Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
A na pół etatu dorabiam w wulkanizacji...
nozyczki  11-03-21, 17:49 Zgłoś
+ 226 -
Dodano: 2011-03-21, 17:49:41   przez: nozyczki
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 226  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Problemy i rady w internecie
  •  Z cyklu wskaż 3 różnice
  •  9-latka zorganizowała zbiórkę dla chorej matki,
  •  Dzisiejsza Rzeczywistość
Ukryj komentarze(21)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
muminek08
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-16 11:53:36
to nie są getry tylko leginsy, swoją drogą bardzo fajne :)

Dagutka34
    Ocena: 0 (glosow:0)
2012-02-24 17:51:39
W mózgu też same dziury :) a fuj:)

stach1947
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-10-29 16:31:01
Tytułowy komentarz mógł dodać tylko idiota lub pomylony katol

bedegryzla
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-18 10:35:04
A ja biorę pod uwagę opcję, ze ta Pani bierze udział w pokazach. Chyba każdy kojarzy Panie ze zlotów samochodowych. ;p Na Majówce i ATS-ie w Toruniu ich pełno. :) za to im płacą. :)

dejsiii
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-17 22:22:09
to są legginsy ;) bardzo modne w tym sezonie i fajne ;DD

chuda092
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-17 20:43:48
Ej, ej te leginsy są mega zajebiste .! :)

hyster
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-17 00:18:02
figurka sexy szkoda ze twarzy nie widac :)

muminek08
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-06-16 11:53:36
to nie są getry tylko leginsy, swoją drogą bardzo fajne :)

verbapb
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-16 07:40:11
Dzierlatka nie jest już pierwszej świeżości- można by powiedzieć dojrzała pani- z tyłu liceum z przodu ...........skansen":)

dziara35
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-15 23:29:18
zajebista pani:) gdzie wy tu wioche widzicie???chyba zazdroszczą...

blue_bird
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-15 23:22:40
jaka dziwa i tipsiara!

czester13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-15 22:03:10
Pewnie klei gumki;D

grog
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-15 20:40:48
no nie ma sie do czego przyczepic !

OnaJestSzalona8
    Ocena: 0 (glosow:6)
2011-06-15 19:58:33
Mówcie co chcecie, ale te legginsy to ma zarąbiste! :)

jan_kowalski
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-15 18:14:38
ludzie przecież to jest zdjęcie hostessy ze zlotu samochodowego!!!

maestro257
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-15 16:26:22
a może to są fotki zrobione dla reklamy zakładu wulkanizacyjnego, jeśli tak to niezła zachęta dla klienta ;P

szmitters
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-15 16:03:10
dziunia klasa.

Ghost.go
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-15 13:17:16
nowy pracownik w firmie - są już myjnie z laskami to teraz będzie wymiana opon i innych płynów :P

czerygdz
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-06-15 13:13:06
gatki bajeranckie ;p

lukiluki
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-15 12:55:54
Te gacie to raczej z dziurawych dentek, i dotego jescze kapsle od piwa

strawberryfield
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-03-22 01:54:50
a feee !

antypiczon
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-03-21 21:12:40
To chyba miała być jakaś ostra sesja lasencji przy samochodzie. Jeśli sesja taka z prawdziwego zdarzenia to nie minusuje, bo generalnie wszystko do siebie pasuje. Ale jeśli jej facet robił zdjęcia w garażu to wiocha


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0400