Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Expert w każdej kategorii
arekstick  11-12-18, 00:05 Zgłoś
+ 540 -
Dodano: 2011-12-18, 00:05:36   przez: arekstick
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 540  Zgłoś nadużycie
44
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Zielona wyspa, dobra zmiana, teraz niebo-dla kogo to
  •  Ojciec parodiował #8222;seksowne” fotki swojej córki
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
  •  Jak powinna wyglądać pupa w legginsach
Ukryj komentarze(41)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
marcin230481
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-09 09:24:37
teraz tak sie chodzi wiec jaka wiocha ja sie pytam ?

tune
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-12 21:42:44
to nie sa adidasy tylko HALÓWKI

Bartoosh21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-11 13:05:10
marynarka czarne jeansy i Adidas'y normalnie na sportowo

fraankii
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-10 11:03:28
Przecież miał jeansy to o co wam chodzi??

eber153
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-09 21:48:44
wstyd panie kołtoń :P

Czarny120
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-04-09 21:12:22
trampki z lumpeksu.... to cos typu "PLATKI Z BIEDRONKI" ? :D

adidasgroup
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-09 13:17:18
prowadzi program o sporcie to sie angażuje;)

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-09 09:33:57
sportowiec pelna geba

marcin230481
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-09 09:24:37
teraz tak sie chodzi wiec jaka wiocha ja sie pytam ?

xdim
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-12 20:07:10
Wyjdź na ulicę i zobacz jak u nas ludzie w większości chodzą ubrani. Dla nich eksperymentowanie z modą kończy się na ubraniu podkoszulka w innym kolorze jak czarny lub biały.

libero303
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-08 21:14:39
ale to już było...

kupaaa
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-08 21:05:28
Buty z tesco za 15 zł zawsze na czasie xD

libero303
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-08 21:00:40
ale to już było...

jedziemmalina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-08 20:34:12
Ale trzy paski są.

abdool
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-08 20:30:18
Dopiero co z orlika wrócił zawsze z rana z Matim pykają co Niedziela.

bary287
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-08 20:27:46
komentarz usunięty przez moderatora

marcinhozdw
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-04-08 17:14:49
4 paski są! :D

miki1405
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-08 18:13:23
Jak ty tam widzisz 4 paski,to czas do okulisty...

rrrrrfg
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-08 16:44:19
komentarz usunięty przez użytkownika

HorizonT
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-08 16:26:35
poniosło go :D

t10s
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-08 16:22:32
Barcelona i wszystko jasne.

insan3
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-08 16:17:27
To nie 1szy i nie ostatni raz kiedy ktoś siada za kamerami w czymś czego kamera nie uchwyci... także dajcie spokój i nie czepiajcie się ;P swoją drogą fajne i wygodne adidaski ^^

zaqwsx1324
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-08 15:45:17
Ktoś założy Adidasy do Garnituru i od razu taka wiocha! Dla mnie każdy ubiera się jak chce i tak żeby czuł sie w tym wygodznie..

adamian24
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-04-08 15:06:59
Nie rozumiem jaka tutaj jest wiocha ?

Marcinio77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-08 14:57:08
Eeee... facet prosto z boiska przyjechał do studia. ;)

Pudzianxxx7
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-08 14:35:13
Bylo juz :/ ehhh

MaSaKrAtOr1987
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-08 13:58:03
a za kulisami pewnie na wieszaku jeszcze kurtkę dresową zostawił :P oczywiscie wioszka w pełnej klasie.

arekstick
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-08 13:34:09
Jako autor wnoszę o usunięcie,przecież już jeden taki absurd jest na głównej i to również moj wrzuciłem drugi raz bo zasnął w poczekalni ..

blackdeeevil
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-08 13:29:52
ile razy będzie to samo???

adas555
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-08 13:25:18
ten po drugiej stronie stołu też ma podobne. Pewnie byli ustawieni na jakąś piłkę po programie :)

bajtekbradford
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-04-08 12:56:30
jak Cafe Futbol to i buty musza byc odpowiednie

skejt187
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-08 12:34:47
nice shoe... :) inblu?

Jemiol52
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-04-08 12:26:41
Chodzi jak mu wygodnie i ma gości racje

TylerDurden
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-04-08 12:16:10
myślaałem przez chwilę że on ma te halówki za 10 zł z supermarketu...

baglovemonica
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-08 11:28:17
To są pantofle adidasa, nikt takich nie ma więc szacun dla Romka

fukastic
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-08 11:24:00
było i ktoś już tłumaczył, że prawdopodobnie program był kręcony w wakacje i gostek przyszedł ubrany normalnie a w takich programach dają Ci ubranie eleganckie do programu. Zero wiochy

Shredi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-08 11:13:32
Lubie jego styl wypowiadania się. Cyknięty gostek.

dzendzej94
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-08 11:10:33
Nie wszystko złoto, co sie świeci. :)

davidofk
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-04-08 11:08:31
to juz było

lukasz1720
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-18 09:45:59
Ma swoj styl haha

gothic012
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-18 09:40:05
Umie sie dostosować.

alebajer
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-18 01:45:21
A po programie na trening.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400