Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
kokoxd  11-12-26, 00:17 Zgłoś
+ 484 -
Dodano: 2011-12-26, 00:17:56   przez: kokoxd
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 484  Zgłoś nadużycie
205
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wymuszenie
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
  •  Pijany kierowca i zatrzymanie obywatelskie
  •  Woreczek niezbędny, ubogacenie
Ukryj komentarze(151)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
happy_mala
    Ocena: 13 (glosow:17)
2012-03-05 13:55:48
gdzie tu wiocha? wiocha to to ze tancza i sie zapewne wygłupiaja?

aaaga1986
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-12 17:35:57
Największą umiejętnością jest umiejętność śmiania sie z samego siebie a one właśnie to robią

klaudiaathc
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-12 16:01:09
One wgl. jak galerianki blond: Julka, Czarna: Milena...:)

wozniak1111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-11 22:50:08
wygląda jak by narobiła w pory

ramzesik1995
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-11 20:06:19
Każdy ma prawo się powygłupiać. No nie tak? :)

UszczelkaOdWanny
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-11 19:51:14
Wiocha , to jak one wygladaja !!!

Mariuszpeja
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-11 17:32:04
przynajmniej maja jakies zajecie zamiast siedziec i chlac piwsko na murku

mama1998
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-11 16:59:58
myślałam że wiocha to głupie zdjęcia ale jednak się myliłam to nawet taniec wygłupianiec

GaryJsB
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-11 16:58:56
"...Poczuj kocie ruchy Dzi*wko (dodający) poczuj kocie ruchy..."

Lady19
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-10 11:34:49
w lato w kozakach ? i dotego ma napis na koszulce suka tatusia o0 ?

mamba177
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-11 20:35:14
jakie lato ?? nie widzisz że na drzewach już liści niema to jest jesień barania pukawko.

mareksz78
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-10 10:29:24
kalisonki ma zajebiste

erf2008
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-09 23:59:54
myslalem ze ta po prawej ma pelne gacie

corleone193
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-09 13:51:28
Żadna wiocha. Puszke dziewczyny kręcą, lepsze to niż pokazywanie cycków publicznie. Dodający jesteś lamusem bez poczucia humoru, tyle.

bubby00
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-08 22:08:33
wiocha to dodający.

JEBAC_HIPHOP
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-08 17:24:18
gdzie tu jest jakis HARDBASS bo nie słysze?

kulinol
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-08 12:19:41
ktoś tu podprowadził dziadkowi kalesonki

mahen
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-08 00:34:22
Kurde samo ruskie techno prosi sie o takie wyglupy ;) Dzięki Bogu że nas nie nagrywają bo one to sa słabe jeszcze;)

NieZnaszMnie13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-07 22:24:47
TO NIE JEST WIOCHA!! moja kolezanka ona to jest z wygladu wiocha a jak cos zrobi to wole nie gadac...

SweetDrims
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-07 16:38:11
Idealne laski do kiszenia kapusty :D mają umiejętności :D

xSanderss
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-07 16:05:23
hard bass jest zajebistty :D tylko trzeba umieć go "wykonac" :D

Averas
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-07 15:31:50
co jak co ale laski zajebiste... :D

chceszwpierdol
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-07 14:34:27
nie bierzcie wszystkiego na poważnie tak od razu.widac że sb jaja robią ;D xdd

lolo88888888
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-06 23:37:17
jak dla mnie młode sobie beke robią, to nie wiocha, jak dla mnie.

rusofiil
    Ocena: -7 (glosow:7)
2012-03-06 22:13:54
ale idjotki

kikuki
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-06 22:12:17
Mlode sa, niech sie wyglupiaja.

LadyInRed369
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-06 21:47:05
Blondi sie zje*ała w galoty :D

dupapaja
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-06 19:08:48
ahah ! fajne sa ;p

anusia51226
    Ocena: -8 (glosow:8)
2012-03-06 16:47:42
Totalne idiotki... :/

Nineczka1983
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-06 16:04:31
Niech się wygłupiają,,,ale one nawet zatańczyć tego nie potrafią!!!

Averas
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-06 15:55:44
masz coś do ,,hard bassu'' masz coś do mnie... hard bass rządzi sam z kumplami wygłupiałem się przed jakąś babką a ona do nas: ,,odstąpcie ode mnie'' haha... ^^

lala34
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-06 14:33:50
*dziewczynom ale nuta zje*bista

lala34
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-06 14:32:53
coś dziewczyną nie idzie ten taniec -,-

damis-1983
    Ocena: 3 (glosow:7)
2012-03-06 12:20:33
Dobrze, że przewinęłam, bo bym zmarnowała 3:43 min.

Hotpinkmonkey1000
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-06 11:33:04
no wieśniackie to są te białe kozaczki,rekwizyt jak domniemam z "galerianek" ale reszta spoczko:P pozdro dla dziewczyn:)

kayasia_22
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-06 11:24:29
hard bass tancza na calym swiecie, looknijcie sobie na YT.Taki uklad, nic nie poradzisz (doby na posladki :P)

kfas77
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-08 17:18:46
Tak to prawda,u mnie raz kilku lokalnych "skinuf" urządziło hardbass połączony z pikietą przeciw koncertowi punkowemu,a żeby było weselej na koncercie grali Analogs,większej wiochy na żywo dawno już nie widziałem

olomolo
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-06 10:37:20
Ta w czarnym wyglada jak tania prostytutka.....

backlit
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-06 05:07:39
żulerskie ruskie techno

Stona99991
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-06 03:29:34
po co mi mózg mam styropian w głowie i w 1:13 słychać strzały

Arvena023
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-06 00:35:45
dobre :D hah

papkin37
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-05 23:52:48
moze i tak az szczegolnej wiochy tu niema, ale jakby wrzucac tylko co jest wedlug was najprawdziwsza wiocha to polowy by tu nie bylo i malo kto by ta cala stronke odwiedzal. jedyne co by tu bylo wytapetowane laski z golymi czesciami ciala co sie powrzucaly na strony typu nk, albo solarniki.

madziamadzia1290
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-05 23:41:43
gdzie ty tu masz wioche dwie fajne dziewczyny ni sa " no life" i nie siedza przy kompie tak jak ty to juz jest wiocha ?! bardzo fajnie spedzily czas i chcialy sie pochwalic tym ze potrafia sie bawic kiedy wszyscy siedza w domu przed kompem ... nie podoa sie to daj minusa na youtube a nie dawaj na wi

przemas19921
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-03-05 23:29:43
mama zawsze mnie uczyła ze kalesony zakłada się pod spodnie... nie wiem czemu ta zawodowa tancerka założyła je bez spodni i w dodatku w taka pogodę... szpan na kalesony? hmmm... z dzisiejsza młodzieżą nic nie wiadomo

popopomidory
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-05 23:20:44
skomplikowany uklad.. -_-

wampi
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-05 23:12:19
Hard bass to styl życia anie wiocha :/

wisniatom
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-05 22:58:12
Pełen luz a nie wiocha...

iquitosguayau
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-05 22:51:40
A jeszcze dziś oglądałam film o ewolucji tańca - piękne pozy, figury, szybkie tempo i wolne, ruchy pełne gracji... A tu na wiocha.pl sobie wchodzę, włączam ten filmik i co? Tylko facepalm.

Pan.M
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-03-05 22:17:43
Wiocha... Nie tańczą tego naturalnie tak jak powinno się przy tych rytmach ( na yt jest pewien film "ruska dyskoteka w lesie " te same rytmy tamci tańczą to naturalnie

talib88
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-05 22:04:38
Nie ma to jak ruski Pumping house. Rurka :)

misiek.84
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-05 21:54:53
raszaja hard basy. Ratataj...Chadziuda...Hehe. Widocznie techno im juz sie znudzilo. A ta po prawej nalozyla takie gacie ze zupelnie jej tylka nie widac.

Kiara92
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-05 21:45:51
Rosja... i wszystko jasne.

droetker
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-05 21:38:42
Spodnie tej w białej bluzce zawierają już przewidzianą przestrzeń na pieluchę. Z poważaniem, DrOetker.

conraditho
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-05 21:34:51
ta w białym to narobiła w gacie?:| wtf anyway?

Gonzik518
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-05 21:24:05
Git tez po pijaku tancze

ginko
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-05 21:19:26
ta po prawej mojej to sie zesrala

lukseve
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-05 20:19:14
od drugiej minuty widać że są po alko a nie po pig..... buba jak nic

Kerazz
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-03-05 20:08:56
Ten cały Hardbass jest żałosny. Skoro Wy to nazywacie "tańcem" to również jesteście żałośni, moda na takie gówno? O zgrozo...

eniu123405
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-05 20:07:17
ŻAL...

kamila11342
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-05 19:52:58
Jeżeli to jest wiocha, to ja powinnam być na głównej z 50 razy dlatego, że nagrywamy się z koleżankami gdy się wygłupiamy :/

kukurydza13
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-05 19:39:21
Ta w bialym chyba nasrala w kalesony :) ;) hee

Pongo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-05 19:38:43
Ta po prawo posrała się w gacie ;(

bhaal80
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-05 20:40:14
nie- to gacie po tacie:-)

powerreangers
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-05 19:34:09
białe kozaczki pobijają wszystko, kto takie nosi? :x

fearsometickler
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-05 19:30:47
Dj Железные Шарниры - раз раз раз-это Hardbass. Zastanawia mnie dlaczego akurat ten kawałek i XS Project - Бочк

fearsometickler
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-05 19:34:33
Бочка,басс,к 086;лбасер najczęściej słyszę jako podkład do takich głupot

cranberries
    Ocena: 1 (glosow:7)
2012-03-05 19:25:54
Ale mi zryło banie. RAZ RAZ RAZ OTO HARD BASS cośtamcośtamcośtamcoś. Całkiem niedawno też się tak zachowywałam, lepsze to niż łażenie na dyskoteki i chlanie po kątach. :>

ExuLx
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-05 19:25:21
Ale dupy :D

Angelax3
    Ocena: -3 (glosow:5)
2012-03-05 19:10:05
Odwal się od hard bassa ;] . Jak gówno o nim wiesz to nie mów , że jest wiochą !.

VooDoo
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-05 18:50:03
ja pier*ole.. jak słysze ruski to mnie skręca... i ten ich oklepany rytm w którym nic się nie zmienia

Aska24
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-05 18:47:59
No i dobre:) bo podstawa to umieć się wygłupiać nie krzywdzić przy tym nikogo... dziewczyny pozytywnie zakręcone dobrze się bawią nie obchodzi je jak wyszły potrafia sie śmiać z siebie a nie gwiazdorzą cyckiem, dzióbkiem i solarą. Nie widze wiochy

jarek.k
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-05 18:33:50
Koleżanka po prawej gacie po tacie .:D

dziwkarz
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-05 19:10:51
kalesony po dziadku

jarek.k
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-05 18:31:38
Widzę ze niektórym wiosenne słońce za mocno przygrzało :O

Przemo11503
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-05 18:28:16
Nie, to jest RUSKI Taniec

szulcik
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-05 18:23:00
widac ze stanowczo za duzo swiezego powietrza...

monitor123
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-05 17:50:20
no co dziewczyny się zjarały ( sądząc po geście jaki pokazują na zdjęciu na początku ;) ) i odbija :D

xOnbisx
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-05 17:45:09
Hard bass jest zajebisty !!!!

smerfna91
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-05 17:25:30
hehe..Rosja zaskakuje mnie coraz bardziej:P

koberek
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-05 17:22:10
prawdziwe gwiazdy tej stronki wow !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

Siwy055
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-05 17:19:54
Takk ROSJA

PokaFejsu
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-05 17:04:34
@Happy_mala Wiocha jest to ze u nich bylo chyba lato a ta jedna w kozakach do kolan....dla mnie to wiocha

zimol666
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-05 17:01:32
wow super muzyka taka z głębokim przekazem...

uncanny
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-05 16:47:25
iście wyborne, niezwykle interesująca akcja filmu... minuta wyjęta z życia

insane2273
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-05 16:43:31
Tak się tańczy hard bass... Nie wiem czemu wiocha no ale dobra tępaki -.-

skiner63
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-05 16:41:06
i gdzie tu wiocha???? zwykle wyglupki i tyle..... wiocha ze ktos to wstawil ;P

space13579
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-05 16:36:18
Zwykłe wygłupy zwykłych nastolatek;naprawdę już tak niektórym brakuje pomysłów???

Mariusz8703aaaaa
    Ocena: -2 (glosow:6)
2012-03-05 16:22:01
ta po prawej wygląda jak by się zesrała

faziol
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-05 16:05:43
Zabawne

Gasherman
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-05 16:05:26
to u ruskich? czy ruscy sa odporni na zimno? lisci na drzewach nie ma a one na krótki rekaw hartkor

Shaunee
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-03-05 16:04:24
Co w tym śmiesznego ? Bo jak dla mnie nic

uvoi
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-05 15:59:55
Lepiej że tańczą, niżby miały, np. ćpać!

Mundzio84
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-03-05 15:56:31
Dobry sposób na rozładowanie nadmiaru energii.A bass tzw. rurkę, pamiętam jeszcze z czasów kiedy zaczynałem chodzić na imprezy:)

Grott
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-05 15:54:19
ta po prawej z basu się zesrała

vancyklon
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-05 15:48:55
lepiej wyjść na dwór i sie powygłupiać niż siedzieć przed kompem jak idiota i dowartościowywać sie poprzez wrzucanie filmików itp. na wioche, które wiochą wcale nie są

Klansmana-Zona
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-05 15:46:01
komentarz usunięty przez moderatora

uncanny
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-05 16:51:33
zazdroszczę udanego pożycia małżeńskiego

MisterMajster
    Ocena: -4 (glosow:4)
2012-03-05 15:28:34
ale mózgojeb...

luntek_221
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-03-05 15:19:11
hehe widać ze maja duzo ubytku w bani:p

Sznupsznup
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-05 15:03:38
jak by kapuste kiszoną zagniatały :D

alita33
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-05 15:00:29
HAHAHHAH pozytywne dziewuszki! jakbym widziala siebie z kolezanka przy "bania u cygana"

Agresior
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-03-05 14:47:37
Chociaż się wygłupiają i śmieją z tego co robią a nie pokazują pół nagie ciała albo poza w bikini na śniegu.

Yaoi666
    Ocena: -3 (glosow:7)
2012-03-05 14:43:46
Skróciłam cały filmik i wszędzie ten sam krok ... brawo za pomysłowość .. -,-

laszlopl
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-03-05 14:36:10
Gdzie one maja cycki?

moxie
    Ocena: -7 (glosow:9)
2012-03-05 14:24:57
Wytrzymałam 30s, więcej nie mogę

uvoi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-05 20:09:20
A o czym tak naprawdę napisałaś, Skarbie? :P :D :)

tizek
    Ocena: -5 (glosow:7)
2012-03-05 14:05:24
jakieś ruskie wieśniaczki , w internecie takich tysiące

happy_mala
    Ocena: 13 (glosow:17)
2012-03-05 13:55:48
gdzie tu wiocha? wiocha to to ze tancza i sie zapewne wygłupiaja?

wrau
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-05 21:42:22
dostałaś plusy za awatar ;)

happy_mala
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-06 11:42:08
nie zależy mi na plusach :)

Tensor
    Ocena: -1 (glosow:13)
2012-03-05 13:47:50
A kiedyś kobiety słuchały jazzu.

virgusia85
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-05 13:41:40
bardzo rozbudowany układ taneczny hehe

WD-40
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-03-05 13:38:44
fajne kalesony

mateo9110
    Ocena: 1 (glosow:9)
2012-03-05 13:22:28
ruchy rękami to jak by konia waliły

Sensualna
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-05 13:11:37
blondyna narobila w nachy xD

kosciur
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-05 13:07:25
lepiej niech tańczą a nie malują ryje i chodzą na solarium :)

sedziadread
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-03-05 12:54:33
fafafafafa fristajlaa .. zanucił sedzia ;)

max707
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-05 12:52:42
Niech się bawią póki są młode

mix22
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-05 12:51:18
te pieluchomajty są nie do zniesienia

marusia0000
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-05 12:51:16
ale układ taneczny niesamowicie skomplikowany...hah

kamilekxyz11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-05 12:47:34
zbitowe,ale za długie

lysy939393
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-05 12:39:32
Co ona ma za buty xd ta po lewej

klansman
    Ocena: -1 (glosow:5)
2012-03-05 12:30:49
Ta z prawej się zesrała i jej gacie wiszą czy to żeńska odmiana skate ?

Homo_erectus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-05 12:26:55
yhmmm uwielbiam ruskie disco...

asoso
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-03-05 12:15:16
Ale zjeby.

OnaJestSzalona8
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-03-05 12:08:47
oj tam oj tam poprawił mi się humor dzięki nim :) nie widzę wiochy, filmik został zrobiony dla jaj

SzatanIsludzy
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-05 12:05:28
Ta po prawej ma spodnie smerfów czy co xDD

Skurwol
    Ocena: 8 (glosow:8)
2012-03-05 12:01:00
Hejterzy .. Żadna wiocha, Dziewczyny normalną głupawkę mają i rozładowują energię pozytywnie, lepsze to niz robienie dziubków, wrzucanie pół-nagich fotek do neta czy picie albo palenie.

OnaJestSzalona8
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-03-05 12:09:45
zgadzam się :)

ayo88
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-05 11:56:16
nasrała w pory.

GhostRider24
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-05 11:54:33
wymiatają :)

jons711
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-05 11:49:19
pozytywnie zaczeły dzień:) haha

krasda
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-05 11:43:01
od kiedy to ANEMIA moze tanczyc hard bassa ??

artarus
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-05 11:38:48
choreografia wywalona w cosmos ;) do Mam Talent powinny się zgłosić ! :)

Cnotek
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-03-05 11:36:57
A potem się dziwimy, że na trawie są jakieś wydeptane szlaczki, Już wiemy czemu ;)

mayday1707
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-03-05 11:36:36
Na początku oglądnąłem bez głosu, potem z głosem, potem w tle puściłem Behemotha i też pasowało, szczególnie od drugiej minuty :)

as010
    Ocena: -2 (glosow:4)
2012-03-05 11:27:29
a tej z prawej to co? pampers opadl, czy tarczyca? A moze srodek ciezkosci sie przesunal

Zezol-Czupakabra
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-03-05 11:24:39
One chciały tym kogoś rozśmieszyć czy wzbudzić podziw? Poza tym nigdy nie zrozumiem mody na takie spodnie co ma ta w białej koszulce...

TheKrzychuj
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-03-05 11:19:49
Dlaczego ta jedna ma bluzę na nogach ?

TooNii
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-03-05 11:23:14
może to jakiś Muminek ;p

gorbaczow7
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-03-05 11:17:24
żałosne

ryjek250
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-03-05 11:04:31
heh a najlepsze jest to ze ta piosenka jest podłożona pod filmik ktos podłożył jakieś gówno i sie cieszy

admintopedal
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-03-05 11:00:08
tego co zaprojektowal te spodnie kule w leb

zuzaaanka
    Ocena: 0 (glosow:8)
2012-03-05 10:59:17
Żenada... Najgorsze jest to że tacy ludzie myślą, że są fajni ;/

Napaja
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-03-05 11:20:14
Jak dla mnie to normalne ,dobrze bawiące się dziewczyny .

picza_18
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-13 22:34:52
Ach te zajebiste białe kozaczki są takie hard bass'owe. ^^

mati914
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-04 18:55:46
Ta w białej koszulce wyglądała jakby coś w spodniie narobiła.

viruson97
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-12-26 18:46:47
Parę razy trzeba było sobie włosy poprawić, ale co tam ! :D gorszej Patoli to ja nie widziałem... ^^

wolly
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-12-26 10:22:09
Ściągnij z twarzy ten głupi uśmiech a z nóg białe kozaczki ;)

Danlew
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-12-26 02:29:16
Ta po prawo to chyba się zesrała że ma taki krok aż do kolan.

toomipriv
    Ocena: 8 (glosow:8)
2011-12-26 01:02:21
Przydałyby sie takie osoby do utwardzania płyt chodnikowych ;]

Imba93
    Ocena: 6 (glosow:6)
2011-12-26 10:47:21
ha ha ha ;D wydaje mi się że to są poranne ćwiczenia :D dają przykład co robić żeby pracowały wszystkie mięśnie ;)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0500