Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A w autobusie narzeka że stać musi
blackdevil  11-03-07, 10:45 Zgłoś
+ 134 -
Dodano: 2011-03-07, 10:45:59   przez: blackdevil
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 134  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  O, pojawił sie pierwszy klient.
  •  Kopciuszek tuz po północy
  •  41 Polaków wyrzuconych z belgijskiego samolotu
  •  Pytania, odpowiedzi...
Ukryj komentarze(17)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
szemiii
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-06-01 13:40:39
Nie wiem na jakiej zasadzie dodawane sa zdj na glowna, ok moze i to zdjecie to wiocha, ale widzialem duzo lepsze i sie nie dostaly

lasuminiak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-02-14 18:37:32
lizał i pukał bym wściekły

Mastiff1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-01 13:53:28
Jest zajebista, a ten podpis o autobusie jest debilny. @blackdevil, ile Ty masz lat ? Siedem?

pikacu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-02 20:08:26
Babcia Stasia?! xD

xxxwalkerxxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-10 12:54:48
chyba jest z bydgoszczy i ma cos okolo 35 lat

qstosz
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-03 17:51:20
Zajebista!!

Depravator75
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-02 21:08:15
Ale ruchanko z taką by było!!! EKSTRAKLASA!!!!!!!!

klarita15119
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-02 12:56:50
djunka -skąd pomysł,że jest zakompleksiona? Ja widzę całkiem fajną kobietę.Skad w Was tyle jadu?kiedy wiocha,to wiocha,ale nie popadajmy w przesadę

arski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-02 11:50:46
wszyscy tak napirzacie na tą dziunię ale każdy z was lizałby ją jak świerzy boczek...

kilov
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-02 07:04:39
kochani, widziałem kiedyś przypadkiem jej profil na fotce, to młoda chyba 35 letnia kobieta .... jaka blachara ?

djunka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-02 00:51:00
masakra.. jakaś zakompleksiona gorącą czterdziecha! -.-

jukusia1777
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-01 21:59:00
mi się wydaje że te wszystkie starsze są jakieś zakompleksione czy coś i dlatego robią se takie foty żeby nazbierać pozytywnych komentarzy i pokazać że też jest jeszcze ''laską'' jak jej córka ... :/

nataleczka667
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-06-01 14:31:50
stara rudera ;/

szemiii
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-06-01 13:40:39
Nie wiem na jakiej zasadzie dodawane sa zdj na glowna, ok moze i to zdjecie to wiocha, ale widzialem duzo lepsze i sie nie dostaly

Caroll
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-01 13:55:16
Dokładnie, po za tym niby z kąd autorowi do mózgu wpadł pomysł że jest "starą BLACHARĄ"? Ja tu żadnych 'blach' nie widzę :-)

sataanekk
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-01 13:11:06
czy ona ma ... jaja ?! : O

ane88Zg
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-01 19:09:53
To noga jest xD

Tomas666
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-05-31 20:44:53
Najważniejsze że buty nowe widać :)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400