Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
andrju123  11-12-18, 08:45 Zgłoś
+ 1059 -
Dodano: 2011-12-18, 08:45:00   przez: andrju123
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1059  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Ukryj komentarze(118)Dodaj komentarze
Aby dodać komentarz musisz się zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Staradziffka
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-24 22:27:00
Już nie przesadzaj. Nie każdy musi wielbić kościół. Właściwie to dobrze, że ludzie powoli zaczynają przeglądać na oczy i przestają słuchać cię kościoła, który nastawiony jest jedynie na zysk. Chociaż panowie na zdjęciu przesadzili, ale to nie powód, żeby ich wyzywać.

iceman76767
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 13:52:25
tak lamo mam pytanie.ile razy ksiadz ci robil bad touch??xd

robikompot
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-02 02:35:23
Teraz to są kozaki a jakby tatuś któregoś zobaczył to zdjęcie? Musieliby ściągnąć gacie i dostaliby takie lańsko aż by im skóra zeszła z tyłka.

paprykon
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-02 20:55:26
i miałby rację! tu potrzebny jest taboret i wojskowy pasek!

irrco
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-29 20:31:43
ściągać porty, smarować dupska!

rybka246
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-29 19:42:09
i nie "Jehowi" do ku.rwy nedzy tylko świadkowie Jehowy!!!

finansjera
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-29 19:38:33
trzech zje.banych ministrantów szpanuje zdjęciem w kościele co sobie zrobili. Ksiądz pewnie poszedł po lubrykant;)

EMILKA123123123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-29 19:21:46
Jest mi niezmiernie przykro , że młodzi ludzie nie mają szacunku dla swojej wiary.Jeżeli nie chcą wierzyć to niech nie wierzą , ale niech tego nie publikują całemu światu o swojej głupocie i braku szacunku.

rybka246
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-29 19:20:42
sami zapewne robicie gorsze rzeczy, a Ty oleczqa17 jak taka jestes religijna to pewnie znasz to: "kto jest bez grzechu niech pierwszy rzuci kamieniem"

xxxxxxdjed
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-29 19:06:02
ale jak widać opinie na NK uzyskali pozytywną...żenada

lutas
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-28 16:24:59
niema jak to jeden wypije a reszta śpiewa

paolka9411
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-28 00:17:27
Wiara w Boga jest niszczona przez lenistwo,komu się teraz chce poznawać i wgłębiać w to co było na Ziemii 2 tysiące lat temu.? jaki był tego cel.. dla takich ludzi jak oni to jest już tak odległe że widać, aż śmieszne.. ciekawe kiedy ostatni raz się przeżegnali.. ludzie powinni dawac sobie przyklad!

patryq021
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-27 13:14:32
Nie ma lepiej wydanych pieniędzy niż pieniądze wydane na moralność etyczną ludzi. Ale przecież po co to mówić, dla Ciebie przekaźnikiem moralnym jest sex i narkotyki w telewizji. Szubrawcy oplują Wiare a nawet samego Boga by zniszczyć wartości.

TolekBanan
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-27 15:54:29
Lubie sex, kto nie lubi? Co jest zlego w uprawianiu milosci, jezeli dwie strony sie na to zgadzaja, ja wole uprawiac sex, niz sluchac kazania w kosciele. Z narkotykami nie mam nic wspolnego, telewizji nie ogladam, bo nawet nie mam. Skoro ty znasz mnie lepiej, po co tlumaczyc takiemu komus jak ty. Al

TolekBanan
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-26 23:25:44
oj przeciez zyjemy w kraju katolickim, ktokolwiek sobie robi jaja z tej 'swietosci' musi zostac zlinczowany. w dupie to mam, dla mnie pieniadze wydane na kosciol, to stracone pieniadze. jak mozna popierac cos tak zacofanego jak KOSCIOL KATOLICKI???!!!

morcinek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-26 13:46:58
wszystko rozumiem ale są pewne granice

pablo71
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-26 00:32:28
mają szczęscie że urodzili się w chrzescijańskim kraju-Polsce.W mułzułmańskim kraju jakby to zrobili w meczecie te puste łby już by się potoczyły.

TolekBanan
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-26 23:24:03
Ale ty glupi jestes, brak mi slow. Skad mozesz wiedziec cos o Islamie, religia ma bardzo dobre przeslanie, jak kazda religia. Win zla interpretacje i rzady w krajach muzulmanskich, nie religie. Poczytaj cos na ten temat, moze wyleczysz sie z idiotyzmu. Chrzescijanstwo jest bardziej zaklamane....

necc
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-26 00:01:35
Czym was urazili tym że sa w kościele czy tym że stoją w tej pozycji? a może to i to?

TomekMatews
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-25 21:37:05
Tak ja mam ,,,, macie debilizm wrodzony czy nabyty ?

BratJoka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-25 20:23:06
przytaczam z opisu- ,,ktoś ma jeszcze jakieś pytania??? :D '' - ja mam pytanie. gdzie się rodzą tacy debile?

CBR1984
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-25 19:55:38
Fakt, faktem jacys debile , ale wydaje mi sie ze to tylko szczeniackie wygłupy z ktorych powagi nie zdaja sobie sprawy. Wy chyba jacys niepoważni jestescie... Odwiedzacie takie portale jak wiocha.pl zeby nasmiewac sie z innych i jeszcze macie czelnosc poruszac temat "szacunku do innych"...

TolekBanan
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-27 02:55:20
trafny komentarz! brawo dla tego Pana :)

lemko333
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-24 23:31:30
kordian2- co to za słowa to nie jest budynek, czy instytucja tylko świątynia Boga- o ile jesteś chrześcijaninem powinieneś mieć szacunek do miejsc oddania czci Bogu

lemko333
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-24 23:28:26
To jest na tle cerkwi (wiara prawosławna lub grekokatolicka)- a gdzie szacunek???

lars331
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-24 15:42:54
debilllleee

pp-eter
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-24 15:04:08
A żebyście się posrali gorącym rzepakiem ...

uvoi
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-24 03:17:11
Tak, mam do was pytanie, głupie wieśniaki: Dlaczego nie spróbujecie się powygłupiać w meczecie? Najlepiej jeszcze w jakimś arabskim kraju! Ciekawe, czy byłoby wam potem do śmiechu!

kordian2
    Ocena: -7 (glosow:7)
2011-12-24 02:18:21
jaka "wiocha" normalny budynek ! czy jeszcze duzo pajacow wierzych w zabobony? szacunek??? dla kogo ??? i dlaczego???......instytucji !!! wesolych :P itp

alebajer
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-24 01:42:16
Oni nie mają księdza, bo to zdjęcie jest zrobione w cerkwi. Wystarczy popatrzeć na krzyż. Ale i tak głupki z nich.

sok_w_proszku
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-23 23:33:13
Trzej jeźdźcy apokalipsy :D

marko3237
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-12-23 23:25:22
trzech niepelnosprawnych umysłowo

slawcio70
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-12-23 22:47:57
Szacun musi być a nie roześmiane tępe ryje. Gdzie jesteście ?

Kynga
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-23 22:16:09
tak, ja mam - dlaczego się jeszcze nie leczą na głowę.

jordan88
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-12-23 22:15:03
ja to bym chcial by ksieza na tace nie zbierali i nie wkladali tego w wlasna kieszen to jest dopiero wiocha... a nie trzech zartownisiow....

kalafaka
    Ocena: -5 (glosow:11)
2011-12-23 22:05:56
Abemus papa...

TolekBanan
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-27 02:59:58
habemus papam, jak juz....

wiesmaniaczka
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-23 21:14:06
outlaws13 Tak mądrze gadasz, a taki masz głupi awatar. Za każdym razem jak chcę Ci dać plusa muszę ze sobą walczyć. Homofobia to wiocha.

piotrek2011m
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-23 20:33:25
Moją religią jest Jack Daniels-prowadzi mnie prostą ścieżką do raju!

piotrbigaj
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-26 10:07:18
odwazne stwierdzenie, nie kazdy w dzisiejszych czasach przyznalby sie do alkoholizmu...

Krzysiek_28
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-23 20:20:46
Pokazują jakiego ma ksiądz ^^

Staradziffka
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-23 20:08:17
Trójca święta. ;)

Lisiczarnia
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-23 20:06:26
No ja mam pytania: Jak mocne było to wino mszalne??? Podzielam opinią saska_88. Totalna wiocha i skrajna głupota.

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-23 20:04:12
wspaniali ,,przyszli" księża....

Belusia25
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-23 19:59:51
ciekawe ile z tych świeczników zostało tam po ich wyjściu :D

lutas
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-12-23 19:53:09
oni myślą że to im pomoże w zbawieniu

lutas
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-23 19:50:23
dla mnie to bezczeszczenie miejsc świętych!!!!!

Katerinaa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-23 19:32:24
buraki.

kiczkol
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-23 19:32:09
Ja mam jedno pytanie : Czy wasi rodzice o tym wiedza ze zrobili takicha debili? żaaaaal

Staradziffka
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-24 22:27:00
Już nie przesadzaj. Nie każdy musi wielbić kościół. Właściwie to dobrze, że ludzie powoli zaczynają przeglądać na oczy i przestają słuchać cię kościoła, który nastawiony jest jedynie na zysk. Chociaż panowie na zdjęciu przesadzili, ale to nie powód, żeby ich wyzywać.

ogienzdupy007
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-23 19:11:46
chyba mszowego wina podpili :D

drLOUBITCH
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-23 18:34:10
Ja nie mam żadnych pytań.

KACONUK
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-23 18:27:41
Mają gówno zamiast mózgu.

jedziemmalina
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-23 18:07:34
Nawet Jezus na obrazie pokazuje, żeby wzięli się za naukę.

cropp23
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-12-23 17:50:09
Myśleli że jak księdzowie dostają w łape kase to oni też dostana ale chyba sie nie udało .

muuuah00
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-23 18:04:57
księża *

bary287
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-23 17:45:07
gdzie wy macie mózgi czopy?

Smakosz-87
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-12-23 17:34:09
IDIOTYZM

Kanade
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-23 17:24:05
Im się chyba nudzi...głupki...

audigolas
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-23 16:59:27
Przesada

marteu
    Ocena: -5 (glosow:5)
2011-12-23 16:57:15
w końcu jakiś normalny komentarz do zdjęcia, dlatego plus

HELLBOY19730
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-12-23 16:18:33
trzech kandydatów na księży mogą być

DodaYoda
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-12-23 15:43:29
Za starzy, ksiądź proboszcz lubi młode mięsko

spartiata11
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-12-23 15:38:12
Komentarz osoby która to wstawiła na 'wiocha' genialny :DDD

lola211
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-23 15:29:00
Ja ich znam... ;P A szczególnie tego po prawej, ale z widzenia....

jasnygwint1
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-12-23 15:24:33
Dlaczego czyjąś wiarę w boga należy szanować a dorosłych, którzy wierzą, że zostali uprowadzeni przez ufo nazywamy szaleńcami? Dlaczego naiwność i wiara w coś bez dowodów i opieranie na tym życia swojego i swych dzieci ma być szanowana?

Cianide
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-12-23 17:41:56
Pytanie proste i naiwne. Skoro należy szanować innych ludzi ( chyba się zgodzisz ze mną? ), to i także w to co wierzą. Wiara na tym właśnie polega że nie wymaga dowodów. bo gdyby istniały to była by to już nauka. Wiesz co jest najzabawniejsze, że pisze ci to "prawie" ateista. :-)

kika111
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-23 14:59:58
ciekawe czy są chociaż świadomi tego że za nimi widnieje piękny grekokatolicki ikonostas... widzę po komentarzach, że dla jednych jest to wiocha dla innych nie - ja uważacie - z całą pewnością jest to głupota.

papier.toaletowy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-23 18:28:55
Czy to nie jest cerkiew w Bereście?

dePointeDuLac
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-23 14:25:09
niedługo zdjęcie obok krzyża będzie uznane za brak szacunku do religii... popadacie w skrajność..

opuncja
    Ocena: -2 (glosow:16)
2011-12-23 13:35:23
Napiszę jeszcze od siebie - nie pochwalam takiego zachowania, bo jest po prostu szczeniackie, ale wybaczam, bo różnie to w życiu bywało. Wygłupy to nie wiocha. Ale denerwuje mnie jak ludzie broniąc jednej grupy, jadą niemiłosiernie po innej. Człowiek jest tylko człowiekiem.

Cianide
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-12-23 17:45:24
wooow, czasami nie wiem co powiedzieć na Twój komentarz, bo nie zostawiasz wiele do powiedzenia. Zostaje bez słowa bo wszystko już powiedziałaś i pozostaje tylko podpisać się też pod tym. Pozdrawiam.

outlaws13
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-12-23 18:01:20
Dlaczego nikt nie potrafi sie odnieść do tego co widzi? Wszyscy od razu widzą ich wychowanie, pozycje, społeczna, materialna. Niektórzy nawet moga podać wykształcenie i upodobania rodziców. Zazdroszę takiego daru, też tal chce.

opuncja
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-12-25 23:42:22
Mnie intryguje, gdy ktoś jest w stanie niemalże biografię osoby z fotki napisać. A prawda jest taka, że nie znając kontekstu zdjęcia to nawet nie możemy ze stuprocentową pewnością stwierdzić, że jest ono wiochą.

Gucio82
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-12-23 12:52:49
ten po środku to kolega z sosnowca buhahahahahahah w pedałówie też był lewarem

WiochFace
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-12-23 12:32:29
a robią coś nie tak ? nie wykonują żadnych gestów złych nie niszczą nic na tym zdjęcie...dla mnie to nie wiocha. za chwilę żadnego zdjęcia nie będzie można dodać na portale bo wszystko hurtowo trafi tu...

przeznaczenie
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-23 12:27:22
barany

cyncykator
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-23 12:24:53
ja mam jedno : kocha was ksiądz ? jak tak to jak często ? buraki

fukastic
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-12-23 12:34:58
Ciebie chyba zbyt często kochał

outlaws13
    Ocena: -7 (glosow:9)
2011-12-23 12:22:51
Dystans do religii, nie plują na znaki religijne i takie tam. Nic złego w tym sie nie dopatrzyłem

TheKrzychuj
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-23 12:10:04
Ja mam pytanie :Kto zabił Kennedy'ego ?

goophy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-23 22:22:53
może to plotka ale podobno Steve Wonder wie, widział go

oleczqa17
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-12-23 11:41:08
jaka to by nie była wiara: Prawosławie, Chrześcijaństwo, Mariawici czy Jehowi a nawet ateizm, każdemu kościołowi i każdej wierze należy się szacunek, którego oni najwidoczniej nie posiadają;/;/;/ to żenujące i przykre że młodzi ludzie w naszym kraju zacowują się jak zachowują WSTYD WSTYD WSTYD!!!!!

jetischimalajuf
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-26 10:10:36
To w takim razie idź okazuj szacunek na czarnych mszach ;* tylko staraj się stracić dziewictwo przed rytuałem, bo może być nie miło z Tobą ;/ a i jeszcze jedno nie jedz kota palcami ;/ uczuleni są na tym punkcie ;o

ulan1989
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-29 21:53:53
Zgadzam się, ale chcę zaznaczyć, że prawosławni, mariawici i świadkowie Jehowy to wszystko chrześcijanie ;)

Tensor
    Ocena: 4 (glosow:14)
2011-12-23 11:29:16
"na wioche byście nie chciel?" - Groźba i kara XXI wieku.

Tensora_Kochanka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-23 13:32:16
Nie martw się kochany ty już dawno tutaj powinieneś trafić

opuncja
    Ocena: -6 (glosow:10)
2011-12-23 14:34:12
Tensora_Kochanko plączesz się w zeznaniach. Przecież na co drugim zdjęciu tutaj jest rzekomo Tensor. Ciekawe.

Tensor
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-23 18:13:17
Dlaczego?

saskia_88
    Ocena: 4 (glosow:12)
2011-12-23 11:26:21
Mimo powszechnej opinii krążącej dzięki moherom w mediach i życiu społecznym, należałoby zachować szacunek dla religii nie zwracając przy tym uwagi jaka ona jest. To bezwzględna wiocha, która zasługuje na główną, przynajmniej w moich oczach.

Cianide
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-12-23 18:09:44
Cóż oni tam takiego zrobili że aż tak "bezwzględnie"? Czy tego uczy Cię religia, że na każdy wybryk reagujesz tak agresywnie?

saskia_88
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-23 19:46:50
Ty chyba agresji nie widziałeś. Dla mnie to profanacja, zaznaczyłam, że to moje zdanie i nie każę nikomu się z nim zgadzać. Więc i ty nie musisz.

Cianide
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-23 22:04:34
Definicje agresji znam lepiej od Ciebie. Życie mnie tego nauczyło. Głupstwo nie musi być od razu "bezwzględne" tym bardziej że zrobili tylko i wyłącznie fotkę. Co do zdania to faktycznie się nie zgadzam, ale szanuje, masz własne. Ale upubliczniasz komentarz to i mogę ja swój zostawić.

porcupine
    Ocena: -6 (glosow:6)
2011-12-23 11:14:19
Durny fanatyk...

Vandrell
    Ocena: 4 (glosow:10)
2011-12-18 12:22:22
Cóż...ja nie wierzę ale szacunek musi być. Widać, że to jakieś lamusy, jak tylko jest przypał to pewnie do cyca mamusi spierniczają chamy jedne, grrrr...inaczej tego nie umiem nazwać.

alebajer
    Ocena: -1 (glosow:11)
2011-12-18 10:22:01
Ale z nich "hardkory", mało kto by się tak odważył. Oby spadł na nich z nieba boski ogień.

Imba93
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-12-18 10:13:25
Idioci, ich "religią" jest zapewne ALKOHOLIZM a robią sobie żarty w miejscu świętym dla wyznawców prawosławia.

opuncja
    Ocena: -7 (glosow:17)
2011-12-23 11:20:19
A ja jakiej podstawie wysnułaś takie wnioski? Ale w sumie nie umiem alkoholika po oczach poznać.

fukastic
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-23 11:38:36
ale pewnie z dowcipów czy satyr Islamu sam się śmiejesz

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-12-23 12:26:52
Bycie księdzem nie czyni z niego nad człowieka. Naśladują zwykłego omylnego jak my człowieka. Bezczeszczenia tu nie widzę. Dystansu do religii i będzie lepiej wszystkim. Jeśli religia nie wyjdzie do ludzi z cywilizacja to jej dni są policzone. A na koniec poczytaj jaki wysoki % alkoholizmu jest

outlaws13
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-12-23 12:28:13
w środowisku księży, jaki wysoki % dewiacji jest w tym środowisku. Szukasz patologi społecznej to w tej grupie ludzi jej nie brakuje.

opuncja
    Ocena: -6 (glosow:12)
2011-12-23 13:33:29
Out, w każdej grupie jest patologia. Wszystkie najazdy na księży wiążą się z tym, że ludzie nie postrzegają ich jak ludzi, tylko ludzi, a od razu jako coś na kształt quasi-bóstwa. I każde potknięcie jest niemiłosiernie krytykowane. Nie bronię księży, ale trzeba pamiętać, że są ludźmi.

Cianide
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-12-23 17:50:07
Opuncjo, tylko że oni sami zapominają że są takimi samymi grzesznymi istotami jak my. Sami już wierzą że Bóg ich wybrał i jakikolwiek atak w ich stronę, odbierają jako atak na Boga. Ja w sumie jestem antyfanem kk, ale to nie oznacza że nie wierzę. Tylko nie w ten Twór który oni wykreowali przez te 2

Cianide
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-12-23 17:53:22
tysiące lat. Jedyne czego pożądają to władzy i to pełnej. Najbardziej chciwa i zadufana w sobie instytucja jaką kiedykolwiek ktoś stworzył. Moje zdanie na ten temat nie oznacza że postąpiłbym jak Ci na zdjęciu. Ja walczę z nimi tylko słowami. A że pyskaty jestem to daję radę. :-)

Cianide
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-12-23 17:57:41
Jeszcze jedno. "w każdej grupie jest patologia", tylko w nie każdej grupie czują się bezkarni. Bo taki nauczyciel, gdy miałby coś na sumieniu, to jest świadom że jak wyjdzie to na światło dzienne to nie uniknie konsekwencji. A księża? Oni są prawie pewni że nic im się nie stanie.

opunka
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-12-24 00:38:59
Drogi Cianide, specjalnie musiałam konto założyć, żeby Ci odpisać. Zgadzam się z większością Twojej wypowiedzi. Uważam jednak, że obok grupy, która uważa się za wybrańców jest grupa, która uważa się za sługi. Na nich powinien opierać się kościół, jeśli brać pod uwagę ideologię.

opunka
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-12-24 00:43:08
Niemniej jednak każda społeczność potrzebuje charyzmatycznego lidera, pewnie stąd to się wzięło. Wiem, że charyzma to nie to samo, co pycha. Księży nie bronię, jak to mawiała znajoma mojej babci trzeba słuchać, co mówią, nie patrzeć na to, jak postępują.

opunka
    Ocena: 0 (glosow:10)
2011-12-24 00:46:27
Zdaję sobie sprawę, że w dobie radia Ma ryja to i tu można polemizować. Każdy ma swój rozum. Do wszystkiego trzeba podchodzić krytycznie. A o nauczycielach to nie chcę w debatę wchodzić, bo byłaby długa i męcząca.;)

Cianide
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-24 13:09:49
Opuncjo - nauczyciel był tylko przykładem by zoobrazować bezkarność księży. Przyznaję, jestem dość zagorzałym przeciwnikiem kk i to nie tylko odnośnie ludzi, ale tego co głoszą. W ustach miłosierdzie i wybaczenie a na rekach krew. to jest ich oblicze. Wszystko co głoszą jest wyssane z palca lub najz

Cianide
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-24 13:15:37
najzwyczajniej zaporzyczone z innych wierzeń. Jak i dzisiejszy dzień zawdzięczamy Egipcjanom, tylko kto o tym wie? W gronie moich znajomych są ludzie różnych wyznań i to głęboko wierzący, jak i księża, tylko że to jest ta nieliczna grupa która naprawdę wierzy. A co z resztą? 90 procent całej tej ins

Cianide
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-24 13:19:22
instytucji liczy tylko na zysk i władzę. Prawda jest taka że jakbyśmy im dali władzę absolutną dzisiaj, jaką mieli kilka wieków temu ( co prawda nie w Polsce, bo polska słynęła z tolerancji) to znów zapłonęły by stosy. Ja szanuje wiarę, ale nie ten Twór który powstał na jej podwalinach.

Cianide
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-24 13:21:55
Tak na koniec dodam że dla mnie "religie to największe zło na świecie", a dowodów mógłbym na to tyle dostarczyć że miejsca by tu brakło. Większość jakichkolwiek konfliktów na tym świecie jakie miały miejsce lub będą miały mają podłoże religijne.

opunka
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-12-25 00:28:07
Uważam, że nauczyciele nie są dobrym przykładem, ale ok. ;) Nie wiem, na ile katolicyzm czerpie z innych religii (dlatego uważam, że przydałoby się nauczać młodzież religioznawstwa), ale wiem, że w teorii ludzie żyjący zgodnie z zasadami zawartymi w Piśmie

opunka
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-12-25 00:32:13
powinni być wzorami do naśladowania. I to powinien głosić KK, tacy powinni stawać się jego wyznawcy. Teoria a praktyka, tu często występują rozbieżności. Wyznawcy tworzą własne religie, ba, księża robią to samo. Dlatego ciężko znaleźć wśród przedstawicieli kleru wzór do naśladowania.

opunka
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-12-25 00:37:44
Religia od wieków miała trzymać ludzi w ryzach. Strach przed potępieniem miał motywować wyznawców do określonych zachowań. Konflikty zbrojne? Oczywiście. Chęć zysku lub żądza władzy od wieków były jeszcze lepszym motywatorem. Kurcze, zasypiam. Muszę pomyśleć nad czymś sensownym.;)

Cianide
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-25 00:38:58
opunka - ja znam osoby żyjące właśnie zgodnie z zasadami zawartymi w Piśmie i gdyby kk miał ich oblicze to nigdy bym nie wystąpił przeciw. Ale tak nie jest, jest to Twór który pewnie od pierwszych momentów był nastawiony na władzę i zysk. Jego historia, kolejne lata istnienia dobrze obrazują to ...

Cianide
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-25 00:42:25
I to że mimo rozwijającej się nauki która przeczy kk ( mam na myśli między innymi astrofizykę, mechanika kwantowa ale też i darwinizm na przykład) i mimo milionów dowodów wciąż "to" ciągną dla zysku i władzy. Religie tylko po to są by właśnie trzymać w ryzach. Nigdy nie miały nic wspólnego z wiarą..

Cianide
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-25 00:47:26
przynajmniej większość a na pewno te monoteistyczne. Większość ogranicza myslenie karząc wierzyć w coś z góry uzgodnionego a każda choćby dyskusja o tym jest odbierana jako atak. Chyba jedynie buddyzm nastawiony jest na samodzielne myślenie. Ale to nie religia, to filozofia. :-) Dobranoc.

opunka
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-12-25 00:53:36
Jak odeśpię ostatnie kilka dni to może napiszę coś z sensem, bo chyba część mojego mózgu odpowiedzialna za logiczne rozumowanie głęboko śpi.:( I może mi bana do tego czasu zdejmą. :)
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Cwaniak z Łańcuta w Rzeszowie
  •  Inteligencja kobiet
  •  Brawo k... antyszczepionkowcy.
  •  Losowanie nagród


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
X

POLITYKA PRYWATNOŚCI SERWISU WIOCHA.PL



POLITYKA PRYWATNOŚCI

Na naszych stronach używamy technologii plików cookie w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronach. W ten sam sposób technologię tę wykorzystują również Zaufani partnerzy OF.PL Sp. z o.o. którzy także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Ponadto pliki cookie używane są do przechowywania informacji o zalogowanym użytkowniku w związku z czym nie jest możliwe zalogowanie się do serwisu bez akceptacji Polityki Prywatności. Użytkownik który nie loguje się na stronie a jedynie ją przegląda może wyłączyć używanie plików cookie dla naszej witryny. Zapoznaj się z poniższymi informacjami przed przejściem do serwisu.

RODO
Od dnia 25 maja 2018 r. obowiązuje  Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce i wprowadza szereg zmian w zasadach regulujących przetwarzanie danych osobowych, które będą miały wpływ na wiele dziedzin życia, w tym na korzystanie z usług internetowych.

Czym są dane osobowe ?
Dane osobowe to, zgodnie z RODO, informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. W przypadku korzystania z naszego serwisu taką daną jest Twój adres e-mail oraz klucz sesji. Dane takie wykorzystywane są przez witrynę tylko gdy użytkownik zdecyduje się na rejestrację w serwisie. Twoje dane, w ramach naszych usług, przetwarzane będą wyłącznie w przypadku posiadania przez nas lub inny podmiot przetwarzający dane jednej z dopuszczonych przez RODO podstaw prawnych i wyłącznie w celu dostosowanym do danej podstawy. Twoje dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania - czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Twojej strony ograniczających tę zgodę.

Przetwarzanie i przekazywanie danych.
Twoje dane będzie przetwarzać OF.PL Sp. z o.o z siedzibą w Dabrowie Górniczej, ul. Rejtana 20, oraz nasi partnerzy, jeśli wyrazisz im zgodę, ale mogą być one również powierzone do przetwarzania innym podmiotom. W każdym takim przypadku przekazanie danych nie uprawnia ich odbiorcy do dowolnego korzystania z nich, a jedynie do korzystania w celach wyraźnie wskazanych przez OF.PL Sp. z o.o. lub naszego zaufanego partnera. Przekazywanie danych ma miejsce na ogół w przypadku współpracy z podwykonawcą (np. agencją marketingową) lub usługodawcą (np. dostawcą usług przechowywania danych). W każdym przypadku przekazanie danych nie zwalnia przekazującego z odpowiedzialności za ich przetwarzanie. Dane mogą być też przekazywane organom publicznym, o ile upoważniają ich do tego obowiązujące przepisy i przedstawią odpowiednie żądanie, jednak nigdy w innym przypadku.

OF.PL sp. z o.o. zobowiązuje się nie przekazywać Twoich danych podmiotom trzecim do wykorzystania w celu wysyłania ofert marketingu bezpośredniego czyli tzw. spamu reklamowego.

Cookies
Na naszych stronach internetowych i w aplikacjach używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach. W ten sposób technologię tę wykorzystują również nasi Zaufani Partnerzy, tacy jak Google Inc., Facebook Inc.,TradeDoubler AB, Media Impact Polska Sp. z o.o., Stroer Digital Operations Sp. z o.o., Adform A/S, Internetowy Dom Mediowy NET S.A., YieldRiser Sp z o.o., Digital Avenue Spółka Akcyjna, MEDIAFARM Sp. z o.o., Onnetwork Sp. z o.o., Adinplay HQ, adrino Sp. z o.o., MultiChanel Network Sp. z o.o. oraz inne firmy które także chcą serwować reklamy jak najlepiej dopasowane do Twoich preferencji. Cookies to dane informatyczne zapisywane w plikach i przechowywane na Twoim urządzeniu końcowym (tj. Twój komputer, tablet, smartphone itp.), które przeglądarka wysyła do serwera przy każdorazowym wejściu na stronę z tego urządzenia, podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie.

Witryny stosują cookies, w celu:
- świadczenia usług,
- dostosowania zawartości Witryn do urządzenia końcowego Użytkownika, zapamiętywania indywidualnych ustawień Użytkownika i optymalizacji korzystania z Witryn
- poprawy bezpieczeństwa, poprzez kontrolę nadużyć w procesie korzystania z Witryn,
- uzyskiwania zbiorczych, anonimowych danych statystycznych, aby ulepszać funkcjonalność Witryn,
- utrzymania sesji Użytkownika (dotyczy Witryn z opcją logowania się Użytkowników), aby Użytkownik nie musiał, na każdej stronie Witryny ponownie wpisywać loginu i hasła,
- umożliwienia korzystania z podstawowych funkcjonalności Witryn (np. zapamiętywanie kolejno odwiedzanych stron w celu ich przywrócenia na "żądanie" Użytkownika)
- reklamowym i marketingowym, aby dostosować do preferencji Użytkownika treści reklam oraz tekstów wyświetlanych na Witrynach jak i poza nimi.

W celu łatwego zarządzania plikami cookie, należy wybrać preferowaną przeglądarkę i postępować zgodnie z instrukcjami:
Internet Explorer
Firefox
Chrome
Opera
Safari
Znajdziesz tam także informację o tym jak zmienić ustawienia przeglądarki, by ograniczyć lub wyłączyć funkcjonowanie plików cookies itp. oraz jak usunąć takie pliki z Twojego urządzenia.

Z Polityką Prywatności Google można zapoznać się tutaj.
Z zasadami Facebook'a dotyczącymi gromadzenia i wykorzystania danych można zapoznać się tutaj.

Pliki cookies związane z badaniem efektywności kampanii reklamowej w sieci Google AdWords lub Google Display Network pobierają dane wykorzystując oprogramowanie Google Analytics. Zachowana zostaje gwarancja anonimizacji numeru IP użytkowników witryny, przez co rozumie się zapewnienie użytkownikowi całkowitej anonimowości.

Twoje uprawnienia
Zgodnie z RODO przysługują Ci następujące uprawnienia wobec Twoich danych i ich przetwarzania przez nas oraz naszych partnerów:
- żądanie dostępu do Twoich danych
- żądanie sprostowania Twoich danych
- żądanie usunięcia Twoich danych
- żądanie przetwarzania Twoich danych
- żądanie przeniesienia Twoich danych
- sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych
- żądanie niepodleganiu decyzji opartej wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.
Użytkownik witryny może przeglądać, usuwać, modyfikować oraz przenosić dane w opcjach przeglądarki jak również może tam wybrać opcję wyłączenia stosowania plików cookie dla witryny.

Użytkownik witryny posiadający zarejestrowane konto na witrynie może uzyskać dostęp do danych w opcji: "Moje konto" gdzie ma możliwość przeglądania oraz modyfikacji danych. Ponieważ nie jest możliwe logowanie się do serwisu bez wyrażenia zgody na poniższą Politykę Prywatności użytkownik posiadający zarejestrowane konto który nie wyraża zgody na przetwarzanie danych osobowych winien zamknąć swoje konto. Zamknięcie konta jest równoznaczne z usunięciem związanych z nim danych osobowych oraz zaprzestaniem ich przetwarzania. Aby zamknąć konto należy zalogować się na witrynę (wyrażając tymczasowo zgodę na Politykę Prywatności tylko dla celu przetwarzania danych w celu zamknięcia konta) oraz wysłać żądanie zamknięcia konta korzystając z formularza kontaktowego do którego odnośnik znajduje się na dole strony. Można także wysłać wiadomość z adresu e-mail który jest powiązany z kontem użytkownika na witrynie. Po weryfikacji żądania konto zostanie zakmnięte a przetwarzane dane usunięte.

Wyjasnienia odnośnie Twoich praw związanych z danymi zbieranymi przez Google Inc. i Facebook Inc. znajdują się w ich politykach prywatności do których linki podano w akapicie powyżej.

Zgoda
Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie Twoich danych wyłącz obsługę cookie na naszej witrynie lub jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem wyślij wiadomość z żądaniem zamknięcia konta tak jak opisano powyżej.

REGULAMIN


Strona Wiocha.pl przeznaczona jest dla osób, które mają dosyć absurdu jaki szerzy się w Internecie.
Strona nie ma zamiaru nikogo obrażać, ani naruszać czyichś dóbr.
Jeżeli komuś nie podoba się nasza idea to przepraszamy i nie zachęcamy do odwiedzania naszych stron.

Wszystkie absurdy w serwisie są dodawane przez użytkowników serwisu i jego administrator nie bierze za nie odpowiedzialności.
Za wszelkie Materiały dodane na stronę odpowiada tylko i wyłącznie osoba która go dodała. Jeżeli znajdziesz swoją własność na profilu innej osoby, skontaktuj się z nią osobiście. Redakcja Wiochy nie będzie rozstrzygała kto jest właścicielem materiałów, ponieważ nie ma do tego ani środków ani uprawnień. Od tego jest sąd i tam należy kierować oskarżenia dotyczące kradzieży zdjęć, filmów czy innych materiałów pamiętając, że fałszywe oskarżenie jest karane. W przypadku znalezienia na stronie wpisu naruszającego prawo można wysłać informacje o takim naruszeniu korzystając z linku "Zgłoś nadużycie" lub formularza kontaktowego na dole strony. Wszystkie takie informacje są rozpatrywane przez administratorów strony w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia. Domagając się usunięcia zdjęcia należy przesłać oryginał zdjęcia lub w inny sposób potwierdzić prawa do materiału. Tylko zgłoszenia zawierające takie poświadczenia będą uznane za wiarygodne w myśl artykułu 14 Ustawy o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną. W przypadku uznania wiarygodności zgłoszenia dostęp to takiego absurdu zostanie zablokowany.

Aby dodać absurd najpierw musisz się zarejestrować w serwisie. Rejestracja i korzystanie z serwisu jest darmowe. Korzystanie z serwisu jako użytkownik zarejestrowany wymaga wyrażenia zgody na przetwarzania danych opisanych w znajdującej się poniżej Polityce Prywatności.

Absurdy można dodawać w ośmiu kategoriach:

wiocha na naszej klasie
wiocha w polityce
wiocha na facebooku
wiocha na fotka.pl
moto wiocha
video Wiocha
śmieszna Wiocha
inne nieskategoryzowane wiochy.

Zamieszczony absurd powinien być opatrzony opisem i komentarzem bez użycia wulgaryzmów i słów ogólnie uznawanych za obraźliwe. Opis i komentarz powinien ubawić użytkowników strony do łez.
Na stronie użytkownicy mogą umieszczać materiały, tylko po uprzednim zakryciu wszelkich adresów internetowych oraz danych osobowych użytkowników, które dopuściły się absurdu. Dane można pozostawić jedynie w przypadku działu "Wiocha w polityce" pod warunkiem, że dotyczą osób wykonujących funkcje publiczne.
Wszystkie absurdy nie będące wiochą (w szczególności zatytułowane: "Może to nie wiocha" lub podobnie) będą usuwane. To samo dotyczy absurdów proszących o głosy lub polubienia.

Surowo zabronione jest dodawanie zdjęć pornograficznych, reklam, zdjęć przerobionych w celu obrażania osób na nich się znajdujących, zdjęć nawołujących do przemocy, zdjęć roznegliżowanych dzieci.

Dodatkowo usunięte mogą być absurdy:
- powtarzające się lub bardzo podobne a nie wnoszące nic wartościowego.
- opisane sprzecznie z zasadami polskiej pisowni
- nieprawidłowo przypisane do kategorii
- niezgodne z szyderczym charakterem strony

Po dodaniu absurdu trafia on do poczekalni, gdzie jest oceniony przez użytkowników serwisu. Im wyżej oceniony jest dany absurd, tym większa ma szanse na trafienie na stronę główną.
Dopóki dodany absurd znajduje się w poczekalni, możesz zmienić jego opis, lub komentarz. Każdy absurd może być oceniany i komentowany przez innych zarejestrowanych użytkowników serwisu. Zawsze będziesz wiedział co inni o nim sądzą.
Absurdy nisko ocenione przenoszone są do archiwum. Postaraj się aby Twój absurd został jak najlepiej oceniony.

Administrator witryny może ograniczyć ilość możliwych do dodania przez jednego użytkownika materiałów zarówno ogólnie jak i w konkretnej kategorii. W szczególności dotyczy to kategorii "wiocha w polityce".
Komentarze dodawane przez użytkowników nie mogą zawierać adresów internetowych oraz być obraźliwe dla innych użytkowników strony lub osób trzecich. Wszystkie dodane wpisy i materiały muszą być zgodne z prawem. W przypadku podejrzenia naruszenia prawa Administrator ma prawo usunąć wpis. Administrator witryny może zablokować użytkownika, który nie stosuje się do regulaminu, na określony czas lub bezterminowo. Blokowane są także konta zakładane jedynie w celu zakłócania korzystania ze strony innym użytkownikom poprzez ich obrażanie, powielanie tych samych wpisów lub inne zachowania niezgodne z ideą strony.  

Każdy użytkownik może przekształcić swoje konto w konto VIP.
Co daje konto VIP:

- całkowity BRAK REKLAM na wiocha.pl
- dodawanie komentarzy BEZ UŻYCIA TOKENA
- jeżeli nie jesteś trollem to możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ komentarzy
- możesz dodać 2 RAZY WIĘCEJ absurdów dziennie
- konto użytkownika wyróżnione ikoną przy absurdach, komentarzach oraz w karcie użytkownika


Regulamin może w każdej chwili zostać zmieniony lub poprawiony w celu dostosowania do aktualnych warunków prawnych i technicznych o czym użytkownicy zostaną poinformowani. Poprawki estetyczne (wygląd, kolor, liniatura, poprawienie błędu stylistycznego itp) nie są uznawane za zmianę regulaminu.
Mając na względzie dobro większości Użytkowników, redakcja Wiochy z przyjemnością i bardzo skutecznie współpracuje z wszelkimi organami ścigania (policja, prokuratury, sądy) w celu eliminowania dowcipnisiów, podszywaczy i fałszywych "właścicieli zdjęć", psujących reputację, dobry klimat i miłą atmosferę zabawy.


Obowiązkiem każdego użytkownika jest znajomość aktualnego regulaminu.
Zakładając swój Profil potwierdzasz, że bezspornie i w pełni świadomie zgadzasz się ze wszystkimi punktami Regulaminu i Polityki Prywatności.



AKCEPTUJĘ
NIE TERAZ


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400