Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Co prawda to prawda...
szkodnik12  11-12-23, 21:58 Zgłoś
+ 434 -
Dodano: 2011-12-23, 21:58:29   przez: szkodnik12
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 434  Zgłoś nadużycie
135
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Kiciuś.
  •  Doda, Duda i ...
  •  Biedna kobieta, woła o pomoc
  •  Wymuszenie
Ukryj komentarze(166)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
marceliii
    Ocena: 34 (glosow:56)
2012-06-13 12:09:35
Po kiego wała się wpier***acie w to kto z kim chodzi do łóżka!!! Zajmijcie się swoimi sprawami hieny cmentarne!!! Każdy człowiek ma prawo do szczęścia i niech c*uj was to obchodzi z kim chce być szczęśliwy! Przez takie nastawienie dajecie obraz wrednego i zawistnego polaczka z gównianymi wartościam

pawelpawel102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-06 02:41:56
to nie geje tylko innoseksualiści

bjorkowa
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-07-07 12:38:26
jak czytam wasze wypowiedzi to mi sie drobne w kieszeni nie zgadzają

familimen
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-25 07:27:25
znowu to samo g*no + niepotrzebne bicie piany..to już zaczyna się robić nudne...

dedede66
    Ocena: 3 (glosow:17)
2012-06-15 23:32:48
Nie ma czegos takiego jak normalny homoseksualista.Skoro zwiazek dwojga ludzi przeciwnej plci jest norma to wszystko co od tej normy odbiega jest nienormalne.

Max74
    Ocena: 8 (glosow:12)
2012-06-17 00:15:11
Oni i tak Cię przekonają, że śnieg tak naprawdę jest ciepły a jeśli myślisz inaczej to jesteś zacofany, no i w dodatku jest XXI wiek, piąta po południu itd. Po za tym Polska wje... i jestem teraz wku.... Nic tylko się naje... i pójść spać.

Syll93
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-06-15 21:46:00
komentarz usunięty przez moderatora

Syll93
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-06-15 21:43:38
marceliii przykład to ty dajesz ale j eba ..nego penera ,wyposzczonego zboczeńca,o co niby ktos tu mioałby byc zawistny?????Wez się stuknij w ten głupokowaty egoistyczny łeb,nie jestes zadnym obroncą moralnosci i ideologii i moze tewoje wartoscii homoseksualne sa wartosciami???AAHAHAHAHA tyle.

bartek29121985
    Ocena: -3 (glosow:13)
2012-06-15 16:40:42
to ze nosisz dresy to nie znaczy ze sie ktos ciebie boji ja jestem gejem i to nie znaczy ze niemam sily zeby komus kto mnie obraza michy oklepac wszyscy sa madrzy jak ichnie widac homofoby jeb,,ne kuta,,,y pieprzone;-]

Max74
    Ocena: 6 (glosow:20)
2012-06-15 19:38:32
Nie dość, że pedzio to jeszcze dresik - kumulacja jak w totku.

bartek29121985
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-06-15 16:35:59
homofoby to smierdziele

rusofilII
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-15 15:50:44
komentarz usunięty przez moderatora

BonyDydy
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-06-15 11:44:15
zajebiste :) a tak na marginesie,to po 1.jak to tu ktos porownuje "walenie w tylek" panienki do gejostwa - to chcac blyskotliwie i madrze wyjsc z tej calej konwersacji,okazuje sie malobystrym i nie majacym w ogole pojecia o jakiejkolwiek sexualnosci bezmozgiem.

KomandorX
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-06-16 23:33:59
Aha, czyli hetero mogą, ale homo nie? Bardzo ciekawy argument.

Livance
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-06-14 18:58:08
"Nie mają prawa bytu, bo się nie rozmnażają / Przez nich jest niż demograficzny" - śmieszni jesteście. Ludzie są konformistami i na pierwszym miejscu stawiają karierę, później dzieci. Do książek gimbusy geografii się uczyć!

Vladimir_Putin
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-06-15 03:16:19
Coś nie na temat się poplułaś... Co wspólnego ma konformizm z pedalstwem? I jak przeczytałaś właśnie o niżu demograficznym w książce od geografii, to nie musisz tutaj o tym pisać, nikogo to nie interesuje.

talib97
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-06-15 10:10:47
To raczej ty powinieneś się pouczyć dokładniej niż demograficzny jest dlatego że mamy stare społeczeństwo i nie opłaca się mieć dzieci a nie jak ty mówisz że jest 1% gejów i to wszystko ich wina weż się ogarnij

Vladimir_Putin
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-06-15 15:10:15
Problem polega na tym, że nic takiego nie pisałem. Ogarnij się.

talib97
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-17 15:55:19
putin mój post nie był skierowany do ciebie

Vladimir_Putin
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-06-19 01:48:50
Przepraszam! Allah Akbar! Dżihad jest przyszłością, bracie! :)

chiqiqita
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-06-14 17:31:59
Ja tam nic do gejów nie mam, ale nie podoba mi się ostentacyjne lizanie się na ulicy. Uważasm, że takie zachowanie jest nieprzyzwoite, zarówno w przypadku jomo i hetero.

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-06-14 21:25:32
a ile razy w życiu widziałe/aś to na żywo? ja mam 25 lat mieszkam w 180 tysiecznym mieście i nigdy w życiu ani razu się z tym nie spotkałem. Swego czasu bywalem też sporo w krakowie i warszawie - i tam rownież nic z tych rzeczy. gdzie wy macie tę ostentacje?

malaczarna34
    Ocena: -3 (glosow:33)
2012-06-14 13:11:26
Nie pisze się geje,tylko pedały,chamsko wiem!Nic nie poradzę,taki mój odruch wymiotny;P

achaja1
    Ocena: 7 (glosow:25)
2012-06-14 19:05:33
A może Ty masz po prostu bulimię, jak tak często wymiotujesz, biedactwo, klawiatury sobie nie zarzygałaś?

malaczarna34
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-06-14 23:42:13
Napisałam tutaj gdzies ,ze zwymiotowałam?Potrafisz czytać ze zrozumieniem czy Ci pomóc?

achaja1
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-06-15 00:49:28
Za pomoc dziękuję, skup się lepiej na konstrukcji roweru, wtedy może się dowiesz co to są pedały i do czego służą.:) Podesłać schemat i instrukcję?

malaczarna34
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-06-15 01:37:46
Bardzo zabawna polemika,do posiadania roweru nie potrzebowałam opisu i schematu,coż jeżeli miałaś az tak duży problem z ogarnięciem tak prostego w obsłudze środka lokomocji,to boję się pomyśleć jak radzisz sobie z autem:)

KevinMitnick
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-06-15 10:40:53
pedały służą do stawiania na nich stóp, butów więc śmiało można kopać pedałów bo to nie ludzie

achaja1
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-06-15 11:42:25
Wiedziałam, że Cię tu spotkam, Ty zawsze uważałeś ich za coś gorszego, ale plucie, kopanie i agresja to już chyba lekka przesada. Dla Ciebie nie są ludźmi, a dla kogoś innego mogą być całym światem,Wiesz dobrze, że dla niektórych Ty możesz być zboczeńcem i degeneratem. Pozdrawiam:)

KevinMitnick
    Ocena: 1 (glosow:13)
2012-06-15 14:52:30
degeneratem tal ale zboczeńcem na pewno nie. Buziak Nowoczesność nie objawia się przyzwoleniem na akceptację wszystkiego co inne i co było tępione. Nowoczesność to krok do przodu a nie cofanie sie do jaskiniowców co kierowali sie instynktem. Pedały do gazu

marceliii
    Ocena: -4 (glosow:8)
2012-06-15 21:29:39
achaja1 dobrze piszesz. Nie przejmuj się tymi pomiotami szatana;) Szkoda, że takie głąby nie są w stanie pojąć tego, że Bóg kocha wszystkich. Jeżeli ktoś chce mordować ludzi, za coś, co nie jest w stanie ogarnąć swoją łepetyną będzie skazany na wieczne potępienie. Ogarnijcie się tłuki!!!

malaczarna34
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-06-15 23:04:38
marceliii co Ty też opowiadzasz,nie wiem co bierzes,ale szybko to odstaw.Mitnick wiedziałam ,ze tu wpadniesz.

achaja1
    Ocena: 8 (glosow:28)
2012-06-14 00:17:46
Znowu się komuś nie podoba, że geje mają prawo do życia i też chcą być szczęśliwi? Czego wy od nich chcecie? Tak ich tu niektórzy nienawidzą, jak by im jakiś gej pół rodziny wymordował.

Vladimir_Putin
    Ocena: -8 (glosow:32)
2012-06-14 03:39:39
Jest takie coś jak ewolucja, podeszła wiekowo koleżanko. Ona jest dowodem na to, że geje nie mają brawa bytu, a tym bardziej przetrwania. Dlaczego? To proste, logiczne wnioskowanie nie boli, ale trzeba się do niego zmusić - po prostu nie mogą się rozmnażać. A tolerancję zostawiam dla komarów...

pan_ksiadz
    Ocena: 4 (glosow:18)
2012-06-14 10:07:31
komentarz usunięty przez moderatora

malaczarna34
    Ocena: 5 (glosow:15)
2012-06-14 13:14:13
Nikt nikomu nie zabrania pedałować razem z nimi tak samo, jak wyrażać własnego zdania czyż nie?

achaja1
    Ocena: 4 (glosow:14)
2012-06-14 19:03:02
Putnin, Ty masz takie pojęcie o ewolucji i logice jak małpa o robótkach ręcznych, homoseksualizm istnieje od początków ludzkości, przetrwał stulecia i nie wyginie, Twoja teoria o rozmnażaniu jest do dupy,z tym się człowiek rodzi,Ty też możesz spłodzić geja, nie masz na to żadnego wpływu.

Max74
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-06-14 21:53:49
No widzisz Achaja, a za to kościoła czepiasz się jakby Ci całą rodzinę wyrżnięto. Homoseksualizm jest zboczenie, jedno z wielu istniejących z którymi ludzie rodzą się od zawsze. Pytanie, czemu akurat to zboczenie zyskało nazwę "orientacja" i dlaczego mamy się tym zachwycać ?

achaja1
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-06-14 23:27:50
Max, nie zachwycać się tylko pozwolić spokojnie żyć, bez prześladowań i wyzwisk, krzywdy nikomu nie robią, a skoro już robisz wycieczki w stronę kościoła, to zwróć uwagę, że ten kościół, ma więcej jak to nazywasz "zboczeń",wolę 100 homoseksualistów, niż jednego księdza pedofila.

Max74
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-06-14 23:41:45
Ale ksiądz też lubi chłopców podobnie jak gej, więc gdzie ta różnica poza wiekiem ? Tylko pedał może zainteresować się innym samcem i tyle w temacie. A czy wśród pedzi nie ma pedofilii ?

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-06-15 00:22:24
ile ci trzeba tlumaczyc ze seks z dzieckiem to troche cos innego niz seks z doroslym czlowiekiem?

achaja1
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-06-15 00:35:57
No proszę Cię,uważasz,że nie ma różnicy między świadomym wyborem dorosłego człowieka a wykorzystywaniem bezbronności dziecka? Gej latami dorasta ze swoją orientacją i szuka już ukształtowanego partnera, a księża? Pociągają ich dzieci i to jest zboczenie.

Vladimir_Putin
    Ocena: -2 (glosow:12)
2012-06-15 02:40:46
Dla mnie nie ma sensu dalsze prowadzenie z tobą dyskusji, ponieważ nie potrafisz konstruować argumentów. Posługujesz się przykładami, zero konkretów. Homoseksualizm to jest odchył psychiczny, choroba wg. mnie nieuleczalna, tak jak zespół downa, albo twoje ograniczenie intelektualne. Dobranoc!

achaja1
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-06-15 11:50:10
Putin Ty nazywasz Swoje wypowiedzi dyskusją? No masz mniemanie o sobie. Cała Twoja wypowiedź to wycieczka personalna i to nie najwyższych lotów. Są tu lepsi.

Max74
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-06-15 19:50:28
I co z tego, że to świadomy wybór skoro to chore ? Dalej nie mam odpowiedzi dlaczego Ci księża pedofile gustują w chłopcach a nie dziewczynkach ? Może to nieładnie przyznać, że po prostu są gejami (skąd wiadomo, że z dorosłymi też się nie zabawiają ?) ze skłonnością do młodych chłopców.

anty_beton
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-06-15 23:05:19
achaja1, Generalizowanie jest cechą ludzi małych. "Statystycznie" pedofil to bliski; głównie ojciec czy ojczym, potem wujek i przyjaciel rodziny, dalej nauczyciel.

Beatles1986
    Ocena: -14 (glosow:34)
2012-06-13 22:49:12
Nie dyskryminujmy pedałów!!! Po prostu ich wybijmy!!!

daqwid2727
    Ocena: 2 (glosow:24)
2012-06-13 23:53:14
aha że niby się rozmnażamy i jak nas wszystkich wybijecie to już nigdy nie wrócimy? :D nie, kolego, bd tak długo jak długo bd istniało życie :)

Max74
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-06-14 21:57:56
Komary też zawsze będą ale zadowolonym z tego powodu chyba nigdy nie będę ;-)

sarkastic
    Ocena: 12 (glosow:22)
2012-06-13 22:46:47
Wiochą jest wrzucanie na główną obrazka mającego na celu obrażanie kogoś innej orientacji. Co was obchodzi to obchodzi?

enter123
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-06-13 21:53:08
Z pornola zdj. czy z czego? ;P

wyczes1981
    Ocena: 2 (glosow:12)
2012-06-13 21:32:24
zajebiste chłopaki;p

Ariwald
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-06-13 21:27:20
Zdjęcie z pornosa. Motto prawdziwe.

szulcik
    Ocena: -16 (glosow:26)
2012-06-13 21:25:35
Przez pare chwil było czysto 0 pedałów i bylo zajebiscie na naszej wioszy ,ale nie jakis ćwok musiał wrzucic tutaj cholerne pedalskie plemie..... Dosyc PEDALSTWA NA WIOCHA.PL !!! Bo jak nie to znow ruszta musze grzać ..

achaja1
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-06-14 00:21:09
Jak już rozgrzejesz te ruszta, posadź na nich swój tyłek.

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-06-14 07:43:22
Droga Kolezanko chetnie zaprosze Ciebie na grilla beda żeberka ,szynka i karkówka ... Co bedziesz chciała jezeli lubisz wedzonki rowniez zaproponowac bede mogł kiełbase z komina ..

achaja1
    Ocena: 0 (glosow:10)
2012-06-14 18:53:19
Jasne szulcik, nie obrazisz się jak wezmę ze sobą wiadro granatów i dwa kałachy? Zobaczymy jak szybko biegasz, Kolego.

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-06-14 20:20:42
Jezeli masz taki arsenał jestes jeszcze bardziej mile widziana na naszym grillu.. Oczywiscie bez zadnych podtekstów ;)

Max74
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-06-14 21:59:53
Zapalmy stos - będzie bardziej nastrojowo ;-)

achaja1
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-06-14 23:48:55
Fajnie mam, jeden chce mnie upiec na grillu, drugi spalić na stosie. Może się dogadajcie jakoś :)

Max74
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-06-15 19:53:28
Dobra, niech Ci będzie. Więc, żeby nic się nie zmarnowało to najpierw wykorzystamy, potem zgrilujemy a co zostanie spłonie na stosie. Zadowolona ;-)

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-16 07:39:23
ech naprawde nie mialem checi Ciebie Kolezanko wsadzac na zadne ruszta ,a rzecza logiczna ze z grilla bys sie sturlała... :) Nie wiem jak Wy ale ja grilla uyzwam do pieczenia produktów spożywczych typ mięsny.

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-06-16 07:40:52
hehehehhehehe :)

CzarnyBambo
    Ocena: -12 (glosow:22)
2012-06-13 21:05:51
'wyczuwam, że na tej sali są geje. ' Wszystko ścierpię, ale gejostwo mnie brzydzi, po prostu. To jest moja opinia i krytykujcie se ją na wszystkie sposoby, pozdro.

Livance
    Ocena: 17 (glosow:17)
2012-06-13 21:02:05
"Gej jest nie rzucający się w oczy; jedyna różnica to orientacja. Pedał jest ostentacyjnie ubrany, 'na pokaz' mówi, rusza się, zachowuje. Nie każdy gej jest pedałem, ale każdy pedał jest gejem." I twój argument jest inwalidą.

tuboosh
    Ocena: 9 (glosow:11)
2012-06-13 23:38:28
zgadza się, pedał, lewak, polaczek, gimbus - te słowa są w naszym języku potrzebne na okreslanie skrajnych typów w danych środowiskach. w tym przypadku pedał moze znaczyc jako osoba przesadnie wrzaskliwa i oscentacyjna. prawdziwi homoseksualisci- NORMALNI wstydza sie pedalow ktorzy ich reprezentują.

tasior777
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-13 20:53:24
komentarz usunięty przez moderatora

czerwony_motor
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-13 20:45:56
komentarz usunięty przez moderatora

czerwony_motor
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-06-13 20:47:19
komentarz usunięty przez moderatora

drLOUBITCH
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-06-13 20:42:34
Ja pi*rdolę, ludzie po ch*j wstawiać takie absurdy? Nic tylko geje, nie ma dnia bez absurdów tego typu. To już nudne.

LillyKres
    Ocena: 17 (glosow:27)
2012-06-13 20:13:02
Ciekawe, ilu z was "laduje" swoje babeczki w dupe ;) A teraz powiedzcie, ze to wielka roznica...

Dave2024
    Ocena: 6 (glosow:20)
2012-06-13 20:50:58
Świetne spostrzeżenie! :)

pajakpajak
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-07-12 00:30:29
Dla mnie wielka bo nie zwisa im kutas między nogami .

nick-16
    Ocena: -12 (glosow:28)
2012-06-13 20:03:23
Dupa jest do srania, jakby miało być inaczej, to natura by tak zrobiła. Homoseksualizm jest nienaturalny i niemoralny. A propagowanie czegoś co jest niemoralne powinno być zabronione.

Pin10
    Ocena: 4 (glosow:26)
2012-06-13 20:26:09
Dupa od srania, pochwa od sikania, zatem nie uprawiajmy seksu w żadnej postaci. Wszak natura nie dała odpowiedniej dziury, np. na plecach. (usta są od jedzenia)

pape
    Ocena: 2 (glosow:20)
2012-06-13 20:29:28
Pin chciałeś błysnąć a masz jednak braki z biologii, poczytaj dziecko co to jest pochwa

daqwid2727
    Ocena: 5 (glosow:19)
2012-06-13 21:08:41
skoro jest tylko do srania to jak geje mogą uprawiać seks? hę? dało się, czyli i to natura przewidziała. a moralność jest wszędzie inna, nie wypowiadaj się w tym temacie bo robisz z sb ciemnogród.

nick-16
    Ocena: -3 (glosow:17)
2012-06-13 21:16:43
Po pierwsze, dupą nie rodzi się dzieci, a jednak poprzez żeński narząd rozrodczy którego częścią jest pochwa tak. A a propo ciebie daqwid2727, to że ktoś tam, coś tam sobie wkłada , to nie znaczy że tak powinno być, bo równie robrze możesz sobie włożyć w imadło i zakręcić...swoją drogą chyba było by

nick-16
    Ocena: -2 (glosow:14)
2012-06-13 21:18:59
to dla ciebie najlepsze wyjście...

daqwid2727
    Ocena: 3 (glosow:15)
2012-06-13 21:25:23
@nick-16: typowe. Seks = dzieci :D mhm. Make love, not child :) PS. skoro sprawiało by mi to przyjemność to czemu nie? i jeszcze jedno. czy naprawdę sądzisz że każdy seks homo kończy się jazdą od tyłu?

nick-16
    Ocena: -5 (glosow:19)
2012-06-13 21:27:09
No nie wiesz, na misjonarza to zrobią :/

daqwid2727
    Ocena: 8 (glosow:20)
2012-06-13 21:41:54
a może nie wnikaj, tylko zajmij się swoim życiem i swoim łóżkiem?

nick-16
    Ocena: -9 (glosow:17)
2012-06-13 22:11:34
Tak, a potem takie pedały będą chodzić po ulicach i szerzyć te "swoje" wypatrzone poglądy...

tuboosh
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-06-13 23:41:21
no popatrz, niby dupa jest od srania a geje lubią się pukać w tyłek, więc będą to robić a ty możesz co najwyżej się zbulwersować i nic ci z tego nie przyjdzie. już to pisałem, geje LEJĄ na wasze zakazy, jak chcesz komuś czegoś zabraniać to kup se psa i mu dyryguj.

wadow28
    Ocena: 7 (glosow:15)
2012-06-13 19:11:45
Ja daje dupy i co????? Mi też dają dupy i co?????? Powiedziało to życie!

nick-16
    Ocena: -9 (glosow:19)
2012-06-13 19:56:49
Pewnie z zaparciami nie masz problemu?? Bo pewnie zwieracz już wyluzowany masz.

uitNL
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-18 18:03:10
A co ciebie, nick-16, to obchodzi kto komu w co ładuje - nie ładuje tobie więc zajmij sie swoim życiem i daj świety spokój innym, zamiast bluzgać gejów. Niech każdy się zajmuje sobą a nie komentowaniem co się dzieje naokoło!

KevinMitnick
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-13 18:57:22
komentarz usunięty przez moderatora

Ubermensch
    Ocena: -14 (glosow:38)
2012-06-13 18:35:27
Palić pedałów, pedały do gazu.

KevinMitnick
    Ocena: -10 (glosow:28)
2012-06-13 19:00:18
Ten z Kanady wiedział co dobre dla pedała, za jednym razem dwóch wyeliminowało z zycia publicznego. Chwała mu za to

Ubermensch
    Ocena: -12 (glosow:32)
2012-06-13 19:15:50
Powinno się ich gazować masowo, albo jak kiedyś użytkownik Goebbels powiedział: wykopać dół i granatów nawrzucać.

szulcik
    Ocena: -5 (glosow:13)
2012-06-13 21:35:30
ruszta juz mam gotowe ... chłopaki wrzucajcie ich ..

marceliii
    Ocena: 1 (glosow:15)
2012-06-14 00:42:18
Ubermensch jesteś pewnie tak paskudny, że nawet cegła na ciebie nie poleci i na gejach się wyżywasz:) Jesteś tak ograniczonym człowiekiem, że ze swoim tokiem rozumowania powinieneś przebywać w izolatce, chyba, że znajdziesz dobrego lekarza, który ci zrobi odsysanie gówna ze łba.

marceliii
    Ocena: 3 (glosow:13)
2012-06-14 00:52:31
To samo dotyczy KevinMitnick i SZULCIKA przytupasa, którzy dla odmiany zamiast mózgownicy mają słoik ze smalcem. Waszą idealną partnerką pewnie byłaby Elza strażniczka SS. Wypad do Niemiec, albo pod pomnik hitlera oddawać mu dozgonną cześć.

szulcik
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-06-14 07:51:51
Marcelii zapraszam Ciebie na grilla beda żeberka ,szynka i karkówka ... Co bedziesz chciał jezeli lubisz wedzonki rowniez zaproponowac bede mogł kiełbase z komina .. Kazdy pije co przyniesie ..

pan_ksiadz
    Ocena: 2 (glosow:10)
2012-06-14 10:11:51
ciekawe czy powiedziałbys to samo gdyby twoje dziecko okazało sie homoseksualne.....

marceliii
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-06-14 11:39:18
SZULCIK niestety nie jestem zainteresowany, gdyż zapewne zostałbym spalony na stosie jako atrakcja wieczoru, ze względu na moje poglądy. Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie, nawet tych, którzy mają umysł dzikiego zwierzęcia z lasu.

szulcik
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-06-14 20:24:17
jezeli ,,ciepły " nie jestes to ok .. a poglady mozna miec rózne czasem sprzeczne .. w koncu czas letni ,grill ,piwko ech ....

malaczarna34
    Ocena: 5 (glosow:7)
2012-06-15 23:50:38
marceliii nie spinaj się tak ostro bo Ci nic w odbyt nie wejdzie;P wdech i wydech,odpocznij i leć dalej bo tutaj nikt akurat Ciebie nie zatrzymuje:))Jeśli Ubermensch jest paskudny to Ciebie zobaczyc bym się bała:)

Mundzio84
    Ocena: 5 (glosow:19)
2012-06-13 18:19:09
Owszem absurd nie nadaje się tu.Nie popieram takiego podejścia, bo jeśli chcą niech w zaciszu własnych domostw ładują się w dupę, czy co tam lubią i nikt nie ma prawa im też nikt zabraniać.Ale nie popieram też skomlenia o tolerancję na różnych paradach równości i manifestowania swojej

Mundzio84
    Ocena: 7 (glosow:19)
2012-06-13 18:21:58
seksualności publicznie.Nie popieram wyzywania ludzi od homofobów, tylko dlatego, że obrzydza ich widok dwóch całujących się na ulicy facetów.Jeśli geja czy lesbijki nie jesteś w stanie odróżnić po zachowaniu i wyglądzie od każdego innego człowieka, nikt nie powinien ich dyskryminować.

Darcy
    Ocena: 7 (glosow:21)
2012-06-13 18:09:56
Nie wiem jak to się dostało na główną, bo z tego co widzę w komentarzach jest tu większość rozsądnych ludzi, wyrażających racjonalne opinie.

gugulka
    Ocena: 6 (glosow:12)
2012-06-13 18:28:03
wolnosc tomku w swoim domku :)

crazyfuck123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-13 17:39:54
komentarz usunięty przez moderatora

tomaszprzezsh
    Ocena: 13 (glosow:23)
2012-06-13 17:33:03
Boze.. Zyjemy nowoczesne zycie 21-ego wieku i chyba najwyzsza pora zebyscie sie troche bardziej cywiliozowanie zachowali a SZCZEGOLNIE polakom jest to potrzebne. Wiesniaki-zaakceptujcie wkoncu ze zaden czlowiek nie jest taki sam.

tomaszprzezsh
    Ocena: 0 (glosow:16)
2012-06-13 17:34:52
(...) Bylem w calej europie i opinia na temat polaka jest prawie wszedzie taka sama... i jak widze cos takiego jak to do gory, to czasem wstydze sie bycia polakiem..

Max74
    Ocena: 2 (glosow:18)
2012-06-13 18:19:39
Wstydzić to się Polska może za takich "polaczków" z małej litery co wszędzie byli a g... widzieli.

Tescosatan
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-06-13 18:34:07
A co Cię obchodzi opinia na temat Polaków? Nie mówię tu o poczuciu przynależności, tylko o tym, jak to się tak naprawdę przekłada na to, jak postępujesz? Jedyne czym powinieneś się przejmować jest to, by prezentować sobą jakiś poziom i nie robić z siebie buraka. Coś umieć i mieć konkretne

Tescosatan
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-06-13 18:36:46
zajęcie w życiu. Być konsekwentny itd. Przede wszystkim jesteś człowiekiem, ze swoimi zaletami i wadami, z ambicjami, zainteresowaniami, kulturą bądź jej brakiem. A dopiero potem Polakiem czy kim tam jeszcze. Jeśli ktoś chce dbać o wizerunek swojego kraju, powinien się przede wszystkim zająć sobą, a

Tescosatan
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-06-13 18:38:04
nie biadolić, jak to nas na świecie nie szanują. Ważne, by szanowali Ciebie. A na szacunek trzeba sobie zasłużyć, a nie podpinać się pod tożsamość narodową.

KevinMitnick
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-06-13 18:58:56
Ludzie są różni, ok ale pedał to nie człowiek więc o co chodzi. Pedał to rodzaj filtru do gazu, taka "absorbka"

Tescosatan
    Ocena: 1 (glosow:11)
2012-06-13 20:43:23
Ciekawe hobby mają niektórzy z tym gazowaniem pedałów, zaglądaniem ludziom w odbyty, sprawdzaniem średnicy, ewentualnie kontrolowaniem obecności wazeliny pod czapą. Dla mnie to obrzydliwe, ale miłej zabawy, nie oceniam.

CzarnyBambo
    Ocena: -3 (glosow:9)
2012-06-13 21:13:19
Dawniej ludzie też nie byli tacy sami, a gejostwa nie było. I żyło się. Kobieta z mężczyzną, potem dziecko, dzieci.. Normalne. A geje? Jak chcą to niech się zapinają w dupę w domu, schowani przed światem. A nie, że nawet adoptowania dzieci się domagać będą.

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-06-15 00:54:31
dawniej ich nie było? oczywiście że byli, już w antycznej Grecji. homoseksualizm jest tez sporadycznie widywany w królestwie zwierząt i nie wiem o co ta cała afera.

Tescosatan
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-06-25 00:54:03
Oczywiście że było, a nawet nikt się tak nie głupio nie ciekawił czyimś interesem. Ale niech Ci będzie, że nie. Dawniej ludzie też tyłka nie podcierali i kąpali się raz na rok. I żyło się. Fajnie, może do tego powróćmy, jak sądzisz, Bambo?

alexis777
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-06-13 17:08:25
Trzeba było wam zagranicznych reportaży telewizyjnych żebyście wreszcie przestali się wpieprzac sie w zycie innych ludzi?! kazdy ma tylko jedno, wiec pozwolmy kazdemu przezyc je tak jak chce! mnie nikt z nich nie rani, was tak samo!

tuboosh
    Ocena: 6 (glosow:18)
2012-06-13 17:06:52
Krótko: niezależnie od waszych gróźb, próśb, nakazów, zakazów pedałowania itp homoseksualizm istniał, istnieje i będzie istniał. Mnie też się gejowskie sprawy nie podobają, ale rozumiem że nie mam - ani nikt inny - na to wpływu. Więc niech każdy zajmie się sobą.

Max74
    Ocena: -1 (glosow:15)
2012-06-13 18:16:54
W innych temat jakoś taką tolerancją się nie wykazujesz.

tuboosh
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-06-14 00:38:56
tolerancja to wedle definicji niechętne przyzwolenie na coś. wielu spraw nie akceptuję, ale je TOLERUJĘ bo nie mam wyjścia. nawet księzy pedofili muszę tolerować bo nie chce mi sie gonic ich z siekierą i lać po łbach.

Max74
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-06-14 23:11:45
Za to pedzi kochasz chociaż są tak samo zboczeni jak pedofile a z resztą te przypadki księży dziwnym trafem dotyczą wykorzystania chłopców czyli homoseksualizm.

tuboosh
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-06-15 00:58:43
nie kocham, mnie (prywatnie) homoseksualism obrzydza ale nie jestem tak ograniczony, by narzucać swoją wolę komus kto ma ciągoty do facetów. skoro lubi to niech korzysta ile wlezie. a pedofil to kryminalista i chociaz bys sie zesrał w gacie to tego nie zmienisz, roznica jest monstrualna.

Max74
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-06-15 20:01:08
Wytłumacz to np. Cyganom albo Arabom. Oni widzą to trochę inaczej i choćbyś się zesrał w gacie to tego nie zmienisz. A wiek do którego grozi paragraf można obniżyć zmieniając przepisy co już się zdarzało. I tylko nie myśl, że popieram "orientację" pedofilską.

tuboosh
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-06-17 16:30:55
bo cygany i araby to dzicz :D

NAFTA87
    Ocena: 13 (glosow:23)
2012-06-13 16:33:12
Czy Wy sie w koncu odwalicie od gejow i lesbijek? wiocha dla wstawiajacego.Wielki minus

PaVoolon
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-06-13 16:22:28
Co to robi na głównej?

kroolDesigns
    Ocena: -9 (glosow:19)
2012-06-13 15:41:08
"A ja to mam w dupie gejów!" :D

marceliii
    Ocena: -1 (glosow:17)
2012-06-13 16:31:03
Dosłownie, czy w przenośni?, bo jeśli dosłownie, to gratuluję, że każdy cie młuci w dworcowych toaletach i przez takich jak ty i inne cioty z show biznesu, typu Jacyków, Woli i Tysio wszyscy geje traktowani są jak bydło! Miłość nie wybiera i każdy ma prawo do szczęścia: M+K, K+K, M+M. Pozdro.

Iguuch
    Ocena: 16 (glosow:20)
2012-06-13 15:41:06
wiochą jest to że ktoś to tu dodał...

Tayend
    Ocena: 12 (glosow:20)
2012-06-13 13:59:30
Mówicie, że teraz jest moda na "gejostwo". A ja wam powiem, że jest moda na bycie tzw. homofobem. Dzisiaj spotkałem się z sytuacją, gdzie dwóch kolegów rozmawiało i jeden mówi, że najchętniej by wszystkich homoseksualistów na stosie spalił, na co drugi "wiesz, nigdy się nad tym nie za

Tayend
    Ocena: 14 (glosow:22)
2012-06-13 14:01:10
zastanawiałem, ale wiesz co ? Chyba masz rację." - takie jest zdanie polskiej młodzieży na temat homoseksualistów. Także chyba lekką przesadą jest mówienie o modzie na "gejostwo", jak gdyby można było wybrać orientację seksualną.

TotalnaWiocha11
    Ocena: 9 (glosow:15)
2012-06-13 13:34:01
szkodnik12 zal mi ciebie dziecko. A dziewczyny to w dupe napewno nic nie dostaja co nie? ;)

KOBIETA2012
    Ocena: 10 (glosow:18)
2012-06-13 13:48:59
TotalnaWiocha11 Musimy mu wybaczyć, jest młody i mało wie :)

marceliii
    Ocena: 34 (glosow:56)
2012-06-13 12:09:35
Po kiego wała się wpier***acie w to kto z kim chodzi do łóżka!!! Zajmijcie się swoimi sprawami hieny cmentarne!!! Każdy człowiek ma prawo do szczęścia i niech c*uj was to obchodzi z kim chce być szczęśliwy! Przez takie nastawienie dajecie obraz wrednego i zawistnego polaczka z gównianymi wartościam

Dave2024
    Ocena: 13 (glosow:35)
2012-06-13 12:16:39
Dobrze piszesz. :)

marceliii
    Ocena: 21 (glosow:41)
2012-06-13 12:16:43
i!!! Czy wam się jakaś krzywda dzieje w mózgu ze świadomością że facet może kochać faceta?!!? Dla tych wszystkich zawistnych i wrednych ludzi mogę powiedzieć jedno: nigdy w życiu nie będziecie szczęśliwi, bo ten jad który toczycie z pyska jeszcze do was wróci ze zdwojoną siłą!!! Pozdawiam.

Tayend
    Ocena: 11 (glosow:23)
2012-06-13 13:57:49
Dokładnie. marceliii, dobrze piszesz :) Dave... Dawno Cię nie widziałem ... Chyba muszę Ci o sobie na gg przypomnieć :D

GarfieldLasagne
    Ocena: 14 (glosow:24)
2012-06-13 16:14:05
Zgadzam się i krew mnie zalewa przez tych homofobów. Mam kolegę geja i jest naprawdę przesympatycznym facetem. I g. mnie obchodzi czy on sobie ze swoim chłopakiem w dupki wjeżdżają czy nie, bo jeśli mają z tego radość i się kochają to życzę im jak najlepiej!!!

Max74
    Ocena: -8 (glosow:24)
2012-06-13 18:14:17
Ale się zburzył, idź i wypłacz się "mężowi" czy jak to nazywacie. Zboczeniec jest zboczeńcem i tyle w temacie. Drugorzędną sprawą jest czy kogoś przy tym krzywdzi. Większości nie przeszkadzają pedzie bo zawsze tacy się trafiali, tylko obnoszenie się z tym i nazywanie tego normalnością.

Dave2024
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-06-13 21:14:19
@Tayaned zwiększam swą aktywność na wiocha, ale nie na długo :).

daqwid2727
    Ocena: -4 (glosow:10)
2012-06-13 21:18:56
@Max74: dobrze niech ci bd, homo są nienormalni. pasuje? w końcu większość jest hetero, więc jeśli homo jest mniejszością to naturalnie że jest "nienormalne". tylko co za różnica? czy to że siadam po turecku wszędzie gdzie popadnie a nikt inny tak nie robi oznacza że jestem nienormalny i g

dedede66
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-06-13 21:43:56
No, na pewno to jest nienormalne.Szczegolnie kiedy siada sie po turecku na czyims przyrodzeniu.

daqwid2727
    Ocena: -2 (glosow:8)
2012-06-13 23:56:49
komentarz usunięty przez moderatora

Max74
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-06-14 23:21:59
Spotkałem kiedyś gościa, który zapie... schodami na któreś piętro bo miał klaustrofobię i z tego lęku do windy nie mógł wsiąść. Czemu więc nazywany jestem homofobem skoro nie odczuwam czegoś podobnego mając do czynienia z wami ? Ja czuję raczej niesmak niż lęk.

KOBIETA2012
    Ocena: 26 (glosow:26)
2012-06-13 12:04:31
Wiochą jest ściąganie zdjęć z demotywatorów i dodawanie tutaj.

tasior777
    Ocena: -26 (glosow:36)
2012-06-13 11:45:34
Pedalstwo sie szerzy i ta wasza tzw tolerancja to WIOCHA. Ciekawe ilu z was było by tak tolerancyjnych jakby wasz syn był ciotą i dawał dupy chłopakom...bleeeee

ZyklonB
    Ocena: 24 (glosow:38)
2012-06-13 12:27:45
Lepiej mieć syna geja, niż syna idiotę, uwierz. P.s. nie każdy gej praktykuje jak to nazwałeś "dawanie dupy".

niki1981
    Ocena: 22 (glosow:36)
2012-06-13 13:03:36
no właśnie ciekawa jestem co byś zrobił jak by Twój syn się urodził gejem ? zatłukł kijem? weź się kurde ogarnij

Max74
    Ocena: 2 (glosow:8)
2012-06-14 23:29:31
To kolejna bajka, że pedziem się rodzi. To tak jakby powiedzieć, że palaczem albo alkoholikiem się człowiek rodzi. Gdyby nie nachalna homopropaganda to mógłbym się założyć, że większości dzisiejszych homosi nawet nie wpadłoby do głowy, żeby zastanawiać się jakiej są "orientacji"

tuboosh
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-06-15 01:09:51
znawca pedziów sie znalazł. taa wszystko przez palikota i TVN, wczesniej gejów nie było ani ani. winni homopropagandy są też żydzi i masoni. tjaa.

Max74
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-06-15 20:05:03
Owszem, że byli ale taka masową skalę zaczęło to przybierać od kiedy zaczęto nagłaśniać i promować homosi.

miodzjo
    Ocena: 19 (glosow:33)
2012-06-13 11:29:35
Minus za brak tolerancji!!!

Bartek7991
    Ocena: -8 (glosow:16)
2012-06-13 16:41:33
No cóż - może mnie inni zminusują, ale napiszę co mi leży na sercu. To właśnie przez takich gejów Polacy będą musieli pracować dłużej. Pornografia gejowska się rozprzestrzenia, ludzie z "ciekawości" sprawdzają, uzależniają się od tego i jakby nie patrzeć stają się gejami. Geje nie rodzą dz

Bartek7991
    Ocena: -6 (glosow:14)
2012-06-13 16:43:52
(ciąg dalszy) ich coraz więcej. To samo o lesbijkach, ale u nich jest możliwe in vitro. I w ogóle za te dzisiejsze chore czasy poczujemy smak ciężkiego życia za kilkanaście lat...

Bartek7991
    Ocena: -7 (glosow:15)
2012-06-13 16:47:46
dzieci, a gejów jest coraz więcej i tych, którzy ich tolerują.Gdy dalej będziemy znosić czynniki, przez które rodzi się mniej dzieci tj: "dupczenie się" (zamiast wziąć ślub i cieszyć się z jednym/jedyną do końca życia), homoseksualizm, aborcie.... przestaniecie to tolerować za kilkanaście

Bartek7991
    Ocena: -6 (glosow:14)
2012-06-13 16:49:01
coś mi się poplątało, ale napisałem to co sądzę... ale zaraz będziecie sądzić, że ja jestem nietolerancyjny...

Dave2024
    Ocena: 3 (glosow:9)
2012-06-13 21:13:17
@Bartek takich głupot już dawno nie czytałem. Słyszałeś o bankach nasienia? Widzisz, geje też mogą przyczynić się do wzrostu populacji.

Bartek7991
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-06-14 17:00:51
Słyszałem, każdy może, ale nie każdemu się chcę... ach, jaka mądra ta dzisiejsza młodzież...

naturaldevil
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-06-26 15:13:40
komentarz usunięty przez moderatora

niki1981
    Ocena: 20 (glosow:34)
2012-06-13 11:06:10
odemnie minus nie toleruję rasizmu i dyskryminacji

Hatifnat616
    Ocena: 23 (glosow:35)
2012-06-13 11:04:57
Kiedy w Polsce skończy się era homofobii i innych nietolerancji? To sprawa osobista, czy ktoś jest homo, czy hetero. Mi i wielu innym ludziom to nie przeszkadza, ale zawsze znajdą się jednostki, które myślą tylko o tym,żeby zmieszać kogoś z błotem za to kim jest. Może to poprawia ich samoocenę...

Andrzejowy71
    Ocena: 23 (glosow:45)
2011-12-24 00:23:44
Nie rozumiem ludzi, którzy dyskryminują homoseksualistów.. Ja osobiście nic do nich nie mam, no bo w sumie w czym mi niby przeszkadzają?! Ich sprawa z kim chcą być, jak chcą żyć. Nie ingerujcie w czyjeś życie, zajmijcie się swoim..

arczi.t
    Ocena: -9 (glosow:27)
2012-06-13 12:44:41
Oczywiście. Niech żyją jak chcą. Tylko niech nie obnoszą się z tym publicznie i niech nie oskarżają każdego normalnego człowieka o nietolerancję.

semito11
    Ocena: 5 (glosow:19)
2011-12-23 22:15:26
Aby życie miało smaczek, raz dziewczynka, raz chłopaczek :P

Gaargod
    Ocena: 20 (glosow:36)
2011-12-24 00:06:31
Słyszę to już 1434385643 raz... Rzygać się od tego chce. Jedynie co warto dodać to, że większość homoseksualistów nie praktykuje seksu analnego, ale zawsze warto popisać się ignorancją i brakiem wiedzy.

tasior777
    Ocena: -24 (glosow:34)
2012-06-13 11:48:36
Gaargod co ty pi....lisz?? to jaki seks praktykują???? dopochwowy? ty k..wa cepie pedalski

ZyklonB
    Ocena: 11 (glosow:25)
2012-06-13 12:30:07
tasior ileśtam, jesteś przeżarty stereotypami. To, że ci coś wmówiono, albo sobie wyobrażasz nie oznacza, ze jest to prawdą. Znam paru gejów i z rozmów wiem, że jakoś tego seksu analnego nie praktykują, mają inne techniki. Dziwne, co nie?

Max74
    Ocena: -1 (glosow:19)
2012-06-13 18:06:33
Ta, technika ładowania w ucho albo dla zaawansowanych w oczodoły.


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500