Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Napinka na firmówki. Pachnie mi tu pustką
slonko68  11-12-15, 07:30 Zgłoś
+ 786 -
Dodano: 2011-12-15, 07:30:40   przez: slonko68
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 786  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Taka prawda
  •  Tak się spieszył
  •  Tak się okrada nieświadomego kierowcę
  •  NAJLEPSZE BURAKI TYLKO Z WIEJSKIEJ
Ukryj komentarze(52)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
zbysiu1025
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-12-15 08:11:22
jakby tak kutasa przegonił po poligonie to ze zmęczenia nie miałby siły pogryżć mleka zsiadłego

Dagutka34
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-29 21:12:58
Oj czepiacie się:) chłopiec na angielskiej wyprzedaży był:)

worynki2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-25 23:03:05
fryzura a dragon ball'a - bezcenna

ho11ywood
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-25 02:40:24
paranoja

conradm16
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-25 01:24:36
oł jea franczesko jaki ty jestes zajebisty i ten twoj wyraz twarzoczaszki! no nie wierze!

calderaro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-24 00:53:48
moze i pustka, ale cialko takie chcialbyc miec :D

PanStaszek101
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-23 11:49:28
Gdy tak na niego patrze to mam nieodparta ochote dac mu w pysk.

kontakt11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-23 10:31:45
napchał siatki ciuchami z lumpeksu, stanął w drzwiach do sklepu i się cieszy

lodzikbambino
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-23 04:57:16
no i prosze następny reprezentant płci "męskiej"

Siorka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-23 00:51:00
jaki laluś hahahahaha

xxlysyxx2
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-22 13:49:36
ty koles a nie zastanawiales sie nad lancuszkiem na kostke przydal by ci sie CIOTA !!!!!!!!!!!!

balbinka77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-22 13:10:23
on by sie pos.ał z wysiłku po pierwszych krokach hehe jaki poligon? "to" pewnie się męczy samą depilacją brwi :/

kimbo69
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-22 07:43:33
FAJNA DUPA TYLKO MA MAŁE CYCKI !!!

jotef73
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-22 05:17:01
a guma w spodniach to go niedługo w pół przerżnie

krytykant666
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-22 01:23:50
On i jego kumple często tutaj trafiają... To Polak?

gumowy88
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-21 23:57:41
skads znam ten ryj. czyzby staly bywalec wiocha.pl?

tyson78
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-21 23:43:15
może tym razem kupił sobie Tshirt jakiś...

bochen666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-21 22:42:33
Czy mi się wydaje czy mordę tego pajaca widziałem tu już kilka razy wcześniej??:|

marcin1975rm
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-21 21:56:53
Cały rok czekał na wyprzedaże

Staradziffka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-21 21:09:21
Styl ubierania również wieśniacki.

drLOUBITCH
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-21 21:02:55
"Pretty Woman" w męskim wydaniu.

szaza77
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-21 20:19:09
jest metka - jest podnietka.. co za pustak

piszczala
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-21 19:16:04
czy ten burak nie był już tutaj kiedyś? bo mi się wydaje, że on jest stałym bywalcem wiochy

karoryna
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-21 18:34:46
Dlaczego kiedyś mogło być normalnie? Wytłumaczcie mi to, kiedyś nie było takich popie*doleńców.

rusofilII
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-01-21 18:27:36
Kolejny kandydat na katorżniczą pracę w kamieniołomach. Do niczego innego się nie nadaje.

tomside
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-01-21 18:57:17
Ty się nawet do tego nie nadajesz...

adison21
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-01-21 19:12:16
Hahaa :D

posiew
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-22 23:18:43
rusofil schudnij zakompleksiona wiesniaro

koniu48
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-21 18:09:58
казак.. дa..

DodaYoda
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-21 17:38:21
Zajebisty jankes (dolary w łapce) szkoda że takich ciach w polsce nie ma bo była by ostra męska miłość

szaflarska
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-21 15:16:55
ale gnata poniżej to już nikt nie widzi.. ma co najmniej 16 w zwisie.

achaja1
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-21 15:29:51
Masz wyobrażnię,nie ma co.

outlaws13
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-21 15:39:18
szaflarska, musisz mieć mega doświadczenia, a po za tym czym się jeszcze interesujesz?

A-s-k-a
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-21 15:03:36
Co to jest za gej?:D

ziome-k
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-21 14:37:19
Dobrego ma sponsora ta męska dziwka he!

KaSiulEczKa
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-21 14:01:42
jaki Lovelas... typowy , który myśli, że każda może być jego..

dabero
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-21 13:58:22
Co za lovelas,z obrotu w pysk i pada jak kawka.

Blassk
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-21 13:40:53
MisioPysioBoy

kintar
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-21 13:18:29
Ekipy z NJ nie muszę oglądać bo tu wszystko widać. Nie tylko pachnie ale widać. Popatrzcie tylko na typa ... heh

Mairead
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-21 12:44:26
Skoro każda baba zazdrości tu blond solarce figury i "seksi" ciuszków, bo sama na pewno jest tłustym pasztetem, to najwyraźniej wy zazdrościcie mu ciuchów i kasy...;-p Epitetów "ad personam" nie będę dodawać..;-p

arczi.t
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-21 12:36:43
Klasyczny Guido. Obejrzyjcie szmirę zwaną "Ekipą z New Jersey". Tam jest tego betonu więcej :D

lukaplast
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-21 12:27:59
haha jak bluzę rozpiął do gołej klaty. Nie mówcie tylko ze ten dziuń tak po mieście chodzi...

maxi27197
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-21 12:22:02
Zgadzam sie stały bywalec:D

atomowka1992
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-21 11:57:52
ale całkiem fajna dupcia :D

d_kath
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-21 16:29:32
Tak? A mnie osobiście przeraża fakt, że to właśnie on mógłby być ostatnim "mężczyzną" na ziemi... Nie to żebym nie miała poczucia humoru, ale Twój żart chyba jednak nie był śmieszny ^^

drdos
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-21 11:49:46
ten typ to stały bywalec tego portalu - jego spaloną mordę widzę tutaj już któryś raz z kolei

xbartoszx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-21 11:05:41
ta lans na brudne buty

secrety3
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-15 12:46:49
słit solarek ;)

zbysiu1025
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-12-15 08:11:22
jakby tak kutasa przegonił po poligonie to ze zmęczenia nie miałby siły pogryżć mleka zsiadłego

szulcik
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-15 07:58:10
a ten gosciu plan drugi co on?????? cos z nim nie tak wyglada jakby mial olbrzymia podkolanówkę na plecach.

wissnniaa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-21 11:38:16
To jest manekin! hahhaa

Vonfluflu
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-15 07:51:26
napinka nie jest na zakupy tylko na plik dolców :D

owner199
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-12-15 07:33:42
Solarny dziuń part xxx :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300