Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
vectra16  11-12-18, 07:48 Zgłoś
+ 1294 -
Dodano: 2011-12-18, 07:48:43   przez: vectra16
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1294  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Edukacja
  •  Afront
  •  Na jesienne chłody
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
Ukryj komentarze(274)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
abdool
    Ocena: 10 (glosow:12)
2011-12-20 12:32:46
Gracjaaaaaaaaaaaaaaaaaan NIeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! Tracę sens życia. :D hahahah

mircus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-08-01 01:24:57
KŁAMCA! nadal robi "karierę" LMFAO!!!!

diabelek5417
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-05-26 23:48:36
to jak odrodzenie polski

RekinE39
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-04 02:09:05
jego tworczosc widze pierwszy raz w zyciu bez kitu i akurat klip na pozegnanie... dzięki bogu..

NatuSieQ
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 23:59:58
czy mi się wydaje czy prawie sie poplakał??:) potem pewien wierszyk niż piosenka;) hah:)ojć jaaak mi przykro rozpłakałabym się ale tusz był zbyt drogi;)

RobertK20
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 16:55:58
zjazd

shireina
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-17 00:33:15
Niesamowicie irytujący typ! Dałam radę do połowy, ale to ze względu na te gładkie nogi :P

devetive
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-07 08:09:57
Najlepsza piosenka jaką nagrał

truskawkowy_banan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-05 02:06:55
Jakie gładkie nogi^^

Transporter90
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-30 18:02:47
szyderca,łowca,wiesniak ...... i tak w kółko...

koolooroowaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-27 00:26:43
on goli sobie noogi i ręce. xd

murinus18
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-26 05:10:21
On chyba nigdy nie ruchal

maxdi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-26 00:30:49
Po pierwsze kiedy ją zaczął? jeszcze go zobaczycie w tańcu z gwiazdami albo na lodzie

czacha666_2004
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-08 16:59:53
Chyba z lodem...

moni697
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-25 14:54:08
no to pa

JvBoN
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-25 13:23:35
Jak ja bede z tym żył ?!? :< [*]

Grzechoslaw
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-25 11:38:31
Trzeba wiedzieć kiedy... z "taboretu" zejść... wielka strata dla polskiej rozrywki...

aggucha
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-24 09:31:08
obejrzałam w trakcie śniadania, autentycznie mnie zemdliło...

assken721
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-24 07:23:01
jak tak na niego patrzę to myślę że jakby się facet ogarnął, zaczął normalnie się ubierać, obciął te obrzydliwe platynowe włosy to byłby całkiem przystojny.

madziunia2409
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-23 22:40:38
Co za ludzie żyją w tym kraju... -,-

payableofhappy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-23 21:29:46
kilka razy obiło mi się o uszy, że on jest chory psychicznie. nawet jeżeli tak jest, to ma nieźle pier.dolniętych rodziców, kto daje kompa i kamerę psychicznemu kolesiowi, no ku.rwa...

justynqsxd
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-23 12:35:46
Zmień dilera .

mehehehe699
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-23 10:41:39
Nareszcie koniec z debilem

MajaxDee3
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-23 08:56:30
Na wiochę można by dodać komentarze typu : Spalić go!! I co z tego, że on ma swój świat.? Po prostu nie bał się pokazać tego co czuje i przez długi czas kręcił filmiki, z których my się nabijaliśmy. Mi go jest szkoda, bo zapewne te komentarze ranią jego uczucia.

strzala66
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-23 00:17:04
koles nogi depiluje

jiyotoxchan
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-22 21:29:16
"LUNDKA" ahaha lolz. Gracjan nieeeeeeee, nie odchodź.~

kasica1
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-12-22 21:16:54
Co to za niedorozwój?? Jak na niego patrzę to jestem za aborcją!

achcha
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-22 20:08:36
To czekamy teraz na Lundka

talala13
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-22 16:41:21
konczy.. ale filmiki na necie nadal sa i bd .. -.-'

ramzespro87
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-22 16:39:48
Ja rozumiem robić z siebie pajaca... Powygłupiać się i takie tam ... Ale to co on odpie*dala dla mnie jest poniżeniem samego siebie ;/

czarno6towidze
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-22 16:35:30
Do pieca z nim

patryktad85
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-12-22 15:57:47
Bym go spotkał na ulicy to bym kur.. opluł i skopał

sotb
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-22 14:43:34
Co Wy? Jego miejsce zajmą teraz inni popaprańcy, a jeśli nie, to zaraz odnajdzie się masa takich, którzy do tej pory nie zrobili takiej kariery, a mogą się pochwalić żółtymi papierami. Sądzę, że gostek chce wywołać większe zainteresowanie i uzyskać poparcie dla swojej paranoi od rzeszy "fanów". Choc

xXGuMaaXx
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-22 12:33:57
ja go uwielbiam ;] Facet ma ppomysł na siebie ;]

huberto9731
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-22 08:12:47
Ja ogłaszam 7 dniowe chlanie !!!

kintar
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-21 23:25:41
... a kto to jest ? ... :-P

wiktor0147
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-21 21:07:03
nieeeeeeeeeeeeeeee !!!!!!!!!!!!! czemu ???????????????????

Mrowcia2011
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-21 20:42:11
Nie ogarniam gościa... :D ale przynajmniej nikomu nie robił krzywdy...

anula12anula
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-21 20:09:31
co sie dziwi że go wyzywali ? jak robi z siebie takiego idiote, to nikt normalny go nie pochwali ;d

pangabka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-21 19:08:43
a może czas dorosnąć ?

blaviken
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 18:43:51
a nie zwrociliscie uwagi na to, ze ma dosc niezla chate? specjalnie obejrzalam kilka filmikow (bez dzwieku; tego sie nei da wytrzymac). Dzizas, skad sie biora tacy ludzie?

czarek06
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-21 18:30:50
To on miał karierę ??? Bo roli internetowego błazna karierą bym nie nazwał. A Wy???

Gregor17
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-21 18:18:30
Ogłaszam 7-dniową żałobę:p hahahaha

ygrek1977
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-21 17:54:30
Tylko straszy ku**wa....heh

Reedukacja
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 17:06:55
jednym słowem debil;D

mayoakpro
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-21 11:27:57
Najlepsze jest to ze to wujek mojego Kolegi LOL Widziałem go raz na zywo Plakać sie chciało

faziol
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-21 08:50:31
Zgadzam się to chory na głowę człekokształtny idiota hahahahahaah ale jak nie mieć z takiego beki

plaskooki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-21 00:34:32
trzeba namówić Luntka, żeby namówił Gracemana do powrotu na scene, kto wie, może nawet jakiś duecik stworzą ;D

gemini133
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-12-21 00:27:32
nie ma to jak się naśmiewać z upośledzonego człowieka... gratulacje wiochmeni!!!

Mareska
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-20 23:52:53
Ale mu Beben urosl!

wiesmak212
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-12-20 23:23:04
Ten człowiek bez wątpienia jest upośledzony ...

Davio24
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-20 22:41:25
LUDZIE WYWIESZAJCIE FLAGI TRAGEDIA NARODOWA.... TO PUTIN POZBAWIŁ NASZEJ NARODOWEJ GWIAZDY

SYSOP
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-20 22:21:33
komentarz usunięty przez użytkownika

lolo_ns
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-20 22:08:01
...granice absurdu wracają na swoje miejsce...jeszcze Luntka trzeba się pozbyć...

plaskooki
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-21 00:31:46
ja bym się nie zdziwił, jakby za jakiś czas Luntas też się wycofał z "kariery"... ale z drugiej strony znaczyłoby to, że się 2 połówki odnalazły haha

mazi220v
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-20 21:05:59
no i gitara popaprańcu, z początku to było śmieszne ale tylko zaśmiecasz internet "piosenkami" o gównach. Ja myślę, że to pedofil

czikiczikicziki
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-20 20:36:38
jak można kończyć coś, co się nigdy nie zaczęło? ; o

swistak321
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-20 20:35:47
filmik z kwietnia bodajże , a nagrał ostatnio piosenkę "Ewelina"

MrDementorex
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-20 20:15:30
Jeszcze tylko, Luntki, Bibery i inni transwestyci, i będzie spokój.

diablik1234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-20 19:59:55
Juz myslalem ze ze soba konczy :D

muchentuchen
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-20 19:32:53
o kurde :( popłakałem się

Pchelkurioza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-20 19:18:50
ja tam za nim bede tesknic ;)

dawiasQ93
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-20 19:06:07
olalalala no no wypieradal i zmień dilera.

kostrzyniak
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-20 18:43:15
szkoda człowieka musi zmienić lekarza

adstx
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-12-20 18:18:04
Gość jest zabawny. Szkoda że uważacie go za woiche:(

matex12
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-20 17:30:11
idź się powieś....

lukas9966
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-20 17:29:38
o K***A :O wreszcie, jedna z największych wioch dla polaków odeszła. Pozdro dla Gracusia mógł by trochę schudnąć.

fuck_me_more
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-20 17:29:25
wkoncu juz tego idioty nie można słuchac takich jak on to powinni zamykac w zakładac psychiatrycznych i nigdy z tamtąd nie wypuszczac

Morf4r
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-20 17:04:40
CO ja to K***a oglądam ?? 0_o

bastomega
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-20 16:31:44
NIEEEE! Gracjan! Proszę! Nie! Kocham Cię, Gracjan! Nie odchodź! ;(

maxiurek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-20 15:36:26
Ludzie..Gracjan was przecież rozśmieszał. . . I on robił to raczej specjalnie.. Mi przykro , że on odszedł , bo mi się będzie nudziło...No cóż został jeszcze Luntek.

kokssu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-20 15:26:03
W sierpniu już to oglądałem. :x

kojot12333
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-20 15:13:44
jeszcze został luntek i inne gnomy. DO DZIEŁA. WYZYWAĆ CH< moze sie uda :)

Uzytkownik001
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-20 14:46:15
Co za typ hahaha nigdy wczesniej o nim sie slyszalam ale usmialam sie ogladajac to ;d

sleptik87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-20 13:59:06
Ale jego matka musiała ćpać podczas ciąży:)

abdool
    Ocena: 10 (glosow:12)
2011-12-20 12:32:46
Gracjaaaaaaaaaaaaaaaaaan NIeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!! Tracę sens życia. :D hahahah

Bulcyngier
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-20 10:38:25
ten to ma naprawdę zryty beret

lukaszmastah
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-20 10:34:15
olala wkoncu skonczyl :D

szulcik
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-20 08:01:58
chyba przeczytał moj wczesniejszy komentarz pod wczesniejsza wstawka na wiocha.pl Dziekujemy Panu Gracjanowi za zakonczenie tzw. ,,kariery internetowej" Dziekuja wszyscy uzytkownicy Wiocha.pl

tomasz3e
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-20 07:24:50
Drogi panie Gracjanie...szpital Na Sobieskiego czeka na pana...Dom bez Klamek...wiec przestań pań już fałszowac i wkaftan wchodzic!

PawelZet99
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-20 07:19:21
jednej CIOTY mniej!!!

devetive
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-20 04:20:57
o mój boże nareszcie !!!!!!!!! JAK JA SIE CIESZE !!! a pza tym, do psychiatryka powinni go wysłać, chociaż szkoda tych ludzi z tamtąd ;/

figure01
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-20 02:11:34
no jak długo można tego samego kretyna oglądać!

ladymorgana
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-20 01:58:07
masz racje, juz nie jestes smieszny :P

szpynda
    Ocena: 9 (glosow:9)
2011-12-20 01:09:10
Mi do śmiechu nie jest. Jest bardziej ludzki niż większość tu komentujących. Im lepiej poznaje ludzi tym mocniej kocham zwierzęta.

castagir
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-20 10:42:12
masz plusa za to zdanie "Im lepiej poznaje ludzi tym mocniej kocham zwierzęta."

shaianxd
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-20 01:01:37
jak miło...

ishtar85
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-20 00:58:37
taaa on jest jak nastolatka , umiesci pare prowokacyjnych materiałow w necie, pozniej probuje wybronic siebie przed negatywnymi komentarzami a koniec koncow likwiduje konto...a za miesiac powraca "silniejsza"...i tym razem tak bedzie :) a szkoda bo facet jest zjeb*ny

ishtar85
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-20 01:02:02
dziwi sie ze ludzie go ponizaja gdy sam sie kompromituje, nie jest ani zabawny ani fajny...przykry jest i tyle, nikt nie chce go sluchac i ogladac bo sie po prostu nie da! niech sie schowa a jego erotyczne fantazje przenosi na porno strony tam go docenia pewnie podobni do niego zboczency...

Pedzacy_Krolik
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 23:52:26
wypier*alaj pedale !!!! zboczony!!!!!!

PaniBovary
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-19 23:06:58
:c

jerryhoo
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-19 23:05:56
przecież ten idoiota znowu rżnie głupa!!!!

slav90
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 23:03:41
Nawet jeśli to co z tego, jedyny plus, że nie będzie nowych filmików, ale to już jest na necie, z pewnością tam zostanie. Złota rada - nie oglądać, nie przesylać dalej ;).

fir3g0d
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-19 22:59:58
No na pewno ktoś się tym przejął lolz , jednego czubka mniej .

anula31
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-19 22:51:17
Hurrrrrrraaaaaaaaaaa,szkoda,że nareszcie:):):):)

damian141289
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-19 22:44:22
Spieprzaj tam z kąd przyszedłeś i nie wracaj !!!

Kuczi92
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-19 22:44:07
po obejzeniu kilku filmów tego tu pana , stwierdzam że idealnie nadaja sie na psychiczne tortury np w wiezieniach w celu zdobycia informacji od delikwenta ;D

cinek4422
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-19 22:41:34
komentarz usunięty przez użytkownika

snake81
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 22:41:03
dotrwalem do konca filmiku!! wiem, czyste szalenstwo..

filibustero
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-19 22:36:14
Gracjan złamasie ty nigdy nie byłeś ani śmieszny ani komiczny tylko żałosny. A w internecie pozostaniesz na zawsze i będą się z ciebie śmiać wszyscy którzy cię znają i nie tylko- nawet twoje dzieci chociaż lepiej by było gdybyś ich nie miał.

denit
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 22:33:23
gyacjan kończy swoją kayjeje

Smoczekxd
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-19 22:25:10
oooo niee ide ogolić sobie żyły ...

ravvcio
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 22:19:11
Właśnie straciłem sens życia

alank
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-19 22:12:42
daj boże ze to prawda

kedzior-74
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-19 22:08:21
No nareszcie!!!!! Brawo!!!!! Mam nadzieję, że luntek pójdzie w jego ślady!!!!!!!!!

wampiX
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-19 22:08:16
"A wszystkiemu winni są oni oni!"

Marta1988rr
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 21:58:37
A przepraszam w którym momencie w ogóle jego kariera się zaczęła o ile była tak owa?:D uff jednego kretyna w necie mniej...

przem
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-19 21:44:48
jarek kaczynski show

alwaysthesun
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-19 21:43:02
najpierw Kim Dzong Il a teraz on.. świat się kończy..

paradiseseeds
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-19 21:34:44
qrwa wreszcie...

glonka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-19 21:32:20
wymiekam...

geniusz29
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-19 21:31:42
I co zrobiliście ??? :( :D

chanel2403
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-19 21:30:27
Gracjankowi powinni odciąć internet zeby filmików do sieci nie wysyłał....

Montechristo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-19 21:29:55
Do srakadupaka: każdy fan tak mówi o tych wszystkich "inteligentach" w dzisiejszym świecie, o Dodzie wszyscy mówią, że ona sobie jaja robi z ludzi, o Luntku jego fani mówią to samo itp. Więc daruj sobie takie przemowy obronne bo Ci ludzie nie reprezentują sobą nic, znajdź sobie inny autorytet lepiej

unity
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-19 21:24:49
czy on masz wszytkich w domu?

xagggggax
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-19 21:24:40
Na całe kur** szczeście już skończył swoją karerę !! PS: książki za nim mogą tylko sprawiać wygląd inteligentnej osoby !

Budapest_Noir
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-19 21:14:15
Co wy chcecie, część recytowana była świetna, hehe :D

endox1000
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-19 21:12:16
Wescie se 0:00-004 jak mine ma haha :D

rudzielec8118
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-19 20:59:45
nieee ; ( ! dlaczego ?! ; / tylko nie to ! ;

KotNaFiranie
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-12-19 20:57:48
Kuźwa włączyłam na chwilę i mi refren w głowie został...

fragola18
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-19 20:55:37
Tak mi przykro.. Chyba sie załamię.. A tak chciałam żeby wystąpił w "Tg=he voice of Poland" I był podopiecznym Nergala.. Kurcze no szkoda no .. ;D

verdy
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-19 20:51:38
Zakaz pedałowania :P :P To dopiero... jeszcze nie weszło w życie , a juz owocuje! Sami sie wycofują za nim sie im do du.y dobiorą :)

babanekkcp
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-19 20:46:17
Utopił bym go

pawlaczek
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-19 20:38:38
;( ;( Gracjan nie ;(;( wracaj do nas ;(

klisza08
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-19 20:36:32
Wiesz co Gracjan?Nie ma sie czym przejmowac...w Polsce nie takie talenty sie zmarnowaly...;-p

mudzyn17
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-19 20:33:20
Kto nawet tego nie wlaczyl??

Okcia
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-12-19 20:27:39
Nareście nawet nie wiecie co to za ulgo teraz Youtub mi nie bendzie sie cioł :D!!

marcin87285
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-19 20:22:19
Trzymam Cie Gracjan za slowo...

Lanling
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-19 20:18:46
on ciągle kończy ale tylko tzw twórcze piosenki

Mozaika_a
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-19 20:12:20
Nie cieszcie się tak, nie będzie go w necie tylko, znalazł sobie jakąś inną niszę ;)

kokoszthug
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-19 20:09:53
gracjan 3ma fason xd, jak zwykle po 15 sekundach juz nie moglem go sluchac, pozdro :D

mojemarzenia
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-19 20:05:21
naareszcie tego pajaca nie będzie. Przecież to jest gorsze od luntka.. Niech idzie lepiej zrobić z siebie mężczyznę,a nie to coś.. Idiota..

katrin1787
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-19 20:03:26
bardzo mi przykro więc na ta cześć będę nosiła przez miesiąć trój żałobny:(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

norbi2112
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-12-19 19:51:58
do kogo to

norbi2112
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-19 19:49:12
cuda się zdażają

Kuba997
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-12-19 19:44:49
O taaak Bóg wysłuchał mich próśb

norbi2112
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 19:44:18
opić się łatwo a skutki są wielkie

mixja2
    Ocena: -2 (glosow:12)
2011-12-19 19:39:01
ten gośc osiągnął cos czego wy prawdopodobnie nigdy nie osiagniecie,prawie cala polska go zna, i mozna powiedziec ze jest gwiazda na swoj wlasny sposob, swir z niego ale pozytywnych (chciaz nie obejrzałem zadnego "odcinka" do konca)troche szkoda i wiocha dla tych co po nim jechali, [*] [*]

Wisiennka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-19 20:17:26
Takiej sławy to ja bym nawet nie chciała.

cyncykator
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-19 21:29:50
tak,masz racje,cała Polska go zna...i z niego ryje:-D

wojtus1916
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-19 19:32:28
HURAAAAAAAA :D:D:D ale ulga xD a co on pokazał? xD jakiś talen?? KICHA z niego ;]

pskica
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-12-19 19:30:14
wraz z końcem Gracjana skończyła się pewna epoka, nic już nie będzie takie same... ;)

kaskowe
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 19:29:10
Ciekawe dlaczego on mówi do siebie w 3 osobie :p to podobno symptom rozdwojenia jaźni :D

norbi2112
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-19 19:26:29
teraz czekać jak Luntek i mu podobnie też skończą "karierę"

filus258
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-19 19:25:43
Wreszcie. !!

MrJopo
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-12-19 19:23:11
przywódca Korei zmarł,Gracjan kończy karierę... kumulacja !!!

zelk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 19:10:20
Filmik z lipca..."mają rozmach, skurczybyki"

wargas82
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-12-19 19:09:19
Pampersa niech lepiej zmieni...Jednego idioty mniej w zasmiecaniu sieci!Czas na drugiego pajaca Luntka!

rgb77
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-12-19 19:41:24
no a trzeci będziesz ty mam nadzieje

Domsss
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-19 18:57:55
Kończy karierę której nigdy nie było

ser12212
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-12-19 18:51:14
prawie jak tede:D

dawidolej
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-19 18:47:46
OOO... jezu... Chyba myślał że jak ogłosi koniec kariery to będzie miał takie pożegnanie jak Małysz ;)

Maryyyjusz
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-19 18:37:18
O La La La ....... !!!

jege35
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-19 18:36:09
doktora to on potrzebuje:)

sebobs8
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-19 18:17:41
A myślałem że postanowił się powiesić -,-

olunia707
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-19 18:07:59
nie będziemy płakać xD

srakadupaka
    Ocena: 9 (glosow:17)
2011-12-19 18:03:30
PO JEGO ZASOBACH LITERATURY, MOŻNA SĄDZIĆ ŻE JEST INTELIGENTNY, I SAM MIAŁ ZABAWĘ ZE SWOICH FILMIKÓW... I NA BANK MA ZA DEBILI WSZYSTKICH, KTÓRZY SIĘ NIM INTERESOWALI

cyncykator
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-19 21:27:17
wszyscy którzy się nim interesowali byli tylko ciekawi jak bardzo debilizm może sięgnąć dna

Cheezus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-20 02:04:26
przecież to jest kolekcja lektur z podstawówki, do kupienia w kiosku co tydzień :-)

bat77
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-19 18:01:46
męczący ten gość

aryary
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-12-19 17:53:36
Nie wiem dlaczego tak go nienawidzicie. Wystarczy nie oglądać jego filmików. Ja tak robię i jego postać jest mi obojętna. Rozumiem ze autor go nie lubi i jednocześnie wrzuca jego filmik na popularna stronę nabijając mu oglądalność. Nie powiem na prawdę "genialne" posunięcie.

cyncykator
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-19 21:25:28
nie wiesz dlaczego??? to już Ci wyjaśniam: pewnie dlatego,że ogląda tego pajaca nie tylko cała Polska ale i inne kraje i potem się nabijają jakich to spedalonych poqrwieńców 3mamy w kraju

theagato
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-12-19 17:42:26
Czepiacie się Gracjana, ale on przynajmniej nikogo nie krytykuje i wykazał się inwencją twórczą, nie tak jak większość tych którzy jedynie potrafią się naśmiewać. Żartowałam Gracjan jest do dupy.;)

masanetto
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-19 17:41:48
on ten filmik dodał juz 11 lipca ale macie zapłon...

mariusz333
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-19 17:37:59
Boże ..... jak on mnie denerwuje

tusiatunia
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-19 19:05:11
Ja widziałam - to niewątpliwie Luntek.

Michal81
    Ocena: 10 (glosow:12)
2011-12-19 17:31:52
Gracjan kończy swoją karierę w internecie ale zacznie w szpitalu dla psychicznie chorych.

rozkminator
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-19 17:31:34
a wiecie co jest najgorsze..? NIE DOTRZYMAŁ SŁOWA :( ten zjeb właśnie nagrywa nową płytę, sprawdźcie jego bloga...

lea.jo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-19 17:31:29
w końcu.. te jego niebieskie gacie mnie prześladowały.

lukasz5153
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-19 17:29:39
jeszcze gość się dziwi że się z niego nadup..ali i wyzywali...ehh

jasioo1988
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-19 17:28:33
gracjan do gazu

rolas3run
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-12-19 17:26:53
A Teraz Czekamy aż Luntek zrobi to samo i będzie spokoj ^^

alibabka188
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-19 17:21:26
Bo nic nie mooooze wiecznie trwać ! haha

betii
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-19 17:18:07
nikt nie będzie płakał o to sie niemartw tylko zkończ z tą swoją''karierą'' wkońcu a nie robisz nam nadzieje u mnie filmik z dwoma debilami internetu luntkiem i gwiazdą kto chce sie pośmiać to zapraszam do oglondania;)

Michaueek
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-19 17:11:13
nieee .!!!!! Gracjan, nie ! . i z czego ja sie będę śmiał .? -.-

konrad8600
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-19 17:06:30
Jak na niego patrze to czuje sie jak bym był debilem..

Shadovv
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-19 17:06:06
Jaką karierę :P A co nareszcie poddał się lezceniu :)

PrawdziwaTundra
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-19 17:02:52
Specjalnie oglądałam to do konca aby zobaczyc ze ten bałwan strzela se w łeb, było by bardziej efektowne -.- Niestety zawiodłam sie i znow jestem w tej czesci wiochy w ktorej nie powinnam byc...

rybakow123
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-19 17:02:24
teraz czekamy na Luntek konczy swoja kariere :D a mzoe i "Dżastin" sie skusi

Artur070707
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-19 16:58:21
jaki cep...

mateusz1980
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-19 16:56:45
Co za idiota

gierka17
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-19 16:42:56
aby zakończyć "swojom karierę" najpierw trzeba ją zacząć :) pozdro

remek05
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-19 16:42:20
Może w końcu znajdzie znajomych ,a zeresztą co ja gadam...

piotrmajster
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-19 16:40:59
W końcu jednego debila mniej w sieci! Czekamy na pozostałych!

gownoKuby
    Ocena: -7 (glosow:7)
2011-12-19 16:31:40
Olala Gracjan goli nogi...Olala grać to miś gogi olala gracjan kończy swe życie olala bo śmierdzi jak gówno w podszycie olala !

cielak12345
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-19 16:13:05
Postawię [*] żeby już było jasne że to umarło!

cyncykator
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-19 21:20:32
debilizm nigdy nie umrze

mika_xd
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 16:10:43
Tooo aż eis miło słuucha . !

maniax1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-19 16:02:43
Buhaha w końcu net przestanie mi zamulać!!!:D

steniek123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-19 15:56:31
on musi być na rencie...

cotca
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-19 15:55:37
jakby trochę przytył?

anulka090522
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-19 15:44:48
A to ona kiedykolwiek sie zaczela...?;D

tusiatunia
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 19:09:58
Karierą to to na pewno nie było, ale kolesiowi udało się osiągnąc tyle, że w sieci był znany i chyba nie ma internauty, który by nie wiedział kto to Gracjan.

Gestapowiec
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-19 15:42:26
miejmy nadzieje że to nie jest głupi żart .... BO KAŻDY Z NAS Pragnie by skonczył swą kariere

beksinska
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-12-19 15:39:58
hmmmm w łańcuchu ewolucji umieściłabym Go gdzieś między amebą, a tosterem...

piotrmajster
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-19 16:51:23
Mylisz się. To efekt uboczny ewolucji wstecznej. A czemu ewolucja zmieniła kierunek? Bo zauważyła tego czarnowłosego pałkociąga i tą wiedźmę od gotowania makaronu co spowodowało szok i sama stwierdziła, że zje*ała sprawę. A przy okazji potknęła się po drodze i wyszło to...

kredka67
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-19 15:33:40
I chwała mu za to

morya
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-19 15:32:55
Teraz tylko zadam pytanie... Czy on jest taki niedorozwój, czy on tylko udaje?

atteu
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-19 15:24:05
moje zycue sracilo sens. nie wiem jak to przeyje:(

PonuryUserr
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 15:18:51
To teraz wróci do swojego drugiego zajęcia: bieganie z gołym tyłkiem po parku. Ewentualnie zacznie uprawiać gangsta rap - to taka przemiana jak u Robaka z Pana Tadka:P

Tommny
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-19 15:15:06
Jaką karierę ?

Szybki1
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-19 15:11:33
ale debil

shabanianna
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-19 15:11:29
czy on udaje ze jest troche uchylony od normy czy naprawde taki jest? jak mozna z siebie takiego debila zrobic

Emo2011
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-12-19 15:07:57
uu oni .. nasza wina .. o jak mi smutno . przepraszm ;( Hahaha klaun xD

MasterPolit
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-19 15:06:24
on utknął rozwojowo pomiędzy niemowlęciem a przedszkolakiem.

PeterZet
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-19 15:04:14
Skoro kończy 'karierę' przez bardzo małe 'k', to czemu żegnając się mówi 'na razie'?

Squerq
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-19 14:47:43
Z twarzy podobny do Putina ....

dianka9
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-19 14:44:04
Hahah oni oni! w monotonii! ...

betii
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 15:00:43
Hahaha żal mi go!

dziku203
    Ocena: 10 (glosow:14)
2011-12-19 14:44:02
A to on zaczął jakąś karierę? O_o

lukas9966
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-30 12:58:21
Taaa na wiocha.pl

trilho
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-19 14:41:35
bogu niech beda dzieki...zostal jeszcze pedal luntek

karmell14
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-19 14:33:09
przy koncu macha tymi łapami jak by krowe doił :D:D

max76
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-19 14:26:41
Uroniłem łezkę. Takie rzeczy się leczy drogi Gracjanku. Są lekarze, którzy Ci mogą pomóc.

uvoi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-20 01:28:21
Nie ma takich lekarzy!

karoryna
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-12-19 14:25:54
pie.dolnęłabym łomem przez łeb.

karolla_x
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-19 14:21:33
PRZYKRO MI ALE ON WCALE NIE SKONCZYŁ SWOJEJ KARIERY. WŁASNIE NAGRAŁ SWOJ NOWY I BARDZIEJ PROFESJONALNY TELEDYSK:(

plapartcaaa
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-19 14:17:18
o boże..

and1979
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-19 14:14:37
zabił bym go ale za idote nie bedę siedział

Klaudiamaria12
    Ocena: -15 (glosow:19)
2011-12-19 14:12:51
Nie wiem z czego ta podnieta ja np.lubię Gracjana jest śmieszny i fajny ja mam na imię Klaudia i on napisał taką piosenkę "Klaudyna" i mi się podoba on ma fajne filmiki to że wy go nie lubicie nie znaczy że macie po nim jeździć jak po szm..ie jak go nie lubicie to napiszcie że wam się to nie podoba:

cyncykator
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 21:17:19
no jak byś nie zauważyła to wszyscy piszą,ze im się nie podoba...a tp co on robi to nie jest śmieszne tylko żałosne

GoldChocolate
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-19 14:08:20
I kto teraz zostanie królem wiochy?

Ryszard440
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-19 15:35:27
Ty heeh :) bez urazy

volwe2
    Ocena: -11 (glosow:13)
2011-12-19 13:40:18
IDIOCI TEN FILM JEST PRZESLANY W LIPCU A DZISIAJ JEST GRUDZIEN A ON NADAL PRZESYLA FILMY NIE WIEM CZYM WY SIE TAK PODNIECACIE JA OSOBISCIE GRACJANA LUBIE .

cyncykator
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-19 21:15:34
idiotą to trzeba być żeby go lubić...a skoro się jeszce podniecasz na jego widok to musisz być jeszcze nieźle wypaczony

wisnia271111
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-19 13:37:39
Jaki ja jestem szczęśliwy wreszcie zniknie z internetu gęba tego debila !!! . Jednego klauna mniej ! ! ! .

mamcia81
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-19 13:36:58
i dzieki bogu ze konczy

bladreng17
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-19 13:33:20
OLALALA, ale gracjan to debil, olalala żal

rzeznianumer5
    Ocena: 7 (glosow:7)
2011-12-19 13:29:38
Zakończył tekstem "do zobaczenia" co źle wróży.

niki1981
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 13:29:17
moje życie straciło sens :]

uvoi
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-12-19 13:23:06
Koleś zachowuje się, jakby miał zryty beret na maksa, ale nikomu krzywdy tym nie robił, bo nawet jeśli faktycznie jest niedorozwinięty i infantylny - a wszystko na to wskazuje - to jego sprawa! Ci co go w chamski sposób obrażali - robili to bez powodu! Więcej tolerancji!!!!!!!!

kaskowe
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-19 19:37:38
Gonienie nago po parku i krzakach nie jest niczym złym. Faktycznie. Nie jest to tylko jego sprawa jeśli chodzi na waleta publicznie.

uvoi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-20 01:25:21
Czy ja napisałem gdzieś, że ekshibicjonizm jest cool, kaskowe? Czy widziałeś(aś) gdzieś Gracjanka nagiego publicznie? Jeśli tak, to masz rację! ;D

tusiak7
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-19 13:21:33
taaaa... pewnie w przyszłym sezonie w Tańcu z Gwiazdami go spotkamy, a za 4 lata w ławie sejmowej...la la la la ....

Benny
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-19 12:49:50
Przedwcześnie zakończył... a tak się dobrze zapowiadał... Będzie go nam brakować... - powiedzieli pacjenci oddziału zamkniętego...

asiaem
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-12-19 12:47:45
co ja pacze o.O ...?

sheea
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-19 13:08:00
ludzie skonczcie juz z tym " o ja pacze" bo nie wytrzymam.skoro pisza tak juz wszyscy i wszedzie to znak ,ze nalezy wymyslic juz cos innego.

kasandraaa88
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 12:39:29
haha...wziął zabawki i poszedł na inne podwórko :D

kordzio11
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-19 12:29:43
i chwała BOGU... jeden pedał mniej w internecie...

Tensor
    Ocena: -2 (glosow:12)
2011-12-19 12:24:10
"Gracjan kończy swoją karierę!" - A co mnie to obchodzi? I jeszcze promuj jego filmiki, brawo autorze i administratorze.

skansen37
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-19 12:23:49
Robi z siebie idiotę czy jak? nie wyrośnięty stary idiota!

WeakStar
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 12:23:24
Boże Ty jednak istniejesz i zmiłowałeś nad nami wszystkimi!!!

cupamo
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-19 12:19:24
Ciekawe kiedy w Szansie na sukces będą śpiewać piosenki Gracjana???

kumcza
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-19 12:12:57
tak koczą ludzie którzy nie mają kolegów i siedzą w domu :P ciekawe co on bierze

radzi0n
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-19 12:11:22
Jaką kariere ja się pytam???

Szpadelek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-19 12:07:54
No to jest okazja,aby dzisiaj wypić browara ;)

Twisti
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-19 13:42:09
a to przypadkiem nie ma codziennie jakiejś okazji? ;)

Yoda
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-19 12:03:07
Nie ma się co cieszyć. Na jego miejsce przyjdzie inny debil.

i_Lolek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 12:01:22
jeżeli to prawda, to znaczy że nie jest aż tak głupi na jakiego wygląda.

n.jak
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 11:57:10
aż mi ulżyło,że już nie będę musiała go ogladać

Mundzio84
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-19 12:01:30
musiała?oprócz palenia, picia itd, mamy widzę nowe uzależnienie

hellishwomen
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 11:51:17
dzieki Bogu :) jeszcze trzeba poczekac az Luntek sie wycofa...

xxkomarxx
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-19 11:50:07
Gracjan teraz wystąpi w Tańcu z Gwiazdami.

Eyrene
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-12-19 11:49:45
Pierwszy raz wytrzymałam (nie wiem jakim cudem) jego film do końca..

cupamo
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-19 11:44:21
Ciekawe kiedy wyjdzie "Gracjan Greatest Hits" oraz "Gotuj z Gracjanem" na Blu-ray i DvD???hehehe

kz45
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-19 11:41:18
trzeba ignorowac tego typu przypadki, ogladaja tego jelopa tylko mu pomagacie w karierze

kermitzaba87
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-19 11:39:15
co ja pacze? :/

qoop
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-19 11:37:58
"I nie płacz, że Gracjana nie ma" - :D Nie ma jak dobry żart :D

rainbowONA
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-19 11:36:23
hahahahaa nie moge co za typ:)...

pimp87
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 11:34:54
rodzice sa pewnie z niego bardzo dumni...

Adix
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-19 11:32:13
Nie spodziewałem się,że filmik z udziałem Gracjana może mi poprawić humor, a jednak. Typ jest tak popie*dolony,że aż nie mogę na niego patrzeć. Do pełni szczęścia brakuje mi tylko żeby jeszcze Luntek skończył swoją ,,karierę".

ulan1989
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 11:31:40
Niech się nie obraża, że go wyzywali. Każdy normalny człowiek wie, że jak wrzuci coś takiego do neta, to będzie musiał się liczyć z wyzwiskami.

marjannaa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-19 11:35:26
Tak- w PL musi sie z tym liczyć....żałosne

marjannaa
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-12-19 11:27:26
A mi smutno, że każda inność w tym chorym kraju jest tępiona! komu przeszkadzał taki Gracjan???

paulasis
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-19 11:23:03
co za poracha, kurna

miszcz82
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-19 11:21:57
komentarz usunięty przez użytkownika

MrLukasz34
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-12-18 12:22:33
jak go widze to zbiera mnie na wymioty naprawde !!!

rozkminator
    Ocena: 8 (glosow:10)
2011-12-18 11:41:55
wiecie czego mi w tym filmiku brakowalo? żeby na koniec strzelił sobie w łeb hehee chyba jestem jednym z "onych"

Psychosocial666
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-18 11:27:47
Co on sobie myślał? Że ludzie będą latać do niego po autograf? Jednego debila mniej...

vansandi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-18 10:30:06
Jego poczucie rytmu jest powalające.

Mateusz9234
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-18 09:56:58
Stawiam z tej okazji 0.7 Kto mieszka w Katowicach?

qoop
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-19 11:40:05
Trochę daleko do Katowic, a szkoda, bo jest co opić :D

martita.25
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-18 09:26:23
ale zjeb, wierzyć się nie chce lol

sanho
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-12-18 08:43:19
Karierę? Dziękujemy "onym" za przyspieszenie decyzji tego klauna

magdaimiki
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-18 08:32:11
hahahahahaha


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0900