Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
dahomej  11-12-24, 13:28 Zgłoś
+ 1176 -
Dodano: 2011-12-24, 13:28:13   przez: dahomej
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1176  Zgłoś nadużycie
1
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Nie wolno
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
  •  Co to będzie
Ukryj komentarze(40)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
mrblue10
    Ocena: 9 (glosow:11)
2011-12-30 19:21:22
ooo tyś chyba jest ich trzecim bratem - sądząc po avatarze :D

LodziaZakapior
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-06 17:15:13
atak klonów, czy co???

dziulka250
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-04 23:35:36
tak jasne moze i podobienstwo- jest ale to jest chamskie przeciez nie kazdy jest piekny ale zeby sie wysmiewac?? Masakra

undrgrnd
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-04 23:31:33
1. nie wiocha 2. brzydki resize - byle pasowało pod zdjęcie.... -,-

niezadzierajzemna
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-04 22:56:31
fajne, ale nie na wiochę ;)

matina7991
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-04 22:41:29
hmmm... bardzo podobne xD może to bliźniacy xP teraz jest ich coraz więcej xD

NoCompromise
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-04 22:39:26
a po pierwsze to nie Wiocha

donatello85
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-02 12:24:13
Upadłem

A-s-k-a
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-01 19:01:49
Dobre :D

mixxu
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-01 18:52:33
hehehehe sa bardzo podobni do siebie :)

Dziewczyna2210
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-01 15:26:47
Zabawa typu znajdź różnicę..

Gasherman
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-31 17:47:31
rudawy azjata wielkie mi rzeczy

Bartosz99
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-31 14:25:51
Źle,zapomniał o dolnych zębach! ;D

eMiLy26
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-31 09:43:01
haha ;p

FIV7
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-30 23:39:49
Szlag, To mi się będzie śniło po nocach...

kazikZ1959
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-30 22:34:01
A my się brechtamy .. :)))

TosiaaG
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-30 22:18:41
to chyba Twoje zdjecie :P

Ewelka6969
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-30 20:28:07
Ciekawi mnie tylko jak wyglada 'dahomej'...?

drLOUBITCH
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-30 19:33:03
A ja na to jak na lato.

Plusacek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-30 18:47:03
Brcia jak z obrazka. Jak by stali przed lustrem...

Skaucik
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-30 17:42:13
uderzające podobieństwo chyba stąd wziął się troll face

mrblue10
    Ocena: 9 (glosow:11)
2011-12-30 19:21:22
ooo tyś chyba jest ich trzecim bratem - sądząc po avatarze :D

waldi924
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-30 17:02:41
obrazek byl inspiracja dla rodziców

NyanShiro
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-12-31 09:33:31
Hahaha,dobre. ^_^

radixd
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-12-30 16:54:55
No dobra, podobieństwo jest. A wiocha gdzie ?

natalia2116
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-30 16:37:47
i znowu ktos wrzuca zdjecia 'brzydkich' osob, wyglada jak trollface i co z tego? nie ma tu wiochy !

ciotka992
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-12-30 16:36:47
jak dwie krople wody ;D

kermitzaba87
    Ocena: 9 (glosow:9)
2011-12-30 16:27:33
i już jest bardziej popularny od Was wszystkich ;P wystarczyło jedno zdjęcie :D

Staradziffka
    Ocena: 3 (glosow:7)
2011-12-30 16:00:08
Gdzie ta wiocha? nie każdy rodzi się Bradem Pittem, czy Shakirą.

matkaZP
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-12-30 15:50:46
podstawowe pytanie.. to baba czy chlop ??? :PPP

firefiles
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-12-30 15:35:45
to że nie każdy musi być chodzącą pięknością a zdjecie pozytywne. :)

CzekoladowyRoman
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-12-30 15:35:39
Koleś musiał być ostro zjarany;D

true_skurwiel
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-30 14:36:50
jak diabeł :D

d_kath
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-12-30 14:28:46
Nie mam zwyczaju śmiać się z naturalnego wyglądu ludzi, ale niestety porównanie jest zaskakująco trafne...

karolina312
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-30 14:25:01
heh podobni na 90% wiecie dlaczego ? gdyby tych wlosów nie mial to na 100% ;d

macieksawaa
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-12-30 14:09:30
bliźniacy hehe

Czarownica94
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-30 13:08:47
każdy znajdzie siebie w necie :D

uwagawaga14001
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-30 13:08:20
Śmiech to zdrowie.

Pirotechnik
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-12-30 11:42:17
ten po prawej lepiej wygląda

Babcia666
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-12-30 11:32:34
Podobieństwo powalające :D

LittleGregorian
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-12-24 21:20:12
prawie


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300