11:29:53
ruch@łyby tak na prawdę co popadnie niezależnie od płci gdzie w rzeczywistości jak już napisałem to jeszcze dzieciaki lub osoby z ubogim życiem seksualnym.

hetera
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-08 00:43:14
komentarz usunięty przez moderatora

outlaws13
    Ocena: -12 (glosow:38)
2012-07-07 11:24:10
Brawo WF. Przyłączam się do protestu

normalny_irl
    Ocena: -9 (glosow:25)
2012-07-07 11:22:43
Witam. Sprawa jest dosc prosta. Penis i wagina pasuja do siebie anatomicznie.Chyba nikt temu nie zaprzeczy? Natomiast,penis i odbyt juz chyba nie bardzo.Oczywiscie sa rozne sposoby spedzania wolnego czasu,ale z kumplami sie pije,a z dziewczynami sie pije.Tylko koniec picia czsami ma inne zakonczenie

tuboosh
    Ocena: 9 (glosow:25)
2012-07-07 12:44:09
Nigdy nie uprawiałeś analu z dziewczyną? Poor man! :P

Gruber
    Ocena: 23 (glosow:43)
2012-07-07 11:17:34
Co za wiocha wpier... się do łóżek i dyktowanie ludziom co maja robić. Homofobia to wiocha!

outlaws13
    Ocena: -16 (glosow:48)
2012-07-07 11:25:27
Co za wiocha pokazywanie i krzyczenie do wszystkich że się jest gejem czy pedałem. Błagania o uznanie ich za normalnych to wiocha

jankier
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-07-07 11:13:57
to sobie protestujcie przeciw pedalstwu.prawda jest taka,że przy wolności słowa i wypowiedzi to nic nie da. najlepszą metodą jest nie reagować,oczywiście tylko na większe parady i pochody,bo w przeciwnym razie robi się z tego szum, o który homosiom chodzi i który napędza ich całą "machinę toler

egzekucja
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-07-07 11:02:52
facet na drugim planie, "mother of god" haha :D

szatano999
    Ocena: -14 (glosow:34)
2011-12-02 14:35:32
Mnie nie interesuje twoje wyznanie lub jego brak. Jesli ci pasuje to podeprę się PRAWEM NATURALNYM. Wszystkie istoty dobierają sie w pary wg. przeciwnych płci. Tylko LUDZIE w swojej "Inteligencji" EKSPERYMENTUJĄ wbrew naturze

zyss
    Ocena: 12 (glosow:26)
2012-07-07 11:03:45
Ale Ty ku*wa jesteś poje*any!w ogóle nie masz pojęcia o czym piszesz!

zyss
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-07 11:06:11
komentarz usunięty przez użytkownika

michalng
    Ocena: 23 (glosow:27)
2012-07-07 11:25:44
Nie. Większość istot wogle nie dobiera się w pary. Żyją w stadach, rojach, pojedynczo itp. A zachowania homoseksualne występują u większości ssaków. To by było tyle jeśli chodzi o twoje rojenia o prawie naturalnym.

pietruffa
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-07-07 16:56:48
michalng ma rację. a pomijając zwierzęta nasuwa się kultura antyczna. przecież w starożytności związki dwóch mężczyzn były wśród wyższych warstw społecznych było więcej niż tolerowane.

Max74
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-07-07 19:10:44
Tolerowane było również niewolnictwo, walki na śmierć dla rozrywki i takie tam z lwami, orgie i rozpasanie, kazirodztwo, homoseksualizm. Ludziom żyjącym w dobrobycie w d... się przewracało i szukali kolejnych "rozrywek" a pedalstwo było po prostu jedną z nich.

shinoubu
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-07-07 23:37:42
a ja ciebie max bym z chęcia wsadziła w zamknięty basen z 1000-em gejów , pedałów, ciot i pedofilów tak w ramach walki średniowiecznej dla umilenia czasu i unaocznienia studentom historii jak odbywała się krwawa rzeź p.n.e

Max74
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-07-08 15:15:14
Miło mi, że masz o mnie tak wysokie mniemanie. No, ale ja sam na 1000 zboczeńców to byłoby troszeczkę męczące, ale jakże pożyteczne, no i młodzież miałaby świetną lekcję rzezi n.e. ;-)

szatano999
    Ocena: -9 (glosow:35)
2011-12-02 07:58:58
Leży facet na łące i wali krowie łajno. Przechodzi turysta i pyta zgorszony. - CO PAN ROBI!???- Sprawdzam moją orientację seksualną!!!

Gruber
    Ocena: 12 (glosow:20)
2012-07-07 12:42:56
Esencja głupoty: porównywanie miłości do człowieka z gwałceniem zwierząt

Max74
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-07-07 19:02:54
Porównanie miłości do geja z miłością do zwierzaka. Kto mówi o gwałcie ? ;-)

szatano999
    Ocena: -15 (glosow:29)
2011-12-01 21:33:22
Będę gejem jak moja mama....

dawiasQ93
    Ocena: -19 (glosow:39)
2011-12-01 15:26:51
pedałom stop. ;/

Glanu88
    Ocena: -18 (glosow:48)
2011-12-01 14:37:14
CZYSTA POLSKA BEZ PEDALSTWA . BRAWO DLA DZIEWCZYN . 14 !!

tuboosh
    Ocena: 14 (glosow:18)
2012-07-07 12:46:26
Jeśli uważasz że Polska jest czysta to jedź do dowolnego lasu i zobacz te tony śmieci. To jest problem a nie 2 kolesi co sie stuka w czoko. Natomiast parady równości - tu sie zgadzam - to dno, tragedia, okropność, tłok na ulicach, hałas i powinni to rozpędzić w p i z d u.

szatano999
    Ocena: -10 (glosow:46)
2011-12-01 13:19:26
ADOPCJA PRZEZ PARY GEJOWSKIE!!!???Chciałbym zobaczyć minę dziecka jak TATUŚ "mamusię" w dupę posuwa. Beret zryty na całe życie. Jak on później podejdzie do kobiety?? Chyba że będzie gejem jak "RODZICE"

Cianide
    Ocena: 6 (glosow:50)
2011-12-01 18:04:02
Wooow, no to kolejny błyskotliwy komentarz. Chłopie, zachowaj jakiś umiar i pomyśl zanim coś napiszesz. Co ty myślisz, że gejem się od patrzenia zostaje? :-) Wiesz czego dziecko się nauczy od tej pary gejowskiej? Tolerancji, coś, czego nie ma w słowniku ludzików jak Ty. I to względem wszystkiego.

Cianide
    Ocena: 6 (glosow:42)
2011-12-01 18:05:25
P.S. A Ty przyglądałeś się jak TATUŚ mamusię "ujeżdżał"? To skończ pieprzyć głupoty.

szatano999
    Ocena: -10 (glosow:38)
2011-12-01 20:50:39
Nie jestem katolikiem ale Bóg stworzył by dwóch pedałów aby się rozmnażali a nie KOBIETĘ i MĘŻCZYZNĘ!!!!A tolerancja w tej sprawie to wymysł garstki owieczek które zbłądziły bo PRAWA NATURY NIE DA SIĘ OSZUKAĆ. Niedługo ZOOFILIA będzie "cacy" bo czemu nie!!!???Zwierzeta też trzeba kochać.

szatano999
    Ocena: -11 (glosow:37)
2011-12-01 20:53:29
Zobaczcie gdzie najwięcej pedałów- wojsko, więzienie i kościół. TO BRAK KOBIET!!!! generuje takie zachowania i to jest FAKT

persching
    Ocena: 6 (glosow:14)
2011-12-02 14:06:55
Szatano999 czy przez stwierdzenie "nie jestem katolikiem" mam rozumieć, że uważasz się za ateistę czy jakaś inna religia Tobą zawładnęła? Tzn chcę zapytać czy jesteś ateistą?? Ja siebie chce nazywać ateistą.

szatano999
    Ocena: -13 (glosow:29)
2011-12-02 14:37:59
Mnie nie interesuje twoje wyznanie lub jego brak. Jesli ci pasuje to podeprę się PRAWEM NATURALNYM. Wszystkie istoty dobierają sie w pary wg. przeciwnych płci. Tylko LUDZIE w swojej "Inteligencji" EKSPERYMENTUJĄ wbrew naturze

persching
    Ocena: 2 (glosow:16)
2011-12-02 17:37:29
Niepotrzebnie doszukujesz się drugiego dna w moim pytaniu. Po prostu chciałem wiedzieć czy jesteś ateistą bo to ma dość fundamentalne znaczenie w "naszej dyskusji". Absolutnie nie chciałem Cie jakoś dyskredytować.

alex51
    Ocena: -16 (glosow:28)
2012-07-07 10:48:07
Toleruje z musu pedałów, ale nie bliżej niż na odległość strzału skutecznego z AK-74. Pedalstwo jest sprzeczne z fizyką: tłok powinien chodzić w cylindrze, a nie w rurze wydechowej.

michalng
    Ocena: 13 (glosow:19)
2012-07-07 11:29:24
Myślisz ze dla dziecka miał oby znaczenie czy widziało posuwających się rodziców w związku homo czy hetero ?

joker8600
    Ocena: 8 (glosow:36)
2011-12-01 12:13:44
Te akcje gejowskie typu parady równości są organizowane tylko po to by prowokować normalnych ludzi i potęgować ich sprzeciw. Lubią być w centrum zainteresowania... takie zboczenie masochistyczne. Normalny człowiek homoseksualny nigdy nie wyszedłby na ulicę manifestując swoją orientację.

Tayend
    Ocena: 5 (glosow:21)
2012-07-07 10:56:28
Popieram Cię. Zgadzam się z tym co do słowa.

Darcy
    Ocena: -18 (glosow:46)
2011-12-01 11:23:52
Ale brzydka dziewczyna na zdjęciu ;D Dopiero co z jaskini wyszła pewnie ;p

out13
    Ocena: -14 (glosow:42)
2011-12-01 11:27:26
Odważna i romantyczna jesteś.

Tayend
    Ocena: -10 (glosow:12)
2012-07-07 12:42:09
Darcy, pogrążasz się ...

szatano999
    Ocena: -8 (glosow:50)
2011-12-01 10:47:06
-Mamo zrób mi kanapkę.- A czego muwisz mi mamo???- A jak mam mówić????- Normalnie- Andrzej!!!

out13
    Ocena: -16 (glosow:50)
2011-12-01 11:13:36
zajebiste, Medal na dziś dla Ciebie. Tego już chyba nikt nie przebije.

persching
    Ocena: 10 (glosow:38)
2011-12-01 13:06:20
Ten tekst ilustruje idealnie wasz poziom intelektualny. Pomijam fakt, że to w ogóle nie jest śmieszne ale jako, że zbliżają się 6 grudnia to złóżcie się tą całą chorą umysłową hołotą i kupcie dla Szatano999 słownik ortograficzny. "Patrioci" Wy wielcy hahahahahahah....

szatano999
    Ocena: -7 (glosow:25)
2011-12-01 14:08:09
Ja tam wolałbym nie mieć "PERSCHINGA" w d....

persching
    Ocena: 4 (glosow:26)
2011-12-01 14:40:14
Ale śmiechu................... Aż spadłem z krzesła.

szatano999
    Ocena: -9 (glosow:27)
2011-12-01 14:58:30
i co boli dupa??? Chyba nie... Przy takich poglądach i "doświadczeniu

persching
    Ocena: 6 (glosow:28)
2011-12-01 16:29:33
Dajesz dalej... Rozkręcasz się :D Podoba mi się jak się bezskutecznie produkujesz. Już mam Ci pogratulować?

szatano999
    Ocena: -7 (glosow:33)
2011-12-01 21:01:34
Moja dupa jest do srania , twoja widze może służyć do innych rzeczy, "nie wnikam" Ciekaw jestem czy wysłał byś swojego syna do takich WÓJKÓW np. na wakacje żeby się "poduczył " tolerancji...

szatano999
    Ocena: -8 (glosow:34)
2011-12-01 21:05:01
-Mamo!!???? zrobisz mi herbatę??? -To że sypiam z twoim ojcem nie oznacza że jestem twoją mamą- To jak mam do ciebie mówić???- Normalnie -Rysiek>

persching
    Ocena: 4 (glosow:26)
2011-12-02 14:11:32
Od mojej dupy się odstosunkuj gdyż jak słusznie zauważyłeś ona jest MOJA i mogę sobie z nią robić co mi się żywnie podoba :) Głupie pytanie, jako gej nie planuje mieć dzieci więc nie miałbym kogo wysłać do takich wujków:) Ale bardzo wątpię, aby takie wakacje były złe dla czyjegoś dziecka :P

szatano999
    Ocena: -7 (glosow:33)
2011-12-02 14:48:19
i dobrze. Dziecko powinno mieć mamę i tatę. Bo matka go urodziła i nic tego nie zastapi!!!! A nie bycie zabawką w ręku dwóch obcych facetów, może i pedofilów

persching
    Ocena: 10 (glosow:24)
2011-12-02 17:45:21
Za bardzo uogólniasz. Na to że przybrani rodzice będą pedofilami jest taka sama szansa w przypadku par hetero jak i homoseksualnych więc tutaj się troszkę rozpędziłaś. Byli tacy co twierdzili, że 95% gejów to pedofile (LPR) i patrz jak skończyli. Reszta Twojego wywodu wreszcie mądra :)

szatano999
    Ocena: -11 (glosow:45)
2011-12-01 10:44:53
DUPA JEST DO SRANIA A NIE DO RUCHANIA!!!!!

michalng
    Ocena: 19 (glosow:21)
2012-07-07 11:41:45
Jakies 40-50 % dorosłych ludzi przyznaje się do uprawiania seksu analnego ;-)

hetera
    Ocena: 17 (glosow:19)
2012-07-07 12:38:20
Szatano czyli, że anal w wykonaniu pary hetero też jest be. Bo zakładam, że jesteś człowiekiem konsekwentnym.

Lamka666
    Ocena: -20 (glosow:46)
2011-12-01 10:22:37
Normalna rodzina - chłopak i dziewczyna! Tyle w temacie. A "spedalanie" nie dotyczy jedynie tej strony, tylko całego społeczeństwa, od Sejmu szanownego poczynając. I nie ma żadnej różnicy pomiędzy gejami i lesbijkami, to jest ta sama patologia.

kroolDesigns
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-07-07 17:44:15
Wybaczcie ,ale nie jestem tolerancyjny jeśli chodzi o inne orientacje seksualne i powiem wam ,że jestem z tego dumny. Ja bym tego nie nazwał patologią lecz chorobą. Moim zdaniem gejem trzeba się urodzić. Po ilości dislików w moim komentarzu będzie można stwierdzić ,że wiocha to mocno spedalona stron

pam90
    Ocena: -18 (glosow:40)
2011-12-01 09:55:09
jestem za!!! zasrane geje...

Kylie345
    Ocena: 8 (glosow:56)
2011-12-01 09:16:12
Kurczę jak innym nie podoba się inna orientacja to wypie*** ! Są kraje w których homoseksualizm jest zabroniony więc tam na pewno będzie wam dobrze ! Kurczę możecie to minusować ale taka jest cholerna prawda

WiochFace
    Ocena: -12 (glosow:42)
2011-12-01 09:23:48
widzę nie za dobrze cię rodzice wychowali...

Kylie345
    Ocena: -3 (glosow:33)
2011-12-01 09:30:46
Twój komentarz jest nie na miejscu O.o Nie mam rodziców.

WiochFace
    Ocena: -9 (glosow:31)
2011-12-01 09:39:28
a czy ja mówię czy masz czy nie masz ? mówię o wychowaniu.

Kylie345
    Ocena: 10 (glosow:34)
2011-12-01 09:44:36
Padło słowo rodzice. ; ) Nie ma sensu prowadzenia dalej tej rozmowy. I tak w ogóle każdy ma swoje zdanie i jeśli się nie podoba to trudno, nie mój problem : ))

fukastic
    Ocena: -13 (glosow:39)
2011-12-01 11:27:21
zdanie zdaniem, ale reguły regułami. Jedna z tych reguł brzmi" dupa jest do srania"

Kylie345
    Ocena: 20 (glosow:28)
2011-12-01 12:23:48
" dupa jest do srania " - mówicie jedno a robicie drugie : )

Diego93
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-07-07 19:53:12
komentarz usunięty przez moderatora

dianusia
    Ocena: 8 (glosow:58)
2011-12-01 08:59:59
Ja w klasie mam parę gejów i co 2 weekend muszę ich oglądać.Było by wszystko ok,gdyby się nie lizali publicznie,bo jak ich widzę to mi niedobrze.

out13
    Ocena: -1 (glosow:45)
2011-12-01 09:03:15
i to jest to o czym ja cały czas mówię. Mogę akceptować ich jako ludzi, to że są ale nigdy ich zachowań

WiochFace
    Ocena: -24 (glosow:34)
2011-12-01 09:04:15
a ja tam lubię lesbijki ;D ale tylko te gorące ^^

out13
    Ocena: -2 (glosow:42)
2011-12-01 09:21:42
oj kolego, (bozia pogroziła pacem). Lesby w realu nie są takie jak w filmie. Taki sztuczny wzorzec tworzony przez branże porno. To też homo!!!

WiochFace
    Ocena: -18 (glosow:24)
2011-12-01 09:24:48
jakie tam filmy ? ;) znam osobiście jedną parę ^^ fajne dziewczynki ^^ ale chłopców też znam ;/ fajni to oni nie są nie nie...

Cianide
    Ocena: 0 (glosow:28)
2011-12-01 18:11:51
out13 - taki sam tekst mogę do Ciebie odnieść. "Mogę akceptować ich jako ludzi, to że są ale nigdy ich zachowań". I co, mam teraz jak Ty atakować mimo że Cię nie znam jak Ty nie masz pojęcia o tych ludziach? Trochę więcej pokory człowieku.

Gruber
    Ocena: 18 (glosow:24)
2012-07-07 11:18:39
A niby jak heteroseksualne pary się liżą to ma być ok? skoro hetero to robią to homo też powinni

out13
    Ocena: -36 (glosow:68)
2011-12-01 08:56:33
Moja żona jest z Wami, moje dzieci 13 i 14 lat też wiedzą co to pedał i śmieją się z nich, Idąc kiedyś ulicą córka zobaczyła takie coś metro i na głos-Tata zobacz jaki pedał :)

Cianide
    Ocena: 29 (glosow:63)
2011-12-01 09:50:27
No to pogratulować Ci tylko wychowania dzieci. Nie wiem jak określic taką osobę jak Ty bo w sumie jest mi Ciebie żal i Twojej prostoty.

out13
    Ocena: -26 (glosow:52)
2011-12-01 10:02:37
Podpowiem-Odpowiedzialna

WiochFace
    Ocena: -15 (glosow:65)
2011-12-01 10:05:05
Polak wychowuje swoje dzieci po Polsku. rodzina to kobieta i mężczyzna. a nie facet i facet.

wroniec
    Ocena: 12 (glosow:24)
2012-07-07 12:50:32
"po Polsku" możesz wyjaśnić co to znaczy?

rosomak86
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-07-07 23:24:16
Ooo tak - oto właśnie wychowanie! Od małego hoduje się i tresuje się małych buraków, prostaków i idiotów. Jesteś z siebie dumny? Że Twoja gówniara wyzywa na głos ludzi na ulicy? Taka duma? Że od małego uczy się nienawiści, niechęci, wywyższania się, zamykania umysłu na wszystko co inne?

rosomak86
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-07-07 23:26:55
Uczysz dziecko jak być chamem, jak skutecznie dyskryminować i nienawidzić. Wiesz jaką krzywdę robisz dziecku? Może wytłumacz mi co to jest pedał? co to znaczy "normalny"? Co to znaczy "po polsku"? Jaki "powinien być" człowiek?

Max74
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-07-08 01:05:30
Tak to wielka krzywda dla dziecka. Najlepiej by było, żeby tatuś na gej parady je prowadzał od maleńkości.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0800