Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
Zero wstydu i szacunku do samej siebie!
evela123  11-03-17, 21:57 Zgłoś
+ 250 -
Dodano: 2011-03-17, 21:57:59   przez: evela123
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 250  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Problemy i rady w internecie
  •  Dziewczyna o tym jak dotknęła Justina Biebera
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Pracowitych powinno się nagradzać...
Ukryj komentarze(61)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
H1N1
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-06-29 17:26:07
kur*a czego się czepiasz, ładna dziewczyna nawet bardzo. Jakby przysłała takie zdjęcie do ciebie jako zachętę to byś nawet się kur*a nie zdążył wylogować. Z resztą ja też hehehe :D

tymoteusz12345
    Ocena: 0 (glosow:0)
2013-06-24 21:32:38
Kolejny palant , który wkleja stare zdjęcie czeskiej studentki.Zdjęcia jej pochodza z portali randkowych.

Sopelek1
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-27 00:04:59
Czy ja wiem czy to taka młodzież?? Chyba z nadania, za długi staż w ZSMP :-) A wiochy nie widzę. Drogie Panie, ochłońcie czasem, też jesteście śliczne:)

andrzej67k
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-12-06 12:39:43
Gustownie i seksownie się ubrała.

dziadzioo
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-07-11 22:22:25
nie taka znowu mlodziez i nie ma sie czego wstydzic

turek2323
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-09 23:01:33
ukuł by

Grzyb2611
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-05 18:22:36
To ma być brak szacunku dla swojego ciala? eksponowanie nim jest cenione od wieków A tak na uboczu to nie jest zdjecie laski z NK tak naprawde to ono bylo w jakims konkursie internetowym na modelke bielizny... Panna wyglada super Pozdrawiam

kazrew
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-04 03:46:54
Uwielbiam takie laski. O moje zarobki pytają się dopiero po.

Dexter666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-03 23:03:30
uuu zachaczylo by sie:D

Giordani
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 18:25:03
trochę za wąski ten gorset

tombond0077
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 15:14:57
Ładna dziewczyna , z poczuciem humoru , zabawna , zartuje Ruchnął bym ;)

kuna34
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 11:19:28
Spoko laska Jak chcecie dajnie namiary

izander
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-30 23:11:04
CHYBA ZA DUŻO CZASU SPĘDZASZ W KOŚCIELE :))) DLA MNIE WIOCHĄ JEST WSTAWIENIE TAKIEGO ZDJĘCIA...

Shwejk
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-30 23:18:02
Racja, laska taka, że każdy Ruchnołby. Gdzie tu wiocha? Impotencja i tyle.

biolog
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-30 22:02:10
Dziabnąłbym ją !!!

Shwejk
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-30 21:54:28
Chciałbym skomentować, że to wiocha i brak szacunku do siebie itd... ale nie mogę. Po prostu RUCHNĄŁBYM!

BlueSystem
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-30 21:27:11
www. wiocha .pl /41957

Thlen
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-30 18:42:07
fajna dupa na ruchanie byłaby z niej xD

karoli9
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-30 18:22:44
Ruchałbym ;d

huriszon
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-30 17:07:18
Świetna

Madzia17
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-30 14:05:48
a w głowie pustooo.:D

nati18
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-29 23:33:25
Komentarze są po to aby wyrazić swoje zdanie. Niekoniecznie ktoś musi być zazdrosnym. Teraz wszyscy swoje prywatne życie wystawiają na pokaz, jednym się podoba innym nie. Ja uważam, że ta laska mogła sobie darować.

milenka09
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-29 23:26:08
ciekawe czy mama patrzy co córeczka ma w szafkach/szafie XD

Artur070707
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-29 22:50:31
heh widze ze niektorym boczki przeszkadzaja he ale zeby byla naga przy was to by wam tylko slina ciekla heheh dla mnie jest spoko a evela123 jest zazdrosna to i wystawila zdiecie ja tu wiochy nie widze

nieuport
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-29 22:46:46
i na zakończenie: na tym zdjęciu ona nie robi nic takiego za co można by ją posądzać, że nie ma do siebie szacunku.

nieuport
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-29 22:45:20
hahaha zgadzam się z komentarzem poniżej! Ludzie o co wam biega? może kupiła te ciuchy dla swojego chłopaka, by ich pożycie seksualne miało większy smaczek :D Mi osobiście się ona podoba. I jestem pewien, że spora część mężczyzn chciała by mieć taką dziewczynę

maaak
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-29 22:33:43
ale ona wygląda na starszą niż Twoje 19 lat evela123... zazdrość??

Shelby350
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-29 22:28:45
ale ma boczki... fuuu

malytrans
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-29 22:25:49
Autorka zazdrości bo pewnie nie wyglądała by tak dobrze, nie rozumiem czemu takie fajne zdjęcie tu trafia. Fajna laska ubrana nie skromnie ale dobrze dobrze wygląda nie rozumiem???????????

Siemano12312
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-29 22:16:49
Autorka pewnie zazdrości :)

m.gozdur
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-29 21:53:23
Zdjęcie rewelacyjne... przeczytałem komentarze.. żałośni jesteście... a to że boczki... a to że strój budrelowy... panowie jakby wam taka lalunia weszła do pokoju żaden by nie odmówił... ona jest sexy i wie o tym... nie widze w tym żadnej wiochy !!!!!!!!!!!!

mistermas
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-29 21:31:35
fajna :)zadna wiocha... no moze burgel po lewej :)

przegal
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-29 20:51:48
Ludzie,jeśli nie podobają wam się ładne dziewczyny to po co je oglądacie? :P Sami wyborcy PiS'u wstawiają obrazki na wiochę? Przecież to aż tak gorszące nie jest :D

michaelka
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-29 20:23:11
boczki ma :D

pawell013
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-29 20:05:35
podacie nick na fotke:)na pw

sePatrze
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-29 19:43:17
ona ma też fotkę . pl ;] i wszystkie zdj ma w tym samym stroju ;]

Marcin.J1904
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-29 19:35:23
bardzo ładna i zgrabna

porcupine
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-29 18:47:04
Co za zgredy za młodu się tu udzielają... "Nasza młodzież się nudzi" olaboga, sodoma i gomora.

babylon21
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-06-29 18:38:03
dajcie namiar

majka1977
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-29 18:18:10
bardzo ładna dziewczyna ,szkoda tylko ,ze w taki sposób musi sie dowartościować ;(

petertw
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-29 17:45:30
ładna dziewczyna ale strój jak do burdelu

simon999
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-29 17:42:33
Link do profilu na pw ? :P

H1N1
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-06-29 17:26:07
kur*a czego się czepiasz, ładna dziewczyna nawet bardzo. Jakby przysłała takie zdjęcie do ciebie jako zachętę to byś nawet się kur*a nie zdążył wylogować. Z resztą ja też hehehe :D

milkowicz
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-29 17:10:03
Dla mnie nie ma wiochy mi się podoba już lepiej takie zdjęcia niż nago

strazaczka
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-06-29 16:53:37
I pierdolnik obowiązkowo!

Phantasmagoria
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-29 16:39:20
To nie młodzież ,to kobieta pracująca ,z tyłu widać warsztat :D

The_Lancuch
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-29 16:18:56
Faaaajna cizia:}

str3ight
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-06-29 16:09:35
zanim robi się zdjęcia to się pokój sprzata .... dobra RUCHALBYM !!!!!!! :D

fergy
    Ocena: -3 (glosow:5)
2011-06-29 15:23:22
taaaa.... najfajniejsze ma te 2 zegarki mogła sobie trzeci na głowę założyć

longcock
    Ocena: -3 (glosow:3)
2011-06-29 15:08:21
tylko dziwki wrzucaja do publicznego albumu takie zdjecia , czekajac az sie jakis sponsor zglosi

vectra02
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-01 02:51:11
Twoj komentarz udany tak jak Twoja ksywka;"longcock"-pewnie chcialbys takiego:) Chyba jeszcze nie widziales zdjec jakie tu sie trafiaja skoro to Cie gorszy

jetasowicz
    Ocena: 3 (glosow:5)
2011-06-29 14:41:26
A jaka z niej młodzież ! Przecież widać że ma że ma min. 25 lat

MaestroS
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-06-29 14:18:51
Zero szacunku? Patrzcie, k***a, naród jasnowidzów.

novucha
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-29 13:23:21
ale strój ma fajny ;p

trikalik
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-06-29 13:12:00
wstawiająca ma kompleksy?

Skejt
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-29 12:55:38
fajna, tylko faktycznie coś z figurą nie tak :P

Destruction
    Ocena: -4 (glosow:4)
2011-06-29 12:42:26
LOL bioder to ona nie ma WCALE. Nic ciekawego.

n444552
    Ocena: 3 (glosow:3)
2011-06-29 15:43:58
ojej to już każdy musi mieć piękne biodra, wielką dupe i cycki? jestes tak pustym człowiekiem, że aż mi cie szkoda

MoD88
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-06-29 12:40:06
Mi się też podoba. Wcale nie uważam tego za jakąkolwiek wioche...

nanick
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-06-20 16:03:36
jest na czym oko zawiesic:)

AdamP007
    Ocena: 5 (glosow:5)
2011-06-15 17:10:43
ee mi tez fajna bielizna i fajna niunka

AlGhouti
    Ocena: 5 (glosow:7)
2011-03-18 14:01:41
nie wiem jak wam ale mi sie bardzo podoba ;)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400