Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
I pijany mąż...
lukashgl  11-12-06, 21:52 Zgłoś
+ 437 -
Dodano: 2011-12-06, 21:52:12   przez: lukashgl
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 437  Zgłoś nadużycie
751
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Równość społeczna w/g Morawieckiego
  •  Tymczasem w Suwałkach.
  •  El pajaco.
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
Ukryj komentarze(75)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
rehau
    Ocena: 27 (glosow:27)
2011-12-06 21:54:52
i przez takich idiotów słyszymy: 2 osoby zginęły na miejscu, 2 zostały ranne... :/

derek8501
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-04-14 20:53:33
komentarz usunięty przez użytkownika

manieklol
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-27 11:52:49
patologia...

mati914
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-25 20:42:43
Co to za nuta?

rozpruwacz78
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-03-25 09:40:46
Ma miejscu p.Ewy zatrzymałbym się i poszedł dalej pieszo. A niech se sam jedzie.Albo inaczej zatrzymałbym się na stacji benczynowej powiedział żeby poszedł coś kupić i odjechałbym.

pejocik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-24 21:24:41
komentarz usunięty przez moderatora

Abeb125
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-23 22:39:08
kur** skąd się tacy ludzie biorą!

lysymakak
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-03-23 12:39:42
"Bo matoł w drogie furze to jednak wciąż matoł"

przemas_czema2
    Ocena: -7 (glosow:9)
2013-03-23 00:29:19
Do rehau,,, Właśnie przez takich jak ty, są wypadki baranie a wiesz dlaczego ?? Bo gówno wiesz i dużo pierd..isz. Pogaduchy kluchy o bezpieczeństwie na drodze. Wypadki zawsze były i bedą. WIESZ DLACZEGO POWSTAŁO POWIEDZENIE PIENIĄDZE SZCZĘŚCIA NIE DAJĄ ?? ŻEBY TAKI JAK TY NIE BYŁO PRZYKRO. Pozdro dla twojego starego malucha

KOBIETA2012
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-03-22 21:07:45
Mąż idiota! a Ewka kretynka go posłuchała.

KOBIETA2012
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-22 21:02:25
komentarz usunięty przez użytkownika

bajk87
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-03-22 18:26:00
niezly zje*, auto luksusowe a wozi sie nim byle co, bydlo! takie gn*je psuja marke ! takie barachlo powinno na swiniach jezdzic co najwyzej..

machoho12345
    Ocena: -1 (glosow:3)
2013-03-22 14:18:40
było ku**a ta wiocha schodzi na psy!!!!!

Sebo30
    Ocena: 10 (glosow:12)
2013-03-22 13:32:29
Ilu z Was czekało aż sie rozwalą??

s0nar
    Ocena: 10 (glosow:10)
2013-03-22 11:57:49
Największą wiochą jest tu pijany i mało kulturalny mąż. Każdy powinien jeździć z takimi prędkościami, przy jakich czuje się bezpiecznie a nie że koleś pewnie na co dzień jeździ tym autem, dał żonie raz na ruski rok poprowadzić i drze ryja, że ona ma od razu jechać 250km/h :D Wiocha jak nic.

NELTORRO
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-22 11:32:20
rehau skomentowałeś to dwa lata temu . gdzie to było/

NELTORRO
    Ocena: -4 (glosow:6)
2013-03-22 11:28:18
DO `rehau`. tacy idioci to kto? ci z tego filmiku? wypadki robią tez i spokojni kierowcy pomyśl zanim kogoś osądzisz ,albo przemilcz.

Gabararara
    Ocena: 2 (glosow:4)
2013-03-22 13:29:25
Znalazł się k* mistrz kierownicy. Jeździsz szybko, myślisz wolno...

bossyGirl3
    Ocena: -4 (glosow:4)
2013-03-22 16:00:21
NELTORRO ma rację. A Twoję hasło wieśniaku Gabararara- jeździsz szybko myślisz wolno jest tak denne że aż załosne. Jak jade szybko to wiem po sobie że jestem wtedy bardziej skupiona niż kiedy wrzuce sobie tempomat na 80km/h na autostradzie. Prawda jest taka- niech każdy jeździ tak jak umie i czuje się swobodnie za kierownicą.

NELTORRO
    Ocena: 2 (glosow:6)
2013-03-22 11:13:53
nic nie rozumiecie facio chce forsy 250zł i sexu i bardzo prosi wręcz nalega.

arrif70
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-22 11:03:40
Mialo byc , na drogach Krajowyh,Sorry!

arrif70
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-03-22 11:02:40
Tez nierozumie tych Komentazy?? U nas Autostrady som jedne z najpewniejszych Drog na Swiecie , mamy okolo 12000Tys.km , Smiertelne na tych Odcinkach idzie w Dwoch Rekach na Rok policzyc. Szybkosc nie Zabija lecz Glupota!! Co to jest 200??? Smiechu warte! Jak Ruch Drogowy na to Pozwoli gdzie widzicie Problem ?? Nie jestem ani Chamem ani Piratem Drogowym,przestrzegam Przepisy,nie mam ani jednego Punktu Karnego od lat. I wasze Autostrady majom juz przyzwojite standarty , jak jestem w Polsce czuje sie na nich pewny. Nie zapominajcie ze 95% Smiertelnych Wypadkow zdarzajom sie w Miescie i na

goher
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-03-22 09:47:55
Boże co za patologia

cywil
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-03-22 10:00:27
To brakujące ogniowo w teorii Darwina. Gdyby je sfilmowali to okazałoby sie że ma dres łańcuch który ukradło gdzieś z pastwiska,a po prześledzeniu historii edukacyjnej wyszłoby że w wieku 18 lat zakończyło edukację w 7 klasie podstawówki.

jarod22
    Ocena: 15 (glosow:15)
2013-03-22 09:26:45
pierwsza zasada, naje*ałeś się? to zamknij kur*a ryj jak kieruje, albo wypier*alaj z samochodu...

anrzelia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-22 18:30:05
to chyba jedyna skutkująca metoda. ja raz tak zrobiłam, wysadziłam kumpla na zad*piu i wrocilam po niego pol godziny pozniej. przeszedl sie pare kilometrów, wytrzeźwial i zamknal sie raz na zawsze.

zacharowicz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-22 09:08:24
Zawsze się zastanawiam z jakiej przyczyny zdarzają się wypadki? Przecież z założenia wszyscy posiadający uprawnienia przeszli kurs i potrafią prowadzić samochód. Jak widać nie zawsze winny jest kierowca - chociaż z drugiej strony dać się tak podpuścić pijakowi...

kbrowarek
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-03-22 08:38:44
TAKIM IDIOTOM TRZEBA ZABIERAC DOZYWOTNIO PRAWO JAZDY

agnie
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-22 21:13:42
I wysyłać na roboty do kamieniołomów

piot5rek
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-22 08:26:39
myślałem, że się rozbiją

dokul13
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-22 08:04:54
Ten jej mąż to jak wąż, a Ewka jak to Ewka- na zło pdatna. Historia kołem się toczy. Za grosz szacuku dla własnego życia, przynajmniej innym niech nie odbierają- a przy takim podejściu to tylko kwestia czasu.

Wiatropylny
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-03-22 08:00:45
Ewka daje... ale jak mąż nie widzi. :P

antyrydzyk
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-03-22 00:53:00
komentarz usunięty przez użytkownika

h4cker
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-03-22 00:46:48
Kiedyś było dawaj malina teraz ewka... malina jak skończył wszyscy pamiętają... patologia i tyle... dziwne, że ich stać na Audi A6(C6)...

BardPiosenki
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-03-22 00:42:30
Pani Ewa jest zbyt głupia żeby zrozumieć jak bardzo jest głupia i z jakimi głupkami sie zadaje. Tacy ludzie na drogach to smutna prawda.

domagalag
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-03-21 23:07:05
komentarz usunięty przez użytkownika

poisonkrk
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-03-21 22:36:56
i nie wiem kto tu większa wioche odwalił---pijany mąż czy durna żonka Ewcia która go słuchała...

Biensi
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-03-21 22:30:50
Wyrzucił bym tego chłopa przy tej prędkosci z auta za to darcie mordy... ciekawe jak daleko by się poturlał...;]

qbii
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-21 21:49:33
dawaj ewka DAJ MU! ;d haha

widzewiak2007
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-03-21 21:44:52
wiejskie, małomiasteczkowe buractwo co trochę się dorobi, kupi auto żeby każdy ich dostrzegał i szpanuje, a w głowie gówno zamiast rozumu

kokoma
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-21 21:37:05
urzekła mnie ta historia haha

makko2
    Ocena: 7 (glosow:7)
2013-03-21 21:36:59
On debil, a ona idiotka. Pomysleć, że takie durnie płodzą dzieci.

Homo_erectus
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-21 21:08:56
haha, miszczowie:D

szulcik
    Ocena: 5 (glosow:7)
2013-03-21 20:57:56
Mogła powiedziec zamknij mordę w końcu !! Jak ja niecierpie pijanych idiotów !!!!

marcin1975rm
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-21 20:40:56
Tak to idioci promują swoją głupotę...

ziela.monia
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-03-21 20:39:40
mąż kretyn a żona druga nie mądra

rzeznianumer5
    Ocena: 6 (glosow:8)
2013-03-21 20:26:35
Czekam, czekam kiedy się rozpie...lą i nic.

wieslav
    Ocena: 7 (glosow:9)
2013-03-21 21:06:32
Też na to liczyłem. Niestety selekcja naturalna nie obięła tych buraków.

erosklep
    Ocena: 1 (glosow:1)
2013-03-21 20:25:22
tak to jest jak mózgu brak

Zubkownik
    Ocena: 5 (glosow:5)
2013-03-21 20:19:59
Przez takich baranów giną ludzie...

krzycho007
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-21 20:03:06
komentarz usunięty przez moderatora

tomcioka
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-03-21 19:49:20
Ciekawe czy tak szybka jego żona jest w łóżku?

tomcioka
    Ocena: -5 (glosow:5)
2013-03-21 19:43:20
Ciekawe czy tak szybko się bzyka w łóżku twoja żona?

inkabam
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-03-21 19:41:12
Ja bym go przesadziła do bagażnika.

Wedau64
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-21 19:19:02
Jak pijany tak i Glupi

steras
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-21 19:10:22
komentarz usunięty przez moderatora

FERRUM
    Ocena: -1 (glosow:1)
2013-03-21 19:08:59
Nasuwa mi się cytat z filmu 'You Rang M'Lord' "Pieniądze znalazły się w niepowołanych rękach"...

ostry5523
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-21 19:06:37
Tylko dzwona nie wypi3rdol:P

gurool
    Ocena: 4 (glosow:4)
2013-03-21 18:51:10
widząc tytuł pomyślałem, że może się skończyć tak jak na filmie "jedziem malina"

adamkacper86
    Ocena: -8 (glosow:8)
2013-03-21 18:31:50
to bylo krecone dla teledysku i wogule to jest w rosji tam jeżdzą jak chca he he he

hagen24
    Ocena: 15 (glosow:17)
2013-03-21 18:11:28
Powiem szczerze choć może to komuś nie pasować.Nie szkoda mi takich idiotów, tylko ludzi których zabija przy okazji.

kriskamila
    Ocena: 3 (glosow:3)
2013-03-21 18:40:55
prawda

agnie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-22 21:17:47
dobrze powiedziane

kokosko
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-21 18:10:38
komentarz usunięty przez moderatora

zenczyslaw1
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-12-07 12:42:39
Myślałem, że zakończy sie dzwonem

wieslav
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-21 21:08:39
Ja wręcz na to liczyłem. Niestety, ale ci podludzie dalej będą ryzykować życie kierowców.

komandos13
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-07 00:37:27
AUDI JEST A FILM NAKRĘCIŁ KALKULATOREM

Kaczogrod758
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-08 17:50:14
Jeśli nie masz możliwości nagrywania HD to sorry Gregory ale przy słabym świetle obraz będzie tak wyglądał

przemek8006
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-06 23:38:36
powinno być: "Ewka dawaj, napierdalaj w drzewo". przez takich ludzie giną....

slon11
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-12-06 22:17:50
Ale żenada, pijany diota a "Ewka" nie lepsza, niech się cieszą, że nie skończyli jak "malina jeeeeedziesz"

lukashgl
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-06 21:57:04
kupił audi... wiec trzeba się pokazać przed kolegami ;]

rehau
    Ocena: 27 (glosow:27)
2011-12-06 21:54:52
i przez takich idiotów słyszymy: 2 osoby zginęły na miejscu, 2 zostały ranne... :/

herayo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2013-03-21 20:12:21
przy tej prędkości to by byli sami zabici

zdzich1890
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-21 21:55:23
4 osoby z tego samochodu i pewnie jeszcze ktos przypadkowy

W1kt00r
    Ocena: -2 (glosow:6)
2013-03-22 00:47:07
Znowu typowo internetowa spina o prędkość jazdy, ja wale... A powiedzcie wy mi, ile powaznych wypadków zdarza sie na autostradach, gdzie można troche przyspieszyć, a il jest wyoadków na krajówkach jednojezdniowych. Tu masz elegancko ruch oddzielony, droga dwujezdniowa, bariery energochłonne... Czołówki na autostradzie to sie zdarzają np. w Rosji, ale nie w Polsce a juz na pewno nie na Zachodzie.

W1kt00r
    Ocena: 1 (glosow:3)
2013-03-22 00:52:54
...ale się czasem i na takich drogach nieszczęscia zdarzają (tak jak sarna(!) ktora przeskoczyła przez bariere przy lesie i zabiła kogoś niestety na A4). Więc jak już coś sie zdarzy to nie ma dużego znaczenia czy jedziesz polskie 140 czy autobahnowe >200. Nie uważam po prostu, zeby sama jazda Audi A6 (C6) 200 po autostradzie przy dobrych warunkach była jakimś totalnym przestępstwem i głupota, jak wielu użytkowników internetu sugeruje.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400