Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
malami  11-03-07, 19:02 Zgłoś
+ 114 -
Dodano: 2011-03-07, 19:02:55   przez: malami
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 114  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Jak powinna wyglądać pupa w legginsach
  •  No tak mniej więcej to wygląda.
  •  Z cyklu szalone pomysły polityków
  •  O, pojawił sie pierwszy klient.
Ukryj komentarze(37)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
slodkaCytryna
    Ocena: 10 (glosow:14)
2011-03-09 14:59:25
Jestem kobieta i nawet mi sie ona podoba... jeżeli zwracasz wiekszą uwagę na burdel to jestes gejem...

afc1215
    Ocena: 0 (glosow:0)
2014-05-26 21:23:04
Muszę to wreszcie napisać. Czepiacie sie dzieciaki jakiegoś bajzlu w pokojach, a każdy kto był na studiach i mieszkał w akademiku wie, ze to jest normalna rzecz. To pewnie pokój kolesia i zrobił zdjęcie swojej lasce i tyle. Pojdziecie na studia gimbusy, albo przestaniecie mieszkać z mamusia, to przestaniecie takie zdjęcia dodawać na wiochę. Pozdrawiam

lirykwmp
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-10-18 15:11:36
jakieś namiary na fejsbuka jej będą ? :)

seahog
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-03-23 12:26:27
malami jezeli ty zamiast zwracac uwage na kobiete patrzysz na pokoj to jestes zwyklym pedalem.

sexxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-19 19:40:58
Nie patrz na burdel. Burdel to jej zmartwienie. Patrz na walory!

andrzej67k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-14 16:40:58
Może przyszła do chorego pacjenta i on miał taki bałagan? :)

dawideek1997
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-09-11 19:33:55
Ahhh az sie chce być chorym heh :)

grym
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-28 19:02:15
cudowna jest:)

mlody28P
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-22 15:01:53
Niewiem kto daje opisy pod zdjęciami ale mam czasami wrażenie że jakieś bałwany w dodatku bez niczego w gaciach czepiasie sie sami nie wiecie czego ja nawet na bałagan bym nie zwrócił uwagi ale skoro kogoś bardziej niż fajna lalunia podnieca bałagan to ma w czym wybierać wiele tu takich zdjęć

mmgruha
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-11 06:47:26
extra pielęgniareczka, oddaję się pod opiekię :)

submal1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-14 23:10:03
kocham balaganiary!!!!!!!

Karaswdn
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-10 14:55:56
Popieram ICanSeeYou ma racje... ale fajna dziunia

ICanSeeYou
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-04-09 09:20:40
Dupa niezła, można się obejrzeć, ale gdyby taka zabrała mnie na chatę i byłby taki gnój, wszędzie.... możecie mi wierzyć wyszedłbym stamtąd. Tam się można złapać, wszy, kurzajki, świerzba i c...j wie co jeszcze. Skoro laska mieszka w takim bagnie, to co musi w pipe.Gacie w kroku gniją.

bifek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-08 21:43:06
burdel jaki burdel?? aaaa chodzi o to co jest w tle, sorki nie zauważyłem, proszę powiedzieć gdzie takie pielęgniarki się znajdują to już się rozchoruję :)

Antycep
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-08 14:57:20
laska extra, preferuję naturalny biust, ale te silikony idzie ogarnąć, twarz ma średnią, ale biust i ciało wszystko rekompensuje...........aaaaa burdel powiadacie ;D

prudy
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-04-08 14:03:12
ładna laska, ale bałagan mogłaby ogarnąć

maciejka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-08 00:06:28
Ten burdel w pokoju bije po oczach bardziej niż dziunia -.- albo jesteś gejem albo zazdrosną dziewczyną o jej wygląd bo dziewczyna na zdjęciu jest na prawdę śliczna ;)

madcostumer
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-04-07 22:04:41
podobny syf może mieć pod tym wdziankiem...

darrria
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-08 00:29:13
no coment!:D:D:D

sokolontko
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-04-07 20:04:09
ciul z syfem.... jaka samica

cochiloco
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-04-07 19:16:35
prycze ja w więzniu

fudier
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-04-07 17:29:37
zajebista laska! [-] dla dla ciebie

nigas
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-04-07 17:02:20
Moja uwage najpierw zworcily cycki xd.

Kathleenn
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-04-07 16:25:20
najpierw wpatrzyłam się w dziunię, bo bardzo atrakcyjna!

PanKlekswKosmosie
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-04-07 15:32:47
wsio ok, ale bajzel-hałs :)

ZONK
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-04-07 15:29:18
Najlepsze imprezy w takim burdelu i na pierwszą pomoc można liczyć

kaiczek121
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-04-07 14:13:36
syf w huj, sztuczne cycyki, solara też była i ten ryj ! ;o

loca
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-04-07 11:48:39
pewnie straszy grzybami

slodkaCytryna
    Ocena: 10 (glosow:14)
2011-03-09 14:59:25
Jestem kobieta i nawet mi sie ona podoba... jeżeli zwracasz wiekszą uwagę na burdel to jestes gejem...

parafianin
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-03-08 10:01:32
Olać burdel. Ja chcę taką opiekę medyczną! :D

makabration
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-03-08 09:34:08
bardziej bije po oczach dziunia , gejem jesteś ,jaki syf ?

ruchacz
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-03-08 04:01:06
mogę jej sprzątać co dzień, byle tylko mnie często badała ;p

heniutek
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-03-07 23:48:15
Pewnie akademik...

toflerek
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-03-07 21:57:12
Oj piekna jest

Rozio93
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-03-07 21:01:46
Czemu bez komentarza ? Musi być komentarz .. Jest zajebista i tyle ! :D

alfons666
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-03-07 20:58:27
niezla sucz

kossa
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-03-07 19:43:44
burdel burdelem,ale czemu nfz nie zapewnia takiej opieki?

Gregorium
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-04-08 15:59:44
no właśnie dlaczego nie ma takiej opieki :(


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400