Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
JAPYCH  11-03-19, 13:52 Zgłoś
+ 230 -
Dodano: 2011-03-19, 13:52:24   przez: JAPYCH
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 230  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Budujesz, Remontujesz... Kombinujesz...
  •  Big News
  •  Jeszcze troszkę i Macierewicz
  •  Kopciuszek tuz po północy
Ukryj komentarze(12)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
mocarz12
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-20 12:11:22
mmmm... smażalnia i te skwareczki... ;)

czarna21
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-23 14:43:35
Hmm jak by to ująć. Odpowiednie osoby, w odpowiednim miejscu:)

SpidetWidzew
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-23 08:47:15
Mmmmmmmmm alE sucz;)

ladyi
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-22 22:49:07
o masz.

xsexx
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-22 14:48:48
Patrycja? xDD

mvmv
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-21 22:49:49
im to już raczej nie potrzebne solarium..

nelaska
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-21 11:03:37
OO Avila :D

fejk2
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-21 10:53:22
Jak dla mnie to wygląda jakby miała penisa albo w gacie się zwaliła ;]

PaniSzatane
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-21 00:04:05
Takie tam z solarium xD

xxxmikixxx23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-20 22:32:55
na wiocha.pl zdiacia w solarium maja tylko te dwie dziewczyny. Jezeli ktos oglada dzien w dzien wieoche to je kojarzy

Kitty666
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-20 14:59:49
we dwie na jedno łóżko? wtf...?

BulinkaB
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-20 14:44:06
Zastanawiam się, czy to lans na sztuczną opaleniznę, czy na to, że wydała ok. 10 zł...

mocarz12
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-20 12:11:22
mmmm... smażalnia i te skwareczki... ;)


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400