Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I weź później wrzuć chleb do tego wózka.
dianusia  11-12-01, 09:07 Zgłoś
+ 1286 -
Dodano: 2011-12-01, 09:07:35   przez: dianusia
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1286  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Karny Kut**
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  Chamstwo i debilizm na polskiej drodze
  •  Częsty obrazek w marketach
Ukryj komentarze(253)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
dianusia
    Ocena: 32 (glosow:44)
2011-12-01 09:46:16
I z tym się zgadzam całkowicie.

Suzzi86
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-09 17:04:52
dziecko nie leży bezpośrednio na wózku, poza tym kto normalny kładzie do wózka chleb bez opakowania?

borodin
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-13 19:39:58
Wiocha i potężny demotywator w jednym...

blessya1985
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-11 23:01:37
komentarz usunięty przez użytkownika

kulka85
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-01-20 18:42:30
nie porównuj przewijania dziecka do srania na stół

kaiser
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-11 21:40:16
Sikajacego kota na takim wozku tez nie widzialem.

marcin868
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-09 19:12:56
blessya1985 Boże jaka ty pusta jesteś. A ty jak byłaś dzieckiem to jak sie zesrałaś to pewnie matka z tobą biegała i szukała wygodnego i ustronnego miejsca nie ważne że ci dupe odparzy!? Moż miała je na podłodze w WC w supermarkecie położyć. Pomyślcie troche

blessya1985
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-01-09 22:52:29
komentarz usunięty przez użytkownika

LadyL_K
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-01-11 22:16:55
blessya1985 O ile nie zauważyłaś tego dziecko ma pod pupą kocyk lub coś na jego kształt. Nie ma bezpośredniego kontaktu z wózkiem. Swoją drogą po co Ci taki nick,zero zrozumienia i serca dla bliźnich :D

AsiaIbasia
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-09 15:58:12
No co młody się zesrał to miało mu dupę odparzyć?:)

klaudix
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-09 10:45:59
na takich wózkach!!! Stoją na zewnątrz, sikają na nie koty itp i jakoś nikt się nie zastanawia przed włożeniem jakiegokolwiek produktu nad tym co się działo z takim wózkiem... Sorry ale ja tu wiochy nie widzę!!!

klaudix
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-01-09 10:43:59
Ja nie widzę tutaj niczego obrzydliwego!Ci, którzy mają dzieci, na pewno się ze mną zgodzą! Po pierwsze, ta kobieta podłożyła pod swoje dziecko kocyk, po drugie nie każde miejsce publiczne jest przystosowane do pielęgnacji dziecka a po trzecie, nawet nie zdajecie sobie sprawy ile bakterii jest na ta

madnes
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-01-07 19:01:01
dianusia poczekaj jak bedziesz miala wlasne

dzikibaczek
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-01-07 13:09:43
gdyby posprzątała w aucie to miała by miejsce na takie rzeczy..

malina198700
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-01-07 12:40:22
Ja pier... jak zwykle ktoś zrobił z gówna problem. Nie dziwiła bym się gdyby do tego wózka nasrała krowa lub jakieś inne zwierze. Ja tutaj wiochy nie widzę zauważcie to, że ta kobieta przwija dziecko na kocyku. Większość z was nie myje rąk po wyjściu z kibla a boicie się o jedzenie które znajdzie si

malina198700
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-01-07 12:40:56
e w tym wózku ogar ludzie!

tola2
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-01-07 10:23:08
Dziesiątki razy przewijałam synów na tylnym siedzeniu w aucie, ale żeby w wózku z supermarketu??? Ciekawe co zrobilibyście, gdyby ktoś przewijał dziecko na waszym stole, na którym kładziecie np. chleb?

blessya1985
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-01-07 00:49:13
komentarz usunięty przez użytkownika

whiz
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-06 23:35:00
Pies trącał chleb, weź włóż nutellę. I później ten dylemat, czy to nie czekolada ...

kirek1992
    Ocena: -7 (glosow:13)
2012-01-06 22:54:37
No trzeba sobie jakoś radzić.! Sama mam Synka i tez czasami przebieram go w warunkach ekstremalnych A co do tego wózka ... Mnie by osobiście nie obchodziło co kto wsadzi potem do niego haha ;P taki psikus

blessya1985
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-08 10:12:00
komentarz usunięty przez użytkownika

KKKasssikkk
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-01-06 21:27:46
z obrzydliwych dzieci wyrastają takie suki jak ty. a z tych ładniejszych normalni ludzie :)

KKKasssikkk
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-01-06 21:32:33
to było do PanStaszek101 suki/ a może kutafony

darcix
    Ocena: -10 (glosow:16)
2012-01-06 20:37:13
jestem matką i nie mam pretensji do tej kobiety.Poprostu nie miala wyjscia. Dziecko jest najwazniejsze. Pieczywo pakuje się w worki...i zaloze sie ,ze gorsze rzeczy byly w tym koszyku niz to malenstwo.

senior.euhenio
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-01-06 22:56:03
a wystarczylo, że przewineła by je w otwartym wlasnym aucie na tylnej kanapie. nie da się? otóż wierzcie, da się. a zdjęcie to WIOCHA!!!!!

kasssiusia
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-01-06 19:43:43
debile chleb się pakuje w "coś" a jesli nie ma przewijaka w sklepie to gdzie bobasa przebrac???a jak jakies małolaty jeżdzą w buciorach w wózku bo się popisują to nikogo to nie brzydzi.A tak wogóle to dziecko jest na kocyku.

senior.euhenio
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-01-06 22:57:31
w aucie.

blessya1985
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-01-06 19:22:49
komentarz usunięty przez użytkownika

wiochajestem
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-06 19:19:59
baba ma z garem

blessya1985
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-06 19:16:37
komentarz usunięty przez użytkownika

TomekDaria
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-01-06 19:14:56
a dwa ze nielezy dziecko bezposrednio we wozku a jest cos podlozone wiec chleba z kupa nie bedziesz jadla

TomekDaria
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-01-06 19:08:40
ciekawe jak ty sie b edziesz zajmowala swoim "potworkiem" ? jak by kobiety mialy gdzie to robic w takich miejscach to pewnie by to robily

roksisek
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-01-06 16:55:32
W sumie dziwne że nie robi tego w samochodzie...taki tam bałagan... szok!

roksisek
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-01-06 16:54:42
Hmmm zgadzam się powinna dziecko przewinąć w samochodzie a nie w wózku, ale tak w ogóle w miejcach publicznych jak restauracja czy stacja paliw powinny byc takie rzeczy jak przewijaki...Gdyby nie miała samochodu hmm to nie wiem lepiej żeby to zrobiła w wózku zamiast na ziemi.

rusofil
    Ocena: -7 (glosow:23)
2012-01-06 16:53:23
I tak obrońcy małych, śmierdzących, rozwrzeszczanych szczyli powiedzą, że to takie słitaśne, przecież to malutki dzieciaczek, też kupkę robi. Obrzydliwe, widać, że babka mózgu nie ma. Pewnie wpadła i zajmuje się bachorem byle gdzie, bo musi.

KKKasssikkk
    Ocena: 2 (glosow:16)
2012-01-06 21:24:46
jesteś tylko grubą suką, i pewnie tylko trochę śmierdzisz jak ci się sadło topi :P

disney
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-01-06 22:26:49
Ciebie grubasie nikt kijem nawet tknąć nie chce, więc wyżywasz się na dzieciach i ładnych dziewczynach, żeby sobie ulżyć. Żebyś kiedyś nie pożałowała swoich słów o dzieciach bo wszystko w życiu do człowieka wraca

kulka85
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-01-06 22:30:27
rusofil-jesteś debilem na maksa a twoja Mama powinna była Cię przy porodzie nogami zadusić- zyczę ci obyś NIGDY nie doczekał się dzieci i powinni cię wysterylizować za to co tu wypisujesz i wszystkich gamoni,które piszą oszczerstwa pod adresem tego dziecka jedno zdanieDO WORA Z WAMI A WÓR DO JEZIORA

agaciulekxd
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-01-08 00:57:15
Nie ma mózgu? To zafunduj w całej Polsce miejsca do przewijania dzieci! Mój syn nie śmierdzi, przepraszaqm bardzo, a przewinąć gdzies trzeba. Widocznie kobieta wyjścia nie miała.. nie raz przewijałam w publicznych miejscach. A w ogole ona ma dziecko na kocu -,- ''chyba wpadła'' nie rozumiem twojej w

Ania141991
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-01-12 08:41:18
pomyśl sobie że ty też byłaś takim bachorem i może to twoi rodzice wpadli. twoja ranga do ciebie idealnie pasuje - jesteś mega mega wieśniakiem ;-)

michal55135
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-01-06 16:26:20
Ja jestem zdania że nie powinni dzieci wsadzać do wózka.

grzesgrzes
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-06 15:23:00
Bo w życiu trzeba sobie jakos radzić !!!

minnie18
    Ocena: -2 (glosow:16)
2012-01-06 14:54:37
Ja sama mam dziecko i czasem jak było ciepło to go przebierałam na ławce gdzieś w parku, i co inni ludzie mieli nie siadac już na tą ławke ?? Wioche to wy robicie swoimi komentarzami. Ilu z was ma dzieci i musiało natychmiast je gdzieś w miejscu publicznym przebrać??

majka11826
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-01-06 15:22:56
tak sie dzieje bo w sklepach ani w innych miejscach publicznych nie uświadczysz miejsca z przewijakiem itp nawet na stacjach paliwowych nie ma tego typu miejsc. Wiec gdzie tu przewinąć dziecko? na ziemi/podłodze? Choc pani ze zdjecia mogła to zrobić na siedzeniu samochodowym ...

Alvardo
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-06 13:44:56
Po prawej ręce widać że ją osrał już po obnażeniu

PanStaszek101
    Ocena: -10 (glosow:22)
2012-01-06 11:22:47
dzieci są obrzydliwe

nananalal
    Ocena: 13 (glosow:17)
2012-01-06 11:50:56
Yyy... To nie wina dziecka! Matka mogła zrobić to w samochodzie!

KKKasssikkk
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-01-06 21:29:10
z obrzydliwych dzieci wyrastają takie suki jak ty, z tych ładniejszych normalni ludzie :)

puchallowen
    Ocena: -6 (glosow:12)
2012-01-06 10:32:25
Nic dziwnego nie widze.. widocznie w koszyku jest wiecej miejsca na rozebranie dziecka niz w samochodzie.. dowiecie sie tego jak dorosniecie...

zrzeda86
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-01-06 10:20:21
zawsze można wziąść koszyk :)

TheSaras999
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-06 11:09:30
wziąĆ

matkaZP
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-01-06 10:12:20
gdyby dziecko miało mi sie odparzyć tez bym tak zrobila, chociaz wolalabym w samochodzie;]

porcupine
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-01-06 10:01:37
Durne krówsko...

mipa
    Ocena: 8 (glosow:18)
2012-01-06 09:17:03
ja bym ta tłustą matke kopnał w zada i nie mam zamiaru pasjonować się sraką doopą i obesranymi jajami jej dzieciaka i do tego we wózku do uzytku innych ludzi , brzydzi mnie to okrutnie

majka11826
    Ocena: 3 (glosow:11)
2012-01-06 15:25:27
jakby ci rzuciła tą pieluchą w ryj to bys sie zdziwił xD

agaciulekxd
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-08 01:00:11
ohhh okropne! choćbyś sam nie srał/a... Wiedz, że gorsze rzeczy dotykają wózków niż dziecko -,-

lili_jp
    Ocena: -10 (glosow:18)
2012-01-06 08:48:22
To samo bym zrobiła,jakby nie bylo wyjscia,co sie ma dziecko meczyc...nie widze w tym nic dziwnego

jetischimalajuf
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-01-06 08:34:47
eh mam to samo ze swoimi murzynami ;/

mozg30
    Ocena: -5 (glosow:17)
2012-01-06 04:25:49
widze ze nie masz dzieci osle,a chleb kupujesz luzem?

milkshake91
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-01-06 03:35:00
spoko! jeżeli wolicie żeby zboczeńcy robili zdjęcia waszych dzieci a potem wstawiali na neta... nie ma sprawy! ja jednak będę przewijać swoje dziecko w samochodzie!

Marine69
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-01-05 23:55:49
Klasyczna "Polska Wiocha". Nie ma to jak kultura -_-

mlo_da
    Ocena: -6 (glosow:22)
2012-01-05 23:35:18
hm..przeciez ona je przewija na jakims reczniku albo bluzie i czym tu sie tak "bulwersować" ??? :P

Marine69
    Ocena: 11 (glosow:21)
2012-01-05 23:56:56
Czy, mimo to, zrobiłbyś w tym wózku zakupy spożywcze?

agaciulekxd
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-08 01:02:19
Marine69 to załatw sobie własny wózek jak bardzo Cię to brzydzi i masz popaśc w jakąś okrutną chorobę...

zagubiona99
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-01-05 23:23:37
Jak mi się dziecko zes*** to w samochodzie przebrałam ale w wózku??!!

wernon
    Ocena: -6 (glosow:8)
2012-01-05 23:08:18
I po co się tak egzaltować , przecież to wózek toaletowy jest :D

lolmniex3
    Ocena: 5 (glosow:13)
2012-01-05 23:01:36
Wiocha to jest, jak sie kładzie chleb bez worka, hahahah.

pleban89
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-01-05 23:01:24
go*niany wozek, zas*ane zakupy- uroki weekendowych wypadow na zakupy...

radzio3891
    Ocena: -2 (glosow:26)
2012-01-05 22:48:50
wiocha??ten kto to wstawil i tak skomentowal to ma wioche pod kopula..zobaczymy jak ty bedziesz mial swoje dzieci i bedziesz chcial je przewinac ja nie raz tak robilem i jak bys dobrze widzial to mluch ma pod soba jakis kocyk czy cos w tym stylu i twoj chlebek sie nie upie*doli

milkshake91
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-01-06 03:22:08
to będę przewijać moje dziecko tak żeby jacyś idioci nie robili mi zdjęć i nie wstawiali tego potem na neta! mogła to zrobić w SAMOCHODZIE!

milkshake91
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-01-06 03:27:14
cały czas chodzi mi o dobro dziecka, ale dodam, ze wózek nie musi być uj**any od kupy żeby znalazły się na nim bakterie... prawdę mówiąc więcej bakterie można roznieść rekami... wiec nie rozumiem why się tym wózkiem przejmujecie!!

jussya
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-01-05 22:17:17
a ja sobie zawsze w samochodzie smrodze. według mnie dobry pomysł

grubz_2009
    Ocena: -5 (glosow:21)
2012-01-05 22:14:17
Wielka mi wiocha, jak nie ma przewijaków nigdzie to jakoś kobiety sobie muszą radzić!

Shadovv
    Ocena: 15 (glosow:17)
2012-01-05 21:45:31
za kupy :)

Rougarou
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-01-05 21:37:27
a czym rolnik nawozi ziemie z ktorej wyrasta zboze ? a wy sie obrzydzacie koszykiem

drL0UBITCH
    Ocena: -21 (glosow:29)
2012-01-05 21:36:37
W tym wózku mieszkałem przez całe dzieciństwo. Za każde wyjście z niego czekała na mnie surowa kara, kara brutalnego gwałtu w odbyt i nasranie mi na buzię przez ojca.

Marine69
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-06 00:01:11
Jakiś ty śmieszny...

kometa100
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-06 00:40:07
musiał mieć naprawdę trudne dzieciństwo(często się tu dzieli opowieściami-cierniki itd)-no ale kto jest normalny?

buba400
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-01-05 21:34:39
debile z was tyle w temacie

tomaszek5800
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-05 21:17:00
czekoladka freee

KrysiaDominikowa
    Ocena: -8 (glosow:36)
2012-01-05 21:02:25
KOBIETO, JEŻELI TWOJE DZIECKO MOŻE SIE ZESRAĆ W TRAKCIE ZAKUPÓW TO NIE ZABIERAJ GO NA NIE, ALBO WYSYŁAJ MĘŻA PO BUŁKI DO CHOLERY !!!!!! JESZCZE TROCHE I ZAŻĄDACIE PRZEWIJAKÓW W BUDKACH TEL. I KOŚCIOŁACH

Kokan
    Ocena: -6 (glosow:6)
2012-01-06 17:57:35
dziecko może robić kiedy chce... więc nie filozofuj i się nie wymądrzaj bo jak widać tyle wiesz ile w tej pieluszce jest... ale fakt wózek to nie jest miejsce na przebieranie dziecka...

KrysiaDominikowa
    Ocena: -3 (glosow:23)
2012-01-05 20:52:32
Mnie nie razi to, że wózek może zostać pobrudzony, ale wystawianie obesranego tyłka swojego dziecka na widok publiczny..........ŻENUA

klaudia27153
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-01-05 20:49:18
debile.. chyba ma jakis kocyk pod dzieckiem .. ;/ !!!!!! no nie .

milkshake91
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-01-05 20:38:11
ta babaaaa po prostu nie chciała ubrudzić samochodu! i jej, i dziecku łatwiej i wygodniej by było gdyby je przewinęła w samochodzie! na siedzeniu, albo w bagażniku, a nie w wózku!. Proste...

milkshake91
    Ocena: 2 (glosow:14)
2012-01-05 20:29:24
biedne dziecko, pewnie się bala, ze samochód ubrudzi... a do łazienki za daleko. :( lenistwo

jedendwatszy
    Ocena: -36 (glosow:44)
2012-01-05 20:12:14
Ruchałabym ostro w odbyt dziecko, a potem matkę dziecka.

minnie18
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-06 14:56:46
Idiota

powazny82
    Ocena: 9 (glosow:9)
2012-01-06 15:12:12
Pojeb.

kaku0
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-06 16:22:42
Wal się pedofilu

paulka110
    Ocena: 5 (glosow:35)
2012-01-05 19:22:00
jak ktoś nie ma dzieci to niech się wypowiada na ten temat,miejsce jak każde inne byle by szybko przewinąć i dziecku było wygodnie, a po za tym to maleństwo leży na jakimś kocyku więc nie ma się co martwić nic nie wybrudzi też bym wolała tam przebrać niż w toalecie w jakimś markecie

Alman
    Ocena: -3 (glosow:19)
2012-01-05 20:03:54
Wolałabyś przebrać dziecko w wózku z super marketu niż w miejscu gdzie takie rzeczy robić się powinno? No to Ci wszyscy którzy narzekają na brak przewijaków macie odpowiedź. A w domu też byś przewinęła dzieciaka na stole w kuchni?

Sucharek70
    Ocena: -2 (glosow:18)
2012-01-05 20:22:24
@ Alman . Widać że dzieci nie masz . Niemowlak załatwia potrzeby bez ostrzeżeń , a powrót do marketu , szukanie ochroniarza który łaskawie wyda klucz do pomieszczenia dla rodziców z dziećmi i cały ten korowód to lekko licząc 20-30min (wie ten kto przeszedł...) Tutaj wózek na pewno lepszy od auta

milkshake91
    Ocena: 3 (glosow:17)
2012-01-05 20:33:36
@Sucharek70 ta babaaaa po prostu nie chciała ubrudzić samochodu! i jej, i dziecku łatwiej i wygodniej by było gdyby je przewinęła w samochodzie! na siedzeniu, albo w bagażniku, a nie w wózku!. Proste...

paulka110
    Ocena: -3 (glosow:21)
2012-01-05 19:21:13
jak ktoś nie ma dzieci to niech się wypowiada na ten temat,miejsce jak każde inne byle by szybko przewinąć i dziecku było wygodnie a po za tym to maleństwo leży na jakimś kocyku więc nie ma się co martwić nic nie wybrudzi też bym wolała tam dziecko przebrać niż w toalecie w jakimś markecie

rene30
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-01-05 19:19:39
fuj i jak ma teraz na to sikać?

guido1970
    Ocena: 3 (glosow:21)
2012-01-05 19:10:40
U nas mogłaby za taki motyw "zarobić" pięć stówek,plus koszt dezynfekcji tego wózka. W jej przypadku widać że materiał przeznaczony na budowę szarych komórek znajduje się w niższych partiach ciała.

everyth
    Ocena: -5 (glosow:23)
2012-01-05 19:09:44
Jak będziesz miał swoje dziecko to sam zobaczysz ile razy cię Zaskoczy Siusiowo i Kupkowo;)))

guido1970
    Ocena: 4 (glosow:22)
2012-01-05 19:14:14
Jakie zaskoczenie masz na myśli? Jej auto stoi niespełna metr dalej, a to co robi ten babsztyl nie mieści się w żadnych normach.

everyth
    Ocena: -6 (glosow:14)
2012-01-05 20:13:03
Dziecko robu swoje i nie patrzy na czas i miejsce.

milkshake91
    Ocena: 12 (glosow:14)
2012-01-05 20:36:38
ale to nie znaczy, ze wszędzie można je przewijać! to tylko parking, wiem... ale przestańcie jaj tłumaczyć. Mogła zrobić to w samochodzie! w domu jak ma gości to przewija dziecko przy stole?

Orlik666
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-01-05 21:52:00
Widząc po komentarzach, niektóre osoby zrobiłyby to na stole

linq92
    Ocena: 4 (glosow:18)
2012-01-05 19:06:26
wózki są myte! żadna wiocha. wiochą jest to że łazienki w miejscach publicznych nie są wyposażone w przewijaki.

guido1970
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-01-05 19:18:40
Wózki są myte,owszem ale tylko teoretycznie.Przez sześć lat dostarczałem towar do większości sieciowych hipermarketów i powiem ci że gdybyś zobaczył jak wygląda to "mycie" to przestałbyś chodzić na zakupy'

drLOUBITCH
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-01-05 18:53:22
Dlatego nigdy nie biorę wózka, tylko koszyki.

kasztankaaa
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-01-06 00:32:15
koszyk myty raz na miesiąc najtanszym mleczkiem i splukiwany zimna woda, byle szybko bylo.

lolo16
    Ocena: 10 (glosow:20)
2012-01-05 18:31:10
Jeżeli kiedykolwiek przebieraliście maluszka, to musicie wiedzieć, że trzeba być wyjątkową fajtłapą, żeby wszystko naokoło u*ebać g*wnem;/ xD

keppel
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-01-05 18:12:05
ale jakby nie patrzec to chleb chyba jest w jakims opakowaniu w jakiejs foli

karusia650
    Ocena: 1 (glosow:19)
2012-01-05 17:58:50
w wózku wozi sie zywnosc tak ale wozi sie tez wszystko innego z marketu srodki czyszczace chemie i inne rzeczy szkoda ze o tym ni epomyslicie masakra - ograniczenie.

bakalu
    Ocena: 3 (glosow:27)
2012-01-05 18:16:09
To nie jest powód, by trzymać w nim posrane dziecko i babrać się w gównie. W aucie ma sporo miejsca, ale widać po wyglądzie jej i burdelu w aucie, to jakaś ograniczona fleja.

karusia650
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-10 16:00:49
moze fleja jest ale jak widac dba o swoje dziecko;]

karusia650
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-01-05 17:57:46
PIERWSZE CO TO JA BYM W ZYCIU W TYM SYFIE DZIECKA NIE PRZEWINELA zeby mi zlapalo zaraz cos:/

MsGoch
    Ocena: 1 (glosow:29)
2012-01-05 17:47:33
I to jest własnie ten typ rodzica co myśli, że urodzenie dziecka to najlepsze co mogła zrobić dla społeczeństwa i już żadne zasady jej nie obowiązują. Podobnie jak w przypadku matek, które karmią piersią gdzie im się podoba.

rzyletka
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-01-05 19:35:35
A co masz do karmiących matek? Myślisz, że jak Ty byłeś głodny i darłeś ryja, to Twoja mama biegła do domu, żeby się schować z cycem? Matka nie wybiera, gdzie ma karmić!!! Jakby nie nakarmiła i dzieciak by się darł, to by się do niej zaraz przyczepili, że o dziecko nie dba i wyrodna matka. :/

MsGoch
    Ocena: 0 (glosow:12)
2012-01-05 19:43:00
Zawsze jest możliwość zrobić to w bardziej ustronnym miejscu a nie, np tak jak ja miałam "przyjemność" uświadczyć na środku supermarketu czy przy stole w restauracji! Wystarczy wyjść do cholernej toalety.

bakalu
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-05 20:18:41
Droga rzyletko! Zawsze jest wybór. Może w przeciwieństwie do ciebie nasze matki miały na tyle kultury i taktu, że te sprawy załatwiały dyskretnie, w ustronnych miejscach. Nie obnosiły się ze swoją fizjologią i nie obrzydzały ludziom jedzenia np w restauracji.

bashanti
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-01-05 20:22:10
MsGoch a Tobie podawali śniadanie w toalecie? Wcześniej jakoś nikomu nie przeszkadzało, że kobieta karmi w miejscu publicznym piersią... Teraz nagle wszyscy tacy przeciw, ale jak się geje całują, to spoko, przecież mają prawo. Bezsens. Kobieta karmiąca ma PRAWO nakarmić dziecko w miejscu publicznym.

MsGoch
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-01-05 20:47:12
Śniadanie w toalecie? Nie przesadzasz trochę? Dziecko nawet nie jest świadome tego, w jakim miejscu akurat "podaje mu się to śniadanie". Za to ludzie wokół są świadomi tego, że jakaś kobieta macha im przed nosem swoją piersią. Rzadziej widuję całujących się gejów od matek z cycem na wierzchu.

MsGoch
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-05 20:53:04
Poza tym co z tego, że wcześniej było to normalne? Wiele rzeczy było kiedyś na porządku dziennym, które to rzeczy w dzisiejszych czasach nawet nie przyszły by ludziom do głowy! Świat się rozwija i trzeba się pogodzić z tym faktem.

bashanti
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-01-05 21:40:28
Nie wygram. Widzę, że mam do czynienia z zagorzałą feministką z wąsem.

MsGoch
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-01-05 21:46:58
I po co to generalizowanie? Fakt, że mam odrobinę kultury osobistej i tego typu rzeczy mnie odrzucają nie kwalifikuje mnie od razu do miana, jak to ujęłaś "feministki z wąsem". Po prostu nie możesz zaprzeczyć temu co mówię a to u większości ludzi wzbudza złość i skłania do rzucenia obelgą.

Mikyetea
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-06 23:15:45
w toaletach jest tyle bakterii, że na bank bym dziecka tam nie nakarmiła! rozumiem, że czasem miejsce nie jest "odpowiednio dostosowane" ale w tym kraju nie ma pokoi dla matek karmiących,matka stoi przed wyborem: dać dziecku jeść w miejscu publicznym czy karmić z bakteriami w tle albo wcale.

agaciulekxd
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-08 01:11:34
Ci co nie maja dzieci to nigdy nie zrozumieją. Małe dziecko ktore jeszcze jest karmione piersią nie poczeka tylko DRZE SIĘ, co nie jest bezpi i trzeba jak najszybciej dać mu jeść. Mam biegiem lecieć do domu by nikt nie gapił się jak karmie swoje dziecko? Wasze matki tez musialy jakos sobie radzić...

bashanti
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-10 15:23:42
No tak ale MsGosh tego nie rozumie... Dziecko to nie lalka. ;/

karusia650
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-10 15:58:29
msgoch jestes inny jesli tak piszesz.bez komentarza to pozostawie bo nie chcem ci pocisnac.

MsGoch
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-11 18:07:32
Po pierwsze "inna", po drugie "chcę" a nie "chcem", po trzecie każdy ma prawo do własnego zdania, ja nikogo tu nie obraziłam, wyraziłam niechęć do pewnych zachowań. Odrobina kultury i poszanowania dla innych nie jest od razu traktowaniem "dziecka jak lalki". Nie wpadajcie ze skrajności w skrajność.

bashanti
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-12 00:39:47
MaGosch... A ja zwyczajnie wyrażam niechęć do Twoich poglądów.

MsGoch
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-13 01:28:43
Wiele jest ludzi o tak wąskich horyzontach, nie jesteś sama/sam.

karusia650
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-13 14:34:23
wiesz co proponuje ci jakas trwala metode zapobiegania ciazy bo wspolczuje twoim dzieciom beda chodzily "usrane" i glodne bo ty masz kulture osobista.zalosne.

MsGoch
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-13 15:30:16
I kolejna, dosyć niesmaczna skrajność. Lubię dzieci, nie zrobiły nic by było inaczej. Nie lubię rodziców, których typ już opisałam. Nie omieszkam robić wszystkiego by nie chodziły "usrane" i głodne jednak z poszanowaniem innych ludzi. Gdy karmi, odsuwa się na bok, gdy przewija robi to samo. Proste:)

bashanti
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-14 12:45:02
MsGosh pogadamy jak będziesz miała dzieci, bo teraz to dużo pisać możesz. Zobaczymy co będzie jak Ci się dziecko załatwi w miejscu publicznym, albo jak starsze będziesz musiała "wysadzić" na uboczu bo nigdzie nie ma toalety. Pomyśl najpierw o wszystkich aspektach, a dopiero później krytykuj. ;/

MsGoch
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-14 14:39:21
Jak sama powiedziałaś, "na uboczu" i w tym momencie nie miałabym już słowa sprzeciwu. Nigdy nie dopuszczę do tego by tłum ludzi musiał patrzeć na moją karmiącą pierś czy zabrudzone dziecko,krępujące nie tylko dla tego tłumu ale przede wszystkim dla mnie i dziecka(zależnie od jego wieku oczywiście)

bashanti
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-14 15:11:05
Po raz kolejny łapiesz za słówka. Nie wygram. Wygadana jesteś i tyle, przyjdzie ttaki czas w którym zrozumiesz, że nie zawsze, i nie na wszystko jest alternatywa. Proste.

szympansik123
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-01-05 17:43:35
Lepiej zabrudzić kosz niż auto:)))

Kakuszke
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-01-05 17:57:03
gon sie masz syf w pokoju tak to jest jak sie nie ma dziewczyny tylko cale zycie przed monitorem

Kakuszke
    Ocena: -11 (glosow:15)
2012-01-05 18:43:05
ahha kacper co za pedalskie imie kacper sracper

drL0UBITCH
    Ocena: -10 (glosow:10)
2012-01-05 21:56:14
Ruchałbym twoją tapetę brutalnie w odbyt

MaxMode
    Ocena: 10 (glosow:14)
2012-01-05 17:34:51
wrzucasz chleb i masz czekolade!

agaciulekxd
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-08 01:13:19
i miliony innych bakterii jesli wrzucasz chleb luzem...

golew
    Ocena: 10 (glosow:12)
2012-01-05 17:33:47
No taki magiczny wózek: wrzucasz sam chleb a wychodzi chlebek z nutella xD

bagien
    Ocena: -4 (glosow:18)
2012-01-05 17:02:39
i z tym sie nie zgadzam! dla dziecka zrobisz wszystko! nie wszedzie sa miejsca wyznaczone tak ze trzeba sobie radzic w kazdych warunkach.

MsGoch
    Ocena: 13 (glosow:13)
2012-01-05 17:45:11
Chyba stoi obok niej samochód? Dziecko dzieckiem, ale trzeba się liczyć z innymi.

x3Paulinka
    Ocena: 4 (glosow:10)
2012-01-05 16:58:28
ej no bez przesady ..;/ jakby nie miala gdzie tego robic

bagien
    Ocena: 0 (glosow:18)
2012-01-05 16:54:28
ci ci komentuja to chyba dzieci nie maja!!!

bakalu
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-01-05 18:22:28
Posiadanie dzieci nikogo nie zwalnia od kultury. Wszystkie obrzydliwe sprawy można załatwić dyskretnie, nikogo nie narażając na mdłości. Wystarczy odrobinka rozumu.

bakalu
    Ocena: 6 (glosow:16)
2012-01-05 16:46:29
To babsko powinno mieć zakaz wstępu do wszystkich sklepów i przymusowy kurs dobrego wychowania. W swoim domu i samochodzie niech się babrze w gównie ile wlezie, a nie w wózku, który używa mnóstwo osób. Obrzydliwy widok, obrzydliwe zachowanie, ogólnie wiocha na maksa!

radzio3891
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-01-05 22:53:14
ogarnij swoje myslenie bo to ono jest obrzydliwe..robic sobie sensacje z dziecka?wiocha.. widac ze z dziecmi nie masz nic do czynienia..

radzio3891
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-05 22:55:45
a co do kultury to raczej ty jej nie masz..zastanow sie jak to bylo gdy ty byles srajtem i w tetrach biegales jakie to musialo byc obrzydliwe..

mlodybog82
    Ocena: 11 (glosow:11)
2012-01-05 16:43:24
Podpis powinien być inny,ale w wózku dziecko przebierać.Pierwszy raz widzę.

roxter
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-01-05 16:38:01
od kiedy to się chleb wrzuca do czegoś takiego ?

MisNieOdDzis
    Ocena: 7 (glosow:11)
2012-01-05 16:21:42
Wiocha ! - mogła już dziecko włożyć do auta na tylnim siedzeniu tam przebrać a zakupy na bok.. a nie na dworze pół nagie dziecko przebierać ;/

Shadovv
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-01-05 16:13:34
Spisał ktos numery rejestracyjne tego wózka :P

du-hast-mich
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-01-05 15:59:14
Ja jednak uważam, że to przesada.

k12345lala
    Ocena: -6 (glosow:16)
2012-01-05 15:54:47
i takie daremne bezsensowne zdjęcie trafiło na główną????????????????????? ja pierdyle nie macie już czego wstawiać i czego się czepiać????????????????

wampiX
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-01-05 19:46:12
A uważasz, że to normalny widoczek?

Arnold-Boczek
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-05 15:41:45
Mongolski balet!

ziemniaklol
    Ocena: 1 (glosow:17)
2012-01-05 15:28:47
przecież podłożyła coś. Nie wszędzie da się przewijać dzieci.

whitewhite
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-01-05 15:06:53
A gdzie ma przebrać skoro w sklepach nie ma przewijaka? Przewijak to koszt ok 700-800zł Co to dla takiego sklepu?

Mikushimi
    Ocena: -4 (glosow:14)
2012-01-05 15:01:27
Autorze fotki:wrzucasz chleb bezpośrednio do wózka?Bo ja jeszcze do siatki wkładam. To raz. A dwa na miejscu tej kobiety wolałabym bagażnik otworzyć i tam przewinąć dziecko.Też pomyślała.

Karol-Strasburger
    Ocena: 17 (glosow:25)
2012-01-05 14:55:15
Tensor do matki: Śmierdzi mamo a matka odpowiada: Nie chuchaj sobie w nos.

Kakuszke
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-01-05 18:26:06
hahaha

GossikQ
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-01-05 14:47:50
A jak miala to zrobic jak w centrach handlowych niema nawet przewijakow moze sie ktos tym zajmie

v.i.p.1
    Ocena: -5 (glosow:25)
2012-01-05 14:26:31
Wiochą byłoby,gdyby zostawiła je osrane!A tak,to spełnia matczyny obowiązek na uboczu,zasłonięta samochodem!

traczek10
    Ocena: 13 (glosow:21)
2012-01-05 14:36:00
Jak najbardziej dzieciaka należy przewinąć, ale taki sposób jak robi ta pani wzbudza moje mieszane uczucia zwłaszcza że w wózku wozi sie żywność. Równie dobrze mogła dziecko przewinąć na tylnym siedzeniu samochodu albo w specjalnym pomieszczeniu dla matki z dzieckiem w markecie.

nincys1
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-01-05 14:23:01
No moze troche zle miejsce wybrala, ale najwazniejsze ze dziecko przewinela.

kulka85
    Ocena: -13 (glosow:25)
2012-01-05 14:22:29
osoby, które krytykują tą kobietę napewno nie maja dzieci albo są sami jeszcze dziećmi- więc apel do nich - pokażcie to swojej mamie i niech Ona to oceni bo tylko Matka potrafi zrozumieć tę kobietę.

traczek10
    Ocena: 16 (glosow:18)
2012-01-05 14:38:13
ja jako ojciec właśnie tej babki nie rozumiem - czemu nie przewinęła dziecka w pomieszczeniu dla matki z dzieckiem w markecie albo choćby na tylnym siedzeniu samochodu.

sautos38
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-01-05 16:18:03
dokładnie a potem odstawi wózek razem z pielucha cała jej zawartoscia i chusteczkami którymi wycierała kupsko małolata jak gdyby nigdy nic sie nie stało a wózek służy do transportowania artykułów spozywczych a nie przewijania dzieci

Homo_erectus
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-01-05 19:42:16
pokazalam;) i odskoczyla w tył krzyczac wiocha, oraz argumentujac ze nigdy by czegos takiego nie zrobila podobnie jak z karmienim, to osobiste rzeczy i komus obok to moze nieodpowiadac. a wiec powtorze za Nia wiocha!

wampiX
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-01-05 19:48:52
kulka85 sorry, ale nie róbmy z zakupowego wózka chlewu i nie traktujmy bezmyślnych matek jako wszystkomogących

Agaton_xd
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-05 14:19:22
blee xd

mateoniebieski
    Ocena: -22 (glosow:26)
2012-01-05 14:17:16
a ty idiotko gdzie byś te dziecko przebrała ciebie pewnie starzy nie przebieralo i gówno aż do mózgu ci doszło co za debilizm

kozaczekmamusi
    Ocena: 15 (glosow:19)
2012-01-05 14:22:48
Obrażasz kogoś,a ja mimo,że jestem facet to w aucie bym to zrobił.Najpierw zakupy zapakowała do auta a później zabrała się za dziecko.

sautos38
    Ocena: 9 (glosow:17)
2012-01-05 14:14:12
nastepna bezstresowa pusta mamusia co wszystkich i wszystko ma za nic i pewnie jeszcze tego zasranego pampersa pierdykine pod samochód i odjedzie głupia baba

spoq15
    Ocena: -14 (glosow:16)
2012-01-05 14:04:16
Ludzie ślepi jesteście!!! Przyjżyjcie sie na prawa reke kobitki, na zielona koszulke co wystaje jej od strony pleców i na nogi dziecka. To jest nieudolny photoshop chyba robiony w paincie!! I chociaz nikt tego nie popiera to ŻENADA!!!

spoq15
    Ocena: -10 (glosow:12)
2012-01-05 14:07:24
Jak sie przyjrzycie to zobaczycie jeszcze wiele bledow chociazby jeszcze lampa tylnia od tego jeepa. Sory za 2 komentarze ale zapomnialem dopisac!!

eizo
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-01-05 14:00:25
już nie kupię razowego w markecie :P

malolat21
    Ocena: 11 (glosow:13)
2012-01-05 13:53:44
Prawda jest taka ze auto stoi obok a male nie jest, a przewijanie dziecka w koszyku ktory sluzy do wozenia min zywnosci jest po prostu niesmaczne.

n.jak
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-01-05 13:39:14
co z tego ,że auto obok,skoro paniusi smród będzie towarzyszył w drodze do domu...

modna1982
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-01-05 13:32:34
Już więcej nie węzme dużego wózka w markecie.

mix22
    Ocena: -2 (glosow:10)
2012-01-05 13:31:12
przecież podłożyła kocyk :)

WD-40
    Ocena: -1 (glosow:9)
2012-01-05 13:26:31
dobry pomysł z tym wózkiem,muszę zapamiętać na przyszłość :)

Orlik666
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-05 21:42:39
SAMOCHÓD

pnr-69
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-01-05 13:21:51
mogłaby na tylnym siedzeniu auta to zrobić, ale jest za gruba żeby się tak pochylić i tam zmieścić. I tyle w tej sprawie - WIOCHA

kulka85
    Ocena: -13 (glosow:19)
2012-01-05 13:18:05
nie ma wiochy - nie macie sie do czego przyczepić??? ja też bym tak zrobiła daje minusa

asiocha89
    Ocena: -8 (glosow:12)
2012-01-05 13:09:25
jakby nikt nie zauwazyl to ona ma cos wyscielone w tym wózku takze mozna spokojnie p[otem włozyc chleb...

MrMarvinPL
    Ocena: 16 (glosow:16)
2012-01-05 13:09:22
u mojej dziewsczyny w pracy, w kawiarni tez przychodzi taka babka z malym dzieckiem i tez zmienia mu pieluche na stoliku na ktorym pozniej inni jedza lub pija kawe. wiocha!

opuncja
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-01-05 13:40:14
A może należałoby zwrócić uwagę?

sautos38
    Ocena: 12 (glosow:12)
2012-01-05 14:17:26
a spróbuj to zacznie japa ujadac i wiochy narobi kretynka kiedys takiej zwróciłem uwage bo zasranego pampersa mi pod samochód wrzuciła to nawet policja przyjechała tak morde piłowała kretynka

bleblezuza
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-01-05 15:41:31
a może w ubikacji powinien być przewijak? jestem przeciwna przewijaniu dziecka na stoliku , sama bym się nie odważyła; ale kupa w pieluszce wymaga natychmiastowej zmiany, szkoda, ze mało kto o tym myśli, aby zapewnić takie miejsce, naprawdę wiele nie trzeba

mlodybog82
    Ocena: 10 (glosow:10)
2012-01-05 16:34:35
Na stoliku?Ja bym więcej do takiej kawiarni nie poszedł.

drLOUBITCH
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-05 18:52:54
Całe szczęście, że w kawiarni tego dnia nie było inspekcji sanitarnej.

zimin
    Ocena: -8 (glosow:14)
2012-01-05 12:45:49
przecież podścieliła "coś" pod dziecko, kocyk, pieluszkę, obojętnie,czy nawet siatkę na zakupy, w aucie ma już jakieś pakunki, a czy drogi wstawiający zdjęcie, wkłada chleb, nie pakując go wcześniej w jakaś torebkę, wprost do wózka? Tak samo kiełbasę?

omcio
    Ocena: -6 (glosow:10)
2012-01-05 12:40:45
a może to wózek tego dziecka, może ono w nim na codzień jeździ, może nie ma innego?? hę?

omcio
    Ocena: -11 (glosow:19)
2012-01-05 12:39:12
bez przesady, widać, że nikt z was gówniarze nie ma dzieci... a w ogóle co za żulem trzeba być, żeby chleb bezpośrednio do koszyka wsadzać? Fuj, okropne...

OttonandPooky
    Ocena: 9 (glosow:13)
2012-01-05 14:46:39
Nie jestem taką osobą która wsadza pieczywo lub inne jedzenie bezpośrednio do koszyka ,ale i tak jestem przeciwna wożeniu dzieci w wózkach lub przewijaniu ich (BO TAK NIE POWINNO SIĘ ROBIĆ!). To ,że inni nie mają dzieci nie znaczy ,że masz prawo wyzywać od gówniarzy.

karusia650
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-01-05 18:02:55
OttonandPooky ty a co zlego jest w WOZENIU dziecka w wozku,bo nie bardzo rozumiem?jaki masz problem w zwiazku z tym ?"to ze inni nie maja dzieci" wiekszosc tu to dzieci.jesli juz.wez popieram OMCIO.żule:D

kermitzaba87
    Ocena: 6 (glosow:20)
2012-01-05 12:34:18
czemu w samochodzie tego nie zrobiła? Szkoda tapicerki czy jak?

Tensor
    Ocena: 18 (glosow:32)
2012-01-05 12:36:33
Pewno, że szkoda.

solar
    Ocena: -6 (glosow:22)
2012-01-05 12:05:26
A co ma debilu zrobić, jak się dziecko usrało ?? będziesz miała swoje, to zobaczysz w jakich dziwnych miejscach będziesz je przewijała...

admintopedal
    Ocena: -9 (glosow:17)
2012-01-05 11:57:58
podlozyla dziecku jakis kocyk czy cos tam wiec wozek pozostanie czysty.kupujecie w marketach stare mieso i warzywa,a problem stwarzacie z czyms tak banalnym.a moze to wozek dziecka i zaraz do bagażnika go schowa

WilczeOko
    Ocena: -31 (glosow:65)
2012-01-05 11:57:18
A.. zapomniałbym.. pragnąłbym w tym miejscu pozdrowić naczelnego trolla Wiochy - TENSOR - już minusuje moje komentarze.. :D do wieczora pewnie dojdzie do pięćdziesięciu na minusie.. :D

Tensor
    Ocena: -5 (glosow:25)
2012-01-05 13:17:53
Kto chce, abyś tak myślał.

Tensor
    Ocena: -7 (glosow:23)
2012-01-05 13:18:27
*ktoś

OttonandPooky
    Ocena: 9 (glosow:17)
2012-01-05 11:49:15
Nawet niewinne wkładanie dzieci do wózków sklepowych "żeby sobie pojeździły" jest zabronione (wiem bo pracowałam w sklepie). Nie wiem czy chcielibyście... potem do takiego koszyka wsadzić pieczywo lub inne produkty spożywcze.

disney
    Ocena: 0 (glosow:20)
2012-01-05 11:51:10
Nie wiem jak ty, ale ja pieczywo wożę w woreczkach, bądź torebkach. A poza tym pieczywo raczej kupuję w piekarniach, a nie to pompowane ścierwo z supermarketów

WilczeOko
    Ocena: -24 (glosow:46)
2012-01-05 11:51:55
Niżej właśnie o tym pisałem... ale jak się Ludzie bulwersują, gdy się Im zwraca uwagę..? Ciągle tylko słuchałem, że więcej tu nie zrobią zakupów. Heh.

karusia650
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-01-05 18:05:30
dzieci "wklada sie"jak to ujelas do wozka bo to wygoda przede wszystkim idz z takim 2-3latkiem do marketu i pusc w samopas kretynko ciekawe czy cos kupisz.szybciej wyjdziesz.

OttonandPooky
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-06 10:33:50
karusia650 współczuje twojemu dziecku... bo ja spaliłabym się ze wstydu gdyby moja mama wypisywała takie chamskie posty na portalach społecznościowych. Co mogę jeszcze napisać? Jak wychowałaś tak masz. Mnie to szczerze nie obchodzi ,że masz problemy z własnym dzieckiem.

karusia650
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-10 16:08:31
jako ze mam kulture osobista nie skomentuje po raz kolejny twojej jakze madrej wypowiedzi.ja bym sie spalila ze wstydu gdyby MOJA MAMA wkladala zywnosc (np chleb) do koszyka bez zadnej siatki i plakala ze koszyk brudny przez dzieci jezdzace w nim.

karusia650
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-10 16:10:13
a dziecka nie mam ale nie jednokrotnie bylam swiadkiem zakupow z takimi maluchami ijedyna szansa na zrobienie zakupow to wlasnie wozic takie dzieci w wozkach.

WilczeOko
    Ocena: -17 (glosow:51)
2012-01-05 11:44:41
O wiele bardziej zasługuje na wiochę fakt, tak, jak postępują inni, którzy nie mają problemów opisanych poniżej. Mam na myśli wkładanie Dziecka do wózka, z brudnymi butami. To już zwyczajne chamstwo. Kiedyś, jak byłem młody, pracowałem w Ochronie. Ciągle musiałem zwracać uwagę...

Alegna
    Ocena: -4 (glosow:18)
2012-01-05 11:38:47
Każda kochająca Matka nie patrzy gdzie dziecko przewija lecz aby się to dziecko nie odparzyło i było przebrane.W samochodzie delikatny syf a więc wózek sklepowy był najlepszym rozwiązaniem.

WilczeOko
    Ocena: -23 (glosow:47)
2012-01-05 11:40:47
Teraz i ja bym się nie zastanawiał - po tym, jak musiałem patrzeć na płacz swojej Córeczki, gdy wracałem z Nią do Domu, a zrobiła bączka, przy biegunce. Byłbym w stanie nawet zapłacić za ten koszyk, byleby nie słuchać Jej zawijania się z bólu..

WilczeOko
    Ocena: -24 (glosow:46)
2012-01-05 11:42:55
Swoją drogą, nie wiem, czy to tak łatwo przebrać Dziecko w samochodzie. Tym bardziej, że tu nie wystarczy przebrać pieluchę. Bo trzeba i czymś posypać, albo sudocremem posmarować..

Alegna
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-01-05 11:47:22
A no więc właśnie i do tego cały czas nawiązuje.Proszę jaki Tatuś wszystko wiedzący (BRAWO)

WilczeOko
    Ocena: -25 (glosow:47)
2012-01-05 11:49:03
Należę do Tatusiów, którym można nawet Niemowlę zostawić - poradzę sobie. Gdy pierwszy raz kierowałem ten absurd na główną: nie zauważyłem w ogóle tego, że Mama koszyk czymś wyłożyła. Pokierowałem się w.w. doświadczeniami. Ale jak moja Córeczka ostatnio miała koszmar, totalnie zmieniłem myślenie....

WilczeOko
    Ocena: -30 (glosow:48)
2012-01-05 11:35:49
Dianusia, ja na tę sytuację patrze trochę inaczej. Z tego, co widzę, Matka koszyk czymś wyłożyła. A sytuacja, która mogła Ją do tego zmusić - to jak na moje oko, grypa żołądkowa, bądź zwykła biegunka, która dla Dziecka jest bardzo bolesna. Gdy puści choćby bączka, płacz Dziecka jest nie do zniesieni

WilczeOko
    Ocena: -26 (glosow:46)
2012-01-05 11:37:34
*zaznaczam, że wcześniej wskazałem, że powinno to znaleźć się na głównej.. jednego nie zauważyłem: wyłożonego koszyka. A i też ostatnio miałem tę przykrą okazję doświadczyć biegunki Dziecka. Dlatego jestem w stanie Ją (już) zrozumieć..

WilczeOko
    Ocena: -26 (glosow:50)
2012-01-05 11:39:28
Swoją drogą, proponowałbym zrobić test w takich marketach, sklepach, etc. Gdzie pozwoliliby gdzieś na boku przebrać Dziecko? Przerąbane musiała mieć Matka, gdy już stała przy kasie, na to wychodzi..

zagubiona99
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-05 23:26:14
Przepraszam bardzo ale która matka łazi po sklepach z chorym dzieckiem?? A grypa żołądkowa to poważna choroba. To sie w domu siedzi z dzieckiem a do sklepu tatuś leci i tyle.

bleblezuza
    Ocena: -3 (glosow:11)
2012-01-05 11:31:19
No może i racja, że źle robi. Prawdopodobnie jest przewijak w sklepie a w aucie ma trochę miejsca żeby to tam zrobić. Wózkowi jednak nic nie będzie. I nie bądź taka delikatna, w tych wózkach jest więcej syfu niż możesz sobie wyobrazić, a i co do produkcji i przewozu pieczywa różnie bywa...

WilczeOko
    Ocena: -29 (glosow:49)
2012-01-05 11:45:29
moja Żona raz karalucha w rogalu znalazła..

gesi90122
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-05 11:26:09
Pewnie gówno kupili

rzeznianumer5
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-01-05 11:22:30
Sram na takie zakupy ;)

gesi90122
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-05 11:19:26
Co to ma być? Do dupy takie zakupy

Shredi
    Ocena: -8 (glosow:18)
2012-01-05 11:17:29
Dzik z lasu dostał 13 zdjęć na główną dzisiaj :D Tego jeszcze nie grali Dziku z lasu ten czarny czwartek jest twoim czwartkiem. ;] Inni , których zdjęcia zalegają w poczekalni są na pewno dumi z tego ;0

madr
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-05 11:14:04
Ciekawe czy są na świecie takie boczki wieprzowe których to podnieca. Bo naprawdę mnie już nic nie zdziwi.

mousee
    Ocena: -6 (glosow:14)
2012-01-05 11:01:20
Nie przesadzajcie, same ideały tutaj, weźcie pod uwagę że dziecko nie wybiera kiedy sra, poza tym leży na kocu, a nie pomyślicie jak większość rodziców wkłada dzieciaki do tych wózków w brudnych butach? poza tym w sklepach też półki czyste nie są, a jak spadnie chleb na ziemie to też go nie wyrzucaj

Alman
    Ocena: 6 (glosow:14)
2012-01-05 11:10:51
Chyba po to są przewijaki w każdej łazience w supermarkecie. A jej nie chcę się przejść parę kroków z parkingu do łazienki. Nie róbmy z każdej mamuśki świętej krowy której wszystko wolno. Jakieś zasady każdego obowiązują.

WilczeOko
    Ocena: -20 (glosow:38)
2012-01-05 11:47:25
Mam dwójkę Dzieci. Na szczęście nigdy nie miałem tego problemu w sklepie. Może inaczej: nigdy na większe zakupy ich nie zabieram. Ale jeszcze w żadnym - większym czy mniejszym, w łazience nie widziałem żadnego przewijaka. Natomiast spotkałem się z chamstwem: nie pozwolono skorzystać z łazienki....

shpont22
    Ocena: -6 (glosow:22)
2012-01-05 10:54:23
ja bym jej utaplal ryj w tym gownie

WilczeOko
    Ocena: -18 (glosow:46)
2012-01-05 11:50:40
jak ciebie stara godzinami nie przewijała..... to czemu się dziwić?

WilczeOko
    Ocena: -9 (glosow:57)
2011-12-02 09:46:30
Na główną z NIĄ! Daleko podobnych przykładów nie muszę szukać - u siebie w Rodzinie.

dianusia
    Ocena: 27 (glosow:45)
2011-12-02 09:55:00
Za mało głosów.Widać po komentarzach,że inni by zrobili podobnie.A obok auto babeczki stoi,ale w wózku widocznie lepiej.

przesmieszne
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-01-05 21:30:39
komentarz usunięty przez użytkownika

ferdal
    Ocena: 22 (glosow:32)
2011-12-01 14:41:21
Dobrze że wózek jest z siatki przynakmniej wycieknie

saskia_88
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-01-05 11:15:13
Skoro market nie jest wyposażony z miejsce gdzie można to zrobić w cywilizowany sposób to jak ma to zrobić? Z resztą położyła coś na tym wózku więc nie płaczcie od razu. I tak poza tym kto kładzie chleb bez opakowania jakiegokolwiek w wózku? Poza tym lepiej niech mu się dupa odparzy ale wy będziecie

saskia_88
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-01-05 11:16:12
zadowoleni, trochę empatii a co to auta stojącego obok, niech małe dziecko spadnie z siedzenia na miejsce na nogi, pomyślcie zanim coś napiszecie.

WilczeOko
    Ocena: -20 (glosow:38)
2012-01-05 11:55:56
Właśnie.. Saskia.. dopiero po tym absurdzie o tym pomyślałem.. jeszcze nigdy nie widziałem miejsca, gdzie można byłoby spokojnie Dziecko przebrać.. a przecież w markecie często spędza się ponad 2 godziny..

Viktoria27
    Ocena: -5 (glosow:11)
2011-12-01 14:05:29
Przy wiekszości sklepów tak trzeba by było zrobić niestety ponieważ jest mało sklepów z przewijakami nikt nie pomyśle o dzieciach a one nie powtrzymają sie :(

Zarowka29
    Ocena: -8 (glosow:14)
2011-12-01 12:23:10
Zgadzam się z superfoxuk7, chyba nikt nie zauważył, że dziecko leży NA KOCU.

kris072
    Ocena: 28 (glosow:40)
2011-12-01 09:41:56
we własnym samochodzie a nie w koszyku!!! chyba was już całkiem posrało skoro nie widzicie w tym nic złego

dianusia
    Ocena: 32 (glosow:44)
2011-12-01 09:46:16
I z tym się zgadzam całkowicie.

superfoxuk7
    Ocena: -24 (glosow:38)
2011-12-01 09:59:29
Diamusi jeszcze raz do ciebie jako matka wiesz że w czasie przebierania nawet body się nie ubrudzi prawdea a co dopiero wózek

dianusia
    Ocena: 27 (glosow:35)
2011-12-01 10:00:58
Zależy jak kto robi i skąd pewność,że jestem matką?

superfoxuk7
    Ocena: -13 (glosow:29)
2011-12-01 10:03:05
zmieniłaś awatara a wcześniej miałaś z córeczką

out13
    Ocena: 24 (glosow:30)
2011-12-01 10:09:01
następny włoży tam pieczywo i inne art. spoż. Taktu trochę, ale mamusia wolała wózek umazać niż samochód

superfoxuk7
    Ocena: -10 (glosow:28)
2011-12-01 10:18:34
i jeszcze jedno out13 ludzie niepewni swojej orientacji robią wszystko żeby ich nie kojarzyć z tym o co walczą

jennyschecter
    Ocena: -16 (glosow:20)
2011-12-01 10:31:01
superfoxuk7 podoba mi się Twój komentarz do out13 :D

Zaq122wsX
    Ocena: -13 (glosow:25)
2011-12-01 09:32:52
A to gdzie ma go przebrac ? na ziemi ?!

superfoxuk7
    Ocena: -19 (glosow:37)
2011-12-01 09:18:28
ty Dianusia jako matka powinnaś widzieć że go przebiera na czymś

dianusia
    Ocena: 28 (glosow:44)
2011-12-01 09:21:30
Widzę,ale nie powinna robić tego w wózku,jeszcze koło marketu gdzie pełno ludzi.Mnie to jedynie zgorszyło.

WilczeOko
    Ocena: -32 (glosow:50)
2012-01-05 11:54:18
Oj, Dianusia.. przecież wiesz, że myślałem tak samo, jak Ty. Ale to nie Ty miałaś, jak ja, ostatnio - orkiestrę w sklepie z Córeczką. Cały Sklep na mnie patrzył. Aż mi Kobiety zaczęły pomagać, gdy próbowałem, jak najszybciej od kasy odejść.. :-)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0900