Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
daniel17  11-12-18, 10:38 Zgłoś
+ 4720 -
Dodano: 2011-12-18, 10:38:37   przez: daniel17
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 4720  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kopciuszek tuz po północy
  •  Zielona wyspa, dobra zmiana, teraz niebo-dla kogo to
  •  Dzwoni facet do sejmu
  •  Miriam Shaded (Fundacja Estera)-fb zablokował jej
Ukryj komentarze(113)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
miodzjo
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-12-25 14:00:58
Wieśniakiem są tacy co wstawiają zwykłe fotki żebrając o punkty

GMOzabija
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-12-22 01:49:02
spiewac nie umie taki amator z farba na glowie

agasuzuki
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-19 10:43:27
Hehe nie bronie go ale on miał swój styl tak jak teraz GAGA czy Doda... A najlepsze jest to że na tym wieśniactwie zbił kupe kasy...

sexxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-09 09:11:25
Debil! szkoda że z domu dziecka, i dziecmi sie zasłania z domu dziecka, a swoich mu nie szkoda bo ciagle je krzywdzi.

hunterka
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-21 16:05:10
ja nie uważam . jak byłam mała to słuchałam jego piosenek ;o

byku0224
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-17 21:09:11
Ma swój styl i ti jest ważne ;)

david_dv
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-15 19:29:06
jak jesteście wieśniakami to nie wiecie co to znaczy mieć swój styl dla mnie bomba

Docencio
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-06 23:11:06
To ssssuper wieśniak

judzia11
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-06 21:16:24
zgadzam się z HELLBOY19730

fura1234
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-29 22:57:47
Ludzie jego zrzucili w Normandii i jeszcze z wojny nie dotarl do Pacanowa

ishtar666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-29 18:46:38
Ale koszulkę to ma wypasioną!

mbpaluch
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-29 00:51:41
...jaki kraj taki Marilyn Manson...

pawel144144
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-28 10:54:43
Spodnie i koszulka to bomba jak dla mnie

qbate
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-27 21:08:14
No i łapa w dół oczywiście na znak, że ch.j żebrakom w d..ę

qbate
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-27 21:06:57
żebrak żebrak żebrak żebrak żebrak żebrak żebrak żebrak !!!

Siatkarzyk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-27 07:46:25
Wieśniak??? Chciałbyś mieć taką sławę, kasę i kobiety ;]

cassebo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-27 00:19:48
Ja bym tam ruchał...

slawek1214
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-26 14:42:10
Dlaczego wiesniak? Gosc który robi/ robił fajna muzyke (i nie zaprzeczajcie bo kilka lat temu każdy słuchał Ich Troje, tylko teraz to jakiś wstyd), potrafił sie wybic mimo że miał pod górke. W wywiadach tez madrze mowi. A co do jego zycia prywatnego to jego sprawa. Ja go lubie

Yoda
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-26 11:53:35
Jakbyś napisał na końcu "łapka w górę", osobiście bym się do Ciebie przeszedł i Ci wpier*ił

Siatkarzyk
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-27 07:46:49
dlaczego ???:D

damaJ
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-25 23:44:28
wiocha na 100%

yoyo85
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-25 21:13:33
burak

malenkax3
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-25 19:03:29
w pasy go zakuc i na dziekanke odeslac

kapusta1234567891
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-25 14:05:37
kolorowy radosny pedal

kapusta1234567891
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-25 14:04:38
kolorowo radosny pedalek

miodzjo
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-12-25 14:00:58
Wieśniakiem są tacy co wstawiają zwykłe fotki żebrając o punkty

marko3237
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-24 20:55:08
ten palec wkładałem kolegom z zespołu

venomus82
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-24 17:14:01
co racja to racja !!!

guido1970
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-24 17:07:35
Ja tak właśnie uważam,tylko że czasem się zastanawiam czy w ten sposób nie obrażam wieśniaków.

niemaslow
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-24 15:47:59
to Cham, nie wieśniak.

michalwisniafan
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-24 11:58:03
kocham go

mizumi21
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-24 10:42:34
Szkoda mi go;(

blayd
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-24 10:39:16
lepiej by bylo Michał WIEŚNIEWSKI

magaritka
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-12-24 10:11:27
Śpiewać może nie umie, ale karierę zrobił i pół Polski śpiewało piosenki Ich Troje. ?Potrafili robić show jakiego w Polsce nie robił nikt. A jego sprawy damsko-męskie mnie nie interesują. Dziękuję, dobranoc

piotrbigaj
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-12-24 09:19:58
nastepnym razem dodaj Kaczynskiego a potem Biebera moze znowu dostaniesz ponad 2000+ i znowu ci stanie............nigdy wam sie to nie znudzi?????????

uvoi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-24 03:54:53
heh, przerost formy nad treścią ;D

przepior23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-24 03:45:17
te cyber gatki przy tym jaka muze robi sa naprawde nie na miejscu:P

Piotrwis
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-24 02:03:15
Widziałem kilka komentarzy, które popieram ale jak zwykle więcej jest tych którymi gardze. Nie możecie mówić o nim że jest wieśniakiem za jego styl ubierania czy muzyke. Ten człowiek zrobił bardzo dużo dla fundacji charytatywnych i pomógł wielu ludziom a to jak sie ubiera nie czyni z niego wieśniaka

femur
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-24 01:14:01
Zbierasz punkty - brawo

bufeer
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-24 00:30:36
wieśniak i burak

CzarnaMysz
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-12-24 00:15:47
Lubie Michała Wiśniewskiego i za jego muzykę i za to ze jest dzielnym człowiekiem.Co do stroju,to nie ma czego się czepiać.Każdy ma prawo ubrać się w co chce i nie można na bazie stroju oceniać człowieka, bo to świadczy jedynie o tym że oceniający są płytcy jak kałuża...

CaneCorso
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-12-24 00:08:29
kto uwaza ze michał wisniewski to gosc który swoje osiagnoł i w roku +/- 2000 byl liderem najlepszego zespołu tamtych lat a ze osoba która to wystawiła to wiesniak to łapka w góre.!

kroljuljan1983
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-12-23 23:57:46
kto uwaza,ze michal wisniewski to wiesniak?

klaudynkaa228
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-12-23 23:38:45
Największą wiochą w naszym kraju jest to, że ludzie, którzy do niczego w życiu nie doszli, nie umieją się zająć niczym pożytecznym tylko wyśmiewać innych za wygląd. No tak, nie ma się co dziwić, przecież tak jest najprościej.

UNTERWEGER10
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-24 13:40:51
I to jest kwintesencja.O nim pisały gazety i było o nim słychac a o Nas to tak nie za bardzo

wolf777
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-12-23 23:34:48
fotka z psychiatryka

Agitka1987
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-12-23 23:06:36
Cała wiocha to zenada!!!!!!!!!!!!!!!!!

glabella
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-12-23 22:46:52
a moge sobie go ruchnąć ?

zjuq
    Ocena: 4 (glosow:8)
2011-12-23 22:05:48
Wioche to prędzej Ty reprezentujesz. Dojdź do tego co on i dopiero się wypowiadaj zazdrosny polaczku. Ten portal zszedł na psy. 1/10 ze zdjęć jest ok a reszta to syf nie warty uwagi.

crunchipss
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-23 21:18:56
Teraz na niego plujecie a prawda jest taka że nikt z was nie zarobi tyle ile on, ani nie będzie taki sławny. Zastanówcie się w ogóle po co to wszystko

szszsz
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-23 21:03:55
Dzieciorób

Lisiczarnia
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-23 21:00:37
A bo to chodzi o sam styl HELLBOY19730? Całokształt. Chodzi o całokształt. Ale tak. Sam styl też może być wieśniacki, i jego styl spełnia ku temu wszystkie kryteria.

bbsone
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-23 20:49:05
ktos tym opisem obrazil wiesniakow...

matthias
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-23 20:44:52
on jeszcze żyje ?

YareK691
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-23 20:23:33
kto to jest ta osoba na zdjęciu ? wiśniewski ? to jakiś znajomy tego od mody w kapeluszu ???? :)

piotrek2011m
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-23 20:19:58
Michał Wiśniowy?

RalfiLauren
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-23 19:50:30
Dziwie się , że to zdjecie ma taką wysoką ocenę...

coto191919
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-12-23 19:19:01
Osiągnij chociaż 1/10 tego co on...dla mnie autor jest WIEŚNIAKIEM!

talib97
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-12-23 19:39:10
on nic nie osiągnoł ma jeden dobry utwór poza tym jest wieśniakiem !

YareK691
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-12-23 20:25:22
tem jeden utówr na dodatek jest nie jego autorstwa .... koleś jest totalnym zerem, którego na siłę wykreowały media. ma styl i klasę niecika !

glabella
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-23 22:47:55
pewnie mu obciągnołeś , dlatego tak piszesz

CzarnaOwca
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-23 19:03:37
No nie powiem spodnie są świetne !! :D Gdyby tylko nie był to Wiśniewski to całkiem spoko :D

MarioZed
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-23 19:00:58
kmiot na 100%

drLOUBITCH
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-23 18:56:54
Autorze fotki zapomniałeś dodać "łapka w górę". Czyżby obawa przed zminusowaniem? A co do Wiśniewskiego zgadzam się, tak to wieśniak. I nie chodzi tu o jego styl, fryzury. Dla mnie największą wiochą w nim jest to, że zrobił ze swego życia show, przez lata wyciągając swoje brudy rodzinne na światło d

drLOUBITCH
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-12-23 18:58:28
...dziennie. Przez te lata każdy wiem o jego rozwodach, nowych żonach, kłótniach, trudnej sytuacji rodzinnej. Pytam po jaką cholerę to robi? Chęć zaistnienia w mediach? Czy może po prostu akt desperacji?

d_kath
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-23 21:05:13
Zgadzam się z przedmówcą. Osobiście szanuję to, że do czegoś w życiu doszedł, ma swój styl i grono fanów, choć do nich nie należę. Ale niestety znamy go głównie poprzez chore skandale, które notorycznie wywołuje.

Sztuczkers
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-23 18:52:44
osobiscie za nim nie przepadam ale to nie jest powod zeby go obrzucac blotem. autorze dojdz do tego co on i wtedy sie wypowiadaj. poki co jestes zerem.

krzys1977
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-12-23 18:47:02
Wiśniewski zawsze był wieśniakiem...

Agitka1987
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-23 18:28:09
tak Michal Wisniewski to wiesniak tak jak autor wstawionego zdjecia:D

Madziara0033
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-23 18:20:36
ubrany jest ok..;) gdyby nie te szelki :D

pawel2810
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-12-23 17:30:08
wiesniak i pedal rasowy ludzie to jest narkoman jakich malo w polsce

marcin3055
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-23 20:12:11
A ty kim jesteś ze go oceniasz???? do pięt mu nie dorastasz!!!

golota147
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-23 16:45:59
ja uwazam ze to pedal ;d

DodaYoda
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-23 16:12:11
Fakera to niech sobie w dupe wsadzi a nie do zdjęcia cham pokazuje

ice-stybreaker
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-12-23 15:32:33
Rany gorzkie, weźcie na wstrzymanie, są ludzie którzy bardziej zasługują na miano wieśniaka, a idiotyzmem jest tak nazywać człowieka dla którego styl w ubiorze i prezencji wynika w trzech czwartych z image'u scenicznego.

wiesio
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-12-23 15:29:57
nie ma większego wieśniaka niż ten debil

golew
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-12-23 15:02:22
Jak bylem mały to go słuchałem, teraz trochę wstyd mi się do tego przyznawać :) Ale jedno trzeba mu przyznać: ze jest jednym z niewielu polskich muzyków którzy są oryginalni, no i w odróżnieniu od co poniektórych celebrytów, Wiśniewski ma talent i charyzmę i dzięki temu coś osiągnął...

mareksz78
    Ocena: 1 (glosow:7)
2011-12-23 13:48:45
a ja mowie ze to debil

sheller91
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-23 13:45:32
to nie wiocha standardowy stroj nugsow z bronxu...

nelcia93
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-12-23 13:39:01
Kto uważa że ten co to wstawił to wieśniak??? On w porównaniu do ciebie zaistniał a ty to jedynie co możesz to wstawiać foty wszystkich sławnych ludzi na wiocha.pl i czekać aż ci ulży bo widocznie zazdrość ci nie daje spokoju

natalia2116
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-23 13:28:39
ezeli chodzi o jego ubiór no to zawiewa tandetą, ale on przeciez nie jest zły.Są takie gwiazdy albo 'gwiazdy', ktore mają strasznie pusto w glowie i są znani z tego że są znani.jola rytowicz-tandeciara,0 jakiegokolwiek talentu, to jest wiocha. A m. wisniewski przynajmniej cos osiagnal w zyciu

whydack1983
    Ocena: 5 (glosow:9)
2011-12-23 13:27:48
Jak dla mnie wieśniakami są tacy ludzie, jak wstawiający to zdjęcie na tą stronę, którzy robią to po prostu z jakiejś chorej zazdrości i zwykłej wrodzonej nienawiści, do tych co mają coś więcej niż oni sami. Nie jestem absolutnie jego fanem, ale szanuję to, że facet miał jakiś tam pomysł na siebie

Wiesmeani
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-23 16:04:42
taa rzeczywiscie pomysl zafarbowanie wlosow na czerwono i ubranie sie jak idiota. jedynym pomyslem bylo zeby bylo o nim glosno ze wzgledu wlasnie na ten niekonwencjonalny styl. bo spiewac nie umie. umie chyba tylko znajdywac nowe zony i robic dzieci

JEBAC_HIPHOP
    Ocena: -5 (glosow:7)
2011-12-23 13:09:43
nie pultaj sie tak frajerze

extremetube
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-12-23 13:04:40
Wiśniewski to nie wiocha, to biznesmen. wiocha to jego fani :)

Tensor
    Ocena: 5 (glosow:11)
2011-12-23 12:59:28
Pamiętam jak na pikniku lotniczym w łasku wystąpił, mała gromadka nastolatków krzyczała "Michał, Michał!" Większość miała go w dupie i patrzyła na samoloty, plecami do niego. Nie zapomnę jak ktoś w tle powiedział "Ku*wa, trzeba jajka kupić"

wolf777
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-12-23 13:36:45
a ty w której grupie byłeś??

Tensor
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-23 19:02:55
Zgadnij

wolf777
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-23 19:30:00
w tej która rzucała jajkami w samoloty??

TheKrzychuj
    Ocena: -2 (glosow:10)
2011-12-23 12:58:21
Pewnie że Michał Wieśniak to wieśniak co za głupie pytanie...

ormo773
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-12-23 12:47:27
on i tak ma na was wy.ebane takze nie po co to tutaj wstawiliscie ..

wiesiuPL
    Ocena: 3 (glosow:9)
2011-12-23 12:44:11
znowu zazdrość wzięła góre ale nikt się nie przyzna że każdy zna jeden jego kawałek no chyba że mieliscie wtedy po 4 lata

liberro
    Ocena: 6 (glosow:8)
2011-12-23 12:41:34
No to fakt bidny wiśnia chłopak z domu dziecka wszyscy sie nad nim użalali bo w życiu miał ciężko a teraz sam co zrobił ? 3 małżeństwa z każdego dziecko skrzywdzone głupim imieniem , które bedzie sie wychowywało bez ojca ...

paullla17
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-23 12:34:11
i tak on ma górę kasy a wy nie :P

wolf777
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-12-23 12:31:09
za długo przebywał w przestrzeni kosmicznej

allucha53
    Ocena: -2 (glosow:6)
2011-12-23 12:21:57
jaki debil xd

Lanling
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-12-23 12:15:35
cała POlska tak uważa

tynaw
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-12-23 12:06:01
szczyt wiochy sięgnął zenitu :)

sidorowski
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-12-23 11:56:17
Michał W. Nowy wymiar wiochy.

HELLBOY19730
    Ocena: 5 (glosow:13)
2011-12-23 11:51:54
każdy ma swój styl i sposób ubierania nie każy zaraz musi być wieśniakiem luzujcie ludzie

Lindner
    Ocena: -3 (glosow:9)
2011-12-23 11:50:12
no raczej że wieśniak i te jego spodniej masakra

milimetros
    Ocena: -1 (glosow:7)
2011-12-23 11:44:32
wiśniak

mumia6
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-12-23 11:43:27
Nie chodzi tu o jego osobowość tylko o to jakiego wieśniaka i straszydło z siebie robi. Dla niektórych to może być wiocha, ale są też ludzie tolerancyjni :)

crazyloop777
    Ocena: 4 (glosow:6)
2011-12-23 11:43:14
chyba w opisie zabrakło jeszcze łapki w górę .

Ktos_Jakis
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-23 11:43:08
komentarz usunięty przez użytkownika

wolf777
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-23 13:32:03
czas na zadumę

Wiesmeani
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-23 16:10:13
a co innego mial tym ludziom mowic? haha ja mam kase i slawe a wy przychodzicie do mojego programu by opowiedziec historie za marna kase podczas gdy ja za odcinek dostane kilka tysiecy. nie zawsze to co widzimy w tv jest prawda

Ktos_Jakis
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-12-23 18:40:42
Mógl w ogóle nie brać propozycji, bo przecież "Po co on miałby słuchać innych ludzi jak przynudzają? Znajdę sobie miejsce w innym programie! Jestem taki fajny, że wszędzie mnie wezmą!". Ale jednak zgodził się. Oczywiście nie jestem fanem Wiśniewskiego, ale jednak pewien szacunek to do niego mam.

Ktos_Jakis
    Ocena: 1 (glosow:9)
2011-12-23 11:40:26
komentarz usunięty przez użytkownika

bobrock1982
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-12-23 11:17:35
pdpisuje sie rekami i nogami, wiesniak podrecznikowy

cali76
    Ocena: -2 (glosow:8)
2011-12-23 11:15:44
to jest pier**lona parówa

janoc
    Ocena: -1 (glosow:5)
2011-12-18 11:44:31
ja

marcin87285
    Ocena: -1 (glosow:9)
2011-12-18 10:49:43
Wisniewski jeszcze przejdzie ale najgorsze jest to ze niemieckie piosenki przetlumaczyl na polski i sobie je przypisuje!!!

daniel17
    Ocena: -1 (glosow:13)
2011-12-18 10:44:04
Wi(e)śniewski wieśniak


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500