Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Typowy "plejas" i słit fota w lustrze
fuckyeaa  11-02-21, 19:35 Zgłoś
+ 70 -
Dodano: 2011-02-21, 19:35:55   przez: fuckyeaa
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 70  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Częsty obrazek w marketach
  •  Nasi tam byli ?
  •  Wymuszenie
  •  Powrót do domu w poniedziałek rano
Ukryj komentarze(24)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zabakana
    Ocena: 8 (glosow:12)
2011-02-21 19:46:26
hahah ! PLAYBOY Xd

RafalKZN
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-29 20:27:09
po prostu mu zazdrościsz

sagita206
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-08 16:17:37
No ale co by nie mówić to ciało ma ładne :)

Marihuana
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-06 23:11:44
Chłopaka ^^Wysmarowany samoopalaczem ^^ Heh :D Fajny jest HEHE

kfazimodo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-16 17:19:44
Są słitasy, są dresy, są punki, są raperzy, są metale.... no cóż, chciałbym wrocic do przelomu lat 90/00 gdzie królował nu metal, limp bizkit korn i te klimaty... to byli kolesie którzy mają styl ;) aczkolwiek kazdy nosi sie jak chce, proste.

sobo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-10 23:20:15
foty w łazience białe wdzianko okulary cobra a rozumu 2% debillllllllllllllll davidj sam siebie bronisz czy co

davidj
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-02 21:57:27
ahh zajebiste ciasteczko:) Nic mu dodać nic ująć ! ;* a wy zazdrościcie mu że on ma branie twarz i wgl jest zajebisty a to ze o siebie dba to dobrze o nim świadczy ;* B o facet ma też wyglądac a nie brudasem być!

Tolek2003
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-05-31 15:53:32
cudny!!

robus15s
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-05-26 12:04:57
Jezuu uroczy chłopczyk :*ale z jakiej paki on się tu znalazł ? proszę o numer :D

Shok4zzz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-05-13 18:29:28
habemus papam xP

miCieekxd
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-05-07 20:21:43
szczerze ? to słodki jest . ;)

Antykozak_xxl
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-05-05 23:31:34
to nie jest chłopak...hehehe jak tak dalej pójdzie to niedługo świat i te słodkie idiotki zapomną jak powinien wyglądać wizerunek prawdziwego faceta, a poza tym wydaje mi się że normalny mężczyzna nie potrzebuje autoreklamy w pedalskich ciuchach na portalach społecznościowych

Ralf_82
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-05-05 04:12:32
ciota i tyle.

xxmrocznekiwixx
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-05-04 23:41:58
od dupy strony słodki ...laski się nim podniecają ,a on to wykorzystuje a potem widać efekt złamanego serca ;p w tych czasach już nie trzeba pytać jaki ten chłopak był , bo większość populacji to albo JP-czki albo słitasy -,-

roszpunka94
    Ocena: 1 (glosow:11)
2011-05-03 21:40:19
Ejj no co Wy chcecie chłoak jest Mega sodkki

klaudusiaaaa725
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-05-03 20:39:02
ale ciachoooo schrupałabym takie mmmm :)

PozeraczKapci
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-05-03 19:10:01
Cudo ! Widać chłopak dba o siebie i to świadczy o nim dobrze ;)

Sk0rp10n
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-05-03 17:28:39
Ale ciacho nie można powiedzieć :P

Endzi10
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-05-03 15:04:02
zajebisty brzuszek ma :D...

grrr15
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-05-03 13:25:07
jezuu .. a wy tez sie podnieacie .. chłopak chciał sie klata pochwalic i fote sobie zrobił w lusterku ... i juz na wiocha ?!. .. jak tak dalej pójdzie to tu bedzie zdjęcie 2-latka który sie samochodzikiem bawi i potpis ,, meeega wiocha , nie dał wstecznego ''... żałosne

siusiak
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-05-03 12:44:20
klata wygolona a pod pachami lata 60-te,no i ten okular he he

wtp62
    Ocena: 2 (glosow:16)
2011-02-23 13:10:55
dostal by w leb pare razy to by mu sie glupota wybila sama

buzerant
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-05-09 02:52:11
tylko takie metody interersonalne znasz? no, to współczuję

dzieci_proboszcza
    Ocena: 4 (glosow:16)
2011-02-22 13:36:30
troszku gejowato

zabakana
    Ocena: 8 (glosow:12)
2011-02-21 19:46:26
hahah ! PLAYBOY Xd


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300