Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
...komentarze zostawiam wam...
King_Midas  11-12-23, 22:10 Zgłoś
+ 772 -
Dodano: 2011-12-23, 22:10:18   przez: King_Midas
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 772  Zgłoś nadużycie
566
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Problemy i rady w internecie
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
  •  Dziewczyny efektownie zakończyły imprezę
  •  Wymuszenie
Ukryj komentarze(179)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
jezyk147
    Ocena: 17 (glosow:27)
2011-12-23 22:23:38
Gdzie tu wiocha??? Zajebioza ten "Maluszek" ;]

pawelpawel102
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-18 02:36:27
jeśli to nie fotomontaż to ślicznie zrobione byłem kila dni temu na zlocie malczerów e Sierpcu i takiego cacka nie było

fisio123
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-02-28 15:31:40
dla mnie bomba a nie wiocha fiucie.....

asas107
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-02-13 17:51:55
Jeśli to wiocha to ja to Świety Mikołaj...

Quincy
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-02-11 21:50:51
pff dzban to nazywa wiocha.. fajny tuning widzilem podobny z trabanta byl zawalisty...

DigiBen
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-05 00:06:59
Skoro nikt tego nie zbudował jeszcze to znaczy to ze to jest dopiero projekt... Nie rozumiem jakim prawem znalazlo sie to na wiocha.pl

kika1980r
    Ocena: 5 (glosow:9)
2012-02-04 18:53:01
Photoshop :> A tak na marginesie ciekawe jaki komfort i luksus możnaby odczuć jadąc taka maluchomuzyną :D Nogi być może rozciągniesz ale głowa schylona na bank ;p

LukeTerry
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-02-04 17:45:12
ciekawe jaki ma silnik

unknovn
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-02-04 15:21:45
To auto to nie wiocha tylko zajebisty pomysł i jego realizacja ;)

Aveeee
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-02-04 13:54:22
King_Midas - kolejna menda co dodaje zajebiste pomysły ludzi na wioche, brawo

misiek.84
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-04 13:09:06
twojca ma jaja

nexer12
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-04 12:52:09
mi to wygląda na pewny fotomontaż, przyjrzyjcie się szybom, we wszystkich jest takie same odbicie, a w ostatniej jakoś nie ma...

AntiFa96
    Ocena: -1 (glosow:11)
2012-02-04 11:39:11
Ten kto to wstawił na te stronę to dopiero wieśniak. :D

piotr789
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-04 12:38:36
Też to miałem napisać :D

kuba11_8
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-04 10:46:24
podwozie az sie gnie

Psotka94
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-02-04 10:44:45
Z miłą chęcią przejechałabym się takim! ;D

sztacheta9
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-04 10:22:58
Ciekawe jak to jest silnik 0.6L luc 0.65L to nie pociągnie. A dziewczyny też same nie wskoczą

Angal19865
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-02-04 10:20:31
Ja tu wiochy nie widzę .... mam pytanie silnik nadal ma z tyłu ?? :D

Verwest
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-04 09:57:15
Poszedłby bokiem :D

krzychu8702
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-04 09:48:39
Gdzie można takie coś kupić? Ja to chce!

darinio09
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-04 09:43:01
piekny okaz polskiej motoryzacji po lifcie hah zadna wiocha sam bym smigal takim cackiem

batman__20
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-04 09:33:47
Nie ma czegos takiego! Fotomontaz! I tu jest wiocha!

mano1-75
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-02-03 20:10:07
jaka wiocha pytam tego co wstawił??? gdyby były spojlery,ładne fele,trochę chromu to wyłbyś w niebo głosy,jak dla mnie szacun za myśl techniczną.....

bartus23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-03 19:44:14
ZAJEBISTE MOIM ZDANIEM SZACUN

Buldok
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-02 16:14:28
nieno maluszek pierwsza klasa

jarekklos3
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-02-02 00:21:45
Limuzyna dla ubogich.. hehe;)

fineash
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-02-01 22:39:20
wiocha to jest tytuł! autor nie odroznia czegos zajebistego od wiochy :)

jacak200
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-01 19:40:43
no całkiem zgradbne autko

klaudia27153
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-01 18:08:32
chce takiego . ;]

marian19926
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-02-01 15:38:42
szacun, widzę że mamy nowego mistrza paint,a.... fotomont jak bum cyk cyk.

Wiochmenek23
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-01 00:03:20
fajny maluch pomysłowo :)

RastaBanana
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-31 23:49:16
I po co te klamki bez drzwi ??:) "Miszcz fotoszopy". Jeśli dobrze widze to Przyjezierze w Kuj.-Pom. Jezioro Ostrowskie?? Mam racje?

Anonymous95
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-31 23:04:52
Maluch by Top Gear? ; DD

konkep
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-31 13:59:22
super bryka a nie wiocha. Gratuluje pomysłu i wykonania

anulowac
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-30 22:41:46
kupisz takiego malucha to kanara dostaniesz gratis

photography1910
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-30 22:00:24
ja osobscie chcialbym posiadac taki cud techniki:D ale tam to przynajmniej jakis 1.8 silnik trzeba wstawic:D

m_a_c_i_e_k_85
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-30 21:13:39
Ale wszyscy bystrzachyyyy jedyną wiochą tutaj jest to że maluszek jest zrobiony w fotoshopie i troche komuś nie wyszło

puddelek
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-30 18:52:38
Żadna wiocha, malczanio zajebisty, sam bym takim pośmigał;]

kzkkzkkzk88
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-30 17:50:07
jak nie fotomontaż, jak fotomontaż. Nie widzicie, że górne krawędzie okien "środkowych" się nie zgrywają? Ktoś fajnie skopiował przednie drzwi, ale nie dopracował szczegółów :)

schuter
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-30 16:46:11
S Z A C Z U N

WiecznieNaFazie
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-30 15:34:08
A druga sprawa, że to rzeczywiście może być fotomontarz...

miskako5
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-30 15:32:50
fotomontaż...

WiecznieNaFazie
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-30 15:32:13
King_Midas ciekawe czy Ty byś umiał taką wiochę zrobić ??? Pomysł extra, widać że ktoś miał łeb na karku żeby to ogarnąć :)

benek202
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-30 13:30:16
Ja tu wiochy nie widzę tylko pomysłowość :).

marcinekcom
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-01-30 11:39:12
też nie wiem czemu miała by być to wiocha, fajny fotomontaż;)

kropka23
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-30 10:52:49
nie widze tu zadnej wiochy. bardzo fajny pomysł

rekmar2
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-30 09:35:03
Fajny fotomontaż

jocker18
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-30 09:32:44
to jest polska mysl techniczna nieoceniony talent

jacko383
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-30 08:24:33
polska limuzyna!!

hana_montana
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-30 06:43:21
Złamie się na pierwszej górce, trzeba było dodatkową oś dać.

kaniorex
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-02-04 09:31:09
Po pierwsze to on nawet pod górkę nie podjedzie a nawet by miał ciężko z miejsca ruszyć ;p bo jest za Ciężki jak na silnik który ma jakieś 30 konie mechaniczne ;D

szpakowaty
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-30 06:36:00
Maszyna jakich mało ;) Limuzyna z malczaka to jest to ;)

Houseshock
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-30 02:41:07
Ludzie czy wy musicie w wszystko wierzyć co wam pokażą? zobaczcie na dach samochodu i na odbicia szyb odcienie miedzy hmm przedostatnim maluchem a tyłem... Wiocha to osoba która to przerabiała

DeanM
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-30 01:01:00
Maluszek nigdy nie będzie wiochą...

Blassk
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 23:04:48
Polish machina;)

arena11
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-29 22:54:59
I gdzie wy tu widzicie wioche...

Kuba5169
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 22:51:01
FAIL!!! to dobra przerobka w paincie!!!

Kamilo161
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-29 22:44:46
GDZIE TU WIOCHA??!! DECIE KTÓRY DODAŁEŚ

Leav
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 22:35:54
No i gdzie tu wiocha ? Zanim dasz nam komentować to zastanów się sam nad swoimi niektórymi komentarzami. :)

PiotrekSepiolo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 22:01:43
Na pewno nie photoshop ???

szatano999
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 22:01:42
patrząc po jamnikach to ten "maluch" powinien drzeć asfalt brzuchem jak talala...

waclaw_kredka
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 21:58:58
świetny!! też chce taki :)

endrju2186
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-29 21:58:54
gdzie tu wiocha? Sam bym kupił gdybym miał okazje

Natajla00
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 21:52:52
w Przyju??

Nexxx88
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 21:50:33
Mógł ten brud zlikwidować na progu bo powtarza się kilka razy ten sam :P

Onlin3
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 21:41:35
Przecież to fejk i do tego stary jak Internet. Same gimbusy tu siedzą czy co? :D

gryzon007
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 21:32:31
Limuzyna full wypas żadna wiocha

stachu80
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-29 21:02:07
gdzie i kiedy ten zlot?

CzarI
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 20:59:57
Niby co to za wiocha ?! Przeciez to sztuka !

sidorowski
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 20:57:44
Fotomontaż 100%, widać powtarzające się "elementy" obrazu. Chciałbym takiego kaszlaka zobaczyć na ulicy. Wtedy powiedziałbym 0% WIOCHY, 100% Podziw.

mmmalaga
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-29 20:39:35
nie wiem czy to fotomontaż czy faktycznie ktoś tego dokonał ale na pewno to nie jest wiocha! Pomysł mega zajebisty :)

admintopedal
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-29 20:17:19
oczywiscie ze to fotomontaż,ale zeby od razu na wioche dawac.to juz trzeba byc zdesperowanym

Remik6131
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-29 20:15:24
fotomontarz

szoler
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-29 20:14:58
wieśniak to właśnie taki zaje... fajny pomysl tak ocenia

Vais666
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-29 20:12:44
Znowu ktoś wstawia kreatywne pomysły nazywając je wiochą...

Asia18xd
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-29 19:45:09
Zajebiste !!!

Lares89
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-29 18:57:31
Maluchzyna:D dla mnie super fura :D

ekm1515
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-29 18:26:12
zdjencie chyba oczami robione popatrzcie ta szyby

miczurin
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-29 19:28:06
"zdjencie" człowieku opanuj się chociaż troszeczkę.

kaniorex
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-04 09:34:54
zdjęcie kujonie ;D

ps13barca
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-29 18:18:17
ŻAL!!!! ogarnij się king_midas

bzyq6
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 18:03:13
na wioche to sam sie dodaj a nie ikonę polskiej motoryzacji i brawa dla tego co poświęcił tyle czasu i energi by to zbudować ;D

miczurin
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-29 18:02:21
bardzo kiepski fotomontaż

dziadzioo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 17:43:22
jakos za duzo tych klamek jak na limo... - photo shop poszedl w ruch i wyszedl dlugi maluch !

wandern
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 17:38:48
Kurde,żeby się znalazł producent tego cuda...przerobić go trochę,i mamy autko XXI wieku.

ma_dzia
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 17:31:53
Ja tu wiochy nie widzę tylko olbrzymią pomysłowość:)

apache26
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 17:15:35
maluch az łza sie kreci juz takich aut nie robia:P laski wyrywało sie na maluchy ech piekne to były czasy

t1111g
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-29 17:09:52
Dwa wściekłe tłoki po tuninngu;]

mikerozo
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 17:05:35
photoshop i to leniwy popatrzcie nad dach machnięte clonebrush na odwal, na oknach i drzwiach się powtarzają plamy, krzywo wszystko, ale tył ładnie, może 2 zdjęcia, zaparkowany bliżej i dalej połączone :)

Mifkan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 17:02:00
fotoszop:D;)

Tomzay
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-29 17:00:13
Minus, jednak nie dla "maluszka" a dla autora ktory pomyslowosci od glupostwa odroznic nie potrafi. Wiocha to Ty cymbale, wpadnij najpierw na taki pomysl a maluszek wymiata :)

surowymlody
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 16:58:25
wypas malczan :)

consulixx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 16:48:33
Polak potrafi...

Mundzio84
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-29 16:21:51
Chciałbym takiego mieć.Możnaby na nim nieźle zarobić

Byschyek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 16:11:29
Jeremy Clarkson podobnie przebudował starego Fiata Pandę w TopGear :P

wolski212
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 15:54:21
Ale przejechać się to byś chciał... ;P

ciutek30
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-29 15:51:21
Jezeli może być Hummer to czemu nie maluszek.Dlamnie bomba.

Lolkaa90
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 15:45:02
Zajebisty ;D

altenpfleger
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 15:24:50
gosc ma przynajmniej fantazje

miras18
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-29 15:23:13
moze i wiocha ale mi sie podoba :) osobiscie chciał bym miec takiego

paweleclg
    Ocena: -4 (glosow:6)
2012-01-29 15:21:05
Ciekawe czy ten co to wstawil ma jakis talent czy hobby czy tylko dłubanie w nosie - minus

firekp
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-29 15:20:55
No jak dla mnie BOMBA!! Ja to bym dal nagrode temu, kto to stworzyl :P. Sam bym sie taka "limuzyna" bryknal hehe. Pewnie wynajmuje ja na stodniowki haha :).. Wielkie plus :D.

hecok90
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 15:12:04
szakunec dla twórcy:D

Simhon
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-29 15:10:32
wiochą to jest ten kto to wrzucił

bart392
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-29 15:05:44
szacun dla inżyniera! można? można!

Tensor1994
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-29 14:57:28
Nie widzicie, że to fake? Do tego nie trzeba Photoshopa, wystarczy Photoscape. Powtarzające się odcienie i tekstury. Bawiłem się w to niejednokrotnie.

radem72
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-29 14:53:10
według mnie to nie jest wiocha. ktoś się strasznie napracował żeby coś takiego stworzyć

natalia2424
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-29 14:51:52
Extra!!! na zlot fanow PRL zapraszam. Oprócz maluszków PŁUGÓW zobaczymy moze w tym roku taka limuzyne!!! EXTRA!!

maniek1999
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 14:48:02
no oczywiście że super maluszek w końcu Polska myśl techniczna :D

Kuba997
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 14:39:36
Sam takiego chce :D

yggdrasil
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 14:38:20
super kreaywne! bardzo fajny pojazd

Vampofilka
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-29 14:37:24
Fotomontaż czy nie ale wygląda fajnie maluszki górą;)

Lolo2306
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-29 14:50:09
racja !! Fotomontaż czy nie, maluch rządzi :D

mniek991
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-29 14:37:08
I to mi się podoba :) Jak wiadomo u ludzi ceni się kreatywność :)

kondziula14
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-29 14:29:51
Super bryka a nie wiocha;) jeszcze alusy dodać no i szyby przyciemnić i miodzio. Nie jeden by się chciał takim polansować:-)

tomas2200
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-29 14:28:27
limuzyna XXI wieku bo paliwo drogie hehe

wciskamto
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-29 14:27:27
na wesele takim :D

cranberries
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-29 14:11:58
Mi tam się podoba :D

ManiacHonda
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 14:01:14
Gdzie ta wiocha????????????

mamut360
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 14:00:50
Ale zarabisty!! Wie ktos skad malczan pochodzi?

Cichy90
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 13:53:34
Świetny maluch! Takiego bym chciał, przynajmniej nogi by mi się zmieściły bez problemu :)

agnostictac
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 13:29:20
Moto-cud!Tępy .....!

Czupur82
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 13:26:03
Podbity szynami kolejowymi...z silnikiem poloneza. 2 min do setki

Tomzay
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 17:03:37
...ale do setki :D

kopcok82
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 13:17:07
No właśnie gdzie tu wiocha?. To szczyt techniki to tylko polak tak potrafi

wiktoria1365
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 13:06:42
jaka wiocha? to jest zajebiste

basssiwy
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-29 12:53:04
to nie wiocha chcialbym takiego :-)

frankfuterka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 12:51:23
fantastyczny:-)

michallo11
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-01-29 12:50:31
Mistrz fotoshopa ;d

boiles
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-29 12:48:43
Prawdziwy wypas limuzyna 1 klasa

hejabanana
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-29 12:48:11
MaluchoZyna ;D

karola6969
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 12:47:13
Ja też takiego chce ale zajeb.iisty ;)

matthias
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-29 12:46:07
toć to fake..

Samarka
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 12:44:05
Marzę się przejechać tym wozem.EXTRA!;)

Staradziffka
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-29 12:37:50
To raczej jest fotomontaż.

bananowaty
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 12:35:45
Sam jesteś wiocha :D

Ganjax
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-29 12:34:58
Myśle że wiochą jest tu autor absurdu, jeżeli dla ciebie ten malczi to wiocha, to jesteś zwykłym debilem! gratulację dla stwórcy tej limki, pomysłowo to zrobił:)

KIERNOZ
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-29 12:34:49
Fajne wykonanie :) Żadna wiocha!

quba89
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 12:32:49
Extra lymuzyna ..aż zatkało...to nie wiocha !!!! gratuluję pomysłu i wykonania

kamisijo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 12:26:48
Bestia :)

op_tychy
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 12:26:36
Limo for the masses :D

igliwie
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 12:23:51
Właśnie takiego chcę!:)

balbinka77
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 12:20:29
dlaczego motowiocha?? szacun dla konstruktora-zaaaajefajna fura :))

lambada4
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-29 12:12:37
Nowa limuzyna premiera Tuska Donalda;p

janek2033
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-29 12:07:26
Kolejny przykład na to, że z Malucha da się zrobić wszystko, nawet papier do dupy

kamil5677
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-29 12:06:22
Co za niedo*eb uważa że to wiocha? żal -.- respect dla gościa który to zrobił:D

Wasyl_84
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 12:03:39
Dla mnie bomba. Zajefajny pomysł. minus.

suckmyrocket
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-29 12:03:22
Też się zastanawiam gdzie tu wiocha?? Zajebiaszczy pomysł! Sam bym chciał mieć takie cuudo! :))

adriansad
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-29 12:01:19
wiocha to umieszczanie tu takich fotek. Fiatencja jak najbardziej zajefajna. ZERO wiochy

setitech
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 12:00:57
wiochą jest twój opis zdjęcia ! :)

wazzupek
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-29 11:55:09
Kopiuj wklej kopiuj wklej kopiuj wklej...

mietq
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-29 11:50:27
pewno jakiś frajer to wrzucił co zazdrości bo samego nawet na malucha nie stać a co dopiero na taką limuzynę ! :)

koniu48
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-29 11:50:20
pomysł cool!! daje łape w gore!

karoleczka20
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-29 11:37:42
czemu wiocha ??!! Zajebi***** limuzyna z "maluszka"

magda1892
    Ocena: 7 (glosow:7)
2012-01-29 11:36:54
to nie wiocha;D ktos wstawił to foto z zazdrości;D

kamil123452
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-29 11:32:50
Skoro dla Ciebie wiochą jest skonstruowanie takiego samochodu to może zaprezentujesz co ty potrafił byś zrobić...

justysia507
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-29 11:28:36
Właśnie dlatego jest to wiocha bo to zajebisty fotomontaż

Greg0666
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-29 11:22:31
Zastanawia was dlaczego tylna boczna szyba jest przejrzysta a we wczesniej nie? bo są skopiowane i lekko zmodyfikowane od przedniej bocznej szyby, co oznacza że to zwykły fotomontaż. Pozdro.

kierasino
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-29 11:02:19
na moje to przyjezierze :d

bakuss100
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 10:14:55
moto wiocha?? przyjrzyj sie, to jest mega sztuka!

truckmaniac
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-29 10:09:11
Wiocha, to uważać taki koncept za wiochę.

truckmaniac
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-29 10:10:14
Szkoda tylko, że to PS

Torrie619Wilson
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-29 10:03:38
też nie kumam gdzie tu wiocha ... limaluchozyma :D wyebane jednym słowem :D

E_S_C
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-29 09:52:54
Mistrz photoshopa

venus
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-29 09:44:46
fajny fotomontaż tylko zapomnieli o paru szczegółach

aw222
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-29 09:37:54
Hoho maluch-limuzyna czego to polacy nie wymyślą

CzarnaaMilutkaaa
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-29 09:28:39
Heh . Chyba księża zmienią zdanie co do malucha. Teraz w takim modelu też można pogrzeszyć :) Wiecie w końcu miejsca jest dużo :)

agro207
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-29 09:27:25
ja uważam że maluszek to zajebiste i bardzo sympatyczne autko

mdk83kr
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-29 09:25:38
WIDAĆ POJĘCIE WIOCHA JEST CI CAŁKOWICIE OBCE.WIEŚNIAK!

kimbo69
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-29 09:19:54
TEN KTOŚ MA PRZYNAJMNIEJ PASJE - WEDŁUG MNIE MALUSZEK 1 KLASA !!! NIE TO CO WY GRUBASY TŁUSTE KTÓRE SIEDZA NA NECIE PO 24 H !!!

Homo_erectus
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-29 09:13:59
ale świetny! chciałabym takim pojechać do ślubu;d

fisha3
    Ocena: 2 (glosow:6)
2011-12-24 08:21:39
w kazdej szybie odbija sie to samo a klamki sa tam gdzie niema drzwi

isiasia
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-12-24 14:35:33
Wy mieliście komentować a nie sprawdzać autentyczność zdjęcia....

nuzglu
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-12-23 23:36:49
wiocha to jest ten kto dodał tą fote,pewnie nie umie jeżdzić bez abs,ebs,itp pierdół....zastanów sie zani coś dodasz

znakorla
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-06 09:41:34
Czekamy aż Ty coś dodasz.

Lisiczarnia
    Ocena: -4 (glosow:8)
2011-12-23 23:27:32
Przecież to przerabiana fotka jest!

justysia507
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-23 23:48:43
Ty jesteś przerabiany.....taką fotkę znalazł, to dodał....na pewno chciałoby mu się przerabiać skoro tyle wiochy wkoło ...

Python013
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-29 09:11:00
A kogo to obchodzi ! Ile jest takich stronek z maszynami tuningowanymi optycznie ale tylko za pomocą programów graficznych ? Prawdziwe tuningi optyczne zaczyna się od wrzucenia fotki samochodu do kompa.

jezyk147
    Ocena: 17 (glosow:27)
2011-12-23 22:23:38
Gdzie tu wiocha??? Zajebioza ten "Maluszek" ;]

isiasia
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-12-23 22:12:28
Tylko jechać na Sylwestra


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500