Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
DeathChryst  12-01-03, 07:41 Zgłoś
+ 939 -
Dodano: 2012-01-03, 07:41:51   przez: DeathChryst
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 939  Zgłoś nadużycie
46
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Wymuszenie
  •  Po wypadku z Kamazem.
  •  Pomysł na biznes
  •  Kiciuś.
Ukryj komentarze(26)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
cristar
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-25 17:49:26
co taka ładna kobietka robi w tym małpim zoo??

seboo
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-27 13:06:13
Co za szczęście, a już myślałem, że tylko ja mam owłosioną dupę. :D

elitarnalozaszy
    Ocena: 0 (glosow:2)
2012-01-26 22:48:25
ale owłosiona dupa, ohyda. ;/

mysza64
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-26 19:58:04
ale ma włochaty tyłeczek

piornik03
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-25 23:30:17
Pierwszy plan - Too much cocaine ...

UNTERWEGER10
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-26 18:55:49
Drugi plan.Too much vodka.

zagadka12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-25 22:48:10
:) Opis fajny:):):)

hassel
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-25 20:53:49
do dupy ta fota:P

TYSSIAK123
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-25 20:40:06
ten styło rozstał sie z chłopakiem i teraz sie musi krzesłem w dupe ładować

kolo.12.12
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-25 20:16:07
widocznie ta impreza była jakaś do... DUPY!!

monsieurboxeur
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-25 19:50:01
Że też taka fajna panna musi obcować z takimi idiotami...

dodo17
    Ocena: 1 (glosow:1)
2012-01-25 19:40:31
Ja to samo wstawilem do poczekalni duzo wczesniej bo w tamtym roku i jakos nie ma tego na glownej!!

klaudiaa18xp
    Ocena: -2 (glosow:2)
2012-01-25 19:14:29
O fuuuuuuuuuu!

Wiesmeani
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-25 18:55:12
oba plany dobre ;d z tylu gosciu z owłosioną dupa, a z przodu koles z dzióbkiem i zezem? masakra ;d

marcin1975rm
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-25 18:52:14
Szkoda jej

pogromcarekinow
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-25 18:27:53
Ten co wystawił tą dupę chyba zapomniał jej dobrze wytrzeć...

cristar
    Ocena: 4 (glosow:4)
2012-01-25 17:49:26
co taka ładna kobietka robi w tym małpim zoo??

kokodylka
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-25 19:58:34
Nie wiem, jest dużo opcji. Może to siostra na urodzinach?

haualabuza
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-25 17:20:43
Znam tego kolesia z drugiego planu :)

Nyancat
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-25 16:54:42
To nie jest żadna wiocha . Dużo pijanych osób robią sobie zdjęcia grupowe gołych pośladków . xD

pietros1992
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-25 15:53:59
takie od dupy strony :)

lukaplast
    Ocena: 2 (glosow:2)
2012-01-25 13:40:34
A jak się klepnął... ;)

monk1234
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-01-25 12:49:21
A dla mnie raczej 3 i 4 plan:P

shark7
    Ocena: 1 (glosow:3)
2012-01-25 12:35:14
Kobiety to nie tylko płeć piękna ale jak widać mądra.Nam nic nie zostało.

vincvega
    Ocena: 0 (glosow:4)
2012-01-25 11:57:30
mnie ta butelka na pierwszym planie jakoś nie wymiotła... ;)

edzia1316
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-01-03 14:23:13
to mulat czy mu dupsko tak zarosło?

xbastianx
    Ocena: -5 (glosow:9)
2012-01-03 11:07:07
dupa mu zarosła jak stary cmentarz


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300