Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Nie mogłem się powstrzymać nad głupotą gością
Renifr  11-12-06, 12:46 Zgłoś
+ 908 -
Dodano: 2011-12-06, 12:46:25   przez: Renifr
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 908  Zgłoś nadużycie
25
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(109)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Renifr
    Ocena: 18 (glosow:22)
2012-01-06 20:15:44
Czasem tak - czasem nie. Jesli facet bierze slub to już niech oglada nago - swoją żonę. Takie komentarze zonatych facetów to szczyt żenady i debilizm.

Zazuzizuza
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-28 22:11:43
Gówno prawda. Zgadzam się z Tygrysekmru. Zdjęcie dodane 15 września, a komentarz 4 wrzesnia?! kurde, też bym chciała móc komentować jeszcze nie wstawione zdjęcia .;]

Pindadrynda
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-24 19:29:41
A skąd wiecie, że to nie napisała żona?

Ratfish
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-24 01:16:10
Moja żona też stwierdziła, że laska jest atrakcyjna i spoko może wrzucac fotki bez majteczek.

kolmasiaki
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-23 23:08:38
A moze to byla jego zona....

tygrysekmru
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-23 21:45:42
Zdjęcie dodane 15 września . a komentarz 4. dziwne .

paranoya
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-23 21:22:40
dobra,niech oglada... ale po co te komentarze? ohydne

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-23 20:40:12
no przeciez przez monitor to nie zdrada prawda ???? :) hehehehehehehe

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-23 20:48:08
widze ,ze ktos nie zrozumiał sarkazmu w mojej wczesniejszej wypowiedzi... No coz inteligencja góra :)

kogel.mogel
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-23 20:37:24
po ślubie to już tylko popatzreć sobie może

AdaxDDD
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-23 20:06:13
z naciskiem la LASKA ;d

pakoskila
    Ocena: -5 (glosow:11)
2012-02-23 19:58:10
To, że ktoś zamówił danie główne to nie znaczy, ze nie może oglądać menu......proste......

endriu86
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-23 18:41:19
Było już....

dropdeadx3
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-23 18:28:50
A może to profil jakiegoś fotografa?

zeebee
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-02-23 16:34:52
Wszyscy założyli oczywiście ze zdjęcie w profilu jest zdjęciem autora wpisu. Jeśli tak to wasze awatary są waszymi zdjęciami?? MOC jest ze mną!!

OnaJestSzalona8
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-02-23 16:32:07
Jak można być tak dennym? Po co on brał ślub? Wpadli czy co? Nie mogę zrozumieć takich mężczyzn, ja mam na nk normalne zdjęcia, a też zdarzyło mi się, że pisali do mnie mężczyźni świeżo po ślubie albo z nowo narodzonym dzieckiem... zawsze ich zbywam. Ale ta marna w gaciach widać czerpie satysfakcję

kicu
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-02-23 14:28:14
Sorry Renifr, ale jeżeli nie odczytujesz z jego wypowiedzi czystego sarkazmu, to powodzenia.....

blublah
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-23 16:37:40
"Ależ kochanie, to nie tak jak myślisz, to tylko czysty sarkazm"..

cranberries
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-02-23 17:30:30
Nie wiem, gdyby tam może w tym komentarzu zawarta była jakaś interpunkcja, która podpowiadałaby, że to sarkazm.. ale tam można wyczytać zwykłe chamstwo i świństwo tego faceta. Ma żonę - niech się jej trzyma.

miodzjo
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-02-23 13:44:55
Przecież to ewidentnie ironiczny komentarz.

lol141414
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-02-23 13:37:59
Może mają związek otwarty.

dziunia300591
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-02-23 13:09:33
Nazwę NK będzie trzeba zmienić!!!

Bozenka92
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-23 13:02:12
A coś mi data nie zgadza, chyba że rok wystawienia tego komentarza jest inny.

granat842
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-02-23 12:55:39
a ta laska w majtach to nie jego żona? chociaż nie wyklucza to tego , ze jeśli tak to wiocha dla niej (mężatka pokazująca się w takim stroju na portalu)

eithel
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-24 00:48:22
No nie wiem, czy panna w takim stroju na tym portalu to mniejsza wiocha.

frania3
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-02-23 12:42:36
Małżeństwo nie każdemu służy.

sabcia19922
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-02-23 12:22:45
Wydaje mi sie ze ta laska to jego żona przypatrzcie sie dobrze :)

edwin
    Ocena: -8 (glosow:8)
2012-02-23 11:51:47
ee tam, od kiedy oglądanie cipek to oznaka niewierności?? :) kazdy ginekolog to w takim razie dziwkarz?:P

blublah
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-02-23 16:08:02
Tak, a każda kobieta ginekolog to lesbijka.. Naprawdę nie widzisz różnicy pomiędzy zawodem ginekologa, a żonatym (najprawdopodobniej) facetem, który pisze takie komentarze?

Wera27
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-23 11:42:10
Może to panna młoda pisała ;)

Siemanko01
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-02-23 11:11:34
było !.

Agatkaaa123
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-23 10:50:39
cala prawda o facetach ;p

kermitzaba87
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-02-23 11:40:29
nie wrzycaj wszystkich do jednego worka... są faceci wierniejsi niż pies tylko wy takich nie widzicie, wam w głowie tylko jego mięśnie i kasa

eithel
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-24 00:46:52
:) kermit - fajnie napisałeś, żeby nie wrzucac wszystkich do jednego worka, a zaraz obok sam wrzuciles kobiety do jednego :>

Renifr
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-13 20:32:12
WiochFace - własnie usunięto Twój koment. No cóz - happy_mala - pewnie Twoj tez zaraz zniknie ;)

Renifr
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-01-25 00:23:49
happy_mala - marzenie każdego faceta - mieć kobietę bisexualną... ;)

Renifr
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-13 20:10:19
?????????????????????????????????????????????? @WiochFace - teraz sie pogubiłem - to nie jest podobne do Ciebie - uznam to za żart...

WiochFace
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-13 20:11:53
zawsze chciałem to napisać ;p inni tyle tego piszą chciałem spróbować ^^

Renifr
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-13 20:14:49
Ufff - zeby mi to było przedostatni raz ;)

WiochFace
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-13 20:16:29
pierwszy i ostatni raz ;)

Renifr
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-13 20:18:56
Proponuję bys zamiast móiwć w en sposob - powiedział: ładna dziewczyna, kochac się z nią byłoby czystą rozkoszą :) za taki oment chyba nikt nie wlepiłby minusa...

happy_mala
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-13 20:22:09
ruchałabym :D

WiochFace
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-13 19:59:21
i jak na to patrzę to też łezka w oku się kręci...i też grymas złości...PRAWDZIWA WIOCHA...a siedzi w poczekalni...może kiedyś tu wrócę ciekawe czy ta strona będzie jeszcze stała ;)

Renifr
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-13 20:02:43
Zalezy to od administracji. Wiesz o tym - ale dzięki za miłe słowa przyjacielu :)

butterflayy079
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-10 22:03:27
Na szczęście nie wszyscy są tacy :)

happy_mala
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-01-10 17:06:34
facet to świnia lalalalala

rzeznianumer5
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-01-10 13:31:41
Pewnie skrzyżował palce jak przyrzekał ;)

Renifr
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-13 19:18:50
To po co było wogóle brać ślub?

owad12
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-01-13 19:20:32
W sumie dobre pytanie...

Renifr
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-13 19:35:20
owad - gdyby było tak, ze musielibyśmy spedzić życie tylko z ta jedną jedyna osoba - ludzie zaczęliby bardziej siebie szanowac i byliby ostrożniejsi z decyzjami o małżenśtwie. A na koniec - mnie dziec cierpiałoby przez rozwody

owad12
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-01-13 19:37:06
Brzmi nieźle, tylko nijako się ma do rzeczywistości, dobrze wiesz.

Renifr
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-13 19:40:45
Może o tym powinni zacząc głośno mówić w szkołach na WOSie czy Wcyhowaniu do życia w rodzinie?

owad12
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-01-13 19:45:52
Miałeś w szkole PRZYGOTOWANIE DO ŻYCIA W RODZINIE? Bo ja tak. Powiedz wiele z tego dało się przedłożyć w życiu dorosłym?Co z tego wartościowego wyniosłeś? Ja nic, co miałoby większe znaczenie w życiu. Wszystko co wartościowe i znaczące wyniosłam z domu rodzinnego.Tam mnie nauczono wartości.

Renifr
    Ocena: 4 (glosow:8)
2012-01-13 19:54:34
Bo moze trzeba pomyslec i przystosowac program takich lekcji do obecnych czasów. A wartości trzeba uczyc dzieci - szczególnie w dzisiejszych czasach gdzie te dobre wartości zanikają

d_kath
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-01-13 20:00:26
Świat w dzisiejszych czasach jest prawie całkowicie pozbawiony podstawowych zasad i wartości moralnych. Zazdrość, zawiść, brak szacunku do drugiego człowieka, wszechobecna wulgarność i przemoc. To dziś chleb powszedni. Niestety.

owad12
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-01-13 20:00:59
Owszem trzeba teraz i zawsze, ale najwięcej wartości powinno się nauczyć dzieci w domu, a nie gdzie indziej i tego się trzymać będę do końca dni moich albo Rzeczpospolitej:)

d_kath
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-01-13 20:03:08
Zrobiłam jakiś czas temu taki eksperyment. Mówiłam obcym osobom na ulicy "dzień dobry" z pogodnym uśmiechem, obserwując reakcje. Okazało się, że około 1 osoba na 10 odpowiedziała tym samym, reszta patrzyła na mnie jak na wariatkę. A co było w tym złego?

Renifr
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-13 20:05:10
Możemy to zmienić - nawet jesli zmieni się tylko odrobinkę na lepsze to już bedzie wielki sukces - krok po kroczku

owad12
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-01-13 20:05:37
Właśnie, niby zwykły uśmiech i dzień dobry a patrzą jak na wariata. Wiele lat spędziłam u naszych zachodnich sąsiadów. Tam się mówi dzień dobry do zupełnie nieznajomych ludzi i to jest norma, w naszej rzeczywistości to abstrakcja.

d_kath
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-13 20:06:38
owad, trudno się z Tobą nie zgodzić. Również uczęszczałam na lekcje PRZYSTOSOWANIA DO ŻYCIA W RODZINIE i uważam, że to był jedynie zmarnowany czas. I oczywiście uważam też, że to co wynosimy z domu rodzinnego, w bardzo dużej mierze wpływa na nasze postępowanie w dorosłym życiu.

Renifr
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-13 20:09:23
A mi brakuje zwykłego usmiechu na ulicy. Jak bylem w anglii ludzie bez powodu się usmiechali do Ciebie a Ja miałem siłę i ochotę odwzajemnić się tym samym. W polsce jak sie do kogoś usmiechniesz na ulicy to zunają Cie za wariata

d_kath
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-13 20:10:26
Ja również mam porównanie jeśli chodzi o zwyczaje w naszym kraju, a w krajach zagranicznych. Różnica jest kolosalna. Ale nie można przecież osiąść na laurach. Trzeba działać. Bo inaczej nic nigdy nie ulegnie zmianie.

owad12
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-01-13 20:11:12
Renifr, właśnie o tym mówię. Wiemy jak jest gdzie indziej bo sporo czasu tam spędzaliśmy. U nas wychodzisz na ulicę i same smętne twarze, a weź się uśmiechnij to jeszcze Ci pojadą.

d_kath
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-13 20:13:37
Ja może nie mam zbyt sympatycznego wizerunku, więc ludzie zawsze początkowo odnoszą się do mnie z rezerwą. Ale to tylko mój wygląd zewnętrzny. Wiele osób mnie przeprasza za to, że początkowo ulegają stereotypowi, a okazuje się że mam zupełnie inny charakter.

Renifr
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-13 20:16:43
Uroda to nei wszystko (choć chyba jest to coś czym kierujemy się na samym początku i dlatego w wielu przypadkach gorzko tego potem żałujemy. Uroda nic nie znaczy gdy środek jest pusty

owad12
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-01-13 20:21:54
Uroda owszem nie jest najważniejsza, ale miałam na myśli zaciekłość w wyrazie twarzy większości rodaków.Jak byliście na zachodzie to na pewno zwróciliście uwagę na to, że na pytanie "Jak się masz?" zawsze odpowiedzą z uśmiechem, że dobrze. U Nas prawie zawsze zaczyna się w tym momencie narzekanie:)

d_kath
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-13 20:23:24
Też tak uważam, Renifrze. Jednak "wizerunek" o którym pisałam, to jedynie styl ubioru, wygląd zewnętrzny, którego większość osób nie jest w stanie zaakceptować. Często słyszę niepochlebne komentarze na ulicy, ale nie zaprzestanę udowadnianić, że...

d_kath
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-13 20:25:02
...nie można oceniać kogoś jednoznacznie wyłącznie na podstawie wyglądu zewnętrznego. To taka moja mała, prywatna misja życiowa. Wiem, że świata nie zmienię, ale może choć kilka osób zastanowi się, zanim przekreśli kogoś ze względu na wygląd.

d_kath
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-13 20:27:03
Zgadza się, owad. Niestety, taka jest nasza mentalność. Zawsze dostrzegamy tylko te ciemne strony życia. Ja staram się cieszyć z najbardziej prozaicznych rzeczy, ale wiadomo, że jako pełnowartościowa Polka, czasem sobie ponarzekam ;)

Renifr
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-13 20:28:27
d_kath - uwierz mi na ulicach Londynu widzi się różne ososby w ubiorach takich, ze w Polsce patrząc sie na te sosoby niektórzy przewróciliby sie. Ubiór nie świadczy o człowieku. Mnie drażni najbardziej jak widsze osoby, które maja same firmowe ciuchy - czy to jest wyznacznik pozycji społecznej?

owad12
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-13 20:30:56
Firmowych ciuchów nie mam, ale za to mam syndrom PZU i jestem z tego dumna:)

d_kath
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-13 20:31:25
Renifr, ja nie uważam swojego wyglądu za ekstremalny, bo różne rzeczy w życiu widziałam. Mam taki styl i już. Czasem tylko selekcjonerzy nie chcą mnie wpuszczać do klubów, ale to nie problem ;) Problem polega na tym, że większość społeczeństwa uważa mnie za freaka.

Renifr
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-13 20:33:26
d-kath - teraz to obudziłaś moją ciekawość

d_kath
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-13 20:37:26
Drogi Renifrze, ja już wspomniałam, że nie mam niczego do ukrycia :) Zorganizuje się wiochę w realu, to na pewno się zobaczymy :)

Homo_erectus
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-01-07 23:19:45
faceci...

Renifr
    Ocena: 6 (glosow:10)
2012-01-08 13:49:59
Nie wszysycy sa tacy

Homo_erectus
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-01-08 19:36:57
nie no jasne, a przynajmniej mam taka nadzieje bo sama do singli nie naleze, ale chyba mezczyzni czesciej sie kusza na integracyjne romanse niz kobiety

Renifr
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-01-10 16:52:41
I tak wyszło, ze jestesmy psy na baby - a ktoś kiedyś powiedział: jak suka nie da to pies nie pójdzie... ;)

SweetArczi
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-07 18:00:40
Ciekawe co żonka na to...a facet nie jest dawno po ślubie...bo gdyby był długo po ślubie to mieli by inny awatar np z wakacji czy coś. Tak więc świeżo po ślubie i już o innych dupach myśli -.-

eithel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-24 00:42:07
Ewentualnie komentar moze być sprzed kilku lat, kiedy jeszcze był kawalerem. A teraz po prostu wstawil sobie takie zdjęcie, a komentarz ktoś wygrzebał. Komentarz z 2009 roku, ciekawe kiedy ustawil sobie ten awatar, może 3 dni temu...

liszka91
    Ocena: 7 (glosow:9)
2012-01-06 20:21:34
no dokładnie bo gdybym miała takiego mężulka podziekowałabym:D

Sjel
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-01-07 15:07:25
Podziękoiwała, ale ręcznie :D

Renifr
    Ocena: 8 (glosow:10)
2012-01-07 23:00:37
Dziewczyny - kiedyś wałek do ciasta spełniał taką funkcję ;)

Sjel
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-07 23:11:16
Albo patelnia... Tak czy siak trzymasz to w rękach:D

Renifr
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-01-08 19:22:32
Lepiej chyba od razu walizkę jego spakować i zamek w drzwiach do mieszkania zmienić. Jak krótko po slubie zaczyna tak pisac to co bedzie dalej?

Sjel
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-09 01:16:15
Masz racje, to najlepszy sposób. Wyobrażam sobie... On przychodzi z pracy zastaje walizke przed drzwiami i nie może dostać się do domu :D No wole nie myślec co będzie dalej...

Renifr
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-10 12:55:30
Wiocha przed sąsiadami na klatce ;)

Sjel
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-10 20:44:03
No woidzisz :D Podwójnie ukręcony bat:D No przyznaj... Nie zasłużyłby na to?:D

Renifr
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-01-10 21:18:59
Oczywiście, że tak. Nie rozumiem związków, w których partnerzy zdradzają. Nieważne facet czy kobieta. Zanim zaczniesz zdradzac zastanów się czy chciałbyś/chciałabyś być zdradzana...

Sjel
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-10 21:45:55
Masz racje. Ja sama tego nie rozumiem. Jak chce się innych, jedna osoba nie wystarczy to się wybiera wolnośc a nie małżeństwo... Jestes singlem, wtedy możesz robić co się żywnie podoba...

liszka91
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-06 19:50:28
Renifr dobrze mówisz...lepiej być singlem:P

Renifr
    Ocena: 18 (glosow:22)
2012-01-06 20:15:44
Czasem tak - czasem nie. Jesli facet bierze slub to już niech oglada nago - swoją żonę. Takie komentarze zonatych facetów to szczyt żenady i debilizm.

WilczeOko
    Ocena: 7 (glosow:13)
2011-12-08 12:09:10
Ktoś powie, że to fake, albo zemsta.. ale Prawda jest przytłaczająca.. mógłbym o tym wiele napisać, uczestnicząc w imprezach integracyjnych dla najlepszych Pracowników, w Polsce, gdy jeszcze pracowałem dla korporacji.. byłem tam chyba jedynym, który .. nie zdradził .. ŻONY.

Renifr
    Ocena: 15 (glosow:19)
2011-12-08 12:14:30
Cos wiem o takich wyjazdach. Byłem handlowcem przez 13 lat teraz od rojku jestem kierownikiem sprzedaży - ojjj dziewczyny i chłopaki - zakładajcie pasy cnoty swoim mężom/żonom czy sympatiom. Dobrze, że jestem singlem - ciężko mi czasem spojrzeć w oczy tym zdradzonym osobom podczas innych spotkań...

i_nna
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-12-14 10:26:18
"Renifr" hmmmm ... życie pełne przygód :)

i_nna
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-12-14 10:29:37
aż dam ci plusa ale nie wierze ... hahaha- chyba że ściągniesz maskę

Renifr
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-10 20:12:35
Ja tam wiodę życie zakonnika ;) ;p

bmq4
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-23 15:14:47
Zajmuję się organizacją między innymi takich imprez. Uwierz proszę, od strony organizatora, wygląda to znacznie gorzej niż uczestnika, który i tak większość rzeczy widzi. Ale fakt jest faktem- obyczajowość na wyjeździe jest średnio obyczajna;)

malawika
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-06 21:05:27
Może chciał być ironiczny? Troszkę mu tylko nie wyszło ;)

happy_mala
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-06 14:36:21
nie ma miłości :D

fraglesss
    Ocena: 11 (glosow:15)
2011-12-06 13:03:41
bo każdy mężczyzna jest wierny jak pies... gdzie cieczka tam leci

szczepko
    Ocena: -3 (glosow:17)
2011-12-06 13:20:06
gary pomyte?

assassin74
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-06 13:00:25
może to żona ;)

owad12
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-06 13:03:50
tak, popatrz jaka niedostępna, 228 razy prosił ją na Nk żeby zdjęła majtki, twarda z niej sztuka, farciarz!!!:)

Renifr
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-01-07 17:54:16
Ciekawee ile razy prosił w takim razie żonę o to samo. Jak dla mnie - żadna mu już nie powinna ulec

owad12
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-10 14:40:08
Reasumując... nie jest ważne, gdzie facet nabiera apetytu(chociaż nie takim obrzydliwym sposobem jak tu)..ale najważniejsze jest, aby "jadał" w domu;)

owad12
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-12-06 12:57:20
Nie słyszałeś o " białych małżeństwach" ? Twierdzą, że to prawda, osobiście wątpię. A ten podpis, sam wiesz, że dna sięga.

eithel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-24 00:36:28
Ostatnio się dowiedziałam, że białe małżeństwo jest małżenstwem, które można uznac za nie ważne z punktu widzenia kk. Biorąc ślub w kk ludzie godzą się, że celem małżeństwa jest założenie rodziny, czyli też urodzenie dziecka, sypianie ze sobą. Białe małżeństwa są z tym sprzeczne.

owad12
    Ocena: 2 (glosow:10)
2011-12-06 12:51:02
A może to "białe małżeństwo" i nie widział? Więcej wyrozumiałości Renifr ;)

Renifr
    Ocena: 9 (glosow:17)
2011-12-06 12:53:21
owad12 - to po co brać ślub? ;)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Bo kasa musi płynąć.
  •  Pomysł jest
  •  Kazimierz Gorski
  •  Seksmisja zakończona niepowodzeniem


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., TVN S.A.,Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.
Z Polityką Prywatności TVN S.A. można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500