Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
MusiBycDobrze  11-03-21, 08:27 Zgłoś
+ 141 -
Dodano: 2011-03-21, 08:27:31   przez: MusiBycDobrze
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 141  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Doda, Duda i ...
  •  Nietoperze
  •  Na jesienne chłody
  •  Apple.
Ukryj komentarze(28)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
Mentalista
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-04-30 17:37:59
Oj zdziwiłbyś się ile by było chętnych kandydatek...

sagita206
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-07-08 16:09:07
Ładny chłopiec szkoda że taki głupi..

pojutrzee
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-02 15:06:31
antykozak, jestes porzadny to widac :) Takie kozaczki psują opinie mężczyzn.. nie sa godni, by nimi być ;\

pojutrzee
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-02 15:04:51
Ehh.. w tych czasach trudno jest znaleść jakiegoś porządnego, męskiego faceta, teraz same geje i justinki.. co sie dziej ;\ Życzę wszystkim dobrym chłopom, żeby tacy nie byli :)

zuza9821
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-05-21 10:51:01
Antykozak_xxl najpierw naucz się pisać

Antykozak_xxl
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-05-05 23:47:12
słysze tylko o takich:,,zadbany" ,,dba o siebie" on dba ale tylko o swój wygląd, ale o to żeby być mężczyznom to już nie zadbał! wstyd że ktoś taki reprezentuje naszą płeć! zero godności! A nie mi tu pieprzycie o zazdrości! pedał i tyle!

ona88
    Ocena: -3 (glosow:7)
2011-05-02 10:48:35
zazdsorść zazdrość panowie ;D!:D nie znacie a oceniacie :D żal !!:D widac ze koles dba o sibie ;D są gusta i gusciki :D jedne lubia metalowcow w przetluszczonych mega wlosach :D inne kolesi ktorzy maja portki po kolana ;D a inne wlasnie takich :D wiec walcie sie :D i nie kryutykujcie :D ja jestem za

PanzerWolf
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-05-02 13:34:26
Weź się rozpędź i pierdolnij łbem o ścianę, może zmądzrejesz 1.Nie znam nikogo kto lubi przetłuszczone włosy 2.Skąd taki stereotyp o metalowcach? 3.Szkoda więcej słow na ciebie, podoba ci się kolo to znajdź sobie podobnego, pewnie cię na takiego nie stać locho

pojutrzee
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-06-02 15:08:02
A ja myślę, że jesteś idiotką ( wnioskuję że jesteś 14 latką, która zakochała się po wyglądzie ). Chłopak nie dba o siebie, tylko o swój wygląd, zeby się podobać dziewczynom. To jest okropne..

Devil666
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-05-01 13:47:24
Ładniusi jest ale taki to tylko o sobie myśli... Większość takich kopii Cristiano Ronaldo to buce... Playboy wielki ha ha ha

Lolka
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-05-01 11:52:01
nie mogę patrzec na takich zlalusiowatych pseudo facetow, o czym to mysli?...

Realista
    Ocena: 2 (glosow:4)
2011-05-01 11:15:36
Laski lecą na takich przydupasów ale większość takich jeździ używanym 25 letnim bmw które zresztą kupił mu tatuś, podjeżdząjąc na stację tankuje za 15 zł i nie potrafi nawet żarówki wymienić. Z głową baby szukać kolesia.

Aska24
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-05-01 10:25:12
No i co ???????? fajny

MusiBycDobrze
    Ocena: -2 (glosow:4)
2011-05-01 11:10:58
fajny ? to Ty chyba lubisz takich , solarium , włoski na żelu itp ...

pojutrzee
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-02 15:09:46
widać, że z 13 lat max. :)

Aska24
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-06 14:24:40
pojutrzee -24 chłopczyku czy tam dziewczynko nijaki masz ten nick o gustach sie nie dyskutuje mi sie podoba co nie znaczy że bym z takim była jeszcze liczy sie środek tak bo żadna nie chciała by być z chamem 1 wrażenie chyba tez sie liczy a jemu nic nie brakuje

Aska24
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-04-06 14:26:19
pojutrzee - no chyba że po zdjęciu stwierdzasz że jest pusty to gratuluj

karolcixxx
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-04-30 22:47:04
Tego typa też skądś kojarzę xD Fuck xD pokemony są wśród nas...

paula020202
    Ocena: 0 (glosow:2)
2011-04-30 21:32:42
Brak mi tyko napinki.

siusiak
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-04-30 21:19:43
klatka prawidłowo zapadnięta

Dogonmyautobus
    Ocena: 2 (glosow:8)
2011-04-30 20:39:01
on jest wręcz zaje**sty . xd każda by go chciała ;d

Candy
    Ocena: 0 (glosow:8)
2011-04-30 20:16:46
Co wy macie do tego chłopaka , to jest ciasteczko :* i nie jedna chciała by mieć takiego chłopaka XD

Aska24
    Ocena: 1 (glosow:5)
2011-05-01 10:31:46
Dokładnie zgadzam się fajniutki jest szkoda im wiesz sama inteligencja sie tu wypowiada

pojutrzee
    Ocena: -2 (glosow:2)
2011-06-02 15:11:10
Yhy, bez komentarza nastolateczki ;)

sergiusz60
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-04-30 19:25:27
Przynajmniej czyste lustro..."

poczuj_to
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-04-30 18:19:52
Nie ma to jak być "sweet" niezależnie od płci xD

komandos1995
    Ocena: 0 (glosow:4)
2011-04-30 15:59:34
jaka laska go będzie chciała ??

Mentalista
    Ocena: 4 (glosow:4)
2011-04-30 17:37:59
Oj zdziwiłbyś się ile by było chętnych kandydatek...

DarkAngel21
    Ocena: -1 (glosow:3)
2011-05-01 20:07:22
Fanki Biebera na pewno...


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300