Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Do kolekcji
czorny10  11-12-27, 09:40 Zgłoś
+ 1335 -
Dodano: 2011-12-27, 09:40:58   przez: czorny10
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 1335  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Pracowity gość
  •  Turyści w ataku.
  •  Bez komentarza
  •  Wykopki
Ukryj komentarze(71)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
xbastianx
    Ocena: 8 (glosow:18)
2011-12-27 14:19:15
wypiorę i będzie na inny raz

kostek7273
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-18 16:31:08
Wywinie na drugą stronę i znowu jazda na maksa!

sexxx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-08 21:17:53
Zatrzymam na rano, ugotuję żurek.

PanCzara
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-07 12:07:41
będzie do kawy :)

Biustek
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-06 19:34:00
To przecież studentka, pierwszego roku fizyki technicznej na AGH, widziałem ją kilka razy na wykładach.

Shurrikan
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-05 18:24:12
bedzie sie chwalic przed wnukami ''to byl moj pierwszy raz , troche wipilam ''

vankuffer
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-04 22:19:36
A moze ta mina z tad ze znalazla go po tygodniu dopiero?

louderrr
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-04 16:21:04
Wygląda jak by coś w ustach jeszcze miała xd

misior
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-04 01:18:12
no to chlup w ten glupi dziub:)

misior
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-04 01:27:48
dziob kurna,dziob! hahaha,przepraszam:)

maniek46
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-03 16:41:37
Gratuluję odwagi,współczuję głupoty!!!!

ToRnADo147
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-02 23:53:56
Ma minę jakby odkryła po wszystkim,że zapomniał założyć....

Wiesmeani
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-03 00:53:32
mine jakby zapomnial ale jednak sie do kondoma spuscil xd

China
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-02 22:35:05
Komentarz powinien być: "Łeeee... Tylko tyle, kochanie?"

pratel87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-02 20:13:32
"Znalazłam w pokoju córki" ... ;]

zamit20
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-02 20:10:07
połknij smacznego :)

abraxus
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-02 20:05:07
kolejny debil dodał zdjęcie z portalu porno a wy w to wierzycie. Żal mi was

zeebee
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-02 19:36:27
Po minie widać że w buzi jeszcze kilka porcji trzyma

hohlik001
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-02 18:27:05
resztę trzyma w ustach :P

damiano3d6
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-02 16:59:04
Do dna !!!!!

A-Annczok
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-02 15:25:30
komentarz po jej imprezie: "oj, czyje to, i co robi miedzy moimi nogami??" heh

kazioowy
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-02 14:55:57
będzie na deser :)

kszysztow1945
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-02 14:15:14
Pij dziwko

misiapysia20
    Ocena: -3 (glosow:3)
2012-01-02 14:03:24
upss. po tej minie mysle , ze w buzce druga porcja ;p

bammus
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-02 10:20:20
to chyba z pokoju jej rodziców bo watpie zeby ja ktos chciał ukłuć

FuckYou22
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-02 09:40:20
gumcia pekla

Walkiria_87
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-02 01:52:56
Czyżby "na potem"? :)

KaSiulEczKa
    Ocena: -1 (glosow:3)
2012-01-02 00:35:26
Co się z tą młodzieżą dzieje?? To trzeba być dobrze chorym na głowę żeby wrzucić takie zdjęcie!!!!!

aaaa1111aaaa
    Ocena: 2 (glosow:4)
2012-01-01 23:25:51
Byłam dziewicą i tyle mi po nim pozostało ;(

KotleTTo
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-01 22:43:10
Ona chyba trochę wypiła;D Tak pysk wykrzywia xD

Clueless
    Ocena: -1 (glosow:1)
2012-01-01 22:27:12
Nacpana jak... ehh . Szkoda gadac ;)

matthias
    Ocena: 1 (glosow:5)
2012-01-01 21:44:15
to sie dosłownie nazywa mięć chłopa w małym paluszku, rano śniadanie do łóżka, a jak nie to wlewam to w siebie : )

kasztankaaa
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-01-01 21:24:18
wyglada jakby nadal miala cos w ustach

lucyf181
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-01 20:40:36
nastepnym razem sie przyda;p

dianka9
    Ocena: 6 (glosow:6)
2012-01-01 20:39:09
Jakie zmartwienie na twarzy... czyżby mniej niż zazwyczaj?;p

Brothan
    Ocena: 4 (glosow:6)
2012-01-01 20:31:39
widac, że usta też ma pełne :D

wodzu24
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-01 20:11:00
Kolejne zdjęcie z portali erotycznych.

mmario96
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-01 19:50:03
Smacznego .

piotrek2011m
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-01 19:38:01
I tak jej nie wierzę

czerwone_kozaki
    Ocena: 5 (glosow:11)
2012-01-01 19:28:47
na miejscu właściciela zawartości modliłabym się, żeby trafiła ona do kosza a nie posłużyła do wrobienia w małe słodkie bobo :D panowie, nie zostawiajcie swojego nasienia w rękach kobiet - to niebezpieczne ;)

Kutnapletess
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-01 18:52:07
Właśnie to zwymiotowała??

paczo11
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-01 18:45:10
o z córeczka

Shadovv
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-01 18:05:08
Rozczarowana że tak mało :P

dubmgstep
    Ocena: -5 (glosow:5)
2012-01-01 17:35:42
ale ktoś ma małego

mc1984
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-01 17:13:34
albo przewroci na druga strone;)

h4cker
    Ocena: 6 (glosow:8)
2012-01-01 17:00:03
Nie chowaj tylko wypij! Trochę białka nie zaszkodzi...

christeros
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-01 15:46:11
Jeszcz po kropelce jeszcze po kropelce puki sperma jest w gumeczce :D .

BoaKrztusiciel
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-01 15:27:49
Pewnie chciała przedstawić dzieciom rodzeństwo.

drLOUBITCH
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-01 15:17:24
Po minie sugeruję, iż nie jest zadowolona z tego okazu. Może zawartość zbyt mała?

mc1984
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-01 16:33:20
albo moze sprobowala i jest niesmaczna he

Sztuczkers
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-01 15:13:53
profesionalna kolekcjonerka :) i kolejna guma z niespodzianka laduje w klaserze ;P

shpont22
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-01 15:10:10
Ona pokazuje skad sie wziela

igliwie
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-01 14:28:53
Wygląda jakoby byłoby to nieprzyjemne...;) Więc to chyba nie było w jej użyciu;)

Gregor17
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-01 14:12:55
Dla niej to Artefakt sądząc po jej wyglądzie hehehe:D

WD-40
    Ocena: 5 (glosow:5)
2012-01-01 14:01:33
wygląda jak by się obudziła i znalazła ją obok siebie

lutas
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-01 14:00:19
chce się pochwalić że nie jest już dziewicą

Nicpoty
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-01 14:00:15
"Znalazłam to między zębami".

dante03
    Ocena: 3 (glosow:3)
2012-01-01 13:53:38
tez wam sie wydaje,że zrobiła minę jak kot srający na pustyni ?

zgniecionybocian
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-01 13:23:52
Jakoś chyba ta gumka rozwiniętą jest tylko do połowy, ciekawe dlaczego?

traczek10
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-01 13:10:41
ma minę jakby gumka pękła

edziuxxx
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-01 13:06:58
wyglada jakby w gebie miala duzo wiecej

xmajki86x
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-01 13:05:40
Wygląda tak jakby resztę zawartości co jest w gumce miała w buzi xD hehehe ;p

Tommny
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-01 12:45:22
Ma minę jak by się dowiedziała, że gumka pękła ;D

broda82
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-01 12:40:39
Zdjęcie na chwilę przed zaspokojeniem swojego pragnienia...

dorci
    Ocena: 3 (glosow:5)
2012-01-01 12:32:41
Wystawi na allegro :)

Tensor
    Ocena: -1 (glosow:7)
2012-01-01 15:58:16
Sprzeda zdjęcie

disney
    Ocena: 0 (glosow:6)
2012-01-01 12:16:41
Moze ja jestem nienormalna, ale to wygląda jakby ktoś ją zmusił

ioloi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-20 21:02:06
Może jestem nienormalny, ale to wygląda jakby było Tajką z pornograficznego serwisu.

bialas0369
    Ocena: 2 (glosow:6)
2012-01-01 12:07:20
ciekawe ile jeszcze ma w buzi...?

Seferia102
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-01 12:03:56
a co ta mina miała oznaczać?

KrN999
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-01 12:03:52
Naprawdę ma się czym chwalić ... żałosne

xbastianx
    Ocena: 8 (glosow:18)
2011-12-27 14:19:15
wypiorę i będzie na inny raz


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400