Zaloguj się  lub  Nowe konto
Wiocha.pl - Absurdy polskiego Internetu
niedozwolony69  11-03-22, 16:05 Zgłoś
+ 331 -
Dodano: 2011-03-22, 16:05:27   przez: niedozwolony69
 Oceń:  Zagłosuj na TAK!   Zagłosuj na NIE!  | Ocena: 331  Zgłoś nadużycie
0
 Udostępnij inaczej
Absurdy polecane przez Wiocha.pl
  •  Logika kobiet.
  •  Portfel mu oddał, a telefon rozwalił
  •  Po wypadku z Kamazem.
  •  Powrót do domu po zakupach
Ukryj komentarze(29)Dodaj komentarze
Aby dodac komentarz musisz sie zalogować
 Najwyżej oceniony komentarz:pokaż
kelunia
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-20 22:11:41
tak*

scholcia
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-10-22 21:02:44
@ niedozwolony69 Głupota ludzka nie zna granic hehehe

SAHARA23
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-09-20 18:01:35
grzywa jak ta lala xD

kelunia
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-20 22:11:41
tak*

kelunia
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-08-20 22:11:03
dawno się nie uśmiałam

wiocha35
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-28 16:49:28
Hahaha , zaal takiej baby . o.O

Maniek_vip
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-22 20:55:11
nie śmiejcie się bo grzywka mo dobro-prawie jak ronaldo pare lat temu na mistrzostwach swiata hehe:D

wybielony_odbyt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-22 07:31:17
Grzywka współgra z odrostami :P

ghostflower
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-22 02:44:12
Ciało liceum. Twarz muzeum.

matiuu99
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-22 02:04:59
to jaka cholere taka stara raszpla robi taki syf??

TheOfficialBieber
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-22 01:27:56
Czemu ta brzydka babka wkleiła sobie tą piękność na ciało?

triton111
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-22 00:16:18
zakochalem sie xD

zochawiocha
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-21 23:12:52
stara wymiata:D

Masus
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-21 21:08:28
brak słów ;((((

skoda037
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-21 19:09:42
A nikt nie pomyśli, że to taki malutki żarcik dla swoich rówieśników, a nie dla tępych szczeniaków ? :)

wybielony_odbyt
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-21 18:30:49
Oj tam, oj tam pani ma wysokie czoło,a Wy się czepiacie szczegółów.

carolajna11
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-21 17:58:18
uwielbiam te foty....

xylogel
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-21 17:50:38
ale przynajmniej nie ma 'burdelu' za plecami :D

TheStokrotka84
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-21 17:35:02
a swoją drogą to dlatego że gdy ona miała takie ciało to jeszcze nikt nie wynalazł aparatów...

TheStokrotka84
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-21 17:34:11
rozpier.. mnie taki fotki...

agatii13
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-21 17:08:51
wiocha

like96
    Ocena: 0 (glosow:0)
2011-07-21 16:02:14
Worek na głowe i jazda ;d

pelun
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-21 15:15:32
żal po prostu żal.... chciała poczuć się piękna.. buhahahaha............

creationek
    Ocena: -1 (glosow:1)
2011-07-21 13:27:08
hmm... a może ktoś kto jej nie lubi sam pobawił się w PSH i wrzucił to na Wiochę?? głosuję na NIE bo brak autentyczności na wiochę...

BooMc
    Ocena: 1 (glosow:3)
2011-07-21 11:59:11
ja tego nei rozumiem co sobie mysli taki pusty prosty człowieczek, który tak zdjecie przerabia. Naprawde trzeba byc uposledzonym zeby myslec, ze ktos da sie na to nabrac. Ja nie rozumiem w ogóle celu takich zdjec. Zal mi tych wszystkich ludzi, ktorzy wklejaja swoje geby w jakis plaktat, zdjecie etc.

Valadilene
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-21 12:43:44
Bo mają kompleksy i cichą nadzieję, że ktoś powie: "Przecież Twoje naturalne ciało jest o wiele lepsze!". Jak wiadomo nadzieja matką głupich ale mimo to nie wolno jej tracić :P

zmarchwiwstaniec
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-21 11:50:30
Bardzo skowyrna :D

bea_m69
    Ocena: 2 (glosow:2)
2011-07-17 18:20:00
i ta "gzywecka" :]

aleksandra93
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-07-03 00:13:38
haha boskie to jest ;D

nasim11
    Ocena: 1 (glosow:1)
2011-06-20 15:15:10
Jeden szczegół potrafi rozwalić cały efekt :(


Wszystkie absurdy w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności.
Jeżeli uważasz, że któreś zdjęcie wykorzystano bez twojej zgody to możesz skorzystać z linku "Zgłoś nadużycie" który znajduje się pod każdym zdjęciem.
Strona www.wiocha.pl wykorzystuje pliki cookie przechowywane na twoim komputerze. Jeżeli nie zgadzasz się na to możesz wyłączyć obsługę plikówZAMKNIJ X
cookie w przeglądarce. Więcej informacji o plikach cookie znajdziesz na tej stronie


.: Kontakt z nami :.

.: Regulamin strony :.

.: Reklama na stronie :.

alltime: 0.0300